Jump to content

Υπηρεσία Cosmote Day Pass


Vasileios
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα λοιπόν χρειάστηκα τα 500 MB που πλήρωσα. Άνοιξα δεδομένα και δεν βλέπω καμία κίνηση στα βελάκια κλπ. Τρελαμένος πήρα το τμήμα εξυπηρέτησης και μου λένε η γραμμή μου είναι καλά και απλά να κάνω μια επανεκκίνηση. Τους εξήγησα ότι δεν γίνεται με την επανεκκίνηση και ότι έχω δοκιμάσει ότι υπάρχει για να φτιάξει. Μου απάντησαν θα έχω λάθος ρυθμίσεις ίντερνετ. Τους διαβάζω ακριβώς τις ρυθμίσεις και μου λένε αυτές είναι. Με τα πολλά αύριο περιμένω τηλ από το τεχνικό τμήμα. Το μόνο που μου είπαν να κάνω και δεν δοκίμασα είναι να βάλω την κάρτα μου σε άλλη συσκευή. Το έκανα και πάλι τίποτα. Ελπίζω αύριο να βγάλω άκρη. Η ξαδέρφη μου δεν ασχολείται και δεν την πειράζει που δεν έχει ίντερνετ. Εγώ υποφέρω. :P

Ότι και να λένε οι όροι και λοιπά πάντα θα υπάρχει και κάποια βλάβη που δεν μπορείς να διαβάσεις για αυτήν. Αυτό έπαθα. :)

 

----- προσθήκη μηνύματος 108 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Και κάτι που ξέχασα. Μου είπαν επίσης ότι το END DAY δεν σταματάει όλη την μέρα. Σταματάει το πακέτο με τα 20mb. Αν ενεργοποιήσεις πακέτο έχεις κανονικά ίντερνετ πάλι. Κάτι που δεν έχω εγώ. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 148
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σε ολους. Εχω ενα galaxy s4.τον τελευταίο καιρο ενω εχω κλειστα τα δεδομενα αυτα κατα καπιο τροπο ενεργοποιούνται χωρις να το περνω χαμπαρι με αποτελεσμα να εχω χρεωσεις. Αυτο τωρα ειναι θεμα κινητου η της cosmote. Υπαρχει καποιος τροπος να το κανω να σταματησει να ενεργοποιητε αυτόματα?
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας! Απενεργοποιησα το Internet day pass γιατι με χρεωνε πολυ. Θελω αν γινεται με καποιον τροπο να μπαινω 0.facebook χωρις ομως να ενεργοποιησω το ιντερνετ και αρχιζει παλι να μου τρωει την καρτα. Να εχω προσβαση δηλαδη μονο στο 0.facebook.
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε να κάνεις Root την συσκευή σου και να εγκαταστήσεις ένα firewall. Κόψε την σύνδεση από όλες τις εφαρμογές σου και άσε μόνο το Internet browser της συσκευής σου. Εγώ τουλάχιστον έτσι το λειτουργούσα κάποτε. Απλά να θυμάσαι... Προσπάθησε να μην κάνεις επανεκκίνηση την συσκευή σου γιατί έτυχε μερικές φορές να μην δουλέψει το firewall λόγο του ότι δεν είχε πρόσβαση διαχειριστή (lol δεν έχω ιδέα γιατί το πάθαινε ενώ ήμουν rootαρισμένο) και να μου φάει μονόευρω. :)
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να κανω μια ερωτηση. Eστω οτι παιρνω ενα κανουριο what'up. Στελνω end day στο 1333 οπως λετε και απενεργοποιω το internet day pass αλλα και τα δεδομενα γενικα απο οτι καταλαβα με τα οσα εχω διαβασει μεχρι τωρα, Αν θελω να κανω χρηση δεδομενων αγοραζω ενα πακετο και μπαινω κανονικα ιντρενετ και μολις αυτο ληξει ξαναμπλοκαρουν τα δεδομενα και το internet day pass για να μην εχω δυσαρεστες χρεωσεις; Η πρεπει να παρω τηλεφωνο την εξυπηρετηση να μου ανοιξουν τα δεδομενα, να αγορασω πακετο δεδομενων και μολις αυτο ληξει να ξαναστειλω μηνυμα end day στο 1333;
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να κανω μια ερωτηση. Eστω οτι παιρνω ενα κανουριο what'up. Στελνω end day στο 1333 οπως λετε και απενεργοποιω το internet day pass αλλα και τα δεδομενα γενικα απο οτι καταλαβα με τα οσα εχω διαβασει μεχρι τωρα, Αν θελω να κανω χρηση δεδομενων αγοραζω ενα πακετο και μπαινω κανονικα ιντρενετ και μολις αυτο ληξει ξαναμπλοκαρουν τα δεδομενα και το internet day pass για να μην εχω δυσαρεστες χρεωσεις; Η πρεπει να παρω τηλεφωνο την εξυπηρετηση να μου ανοιξουν τα δεδομενα, να αγορασω πακετο δεδομενων και μολις αυτο ληξει να ξαναστειλω μηνυμα end day στο 1333;

 

Αν θυμάμαι καλά (το είχα κάνει πριν 1 χρόνο), σου κόβει τελείως την κίνηση δεδομένων. Οπότε και πακέτο να αγοράσεις, πρέπει να κάνεις αίτηση για ενεργοποίηση των δεδομένων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γεια σας.

Πρόσφατα χρησιμοποίησα την υπηρεσία Internet Day Pass, η οποία μετά την χρήση των 20MB σου βάζει download limit μέχρι την λήξη. Δυστυχώς για μένα, το limit παραμένει ακόμα και μετά την χρήση Day Pass, όταν π.χ. αγοράσω ένα πακέτο Megabytes, το limit δεν φεύγει, και είναι εντελώς αδύνατη η περιήγηση με 0.07Mbps ταχύτητα.

Αυτό συνέβη και τον προηγούμενο μήνα, όπου το ανέφερα στο 13838 και μετά από 3-4 μέρες με κάλεσε ένας εκπρόσωπος, κάναμε μαζί ένα speedtest, διαπίστωσε και αυτός το πρόβλημα και σε 30 λεπτά είχε επιλυθεί.

 

Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε, και το δήλωσα πάλι στο 13838 πριν μερικές μέρες. Χτες, με κάλεσε εκπρόσωπος τους, κάναμε μαζί το speedtest, επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου είπαν ότι θα με καλούσαν την επόμενη για ενημέρωση σχετικά με το θέμα.

Με κάλεσαν όντως πριν λίγα λεπτά, αυτή την φορά όμως όχι για να μου πουν ότι επιλύθηκε, αλλά ότι είναι ένα "πολύ δύσκολο πρόβλημα", ότι "δεν ξέρουν τι φταίει" και "δεν ξέρουν πότε θα το φτιάξουν". Η απάντηση που πήρα στην ερώτηση "Γνωρίζετε έστω πόσο χρόνο απαιτεί η αποκατάσταση;" ήταν "Τι να σας πώ, δεν μας ενημερώνουν, μπορεί και 20 μέρες, μπορεί και 90!" :confused:

 

Όπως καταλαβαίνετε, επικρατεί χάλι μαύρο εκεί μέσα, δεν βλέπω κανένα ενδιαφέρον για να επιλυθεί το πρόβλημά μου, και εδώ και μια βδομάδα δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το mobile internet για το οποίο πληρώνω και παίρνω ταχύτητες 0.07mbps.

 

Τι μπορώ να κάνω για να τους πιέσω; Δυστυχώς ανανέωσα συμβόλαιο πριν ένα μήνα, οπότε δεν μπορώ να φύγω για άλλο πάροχο.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Πρόσφατα χρησιμοποίησα την υπηρεσία Internet Day Pass, η οποία μετά την χρήση των 20MB σου βάζει download limit μέχρι την λήξη. Δυστυχώς για μένα, το limit παραμένει ακόμα και μετά την χρήση Day Pass, όταν π.χ. αγοράσω ένα πακέτο Megabytes, το limit δεν φεύγει, και είναι εντελώς αδύνατη η περιήγηση με 0.07Mbps ταχύτητα.

Αυτό συνέβη και τον προηγούμενο μήνα, όπου το ανέφερα στο 13838 και μετά από 3-4 μέρες με κάλεσε ένας εκπρόσωπος, κάναμε μαζί ένα speedtest, διαπίστωσε και αυτός το πρόβλημα και σε 30 λεπτά είχε επιλυθεί.

 

Το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε, και το δήλωσα πάλι στο 13838 πριν μερικές μέρες. Χτες, με κάλεσε εκπρόσωπος τους, κάναμε μαζί το speedtest, επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου είπαν ότι θα με καλούσαν την επόμενη για ενημέρωση σχετικά με το θέμα.

Με κάλεσαν όντως πριν λίγα λεπτά, αυτή την φορά όμως όχι για να μου πουν ότι επιλύθηκε, αλλά ότι είναι ένα "πολύ δύσκολο πρόβλημα", ότι "δεν ξέρουν τι φταίει" και "δεν ξέρουν πότε θα το φτιάξουν". Η απάντηση που πήρα στην ερώτηση "Γνωρίζετε έστω πόσο χρόνο απαιτεί η αποκατάσταση;" ήταν "Τι να σας πώ, δεν μας ενημερώνουν, μπορεί και 20 μέρες, μπορεί και 90!" :confused:

 

Όπως καταλαβαίνετε, επικρατεί χάλι μαύρο εκεί μέσα, δεν βλέπω κανένα ενδιαφέρον για να επιλυθεί το πρόβλημά μου, και εδώ και μια βδομάδα δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το mobile internet για το οποίο πληρώνω και παίρνω ταχύτητες 0.07mbps.

 

Τι μπορώ να κάνω για να τους πιέσω; Δυστυχώς ανανέωσα συμβόλαιο πριν ένα μήνα, οπότε δεν μπορώ να φύγω για άλλο πάροχο.

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Τι ******** είναι αυτές; reset στην γραμμή κάνανε; ζητα πιστωτικό μέχρι να σου λύσουν το πρόβλημα. Εμ πληρώνει εμ δεν εχεις ίντερνετ!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Ρε παιδιά μια σύντομη ερώτηση γιατί θα τρελαθούμε με την cosmote. Ενώ έχω στο κινητό απενεργοποιημενα τα mobile data κάθε μέρα με χρεώνει 1 ευρώ και μου έρχεται το σχετικό μήνυμα. Στην αρχή υπέθεσα πως ίσως η απενεργοποιηση των mobile data από τα settings του κινητού να μην είναι τόσο αξιόπιστο (αν και το θεωρώ ηλιθιότητα να σου δίνει αυτή την επιλογή το Android και όντως κάποια στιγμή να χρησιμοποιεί mobile data). Επίσης να σημειώσω πως δεν έφυγα από σπίτι και ήμουν συνέχεια συνδεδεμενός σε WiFi - οπότε κάτι να ήθελε να κάνει update - refresh θα χρησιμοποιουσε WiFi.Τελικά επιβεβαιώθηκα όταν έβαλα Wind κάρτα και δεν είχα ποτέ χρέωση με τα mobile data απενεργοποιημενα. Έχει παρατηρήσει και κάνεις άλλος κάτι σχετικό; Επίσης να σημειώσω πως η υπηρεσία end Day δεν υφίσταται. Έστειλα μήνυμα και απάντησε ότι η υπηρεσία δεν υπάρχει. Πολύ μπερδεμένα μας τα λέει η cosmote... Edited by kougeo
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μια σύντομη ερώτηση γιατί θα τρελαθούμε με την cosmote. Ενώ έχω στο κινητό απενεργοποιημενα τα mobile data κάθε μέρα με χρεώνει 1 ευρώ και μου έρχεται το σχετικό μήνυμα. Στην αρχή υπέθεσα πως ίσως η απενεργοποιηση των mobile data από τα settings του κινητού να μην είναι τόσο αξιόπιστο (αν και το θεωρώ ηλιθιότητα να σου δίνει αυτή την επιλογή το Android και όντως κάποια στιγμή να χρησιμοποιεί mobile data). Επίσης να σημειώσω πως δεν έφυγα από σπίτι και ήμουν συνέχεια συνδεδεμενός σε WiFi - οπότε κάτι να ήθελε να κάνει update - refresh θα χρησιμοποιουσε WiFi.Τελικά επιβεβαιώθηκα όταν έβαλα Wind κάρτα και δεν είχα ποτέ χρέωση με τα mobile data απενεργοποιημενα. Έχει παρατηρήσει και κάνεις άλλος κάτι σχετικό; Επίσης να σημειώσω πως η υπηρεσία end Day δεν υφίσταται. Έστειλα μήνυμα και απάντησε ότι η υπηρεσία δεν υπάρχει. Πολύ μπερδεμένα μας τα λέει η cosmote...

 

Φίλε αυτά που γράφεις μου ακούγονται σαν ανέκδοτο!! :lol: Βασικά χρόνια χρήστης cosmote με κάρτα, ποτέ δεν μου χρέωσαν για ιντερνετ όσο ήμουν εκτός προγράμματος.. Αντιθέτως στην wind μέρα παρά μέρα κάποιος την κράζει για τις λανθασμένες χρεώσεις της στο daily internet. Ωστόσο θα σου πω και το άλλο.. Πολλές φορές ειδικά όταν παραμείνει αδρανές το κινητό, ξεσυνδέεται από το wifi (για λόγους οικονομίας της μπαταρίας) και όταν πας να χρησιμοποιήσεις ξανά το ιντερνετ συνδέεται μέσα από τα data του κινητού σου, χωρίς να το καταλάβεις... Ίσως ακυρώνεται δηλαδή το κλείσιμο των data όσο είσαι μέσα στον περιηγητή ήδη και χρειάζεσαι εκ νέου κίνηση δεδομένων.. Ένας φίλος μου την πάτησε έτσι πολύ άσχημα, όταν ήταν Τουρκία και έμπαινε στο ιντερνετ μέσα από το wifi του ξενοδοχείου.. Όπως αποδείχθηκε έκανε συνεχής αποσυνδέσεις και παρόλο που είχε κλειστά τα δεδομένα, το κινητό συνέχιζε να φορτώνει σελίδες (εν αγνοία του φίλου μου) χρησιμοποιώντας το ιντερνετ του κινητού που είναι πανάκριβο στην περιαγωγή.. Τέσπα να μην στα πολυλογώ τρέχει ακόμα και δεν φτάνει με τους διακανονισμούς με την cosmote για τα 9000€ που του έστειλαν στον λογαριασμό του.. Έχε το στο νου σου αυτό το πράγμα και καλό είναι όταν μπαίνεις από το wifi χωρίς να έχεις αγορασμένο πρόγραμμα για ιντερνετ στο κινητό σου, καλό είναι να μπαίνεις με λειτουργία πτήσης ή εκτός σύνδεσης για περισσότερη σιγουριά! :)

1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7
Link to comment
Share on other sites

Κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Είχα κάνει κάποιες αλλαγές στο παλιό μου κινητό (Motorola VE66-smartphone δεν το λες :) ) και απο "WiFi Only" που ήταν, πήγε σε "WiFi, then Cellular" χωρίς να το καταλάβω. Ε λοιπόν προσπάθησα να συνδεθώ σε WiFi καφετέριας, δεν τα κατάφερε και, χωρίς ειδοποίηση, συνδέθηκε με mobile data και έφυγε το €1.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πριν περίπου 3 μήνες έκανα φορητότητα σε Cosmote What's up από Wind F2G. Ο λόγος ήταν το ανύπαρκτο 3G σήμα της Wind, τόσο εκτός πόλεων (κυρίως σε εθνικές οδούς), όσο και εντός πόλεων σε κάποια σημεία, μ'αποτέλεσμα να μην μπορώ να μπω στο Internet.

 

Δυστυχώς ενώ "φαινομενικά" με την Cosmote δεν έχω πρόβλημα κάλυψης, έχω διάφορα άλλα προβλήματα, όπως ένα ΥΠΕΡφορτωμένο δίκτυο που σε ώρες αιχμής η πρόσβαση στο internet σέρνεται, όπως και πολλά dropped calls. Όλα αυτά βέβαια μου ήταν γνωστά πριν κάνω φορητότητα.

 

Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ, είναι κάποιες ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ χρεώσεις!

 

Απενεργοποίησα άμεσα την υπηρεσία Internet Day Pass όταν ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου, μάλιστα δύο φορές μέσω εξυπηρέτησης πελατών, η οποία όμως όχι μόνο συνέχισε να είναι ενεργοποιημένη, αλλά χρεώθηκα και 1€ (ενημερώθηκα με SMS) μόλις τώρα, ενώ έχω ενεργοποιημένο πακέτο mb μέσω What's up (στο οποίο έχω υπολοιπόμενο όγκο δεδομένων). Τώρα έστειλα το μήνυμα END DAY στο 1333, κι ελπίζω να απενεργοποιηθεί μόνιμα πλέον.

 

Έχει συμβεί και σε κάποιον από σας κάτι τέτοιο?

 

Δεν το κρύβω ότι κοιτάζω πολύ προς Vodafone μεριά (πλέον).

Link to comment
Share on other sites

Πριν περίπου 3 μήνες έκανα φορητότητα σε Cosmote What's up από Wind F2G. Ο λόγος ήταν το ανύπαρκτο 3G σήμα της Wind, τόσο εκτός πόλεων (κυρίως σε εθνικές οδούς), όσο και εντός πόλεων σε κάποια σημεία, μ'αποτέλεσμα να μην μπορώ να μπω στο Internet.

 

Δυστυχώς ενώ "φαινομενικά" με την Cosmote δεν έχω πρόβλημα κάλυψης, έχω διάφορα άλλα προβλήματα, όπως ένα ΥΠΕΡφορτωμένο δίκτυο που σε ώρες αιχμής η πρόσβαση στο internet σέρνεται, όπως και πολλά dropped calls. Όλα αυτά βέβαια μου ήταν γνωστά πριν κάνω φορητότητα.

 

Αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ, είναι κάποιες ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ χρεώσεις!

 

Απενεργοποίησα άμεσα την υπηρεσία Internet Day Pass όταν ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου, μάλιστα δύο φορές μέσω εξυπηρέτησης πελατών, η οποία όμως όχι μόνο συνέχισε να είναι ενεργοποιημένη, αλλά χρεώθηκα και 1€ (ενημερώθηκα με SMS) μόλις τώρα, ενώ έχω ενεργοποιημένο πακέτο mb μέσω What's up (στο οποίο έχω υπολοιπόμενο όγκο δεδομένων). Τώρα έστειλα το μήνυμα END DAY στο 1333, κι ελπίζω να απενεργοποιηθεί μόνιμα πλέον.

 

Έχει συμβεί και σε κάποιον από σας κάτι τέτοιο?

 

Δεν το κρύβω ότι κοιτάζω πολύ προς Vodafone μεριά (πλέον).

 

Αν χρεωθηκες 1 ευρω εφοσον ειχες ενεργοποιημενο πακετο ιντερνετ τοτε σιγουρα υπαρχει θεμα με την κοσμοτε και πρεπει να το αναφερεις για να πιστωθει ξανα στον λογαριασμο σου.

Χρεωσεις "τρελες και απιστευτες" συμβαινουν παντου.

Και γω στην vodafone χρεωθηκα με πακετο νεργοποιημενο και 2 gb υπολοιπο χρεωσεις live σε μια ωρα και χρεωθηκα 13 ευρω... το ειδα ομως και τα πηρα πισω.

Δεν υπαρχει εταιρεια οπου ολα γινοντα τελεια.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά από αρκετό μπλα-μπλα, παραδέχτηκαν πως έγινε λάθος από πλευράς τους.

Μου είπαν ότι θα προχωρήσουν σε πίστωση του ποσού στο λογαριασμό μου.

 

Από'κει και πέρα τους ρώτησα γιατί:

1. Στη Vodafone το υπόλοιπο από ομιλία και SMS μεταφέρεται σε περίπτωση ενεργοποίησης του ίδιου πακέτου στον επόμενο μήνα

&

2. Γιατί στη Wind ενημερώνεσαι με γραπτό μήνυμα ότι εντός 24 ωρών λήγει το πακέτο σου, ενώ στην Cosmote αν δεν έχεις το νου σου να ελέγχεις το υπόλοιπο σου, δεν ενημερώνεσαι

 

αλλά σαφώς δεν πήρα απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα δεν εβαλα πακετο ιντερνετ για το μηνα, και ενω ειχα κλειστα τα δεδομενα κινητου με χρεωσε 1 ευρω.

Πηρα τηλεφωνο στο 13838 (χρεωση 20 λεπτα η κληση απο κινητο κοσμοτε) και τελικα το πιστωσανε στο λογαριασμο μου.

Το θεμα ειναι να διορθωσουνε το σοβαρο προβλημα να χρεωνουνε το κοσμο χωρις λογο. Συμβαινει και στις αλλες εταιριες.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα δεν εβαλα πακετο ιντερνετ για το μηνα, και ενω ειχα κλειστα τα δεδομενα κινητου με χρεωσε 1 ευρω.

Πηρα τηλεφωνο στο 13838 (χρεωση 20 λεπτα η κληση απο κινητο κοσμοτε) και τελικα το πιστωσανε στο λογαριασμο μου.

Το θεμα ειναι να διορθωσουνε το σοβαρο προβλημα να χρεωνουνε το κοσμο χωρις λογο. Συμβαινει και στις αλλες εταιριες.

 

Το daily pass το εχεις γενικα ενεργο σαν πακετο;

 

Και πως σε χρεωσαν , ενω εχεις κλειστα τα δεδομενα;

Και πως το ανακαλυψες; Σου λειπε 1€, και υπεθεσες και εξακριβωσες οτι στο 'φαγε' το daily pass με το ετσι θελω;

Link to comment
Share on other sites

Το daily pass το εχεις γενικα ενεργο σαν πακετο;

 

Και πως σε χρεωσαν , ενω εχεις κλειστα τα δεδομενα;

Και πως το ανακαλυψες; Σου λειπε 1€, και υπεθεσες και εξακριβωσες οτι στο 'φαγε' το daily pass με το ετσι θελω;

 

Τα δεδομένα τα είχα κλειστά. Πρώτη φορά που δεν είχα βάλει πακέτο δεδομένων στα 2 χρόνια, οπότε το προσεξα.

Έχοντας διαβάσει το προηγούμενο καιρό στο my phone.gr ότι έχει συμβεί σ όλες τις εταιρίες αυτό το γεγονός, το είχα ήδη στο μυαλό μου, αλλά το απέκλεια να συνέβαινε.

Ένα δίωρο μετά που έληξε το πακέτο μου, ήρθε SMS ότι ενεργοποιήθηκε το internet day pass, επαναλαμβάνω με κλειστά δεδομένα. Και με τα apps που έχω για καταμέτρηση δεδομένων να δείχνουν 0.00 mb.

Αυτό το πακέτο δεν θυμάμαι αν το είχα ενεργοποιήσει πριν χρόνια.

Στέλνοντας μήνυμα end day στο 1333, απενεργοποιεις ΣΥΝΟΛΙΚΑ τη δυνατότητα δεδομένων στη τηλεφωνική γραμμή σου, όχι μόνο για το internet day pass.

Link to comment
Share on other sites

Αρπαχτη λεγεται.Σκεφτειτε 3.000.000 χρηστες cosmote,σε 100.000 να ενεργοποιειτε την ημερα,μας κανει μια σουμα 3.000.000 ευρω τον μηνα.......τι δεν καταλαβαβαινετε?ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

Ληξανε τα MB μου και επιδει ειχα ξεχασει ανοιχτο το ιντερνετ τσααακ μου ΚΛΕΨΑΝΕ το ευρω με την αστεια δικαιολογια,για πηθικους, οτι καποια εφαρμογη ζητησε ιντερνετ.

Πρωτον,πως δουλευουνε ολα ρολοι οταν εχω απενεργοποιημενο το ιντερνετ?

Και δευτερον πως μου περνεις 1 ευρω χωρις την συγκαταθεση μου,η εστω ενημερωση?

Ενημερωση κανουνε μετα αφου σε κλεψανε......

Δυστυχως ειμαστε θυματα των συσκευων αλλα για να δουλεψουνε χρειαζονται αυτε τις αθλιες εταιριες κινητης,που και πανακριβες ειναι,και μονοπωλειο,παγκοσμια πρωτοτυπια,και τραγικες υπηρεσιες σε ολο το φασμα των παροχων τους.

huawei p8,nexus 5x,xiaomi note 4x 4/64

[sIGPIC][/sIGPIC] ΑΕΚ!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tankwart
Αφου εληξε ενα πακετο 500mb για ενα μηνα,για 3 διαδοχικες μερες ,13-14-15 Μαρτιου χρεωνομαι 1 ευρω εχοντας κλεισει τα δεδομενα πριν περασει το 24ωρο...μου εμεινε λοιπον υπολοιπο 0,59 ευρω στην καρτα(whatsup εχω) και χθες το βραδυ εστειλα END DAY στο 1333.Υπαρχει τροπος να αποδειχτει αυτο και να παρω τα χρηματα μου πισω?
Link to comment
Share on other sites

Αφου εληξε ενα πακετο 500mb για ενα μηνα,για 3 διαδοχικες μερες ,13-14-15 Μαρτιου χρεωνομαι 1 ευρω εχοντας κλεισει τα δεδομενα πριν περασει το 24ωρο...μου εμεινε λοιπον υπολοιπο 0,59 ευρω στην καρτα(whatsup εχω) και χθες το βραδυ εστειλα END DAY στο 1333.Υπαρχει τροπος να αποδειχτει αυτο και να παρω τα χρηματα μου πισω?

 

Πως χρεωνει με κλειστα δεδομενα;;;;;;;:mad:

Link to comment
Share on other sites

Τα πακέτα τις Cosmote λήγουν στις 12:00 το μεσημέρι , Άρα αν έκλεισες τα Data πριν περάσει το 24ώρο όπως γράφεις , καλώς χρεώθηκες.

Καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών μπορείς να ζητήσεις έλεγχο και υπάρχει πιθανότητα να πάρεις τα χρήματα σου πίσω , αλλά μόνο αν δεν έχει γίνει χρήση.

Link to comment
Share on other sites

To ιδιο επαθα και εγω μια 17 φεβρ και μια σημερα!! Με κλειστα δεδομενα!!! Μαλιστα τοτε ειχα στειλε το END PASS! Τοτε ειπα οτι ισως οντως να εκανα κατι εγω και να φταιω αλλα σημερα επιβεβαιωθηκα οτι εγινε απο μονο του! Πηρα στην εξυπηρετηση και η κοπελα προσπαθουσε να με βγαλει τρελο! Οτι φταιει το κινητο κτλπ. Για πιστωση δε, οταν της ζητησα, ουτε λογως! Να επιμεινω? Δεν ειναι για το ευρω (που στην ουσια ειναι 2 τελικα) αλλα αν ειναι να την ξαναπαθω να ξερω πως να το χειριστω
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...