TUPAC_RIP Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 (edited) Ρε παιδες δεν αφηνεται τα benchmarks και βοηθηστε λιγο με το πως θα βαλω την kitkat.Κοντευω να τα παιξω εχω 3μιση ωρες και παντα το ιδιο γινεται μου λεει οτι εχω το τελευταιο λογισμικο αντι να βγαλει το pop up παραθυρο για να επιλεξω γλωσσα/χωρα. Δοκιμασες αυτο που λεει ο sokonik λιγο πιο πισω; Το θέμα είναι ότι τα τεστ τα έχω κάνει εγώ προσωπικά και αρκετές φορές επειδή τυχαίνει να έχω και τα 2. Συγνωμη τοτε για την ειρωνεια. Φανηκες σαν ανιδεος που βλεπει μονο αριθμους και ηρθε εδω να μας την πει πως το κινητο του ειναι το καλυτερο. Τα τεστ που εκανες με τί ROM στο καθενα τα εκανες; Το θεμα ειναι: αντιλαμβανεσαι καποια διαφορα στην ταχυτητα τους; Δηλαδη το Ν5 ανοιγει πιο γρηγορα τις εφαρμογες απο το G2; Το browsing ειναι πιο γρηγορο; Τα παιχνιδια παιζονται πιο απροβληματιστα; (πραγματικα ρωταω, δεν ειρωνευομαι) Edited March 15, 2014 by TUPAC_RIP Παράθεση LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwbestakos Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 τα κατάφερα τελικά! ακολουθήστε από εδώ τον δεύτερο τρόπο που είναι πιο manual. απλά πριν αντιγράψετε τα αρχεία που λέει στο LGMOBILEAX ενεργοποιήστε να βλέπετε τα κρυφά αρχεία από τον πίνακα ελέγχου. και ότι τρέξετε να το τρέξετε με δεξί κλικ run as administrator. Αν διαβάζατε και λίγο ποιο πίσω αυτά που γράφω δεν θα παιδευόσασταν τόσο. Αλλά βαριέστε και σας αρέσει το παίδεμα:lol: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5262571#post5262571 Παράθεση Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
samis2 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Αν διαβάζατε και λίγο ποιο πίσω αυτά που γράφω δεν θα παιδευόσασταν τόσο. Αλλά βαριέστε και σας αρέσει το παίδεμα:lol: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5262571#post5262571 Εγώ δυστυχώς έχω μονο win 8.1. Μάλλον δεν μου δουλεύει ο εικονικός server. Καμιά ιδέα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Aeras28 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Παιδιά, όποιος έχει το ελληνικό μοντέλο (δλδ της ελληνικής αντιπροσωπειας ) Μπορείτε να δείτε αν υπάρχει 4.4.2 για το ελληνικό και να ποσταρετε το λινκ για να το κατεβάσω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Δοκιμασες αυτο που λεει ο sokonik λιγο πιο πισω; Συγνωμη τοτε για την ειρωνεια. Φανηκες σαν ανιδεος που βλεπει μονο αριθμους και ηρθε εδω να μας την πει πως το κινητο του ειναι το καλυτερο. Τα τεστ που εκανες με τί ROM στο καθενα τα εκανες; Το θεμα ειναι: αντιλαμβανεσαι καποια διαφορα στην ταχυτητα τους; Δηλαδη το Ν5 ανοιγει πιο γρηγορα τις εφαρμογες απο το G2; Το browsing ειναι πιο γρηγορο; Τα παιχνιδια παιζονται πιο απροβληματιστα; (πραγματικα ρωταω, δεν ειρωνευομαι) Το Nexus 5 είναι σαφώς πιο γρήγορο σε ΟΛΑ. Το G2 με κερδίζει στο θέμα του μεγέθους της οθόνης (5.2 ίντσες) και στην εμφάνιση γενικά της μπροστινής πλευράς που έχει πολύ μικρά bezels και η οθόνη δείχνει να ξεχειλίζει πραγματικά. Επίσης έχει πολύ καλύτερη μπαταρία και κάμερα αλλά ΠΟΛΥ χειρότερο ακουστικό κατά της διάρκεια κλήσης. Τσιρίζει όταν είναι στο τέρμα και δεν έχει την απίστευτη καθαρότητα και ακουστική που έχει το nexus 5. Το ηχείο του g2 είναι καλύτερο απ του nexus 5. Στο θέμα ταχύτητας όμως, το nexus 5 είναι πραγματικά ΑΠΙΑΣΤΟ! Δε με ενδιαφέρει αυτά που λένε ότι είναι pure android κτλ...με ενδιαφέρει απλά που είναι ΣΦΑΙΡΑ και αλαγκάριστο σε σχέση με το g2. Ειλικρινά δεν ξέρω πιο απ τα δύο να διαλέξω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ste3001 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Μια συμβουλή, το g2 γίνεται εύκολα Ν5.....(με καστομ Ρομ) το Ν5 όμως δεν γίνετε με τίποτα g2!!!! Άρα πρόσεχε τι θα επιλέξεις για αγορά....... Παράθεση Samsung Galaxy S - S3 - S4, Galaxy Note 2 - Note 3- Note 4 LG G2 -G3 -G4 -G5 -G6 Oneplus 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Μια συμβουλή, το g2 γίνεται εύκολα Ν5.....(με καστομ Ρομ) το Ν5 όμως δεν γίνετε με τίποτα g2!!!! Άρα πρόσεχε τι θα επιλέξεις για αγορά....... Δεν το χω δοκιμάσει ακόμα αλλά έτσι λένε όντως! Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andrewk Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Παιδιά, όποιος έχει το ελληνικό μοντέλο (δλδ της ελληνικής αντιπροσωπειας ) Μπορείτε να δείτε αν υπάρχει 4.4.2 για το ελληνικό και να ποσταρετε το λινκ για να το κατεβάσω; Δεν εχει βγει ακομα..μπορεις να βλεπεις και μονος σου εδω http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36 η 4.4 ειναι V20A-V20B Βγηκε και πολωνικη σημερα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Δεν εχει βγει ακομα..μπορεις να βλεπεις και μονος σου εδω http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36 η 4.4 ειναι V20A-V20B Βγηκε και πολωνικη σημερα.. Λες να γυρίσω στο backup στοκ και να πάρω 4.4; γιατί πολωνικο εχω Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andrewk Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Λες να γυρίσω στο backup στοκ και να πάρω 4.4; γιατί πολωνικο εχω και με custom recovery τι θα κανεις??Γυρνα πισω παρε backup με το προγραμμα της lg φλασαρε το kdz της official kk και κανε restore απο το προγραμμα της lg παλι.Λογικα θα πετυχει,με Custom recovery δεν μπορεις να παρεις ΟΤΑ.(Ξεχνα τα καλα του mako) Και μην ξεχασεις να γραψεις εντυπωσεις..Γιατι ψηνομαι να κανω και εγω φλασαρισμα αλλα ψιλοβαριεμαι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gre Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Το Nexus 5 είναι σαφώς πιο γρήγορο σε ΟΛΑ. Το G2 με κερδίζει στο θέμα του μεγέθους της οθόνης (5.2 ίντσες) και στην εμφάνιση γενικά της μπροστινής πλευράς που έχει πολύ μικρά bezels και η οθόνη δείχνει να ξεχειλίζει πραγματικά. Επίσης έχει πολύ καλύτερη μπαταρία και κάμερα αλλά ΠΟΛΥ χειρότερο ακουστικό κατά της διάρκεια κλήσης. Τσιρίζει όταν είναι στο τέρμα και δεν έχει την απίστευτη καθαρότητα και ακουστική που έχει το nexus 5. Το ηχείο του g2 είναι καλύτερο απ του nexus 5. Στο θέμα ταχύτητας όμως, το nexus 5 είναι πραγματικά ΑΠΙΑΣΤΟ! Δε με ενδιαφέρει αυτά που λένε ότι είναι pure android κτλ...με ενδιαφέρει απλά που είναι ΣΦΑΙΡΑ και αλαγκάριστο σε σχέση με το g2. Ειλικρινά δεν ξέρω πιο απ τα δύο να διαλέξω... Το θέμα με το ακουστικό για κοίταξέ το γιατί υπάρχουν g2 με ελαττωματικό ακουστικό που στο τέρμα κάνει σαν να τρίζει. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
maklovin1979 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 καλησπερα κ καλο σ/κ,χρεισιμοποιω την συγκεκριμενη εφαρμογη..lux auto brightness..δεν νομιζω να δημιουργει προβλημα στην οθονη η ξενικα στην συσκευη,ε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 και με custom recovery τι θα κανεις??Γυρνα πισω παρε backup με το προγραμμα της lg φλασαρε το kdz της official kk και κανε restore απο το προγραμμα της lg παλι.Λογικα θα πετυχει,με Custom recovery δεν μπορεις να παρεις ΟΤΑ.(Ξεχνα τα καλα του mako) Και μην ξεχασεις να γραψεις εντυπωσεις..Γιατι ψηνομαι να κανω και εγω φλασαρισμα αλλα ψιλοβαριεμαι Ωχ Ναι έχω recovery. Καλά άστο γιατί το Θέλω το κινητό μέσα στο σκ :D Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerv_5800 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 (edited) Παιδια καλησπερα!! Μπορει καποιος που εχει βαλει στο lg G2 του την kit kat να μας πει αν παιζει κανονικα ο flash player και σε ποιον browser?? Eγω π,χ δουλευω τον boat ισχυει οτι στην kit kat οτι δουλευει ο flash player μονο στο dolphin με ενα πατσαρισμενο adobe flash apk η στην 4.4.2 δεν δουλευει καθολου γενικως σε κανενα browser?? Μιλαω παντα για κινητο official χωρις root. Επισης αν με την kit kat μπορει στο μενου να κανει κανονικα αποκρυψη εφαρμογων η οχι και να μας πει ?? Μολις μιλησα με φιλο κολλητο μου (εχει samsung s4 με kit kat) και αυτος μετα το update δεν τα εχει αυτα!! Μην παθουμε και εμεις που εχουμε G2 καμια νιλα ...!!! ;) ;) ;) Edited March 15, 2014 by zerv_5800 Παράθεση Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου... Samsung Galaxy S21 Ultra / Galaxy Watch Ultra ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Το θέμα με το ακουστικό για κοίταξέ το γιατί υπάρχουν g2 με ελαττωματικό ακουστικό που στο τέρμα κάνει σαν να τρίζει. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο. Το τρίξιμο καταρχήν το κάνει μόνο όταν η ένταση είναι στο τέρμα και δεν μπορώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Πάνως και ένας φίλος μου που έχει το ίδιο κινητό έχει το ίδιο θέμα. Αν όμως μιλήσεις και με τα 2 κινητά...τότε θα καταλάβεις τη διαφορά στην ποιότητα του ακουστικού που είναι αρκετά μεγάλη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Το τρίξιμο καταρχήν το κάνει μόνο όταν η ένταση είναι στο τέρμα και δεν μπορώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Πάνως και ένας φίλος μου που έχει το ίδιο κινητό έχει το ίδιο θέμα. Αν όμως μιλήσεις και με τα 2 κινητά...τότε θα καταλάβεις τη διαφορά στην ποιότητα του ακουστικού που είναι αρκετά μεγάλη! Βασικά για το δικό μου αυτί κ το Ν4 είχε καλύτερο. Αλλά Εμένα με καλύπτει κ αυτό δεν βαριέσαι Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Εγώ από την άλλη, θεωρώ ότι το g2 έχει καλύτερο ακουστικό. Ήταν κάτι που με χάλαγε πολύ στο nexus 5. Τι ισχυει τελικά; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Εγώ από την άλλη, θεωρώ ότι το g2 έχει καλύτερο ακουστικό. Ήταν κάτι που με χάλαγε πολύ στο nexus 5. Τι ισχυει τελικά; Εγώ πάντως μιλάω από προσωπική εμπειρία και μόνο αφού έχω και τις δύο συσκευές εδώ και δύο μήνες. Μαζί μου πάντως συμφωνεί και ο Κώστας Βλαχάκης στο hands on nexus 5 του techblog.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Εγώ πάντως μιλάω από προσωπική εμπειρία και μόνο αφού έχω και τις δύο συσκευές εδώ και δύο μήνες. Μαζί μου πάντως συμφωνεί και ο Κώστας Βλαχάκης στο hands on nexus 5 του techblog.gr Κι εγώ τις είχα και τις δύο και πίστεψε με, θα πιστέψω τα αυτιά μου από τα αυτια του Βλαχακη. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Κι εγώ τις είχα και τις δύο και πίστεψε με, θα πιστέψω τα αυτιά μου από τα αυτια του Βλαχακη. Κι εγώ τα αυτιά μου πιστεύω...! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwbestakos Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Παιδια μην την ψαχνετε το G2 ειναι καλυτερο στο συνολο απο το Nexus 5 τα υπερ του Nexus 5 ειναι η υποστυρηξη και τπτ παραπανω. Με kitkat το G2 ηρθε στα ισα του πριν θα ελεγα ειχε μεγαλη διαφορα με το Nexus 5 σε ταχυτητα τωρα οχι. Παράθεση Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0). Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Γραμμές στην οθόνη?συμβαίνει κάτι τέτοιο? Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TUPAC_RIP Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Γραμμές στην οθόνη?συμβαίνει κάτι τέτοιο? Δεν υπαρχει. Παράθεση LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skyros7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 2-3 ερωτησουλες... 1} η καμερα λεει ότι λες καποιες λεξεις και τραβαει μονο του φωτογραφια .... (smile , LG μερικες λεξεις) στο δικο μου δοκιμασα αλλα τιποτα.... εχει δοκιμασει κανεις ? 2} τα ακουστικα εχουν ένα θεματακι αν και κουμπονουν δεν κανουν καλη επαφη.... 3} μπορω να αφαιρεσω τον ηχω της καμερας ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos7440 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Παιδιά καλησπέρα!Έχει κάποιος από εσάς Ελβετικό g2?Αν ναι,πήρε την αναβάθμιση σε kitkat? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.