Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα tablets

Vinzenzo
 Κοινοποίηση

Hello

I have send to your customer care the following email today, do you have to propose me something else?

Dear sir/madame

I have purchased a Pipo M6-3G WCDMA with the Order Number: #3062085. The tablet now has a problem with one of its speakers which makes an annoying noise and I can’t use the audio at all!. Can you please help me on how I can solve it?

Please take on account that if I have to send it back to you to repair it and send it to me it will take about two months which is way too much. Is there another way to do it? For example to send me a new set of speakers and directions on how I can change it my self?

Also I would like to complain that the wifi receiver of this tablet is very poor. Do you have any solution to solve this problem also?

Thank you

• Απαντήσεις 5,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παρέλαβα σήμερα από banggood (μετά από 19 μέρες) το pipo m9 pro. πολύ καλό tablet όπως και το μαγαζί, γρήγορη εξυπηρέτηση/αποστολή. Το προτείνω σε όλους (αν και μερικοί είχαν προβλήματα καθυστερήσεων).

Μου έκαναν εντύπωση και τα ΕΛΤΑ. Σάββατο έφτασε Ελλάδα το δέμα και έκλεισε από το αεροδρόμιο. Την Κυριακή (!) έφυγε από Θεσσαλονίκη και Δευτέρα πρωί είχα ειδοποίηση για να το παραλάβω από το υποκατάστημα Ξάνθης!

Θα κάνω και δεύτερη παραγγελία από εκεί για θήκη και καλώδια.

Με ποια μεταφορική στο έστειλαν;

Εγώ είμαι 28 "and counting"

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το παρακάτω tablet: Pipo M7Pro Android 4.2 OS 8.9 inch Tablet PC Capacitive Touch Screen 1920*1200 Rockchip RK3188 1.6Ghz 2GB/16GB Dual Camera Black Υπάρχει κουπόνι έκπτωσης γι'αυτό το tablet? Αν το παραγγείλω σήμερα μήπως γνωρίζετε πότε θα το παραλάβω?

Hi,

Hi, please disconnect your tablet and the computer first, then reset your tablet, and then try the booting steps again. Hope this is useful for you. thanks

thanks for your answer, but i tried almost every combination of keys and the reset button, but always does not complete boot. I think i need a "format" but how can i do this ?

do i need the firmware ? where can i find it ? i dont even know the type of tablet ?

i f you help me you are going to make my child happy:D

Τα ιδια και μενα. Εγω τους εκανα και dispute αλλα ακομη δεν εχουν απαντησει. Εχω θεσει οριο δικο μου τις 25 του μηνα αν δεν εχω παραλαβει θαζητησω refund η προχωρησω σε claim για να μου επιστρεψουν τα χρηματα.

i want to buy this phone

http://www.geekbuying.com/item/Jiayu-G2S-4-0-Inch-QHD-IPS-Capacitive-Screen-MTK6577-1GB-RAM-Smartphone-8-0MP-Camera-Android-4-1-2-OS-With-3G-GPS-White-315446.html but i found it cheaper here

http://www.to2c.com/jiayu-g2-1gb.html

why is this ?is this the same phone and does it support greek lauguge?thnxs:blink:

Hi,

Thanks for your questions.

In fact, these two phones are not the same. One is JiaYu G2S and the other is JiaYu G2.

JiaYu G2S in our store has a 4.0 inch touch screen with 960 x 540 pixels. And JiaYu G2 is only 4.0 inch with 800 x 480 pixesl. What's more, their battery capacity are also not the same. And the front camera on JiaYu G2S is 2.0MP, which is only 0.3MP on JiaYu G2.

Hope this kind of comparison can be helpful for you.

Finally, I want to tell you that the JiaYu G2S is out of stock in our store now. I am sorry for this.

thanks

Buy One Get One Free TV BOX!! -->>Click

Leagoo Christmas Sale -- Smart Phone low to $59.99

Elephone Ivory -->> $12.12 To Grab One

@GeekBuying: A friend would like to purchase a 9.7-10.1" screen tablet, without 3G connectivity, Android 4.1 and onwards, and definitely USB-OTG connectivity. Google Apps is, of course, a must. We would prefer something by Ainol or Pipo and the budget is 150 euros. Any recommendations? Thanks in advance!

Hi, thanks for your questions.

Our tablet expert suggests you choosing these two:

http://www.geekbuying.com/item/Ainol-Novo10-Eternal-Quad-Core-10-1-inch-Tablet-PC-IPS-Capacitive-Touch-Screen-1280-800-ATM-7029-2GB-16GB-HDMI-BT-317085.html

http://www.geekbuying.com/item/Ainol-Novo-10-Hero-II-Quad-Core--Tablet-PC-10-1-inch-IPS-1280-800-1GB-RAM-16GB-ROM-Android-4-1--HDMI-313618.html

thanks

Τα ιδια και μενα. Εγω τους εκανα και dispute αλλα ακομη δεν εχουν απαντησει. Εχω θεσει οριο δικο μου τις 25 του μηνα αν δεν εχω παραλαβει θαζητησω refund η προχωρησω σε claim για να μου επιστρεψουν τα χρηματα.

Πότε έκανες τη παραγγελία και πότε λένε ότι στο στείλανε;

Hi,

For this tablet, we have a $5 coupon right now.

Here is the coupon: FESCEYUY

thanks

Hello

I have send to your customer care the following email today, do you have to propose me something else?

Dear sir/madame

I have purchased a Pipo M6-3G WCDMA with the Order Number: #3062085. The tablet now has a problem with one of its speakers which makes an annoying noise and I can’t use the audio at all!. Can you please help me on how I can solve it?

Please take on account that if I have to send it back to you to repair it and send it to me it will take about two months which is way too much. Is there another way to do it? For example to send me a new set of speakers and directions on how I can change it my self?

Also I would like to complain that the wifi receiver of this tablet is very poor. Do you have any solution to solve this problem also?

Thank you

Hi,

I am sorry to hear about this. I have asked our customer service to solve your problem as soon as possible.

If you still do not get a response from our customer service, please let me know.

thanks

Hello Justin, today I received PIPO M9 3G (order# 3095815) and the screen has a big spot (like a giant blister) in the center of the screen and several other blisters in the screen corners and in the screen periphery. Is there any way to fix this problem or should I send the item back in order to be refunded?

In my experience with PIPO S1 Pro (order#3081894) the peripheral blisters never go away. I need your answer as soon as possible.

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το παρακάτω tablet: Pipo M7Pro Android 4.2 OS 8.9 inch Tablet PC Capacitive Touch Screen 1920*1200 Rockchip RK3188 1.6Ghz 2GB/16GB Dual Camera Black Υπάρχει κουπόνι έκπτωσης γι'αυτό το tablet? Αν το παραγγείλω σήμερα μήπως γνωρίζετε πότε θα το παραλάβω?

Hi, thanks for your interesting.

For this tablet, I want to provide a $8 coupon for you to buy it.

Here is the $8 coupon: EKORYSDF

thanks

Hello Justin, today I received PIPO M9 3G (order# 3095815) and the screen has a big spot (like a giant blister) in the center of the screen and several other blisters in the screen corners and in the screen periphery. Is there any way to fix this problem or should I send the item back in order to be refunded?

In my experience with PIPO S1 Pro (order#3081894) the peripheral blisters never go away. I need your answer as soon as possible.

Hi, I am sorry for your problem. Have you sent an email to our customer service(after_arrival@geekbuying.com) with the details?

They will help you solve the problem. If you do not get a reply from them. Please let me know.

thanks

thanks for your answer, but i tried almost every combination of keys and the reset button, but always does not complete boot. I think i need a "format" but how can i do this ?

do i need the firmware ? where can i find it ? i dont even know the type of tablet ?

i f you help me you are going to make my child happy:D

Hi,

Where did you buy the tablet? Have you tried to contact with the seller?

I will ask our tablet expert about the your tablet again, but I think you can try to ask the seller to provide the service for you. I think they may know your model well.

thanks

Εγω πληρωσα 9 Οκτωβριου και η παραγγελια εφυγε 24/10 και απο τις 29 δειχνει Σιγκαπουρη. Εχω παραγγειλει κι εγω καλωδια μαζι. Καθηστερισε πολυ εμενα να φθγει γιατι το Fnf αν και το εδειχναν in stock τελικα οταν το πληρωσα βγηκε οτι ειναι σε backorder και αναγκαστηκα περιμενα.

Καλησπέρα σε όλους,

προχθές παρέλαβα την 2η παραγγελία μου από το Pandawill, ένα Tablet MTP227.

Η παραγγελία του είχε γίνει στις 18 Οκτ 2013, η αποστολή του έγινε στις 31 Οκτ 2013 και στις 19 Νοε 2013 το είχα στα χέρια μου.....δηλαδή σε 31 ημέρες από την ημέρα παραγγελίας (συνολικά, όχι εργάσιμες μόνο) είναι στα χέρια μου....

Η δε πρόοδος της παραγγελίας φαίνεται παρακάτω:

Destination Country - Greece:Tracking Consuming:717 Millisecond

2013-11-19 10:15, Item delivered, ΣΕΡΡΩΝ (ΚΚ) - ΕΛΤΑ

2013-11-19 10:15, Item delivered, ΣΕΡΡΩΝ (ΚΚ) - ΕΛΤΑ

2013-11-18 13:35, Item in conta Μ.Δ. ΣΕΡΡΩΝ, Μ.Δ. ΣΕΡΡΩΝ

2013-11-18 08:48, Item to be delivered, Μ.Δ. ΣΕΡΡΩΝ

2013-11-18 06:26, Item arr Μ.Δ. ΣΕΡΡΩΝ, Μ.Δ. ΣΕΡΡΩΝ

2013-11-18 01:49, Item in conta ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Κ Δ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Κ Δ

2013-11-16 15:56, Item in conta Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ, Κ.Δ.ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ

2013-11-16 08:19, Receive Item At Office Of Exchange, IPS

2013-11-05 10:39, Item in conta IPS, IPS

Origin Country - Singapore:Tracking Consuming:3900 Millisecond

2013-11-16 00:00, Arrived at overseas (Country code: GR)

2013-11-05 00:00, Despatched to overseas (Country code: GR)

2013-11-01 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

Η συσκευασία είναι καλή, με έξτρα φουσκίτσα ως περιτύλιγμα του κουτιού, περιλαμβάνει όλα όσα αναγράφονται στην περιγραφή του.

Εμφανισιακά είναι πολύ ωραίο, λεπτό και φαίνεται συμπαγές.....το φόρτισα και το λειτουργικό του (4.2) είναι ωραίο.....

Για την ενημέρωση πιθανών αγοραστών....

Lenovo S650 - Xiaomi Hongmi Red Rice 1S - Coolpad F1 - Lenovo S660 - Xiaomi Redmi Note - Mlais M52 Note - Landvo S6 - Xiaomi Redmi Note 2 - Lenovo A806 Golden Warrior - Xiaomi Redmi Note 3 - Xiaomi Redmi Note 4 - Xiaomi Redmi Note 5 - Xiaomi Redmi Note 6 Pro - Mi9 Lite - POCO X3 Pro - Poco X5 Pro 5G ......what next?

Hi,

Where did you buy the tablet? Have you tried to contact with the seller?

I will ask our tablet expert about the your tablet again, but I think you can try to ask the seller to provide the service for you. I think they may know your model well.

thanks

i bought it from a seller in China who does not exist any more. I appreciate your efforts...

Εστειλα σημερα mail στην Deutsche post να δω τι θα πουν και αυτοι. Αλλιως Δευτερα πρωι θα προχωρησω σε claim.

Ναι καθε μερα το βαζω ακομη τιποτα μονο στην Deutche post δειχνει μια ενημερωση οτι ηταν Σιγκαπουρη στις 29/10 και τιποτα απο κει και μετα ουτε στα ελτα ουτε πουθενα. Πιστευω οτι εχω ανμεινει αρκετα και το claim θα ειναι δικαιολογημενο. Η πληρωμη εχει γινει απο τις 9/10. Edited by abtboug

i send this message to service@GeekBuying.com and i put it and here

Hello

Yesterday 20/11/2013 I create a account to your shop

with the name stefanos and email address XXXXX@pathfinder.gr and also I made a purchase of the " Nextway E9X RK3188 1.6GHz 9.7 inch Tablet PC Android 4.1 Quad Core IPS Capacitive Touch Screen 1024*768 1G/16G".

Today i dont have access to my account. The email and password it is not working. i am sure that is correct.

I want to have access to my account and also want the order number of my purchase to be able to track it.

Finally i log in with paypal to your shop (i have the XXXXXX@mycosmos.gr email to paypal) and there is no orders. I made the order and you take my money from paypal.

Why there is not any orders to my account?

I look forward to your answer

εχει κανεις αλλος πρόβλημα με το log in στο geekbuying ?

-Ομάδα Διαχείρισης- Μην κάνεις συνεχόμενα posts. Χρησιμοποίησε την τροποποίηση αν θέλεις να διορθώσεις κάτι ή την πολλαπλή παράθεση αν θέλεις να απαντήσεις σε περισσότερα από ένα άτομα.

Edited by navi55

Ναι καθε μερα το βαζω ακομη τιποτα μονο στην Deutche post δειχνει μια ενημερωση οτι ηταν Σιγκαπουρη στις 29/10 και τιποτα απο κει και μετα ουτε στα ελτα ουτε πουθενα. Πιστευω οτι εχω ανμεινει αρκετα και το claim θα ειναι δικαιολογημενο. Η πληρωμη εχει γινει απο τις 9/10.

Στο Deutsche Post λέει ότι παραλήφθηκε στη Σιγκαπούρη, αλλά δεν λέει τίποτα για αναχώρηση από εκεί...

Στην ιστοσελίδα της DHL global mail λέει "received and dispatched", αλλά με τη διευκρίνιση ότι αυτό σημαίνει ότι έχει παραληφθεί και αναμένεται να αποσταλεί εντός 24 ωρών...

...που σημαίνει ότι θα μπορούσαν, για κάποιο λόγο, οι παραγγελίες μας να έχουν κολλησει εκεί ή ίσως να έχουν επιστραφεί στο κατάστημα, όπως έχω διαβάσει ότι έχει συμβεί σε ορισμένες περιπτώσεις...

Από banggod μου λένε ότι έχει αποσταλεί, αλλά αν αποδειχθεί ότι τούς έχει επιστραφεί για κάποιο λόγο και μας εμπαίζουν τόσο καιρό, περιμένοντας να εξαντληθεί το χρονικό περιθώριο της προστασίας του Paypal, κάνοντας τους ανήξερους, θα είναι απατεώνες...

Προσωπικά άνοιξα κι εγώ διένεξη στο Paypal εχθές κι αν δεν έχω λάβει ικανοποιητική απάντηση μέχρι τη Δευτέρα (περιθώριο να απαντήσουν από Τετάρτη μέχρι Δευτέρα πρωί, δική τους ώρα) θα αναβαθμίσω τη διένεξη σε απαίτηση...

Για κάποιο λόγο η ιστορία μου βρωμάει...

Είχα ανοίξει επίσης διένεξη στο Paypal που έγινε απαίτηση από focalprice, καθώς δεν λειτουργεί ο αριθμός παρακολούθησης, δώσανε στο μαγαζί περιθώριο να απαντήσει κι αυτό τους έδωσε πάλι τον μη λειτουργικό tracking number και αφού εξαντλήθηκε η προθεσμία, αντί να κλείσει αυτόματα η υπόθεση υπέρ μου (τη Δευτέρα πήρα τηλέφωνο στην υποστήριξη του Paypal και η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε να περιμένω επιστροφή χρημάτων και σχετική ενημέρωση εντός της ημέρας) του δόθηκε επιπλέον προθεσμία 3 ημερών να αποδείξει ότι έχω παραλάβει ή ότι έχει στείλει, τέλος πάντων, το προϊόν...η προθεσμία έληξε σήμερα, οπότε περιμένω μέχρι αύριο να γίνει η επιστροφή (και ελπίζω να μην αργήσει να εμφανιστεί το ποσό στο λογαριασμό της Πειριαώς απ' όπου αντλήθηκαν οι πόροι μέσω της χρεωστικής).

Έτσι από τις δύο αγορές που με ταλαιπώρησαν αρκετά, ιδιαίτερα εκείνη της ταμπλέτας, όλο τον Οκτώβρη δεν θα έχω παραλάβει τίποτα...πλέον δυστυχώς βλέπω να φεύγουν τα χρήματα στους λογαριασμούς...η νηστεία και η λιτότητα 3 μηνών για να βρεθούν τα χρήματα και να βγουν οι μήνες μέχρι τη παραλαβή αποδείχθηκαν άσκοπες.

...απογοήτευση...