Jump to content

Είναι σωστή λύση η εφαρμογή τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;


energetic
 Κοινοποίηση

Είναι σωστή η λύση συγκρότησης τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;  

397 members have voted

  1. 1. Είναι σωστή η λύση συγκρότησης τηλεπικοινωνιακού «Τειρεσία»;

    • Ναί
      176
    • Όχι
      182
    • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ
      39


Recommended Posts

πολλοι μαντεις πολλοι ρε παιδια αν ζουσε αομα ο κακομοιρος θα ειχε βγει απο τα ρουχα του

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 137
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αγαπητέ chrisgr38 αν ξαναδιαβάσεις το άρθρο δε γράφει για νταϊλίκι δεν πληρώνω, ούτε για επαναστάτες. Ο κόσμος ΔΕΝ έχει να πληρώσει. Μπορείτε να το καταλάβετε αυτό;

Καλε μου φιλε, δεν νομιζω να μπουν στον κοπο να φτιαξουν και να συντηρουν τειρεσια για τους καλοπληρωτες πελατες που βρεθηκανε σε δυσκολη στιγμη. Προφανως υπαρχουν καποιοι που το κανουν συστηματικα σε βαρος των υπολοιπων μας, που πληρωνουμε. Και προφανως το να γεμισουμε με εξωδικα και αγωγες τα δικαστηρια μας, αντι να ασχολουντε με σοβαρες υποθεσεις να ασχολουνται μ αυτον που χρωσταει 300€ στην Wind, δεν ειναι και το καλυτερο.

Επισης, σιγουρα το συμβολαιο με την Wind δεν ειναι αγαθο πρωτης αναγκης. Σιγουρα μπορεις να ζησεις και χωρις αυτο

 

 

ναι αλλα εσυ με την μπαταρια και την ασφαλεια σου δεν εκανες συμβολαιο που με ψιλα γραμματα λεει οτι δεν μπορεις να το διακοψεις

 

Κατ αρχας εισαι υποχρεωμενος να διαβαζεις οτι υπογραφεις. Κατα δευτερον, νομιζω συμβολαιο αυτο ακριβως σημαινει, οτι δεν θα διακοψεις για εναν χρονο (ή και 2 αναλογα το συμβολαιο).

 

ΥΓ: Οταν μαθουμε να πληρωνουμε ολοι μας αυτο που μας αναλογει και προφανως αυτο αφορα και τους φοροφυγαδες, μεγαλους και μικρους, τοτε ισως αυτη η χωρα παει μπροστα.

Marketing δεν σημαινει διαφημιση :!:
Link to comment
Share on other sites

ΥΓ: Οταν μαθουμε να πληρωνουμε ολοι μας αυτο που μας αναλογει και προφανως αυτο αφορα και τους φοροφυγαδες, μεγαλους και μικρους, τοτε ισως αυτη η χωρα παει μπροστα.

Aμ αν γινόταν κάτι τέτοιο, τότε η χώρα δε θα ήταν σε τέτοια μαύρα χάλια.
Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε πως ΟΧΙ δλδ αν εχω εγω μια διαφορά με την wind , voda , cosmo . δεν αποδεχομε πχ αυτο το λογαριασμό για χ ψ λογους θα με βαλουν σε μια μαυρη λιστα και αντε βγαλε άκρη δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα ..... και δύστυχος αν αυτός ειναι ενας τρόπος να προστατευτούν η εταιρίες εμείς τι τρόπο έχουμε ???
I amar prestar aen, han mathon ne nen, han mathon ne chae a han noston ned 'wilith.
Link to comment
Share on other sites

Aμ αν γινόταν κάτι τέτοιο, τότε η χώρα δε θα ήταν σε τέτοια μαύρα χάλια.

 

Οταν μαθουμε να πληρωνουμε ολοι μας αυτο που μας αναλογει και προφανως αυτο αφορα και τους φοροφυγαδες, μεγαλους και μικρους, τοτε ισως αυτη η χωρα παει μπροστα.

 

 

 

Καλα αυτο δεν αποτελει και την πληρη αληθεια γιατι τα τελη κυκλοφοριας τα πληρωνουμε ολοι αλλα οι δρομοι μας ειναι απαραδεκτοι!

 

Το προβλημα δεν ειναι ο πολιτης αλλα ο κρατικος μηχανισμος γιατι πιστεψε με το ξερω καλα αυτο που σου λεω οσα περισσοτερα δινουμε τοσα περισσοτερα τρωνε "οι μεγαλοι" και μετα λενε οτι μαζι τα φαγαμε!

 

Οσο για τις εταιριες καλα θα κανουν να σταματησουνε τις συμφωνιες κατω απο το τραπεζι για σταδιακες αυξησεις στις χρεωσεις και ισοσκελισμο των χρεωσεων αναμεσα τους και να εκδιδουν πιο ξεκαθαρους λογαριασμους και μετα να παιρνουν μετρα κατα των κακοπληρωτων !

Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Η μαύρη λίστα αποτελεί συνήθη πρακτική τραπεζών και μγαλοεταιρειων ομως οι εταιρείες κινητής αντί να κάνουν ελκυστικά πακέτα κοιτούν μόνο τους ισολογισμούς του....
Link to comment
Share on other sites

Αυτο για οσους υποστηριζουν τις εταιριες και τις "υπεροχες" τακτικες τους

 

Μιας και είστε απορροφημένοι με τη συζήτηση περί εκπτώσεων, για περάστε μια βόλτα απ'τις ανακοινώσεις της VF για να δείτε τις..... τιμολογιακές "τροποποιήσεις" που έσκασαν μύτη απ'το πρωί και που τώρα για κάποιον περίεργο λόγο εξαφανίστηκαν...:rolleyes:

 

Εν συντομία, ας καλωσορίσουμε την νέα, πρωτοποριακή ελάχιστη χρέωση ομιλίας του 1 λεπτού στα συμβόλαια και στα Καρτοσυμβόλαια, καθώς και την αύξηση παγίων στα Οικονομικά, Ευέλικτα, Unlimited old κλπ,κλπ.

 

http://img62.imageshack.us/i/50091938.jpg/

 

http://img51.imageshack.us/i/88934075.jpg/

 

http://img829.imageshack.us/i/87622495.jpg/

 

Edit: Αφήστε καλύτερα, μην πάτε στην ιστοσελίδα τους, τις εξαφάνισαν απ'τις ανακοινώσεις...

 

Και μια υποσημείωση στις 2 τελευταίες σειρές...

 

Δυνάμει των ανωτέρω αυξήσεων οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής), εντός ενός μηνός από

τη δημοσίευση της παρούσας ανακοίνωσης

Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Καλε μου φιλε, δεν νομιζω να μπουν στον κοπο να φτιαξουν και να συντηρουν τειρεσια για τους καλοπληρωτες πελατες που βρεθηκανε σε δυσκολη στιγμη. Προφανως υπαρχουν καποιοι που το κανουν συστηματικα σε βαρος των υπολοιπων μας, που πληρωνουμε. Και προφανως το να γεμισουμε με εξωδικα και αγωγες τα δικαστηρια μας, αντι να ασχολουντε με σοβαρες υποθεσεις να ασχολουνται μ αυτον που χρωσταει 300€ στην Wind, δεν ειναι και το καλυτερο.

Επισης, σιγουρα το συμβολαιο με την Wind δεν ειναι αγαθο πρωτης αναγκης. Σιγουρα μπορεις να ζησεις και χωρις αυτο

 

 

 

 

Κατ αρχας εισαι υποχρεωμενος να διαβαζεις οτι υπογραφεις. Κατα δευτερον, νομιζω συμβολαιο αυτο ακριβως σημαινει, οτι δεν θα διακοψεις για εναν χρονο (ή και 2 αναλογα το συμβολαιο).

 

ΥΓ: Οταν μαθουμε να πληρωνουμε ολοι μας αυτο που μας αναλογει και προφανως αυτο αφορα και τους φοροφυγαδες, μεγαλους και μικρους, τοτε ισως αυτη η χωρα παει μπροστα.

σε αυχαριστω για την συμβουλη... μαθε και εσυ να συνδυαζεις τα γραφομενα.

εγω μιλησα για καποιον που οταν εκανε το συμβολαιο το διαβασε αλλα μετα απο 3-4-5 μηνες βρεθηκε χωρις δουλεια, για πες του τι μπορει να κανει ωστε να μην τον θεωρειτε απατεωνα?

ελπιζω τωρα να καταλαβες...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο για οσους υποστηριζουν τις εταιριες και τις "υπεροχες" τακτικες τους
συγνώμη αλλά που το κακό στην τακτική του τειρεσία?

Θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να λένε ΟΧΙ σε πελάτες που με τη συμπεριφορά τους επιβαρύνουν τις τσέπες των υπολοίπων.

 

Μαζί σου για τις αυξήσεις και για τις πολιτικές ορθής χρήσης και οτιδήποτε, αλλά εδώ που σε επιβαρύνει ακριβώς?

Στο οτι θα σου πει

"κύριε, η τσέπη σου δεν είναι για συμβόλαιο, πάρε καρτοκινητό"?

"κύριε, η τσέπη σου δεν είναι για το Ulimited 175, μπες στο 35 και πολύ σου είναι"

"κύριε, θέλουμε 500 ευρώ χρηματική εγγύηση για να προχωρήσουμε"?

 

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο ενοχλεί.

Μη βγάζετε τα αποθημένα σας απο άλλες τακτικές-πολιτικές κτλ κτλ.

Εδώ μιλάμε για έλεγχο πριν προχωρήσουμε σε συνεργασία.

Link to comment
Share on other sites

συγνώμη αλλά που το κακό στην τακτική του τειρεσία?

Θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να λένε ΟΧΙ σε πελάτες που με τη συμπεριφορά τους επιβαρύνουν τις τσέπες των υπολοίπων.

 

Μαζί σου για τις αυξήσεις και για τις πολιτικές ορθής χρήσης και οτιδήποτε, αλλά εδώ που σε επιβαρύνει ακριβώς?

Στο οτι θα σου πει

"κύριε, η τσέπη σου δεν είναι για συμβόλαιο, πάρε καρτοκινητό"?

"κύριε, η τσέπη σου δεν είναι για το Ulimited 175, μπες στο 35 και πολύ σου είναι"

"κύριε, θέλουμε 500 ευρώ χρηματική εγγύηση για να προχωρήσουμε"?

 

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο ενοχλεί.

Μη βγάζετε τα αποθημένα σας απο άλλες τακτικές-πολιτικές κτλ κτλ.

Εδώ μιλάμε για έλεγχο πριν προχωρήσουμε σε συνεργασία.

 

Φιλε μου απο την στιγμη που δεν ειναι εντάξει μαζι μας και κανουν συμφωνιες κατω απο το τραπεζι δημιουργωντας καρτελ δεν θα ανεχτω να βγουνε και αδικημενες! Εκτος και αν ειστε τοσο ευχαριστημενοι με οσα "υπεροχα" μας προσφερουν αυτες οι εταιριες και εγω ειμαι ο τρελος της υποθεσης!

Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

σε αυχαριστω για την συμβουλη... μαθε και εσυ να συνδυαζεις τα γραφομενα.

εγω μιλησα για καποιον που οταν εκανε το συμβολαιο το διαβασε αλλα μετα απο 3-4-5 μηνες βρεθηκε χωρις δουλεια, για πες του τι μπορει να κανει ωστε να μην τον θεωρειτε απατεωνα?

ελπιζω τωρα να καταλαβες...

αφού δεν έχει πλέον δουλειά και καλώς η κακώς έχει φεσώσει την Χ εταιρεία, γιατί θέλει ο ποπός του συμβόλαιο στην Ψ?

Εκεί θα πέσει ο τειρεσίας, όχι αν θελήσει να πάρει καρτοκινητό στην Ψ.

 

Υπάρχει κάτι κακό σε όλο αυτό?

 

Φιλε μου απο την στιγμη που δεν ειναι εντάξει μαζι μας και κανουν συμφωνιες κατω απο το τραπεζι δημιουργωντας καρτελ δεν θα ανεχτω να βγουνε και αδικημενες! Εκτος και αν ειστε τοσο ευχαριστημενοι με οσα "υπεροχα" μας προσφερουν αυτες οι εταιριες και εγω ειμαι ο τρελος της υποθεσης!
μα τι σχέση έχει αυτό με τον τειρεσία αγαπητε?

Το οτι δεν λειτουργεί σωστά ο ανταγωνισμός είναι δική τους ευθύνη ή μήπως των κυρίων που ψηφίζουμε κάααααθε φορα?

 

Εταιρείες είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα.

 

-Ομάδα Διαχείρισης- Μην κάνεις συνεχόμενα posts. Χρησιμοποίησε την τροποποίηση αν θέλεις να διορθώσεις κάτι ή την πολλαπλή παράθεση αν θέλεις να απαντήσεις σε περισσότερα από ένα άτομα.

Edited by KostasSTi
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια να γίνει!

 

Επίσης όμως θα έπρεπε να υπάρχει και ένας "τειρεσίας" για τις κακές υπηρεσίες των εταιριών.

 

Να βγαίνει επίσημα ένα πόρισμα πουι

 

Να μας ενημερώνει πως η τάδε εταιρία κοροϊδεύει τους πελάτες λέγοντας οτι θα πληρώνεις λογαριασμό τόσα ευρώ αλλα τελικά υπάρχει και ένα τέλος και ένας φόρος και κάτι άλλα μικροποσά που ανεβάζουν κανα 10-15άρι ευρώ το λογαριαμό που εσύ δεν είχες συμφωνήσει (αλλά η απάντηση του υπαλλήλου ήταν "αυτά τα ποσά δεν είναι για εμάς και είναι πάγια πράγματα κλπ)

 

Να μας ενημερώνει οταν ένας ανίδεος υπάλληλος του κάνεις μια ερώτηση για το αν αυτό το τηλεφωνο που σε ενδιαφέρει κάνει ένα συγκεκριμένο πράγμα και εκείνος σου λέει ναι αλλά τελικά δεν υποστηρίζεται από το τηλέφωνο και σου μένει σαν αγγούρι στο χέρι για 1 χρόνο.

 

Να μας ενημερώνει πως η τάδε εταιρία μου αύξησε τη χρέωση στο χρόνο ομιλίας με το έτσι θέλω και θεωρούσε τον εαυτό της καλυμένο επειδή έβαλε μια ανακοίνωση στο site της σε ένα σημείο που ούτε ο web crawler της Google δεν μπορούσε να βρει.

 

Να μας ενημερώνει οταν κάποιος γνωστός μου έκανε νέα σύνδεση με 50 λεπτά δωρεάν χρόνο ομιλίας αλλά για έναν αδιανόητο λόγο τα πρώτα 2 τηλεφωνήματα...χρεώθηκαν!

 

Να μας ενημερώνει οταν μια εταιρία χρεώσει την πιστωτική μου σε λογαριαμό άλλου προσώπου (καταλάθος) χωρις να της έχω δώσει εγώ το ΟΚ απλά και μόνο επειδή είχαμε κοινό τηλέφωνο συγγενή (αυτό που λένε δώστε μου ένα δευτερο τηλέφωνο για περίπτωση ανάγκης)!!!!

 

(όλα τα παραπάνω μου έχουν συμβεί κατα καιρούς σε διαφορετικές εταιρίες)

 

Επειδή η κομπίνα πάει σύννεφο λοιπόν θα προτιμούσα να ενημερωνώμουν πρώτα εγώ ποιες εταιρίες είναι ΟΚ και ποιες οχι και μετα με τη σειρά μου αν δεν πληρώσω τον λογαριασμό να με καμπανιάσει.

 

Σιχάθηκα πια σε αυτό τον τόπο να γίνονται πράγματα για μένα χωρίς εμένα...

Link to comment
Share on other sites

σε αυχαριστω για την συμβουλη... μαθε και εσυ να συνδυαζεις τα γραφομενα.

εγω μιλησα για καποιον που οταν εκανε το συμβολαιο το διαβασε αλλα μετα απο 3-4-5 μηνες βρεθηκε χωρις δουλεια, για πες του τι μπορει να κανει ωστε να μην τον θεωρειτε απατεωνα?

ελπιζω τωρα να καταλαβες...

 

Είναι απλή η λύση σε αυτό... δεν παίρνεις συσκευή με επιδότηση νέας σύνδεσης, διαλέγεις το πάγιο που σε εξυπηρετεί και τελείωσε. Και κάτι να σου τύχει, σε δύο μήνες είσαι ελεύθερος να φύγεις και στον ένα μήνα πάνω αν θες κάνεις και αλλαγή προγράμματος. Οι δεσμεύσεις έχουν να κάνουν με τη συσκευή, και είναι λογικό, γιατί αν έχεις επιδοτηθεί για μεγάλο πάγιο για να πάρεις I-Phone, δεν μπορεί να θες στους 3 μήνες να κατεβείς πάγιο... Και αν θέλεις σώνει και ντε κινητό καινούριο, να πάρεις κάτι που να το σηκώνει η τσέπη σου και να μη χρειάζεται για να το ξεπληρώσεις να δώσεις μισό μισθό!!

 

Δικαιολογίες βλέπω υπάρχουν πολλές... αλλά τα θέλουμε όλα δικά μας!

Link to comment
Share on other sites

αφού δεν έχει πλέον δουλειά και καλώς η κακώς έχει φεσώσει την Χ εταιρεία, γιατί θέλει ο ποπός του συμβόλαιο στην Ψ?

Εκεί θα πέσει ο τειρεσίας, όχι αν θελήσει να πάρει καρτοκινητό στην Ψ.

 

Υπάρχει κάτι κακό σε όλο αυτό?

 

μα τι σχέση έχει αυτό με τον τειρεσία αγαπητε?

Το οτι δεν λειτουργεί σωστά ο ανταγωνισμός είναι δική τους ευθύνη ή μήπως των κυρίων που ψηφίζουμε κάααααθε φορα?

 

Εταιρείες είναι, όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα.

 

Aν το παμε ετσι φιλε μου και εγω ανθρωπος ειμαι οχι υπολογιστης καποτε μπορουσα να πληρωσω τα 70 € παγιο και τωρα απολυθηκα πηγα σε αλλη δουλεια με πολυ λιγοτερα λεφτα και δεν μπορω να δινω τοσα αν εσυ δεν με αφηνεις να αλλαξω προγραμμα πριν τους 8 μηνες αναγκαστικά θα παω σε αλλη εταιρια να κανω συμβολαιο (γιατι μου ειναι απαραιτητο για την δουλεια μου) σε πολυ χαμηλοτερο προγραμμα που μπορω να πληρωσω καθως τα 70€ ειναι πολλα και αδυνατω να τα πληρωσω!

Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Aν το παμε ετσι φιλε μου και εγω ανθρωπος ειμαι οχι υπολογιστης καποτε μπορουσα να πληρωσω τα 70 € παγιο και τωρα απολυθηκα πηγα σε αλλη δουλεια με πολυ λιγοτερα λεφτα και δεν μπορω να δινω τοσα αν εσυ δεν με αφηνεις να αλλαξω προγραμμα πριν τους 8 μηνες αναγκαστικά θα παω σε αλλη εταιρια να κανω συμβολαιο (γιατι μου ειναι απαραιτητο για την δουλεια μου) σε πολυ χαμηλοτερο προγραμμα που μπορω να πληρωσω καθως τα 70€ ειναι πολλα και αδυνατω να τα πληρωσω!

 

Την συσκευούλα την πήραμε όμως, έτσι; Γιατί; Χωρίς συσκευή και χωρίς έκπτωση φεύγεις όποτε θέλεις... Αλλά και τώρα, η λύση είναι η επιστροφή της επιδότησης και η διακοπή του συμβολαίου...

Είναι απλό παιδιά, το έχουν ήδη κάνει πολλοί "πονηροί" με τις πιστωτικές κάρτες και τις μεταφορές υπολοίπου. Οι τράπεζες το πήραν είδηση και έκοψαν το πανηγύρι. Με το καλό και στα κινητά...

Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί σε μια δύσκολη περίοδο (επίκληση απόλυσης) θέλει κάποιος κινητό. Νομίζω ότι όταν μένεις χωρίς εισόδημα πας σε κάρτα και φυσικά το κινητό είναι πολυτέλεια...

 

ΥΓ: Εσύ είσαι άνθρωπος και η εταιρεία είναι εταιρεία. Γιατί να έχει δίκιο ο πρώτος και όχι η δεύτερη; :) Αν μαζευτούν πολλοί τέτοιοι "άνθρωποι", οι εταιρείες θα γίνουν φιλανθρωπικά ιδρύματα...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Aν το παμε ετσι φιλε μου και εγω ανθρωπος ειμαι οχι υπολογιστης καποτε μπορουσα να πληρωσω τα 70 € παγιο και τωρα απολυθηκα πηγα σε αλλη δουλεια με πολυ λιγοτερα λεφτα και δεν μπορω να δινω τοσα αν εσυ δεν με αφηνεις να αλλαξω προγραμμα πριν τους 8 μηνες αναγκαστικά θα παω σε αλλη εταιρια να κανω συμβολαιο (γιατι μου ειναι απαραιτητο για την δουλεια μου) σε πολυ χαμηλοτερο προγραμμα που μπορω να πληρωσω καθως τα 70€ ειναι πολλα και αδυνατω να τα πληρωσω!

 

Το ότι δεν μπορείς να αλλάξεις πάγιο όμως έχει να κάνει μόνο με τη συσκευή που πήρες, την οποία και σε άλλη εταιρία να πας πάλι θα τη χρεωθείς στον τελευταίο λογαριασμό!!!! (Και έχω ακούσει και περιπτώσεις που δεν έχουν να πληρώσουν την προηγούμενη συσκευή και πάνε σε άλλη εταιρία για να πάρουν κι άλλη! Είναι να σου πέφτει το μαλλι! :wacko:) Αν θες να αλλάξεις πρόγραμμα μπορείς να το κάνεις πληρώνοντας τη συσκευή. Αλλά όπως είπα και παραπάνω, στις μέρες η έξυπνη κίνηση είναι να ΜΗΝ πάρεις συσκευή, τουλάχιστον όχι κάνοντας χρήση επιδότησης εταιρίας κινητής τηλεφωνίας.

Link to comment
Share on other sites

Το πανηγύρι τελειώνει σιγά σιγά και ο καθένας θα μάθει να ζει ανάλογα με την τσέπη του...

Τόσο στο χώρο της κινητής όσο και στην υπόλοιπη ζωή μας...

Να μάθει ο ελληνάρας να μην παίρνει με επιδότηση τη σούπερ ντούπερ συσκευή των 500 ευρώ στο... απεριόριστο 500 ευρώ το μήνα και μετά να φωνάζει πως δεν μπορεί να το πληρώσει -τη συσκευή όμως την τσέπωσε, έτσι;;;

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν μπορείς να αλλάξεις πάγιο όμως έχει να κάνει μόνο με τη συσκευή που πήρες, την οποία και σε άλλη εταιρία να πας πάλι θα τη χρεωθείς στον τελευταίο λογαριασμό!!!! (Και έχω ακούσει και περιπτώσεις που δεν έχουν να πληρώσουν την προηγούμενη συσκευή και πάνε σε άλλη εταιρία για να πάρουν κι άλλη! Είναι να σου πέφτει το μαλλι! :wacko:) Αν θες να αλλάξεις πρόγραμμα μπορείς να το κάνεις πληρώνοντας τη συσκευή. Αλλά όπως είπα και παραπάνω, στις μέρες η έξυπνη κίνηση είναι να ΜΗΝ πάρεις συσκευή, τουλάχιστον όχι κάνοντας χρήση επιδότησης εταιρίας κινητής τηλεφωνίας.

 

Την περιπτωση να πηρε καποιος εκπτωση και οχι συσκευη την σκεφτομαστε ή οχι?

 

Το οτι καποιοι κανουν απατεωνια, γιατι αυτο ειναι απατεωνια,να αλλαζεις εταιριες και να τους παιρνεις συσκευες ειναι κατακριτέο! Αλλα για αυτους υπαρχει το δικαστηριο και η φυλακη ομως δεν σημαινει οτι οσοι δεν πληρωνουν ειναι απατεωνες !

 

και εγω εχω αφησει το κινητο μου απληρωτο ενα μικρο διαστημα γιατι ειχε καποιο σοβαρο προβλημα συγγενικο μου προσωπο και επρεπε να το βοηθησω τι σημαινει αυτο οτι ειμαι απατεωνας? ή οτι πρεπει να συνεναισω να με φακελοσουν οχι το κρατος αλλα Ιδιωτικες εταιριες??

 

και στο κατω κατω ας μου πει κανεις τι θα προσφερει σε εμενα των καταναλωτη αυτο να το καταλαβω!

Edited by ros100
Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Έχει τη διάθεση κάποιος από τους υποστηρικτές να μας πει γιατί ψηφίζει "ναι"; Όχι άλλες συμβουλές τύπου Σαμοΐλη για τη διαχείρηση του χρέους please. Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί κάποιος να πει ότι δεν έχει αντίρρηση στην τήρηση αρχείου με πιστοληπτικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών, αλλά υπάρχει απόσταση από το "δε με πειράζει" μέχρι το "ναι, θέλω να γίνει".
Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

Το πανηγύρι τελειώνει σιγά σιγά και ο καθένας θα μάθει να ζει ανάλογα με την τσέπη του...

Τόσο στο χώρο της κινητής όσο και στην υπόλοιπη ζωή μας...

Να μάθει ο ελληνάρας να μην παίρνει με επιδότηση τη σούπερ ντούπερ συσκευή των 500 ευρώ στο... απεριόριστο 500 ευρώ το μήνα και μετά να φωνάζει πως δεν μπορεί να το πληρώσει -τη συσκευή όμως την τσέπωσε, έτσι;;;

 

Nosferatu με έχεις καλύψει πλήρως με όλα τα post σου.

Είχαμε μάθει όλοι να ζούμε με δανεικά και τώρα μας κακοφαίνεται που μας τα κόβουν.

ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Στο εσχατο σημειο φιλε μου, πουλα την συσκευη την οποια μην ξεχναμε την μιση στην πληρωσε η εταιρεια, επετρεψε τους αυτα που σου πληρωσανε για την συσκευη σου και διακοπτεις το συμβολαιο σου. Και μπορεις πολυ ομορφα να κανεις ενα μικροτερο, σε αλλη εταιρεια που σε βολευει και να σου δωσουνε δωρο μια ωραια συσκευη των 80€. Δηλαδη δεν ειναι λυση αυτο και λυση ειναι να ριξεις φεσι? Τι κι αν ειναι μεγαλη η εταιρεια δηλαδη? εχεις δικαιωμα να μην την πληρωνεις??

Εγω λεω να αφησουμε τις δικαιολογιες του τυπου "μα κι αυτοι καρτελ ειναι" " μα κι αυτοι ανεβασανε την ελαχιστη χρεωση" κι ας αλλαξουμε πρωτα τον εαυτο μας.

Εχουμε μαθει σ αυτην την χωρα, παντα να κατηγορουμε τους αλλους. Ας αλλαξουμε εμεις πρωτα και θα αλλαξουνε ολα μετα.

Μα αυτες τις νοοτροπιες πιασαμε πατο μαγκες. καιρος να κολυμπησουμε προς τα πανω

 

ΥΓ: Αδερφε, ολοι εχουμε βρεθει σε δυσκολη στιγμη και σου ευχομαι να μην ξαναβρεθεις. Ομως για μπαστα λιγο. Λογω προσωπικων προβληματων βρεθηκες σε δυσκολη οικονομικη κατασταση, κι αυτο σου δινει το δικαιωμα να αγοραζεις ενα προιον-υπηρεσια και να ΜΗΝ το πληρωνεις?

Edited by chrisgr38
Marketing δεν σημαινει διαφημιση :!:
Link to comment
Share on other sites

Στο εσχατο σημειο φιλε μου, πουλα την συσκευη την οποια μην ξεχναμε την μιση στην πληρωσε η εταιρεια, επετρεψε τους αυτα που σου πληρωσανε για την συσκευη σου και διακοπτεις το συμβολαιο σου. Και μπορεις πολυ ομορφα να κανεις ενα μικροτερο, σε αλλη εταιρεια που σε βολευει και να σου δωσουνε δωρο μια ωραια συσκευη των 80€. Δηλαδη δεν ειναι λυση αυτο και λυση ειναι να ριξεις φεσι? Τι κι αν ειναι μεγαλη η εταιρεια δηλαδη? εχεις δικαιωμα να μην την πληρωνεις.

Εγω λεω να αφησουμε τις δικαιολογιες του τυπου "μα κι αυτοι καρτελ ειναι" " μα κι αυτοι ανεβασανε την ελαχιστη χρεωση" κι ας αλλαξουμε πρωτα τον εαυτο μας.

Εχουμε μαθει σ αυτην την χωρα, παντα να κατηγορουμε τους αλλους. Ας αλλαξουμε εμεις πρωτα και θα αλλαξουνε ολα μετα.

Μα αυτες τις νοοτροπιες πιασαμε πατο μαγκες. καιρος να κολυμπησουμε προς τα πανω

 

Εσυ πιστευεις δηλαδη οτι αν πληρωναν ολοι οι εταιριες θα μας συμπεριφερονταν καλυτερα? Και θα ειχαν μικροτερα παγια καλυψη που θα αγγιζει πραγματικα το 99% και οχι το 60 %, και δεν θα μας επεβαλαν με το ζορι να μιλαμε 1 λεπτο αλλιως θα χασουμε αυτο που ηδη τους εχουμε πληρωσει, τα υποτιθεμενα απεριοριστα λεπτα που στην πραγματικοτητα ειναι 1500, αλλα διαφημιζουν αλλα πραγματα και περνανε κατι μικρα γραμματακια με ταχυτητα F1 που πρεπει να εχει 100αρα οθονη για να τα δεις?

 

ΥΓ: Αδερφε, ολοι εχουμε βρεθει σε δυσκολη στιγμη και σου ευχομαι να μην ξαναβρεθεις. Ομως για μπαστα λιγο. Λογω προσωπικων προβληματων βρεθηκες σε δυσκολη οικονομικη κατασταση, κι αυτο σου δινει το δικαιωμα να αγοραζεις ενα προιον-υπηρεσια και να ΜΗΝ το πληρωνεις?

 

Μηπως το οτι αγορασες μια υπηρεσια χωρις να ξερεις τι θα σου συμβει στο μελλον σημαινει οτι πρεπει να αφησεις τον συγγενη που υποφερει απο μια αρρωστια και δεν εχει λεφτα για την θεραπεια του να πεθανει για να πληρωσεις την υπηρεσια? Συγνωμη αλλα ποτε δεν βαζω ανθρωπο μου κατω απο τετοια πραγματα θα προτιμουσα να χρωσταω σε ολους απο το να αφησω καποιον συγγενη μου να πεθανει!

Edited by ros100
Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχας πρεπει να ξεχωρισουμε οτι το ζητημα δεν ειναι προσωπικο. Και πρεπει να σταματησεις να το βλεπεις ετσι και να δεις την μεγαλυτερη εικονα. Προφανως καλα εκανες οτι εκανες οπως και ολοι το ιδιο θα καναμε. Αλλα μαζι με σενα, υπαρχουν κι αλλοι χιλιαδες τζαμπατζηδες. Οι οποιοι ζουνε σε βαρος μας.

Δεν ξερω αν θα ηταν καλυτερες ή οχι οι εταιρειες, ομως το θεμα ειναι πρωτα να ειμαστε καλυτεροι εμεις. Ας κανει ο καθενας μας, το σωστο και καποτε θα φτιαξει αυτη η ερημη η χωρα. Το τζαμπατζιλικι δεν μας ταιριαζει κι ας προσπαθησαν να μας το μαθουν. Ειμαστε εργατικος και περηφανος λαος και πρεπει καποια στιγμη οι τζαμπατζηδες να απομονωθουν

Marketing δεν σημαινει διαφημιση :!:
Link to comment
Share on other sites

Απάντησα "Όχι" και το εξηγώ.

Επειδή δεν είναι λίγοι ίσως αυτοί που νευρίασαν με την μία ή την άλλη εταιρία λόγω υπέρογκης χρέωσης του κινητού τους για "συνδέσεις ίντερνετ". Και επειδή από την άλλη πλευρά έχω παρατηρήσει πως όταν πηγαίνεις σε μία εταιρία για σύνδεση ΠΟΤΕ δεν κοιτούν το δικό σου το καλό, παρά μόνον το τί τους έχουν αναθέσει να "προωθήσουν" εκείνο το διάστημα.

Διαφωνώ εγκάθετα με το οποιοδήποτε φακέλωμα των συνδρομητών από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Ας πουλάν στοχευμένα τις υπηρεσίες που χρειάζεται μόνον κανείς, χωρίς να προσπαθούν μα μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους εις βάρος του απλού (και πολλές φορές αδαή) κοσμάκη. Τέρμα στα "απεριόριστα" που δεν είναι απεριόριστα, τέρμα στα "δωρεάν λεπτά" χρόνου ομιλίας που μόνον δωρεάν δεν είναι αφού τα έχεις ήδη προπληρώσει, και το ακόμα χειρότερο, τα μιλήσεις δεν τα μιλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχας πρεπει να ξεχωρισουμε οτι το ζητημα δεν ειναι προσωπικο. Και πρεπει να σταματησεις να το βλεπεις ετσι και να δεις την μεγαλυτερη εικονα. Προφανως καλα εκανες οτι εκανες οπως και ολοι το ιδιο θα καναμε. Αλλα μαζι με σενα, υπαρχουν κι αλλοι χιλιαδες τζαμπατζηδες. Οι οποιοι ζουνε σε βαρος μας.

Δεν ξερω αν θα ηταν καλυτερες ή οχι οι εταιρειες, ομως το θεμα ειναι πρωτα να ειμαστε καλυτεροι εμεις. Ας κανει ο καθενας μας, το σωστο και καποτε θα φτιαξει αυτη η ερημη η χωρα. Το τζαμπατζιλικι δεν μας ταιριαζει κι ας προσπαθησαν να μας το μαθουν. Ειμαστε εργατικος και περηφανος λαος και πρεπει καποια στιγμη οι τζαμπατζηδες να απομονωθουν

 

 

Ενωοειτε ρε φιλε μια παρεα ειμαστε και αυτες οι κουβεντουλες(εστω και αν ανεβαινουν οι τονοι καποιες φορες) ειναι παντα φιλικες!

 

Για τους τζαμπατζηδες συμφωνω αλλα τι περιμενεις οταν τα πρωτα παραδειγματα αυτης της χωρας (πολιτίκοι) ειναι οι μεγαλυτεροι απο ολους να κανει ο λαος κατι διαφορετικο?

αυτο το παραδειγμα μας δεινουν και αυτο πρατουμε!

Εγω θα ηθελα αυτη η κοινότητα να λειτουργει υπερ του καταναλωτη με μαζικες καταγγελιες στην ΕΕTΤ κατα των καρτελ που εχουν στηθει, οχι να κανουμε και γκαλοπ κατα του καταναλωτη και υπερ των εταιριων!;)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...