The «Ultimate» File Sharing thread

ng78
 Κοινοποίηση

• Απαντήσεις 6,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sadiagraxa (24 Νοέ. 2004 , 23:11)

Για checkαρετε και το HappySearch... Download Page

Καλο μου φαινεται :cool:

Mερικά παράπονα χρηστών απο το download.com που μιλούν για ad-aware κτλ...

I Downloaded it, installed it and within one minute of installation being complete my anti virus software detected virus's on my PC: 1stbar.4.H x2 Revop.C Agent.AL Dyfica.2.AA +50 adware files Adware is one thing, virus's are another. Do NOT download this if you value your PC and don't want to spend the best part of an hour removing the nasty programs that come with Happy Search.

"fake comments rip off of limewire with spyware"

stay away .. this is the riaa ... keep giving the comments they deserve . negatives . run these jerks off the site .

"Full of Malware and Spyware"

Stay clear of this product. I installed this junk then did a scan with adaware, found 80+ malware and spyware components. My system was free of malware and spyware before installing this programme.

"FAKE PROGRAM, DON'T DOWNLOAD"

Ha! Before you download this program, take a good long look at the other user reviews. Anything seem weird to you?? Like the fact that they're all SPELLED RIGHT (unusual on the internet), are all positive, and are all only one line? NEWS FLASH: Happy Search, MP3 Kult, MP3 Plus 1.0, Kool Music, Easy Media, and all the other MP3 search engines around 4.7 MB in size on download.com are ALL FAKE PROGRAMS. They DON'T WORK and they install SPYWARE on your machine. Their user opinions are all fakes; read the reviews for yourself, each of these programs has the exact same reviews. DO NOT DO NOT DO NOT download. And download.com, you should really remove this program from your list.

"DO NOT INSTALL!!!"

I installed this program, after reading others say that it didn't install a bunch of garbage, WHAT A BUNCH OF GARBAGE!!!!!!!!!! I ran Bazooka scanner after installing this and found like 6 different kinds of spyware, adaware took care of all but 2 of them, but don't install this unless you want to spend about a half hour cleaning up the garbage this installs. (don't know how well it works, never got past the spyware :P)

Το επίσημο? site του happy search

What is Happy Search ?

Happy Search is a file sharing application running on the Gnutella Network. It is open standard software running on an open protocol, free for the public to use.

Why Should I Use Happy Search?

Happy Search is capable of multiple searches, available in several different languages, and is most famous for its ease-of-use and cross platform compatibility.

What's New at Happy Search?

We're working hard to add new functionalities to Happy Search, stay tuned for more.

Φιλικά Δημήτρης

Γιατί ψάχνετε προγράμμα τελείως άγνωστα ακόμα και για αυτούς που έχουν φάει το P2P με το κουτάλι.

Παραβλέποντας τον παράγοντα των πιθανών spywares, κατα πόσο αυτά τα προγράμματα θα διαθέτουν την ποικιλία των πιο γνωστών "αντιπάλων" τους; ;)

http://www.myphone.gr/forum/images/buttons3/reply.gif

εδώ θα διαφωνήσω λιγάκι. προσωπικά πάντα κοιτάζω ότι νέο βγαίνει μια και το dc++ που έπιασα στα χερια μου το 2002 το ήξεραν ελάχιστοι Έλληνες τουλάχιστον....

Παιδια sorry για το link που εδωσα, αν ηταν επικινδυνο... Δεν το ηξερα ! :worry:

Παντως εγω χρησιμοποιω το HappySearch εδω και κανενα μηνα και δεν εχω προβλημα... Η αληθεια ειναι οτι μετα το install ειχε καποια spyware προγραμματα αλλα με τα antispyware εργαλεια που εχω τα "πεταξα εξω" απο το συστημα μου... :cool:

Ωωχχχχ... οι μπατσοι ηρθαν εξω απο το σπιτι μου :p :p :p :whistle:

paidia egw anakalipsa ena neo stil downloading

diaforetikis filosofias apo tou kazza kai dc++

den douleyei me kentrikous servers kai etsi glitoneis ta 1000ades que kai ta connects stous servers, einai ligo diaforetiko stin filosofia , alla sto internet ginete xamos me to TORRENT!

http://dessent.net/btfaq/

http://10mbit.com/faq/bt/

yparxoun polla programmata pou diaxirizonte torrent arxeia (egw xrisimopoio to http://www.turbotorrent.com)

basika ti paizei!

akouste

psaxneis sto internet to arxeio pou 8es me katalaksi *torrent to opio einai kb mono eite einai tainia eite einai mp3 einai mono merika kb! exwntas loipon egatastisei to programma pou sas proteina gia torrent i kapio allo apo ta polla pou kikloforoun (psakste kai balte afto pou sas boleyei) katebazontas to *.torrent tis epilogis sas, to bazete sto programma torrent tis epilogis sas kai afto arxizei kai katevazei averta!

twra pou 8a briskete ta arxeia torrent? (to turbotorrent pou xrisimopoio exei web shearch me merikes mixanes anazititsis pou aftomata briskei afto pou zitas se torrent!

episeis an kanete ena seach sto google as poume gia mia tainia kai grapsete torrent kai tin tainia pou 8elete 8a sas bgalei to arxeio torrent tis tainias gia na katebasete! episeis yparxoun kai 1000ades sites me siloges apo arxeia torrent ka8e idous, an psaksete 8a breite polla sxetika!

aksizei , psakste to

So this is how liberty dies, with thunderous applause

Αν κάνεις μια αναζήτηση σ'αυτό το thread (με το search στο κάτω μέρος της σελίδας) θα δεις ότι έχουν γίνει πάρα πολλές αναφορές στο BitTorrent...

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Angelos0 (25 Νοέ. 2004 , 01:35)

εδώ θα διαφωνήσω λιγάκι. προσωπικά πάντα κοιτάζω ότι νέο βγαίνει μια και το dc++ που έπιασα στα χερια μου το 2002 το ήξεραν ελάχιστοι Έλληνες τουλάχιστον....

Δεν αντιλέγω, καλό είναι να ψάχνεις. Αλλά είναι μικρή η πιθανότητα να σε καλύψει κάποιο πρόγραμμα που μόλις λανσαρίστηκε σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι κάποιο κυρίαρχο στο χώρο...

ρε παιδια ο φιλος μου εφερε τον ηυ του και τον συνδεσε στο speedtouch που εχω αλλα το καζαα δεν κατεβαζει, μηπως πρεπει να ανοιξω πορτ στο νατ? και αν ναι ποιο?

φαινεται να κανει συνδεση αλλα δεν κατεβαζει τπτ εχω καμια 50αρια κομματια αλλα δεν μου κανει συνδεση με κανενα χρηστη

Για όσους έχουν το kazaa (αν υπάρχει κανένας! ) το winmx και το blubster

One of the worlds most used P2P applications, Kazaa has been named as the number 1 spyware threat by Computer Associates International . To date, Kazaa has been downloaded a whopping 214 million times. CA's PestPatrol research came to this conclusion while assessing how programs slow down a machine by adding unnecessary registry entries and directories. However, CA does admit that labeling Kazaa as spyware in the first place is a bit complicated. "Kazaa does something useful," said Simon Perry, vice president of security strategy for CA. "I'm not going to say that it doesn't. But turn that around--you're allowing millions of strangers onto your machine. (Kazaa) is No. 1 because of the amount if copies it's got out there."

CA also warned about similar P2P networks including WinMX and Blubster because of software that they have bundled with them. Adware program Ezula came second in the company's top five, beating Adopt.hotbar.com and GameSpy Arcade . Perry said that some programs that have been labeled pests have been given that name because it is not yet clear to the computer world what exactly spyware is. It seems every different anti-spyware program you download has differences in what it classes as spyware. Kazaa coming somewhere in the list was not a surprise but many could argue that it didn't deserve the #1 spot. You can download clean versions of Kazaa called Kazaa Lite (Resurrection) and Diet Kazaa.

Φιλικά Δημήτρης

Η αλήθεια είναι ότι στο Soulseek βρίσκεις πολύ περισσότερη μουσική από οποιαδήποτε άλλο πρόγραμμα p2p :music:

Σχετικά με τα torrent:

Θα συμφωνίσω κι εγώ πως αποτελεί ίσως την επανάσταση στο p2p χώρο.

Αυτά που θα ήθελα να ρωτήσω είναι τα εξής:

1) Τι ρόλο παίζει ο "tracker" στα torrent;

2) Έχω το shareaza και δεν έχω ορίσει όλο το εύρος του bandwidth στο upload , αλλά ένα μέρος. Αυτό επιρρεάζει την ταχύτητα των download στα torrents;

3) Η ταχύτητα του download (σε κάποιο αρχείο torrent) υπάρχει περίπτωση να βελτιωθεί αν χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο πρόγραμμα πλήν του shareaza; Κάτι άκουσα για ratio και οτι το διαχειρήσεται το bit torrent software αλλά δεν έχω βρεί κάτι αντίστοιχο στο shareaza.

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος mcde ( 2 Δεκ. 2004 , 22:44)

Η αλήθεια είναι ότι στο Soulseek βρίσκεις πολύ περισσότερη μουσική από οποιαδήποτε άλλο πρόγραμμα p2p :music:

kai oxi mono poly alla kai psagmeni...eidika apo electronicaa.. :p

kati analogo me to ping time out

logika exeis argh grammh. mia mikrh boh8eia 8a ienai na kaneis update sthn 0.668 ekdosh pou deinei ligotera stoixeia sto hub pro syndeshs sou

genika oloi kalo einai na balete thn stable pia 0.668