Jump to content

Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

λοιπον να πω και εγω τον πονο μου,μαζι με πολλους ακομη συνδρομητες της vodafone στο νησι.....το σαββατο στην σαντορινη ειχαμε μια θυελλα ανευ προηγουμενου....και καθε φορα που υπαρχει θυελλα στο νησι,κοβεται η συνδεση...και παπαλα η vodafone...το ωραιο ειναι οτι αλλες εταιριες λειτουργουσαν κανονικα....πειτε μου εμενα τωρα που μεχρι και σημερα το απογευμα δεν ειχα συνδεση,ποιος θα μου πληρωσει τη ζημια που δεν ειχα επικοινωνια με συνεργατες μου και πελατες?μηπως λεω μηπως υπαρχει τροπος να το τραβηξω νομικα ή θα χαθω στο χαος της γραφειοκρατιας του ελλαδισταν?

Xρησιμοπιίησε την φορητότητα κα πήγαινε στο δίκτυο που σε καλύπτει καλύτερα!Που να βρείς άκρη με αυτούς?

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

λοιπον να πω και εγω τον πονο μου,μαζι με πολλους ακομη συνδρομητες της vodafone στο νησι.....το σαββατο στην σαντορινη ειχαμε μια θυελλα ανευ προηγουμενου....και καθε φορα που υπαρχει θυελλα στο νησι,κοβεται η συνδεση...και παπαλα η vodafone...το ωραιο ειναι οτι αλλες εταιριες λειτουργουσαν κανονικα....πειτε μου εμενα τωρα που μεχρι και σημερα το απογευμα δεν ειχα συνδεση,ποιος θα μου πληρωσει τη ζημια που δεν ειχα επικοινωνια με συνεργατες μου και πελατες?μηπως λεω μηπως υπαρχει τροπος να το τραβηξω νομικα ή θα χαθω στο χαος της γραφειοκρατιας του ελλαδισταν?

 

Καλείς 13830 ή στέλνεις fax στο 2106703200 και εξηγείς με αυστηρό ύφος το πρόβλημα επισημαίνοντας το πότε ακριβώς εμφανίστηκε τη τελευταία φορά και περιμένεις λίγο καιρό να το δουν. Αν σε γράψουν τότε φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι πρωτα να επισημαινουμε το προβλημα στην εκαστοτε εταιρια στην οποια ανηκου για να διορθωνεται το προβλημα.

Απο την αναφορα του προβληματος φαινεται να υπαρχει προβλημα στη συνδεση του νησιου με το υπολοιπο δικτυο αν οντως το προβλημα ειναι γενικο στο νησι και δεν πεφτουν προσωρινα σταθμοι λογω κακοκαιριας...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλο ειναι πρωτα να επισημαινουμε το προβλημα στην εκαστοτε εταιρια στην οποια ανηκου για να διορθωνεται το προβλημα.

Απο την αναφορα του προβληματος φαινεται να υπαρχει προβλημα στη συνδεση του νησιου με το υπολοιπο δικτυο αν οντως το προβλημα ειναι γενικο στο νησι και δεν πεφτουν προσωρινα σταθμοι λογω κακοκαιριας...

tpt einai geniko to kako.i voda eixe sinergasia me tin wind kai kollise to kakisto sima tis.twra i voda einai teleutaia se 8ema simatos mazi me tin wind....

Cell phone: iPhone Xs Max 256GB

Tablet: iPad 2017 Gold 32GB

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν εξηγεί όμως ποιο είναι το πρόβλημα της Voda και χάνεται η σύνδεση...Ας μη λέμε αυθαιρεσίες για την κάθε εταιρία!Πάντως η Wind δε φαίνεται να κόλλησε τις διακοπές της Voda.. ;)

 

Υ.Γ.:Ένα τεράστιο μπράβο στη Voda που στην περιοχή Επταπυργίου Θεσ/νίκης είναι η μόνη που έχει πολύ καλό(αναλογιζόμενοι την ιδιαίτερη μορφολογία του εδάφους)σήμα 3g!Κοτε-Wind από 3g σχεδόν 0(με την Wind να τα πάει λιγο καλύτερα από Κοτέ)

Link to comment
Share on other sites

Διάπιστωσα πρόβλημα στην επικοινωνία (πολλές διακοπές) στην περιοχή Γαλάζια Ακτή (δίπλα στο Λαγωνήσι) υπάρχει κανένα πρόβλημα με την βόνταφον στην περιοχή?
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Ίσως να έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες, δεν έχω κοιτάξει, αλλα θα το αναφέρω.

 

Στην Άνω Γλυφάδα, περιοχή Τερψιθέας, το σήμα της Vodafone είναι Α-Θ-Λ-Ι-Ο. Μιλάμε για μηδενικό τελείως σήμα! Όταν κατεβαίνω προς Άγιο Τρύφωνα τότε αρχίζει και επανέρχεται, αλλά πρίν.. ΜΗΔΕΝ.

Πρόβλημα συσκευής δεν υφίσταται διότι δοκίμασα την Sim σε άλλες συσκευές και το πρόβλημα παρέμενε.

Έχω βαρεθεί να χάνω όλες τις κλήσεις μου και να τις βλέπω σε μηνύματα μόνο όταν βγαίνω έξω από το σπίτι μου.

 

 

(Κι αυτό σε σύγκριση με την Cosmote που έχει σήμα ΚΑΜΠΑΝΑ στην περιοχή. Για Wind δεν ξέρω)

 

Αυτό και μόνο είναι αρκετός λόγος να αλλάξω εταιρεία, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω τί ακριβώς γίνεται στην περίπτωση που θέλω να σπάσω το συμβόλαιό μου πρίν κλείσει ο ένας χρόνος (την έχω λιγότερο από χρόνο). Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ρώτα πρώτα αν η εταιρία προτίθεται να ενισχύσει την κάλυψή της!Αν και είμαι 100% σίγουρος ότι κάποιοι ηλίθιοι κάτοικοι και δήμαρχοι της ξήλωσαν κεραία,οπότε...χλωμό έως αδύνατον να ξαναέχετε σήμα στην περιοχή!Πάντως,μίλησε με το τεχνικό τμήμα ή στείλτους e-mail για να μάθεις αν προτίθενται να κάνουν κάτι!+

Αν θελήσεις να διακόψεις τη σύνδεση και δεν πέρασε 1 χρόνος τουλάχιστον θα πρέπει να επιστρέψεις κάποιο ποσοστό από το ποσό της επιδότησης που σου έδωσαν το οποίο αναγράφεται πάνω στο συμβόλαιο!Πιο συγκεκριμενα η επιστροφή έχει ως εξής:

 

Από 0-6 μήνες-->επιστροφή ολόκληρου του ποσού της επιδότησης.

Στους 7 μήνες-->επιστροφή του 83% του ποσού

Στους 8 μήνες-->επιστροφή του 66%

Στους 9 μηνες-->επιστροφή του 49%

Στους 10 μήνες-->επιστροφή του 32%

Στους 11 μήνες-->επιστροφή του 17%

Στους 12 μήνες―δεν επιστρέφεις τίποτα γιατί η σύμβαση μετατρέπεται σε απεριοριστου χρόνου εκτός και αν την ανανεώσεις..

Link to comment
Share on other sites

Ρώτα πρώτα αν η εταιρία προτίθεται να ενισχύσει την κάλυψή της!Αν και είμαι 100% σίγουρος ότι κάποιοι ηλίθιοι κάτοικοι και δήμαρχοι της ξήλωσαν κεραία,οπότε...χλωμό έως αδύνατον να ξαναέχετε σήμα στην περιοχή!Πάντως,μίλησε με το τεχνικό τμήμα ή στείλτους e-mail για να μάθεις αν προτίθενται να κάνουν κάτι!+

Αυτό ακριβώς έχει γίνει εδώ και 2 χρόνια περίπου και δε πρόκειται να γίνει κάτι γι άυτό...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ίσως να έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες, δεν έχω κοιτάξει, αλλα θα το αναφέρω.

 

Στην Άνω Γλυφάδα, περιοχή Τερψιθέας, το σήμα της Vodafone είναι Α-Θ-Λ-Ι-Ο. Μιλάμε για μηδενικό τελείως σήμα! Όταν κατεβαίνω προς Άγιο Τρύφωνα τότε αρχίζει και επανέρχεται, αλλά πρίν.. ΜΗΔΕΝ.

Πρόβλημα συσκευής δεν υφίσταται διότι δοκίμασα την Sim σε άλλες συσκευές και το πρόβλημα παρέμενε.

Έχω βαρεθεί να χάνω όλες τις κλήσεις μου και να τις βλέπω σε μηνύματα μόνο όταν βγαίνω έξω από το σπίτι μου.

 

 

(Κι αυτό σε σύγκριση με την Cosmote που έχει σήμα ΚΑΜΠΑΝΑ στην περιοχή. Για Wind δεν ξέρω)

 

Αυτό και μόνο είναι αρκετός λόγος να αλλάξω εταιρεία, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω τί ακριβώς γίνεται στην περίπτωση που θέλω να σπάσω το συμβόλαιό μου πρίν κλείσει ο ένας χρόνος (την έχω λιγότερο από χρόνο). Ευχαριστώ.

 

 

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!

 

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ VODAFONE!!!!!!!!!!!

 

Από την Γεννηματά και πάνω δεν πιάνει τίποτα. Όχι απλά "δεν πιάνει" !!! Μιλάμε το τηλέφωνο άμα το έθαβα 200 μέτρα κάτω από τη γη θα είχε καλύτερο σήμα. Έμαθα ότι υπάρχει πρόβλημα με μία κεραία που ήταν κοντά σε σχολείο και πήγαν κάποιοι και την ξυλώσανε.

 

Το πρόβλημα είχε εμφανιστεί ξανά τον περασμένο Μάρτιο με την συγκεκριμένη κεραία! Για κανά δίμηνο θυμάμαι τότε δεν είχαμε καθόλου σήμα. Είπα να κάνω υπομονή και να περιμένω. Τελικά διορθώθηκε μετά από 2 μήνες.

 

Τώρα όμως το πρόβλημα εδώ και ένα μήνα εμφανίστηκε πάλι.

 

ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ!!!

 

ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ!!!!

 

Το θέμα είναι ότι τώρα αν κάνω φορητότητα θα πρέπει να πληρώσω γύρω στα 50 ευρώ για την επιδότηση που είχα πάρει καθότι το συμβόλαιο μου λήγει τον Φλεβάρη.

 

Επειδή όμως και η δουλειά μου βρίσκεται στην περιοχή αυτή έχω χάσει άπειρες πολύ σημαντικές κλήσεις που παραλίγο να μου στοιχίσουν κιολας οικονομικά!!!

 

Προς στιγμήν λύνω το πρόβλημα μου με μία προώθηση σε ένα whats up . Θα περιμένω άλλη μία βδομάδα και εντωμεταξύ θα τους πάρω τηλέφωνο να ενημερώσω για φορητότητα αριθμού.

 

Είμαι χρήστης κινητού από το 1997. Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς και τις 3 εταιρείες. Το συμπέρασμα μου είναι το εξής:

 

Η VODAFONE ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ ΜΕΝΕΤΕ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ VODAFONE !!!!!!
Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!

 

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ VODAFONE!!!!!!!!!!!

 

Από την Γεννηματά και πάνω δεν πιάνει τίποτα. Όχι απλά "δεν πιάνει" !!! Μιλάμε το τηλέφωνο άμα το έθαβα 200 μέτρα κάτω από τη γη θα είχε καλύτερο σήμα. Έμαθα ότι υπάρχει πρόβλημα με μία κεραία που ήταν κοντά σε σχολείο και πήγαν κάποιοι και την ξυλώσανε.

 

Το πρόβλημα είχε εμφανιστεί ξανά τον περασμένο Μάρτιο με την συγκεκριμένη κεραία! Για κανά δίμηνο θυμάμαι τότε δεν είχαμε καθόλου σήμα. Είπα να κάνω υπομονή και να περιμένω. Τελικά διορθώθηκε μετά από 2 μήνες.

 

Τώρα όμως το πρόβλημα εδώ και ένα μήνα εμφανίστηκε πάλι.

 

ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ!!!

 

ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΩ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ!!!!

 

Το θέμα είναι ότι τώρα αν κάνω φορητότητα θα πρέπει να πληρώσω γύρω στα 50 ευρώ για την επιδότηση που είχα πάρει καθότι το συμβόλαιο μου λήγει τον Φλεβάρη.

 

Επειδή όμως και η δουλειά μου βρίσκεται στην περιοχή αυτή έχω χάσει άπειρες πολύ σημαντικές κλήσεις που παραλίγο να μου στοιχίσουν κιολας οικονομικά!!!

 

Προς στιγμήν λύνω το πρόβλημα μου με μία προώθηση σε ένα whats up . Θα περιμένω άλλη μία βδομάδα και εντωμεταξύ θα τους πάρω τηλέφωνο να ενημερώσω για φορητότητα αριθμού.

 

Είμαι χρήστης κινητού από το 1997. Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς και τις 3 εταιρείες. Το συμπέρασμα μου είναι το εξής:

 

Η VODAFONE ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

1)Aν πας σε άλλη εταιρεία θα σου δώσουν καινούργια επιδότηση συσκευής. Άρα τα 50 ευρώ που θα δώσεις είναι σαν να τα δίνεις για νέα, συσκευή, δεν πάνε χαμένα. Και από το να ταλαιπωρείσαι, καλύτερα να δώσεις 50 ευρώ (δεν είναι και μεγάλο ποσό). Επίσης δεν χρειάζεται να τους ενημερώσεις για φορητότητα, πας κατευθείαν σε ένα Γερμανό ή ένα κατάστημα Wind και την κάνεις.

 

2) Το ότι έχει πρόβλημα στην Άνω Γλυφάδα (για το οποίο δεν ευθύνεται κιόλας αλλά σίγουρα δεν σε αφορά) δεν σημαίνει πως είναι η χειρότερη εταιρεία. Και μένα π.χ στο σπίτι των γονιών μου δεν πιάνει η wind και στο εξοχικό μου ενώ η Cosmote έχει φουλ σήμα η ποιότητα συνομιλίας είναι απαράδεκτη... Αυτό δεν σημαίονει πως είναι οι χειρότερες...

Link to comment
Share on other sites

Η VODAFONE ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

 

Στην περιοχη που εισαι μπορει να ειναι χαλια. Ειναι κατι που δεν την αντιπροσωπευει ως εταιρια. Οσο για την τιμολογιακη πολιτικη, αν και εισαι off topic σου απαντω. Το χρεωστικο συστημα της Vodafone ειναι αυτο που ειναι και αν εσυ το θεωρεις το χειρότερο να μας πεις τι σε κανει να το πιστευεις... Αν παλι εισαι καθετος περνα στις αλλες εταιριες και τοτε θα εχεις σφαιρικη αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Στην περιοχη που εισαι μπορει να ειναι χαλια. Ειναι κατι που δεν την αντιπροσωπευει ως εταιρια.

 

Ας ξεκινήσω πρώτα από αυτό με τα παρακάτω σχόλια:

 

Τι θα πει "στην περιοχή σου είναι χάλια" ???? Το σήμα είναι το Α-Ω σε μία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Όλα τα άλλα (υπηρεσίες, προσφορές συσκευών, εξυπηρέτηση πελατών κλπ) ΕΠΟΝΤΑΙ!!!

 

Είναι σαν να λέει πχ μία εταιρεία αυτοκινήτων ότι φτιάχνει αυτοκίνητα χωρίς ρόδες!!!

 

Από τη στιγμή που δεν μπορεί να ικανοποιήσει μία τεράστια περιοχή είναι αποτυχημένη. Δεν με νοιάζει η αιτία. Μην μου απαντήσετε ότι μπορεί να μην είναι αυθύνη της και ότι δεν φταίει η εταιρεία. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ!

 

ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

 

Όσο για το ότι δεν την αντιπροσωπεύει το συγκεκριμένο θέμα, μπορώ να έχω κι εγώ άποψη για την κάλυψη του σήματος της Vodafone. Έχω άπειρα παραδείγματα εντός Αθηνών να σου παραθέσω. Το ένα μάλιστα 500 μέτρα από την είσοδο της Ακρόπολης...(δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος περιορισμός στο στήσιμο κεραιών στην συγκεκριμένη περιοχή αλλά να σου θυμίσω ότι...ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ!!!)

 

Οσο για την τιμολογιακη πολιτικη, αν και εισαι off topic σου απαντω. Το χρεωστικο συστημα της Vodafone ειναι αυτο που ειναι και αν εσυ το θεωρεις το χειρότερο να μας πεις τι σε κανει να το πιστευεις

 

Σε ο,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική της Ελληνικής Vodafone σχολιάζω τα εξής:

 

1. Όλες σχεδόν οι συσκευές που προσφέρει (σε αντίστοιχα προγράμματα ) είναι σχεδόν πάντα ακριβότερες από τους ανταγωνιστές (έστω και 1 ευρώ).

 

2. Θεωρώ απαράδεκτο στην Ελλάδα να πρέπει να πληρώσω 400 ευρώ σχεδόν για να αποκτήσω το Nokia N95 σε ένα πρόγραμμα με πάγιο 50-60 ευρώ, την ίδια στιγμή που στην Αγγλία η Vodafone ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΤΣΑΜΠΑ σε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα!!!!!!!!!!

 

Αυτό είναι παράπονό μου βέβαια που δεν αφορά μόνο την vodafone αλλά γενικά την τιμολογιακή πολιτική συσκευών από τις εταιρείες στην Ελλάδα. Μου φαίνεται πως μας κοροιδεύουν κανονικά. Το κινητό του Άγγλου το πληρώνω εγώ με άλλα λόγια...

 

Είμαι σίγουρος ότι το φόρουμ παρακολουθείται από άτομα που δουλεύουν στις εταιρείες κιν. τηλεφωνίας με αυτόν τον σκοπό. Έχω παρατηρήσει ότι όταν κάποιος βγάζει αφορισμούς για μία εταιρεία ξεπετάγονται αμέσως κάποιοι να γυρίσουν το κλίμα και να υπερασπιστούν την εταιρεία με τις κλασσικές αρλούμπες-δικαιολογίες του marketing.

 

Αν αυτός είναι ο σκοπός του φόρουμ τότε πάω πάσο και δεν ξανασυμμετέχω.

 

Αν οι υπερασπίζοντες την εταιρεία, όμως αντιμετώπιζαν το τεράστιο πρόβλημα που μου έχει δημιουργήσει στη δουλειά μου η συνεργασία μου με τη Vodafone τότε είμαι σίγουρος ότι δεν θα έπαιρναν έτσι αβίαστα το μέρος της...

 

Επειδή, ομως αυτό από ο,τι φαίνεται προφανώς δεν συμβαίνει καλό θα είναι να δικαιολογούν και να τεκμηριώνουν κάπως περισσότερο την υπερασπιστική τους πολιτική και να κάνουν πιο συγκεκριμένες τις απαντήσεις τους.

 

Η αλήθεια όμως πονάει...ειδικά όταν μεταφράζεται σε χαμένα ευρώ...

 

Παύλος Ιγγλέσης

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ ΜΕΝΕΤΕ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ VODAFONE !!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Έτσι, χτύπα τους αλύπητα!:lol:

 

Συμφωνώ σε αρκετά πράγματα.

 

Αν έχετε παράπονα από την κάλυψη στην Αθήνα που να βγείτε και παραέξω!

 

Τι κάθεσαι και δεν πας σε κάποια εταιρεία που να σε εξυπηρετεί καλύτερα;

 

ps.Με τον iglesias έχετε κάποια σχέση;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Παύλο συμφωνώ και εγώ μαζί σου

 

Απλώς κάνουν κάτι απρόβλεπτες κινήσεις αυτοί οι άνθρωποι στην Vodafone Ελλάδος Για να μειώσουν το κόστος και να φτιαχτούν χρηματιστηριακά όπως και παλιά ως Panafon που κατάργησαν την επιδότηση συσκευών με αποτέλεσμα να περάσουν πολλοί συνδρομητές στις άλλες εταιρίες.

 

Συγνώμη Πέτρο για το off, αλλά ουφ ….

Link to comment
Share on other sites

Ας ξεκινήσω πρώτα από αυτό με τα παρακάτω σχόλια:

 

Τι θα πει "στην περιοχή σου είναι χάλια" ???? Το σήμα είναι το Α-Ω σε μία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Όλα τα άλλα (υπηρεσίες, προσφορές συσκευών, εξυπηρέτηση πελατών κλπ) ΕΠΟΝΤΑΙ!!!

 

Είναι σαν να λέει πχ μία εταιρεία αυτοκινήτων ότι φτιάχνει αυτοκίνητα χωρίς ρόδες!!!

 

Από τη στιγμή που δεν μπορεί να ικανοποιήσει μία τεράστια περιοχή είναι αποτυχημένη. Δεν με νοιάζει η αιτία. Μην μου απαντήσετε ότι μπορεί να μην είναι αυθύνη της και ότι δεν φταίει η εταιρεία. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ!

 

ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

 

Όσο για το ότι δεν την αντιπροσωπεύει το συγκεκριμένο θέμα, μπορώ να έχω κι εγώ άποψη για την κάλυψη του σήματος της Vodafone. Έχω άπειρα παραδείγματα εντός Αθηνών να σου παραθέσω. Το ένα μάλιστα 500 μέτρα από την είσοδο της Ακρόπολης...(δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος περιορισμός στο στήσιμο κεραιών στην συγκεκριμένη περιοχή αλλά να σου θυμίσω ότι...ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ!!!)

 

 

 

Σε ο,τι αφορά την τιμολογιακή πολιτική της Ελληνικής Vodafone σχολιάζω τα εξής:

 

1. Όλες σχεδόν οι συσκευές που προσφέρει (σε αντίστοιχα προγράμματα ) είναι σχεδόν πάντα ακριβότερες από τους ανταγωνιστές (έστω και 1 ευρώ).

 

2. Θεωρώ απαράδεκτο στην Ελλάδα να πρέπει να πληρώσω 400 ευρώ σχεδόν για να αποκτήσω το Nokia N95 σε ένα πρόγραμμα με πάγιο 50-60 ευρώ, την ίδια στιγμή που στην Αγγλία η Vodafone ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΤΣΑΜΠΑ σε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα!!!!!!!!!!

 

Αυτό είναι παράπονό μου βέβαια που δεν αφορά μόνο την vodafone αλλά γενικά την τιμολογιακή πολιτική συσκευών από τις εταιρείες στην Ελλάδα. Μου φαίνεται πως μας κοροιδεύουν κανονικά. Το κινητό του Άγγλου το πληρώνω εγώ με άλλα λόγια...

 

Είμαι σίγουρος ότι το φόρουμ παρακολουθείται από άτομα που δουλεύουν στις εταιρείες κιν. τηλεφωνίας με αυτόν τον σκοπό. Έχω παρατηρήσει ότι όταν κάποιος βγάζει αφορισμούς για μία εταιρεία ξεπετάγονται αμέσως κάποιοι να γυρίσουν το κλίμα και να υπερασπιστούν την εταιρεία με τις κλασσικές αρλούμπες-δικαιολογίες του marketing.

 

Αν αυτός είναι ο σκοπός του φόρουμ τότε πάω πάσο και δεν ξανασυμμετέχω.

 

Αν οι υπερασπίζοντες την εταιρεία, όμως αντιμετώπιζαν το τεράστιο πρόβλημα που μου έχει δημιουργήσει στη δουλειά μου η συνεργασία μου με τη Vodafone τότε είμαι σίγουρος ότι δεν θα έπαιρναν έτσι αβίαστα το μέρος της...

 

Επειδή, ομως αυτό από ο,τι φαίνεται προφανώς δεν συμβαίνει καλό θα είναι να δικαιολογούν και να τεκμηριώνουν κάπως περισσότερο την υπερασπιστική τους πολιτική και να κάνουν πιο συγκεκριμένες τις απαντήσεις τους.

 

Η αλήθεια όμως πονάει...ειδικά όταν μεταφράζεται σε χαμένα ευρώ...

 

Παύλος Ιγγλέσης

 

Κατ'αρχάς δεν υπάρχει κανένας λόγος να εκφράζεσαι επώνυμα, δεν προσθέτεις κύρος στα λεγόμενα σου (φιλικά στο λέω).

 

Από εκεί και πέρα καταλάβαμε όλοι το πρόβλημα σου και συμφωνούμε απόλυτα ότι δεν είναι δικό σου θέμα το ότι δεν έχει σήμα στη περιοχή αυτή. Τι να κάνουμε όμως που δεν είναι και δικό της? Μήπως προσφέρθηκες να βάλουν κεραία στη ταράτσα σου και δεν βάλανε?

 

Επιπλέον το θέμα της κάλυψης είναι καθαρά υποκειμενικό. Αφενός σίγουρα δεν είναι το σημαντικότερο (αν ήταν θα είχαν όλοι Cosmote αλλά από τη στιγμή που και οι τρεις εταιρείες προσφέρουν την κάτι παραπάνω από στοιχειώδη κάλυψη του 99% του πληθυσμού, το να υπάρχουν και κάποιοι που ανήκουν στη μειοψηφία του 1% συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει και στις τρεις εταιρείες), αφετέρου πρόβλημα σε διάφορες περιοχές παρατηρείται και στις 3 εταιρείες. Ξέρεις πόσες περιοχές μπορούμε να αναφέρουμε με πρόβλημα από τη Cosmote ή τη WIND (ακόμα και μέσα στην Αθήνα)? Παντού θα υπάρχει κάποιος δυσαρεστημένος (ο οποίος και καλά θα κάνει να μεταφέρει τη συνδεση του αλλού), αυτό σημαίνει πως και οι τρεις είναι άχρηστες? Θέλω να πω πως από τη στιγμή που δεν είσαι ευχαριστημένος, κάνε φορητότητα. Προς τι οι όλοι αφορισμοί? Πιστεύεις ότι έτσι καταφέρνεις κάτι? (και για να μη παρεξηγηθώ δεν λέω να μη λέμε τη γνώμη μας, αλλά στη περίπτωση σου, όταν βλέπεις ότι υπάρχει πρόβλημα τι κάθεσαι τόσο καιρό?).

 

Όσο για τις τιμές της κάνεις μεγάλο λάθος. Οι επιδοτήσεις της είναι μεγαλύτερες από τη Cosmote και ανταγωνίζεται στα ίσα τη WIND, και ειδικά σε win back προσφορές κάνουν πολύ καλές τιμές. Όσο για τις διαφορές με την Αγγλία, αυτό δεν είναι θέμα της Vodafone αλλά όλων των εταιρειών κινητής στην Ελλάδα. Γιατι με την ίδια λογική, γιατι η WIND να πουλάει στην Ελλάδα ακριβότερα το κινητό από ότι στην Ιταλία? Και γιατι π.χ η Cosmote να μην εισάγει φθηνότερες Nec συσκευές από τη στιγμή που έχει αποκλειστική συνεργασία με την NTT DoCoMo? Δυστυχώς έτσι είναι η ελληνική αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχάς δεν υπάρχει κανένας λόγος να εκφράζεσαι επώνυμα, δεν προσθέτεις κύρος στα λεγόμενα σου (φιλικά στο λέω).

 

Από εκεί και πέρα καταλάβαμε όλοι το πρόβλημα σου και συμφωνούμε απόλυτα ότι δεν είναι δικό σου θέμα το ότι δεν έχει σήμα στη περιοχή αυτή. Τι να κάνουμε όμως που δεν είναι και δικό της? Μήπως προσφέρθηκες να βάλουν κεραία στη ταράτσα σου και δεν βάλανε?

 

Επιπλέον το θέμα της κάλυψης είναι καθαρά υποκειμενικό. Αφενός σίγουρα δεν είναι το σημαντικότερο (αν ήταν θα είχαν όλοι Cosmote αλλά από τη στιγμή που και οι τρεις εταιρείες προσφέρουν την κάτι παραπάνω από στοιχειώδη κάλυψη του 99% του πληθυσμού, το να υπάρχουν και κάποιοι που ανήκουν στη μειοψηφία του 1% συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει και στις τρεις εταιρείες), αφετέρου πρόβλημα σε διάφορες περιοχές παρατηρείται και στις 3 εταιρείες. Ξέρεις πόσες περιοχές μπορούμε να αναφέρουμε με πρόβλημα από τη Cosmote ή τη WIND (ακόμα και μέσα στην Αθήνα)? Παντού θα υπάρχει κάποιος δυσαρεστημένος (ο οποίος και καλά θα κάνει να μεταφέρει τη συνδεση του αλλού), αυτό σημαίνει πως και οι τρεις είναι άχρηστες? Θέλω να πω πως από τη στιγμή που δεν είσαι ευχαριστημένος, κάνε φορητότητα. Προς τι οι όλοι αφορισμοί? Πιστεύεις ότι έτσι καταφέρνεις κάτι? (και για να μη παρεξηγηθώ δεν λέω να μη λέμε τη γνώμη μας, αλλά στη περίπτωση σου, όταν βλέπεις ότι υπάρχει πρόβλημα τι κάθεσαι τόσο καιρό?).

 

Όσο για τις τιμές της κάνεις μεγάλο λάθος. Οι επιδοτήσεις της είναι μεγαλύτερες από τη Cosmote και ανταγωνίζεται στα ίσα τη WIND, και ειδικά σε win back προσφορές κάνουν πολύ καλές τιμές. Όσο για τις διαφορές με την Αγγλία, αυτό δεν είναι θέμα της Vodafone αλλά όλων των εταιρειών κινητής στην Ελλάδα. Γιατι με την ίδια λογική, γιατι η WIND να πουλάει στην Ελλάδα ακριβότερα το κινητό από ότι στην Ιταλία? Και γιατι π.χ η Cosmote να μην εισάγει φθηνότερες Nec συσκευές από τη στιγμή που έχει αποκλειστική συνεργασία με την NTT DoCoMo? Δυστυχώς έτσι είναι η ελληνική αγορά.

 

Εντάξει , όλοι καταλάβαμε ότι δουλεύεις στη Vodafone φίλτατε bored...

 

Μιας και σε πέτυχα δεν λες κι εσυ καμιά κουβέντα να το λύσουν το πρόβλημα γιατί θα χάσουν πολύ κόσμο...Δεν είναι απειλή (κι εγώ φιλικά στο λέω...)! Αλλά μάλλον μετά και τις αποκαλύψεις του pants περί χρηματιστηρίου δεν πρέπει και να πολυ-σκάνε αν θα χάσουν έναν πελάτη 7 ετών που πρέπει να τους έχει δώσει πάνω από 5000 ευρώ σε λογαριασμούς (δεν λέω ότι είναι πολλά αλλά άμα δεν τα θέλουν να μου το πούνε...).

 

Εγώ στο εξωτερικό από όσο γνωρίζω σου κάνουν παπάδες για να μην φύγεις από μία εταιρεία. Αλλά μάλλον δεν ξέρουν αυτοί από σχέση πελάτη-εταιρείας...πρέπει να είναι άσχετοι...Εδώ όμως όχι μόνο δεν σου κανούν παπάδες αλλά σου λένε και στεγνά να πας σε άλλη εταιρεία άμα δεν σου αρέσει...

 

Και όσο αφορά την φορητότητα να'σαι σίγουρος ότι θα την κάνω το γρηγορότερο δυνατόν...

 

Σε ευχαριστώ που με σπρώχνεις σε άλλες εταιρείες. Οι προιστάμενοι σου το ξέρουν? Μάλλον όμως και αυτοί τα ίδια θα μου έλεγαν...οπότε σε καταλαβαίνω...

 

Φιλικά (πάντα)...

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ ΜΕΝΕΤΕ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ VODAFONE !!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει , όλοι καταλάβαμε ότι δουλεύεις στη Vodafone φίλτατε bored...

 

Μιας και σε πέτυχα δεν λες κι εσυ καμιά κουβέντα να το λύσουν το πρόβλημα γιατί θα χάσουν πολύ κόσμο...Δεν είναι απειλή (κι εγώ φιλικά στο λέω...)! Αλλά μάλλον μετά και τις αποκαλύψεις του pants περί χρηματιστηρίου δεν πρέπει και να πολυ-σκάνε αν θα χάσουν έναν πελάτη 7 ετών που πρέπει να τους έχει δώσει πάνω από 5000 ευρώ σε λογαριασμούς (δεν λέω ότι είναι πολλά αλλά άμα δεν τα θέλουν να μου το πούνε...).

 

Εγώ στο εξωτερικό από όσο γνωρίζω σου κάνουν παπάδες για να μην φύγεις από μία εταιρεία. Αλλά μάλλον δεν ξέρουν αυτοί από σχέση πελάτη-εταιρείας...πρέπει να είναι άσχετοι...Εδώ όμως όχι μόνο δεν σου κανούν παπάδες αλλά σου λένε και στεγνά να πας σε άλλη εταιρεία άμα δεν σου αρέσει...

 

Και όσο αφορά την φορητότητα να'σαι σίγουρος ότι θα την κάνω το γρηγορότερο δυνατόν...

 

Σε ευχαριστώ που με σπρώχνεις σε άλλες εταιρείες. Οι προιστάμενοι σου το ξέρουν? Μάλλον όμως και αυτοί τα ίδια θα μου έλεγαν...οπότε σε καταλαβαίνω...

 

Φιλικά (πάντα)...

 

Ο.k, αφού ορισμένοι θέλετε να συζητάτε σαν πεντάχρονα που δεν σας δίνουν γλυφιτζούρι και φταίει όλος ο κόσμος, δεν έχω κάτι να πω. Για να ησυχάσεις αν θέλεις σου δίνω και το 50ευρο της αποσύνδεσης... (btw, εγώ έδωσα ταράτσα κτηρίου στη Vf για κεραία και αυτή είναι η μόνη μου σχέση αυτή τη στιγμή με την εταιρεία, sorry που το θεώρησα λύση για το πρόβλημα σου)

Link to comment
Share on other sites

Ο.k, αφού ορισμένοι θέλετε να συζητάτε σαν πεντάχρονα που δεν σας δίνουν γλυφιτζούρι και φταίει όλος ο κόσμος, δεν έχω κάτι να πω. Για να ησυχάσεις αν θέλεις σου δίνω και το 50ευρο της αποσύνδεσης...

 

Συγνώμη αν ξεφεύγω από το θέμα αλλά μάλλον πρέπει να σταματήσει αυτή η αντιμετώπιση του ύφους "... θα σου δώσω εγώ τη διαφορά ..." προς άλλα μέλη του φόρουμ. Δεν είσαι ο μόνος που το έκανε αλλά είναι πέρα από υποτιμητικό για τον οποιονδήποτε συνομιλητή σου και δείγμα λάθους αντιμετώπισης γενικότερα.

 

. (btw, εγώ έδωσα ταράτσα κτηρίου στη Vf για κεραία και αυτή είναι η μόνη μου σχέση αυτή τη στιγμή με την εταιρεία, sorry που το θεώρησα λύση για το πρόβλημα σου)

 

Δεν είναι και μικρή σχέση. Από τη στιγμή που έχεις ίδιον όφελος κακά τα ψέματα η αντικειμενικότητά μειώνεται.

 

:):)

 

Συγνώμη και πάλι για το εκτός θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αν ξεφεύγω από το θέμα αλλά μάλλον πρέπει να σταματήσει αυτή η αντιμετώπιση του ύφους "... θα σου δώσω εγώ τη διαφορά ..." προς άλλα μέλη του φόρουμ. Δεν είσαι ο μόνος που το έκανε αλλά είναι πέρα από υποτιμητικό για τον οποιονδήποτε συνομιλητή σου και δείγμα λάθους αντιμετώπισης γενικότερα.

Μήπως παρατήρησες πως το ίδιο το μέλος αντιμετώπισε τη προηγούμενη απάντηση μου που στη τελική δεν είχε άλλο σκοπό παρά να τον βοηθήσει? :O

 

 

 

Δεν είναι και μικρή σχέση. Από τη στιγμή που έχεις ίδιον όφελος κακά τα ψέματα η αντικειμενικότητά μειώνεται.

 

:):)

 

Συγνώμη και πάλι για το εκτός θέματος.

 

Σωστά, γιατι αν ο φίλος μας αλλάξει εταιρεία η Vodafone δεν θα μου δίνει το ενοίκιο...:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Αν κάθε φορά που δεν είχαμε σήμα φωνάζαμε τη Vodafone να μας βάλει κεραία πάνω από το σπίτι μας, τότε καήκαμε...

 

Ελπίζω να καταλαβαίνεις και μόνο σου ότι η πρόταση σου για να λύσω το πρόβλημα μου, κινείται πέρα από τα όρια κάθε λογικής και αγγίζει επιεικώς τη σφαίρα του αστείου !!!!!!

 

Πάντως συμφωνώ ότι θα μπορούσα να έχω πιο ήρεμο ύφος στα γραφόμενα μου. Το πρόβλημα όμως είναι τεράστιο και παρότι απόψε θα κάνω αίτηση φορητότητας στην Cosmote δεν θα πάψω να ενημερώνω από αυτό το θρεντ για την πορεία του προβλήματος στην συγκεκριμένη περιοχή. Αν ψάξετε και παλαιότερα μου ποστ θα βρείτε ότι είχα ξαναμπεί στο φόρουμ για να γράψω το ίδιο πρόβλημα στην συγκεκριμένη περιοχή.

 

Προτείνω λοιπόν από όσους κατοίκους της περιοχής μπαίνουν και στο φόρουμ μαζική φορητότητα αριθμού σε άλλη εταιρεία για να τους πονέσει. Μαζική αποστολή email και τηλεφώνων διαμαρτυρίας. Ήδη θα έχουν χάσει αρκετούς πελάτες...είμαι σίγουρος.

 

Πέρσυ την περίοδο που είχε εμφανιστεί το πρόβλημα στην ίδια περιοχή για κανένα δίμηνο είχα πάει να αγοράσω μία κάρτα Cosmote και να κάνω προώθηση. Η υπάλληλος τότε της Cosmote στο κατάστημα της Γλυφάδας (η οποία είναι και φίλη μου) μου είπε ότι μέσα σε μία βδομάδα είχανε τουλάχιστον 500 άτομα από την συγκεκριμένη περιοχή που κάνανε φορητότητα. Μόνο την πρώτη βδομάδα του προβλήματος.Σκεφτείτε πόσοι θα κάνανε σε ένα διμηνο...

 

Vodafone... Ζήσε τη στιγμή...(που θα πιάσεις σήμα γιατί δεν πρόκειται να το ξαναδεις!!!):D:D:D:D:D:D:D:D

 

Όσο για την κεραία σου φίλτατε bored μπορείς να με ενημερώσεις πόσο περίπου πάει η ταρίφα που σου δίνει η Vodafone μηνιαίως? Από περιέργεια ρωτάω....Είχα ακούσει νομίζω 3000 το μήνα. Ισχύει άραγε?

 

Όσο για το γλειφιτζούρι...μην με αναγκάσεις να γίνω χυδαίος και να προτείνω τρόπους και σημεία "τοποθέτησής" του γιατί μπορεί να διαβάζουν και μικρά παιδιά και θα μας την πούνε και οι αντμινς...

 

Και αν θες να σου απαντήσω στα σοβαρά, αν νομίζεις ότι το πρόβλημα είναι τύπου 5χρονου που του πήραν το γλειφιτζούρι του τότε δεν έχεις ιδέα από Marketing, από στοιχειώδη εμπορική διαχείρηση και management εταιρείας... Αν εσύ ήθελες στο μαγαζί σου να φεύγουν οι πελάτες σου και να σε δυσφημίζουν όπου βρεθούν και όπου σταθούν τότε πρέπει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου.

 

Και στην τελική το συγκεκριμένο πρόβλημα του σήματος συμφωνώ ότι μπορεί να λυθεί κάποτε και ότι μπορεί και να μην φταίει η εταιρεία καθόλου. Αν μη τι άλλο όμως θα περίμενα μία συμβολική αποζημίωση, κάποιο δώρο για να χρυσώσουν το χάπι ή ακόμη και μία δημόσια συγγνώμη από την εταιρεία για την ταλαιπωρία των συνδρομητών της.

 

Ειλικρινά τότε ακόμα και να είσαι τέρμα δυσαρεστημένος σε θολώνει ο άλλος και δεν μπαίνεις εδώ μέσα να βρίζεις και να αφορίζεις την εταιρεία που ακόμα και άδικο να έχω στην τελική βγάζω άσχημη εικόνα προς τα έξω για την εταιρεία. Δεν μπορώ να καταλάβω τι μυαλά κουβαλάει το τμήμα μάρκετινγκ της Vodafone...μόνο χαζές διαφημισούλες (copy-paste από το εξωτερικό) ξέρουν να βγάζουν.

 

Δεν κοιτάζουν λίγο να έχουν ικανοποιημένους τους πελάτες τους...

 

Κλασσικό παράδειγμα νοοτροπίας ελληνικής επιχείρησης...Έχω άπειρα ακόμα παραδείγματα να αναφέρω αν θέλεις...

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ ΜΕΝΕΤΕ ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ ΜΗΝ ΠΑΡΕΤΕ VODAFONE !!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Geia sas apo Xio...

kai egw me Vodafone exw problHma stin lipsH mesa sto spiti. Eimai akribws ligo pio panw apo to limani tou nisiou (perioxH fragomaxalas) pou einai kai psila gewgrafika...

Molis mpw sto spiti mou elatwnete to sHma mexri pou feugei entelws kai kobete H epikoinwnia. Exw dokimasei me Nokia, motorolla, SOny Ericsson kai pali to idio problHma. EpikoinwnHsa me Vodafone kai mou eipan oti 8a beltiwsoun to sHma... Alla edw kai 3 xronia den exw dei diafora... kai den eimai se kanena apomakrismeno xwrio etsi? 2 lepta apo to limani eimai...

Den thelw sHma kampana ...apla oso xreiazete gia na mporw na pragmatopoiHsw mia klHsH xwris na epanalambanw sunexeia tin frasH "twra me akous!?

Anyway olH H oikogeneia exei Vodafone... den einai kai liga auta pou plirwnoume 6 atoma :( ( AllH megalH etaireia pianei kai polu kala malista... :X )

Link to comment
Share on other sites

Μήπως παρατήρησες πως το ίδιο το μέλος αντιμετώπισε τη προηγούμενη απάντηση μου που στη τελική δεν είχε άλλο σκοπό παρά να τον βοηθήσει? :O

 

Ομολογώ πως δε το πρόσεξα.:O

 

 

Σωστά, γιατι αν ο φίλος μας αλλάξει εταιρεία η Vodafone δεν θα μου δίνει το ενοίκιο...:wacko:

 

Αν αυτό κατάλαβες από το σχόλιό μου τότε ας το αφήσουμε καλύτερα.

 

Πάντα χωρίς διάθεση να προσβάλω. :)

Link to comment
Share on other sites

Geia sas apo Xio...

kai egw me Vodafone exw problHma stin lipsH mesa sto spiti. Eimai akribws ligo pio panw apo to limani tou nisiou (perioxH fragomaxalas) pou einai kai psila gewgrafika...

Molis mpw sto spiti mou elatwnete to sHma mexri pou feugei entelws kai kobete H epikoinwnia. Exw dokimasei me Nokia, motorolla, SOny Ericsson kai pali to idio problHma. EpikoinwnHsa me Vodafone kai mou eipan oti 8a beltiwsoun to sHma... Alla edw kai 3 xronia den exw dei diafora... kai den eimai se kanena apomakrismeno xwrio etsi? 2 lepta apo to limani eimai...

Den thelw sHma kampana ...apla oso xreiazete gia na mporw na pragmatopoiHsw mia klHsH xwris na epanalambanw sunexeia tin frasH "twra me akous!?

Anyway olH H oikogeneia exei Vodafone... den einai kai liga auta pou plirwnoume 6 atoma :( ( AllH megalH etaireia pianei kai polu kala malista... :X )

 

Μου κάνει εντύπωση πως δεν έχεις καλό έως καθόλου σήμα εκεί... Εγώ και φέτος το καλοκαίρι που ήρθα στο νησί και έμενα κοντά στην νέα Πυροσβεστική είχα καμπάνα σήμα 3G! Μάλλον θα φταίει το γεγονός πως όλες οι κεραίες για την πόλη είναι στην κορυφή του Αίπους και δεν "βλέπει" καλά η κεραία τον Φραγκομαχαλά! Τεχνικά θέματα είναι τις περισσότερες φορές.

Apple PowerUser - iMac/MacBook Pro/iPad/iPhone
Link to comment
Share on other sites

. . . . εδω και πανω απο μιση ωρα

περνω τηλεφωνο στο 1399 αλλα 2 φορες μια 8.5 λεπτα και μια 11,5 λεπτα αδυνατον να συνδεθω

ξερει κανεις τι παιζει και ποτε θα εχουμε ξανα 3g ??

 

GPRS Δουλευει κανονικα αλλα σερνεται πολυ ασχημα

24 hours news Breaking News Online http://www.bno.gr
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone 4G : Συζητήσεις-απόψεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...