Jump to content

LG Optimus G (E975)


alextrela
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτο που ειναι πιο πιθανο ειναι πως το Galaxy Store εχει και δευτερη βιτρινα. Συνηθως απευθυνεσαι στην επωνυμια που αναγραφεται στην αποδειξη, αυτος ο ιδιοκτητης της επιχειρησης ειναι αλλωστε ο υπευθυνος για την συναλλαγη.

Φυσικα στο ενδιαμεσο μπορει να χαθει η συνεννοηση και να εμφανιστουν παρατυπιες. Καλες και χρυσες οι τιμες των online καταστηματων, αλλα σαν τη φυσικη παρουσια δεν υπαρχει. Αρα ναι, μας εξαναγκαζουν να πηγαινουμε στο Πλαισιο και στο Public (οπου παρα το γεγονος οτι ζοριστηκα σε αναλογες περιπτωσεις, παντα πετυχαινα αντικατασταση συσκευης χωρις πολλες φασαριες).

Εστειλα email στην LG Global ζητωντας εξηγησεις, θα στειλω μαλλον και στη γαλλικη.

 

Όταν η διαφορά από το "μεγάλο" κατάστημα με το ιντερνετικό είναι γύρω στα 250 ευρώ, προτιμώ το ιντερνετικό ακόμα και αν δεν έχει καθόλου εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Όταν η διαφορά από το "μεγάλο" κατάστημα με το ιντερνετικό είναι γύρω στα 250 ευρώ, προτιμώ το ιντερνετικό ακόμα και αν δεν έχει καθόλου εγγύηση.

 

Συμφωνώ, αν ειναι να πάρω 2 με 600Ε απο eshop και να έχω και ενα σας ανταλλακτικό. :rolleyes:

LeEco Χ829(4/64)

EUI 28s New Rom.V10

Meizu pro 6 plus

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα μοντέλα έχουν doa για μια βδομάδα τουλάχιστον. Αν είναι μιας βδομάδας θα πρέπει να το κάνουν DOA, αν όχι η LG Ελλάδας ή αντιπροσωπία της χώρας που το πήρες θα πρέπει να το κάνει. Διαφορετικά φταίει και το κατάστημα.
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κι εγώ είχα ανάλογη εμπειρία με την LG Σουηδίας. Μου είπαν ότι δέχονται μόνο κινητά που έχουν αγοραστεί από σκανδιναβικές χώρες και προορίζονται για αυτές. Τους είπα ότι υπάρχει ευρωπαϊκός νόμος, αλλά αυτοί δε νοιαστηκαν καθόλου. Τελικά δεν έδωσα συνέχεια καθώς σε λίγες μέρες θα ερχόμουν Ελλάδα. Όταν έστειλα mail σε LG Ελλάδας μου απάντησαν ότι δεν έχει διεθνή εγγύηση το προϊόν ούτε και Ευρωπαϊκή. Το προϊόν ήταν ένα nexus 4. Δεν ξέρω, αλλά μετά από αυτό θα το σκεφτώ 2 φορές να ξαναπάρω LG. Άλλες εταιρίες είναι πολύ πιο μπροστά στο θέμα εγγύησης. Πάντως έχω την εντύπωση ότι Ελλάδα πιο εύκολα πιέζεις να βρεις το δίκιο σου. Μη νομίζετε ότι εξωτερικό είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα και ρόδινα. Εδώ με λίγη πίεση και με την Ένωση καταναλωτών, διορθώνονται.
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κι εγώ είχα ανάλογη εμπειρία με την LG Σουηδίας. Μου είπαν ότι δέχονται μόνο κινητά που έχουν αγοραστεί από σκανδιναβικές χώρες και προορίζονται για αυτές. Τους είπα ότι υπάρχει ευρωπαϊκός νόμος, αλλά αυτοί δε νοιαστηκαν καθόλου. Τελικά δεν έδωσα συνέχεια καθώς σε λίγες μέρες θα ερχόμουν Ελλάδα. Όταν έστειλα mail σε LG Ελλάδας μου απάντησαν ότι δεν έχει διεθνή εγγύηση το προϊόν ούτε και Ευρωπαϊκή. Το προϊόν ήταν ένα nexus 4. Δεν ξέρω, αλλά μετά από αυτό θα το σκεφτώ 2 φορές να ξαναπάρω LG. Άλλες εταιρίες είναι πολύ πιο μπροστά στο θέμα εγγύησης. Πάντως έχω την εντύπωση ότι Ελλάδα πιο εύκολα πιέζεις να βρεις το δίκιο σου. Μη νομίζετε ότι εξωτερικό είναι και τόσο εύκολα τα πράγματα και ρόδινα. Εδώ με λίγη πίεση και με την Ένωση καταναλωτών, διορθώνονται.

 

Tack karx

Αρα ειναι γενικο το κακο. Προσωπικα κοιμομουν τον υπνο του δικαιου με αυτο το θεμα. Αλλα οπως και να χει, ειναι κακο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, να μη σας στεναχωρώ, αλλά την εγγύηση την παρέχει ο πωλητής, όχι κατασκευαστής.

Το κατάστημα ευθύνεται και μάλιστα, έχεις δικαίωμα να ζητήσεις επιστροφή των χρημάτων σου.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, να μη σας στεναχωρώ, αλλά την εγγύηση την παρέχει ο πωλητής, όχι κατασκευαστής.

Το κατάστημα ευθύνεται και μάλιστα, έχεις δικαίωμα να ζητήσεις επιστροφή των χρημάτων σου.

 

Eχεις εν μερει μονο δικιο. Τη DOA σου παρεχει μονο ο πωλητης, ο κατασκευαστης ειναι υπευθυνος για τα 2 χρονια της εγγυησης και για την επισκευη της. Στην αλλαζει τη συσκευη κρινοντας κατα βουληση μονο.

Link to comment
Share on other sites

Eχεις εν μερει μονο δικιο. Τη DOA σου παρεχει μονο ο πωλητης, ο κατασκευαστης ειναι υπευθυνος για τα 2 χρονια της εγγυησης και για την επισκευη της. Στην αλλαζει τη συσκευη κρινοντας κατα βουληση μονο.

Για όλα, υπεύθυνος απέναντί σου, είναι ο πωλητής και μόνο αυτός.

Αυτός σου παρέχει την οποιαδήποτε εγγύηση. Με αυτόν έχεις συμβληθεί, όχι με την LG, ή τον όποιο εισαγωγέα της.

Η LG έχει συμβληθεί με τον δικό σου πωλητή (που του πούλησε το προιόν της) αλλά αυτό αφορά τη μεταξύ τους σχέση, όχι εσένα.

Άκου που σε λέω...;)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

μια βοηθεια παρακαλω...

προσπαθω να παιξω το wild blood, εχω βαλει σωστα τα αρχει αλλα οταν αρχιζει το παιχνιδι μου λεει πως δεν εχω χωρο στην καρτα μνημης και τα σβησω 0 mb...αλλα δεν εχουμε

sd card!!! εχει κανεις καμια ιδεα?

Link to comment
Share on other sites

Για τα θέματα που συζητησατε περί εγγύησης διαβάστε προσεκτικά και το limited warranty statement που υπάρχει μέσα στο κουτί του κινητού.
Link to comment
Share on other sites

Κατα κάποιον τρόπο δεν "συγχρονίζει" τις φωτογραφίες των επαφών μου απο το fb στις αντίστοιχες της google (επαφές τηλεφώνου). Μόλις έστησα το τηλέφωνο τις έφερε αλλά μετα για κάποιο λόγο τις έχασε.

Το ίδιο συνέβει νομίζω και σε αλλό παιδί στο forum αλλά δεν μπορώ να βρω τη λύση που του δόθηκε.

Μια βοήθεια;

Link to comment
Share on other sites

Για τα θέματα που συζητησατε περί εγγύησης διαβάστε προσεκτικά και το limited warranty statement που υπάρχει μέσα στο κουτί του κινητού.

 

Μπορείς να μου πεις τι γράφει, γιατί το δικό μου είναι στα γαλλικά και δεν γνωρίζω τη γλώσσα;

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μου πεις τι γράφει, γιατί το δικό μου είναι στα γαλλικά και δεν γνωρίζω τη γλώσσα;

 

Δεν ξέρω αν φαίνεται καλά, μου χάλασε το σκάνερ.

[sIGPIC][/sIGPIC]

flickr-htc one black

cyber gull

Link to comment
Share on other sites

Για το θεμα της εγγυησης:θελει registration στο site της lg?να δηλωθει το προιον κτλ;

δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω

:ninja:

αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας...

Link to comment
Share on other sites

Παντως στο βιβλιαρακι δεν αναφερει οτι ειναι πανευρωπαικη η εγγυηση, απλα βαση νομου πρεπει να την εφαρμοζει ο καθε αντιπροσωπος, οπως και τα 2 χρονια διαρκεια εγγυησης.

 

Βεβαια, βλεπουμε ενα σωρο παραβασεις και αν το συστημα αρχισει και χανει πολλα απο παραεισαγωγες μπορει να αρχισει να αντιδραει με παρανομους τροπους, ως συνηθως, δεν θελει πολυ 2-3 περιπτωσεις να γραφτουν στα μεγαλυτερα forums και να ακουστουν προς τα εξω, θα σταματισουν να αγορασουν παραεισαγωγη οι περισσοτεροι. Παντως απο την στιγμη που τα καταστηματα πουλανε με 24 μηνες εγγυηση, μην κανετε καν τον κοπο να πατε στο αντιπροσωπο, δεν ειστε χονδρεμπορας, το καταστημα πρεπει να το στειλει εκει, αυτο που κανουν, ειναι τελειως παρανομο, απλα δεν θελουν να χανουν εργατοωρες και να πληρωνουν courier, στον αντιπροσωπο το πας μονο αν εχει κλεισει το καταστημα που το πηρες.

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω τι γινεται με εγγυησεις στα κινητα και που το παμε για φτιαξιμο:στο καταστημα που το πηραμε ή στην lg.αυτο που θελω να πω ειναι πως οτι ηλεκτρονικη-ηλεκτρικη συσκευη ειχα (αποταν ημουν 20 μεχρι τωρα στα 35 αισιως...) οταν χαλαγε την πηγαινα ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ στην αντιπροσωπεια για να γλυτωνω την καθυστερηση του καταστηματος που τοχα αγορασει να το παει αυτο.δε λεω πως εκανα καλα (ή κακα...) απλα το αναφερω για να πω οτι ΚΑΜΙΑ αντιπροσωπεια δεν μου πε:τι τοφερες; τραβα στο καταστημα που το πηρες....

Και μιλαω για καθε ειδους ηλεκτρονικη συσκευη:απο ασυρματα τηλεφωνα μεχρι.τηλεορασεις και ηχοσυνολα.

Συμπερασμα:αν (χτυπα ξυλο...) παθει κατι το κινητο δε θαθελα να παω στην lg και να μου πει τραβα στο birdphone....

Ουτε η lg θα τοθελε....

δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω

:ninja:

αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με όλα αυτά περί εγγυήσεων εγώ προσωπικά έχω θορυβηθει. Την LG την είχα σε πολύ εκτίμηση ως αναφορά το service της. Μ' αυτά που διαβάζω τώρα.....

Τους έστειλα μυνημα στο fb ως αναφορά την πανευρωπαϊκή εγγύηση. Μόλις έχω απάντηση θα την κοινοποιήσω.

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Σε λευκό το χει δει κανείς?μόλις το παράγγειλα.

Επίσης το παράγγειλα από galaxystore.λέτε να έχω κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μαγαζί?

Edited by ταξιδιωτης22

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Το παρέλαβα το κινητό, χτες έκανα την παραγγελία στις 17:00 και έφτασε σήμερα στις 12:00 στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής στα 340Ε + 8Ε μεταφορικά. Το λευκό πήρα, είναι πολύ ωραίο, αν και πιθανόν το μαύρο είναι πιο ωραίο. Δεν έχει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα... Το περίεργο βέβαια είναι οτι το παράγγειλα από Alfamobile και η απόδειξη γράφει Galaxy store.

 

Το είχα γράψει χτες αυτό...

LeEco Χ829(4/64)

EUI 28s New Rom.V10

Meizu pro 6 plus

Link to comment
Share on other sites

Το παρέλαβα το κινητό, χτες έκανα την παραγγελία στις 17:00 και έφτασε σήμερα στις 12:00 στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής στα 340Ε + 8Ε μεταφορικά. Το λευκό πήρα, είναι πολύ ωραίο, αν και πιθανόν το μαύρο είναι πιο ωραίο. Δεν έχει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα... Το περίεργο βέβαια είναι οτι το παράγγειλα από Alfamobile και η απόδειξη γράφει Galaxy store.

 

Το είχα γράψει χτες αυτό...

LeEco Χ829(4/64)

EUI 28s New Rom.V10

Meizu pro 6 plus

Link to comment
Share on other sites

Το παρέλαβα το κινητό, χτες έκανα την παραγγελία στις 17:00 και έφτασε σήμερα στις 12:00 στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής στα 340Ε + 8Ε μεταφορικά. Το λευκό πήρα, είναι πολύ ωραίο, αν και πιθανόν το μαύρο είναι πιο ωραίο. Δεν έχει κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα... Το περίεργο βέβαια είναι οτι το παράγγειλα από Alfamobile και η απόδειξη γράφει Galaxy store.

 

Το είχα γράψει χτες αυτό...

LeEco Χ829(4/64)

EUI 28s New Rom.V10

Meizu pro 6 plus

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το άλλαξα και το παράγγειλα από play247 ελληνικό και σε μαύρο,στο λευκό δεν νομίζω ότι θα είναι ωραίο με τον υπάρχων συνδιασμο,μαύρο μπροστά λευκό πίσω και στο περίγραμμά.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

 

Κάποιος;;; Έχω το λευκό

Link to comment
Share on other sites

ειχα αγορασει μια τηλεοραση απο σκρουτζομαγαζο σε πολυ καλυτερη τιμη απ οτι την ειχαν τα μαγαζια κ ειχε ελλατωμα στην οθονη,πηρα στην lg και ηρθαν την παρελαβαν κ σε 3 μερες μου φεραν καινουργια χωρις κανενα προβλημα.δεν ξερω σε τι να διαφερει το κινητο...
Link to comment
Share on other sites

Έλα μου ντε! Και εγώ κάτι τέτοια ήξερα από την LG. Γι' αυτό πέφτω από τα σύννεφα τώρα, μ' αυτά που διαβάζω!

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to LG Optimus G (E975)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...