trifos Δημ. March 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2014 δηλαδή για να καταλάβω το 32αρι έχει διαφορετική rom από το 16αρι; και εγώ που έχω το 32αρι που θα βρώ και πως θα ξεχωρίζω αν είναι για 32 ή 16; Υπάρχει και έτοιμη με root και recovery στο xda για να την περάσεις με twrp recovery. Εγω σημερα την εκανα zip και root και την εχω απο το πρωι και ειναι open. Παράθεση Poco F2 Pro 8/256 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgos1966 Δημ. March 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 14, 2014 Δηλαδη τι συσκευη αλλαξες;lg ειχες και πηρες αλλο lg;Αμαν μη μου λες τετοια... Παράθεση Εικόνα εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης. "Δυστυχώς επτωχεύσαμεν!!!" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OAL Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Μια απορία !!!!...... Από ότι έχω καταλάβει και αν κάνω διορθώστε με , αυτοί που έχουν ελληνικές συσκευές θα πάρουν την 4.4.2 της LG Hellas που θα βγάλει σε λίγες μέρες ενώ αυτοί που έχουν συσκευές απο διάφορα σκρουτζομάγαζα που είναι Γερμανικές , Πορτογαλικές κ.τ.λ. θα πάρουν την 4.4.2 απο τίς χώρες αυτές . Ήθελα να ρωτήσω δηλαδή ποια είναι η διαφορά η 4.4.2 που βγάζει η Lg Hellas για τίς συσκευές της σε σχέση με την 4.4.2 που θα βγάλουν ή έχουν βγάλει οι άλλες χώρες ? Καλή σας μέρα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
samis2 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Και εμενα το ιδιο ακριβως κανει και δεν εχω βρει ακρη :mad: Και εδώ το ίδιο. Μάλλον δεν ισχύει πλεον ο οδηγός unroot. Εχει γίνει ολόκληρο θεμα στο xda με περιπλοκα επιπλέον βηματα και το παράτησα και εγω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 (edited) Καλημερα παιδια.Εχω το LG G2 σε 32gb εκδοση Hong Kong με V10D εκδοση αν του φλασαρω την Γερμανικη V20B Kitkat 4.4.2 που ειναι για την 32gb εκδοση χωρις wipe data υπαρχει περιπτωση να ξεκινησει η συσκευη η θα μπρικαρει και θα πρεπει να να μπω σε recovery μετα; Edited March 15, 2014 by Rospy7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwbestakos Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Flashara την OPEN EUROPE 4.4.2 την Γερμανική για το 32GB και όλα καλός. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχει βγει root για 4.4 ακόμα λογικά θα βγει σύντομα. Παράθεση Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Flashara την OPEN EUROPE 4.4.2 την Γερμανική για το 32GB και όλα καλός. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχει βγει root για 4.4 ακόμα λογικά θα βγει σύντομα. Ναι εκανες ομως full wipe η σου εμεινε το κινητο οπως ηταν πριν στην 4.2.2;Οι εφαρμογες και τα παιχνιδια σου χαθηκαν;Η συσκευη τι προελευσης ειναι;Εμενα ειναι Hong Kong 32gb για αυτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwbestakos Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Η συσκευή ήρθε από Σιγκαπούρη. Η ROM που φορούσε ήταν Ασιατική (South East Asia) η D80210f-SEA-XX. 1)Έκανα backup εφαρμογές και media data με το πρόγραμμα LG Backup. 2)Μετά Hard Reset φλασάρισμα καινούριας ROM με LG flash tool 3)Ξανά Hard Reset 4)Restore το Backup 5)Όλα όπως ήταν πριν Παράθεση Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Η συσκευή ήρθε από Σιγκαπούρη. Η ROM που φορούσε ήταν Ασιατική (South East Asia) η D80210f-SEA-XX. 1)Έκανα backup εφαρμογές και media data με το πρόγραμμα LG Backup. 2)Μετά Hard Reset φλασάρισμα καινούριας ROM με LG flash tool 3)Ξανά Hard Reset 4)Restore το Backup 5)Όλα όπως ήταν πριν Το backup το εκανες μεσα απο την συσκευη και εφοσον εκανες hard reset το backup δεν χαθηκε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JamesMoore Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 λοιπόν, προσπάθησα και τους 2 τρόπους που περιγράφει στο xda αλλά κανένας από τους 2 δεν λειτούργησε. δεν βγαίνει με τίποτα το popup για την επιλογή χώρας/γλώσσας. απλά ανοίγει και ψάχνει μόνο του και λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. μπορεί να μας πει κάποιος τι πρέπει να κάνουμε για να flashάρουμε άλλο firmware; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 λοιπόν, προσπάθησα και τους 2 τρόπους που περιγράφει στο xda αλλά κανένας από τους 2 δεν λειτούργησε. δεν βγαίνει με τίποτα το popup για την επιλογή χώρας/γλώσσας. απλά ανοίγει και ψάχνει μόνο του και λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. μπορεί να μας πει κάποιος τι πρέπει να κάνουμε για να flashάρουμε άλλο firmware; Αυτο ακριβως μου λεει και εμενα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JamesMoore Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 (edited) έκανα τους 2 τρόπους που λέει στο πλαισιάκι, αλλά από ό,τι βλέπω από κάτω λέει: "RETURN TO STOCK AT&T & Sprint Version ONLY!, ALSO use this Method to Flash TOT`s for KitKat for International Versions!!!" άρα για KitKat πρέπει να ακολουθήσω τα κάτω βήματα και όχι τα πάνω; edit: διάβασα και τον από κάτω τρόπο (δεν τον δοκίμασα γιατί περιμένω κάποιος που ξέρει να μου πει τι παίζει μην κάνω καμιά βλακεία), αλλά αφού το διάβασα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι τι λένε ρε παιδιά; πόσο περίπλοκη έχει γίνει η διαδικασία για flashάρισμα stock rom; αν είναι δυνατόν! Edited March 15, 2014 by JamesMoore Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 (edited) Αυτο ακριβως μου λεει και εμενα. έκανα τους 2 τρόπους που λέει στο πλαισιάκι, αλλά από ό,τι βλέπω από κάτω λέει: "RETURN TO STOCK AT&T & Sprint Version ONLY!, ALSO use this Method to Flash TOT`s for KitKat for International Versions!!!" άρα για KitKat πρέπει να ακολουθήσω τα κάτω βήματα και όχι τα πάνω; edit: διάβασα και τον από κάτω τρόπο (δεν τον δοκίμασα γιατί περιμένω κάποιος που ξέρει να μου πει τι παίζει μην κάνω καμιά βλακεία), αλλά αφού το διάβασα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι τι λένε ρε παιδιά; πόσο περίπλοκη έχει γίνει η διαδικασία για flashάρισμα stock rom; αν είναι δυνατόν! Δεν ξερω τα εχω κανει σαλατα η συσκευη ειναι σε Firmware update κανω την διαδικασια σωστα και μου πεταει το flash tool support και μου λεει συνεχεια οτι εχω το τελευταιο λογισμικο.:( Edited March 15, 2014 by Rospy7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Aeras28 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=49775996&postcount=1 Εγώ ακολούθησα αυτόν τον οδηγό και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JamesMoore Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Δεν ξερω τα εχω κανει σαλατα η συσκευη ειναι σε Firmware update κανω την διαδικασια σωστα και μου πεταει το flash tool support και μου λεει συνεχεια οτι εχω το τελευταιο λογισμικο.:( έχω κάνει τη διαδικασί πάνω από 10 φορές και δεν μου έχει βγάλει ποτέ το παραθυράκι για να επιλέξω γλώσσα/χώρα. ανοίγει, ψάχνει για update και μου λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. τώρα ή προσευχή πρέπει να κάνω ή να περιμένω πότε θα αναβαθμιστούν σε 4.4 τα γερμανικά t-mobile. και επειδή είναι ακόμα στην v10A, μάλλον θα προτιμήσω την προσευχή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Αυτο ακριβως μου λεει και εμενα. έκανα τους 2 τρόπους που λέει στο πλαισιάκι, αλλά από ό,τι βλέπω από κάτω λέει: "RETURN TO STOCK AT&T & Sprint Version ONLY!, ALSO use this Method to Flash TOT`s for KitKat for International Versions!!!" άρα για KitKat πρέπει να ακολουθήσω τα κάτω βήματα και όχι τα πάνω; edit: διάβασα και τον από κάτω τρόπο (δεν τον δοκίμασα γιατί περιμένω κάποιος που ξέρει να μου πει τι παίζει μην κάνω καμιά βλακεία), αλλά αφού το διάβασα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι τι λένε ρε παιδιά; πόσο περίπλοκη έχει γίνει η διαδικασία για flashάρισμα stock rom; αν είναι δυνατόν! Δεν ξερω τα εχω κανει σαλατα η συσκευη ειναι σε Firmware update κανω την διαδικασια σωστα και μου πεταει το flash tool support και μου λεει συνεχεια οτι εχω το τελευταιο λογισμικο.:( http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=49775996&postcount=1 Εγώ ακολούθησα αυτόν τον οδηγό και δεν είχα κανένα πρόβλημα. έχω κάνει τη διαδικασί πάνω από 10 φορές και δεν μου έχει βγάλει ποτέ το παραθυράκι για να επιλέξω γλώσσα/χώρα. ανοίγει, ψάχνει για update και μου λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. τώρα ή προσευχή πρέπει να κάνω ή να περιμένω πότε θα αναβαθμιστούν σε 4.4 τα γερμανικά t-mobile. και επειδή είναι ακόμα στην v10A, μάλλον θα προτιμήσω την προσευχή. Αστα μια απο τα ιδια δεν ξερω τι παιζει συνεχεια μου λεει οτι εχω το τελευταιο λογισμικο και πουθενα παραθυρο για επιλογη γλωσσας/χωρας ασε που εχω φαει 3ωρες στο pc τσαμπα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sokonik Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 (edited) http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=49775996&postcount=1 Εγώ ακολούθησα αυτόν τον οδηγό και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Παιδια αυτον τον τροπο δοκιμαστε και τα σφαλματα που πεταει κατα την διαδικασία το παιδί εχει βιντεακι πως τα διορθωνεις. Κι εγω εφαγα κανα 3ωρο χθες αλλα με τα βιντεακια βρηκα που έκανα λαθος. Λιγο υπομονη μεχρι να βγουν τα σωστα εργαλεια να κανουμε φλασαρισματα κλπ ευκολα... Edited March 15, 2014 by sokonik Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RENESISS Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Απο χθες εχω παρει την 4.4.2 κιτ κατ...Καποιο πολυ γρηγορα συμπερασματα ειναι: 1.Γενικα εγινε ποιο γρηγορο και 2.Το knock on πιανει ποιο ευκολα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Εσείς που θεωρείτε το g2 γρηγορότερο του nexus 5 έχετε δει το geekbench score των 2 συσκευών? G2 894(singe-core), 2273(multi-core). Nexus 5 913(singe-core), 2828(multi-core). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
firekostas Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Εσείς που θεωρείτε το g2 γρηγορότερο του nexus 5 έχετε δει το geekbench score των 2 συσκευών? G2 894(singe-core), 2273(multi-core). Nexus 5 913(singe-core), 2828(multi-core). Ουαου.Δεν το είχα παρατηρήσει,ώρα να πετάξω το G2 στην καλντέρα :whistle: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TUPAC_RIP Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Εσείς που θεωρείτε το g2 γρηγορότερο του nexus 5 έχετε δει το geekbench score των 2 συσκευών? G2 894(singe-core), 2273(multi-core). Nexus 5 913(singe-core), 2828(multi-core). Σωπα ρε παιδι! Ε αφου το ειπε το geekbench....ετσι ειναι! Παράθεση LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Σωπα ρε παιδι! Ε αφου το ειπε το geekbench....ετσι ειναι! Το θέμα είναι ότι τα τεστ τα έχω κάνει εγώ προσωπικά και αρκετές φορές επειδή τυχαίνει να έχω και τα 2. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Ρε παιδες δεν αφηνεται τα benchmarks και βοηθηστε λιγο με το πως θα βαλω την kitkat.Κοντευω να τα παιξω εχω 3μιση ωρες και παντα το ιδιο γινεται μου λεει οτι εχω το τελευταιο λογισμικο αντι να βγαλει το pop up παραθυρο για να επιλεξω γλωσσα/χωρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwbestakos Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Το backup το εκανες μεσα απο την συσκευη και εφοσον εκανες hard reset το backup δεν χαθηκε; Τράβηξα το αρχείο με USB και μετά εκανα hard reset. Ειπαμε είμαι Πόντιος αλλα όχι και έτσι :lol: Παράθεση Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JamesMoore Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Παιδια αυτον τον τροπο δοκιμαστε και τα σφαλματα που πεταει κατα την διαδικασία το παιδί εχει βιντεακι πως τα διορθωνεις. Κι εγω εφαγα κανα 3ωρο χθες αλλα με τα βιντεακια βρηκα που έκανα λαθος. Λιγο υπομονη μεχρι να βγουν τα σωστα εργαλεια να κανουμε φλασαρισματα κλπ ευκολα... τα κατάφερα τελικά! ακολουθήστε από εδώ τον δεύτερο τρόπο που είναι πιο manual. απλά πριν αντιγράψετε τα αρχεία που λέει στο LGMOBILEAX ενεργοποιήστε να βλέπετε τα κρυφά αρχεία από τον πίνακα ελέγχου. και ότι τρέξετε να το τρέξετε με δεξί κλικ run as administrator. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.