Jump to content

[Επίσημο] LG G2 (D802)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε παιδες δεν αφηνεται τα benchmarks και βοηθηστε λιγο με το πως θα βαλω την kitkat.Κοντευω να τα παιξω εχω 3μιση ωρες και παντα το ιδιο γινεται μου λεει οτι εχω το τελευταιο λογισμικο αντι να βγαλει το pop up παραθυρο για να επιλεξω γλωσσα/χωρα.

Δοκιμασες αυτο που λεει ο sokonik λιγο πιο πισω;

 

Το θέμα είναι ότι τα τεστ τα έχω κάνει εγώ προσωπικά και αρκετές φορές επειδή τυχαίνει να έχω και τα 2.

Συγνωμη τοτε για την ειρωνεια. Φανηκες σαν ανιδεος που βλεπει μονο αριθμους και ηρθε εδω να μας την πει πως το κινητο του ειναι το καλυτερο.

Τα τεστ που εκανες με τί ROM στο καθενα τα εκανες;

Το θεμα ειναι: αντιλαμβανεσαι καποια διαφορα στην ταχυτητα τους;

Δηλαδη το Ν5 ανοιγει πιο γρηγορα τις εφαρμογες απο το G2; Το browsing ειναι πιο γρηγορο; Τα παιχνιδια παιζονται πιο απροβληματιστα; (πραγματικα ρωταω, δεν ειρωνευομαι)

Edited by TUPAC_RIP

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

τα κατάφερα τελικά! ακολουθήστε από εδώ τον δεύτερο τρόπο που είναι πιο manual. απλά πριν αντιγράψετε τα αρχεία που λέει στο LGMOBILEAX ενεργοποιήστε να βλέπετε τα κρυφά αρχεία από τον πίνακα ελέγχου. και ότι τρέξετε να το τρέξετε με δεξί κλικ run as administrator.

 

Αν διαβάζατε και λίγο ποιο πίσω αυτά που γράφω δεν θα παιδευόσασταν τόσο. Αλλά βαριέστε και σας αρέσει το παίδεμα:lol:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5262571#post5262571

Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). 

Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0).

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβάζατε και λίγο ποιο πίσω αυτά που γράφω δεν θα παιδευόσασταν τόσο. Αλλά βαριέστε και σας αρέσει το παίδεμα:lol:

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5262571#post5262571

 

Εγώ δυστυχώς έχω μονο win 8.1. Μάλλον δεν μου δουλεύει ο εικονικός server. Καμιά ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, όποιος έχει το ελληνικό μοντέλο (δλδ της ελληνικής αντιπροσωπειας ) Μπορείτε να δείτε αν υπάρχει 4.4.2 για το ελληνικό και να ποσταρετε το λινκ για να το κατεβάσω;
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμασες αυτο που λεει ο sokonik λιγο πιο πισω;

 

 

Συγνωμη τοτε για την ειρωνεια. Φανηκες σαν ανιδεος που βλεπει μονο αριθμους και ηρθε εδω να μας την πει πως το κινητο του ειναι το καλυτερο.

Τα τεστ που εκανες με τί ROM στο καθενα τα εκανες;

Το θεμα ειναι: αντιλαμβανεσαι καποια διαφορα στην ταχυτητα τους;

Δηλαδη το Ν5 ανοιγει πιο γρηγορα τις εφαρμογες απο το G2; Το browsing ειναι πιο γρηγορο; Τα παιχνιδια παιζονται πιο απροβληματιστα; (πραγματικα ρωταω, δεν ειρωνευομαι)

 

Το Nexus 5 είναι σαφώς πιο γρήγορο σε ΟΛΑ. Το G2 με κερδίζει στο θέμα του μεγέθους της οθόνης (5.2 ίντσες) και στην εμφάνιση γενικά της μπροστινής πλευράς που έχει πολύ μικρά bezels και η οθόνη δείχνει να ξεχειλίζει πραγματικά. Επίσης έχει πολύ καλύτερη μπαταρία και κάμερα αλλά ΠΟΛΥ χειρότερο ακουστικό κατά της διάρκεια κλήσης. Τσιρίζει όταν είναι στο τέρμα και δεν έχει την απίστευτη καθαρότητα και ακουστική που έχει το nexus 5. Το ηχείο του g2 είναι καλύτερο απ του nexus 5. Στο θέμα ταχύτητας όμως, το nexus 5 είναι πραγματικά ΑΠΙΑΣΤΟ! Δε με ενδιαφέρει αυτά που λένε ότι είναι pure android κτλ...με ενδιαφέρει απλά που είναι ΣΦΑΙΡΑ και αλαγκάριστο σε σχέση με το g2. Ειλικρινά δεν ξέρω πιο απ τα δύο να διαλέξω...

Link to comment
Share on other sites

Μια συμβουλή, το g2 γίνεται εύκολα Ν5.....(με καστομ Ρομ) το Ν5 όμως δεν γίνετε με τίποτα g2!!!! Άρα πρόσεχε τι θα επιλέξεις για αγορά.......

Samsung Galaxy S - S3 - S4, Galaxy Note 2 - Note 3- Note 4

LG G2 -G3 -G4 -G5 -G6

Oneplus 5

Link to comment
Share on other sites

Μια συμβουλή, το g2 γίνεται εύκολα Ν5.....(με καστομ Ρομ) το Ν5 όμως δεν γίνετε με τίποτα g2!!!! Άρα πρόσεχε τι θα επιλέξεις για αγορά.......

 

Δεν το χω δοκιμάσει ακόμα αλλά έτσι λένε όντως!

Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, όποιος έχει το ελληνικό μοντέλο (δλδ της ελληνικής αντιπροσωπειας ) Μπορείτε να δείτε αν υπάρχει 4.4.2 για το ελληνικό και να ποσταρετε το λινκ για να το κατεβάσω;

 

Δεν εχει βγει ακομα..μπορεις να βλεπεις και μονος σου εδω http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36

 

η 4.4 ειναι V20A-V20B

 

Βγηκε και πολωνικη σημερα..

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει βγει ακομα..μπορεις να βλεπεις και μονος σου εδω http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36

 

η 4.4 ειναι V20A-V20B

 

Βγηκε και πολωνικη σημερα..

 

Λες να γυρίσω στο backup στοκ και να πάρω 4.4; γιατί πολωνικο εχω

Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Λες να γυρίσω στο backup στοκ και να πάρω 4.4; γιατί πολωνικο εχω

 

και με custom recovery τι θα κανεις??Γυρνα πισω παρε backup με το προγραμμα της lg φλασαρε το kdz της official kk και κανε restore απο το προγραμμα της lg παλι.Λογικα θα πετυχει,με Custom recovery δεν μπορεις να παρεις ΟΤΑ.(Ξεχνα τα καλα του mako)

 

Και μην ξεχασεις να γραψεις εντυπωσεις..Γιατι ψηνομαι να κανω και εγω φλασαρισμα αλλα ψιλοβαριεμαι

Link to comment
Share on other sites

Το Nexus 5 είναι σαφώς πιο γρήγορο σε ΟΛΑ. Το G2 με κερδίζει στο θέμα του μεγέθους της οθόνης (5.2 ίντσες) και στην εμφάνιση γενικά της μπροστινής πλευράς που έχει πολύ μικρά bezels και η οθόνη δείχνει να ξεχειλίζει πραγματικά. Επίσης έχει πολύ καλύτερη μπαταρία και κάμερα αλλά ΠΟΛΥ χειρότερο ακουστικό κατά της διάρκεια κλήσης. Τσιρίζει όταν είναι στο τέρμα και δεν έχει την απίστευτη καθαρότητα και ακουστική που έχει το nexus 5. Το ηχείο του g2 είναι καλύτερο απ του nexus 5. Στο θέμα ταχύτητας όμως, το nexus 5 είναι πραγματικά ΑΠΙΑΣΤΟ! Δε με ενδιαφέρει αυτά που λένε ότι είναι pure android κτλ...με ενδιαφέρει απλά που είναι ΣΦΑΙΡΑ και αλαγκάριστο σε σχέση με το g2. Ειλικρινά δεν ξέρω πιο απ τα δύο να διαλέξω...

 

Το θέμα με το ακουστικό για κοίταξέ το γιατί υπάρχουν g2 με ελαττωματικό ακουστικό που στο τέρμα κάνει σαν να τρίζει. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα κ καλο σ/κ,χρεισιμοποιω την συγκεκριμενη εφαρμογη..lux auto brightness..δεν νομιζω να δημιουργει προβλημα στην οθονη η ξενικα στην συσκευη,ε?
Link to comment
Share on other sites

και με custom recovery τι θα κανεις??Γυρνα πισω παρε backup με το προγραμμα της lg φλασαρε το kdz της official kk και κανε restore απο το προγραμμα της lg παλι.Λογικα θα πετυχει,με Custom recovery δεν μπορεις να παρεις ΟΤΑ.(Ξεχνα τα καλα του mako)

 

Και μην ξεχασεις να γραψεις εντυπωσεις..Γιατι ψηνομαι να κανω και εγω φλασαρισμα αλλα ψιλοβαριεμαι

 

Ωχ Ναι έχω recovery. Καλά άστο γιατί το Θέλω το κινητό μέσα στο σκ :D

Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπερα!! Μπορει καποιος που εχει βαλει στο lg G2 του την kit kat να μας πει αν παιζει κανονικα ο flash player και σε ποιον browser?? Eγω π,χ δουλευω τον boat ισχυει οτι στην kit kat οτι δουλευει ο flash player μονο στο dolphin με ενα πατσαρισμενο adobe flash apk η στην 4.4.2 δεν δουλευει καθολου γενικως σε κανενα browser?? Μιλαω παντα για κινητο official χωρις root. Επισης αν με την kit kat μπορει στο μενου να κανει κανονικα αποκρυψη εφαρμογων η οχι και να μας πει ?? Μολις μιλησα με φιλο κολλητο μου (εχει samsung s4 με kit kat) και αυτος μετα το update δεν τα εχει αυτα!!

Μην παθουμε και εμεις που εχουμε G2 καμια νιλα ...!!! ;) ;) ;)

Edited by zerv_5800

Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρεις να την ζεις με εκείνον που σε αγάπησε και θυσιάστηκε για εσένα στην θέση την δικιά σου...

 

Samsung Galaxy S21 Ultra / Galaxy Watch Ultra ;)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με το ακουστικό για κοίταξέ το γιατί υπάρχουν g2 με ελαττωματικό ακουστικό που στο τέρμα κάνει σαν να τρίζει. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο.

 

Το τρίξιμο καταρχήν το κάνει μόνο όταν η ένταση είναι στο τέρμα και δεν μπορώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Πάνως και ένας φίλος μου που έχει το ίδιο κινητό έχει το ίδιο θέμα. Αν όμως μιλήσεις και με τα 2 κινητά...τότε θα καταλάβεις τη διαφορά στην ποιότητα του ακουστικού που είναι αρκετά μεγάλη!

Link to comment
Share on other sites

Το τρίξιμο καταρχήν το κάνει μόνο όταν η ένταση είναι στο τέρμα και δεν μπορώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό. Πάνως και ένας φίλος μου που έχει το ίδιο κινητό έχει το ίδιο θέμα. Αν όμως μιλήσεις και με τα 2 κινητά...τότε θα καταλάβεις τη διαφορά στην ποιότητα του ακουστικού που είναι αρκετά μεγάλη!

 

Βασικά για το δικό μου αυτί κ το Ν4 είχε καλύτερο. Αλλά Εμένα με καλύπτει κ αυτό δεν βαριέσαι

Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την άλλη, θεωρώ ότι το g2 έχει καλύτερο ακουστικό. Ήταν κάτι που με χάλαγε πολύ στο nexus 5. Τι ισχυει τελικά;

[sIGPIC][/sIGPIC]

flickr-htc one black

cyber gull

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την άλλη, θεωρώ ότι το g2 έχει καλύτερο ακουστικό. Ήταν κάτι που με χάλαγε πολύ στο nexus 5. Τι ισχυει τελικά;

 

Εγώ πάντως μιλάω από προσωπική εμπειρία και μόνο αφού έχω και τις δύο συσκευές εδώ και δύο μήνες. Μαζί μου πάντως συμφωνεί και ο Κώστας Βλαχάκης στο hands on nexus 5 του techblog.gr

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως μιλάω από προσωπική εμπειρία και μόνο αφού έχω και τις δύο συσκευές εδώ και δύο μήνες. Μαζί μου πάντως συμφωνεί και ο Κώστας Βλαχάκης στο hands on nexus 5 του techblog.gr

 

Κι εγώ τις είχα και τις δύο και πίστεψε με, θα πιστέψω τα αυτιά μου από τα αυτια του Βλαχακη.

[sIGPIC][/sIGPIC]

flickr-htc one black

cyber gull

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ τις είχα και τις δύο και πίστεψε με, θα πιστέψω τα αυτιά μου από τα αυτια του Βλαχακη.

 

Κι εγώ τα αυτιά μου πιστεύω...!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μην την ψαχνετε το G2 ειναι καλυτερο στο συνολο απο το Nexus 5 τα υπερ του Nexus 5 ειναι η υποστυρηξη και τπτ παραπανω. Με kitkat το G2 ηρθε στα ισα του πριν θα ελεγα ειχε μεγαλη διαφορα με το Nexus 5 σε ταχυτητα τωρα οχι.

Samsung Galaxy S25 Ultra 5G (SM-S938B/DS) (Snapdragon 8 Elite, 512GB, 12GB RΑΜ) (Android 16) (OneUI v8.0). 

Samsung Galaxy Watch 4 LTE (SM-R875F) (Exynos W920, 16GB, 1.5GB RΑΜ) WearOS v6.0 (Android 16) (OneUI v8.0).

Link to comment
Share on other sites

Γραμμές στην οθόνη?συμβαίνει κάτι τέτοιο?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Γραμμές στην οθόνη?συμβαίνει κάτι τέτοιο?

 

Δεν υπαρχει.

LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

2-3 ερωτησουλες...

 

1} η καμερα λεει ότι λες καποιες λεξεις και τραβαει μονο του φωτογραφια .... (smile , LG μερικες λεξεις)

στο δικο μου δοκιμασα αλλα τιποτα.... εχει δοκιμασει κανεις ?

 

2} τα ακουστικα εχουν ένα θεματακι αν και κουμπονουν δεν κανουν καλη επαφη....

 

3} μπορω να αφαιρεσω τον ηχω της καμερας ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...