Jump to content

Είναι σωστή λύση η εφαρμογή τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;


energetic
 Κοινοποίηση

Είναι σωστή η λύση συγκρότησης τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;  

397 members have voted

  1. 1. Είναι σωστή η λύση συγκρότησης τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;

    • Ναί
      176
    • Όχι
      182
    • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
      39


Recommended Posts

για να το κόψει πρεπει να περασουν καποιοι μηνες και να πληρωσει και οποια επιδοτηση εχει παρει φιλε μου η καποιο ποσοστο της! Την περιππτωση καποιος που πριν 5 μηνες μπορουσε να πληηρωσει το μεγαλο συμβολαιο του και επειδή καποια στιγμη μεσα σε αυτους τους μηνες μπορει να του ετυχε το οτιδηποτε την σκεφτηκατε?

φιλε μου δεν σκεφτονται τιποτα απο αυτα, θεωρουν τον εαυτο τους μαγκιες που πληρωνουν.

νομιζουν οτι η Ελλαδα θα χωριστει σε δυο ταξεις, σε αυτους που πληρωνουν και σε αυτους που δεν πληρωνουν, το πως και το γιατι δεν τους νοιαζει. εγω τον εαυτο μου τον θεωρω Μ@λ@κα που τους πληρωνω, οχι γτ τους πληρωνω αλλα γτ δεν κανω κατι να διεκδικησβ να πληρωνω λιγοτερα. αρκετα φαγανε ας κανουν και λιγο κρατει τωρα που ο κοσμος εχει προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 137
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τα μηνύματα με κεφαλαία απογορεύονται. Επίσης χαλαρώστε μερικοί, δε σας θίγει κανείς την προσωπικότητα. :mad:
Link to comment
Share on other sites

μπορεί να κάνει διακοπή του συμβολαίου του οποιοσδήποτε πριν από την λήξη του και πληρώνοντας το υπόλοιπο της επιδότησης μετά από 1 χρόνο εάν θέλει με δόσεις κάθε μηνά. και όχι να αφήσει φέσι.

για πες μας που το διαβασες αυτο, γτ εγω θελω να κνω διακοπη ενα συμβολαιο που εχω και δεν το χρειαζομαι και το πληρωνω τζαμπα.

Link to comment
Share on other sites

για πες μας που το διαβασες αυτο, γτ εγω θελω να κνω διακοπη ενα συμβολαιο που εχω και δεν το χρειαζομαι και το πληρωνω τζαμπα.
Το αναγράφει το συμβολαοιο σου στην περιοχή Απόσβεση επιδότησης, εφόσον κάνεις αίτημα διακοπής μετά από ένα μηνά που θα σου έρθει εκκαθαριστικός λογαριασμός με πόσο π.χ 100 ευρώ εσύ θα πηγαίνεις μια φορά τον μηνά σε ένα κατάστημα και θα δίνεις έναντι 8 ευρώ και στο τέλος του χρόνου θα το έχεις εξοφλήσει. αυτό έκανα εγώ σε ένα συμβόλαιο του πάτερα μου πριν από 3 χρονιά δεν μου έβαλε κανένας το μαχαίρι στο λαιμό να το πληρώσω όλο το πόσον μετριότης. στην wind ήταν.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ άπαντες, η άποψη σας είναι ευπρόσδεκτη αρκεί η έκφραση της να γίνεται με κόσμιο τρόπο.

[sIGPIC][/sIGPIC]

On Line...

 

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με moderation actions, μπορείτε να αποστείλετε PM.

Link to comment
Share on other sites

Δικιο εχουν ολοι.. ... παντως στο εξωτερικο υπαρχει τειρεσιας για τογκες σε εταιρειες κινητης ιντερνετ κτλ κλτ 100%
Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω, προσοχή στις εκφράσεις σας. Όσα μηνυματα είναι εκτός πρέπουσας συμπεριφοράς διαγράφονται και θα υπάρξει ανάλογη προειδοποίηση σε όσους παραβιάζουν τους Όρους Πρόσβασης και Χρήσης.

[sIGPIC][/sIGPIC]

On Line...

 

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση σχετικά με moderation actions, μπορείτε να αποστείλετε PM.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ να υπάρχει μία βάση δεδομένων σε κάθε εταιρεία ώστε να πάψουν να υπάρχουν κακοπληρωτές. Υπάρχει βέβαια μεγάλη οικονομική δυσκολία στα περισσότερα νοικοκυριά, αλλά και η λύση του δεν πληρώνω δεν είναι σωστη. Άλλο η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρείας, με την οποία και δεν συμφωνώ για τις αυξήσεις και άλλο το δεν πληρώνω για τις υπηρεσίες που έχω κάνει χρήση. Και σαν να μή φτάνει αυτό να παω σε άλλη εταιρεία και να κάνω το ίδιο. Αυτό δεν έχει να κάνει με την οικονομική στενότητα των ημερων, αλλά με τη νοοτροπία του καθ' ενός μας. Υπάρχουν άλλωστε πολλές επιλογές και οικονομικά πακέτα και για κάθε πορτοφόλι. Η γνώμη μου είναι ότι όπως και σε άλλους τομείς έτσι και στην τηλεφωνία πρέπει να μπει μία τάξη αλλά να γίνει με σωστό τρόπο για όλους και με τελικό σκοπό το όφελος των καταναλωτών.
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες για το σχέδιο των εταιρειών περί νέου "Τειρεσία"; Υποθέτω πως όχι.

Η ερώτηση στο θέμα είναι αν θεωρείται σωστή η εφαρμογή του τηλεπικοινωνιακού Τειρεσία και όχι αν είναι σωστό να μην πληρώνουν οι καταναλωτές τους λογαριασμούς τους. Για ποιο λόγο κάποιοι θεωρούν ότι όλοι έπρεπε να ψηφίσουν ότι συμφωνούν; Γιατί κάποιος πιστεύει ότι όσοι απάντησαν "όχι", είναι κακοπληρωτές;

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

Εσείς πιστεύετε πως η συγκρότηση ενός τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία», θα είναι η σωστή αντιμετώπιση απέναντι στους συνδρομητές; Μήπως υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις με δίκαιη πρακτική και για τις δυο πλευρές;

 

Στην φτωχεια που μας "δέρνει" εναλλακτική λύση δεν υπάρχει .

 

Ας γυρισουμε στην πιο απλη -φτηνη- παραδοσιακη -εποχή που ενα τηλεφωνο το μοιραζομασταν και το πληρωναμε ολοι μαζι .

 

Η τεχνολογια ειναι παιχνίδι για τους εχοντες ,δυστυχώς

Link to comment
Share on other sites

Την περιππτωση καποιος που πριν 5 μηνες μπορουσε να πληρωσει το μεγαλο συμβολαιο του και επειδή καποια στιγμη μεσα σε αυτους τους μηνες μπορει να του ετυχε το οτιδήποτε την σκεφτηκατε?

 

Αν ηθελαν οι εταιριες θα μπορουσαν να δινουν το δικαιωμα στους συνδρομητες να αλλαξουν παγια οποιαδηποτε στιγμη ωστε ο καθενς να διαμορφωνει τα παγια του σε σχεση με την οικονομικη του κατασταση που κακα τα ψεματα δεν μπορει να ξερει κανεις τι αναγκες θα του προκυψουν τον επομενο μηνα και τι μπορει να του συμβει! Εγω θελω να σας πω οτι ενας (πρωην) καλα αμοιβομενος δημ. υπαλληλος των 1800€(καλες παλιες εποχες!) εχει δεχθει μειωση στο μισθο του περι τα 8000€ το χρονο(μαζι τα κομμενα δωρα και επιδοματα!)

 

και ενας νεος κατω των 25 εκει που του εδιναν 700€ (εστω και αυτα τα λιγα) με την απειλή της απόλυσης τον πηγαν στα 592€!

 

 

Εαν θελετε καποια στιγμη οι εταιριες να σας παιρνουν τηλεφωνονα σας βριζουν και να σας απειλουν εσας και τα παιδια σας αν δεν πληρωσετε (οπως και οι τραπεζες που εδιναν λεφτα με το τσουβαλι ενω ηξεραν οτι κανεις δεν θα μπορει να τα πληρωσει ολα αυτα τα δανεικα ) τοτε τι να πω καλα κανει το πασοκ και μας κανει οτι κανει και εμεις δεν ανοιγουμε το στομα μας!

 

 

 

και εγω απαντησα οχι αλλα δεν χρωσταω πουθενα !εσεις σε λιγο καιρο θα δεχτειτε να σας βαλουν και gps για να σας εντοπιζουν οπου και αν ειστε για να μην χασει κανεις τα λεφτα του! Αληθεια εσεις δεν χρωστουσατε ποτε καπου ουτε εσας σας χρωσταγε κανεις??

 

 

Δυστηχως η κοινωνια μας εχει προβατοποιηθει πληρως! Μαλλον προτιματε να σας αφαιρουν ολα τα δικαιωματα που απεκτησε ο ανθρωπος πολλες φορες μαλιστα με κοστος την ζωη του και πανω απο ολα την ελευθερια μας!

 

 

Και κατι ακομα ξερω ατομα που δεν εχουν λεφτα να πληρωσουν το ρευμα αλλα ξερω η λυση ειναι να τουςκοψουμε το ρευμα και να τους αφησουμε να πεθανουν!!

Edited by ros100
Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβαινω γιατι αφαιρεθηκε το μηνυμα μου,τι το μεμπτο περιειχε;

 

Μαλλον και η ελευθεριατου λογου μας θα μπηκε και αυτη σε καποιου ειδους "τειρεσια"

Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω, προσοχή στις εκφράσεις σας. Όσα μηνυματα είναι εκτός πρέπουσας συμπεριφοράς διαγράφονται και θα υπάρξει ανάλογη προειδοποίηση σε όσους παραβιάζουν τους Όρους Πρόσβασης και Χρήσης.

επαναλαμβανω λοιπον,ο τειρεσιας θα προστατευσει και τις εταιριες αλλα και συνδρομητες που εχουν οικονομικη στενοτητα(αν χρωστας πχ σε wind,το συστημα δεν θα εγκρινει νεα σου αιτηση σε vodafone και cosmote)οπως στις τραπεζες.οποιος εχει οικονομικες δυσκολιες να εχει καρτοκινητο και στον δρομο να χρησιμοποιει χρονοκαρτα και τηλεκαρτα του οτε για κλησεις σε σταθερα οπως καναμε παλια,τα συμβολαια πλεον απευθυνονται σε συγκεκριμενο target group.... μελλοντικα στην βαση δεδομενων θα ενταχθουν και οι εταιριες σταθερης-ιντερνετ και οχι μονο..... (συνδρομητικα καναλια; ιδωμεν.....)

Edited by orestes_amaliada
Link to comment
Share on other sites

Προτιμώ ΑΠΛΕΣ και ξεκάθαρες λύσεις ανάμεσα σε μένα και την εταιρία. Δεν πλήρωσα ένα λογαριασμό; Προθεσμία λίγες βδομάδες, και μετά να σου κόβουν το τηλέφωνο μέχρι να πληρώσεις. Αυτό δηλαδή που γράφει το συμβόλαιο που υπέγραψα.

Ολόκληρο θέμα το έκαναν τώρα και οι εταιρίες.

 

Την περιππτωση καποιος που πριν 5 μηνες μπορουσε να πληρωσει το μεγαλο συμβολαιο του και επειδή καποια στιγμη μεσα σε αυτους τους μηνες μπορει να του ετυχε το οτιδήποτε την σκεφτηκατε?

[...]

και εγω απαντησα οχι αλλα δεν χρωσταω πουθενα !εσεις σε λιγο καιρο θα δεχτειτε να σας βαλουν και gps για να σας εντοπιζουν οπου και αν ειστε για να μην χασει κανεις τα λεφτα του! Αληθεια εσεις δεν χρωστουσατε ποτε καπου ουτε εσας σας χρωσταγε κανεις??

 

Δυστηχως η κοινωνια μας εχει προβατοποιηθει πληρως! Μαλλον προτιματε να σας αφαιρουν ολα τα δικαιωματα που απεκτησε ο ανθρωπος πολλες φορες μαλιστα με κοστος την ζωη του και πανω απο ολα την ελευθερια μας!

 

Ψήφισα όχι, και πανω κάτω συμφωνώ με παραπάνω.Δεν χρωστάω και ούτε μου χρωστάει κάποια από τις εταιρίες κινητής (και γενικότερα, αλλα αυτο είναι άλλο θέμα). Και αν δε μου χρειαζόταν το κινητό, θα το είχα κόψει προ πολλού (άσχετα που έχω καρτοκινητό).

Υπάρχουν και τα εξώδικα γι'αυτόν τον λόγο, για όσους χρωστάνε. Ο Κινητός Τειρεσίας ( :p ) είναι ένας ακόμα τρόπος φακελώματος (στους ήδη 100άδες που έχουμε).

Και εσείς που λέτε "οποιος ψήφισε όχι, δεν γουστάρει να πληρώνει", να σας δώ τι θα γίνει όταν σας έρθει λογαρισμός 600-700 ευρώ και δεν μπορέσετε να τον πληρώσετε... Θα είστε κι εσείς ένας απο αυτούς? Τα έχετε μπερδέψει... Δεν είναι όλοι απατεώνες σαν τα λαμόγια που δεν γουστάρουν να πληρώνουν τίποτα... Έλεος δηλαδη!

Ericsson PH388, Ericsson T29, Panasonic GD35, Panasonic GD87, Nokia 8210, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 3410, Nokia 7250i, Nokia 6100, Nokia 6510, Nokia N-Gage, Mitsubishi M341i, Sharp GX-17, Nokia 6020, Nokia E50, Nokia 6120 Classic, Nokia 5800XM, Nokia N900, Huawei Ideos X5 Pro, Acer Liquid E2, Lenovo K3 Note, Xiaomi Mi A1, Nokia 7.2, Poco F3 and counting...

Link to comment
Share on other sites

orestes_amaliada και ros100 για επαναλαμβανόμενη αδυναμία συμμόρφωσης με τις προτροπές 2 Moderators, τα περίπου 4-5 διεγραμμένα posts με ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς που ΔΕΝ ταιριάζουν σε πολιτισμένες συζητήσεις και παρά τις συνεχείς τους παραινέσεις, λαμβάνετε από μία προειδοποίηση έκαστος (1/3).

 

Στις 3 θα σας απαγορευθεί η είσοδος στο Myphone.

 

Κάθε ανάλογο post αλλά και κάθε απάντηση σε αυτό θα διαγράφεται. Παρακαλώ συνεχίστε στο θέμα και μόνο, με κόσμιους χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη.

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

wellcome to greece 2011,

 

Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών απλά αντικατοπτρίζει τις γενικότερες τάσεις της ελληνικής οικονομίας και δεν θα έπρεπε να σας προξενεί εντύπωση.

Δηλώνω απάθεια στο θέμα γιατί αφενός υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις, αφετέρου υπάρχουν άλλα πράγματα που θα έπρεπε να μας απασχολούνε.

Contact: a.pap@doeyetea.eu

Αλέξανδρος - [School of Tourism & Hospitality – STEAN College] - [Web Designer]

[Root στο Galaxy S II] - [Ορολογία του Android]

Link to comment
Share on other sites

Το ερωτημα δεν ειναι αν θα πρεπει να υπαρχει ο τηλεπικοινωνιακος τειρεσιας, αλλα απο πιον θα χρηματοδοτειται, αν τον χρηματοδοτουν αναλαμβανοντας τα εξοδα του οι εμπλεκομενες εταιρειες με την νομικη καλυψη του δημοσιου εχει καλως, αν εννοουν να τον χρηματοδοτει το δημοσιο και να τον λειτουργει ,φυσικα και να μην σωσει και γινει.

Οσον αφορα την λυση για την αδυναμια πληρωμων ,τοτε μονοδρομος ειναι η μειωση των τιμολογιων απο τις εταιρειες ωστε να μπορουν να ανταποκριθουν καλυτερα οι πελατες τους, να λειτουργησει δηλαδη ο νομος της αγορας για προσφορα και ζητηση. Ο τειρεσιας εξυπηρετει μονο την μονοπωλιακη τακτικη των εταιρειων και τιποτα αλλο.Αυτο το αρθρο και κουβεντα φυσικα γινετε απο αυτους που θελουν να βαλουν στο χερι για μια ακομη φορα την κρατικη μηχανη και ειναι φυσικα υποκεινουμενο απο τις τις εταιρειες ,με το δηθεν γκαλοπ.Οχι τετοια myphone οχι τετοια ,οποιος και αν ειναι ο χορηγος.Μιληστε ξεκαθαρα

Link to comment
Share on other sites

Ναι βεβαιως και να μπει. Μερικοι πελατες αναρωτιουντε γιατι του κοβετε το τηλεφωνο μετα απο 6 μηνες που δεν εχει πληρωθει. Αλλοι παλι που απλα ειναι απατεωνες και περνουν οποιοδηποτε προγραμμα με μεγαλο παγιο, δεν το πληρωνουν ποτε και κρατανε τη συσκευη.

 

Αλλοι παλι εχουν προγραμμα στα 50 ευρω και λογαριασμους στα 150 γιατι μιλανε 10 ωρες και σου λενε δεν εχοω να πληρωσω. Κοψε το τηλεφωνο σου τοτε! κανε το καρτα! Οταν σου εδειξαβν ομως το καινουριο κινητακι και χαρηκες, δεσμευτικες για 18 μηνες για να το παρεις τσαμπα, δεν ειχες σκευτει το μελλον? Δεν ειχες λεφτα στην ακρη? Να μην το επερνες! Ζηταμε ολοι να γινει το κρατος και οι εταιριες να γινει ο "μπαμπας" μας και η "μαμα" μας. Να μας κανει διευκολυνσεις στην αποπληρωμη, να κατανοει τα προβληματα μας, να μας κανει τη χαρη και να μας χαρησει και κανα παγιο γιατι δε βγαινουμε. Να μας περιθαλπτει σε πραγματα που εχουμε προκαλεσει στον εαυτο μας γιατι ημαστε παιδια και δε φορουσαμε κρανος/ζωνη δεν προσεξαμε δεν ξεραμε δεν ειχαμε προβλεψει, δεν ειχαμε οικονομιες στη ακρη δεν ξεραμε τι σημενει 18,5% επιτοκιο και το μαθαμε αφου χρωσταμε στην καρτα 10,000 ευρω.

 

Φταααανει ποια! Δε μπορω αλλη ηλιθιοτητα!

Φιλικα παντα και δεν απευθυνομαι σε κανενα μελος του myphone και αυτου του thread

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα ΟΧΙ. Ο τειρεσίας στις τηλεποικινωνίες δεν θα βοηθήσει καθόλου. Οι κακκοπληρωτές πελάτες που λένε μερικοί και οτι πρέπει να μάθουμε να πληρώνουμε, δεν είναι άτομα της φτωχής τάξης ούτε της μεσαίας. Είναι άτομα που είναι οικονομικά ευκατάστατα. Τα άτομα της φτωχής τάξης έχουν το πολύ ένα καρτοκινητό να κάνουν τη δουλειά τους. Και σιγά κάποιος χρωστάει δε πληρώνει και μπαίνει στον τηλεποικινωνιακό τειρεσία. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΤΡΙΤΟΥ??? Είτε στη γυναίκα του είτε στη μάνα του είτε στον αδερφό του κλπ???? Και στην τελική χρωστάς, μπαίνεις στον τειρεσία, πέρνεις καρτοκινητό/α και όλα καλα.
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν μπορεί κάποιος να πληρώνει ας το κάνει κάρτα. Θα επιβαρυνθεί ένα ποσό για την επιδότηση (για την κινητάρα που ο ίδιος ήθελε) και μετά είναι ελεύθερος να φύγει.

Δεν κατάλαβα τί ζητάνε κάποιοι: να συνεχίσει να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ τις υπηρεσίες ΧΩΡΙΣ να πληρώνει; Άρα το ζητούμενο είναι να ΜΗΝ πληρώνει οπότε ας μην επαναλάβουμε πώς χαρακτηρίζεται κάποιος με αυτή τη συμπεριφορά...

Επίσης είναι απόλυτα λογικό να ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΝ όλοι όσοι πληρώνουν όπως εγώ όταν ακούνε τα μύρια όσα επιχειρήματα όσων... δεν θέλουν να πληρώσουν !!! Η κατάντια του σημερινού ελληνικού κράτους οφείλεται στο ότι κάποιοι κοίταζαν μόνο την πάρτη τους και με... περισσή μαγκιά δεν πλήρωναν, επιβαρύνοντας όλα τα... κορόιδα που πλήρωναν και πληρώνουν !!!

 

ΥΓ: Και αν θέλετε να είστε άνετοι, να ΜΗΝ πάρετε ούτε την επιδότηση ούτε την έκπτωση για να μπορείτε να φύγετε όποτε θέλετε. Αυτό θα έκανε κατά τη γνώμη μου ένας λογικός άνθρωπος σε περίοδο κρίσης...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Σε καταστημα κινητης που δουλευα πριν 3 χρονια 7/10 λογαριασμους ηταν ληξηπροθεσμοι και 1/10 ηθελε επανασυνδεση....αυτο βεβαια δεν ειναι θεμα τειρεσια αλλα θεμα νοοτροπιας....το προβλημα ηταν οτι οι περισσοτεροι ειχαν προγραμματα που δεν αντιστιχουσαν στον χρονο ομιλιας...
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν μπορεί κάποιος να πληρώνει ας το κάνει κάρτα. Θα επιβαρυνθεί ένα ποσό για την επιδότηση (για την κινητάρα που ο ίδιος ήθελε) και μετά είναι ελεύθερος να φύγει.

Δεν κατάλαβα τί ζητάνε κάποιοι: να συνεχίσει να ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ τις υπηρεσίες ΧΩΡΙΣ να πληρώνει; Άρα το ζητούμενο είναι να ΜΗΝ πληρώνει οπότε ας μην επαναλάβουμε πώς χαρακτηρίζεται κάποιος με αυτή τη συμπεριφορά...

Επίσης είναι απόλυτα λογικό να ΑΓΑΝΑΚΤΟΥΝ όλοι όσοι πληρώνουν όπως εγώ όταν ακούνε τα μύρια όσα επιχειρήματα όσων... δεν θέλουν να πληρώσουν !!! Η κατάντια του σημερινού ελληνικού κράτους οφείλεται στο ότι κάποιοι κοίταζαν μόνο την πάρτη τους και με... περισσή μαγκιά δεν πλήρωναν, επιβαρύνοντας όλα τα... κορόιδα που πλήρωναν και πληρώνουν !!!

 

ΥΓ: Και αν θέλετε να είστε άνετοι, να ΜΗΝ πάρετε ούτε την επιδότηση ούτε την έκπτωση για να μπορείτε να φύγετε όποτε θέλετε. Αυτό θα έκανε κατά τη γνώμη μου ένας λογικός άνθρωπος σε περίοδο κρίσης...

 

Εγω με την σειρα μου να σου πω οτι αυτοι που δεν πληρωνουν πχ εφορια δεν ειναι τα φτωχαδακια αλλα οι εχοντες

 

οπως επισης σε περιοδο κρισης σαφως οι περισσοτεροι θα διαλεξουν την εκπτωση δεν χρειαζεται να εξηγησω γιατι νομιζω οτι η λεξη ειναι απολυτα κατανοητη!

 

οσο για τα καρτοκινητα που αναφερεται καποιοι πιστευετε οτι ενα ατομο εχει συνομιλιες μονο με ατομα της ιδιας εταιριας κινητης τηλεφωνιας? οσοι πηραμε καρτοκινητο το καναμε για να μιλαμε με τις κοπελες μας και τους κολλητους μας αλλα στην δουλεια δεν ειναι καθολου ευχρηστο το καρτοκινητο!

Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Μ' αρέσει το αγέρωχο ύφος των καλοπληρωτών που τα χώνουν στους μπαταξήδες. Έχετε προσκομίσει έγγραφο από Τειρεσία, ΣΔΟΕ, φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα κλπ; Γιατί προσπαθείτε να πείσετε τους υπόλοιπους ότι είστε εντάξει στις υποχρεώσεις σας;

Ε, λοιπόν, χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, η ύπαρξη της βάσης δεδομένων που εξετάζουν οι εταιρείες, εξυπηρετεί αυτόν ακριβώς το σκοπό: θέλουν να γνωρίζουν αν και τι πληρώνετε, γιατί δεν πιστεύουν αυτά που οι ίδιοι λέτε.

 

Νομίζω πάντως ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα με την εφαρμογή της ιδέας αυτής. Στις σημερινές συνθήκες, πολύ δύσκολα θα αποφασίσουν εταιρείες να αρνούνται να κάνουν συμβόλαια σε "μαυρισμένους" πελάτες ανταγωνιστών τους.

Θα ήθελα επίσης να ξέρω, ποιος θα με προφυλάξει από τις αμφισβητήσιμες χρεώσεις διαφόρων εναλλακτικών, όταν, μέχρι να πληρώσω όσα παράλογα μου ζητούν, δε θα μπορώ να συνάψω συμβόλαιο με κάποιον άλλο.

Και τέλος, γιατί να μην υπάρχει αντίστοιχος "Τειρεσίας" καταναλωτών, όπου θα μαυρίζονται οι εταιρείες που εξαπατούν καταναλωτές;

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

yes :) μη τη δικη μου ψηφο περασε μπροστα το ΟΧΙ.

Σε γενικες γραμμες δεν αργω να πληρωσω , οκ ανθρωποι ειμαστε και μπορει να συμβει.

Αλλα οπως ειπανε αρκετοι φιλοι ας ειναι πρωτα οι εταιριες ενταξει στις υποχρεωσεις τους και μετα να κανουν και ελεγχους!!!

ΑΑ και ας μας πει καποιος που ξερει ποσα χρωστανε οι βουλευτες μας και τα υπολοιπα καμαρια μας ??

ΑΑ και αυτα τα λεφτα σιγουρα θα δωθουν απο τον κρατικο προσανατολισμοί (αφου μαζι τα φαγαμε μαζι θα τα πληρωσουμε!!)

 

 

ΥΓ.1

Πιο απλο δεν ειναι οταν υπαρχει οφειλη να μην εχει το δικαιωμα η 2η εταιρια να παρει το νουμερο ??? αλλα τι λεω εγω ο απλος πολιτης τολμω και δινω τη λυση..αφου δεν συμφερει κανεναν να μεινει ο χρηστης χωρις νουμερα ---δηλαδη να μην αυξανει το χρεος του :0

 

ΥΓ.2

αυτες τις μερες κυκλοφόρησε ενα mail για μηνιαίο λογαριασμό υπουργού κοντα στα 4000 !!!

Edited by lepes
Link to comment
Share on other sites

Μ' αρέσει το αγέρωχο ύφος των καλοπληρωτών που τα χώνουν στους μπαταξήδες. Έχετε προσκομίσει έγγραφο από Τειρεσία, ΣΔΟΕ, φορολογική/ασφαλιστική ενημερότητα κλπ; Γιατί προσπαθείτε να πείσετε τους υπόλοιπους ότι είστε εντάξει στις υποχρεώσεις σας;

Ε, λοιπόν, χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν, η ύπαρξη της βάσης δεδομένων που εξετάζουν οι εταιρείες, εξυπηρετεί αυτόν ακριβώς το σκοπό: θέλουν να γνωρίζουν αν και τι πληρώνετε, γιατί δεν πιστεύουν αυτά που οι ίδιοι λέτε.

 

Νομίζω πάντως ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα με την εφαρμογή της ιδέας αυτής. Στις σημερινές συνθήκες, πολύ δύσκολα θα αποφασίσουν εταιρείες να αρνούνται να κάνουν συμβόλαια σε "μαυρισμένους" πελάτες ανταγωνιστών τους.

Θα ήθελα επίσης να ξέρω, ποιος θα με προφυλάξει από τις αμφισβητήσιμες χρεώσεις διαφόρων εναλλακτικών, όταν, μέχρι να πληρώσω όσα παράλογα μου ζητούν, δε θα μπορώ να συνάψω συμβόλαιο με κάποιον άλλο.

Και τέλος, γιατί να μην υπάρχει αντίστοιχος "Τειρεσίας" καταναλωτών, όπου θα μαυρίζονται οι εταιρείες που εξαπατούν καταναλωτές;

 

Καταδικάζουμε την άθλια νοοτροπία και τον ψευτοτσαμπουκά κάποιων -δυστυχώς πολλών- καταναλωτών εις βάρος όσων είναι τακτικοί στις πληρωμές τους. Ανάλογη κουβέντα μπορεί να γίνει και όσον αφορά πιστωτικές κάρτες και άλλα συναφή θέματα...

Φυσικά και πρέπει να υπάρχει αρχείο με όσους συστηματικά "ξεχνάνε" να πληρώσουν. Και φυσικά να αρνούνται τόσο τη φορητότητα όσο και το νέο συμβόλαιο σε κάθε τέτοιο πελάτη γιατί απλά μόνο φέσι μπορεί να βάλει στις εταιρείες...

Όσο για το αντίστοιχο φακέλωμα εταιρειών και παράνομων πρακτικών/χρεώσεων εκ μέρους τους, δεν διαφωνεί κανείς...

Για όσους δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους με καρτοκινητά και χρειάζονται συμβόλαια, δεν είναι κακό, αρκεί να τα πληρώνουν! Να έχεις συμβόλαιο για τις καλύτερες (λέμε τώρα) χρεώσεις και να μην το πληρώνεις δεν σε καθιστά και πολύ... συνειδητοποιημένο καταναλωτή...

Το θέμα είναι να μάθει να ζει ο έλληνας ανάλογα με τις δυνατότητές του !!! :X

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...