Jump to content

[Επίσημο] LG G2 (D802)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δηλαδή για να καταλάβω το 32αρι έχει διαφορετική rom από το 16αρι; και εγώ που έχω το 32αρι που θα βρώ και πως θα ξεχωρίζω αν είναι για 32 ή 16;

 

Υπάρχει και έτοιμη με root και recovery στο xda για να την περάσεις με twrp recovery.

Εγω σημερα την εκανα zip και root και την εχω απο το πρωι και ειναι open.

Poco F2 Pro 8/256
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δηλαδη τι συσκευη αλλαξες;lg ειχες και πηρες αλλο lg;Αμαν μη μου λες τετοια...

Εικόνα εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης.

 

"Δυστυχώς επτωχεύσαμεν!!!"

Link to comment
Share on other sites

Μια απορία !!!!......

Από ότι έχω καταλάβει και αν κάνω διορθώστε με , αυτοί που έχουν ελληνικές συσκευές θα πάρουν την 4.4.2 της LG Hellas που θα βγάλει σε λίγες μέρες ενώ αυτοί που έχουν συσκευές απο διάφορα σκρουτζομάγαζα που είναι Γερμανικές , Πορτογαλικές κ.τ.λ. θα πάρουν την 4.4.2 απο τίς χώρες αυτές . Ήθελα να ρωτήσω δηλαδή ποια είναι η διαφορά η 4.4.2 που βγάζει η Lg Hellas για τίς συσκευές της σε σχέση με την 4.4.2 που θα βγάλουν ή έχουν βγάλει οι άλλες χώρες ?

 

Καλή σας μέρα

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα το ιδιο ακριβως κανει και δεν εχω βρει ακρη :mad:

 

Και εδώ το ίδιο. Μάλλον δεν ισχύει πλεον ο οδηγός unroot. Εχει γίνει ολόκληρο θεμα στο xda με περιπλοκα επιπλέον βηματα και το παράτησα και εγω...

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια.Εχω το LG G2 σε 32gb εκδοση Hong Kong με V10D εκδοση αν του φλασαρω την Γερμανικη V20B Kitkat 4.4.2 που ειναι για την 32gb εκδοση χωρις wipe data υπαρχει περιπτωση να ξεκινησει η συσκευη η θα μπρικαρει και θα πρεπει να να μπω σε recovery μετα; Edited by Rospy7
Link to comment
Share on other sites

Flashara την OPEN EUROPE 4.4.2 την Γερμανική για το 32GB και όλα καλός. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχει βγει root για 4.4 ακόμα λογικά θα βγει σύντομα.

Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). 

Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0).

Link to comment
Share on other sites

Flashara την OPEN EUROPE 4.4.2 την Γερμανική για το 32GB και όλα καλός. Το μόνο μείον είναι ότι δεν έχει βγει root για 4.4 ακόμα λογικά θα βγει σύντομα.

 

Ναι εκανες ομως full wipe η σου εμεινε το κινητο οπως ηταν πριν στην 4.2.2;Οι εφαρμογες και τα παιχνιδια σου χαθηκαν;Η συσκευη τι προελευσης ειναι;Εμενα ειναι Hong Kong 32gb για αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Η συσκευή ήρθε από Σιγκαπούρη. Η ROM που φορούσε ήταν Ασιατική (South East Asia) η D80210f-SEA-XX.

 

1)Έκανα backup εφαρμογές και media data με το πρόγραμμα LG Backup.

2)Μετά Hard Reset φλασάρισμα καινούριας ROM με LG flash tool

3)Ξανά Hard Reset

4)Restore το Backup

5)Όλα όπως ήταν πριν

Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). 

Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0).

Link to comment
Share on other sites

Η συσκευή ήρθε από Σιγκαπούρη. Η ROM που φορούσε ήταν Ασιατική (South East Asia) η D80210f-SEA-XX.

 

1)Έκανα backup εφαρμογές και media data με το πρόγραμμα LG Backup.

2)Μετά Hard Reset φλασάρισμα καινούριας ROM με LG flash tool

3)Ξανά Hard Reset

4)Restore το Backup

5)Όλα όπως ήταν πριν

 

Το backup το εκανες μεσα απο την συσκευη και εφοσον εκανες hard reset το backup δεν χαθηκε;

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, προσπάθησα και τους 2 τρόπους που περιγράφει στο xda αλλά κανένας από τους 2 δεν λειτούργησε. δεν βγαίνει με τίποτα το popup για την επιλογή χώρας/γλώσσας. απλά ανοίγει και ψάχνει μόνο του και λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. μπορεί να μας πει κάποιος τι πρέπει να κάνουμε για να flashάρουμε άλλο firmware;
Link to comment
Share on other sites

λοιπόν, προσπάθησα και τους 2 τρόπους που περιγράφει στο xda αλλά κανένας από τους 2 δεν λειτούργησε. δεν βγαίνει με τίποτα το popup για την επιλογή χώρας/γλώσσας. απλά ανοίγει και ψάχνει μόνο του και λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. μπορεί να μας πει κάποιος τι πρέπει να κάνουμε για να flashάρουμε άλλο firmware;

 

Αυτο ακριβως μου λεει και εμενα.

Link to comment
Share on other sites

έκανα τους 2 τρόπους που λέει στο πλαισιάκι, αλλά από ό,τι βλέπω από κάτω λέει:

 

"RETURN TO STOCK AT&T & Sprint Version ONLY!, ALSO use this Method to Flash TOT`s for KitKat for International Versions!!!"

 

άρα για KitKat πρέπει να ακολουθήσω τα κάτω βήματα και όχι τα πάνω;

 

edit: διάβασα και τον από κάτω τρόπο (δεν τον δοκίμασα γιατί περιμένω κάποιος που ξέρει να μου πει τι παίζει μην κάνω καμιά βλακεία), αλλά αφού το διάβασα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι τι λένε ρε παιδιά; πόσο περίπλοκη έχει γίνει η διαδικασία για flashάρισμα stock rom; αν είναι δυνατόν!

Edited by JamesMoore
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως μου λεει και εμενα.

 

έκανα τους 2 τρόπους που λέει στο πλαισιάκι, αλλά από ό,τι βλέπω από κάτω λέει:

 

"RETURN TO STOCK AT&T & Sprint Version ONLY!, ALSO use this Method to Flash TOT`s for KitKat for International Versions!!!"

 

άρα για KitKat πρέπει να ακολουθήσω τα κάτω βήματα και όχι τα πάνω;

 

edit: διάβασα και τον από κάτω τρόπο (δεν τον δοκίμασα γιατί περιμένω κάποιος που ξέρει να μου πει τι παίζει μην κάνω καμιά βλακεία), αλλά αφού το διάβασα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι τι λένε ρε παιδιά; πόσο περίπλοκη έχει γίνει η διαδικασία για flashάρισμα stock rom; αν είναι δυνατόν!

Δεν ξερω τα εχω κανει σαλατα η συσκευη ειναι σε Firmware update κανω την διαδικασια σωστα και μου πεταει το flash tool support και μου λεει συνεχεια οτι εχω το τελευταιο λογισμικο.:(

Edited by Rospy7
Link to comment
Share on other sites

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=49775996&postcount=1

Εγώ ακολούθησα αυτόν τον οδηγό και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τα εχω κανει σαλατα η συσκευη ειναι σε Firmware update κανω την διαδικασια σωστα και μου πεταει το flash tool support και μου λεει συνεχεια οτι εχω το τελευταιο λογισμικο.:(

 

έχω κάνει τη διαδικασί πάνω από 10 φορές και δεν μου έχει βγάλει ποτέ το παραθυράκι για να επιλέξω γλώσσα/χώρα. ανοίγει, ψάχνει για update και μου λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. τώρα ή προσευχή πρέπει να κάνω ή να περιμένω πότε θα αναβαθμιστούν σε 4.4 τα γερμανικά t-mobile. και επειδή είναι ακόμα στην v10A, μάλλον θα προτιμήσω την προσευχή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως μου λεει και εμενα.

 

έκανα τους 2 τρόπους που λέει στο πλαισιάκι, αλλά από ό,τι βλέπω από κάτω λέει:

 

"RETURN TO STOCK AT&T & Sprint Version ONLY!, ALSO use this Method to Flash TOT`s for KitKat for International Versions!!!"

 

άρα για KitKat πρέπει να ακολουθήσω τα κάτω βήματα και όχι τα πάνω;

 

edit: διάβασα και τον από κάτω τρόπο (δεν τον δοκίμασα γιατί περιμένω κάποιος που ξέρει να μου πει τι παίζει μην κάνω καμιά βλακεία), αλλά αφού το διάβασα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι τι λένε ρε παιδιά; πόσο περίπλοκη έχει γίνει η διαδικασία για flashάρισμα stock rom; αν είναι δυνατόν!

 

Δεν ξερω τα εχω κανει σαλατα η συσκευη ειναι σε Firmware update κανω την διαδικασια σωστα και μου πεταει το flash tool support και μου λεει συνεχεια οτι εχω το τελευταιο λογισμικο.:(

 

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=49775996&postcount=1

Εγώ ακολούθησα αυτόν τον οδηγό και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

 

έχω κάνει τη διαδικασί πάνω από 10 φορές και δεν μου έχει βγάλει ποτέ το παραθυράκι για να επιλέξω γλώσσα/χώρα. ανοίγει, ψάχνει για update και μου λέει ότι έχω το τελευταίο firmware. τώρα ή προσευχή πρέπει να κάνω ή να περιμένω πότε θα αναβαθμιστούν σε 4.4 τα γερμανικά t-mobile. και επειδή είναι ακόμα στην v10A, μάλλον θα προτιμήσω την προσευχή.

 

Αστα μια απο τα ιδια δεν ξερω τι παιζει συνεχεια μου λεει οτι εχω το τελευταιο λογισμικο και πουθενα παραθυρο για επιλογη γλωσσας/χωρας ασε που εχω φαει 3ωρες στο pc τσαμπα.

Link to comment
Share on other sites

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=49775996&postcount=1

Εγώ ακολούθησα αυτόν τον οδηγό και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

 

Παιδια αυτον τον τροπο δοκιμαστε και τα σφαλματα που πεταει κατα την διαδικασία το παιδί εχει βιντεακι πως τα διορθωνεις.

Κι εγω εφαγα κανα 3ωρο χθες αλλα με τα βιντεακια βρηκα που έκανα λαθος.

 

Λιγο υπομονη μεχρι να βγουν τα σωστα εργαλεια να κανουμε φλασαρισματα κλπ ευκολα...

Edited by sokonik
Link to comment
Share on other sites

Απο χθες εχω παρει την 4.4.2 κιτ κατ...Καποιο πολυ γρηγορα συμπερασματα ειναι:

 

1.Γενικα εγινε ποιο γρηγορο και

2.Το knock on πιανει ποιο ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

Εσείς που θεωρείτε το g2 γρηγορότερο του nexus 5 έχετε δει το geekbench score των 2 συσκευών? G2 894(singe-core), 2273(multi-core). Nexus 5 913(singe-core), 2828(multi-core).
Link to comment
Share on other sites

Εσείς που θεωρείτε το g2 γρηγορότερο του nexus 5 έχετε δει το geekbench score των 2 συσκευών? G2 894(singe-core), 2273(multi-core). Nexus 5 913(singe-core), 2828(multi-core).

 

Ουαου.Δεν το είχα παρατηρήσει,ώρα να πετάξω το G2 στην καλντέρα :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Εσείς που θεωρείτε το g2 γρηγορότερο του nexus 5 έχετε δει το geekbench score των 2 συσκευών? G2 894(singe-core), 2273(multi-core). Nexus 5 913(singe-core), 2828(multi-core).

Σωπα ρε παιδι!

Ε αφου το ειπε το geekbench....ετσι ειναι!

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σωπα ρε παιδι!

Ε αφου το ειπε το geekbench....ετσι ειναι!

 

Το θέμα είναι ότι τα τεστ τα έχω κάνει εγώ προσωπικά και αρκετές φορές επειδή τυχαίνει να έχω και τα 2.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες δεν αφηνεται τα benchmarks και βοηθηστε λιγο με το πως θα βαλω την kitkat.Κοντευω να τα παιξω εχω 3μιση ωρες και παντα το ιδιο γινεται μου λεει οτι εχω το τελευταιο λογισμικο αντι να βγαλει το pop up παραθυρο για να επιλεξω γλωσσα/χωρα.
Link to comment
Share on other sites

Το backup το εκανες μεσα απο την συσκευη και εφοσον εκανες hard reset το backup δεν χαθηκε;

 

Τράβηξα το αρχείο με USB και μετά εκανα hard reset. Ειπαμε είμαι Πόντιος αλλα όχι και έτσι :lol:

Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). 

Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0).

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτον τον τροπο δοκιμαστε και τα σφαλματα που πεταει κατα την διαδικασία το παιδί εχει βιντεακι πως τα διορθωνεις.

Κι εγω εφαγα κανα 3ωρο χθες αλλα με τα βιντεακια βρηκα που έκανα λαθος.

 

Λιγο υπομονη μεχρι να βγουν τα σωστα εργαλεια να κανουμε φλασαρισματα κλπ ευκολα...

 

τα κατάφερα τελικά! ακολουθήστε από εδώ τον δεύτερο τρόπο που είναι πιο manual. απλά πριν αντιγράψετε τα αρχεία που λέει στο LGMOBILEAX ενεργοποιήστε να βλέπετε τα κρυφά αρχεία από τον πίνακα ελέγχου. και ότι τρέξετε να το τρέξετε με δεξί κλικ run as administrator.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...