Jump to content

Αμφισβήτηση λογαριασμού


idom2010
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχω την εντύπωση ότι, υπάρχει μια άψογη συνεργασία των εταιρειών παροχής ίντερνετ με τις διάφορες κατασκευαστικές ή προγραμματιστικές εταιρείες. Πρόσφατα voda και cosmo, έχουν ενεργοποιήσει την αυτόματη είσοδο στο ίντερνετ των κινητών με android, αλλά με χρέωση 1 ευρώ την ημέρα.Και το κάνουν σε πάσης φύσεως συνδέσεις(κάρτα ή συμβόλαιο). Χωρίς να σε ρωτήσουν ή έστω να σε ενημερώσουν. θεωρούν αρκετό το ότι το διαφημίζουν. Αποτέλεσμα αύξηση των λογαριασμών κατά 40 και πλέον ευρώ τον μήνα χωρίς να κένεις τίποτε χρήσιμο. Αν κάνεις και πλοήγηση, σίγουρα ξεπερνά το όριο των 20ΜΒ και έχεις επί πλέον χρέωση. Το διακόπτουν μόνο αν το ζητήσεις. Είναι αυτό που λέμε με το ζόρι παντρειά. Και τα δήθεν smart phones έχουν την κακή συνήθεια μόλις τα ανοίξεις, να ψάχνουν να βρούν σύνδεση στο ίντερνετ, έτσι όπως κάθε υπολογιστής. Μέχρι να το πάρεις είδηση έχεις πληρώσει πολλές φορές την αξία του κινητού σε λογαριασμούς. Αλλά βρίσκουν κορόιδα και το κάνουν. Οταν μου συναίβη, διαμαρτηρήθηκα στην Αρχή επικοινωνειών και έμαθα ότι για τον πρώτο μήνα λειτουργείας, μόνο εγώ και ένας γερμανός διαμαρτηρήθηκαν. Ναι δικαιώθηκα και μου αφαίρεσαν την επιπλέον χρέωση. Το κατάλαβα γιατί είχα καρτοσυμβόλαιο και μου άδειασε ξαφνικά μέσα σε 5 μέρες το υπόλοιπο. Αν είχα κανονική σύνδεση, θα το έπαιρνα είδηση μετά από την λήψη του λογαριασμού. Εμ, έτσι βρίσκουν έδαφος για διάφορες ενέργειες. Υπολογίζουν στους ελάχιστους που θ αφωνάξουν και στα πολλά κορόιδα που απλά θα το καταπιούν.Δεν είναι αλήθεια ότι δεν βγάζεις άκρη στην ΕΕΕΤ. Μια χαρά με δικαίωσαν και ας ήταν ελάχιστο το κόστος. Αρχίστε να φωνάζετε το δίκαιό σας. Δεν είναι κουφοί.

Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέται κανείς: Για αυτά που διορθώνονται(αφού διορθώνονται) και για αυτά που δεν διορθώνονται(αφού δεν μπορεί να κάνει κάτι).

Κινέζικη παροιμία

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν είναι αλήθεια ότι δεν βγάζεις άκρη στην ΕΕΕΤ.

 

εγω κρατω αυτο, το οποιο ειναι και αληθεια. αν κανετε σωστα τις διαδικασιες και εχετε υπομονη παντα βρισκετε το δικιο σας!

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Τα data αρχίζουν και γίνονται μια από τις μεγαλύτερες πηγές εσόδων των δικτύων για αυτό και θα έπρεπε κάπως να τα διαχειριστούν. Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετοί χρήστες εκεί έξω που αποκτούν smartphones χωρίς να έχουν ιδέα για την χρήση τους. Που δηλώνουν πλήρη άγνοια στον τρόπο που λειτουργούν, από την άλλη όμως δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να ενημερωθούν ή έστω να ανοίξουν manual για να μάθουν τα βασικά. Δεν λέω υπάρχουν περιπτώσεις, όπως ο ilka71, που πέφτουν θύματα ανενημέρωτων υπαλλήλων, οι οποίοι είτε δεν ασχολούνται σοβαρά τον πελάτη είτε απλά την ημέρα των σεμιναρίων κοιτούσαν έξω από το παράθυρο... Σκεφτείτε το. Κανείς πάροχος δεν θέλει να χάνει πελάτες, ιδίως σε μια τόσο κρίσιμη οικονομικά περίοδο. Για αυτό και όσοι μπουν στη διαδικασία να εξηγήσουν στον πάροχο την άτυχη κατάσταση στην οποία βρέθηκαν, στη μεγαλύτερη πλειοψηφία αποζημιώνονται.
Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε.. Αυτα παθαινει καποιος οταν παιρνει android! Ειναι οτι χειροτερο λογισμικο εχει βγει ποτε!

 

Καμία σχέση. Εγώ με iPhone την πάτησα.

 

Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετοί χρήστες εκεί έξω που αποκτούν smartphones χωρίς να έχουν ιδέα για την χρήση τους. Που δηλώνουν πλήρη άγνοια στον τρόπο που λειτουργούν, από την άλλη όμως δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να ενημερωθούν ή έστω να ανοίξουν manual για να μάθουν τα βασικά.

 

Τέτοια θέλουν να ακούν οι εταιρίες για να συνεχίζουν το βιολί τους.

 

Γράφει ο άνθρωπος από πάνω ότι με συνοπτικές διαδικασίες βρήκε το δίκιο του (όπως και θα το βρουν πλέον ΌΛΟΙ όσοι το κυνηγήσουν) και επιμένουμε να μιλάμε για άγνοια και άσχετους.

 

Για πες μου φίλε, στη συγκεκριμένη περίπτωση που θα βοηθήσει το manual?

 

Τι είδους ενημέρωση και από ποιόν θα πάρουν ώστε να μην την πάθουν;

 

Ας μου εξηγήσεις εσύ φίλε ή όποιος άλλος μπορεί γιατί το δικό μου κινητό για 9 μήνες δεν είχε το παραμικρό θέμα με μόνιμα ενεργοποιημένα 3g/data και ξαφνικά μουρλάθηκε.

 

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί η μοναδική λύση είναι απενεργοποίηση της υπηρεσίας είτε από τον πάροχο είτε από το τηλέφωνο;

 

Ας μου κάποιος ποια εφαρμογή δημιουργεί το πρόβλημα. Μπορεί; όχι. Ας μου πει κάποιος που μπαίνει το κινητό 20 ώρες την ημέρα μέσω gint. Μπορεί; Όχι. Ούτε η εταιρία μπορεί (μπορεί με ανασκαφές δηλαδή, αλλά δε μπαίνει στη διαδικασία) .

 

Καταλάβετέ το, όπως φαίνεται κι εγώ λάθος ήμουν μέχρι τώρα. Καμία συνευθύνη δεν υπάρχει. 100% ευθύνη της εταιρίας είναι και ΤΕΛΟΣ. Ας κόψουν το λαιμό τους οι εταιρίες να βρουν λύση, αλλιώς ας προστατέψουν τους πελάτες τους με όποιο τρόπο μπορούν.

 

Τρελαίνομαι με τον ραγιαδισμό και με το "μαζί τα φάγαμε".

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Link to comment
Share on other sites

λοιπον ξεκινησα πολυ ευγενικα και μιλησα με την κοπελα στο 1260 και μεσω ebill ειδαμε οτι απο 13 αυγ μεχρι 5 σεπ που εκδοθηκε ο λογαριασμος υπαρχουν 16 mb δωρεαν δεδομενα (η γυναικα μου εχει το wind plus που εχει 40 mb ενσωματωμενα) σπαρμενα σε ολο αυτο το διαστημα και 65mb χρεωσιμα παλι σπαρμενα ολο το μηνα.δηλαδη δεν υπαρχει δωρεαν 40mb και ΜΕΤΑ να αρχιζαν τα χρεωσιμα.το κατεγραψε καταρχην και θα ελεγχθει ο λογαριασμος.μετα μου ειπε βλεπουμε.(φαξ,email διακανονισμου).αιντε να δουμε .υπογλωσσιο χρειαζομαι τωρα...
Link to comment
Share on other sites

Με προβληματίζει ιδιαίτερα το γεγονός ότι σε χρήστες που δεν έχουν παραβεί το όριό τους, αρχίζει και χρεώνει το σύστημα περίεργα.Υποτίθεται ότι δεν επιτρέπονται λάθη σε εταιρείες με τέτοια συστήματα.

Από την άλλη συμφωνώ και εγώ ότι έχει ευθύνη ο οποιοσδήποτε χρήστης που παίρνει ένα εξελιγμένο κινητό και δεν ξέρει να το χειρίζεται με ό,τι συνεπάγεται σε χρεώσεις που δεν καταλαβαίνει πώς γίνονται κλπ.Είναι σαν να παίρνει ένα αμάξι με ABS και να μην ξέρει ότι δεν φρενάρεις ποτέ με τέρμα φρένο. ;)

Και δεν ισχύει αυτό που γράφει κάποιος φίλος πιο πάνω ότι το κινητό είναι σαν το PC, δηλαδή συνδέεται με το που το ανοίγεις.Καμία σχέση και η τεχνολογία και η λειτουργία.Όλα τα PC πατάνε πλέον σε ADSL γραμμή που στο 99% των περιπτώσεων δεν έχει ογκοχρέωση και για αυτό είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να δουλεύει συνέχεια, ενώ στα κινητά το ανοίγεις και το κλείνεις κατά βούληση, είτε το 3G είτε το Wi-fi.Αν δεν ασχοληθείς να δεις πώς δουλεύει το άνοιξε-κλείσε, τότε είσαι άξιος της μοίρας σου.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Μολις τωρα ηρθε στη γυναικα μου ebill 448 ευρω!!!!!!!!! Συνηθως κανει 80 ευρω λογαριασμους!!!!!!! 15 μερες εχει νεο android κινητο!εκανε το update που ειπε και ο koss και λιγο καιρο ανανεωση!εχει το πακετο windmax 660 που δινει 40mb δωρεαν πλοηγησης μεσω WAP ΟΧΙ GINT.εγω ειχα παρει την wind για ρυθμισεις στο νεο κινητο και η μαλακο μου ειπε με υφος "οι νεες συσκευες παιρνουν αυτοματα τις ρυθμισεις δεν χρειαζεται να κανετε εσεις τιποτα".ελα ομως που ΜΟΝΟ ΤΟ GINT εγκατασταθηκε αυτοματα οποτε οτι κινηση δεδομενων εγινε,χρεωθηκε απο το gint!!!! Που στο δ ια ολο να ηξερα να εβαζα το gwap apn αφου η υπαλληλος μου ειπε ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ???? Ποιον θα πλακωσω εγω τωρα βραδιατικα??????

@koss ποιο τηλεφωνο πηρες την wind??

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

 

Φίλε ilka...

Αρχικά είχα καλέσει το 1260, όπως έκανες κι εσύ,κι έκανα αμφισβήτηση του λογαριασμού. Την απέρριψαν.

Το ξαναέκανα διαμυνύοντας πως αλλάζω εταιρία εδώ και τώρα. Ενώ περίμενα να δω τι θα μου πουν,και μιλώντας με γνωστούς που ασχολούνται επαγγελματικά με αυτές τις διενέξεις, μου συνέστησαν να πάρω αναλυτικό λογαριασμό.Αυτό είναι το πρώτο που ζητάς σε αυτές τις περιπτώσεις.

Στη συνέχεια πας σ'ένα κατάστημα Wind με την ταυτότητα σου και στέλνεις εγγράφως (fax) την αμφισβήτηση, δηλαδή:

- Λες για ποιο λογαριασμό (ημερομηνία,ποσό) δηλώνεις αμφισβήτηση.

- Λες τους λόγους που αμφισβητείς. Π.χ. μπορεί να είχες κάποιες ρυθμίσεις ενεργοποιημένες, που δεν θα έπρεπε ή δεν θα ήθελες. Εκεί είναι το θέμα σου, πως δεν ήθελες να λειτουργούν αυτές οι ροές δεδομένων.

- Ενημέρωσε τους επίσης πως άμεσα αλλάζετε εταιρία κι εσύ και η γυναίκα σου, εφόσον δεν τακτοποιηθεί το θέμα.

Εμένα πάντως με διευκόλυναν πολύ,μιας και τους προσέγγισα λογικά και ήρεμα.Άνθρωποι είναι κι αυτοί,την δουλειά τους κάνουν,μην τα χώσεις όπου να 'ναι!:D

 

ΥΓ:Κατέβασε ΤΩΡΑ το 3GWATCHDOG από το Android Market στο ΗΤC σου.Βοηθάει να βάλεις όριο στα δεδομένα που διακινούνται μέσω του κινητού σου,και πριν ξεπεράσεις το όριο σε ειδοποιεί.Αλλιώς σου κόβει αυτόβουλα το Internet.

Καλή τύχη!

 

ΥΓ:

Link to comment
Share on other sites

.... .

 

Άντε πάλι. Φως φανάρι ότι κάτι συμβαίνει αλλά επιμένουμε ότι ο φταίχτης είναι ο χρήστης. Δεν έχει νόημα, ο καθένας έχει την άποψή του.

 

Θα παρακαλέσω λοιπόν, κάποιον να μου δώσει μια απάντηση στις απλούστατες ερωτήσεις που έθεσα και στις οποίες δεν γνωρίζω την απάντηση, να εμπεδώσω κι εγώ την ασχετοσύνη μου.

 

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν είμαι ούτε γκουρού της κινητής τεχνολογίας ούτε και στραβάδι. Ο "μέσος χρήστης" είμαι, όπως οι περισσότεροι. Με τη διαφορά ότι δεν επιτρέπω να μου φέρονται σαν το "μέσο χρήστη" οι Χ. Υ εταιρίες. τεσπα, ξέφυγα.

Link to comment
Share on other sites

Σάν καινούριος στήν παρέα χαιρετῶ ὅλους.

Ἔχω ἓνα alcatel 908

Ἦρθε ἡ λυπητερή καί σέ μένα 450 εὐρώ γιά Αὔγουστο πού οἱ μύγες εἶναι παχιές. :D

Ὁ λογαρισμός ἀρχίζει ἀπό τήν ἑπομένη πού ἐπέστρεψα Ἕλλάδα μετά ἀπό διακοπές στό ἐξωτερικό.

Ὅμως γιά πολλούς μῆνες πρίν τίς διακοπές πλήρωνα 5-10 εὺρώ χωρίς πάγιο , δέν εἶμαι καί λαλίστατος.

Μοῦ κάνει ἐντύπωση ὃτι ἡ wind ἄρχισε νά γράφει ξαφνικά τήν ἑπομένη τῶν διακοπῶν ἀλλά...

Οἱ χρεώσεις στόν ἀναλυτικό λογαριασμό ἀναφέρουν καί ὥρες 3-4-5-6 ξημερώματα. Τέτοιες ὥρες τυγχάνω ὀριζοντιωμένος με τό κινητό σάν ξυπνητήρι.

Δέν ξέρω τί συμβαίνει.

Ἀν πάτησα κάποιο λάθος κουμπί, ἴσως ἔσφαλα ἀλλά εἶμαι ἀπλός πολίτης καταναλωτής καί ὄχι πληροφορικός.

Ἄν κάποια εταιρεία δέν προστατεύει τούς πελάτες της, δέν παρέχει ὑπηρεσίες δέν εἶναι φιλική θά λέγαμε ἀλλά τό ἀντίθετο.

Ἀλλά τό φιλικό σήμερα μόνο στίς διαφημίσεις τό βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Σάν καινούριος στήν παρέα χαιρετῶ ὅλους.

Ἔχω ἓνα alcatel 908

Ἦρθε ἡ λυπητερή καί σέ μένα 450 εὐρώ γιά Αὔγουστο πού οἱ μύγες εἶναι παχιές. :D

Ὁ λογαρισμός ἀρχίζει ἀπό τήν ἑπομένη πού ἐπέστρεψα Ἕλλάδα μετά ἀπό διακοπές στό ἐξωτερικό.

Ὅμως γιά πολλούς μῆνες πρίν τίς διακοπές πλήρωνα 5-10 εὺρώ χωρίς πάγιο , δέν εἶμαι καί λαλίστατος.

Μοῦ κάνει ἐντύπωση ὃτι ἡ wind ἄρχισε νά γράφει ξαφνικά τήν ἑπομένη τῶν διακοπῶν ἀλλά...

Οἱ χρεώσεις στόν ἀναλυτικό λογαριασμό ἀναφέρουν καί ὥρες 3-4-5-6 ξημερώματα. Τέτοιες ὥρες τυγχάνω ὀριζοντιωμένος με τό κινητό σάν ξυπνητήρι.

Δέν ξέρω τί συμβαίνει.

Ἀν πάτησα κάποιο λάθος κουμπί, ἴσως ἔσφαλα ἀλλά εἶμαι ἀπλός πολίτης καταναλωτής καί ὄχι πληροφορικός.

Ἄν κάποια εταιρεία δέν προστατεύει τούς πελάτες της, δέν παρέχει ὑπηρεσίες δέν εἶναι φιλική θά λέγαμε ἀλλά τό ἀντίθετο.

Ἀλλά τό φιλικό σήμερα μόνο στίς διαφημίσεις τό βλέπουμε.

Καλωσήλθες στο forum.

Όπως έχει γραφτεί προηγούμενα, θα πάρεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών αμφισβητώντας τις εν λόγω χρεώσεις. Λογικά, και λόγω των περίεργων ωρών χρέωσης, είτε θα διαγράψουν το χρέος αυτό ή θα γίνει ένας καλός διακανονισμός.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από εμένα,

 

μήπως έχει δει κανείς το αντίστοιχο θέμα για Cosmote? Δε μπορώ να το βρω στο φόρουμ δυστυχώς- αν και είμαι σίγουρος πως θα υπάρχει...

 

Επίσης, μια γενική ερώτηση: Αν δε το πληρώσεις καθόλου τι γίνεται; Ελπίζω να μη φτάσουμε σε αυτό το σημείο αλλά καλύτερα να είμαι προετοιμασμένος. Επιγραμματικά, μιλάμε για 2 λογαριασμούς σύνολο €2700!!! Με iPhone που εδώ και 2+ χρόνια δεν υπήρξε κανένα τέτοιο πρόβλημα, χρήση ίντερνετ μάξιμουμ 100-150ΜΒ το μήνα σε πρόγραμμα με 350ΜΒ. Και ξαφνικά χωρίς να αλλάξει οτιδήποτε (ούτε καν προσθήκη καινούργιας εφαρμογής), ο λογαριασμός δείχνει κάτι 100, 200, 300ΜΒ ανά σύνδεση κάτι κουλές ώρες (4 το πρωί) που το κινητό δε χρησιμοποιούνταν!

 

Έτυχε και ήταν στο τέλος του ενός λογαριασμού και στην αρχή του επόμενου (μετά πήραν τηλέφωνο και έγινε φραγή ευτυχώς...) και επειδή έλειπα όταν ήρθε ο 1ος λογαριασμός, οι κουλές χρεώσεις συνεχίστηκαν και τον επόμενο μήνα.

 

Εδώ να πω πως αυτά που λέγανε κάποιοι πιο πάνω πως μόνο η Wind δεν ενημερώνει μάλλον δεν ισχύουν. Και όπως είπε και ένας φίλος πιο πριν, όταν ο λογαριασμός σου κάθε μήνα είναι το πολύ 40 ευρώ, η ενημέρωση γίνεται στα 80, 100, βαριά 150. Όχι στα €2700...

 

Οποιαδήποτε ιδέα και κατεύθυνση στο κατάλληλο τόπικ παραπάνω από ευπρόσδεκτη (αμφισβήτηση έχει γίνει ήδη. Εδώ και 20 μέρες δεν απάντησαν ακόμη).

 

ευχαριστώ.

Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο της κάθε εταιρείας παρατηρώ πως οι περισσότεροι δεν αμφισβητούν πως έγινε η χρέωση αλλά γιατί δεν τους έκανε <<μάθημα>> η εταιρεία όταν πήραν το κινητό. Πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε και εμείς να χρησιμοποιούμε τις συσκευές που αγοράζουμε και να μην προσπαθούμε να ρίχνουμε τις ευθύνες σε άλλους. Αν κάποιος που πήρε δίπλωμα οδήγησης λαδώνοντας και μην ξέροντας να οδηγεί τρακάρει θα φταίει η εταιρεία του αυτοκινήτου ή αυτός; Όσο λάθος είναι η κάθε wind που δεν ενημερώνει νωρίτερα άλλο τόσο είναι και ο καθένας μας που παίρνει μια συσκευή και βαριέται τόσο να ασχοληθεί που δεν διαβάζει το manual, ούτε το συμβόλαιο που υπογράφει.
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο της κάθε εταιρείας παρατηρώ πως οι περισσότεροι δεν αμφισβητούν πως έγινε η χρέωση αλλά γιατί δεν τους έκανε <<μάθημα>> η εταιρεία όταν πήραν το κινητό. Πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε και εμείς να χρησιμοποιούμε τις συσκευές που αγοράζουμε και να μην προσπαθούμε να ρίχνουμε τις ευθύνες σε άλλους. Αν κάποιος που πήρε δίπλωμα οδήγησης λαδώνοντας και μην ξέροντας να οδηγεί τρακάρει θα φταίει η εταιρεία του αυτοκινήτου ή αυτός; Όσο λάθος είναι η κάθε wind που δεν ενημερώνει νωρίτερα άλλο τόσο είναι και ο καθένας μας που παίρνει μια συσκευή και βαριέται τόσο να ασχοληθεί που δεν διαβάζει το manual, ούτε το συμβόλαιο που υπογράφει.

 

Αν και μάλλον δεν αναφέρεσαι σε εμένα μιας και θα είδες πως για 2 χρόνια ήξερα να χειρίζομαι τη συσκευή και έτσι μάλλον δε θα ξέμαθα ξαφνικά, έχω να πω πως το ένα δεν αναιρεί το άλλο.

 

Και οι μεν και οι δε, έχουμε κάποιες υποχρεώσεις. Εγώ να ξέρω τι μου γίνεται και αυτοί να είναι επαγγελματίες. Δε μπορεί να ισχυρίζονται πως σε ενημερώνουν όταν ο λογαριασμός σου ανεβαίνει πολύ και η ενημέρωση να γίνεται όταν πάει 50 φορές πάνω...

Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω το δικηγόρο της κάθε εταιρείας παρατηρώ πως οι περισσότεροι δεν αμφισβητούν πως έγινε η χρέωση αλλά γιατί δεν τους έκανε <<μάθημα>> η εταιρεία όταν πήραν το κινητό. Πρέπει κάποια στιγμή να μάθουμε και εμείς να χρησιμοποιούμε τις συσκευές που αγοράζουμε και να μην προσπαθούμε να ρίχνουμε τις ευθύνες σε άλλους. Αν κάποιος που πήρε δίπλωμα οδήγησης λαδώνοντας και μην ξέροντας να οδηγεί τρακάρει θα φταίει η εταιρεία του αυτοκινήτου ή αυτός; Όσο λάθος είναι η κάθε wind που δεν ενημερώνει νωρίτερα άλλο τόσο είναι και ο καθένας μας που παίρνει μια συσκευή και βαριέται τόσο να ασχοληθεί που δεν διαβάζει το manual, ούτε το συμβόλαιο που υπογράφει.

Φίλε δέν θέλουμε νά μας κάνει <μάθημα> η κάθε εταιρεία ούτε νά γίνουμε χάκερς.

Το προιόν πωλείται ελεύθερο στήν αγορά καί είναι επικίνδυνο για τον μέσο πολίτη ειδικά τών εργαζομένων για 500 ευρώ.

Οταν θα τό αγοράσει η κυρά-Κατίνα θά της ζητήσουν πιστοποιητικό ηλεκρονικών γνώσεων; Θα της ζητήσουν όμως ένα κάρο λεφτά αν πατήσει λάθος κουμπάκι.

Είναι σαν να πουλάνε χειροβομβίδες στή λαικη αγορά και να σέ διώκουν γιατί δέν ήξερες να χρησιμοποιείς τήν περόνη.

Link to comment
Share on other sites

Και οι μεν και οι δε, έχουμε κάποιες υποχρεώσεις. Εγώ να ξέρω τι μου γίνεται και αυτοί να είναι επαγγελματίες. Δε μπορεί να ισχυρίζονται πως σε ενημερώνουν όταν ο λογαριασμός σου ανεβαίνει πολύ και η ενημέρωση να γίνεται όταν πάει 50 φορές πάνω...

 

Αυτό ακριβώς λέω πως συνήθως φταίνε και οι δύο (όχι πάντα). Εμένα όμως μου κάνει εντύπωση πως κάποιος υπογράφει ένα συμβόλαιο δεν κοιτάζει τις χρεώσεις όλων των υπηρεσιών και γενικότερα δεν βάζει ένα ανώτατο όριο λογαριασμού πάνω από το πάγιο υπηρεσία που προσφέρει η wind και την βρίσκω πολύ βολική.

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν λεω οτι δεν φταιω.στο δικο μου εχω βαλει 750mb ιντερνετ πακετο και ειμαι "ψαγμενος " με το android. στης γυναικας μου ομως εκανα πατατα και το ξερω αλλα στον λογαριασμο φαινεται οτι απο τα 40 mb του wind plus μονο τα 16 ηταν οντως δωρεαν.τα υπολοιπα χρεωθηκαν.γιαυτο καταρχην εκανα αμφισβητηση.περιμενω να δω τι θα μου πουν.παντως την πατησα σαν αρχαριος και το ξερω
Link to comment
Share on other sites

Πάντως να κάνω και εγώ 2 διευκρινίσεις.

 

1) Κανένα κατάστημα δεν κερδίζει τίποτα από την παραπάνω κίνηση δεδομένων. Για να μην νομίζει ο κόσμος πως μπορεί κάτι να γίνει επίτηδες ώστε να έχει κέρδος το κατάστημα! Airtime και κίνηση δεδομένων δεν έχουν καμία σχέση!

 

2) Υπάρχουν τα Wind to All στα οποία ορίζεις ανώτατο όριο! Πολύ πριν η VODAFONE βάλει την ενημέρωση 80%

 

3) VODAFONE και COSMOTE με την υπηρεσία 1€/ημέρα μόλις μπεις στο internet πιστεύω πως έχουν βγάλει πολλά περισσότερα λεφτά! Σκεφτείτε σε πόσους συνδρομητές για 10kb έχει χρεώσει 1€ Απλώς έχει μεγάλη διαφορά διότι στη WIND "σκάει" μεμονωμένα σε κάποιο συνδρομητή πολύ μεγάλο ποσό. Ενώ στις άλλες εταιρίες 20-30€ κάθε μήνα σε ΑΡΚΕΤΟΥΣ συνδρομητές δεν φαίνεται τόσο! Δεν έχω δει εδώ μέσα να κάνει κάποιος παράπονο για χρέωση 10-15€ internet

 

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΗ WIND

 

Η χρέωση 7€/mb σε παλιά προγράμματα χωρίς ενσωματωμένο όγκο είναι "ληστρική" (ήταν 12€ πριν κάποιους μήνες)

Ας πάει η χρεώση 2-3€ ανά MB

 

Ας υπάρχει τρόπος ενημέρωσης αν κάποιος ξεπερνά το λογαριασμό κατά το διπλό!!! Για οποιαδήποτε κίνηση!!! Θα το εκτιμήσουν αρκετοι... Δεν είναι δύσκολα να πηγαίνει ένα sms στο διπλό λογαριασμό ή στο ανώττο όριο που θα έχει ορίσει αυτός! Αν κάνει κάποιος 30-40€ κάθε μήνα ας έχει μια ενημέρωση όταν φτάσει στα 100€

 

Στα παλιά πακέτα και εταιρικά πρέπει να μπει τρόπος να ενημέρωνει τα υπολοιπόμενα MB στα πακέτα δεδομένων.

Ουσιαστικά ενημέρωση υπάρχει μόνο στα Wind to All

 

PS: Θα το εκτιμούσαν αρκετοί συνδρομητές αν πηγαίνει αυτόματα μήνυμα ΣΕ ΟΛΟΥΣ 10 λεπτά πριν καταναλώσουν τον δωρεάν χρόνο τους!

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω και εγω πως μου την εκανε η wind. Λοιπον τον προηγουμενο μηνα εκανα αιτηση φορητοτητας για να φυγω απο την wind. Τελικα μου προσφεραν 2 παγια δωρο για να μεινω. ωραια λεω 50 ευρω παγιο (το xl εχω με 1,5 gb ιντερνετ) για 2 μηνες free ειναι μια χαρα. και σκαει ο λογαριασμος....70 ευρω!!! με την εκπτωση μεσα!!!! κοιταω στο ebill και εχω περασει λεει το 1,5 gb και εχω κανει αλλα 600 mb!!! αυτο δεν υπαρχει περιπτωση να εχει συμβει μιας και ολη μερα στο μαγαζι ειμαι με wifi και στο σπιτι δεν μπαινω σχεδον καθολου. 2,5 χρονια με κοσμοτε δεν περασα ποτε το 1 gb και το εκανα τωρα? Φυσικα τους πηρα και εκανα αμφισβητηση λογαριασμου εδω και 5 μερες και αναμενω. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μενω ουτε για αστειο στους απατεωνες.
Link to comment
Share on other sites

Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μενω ουτε για αστειο στους απατεωνες.

 

Άντε άλλος ένας με android. Είχες κατεβασμένο τουλάχιστον το watchdog;;;;

Δεν νομίζω πως είναι επιχείρημα το "τόσα χρόνια στη COSMOTE και δεν το ξεπέρασα"

 

Εμένα που έτυχε μια περίπτωση με μη απόδοση προσφοράς 2πλάσιων MB ήξερα από τον εργοστασιακό μετρητή πόσα είχα κάνει και φυσικά πιστώθηκε το ποσό! ΣΕ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΙΣΤΩΣΑΝΕ

 

Δες αναλυτικά από το ebill ώρες και δεδομένα που κατέβηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Άντε άλλος ένας με android. Είχες κατεβασμένο τουλάχιστον το watchdog;;;;

Δεν νομίζω πως είναι επιχείρημα το "τόσα χρόνια στη COSMOTE και δεν το ξεπέρασα"

 

Εμένα που έτυχε μια περίπτωση με μη απόδοση προσφοράς 2πλάσιων MB ήξερα από τον εργοστασιακό μετρητή πόσα είχα κάνει και φυσικά πιστώθηκε το ποσό! ΣΕ 4 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΙΣΤΩΣΑΝΕ

 

Δες αναλυτικά από το ebill ώρες και δεδομένα που κατέβηκαν.

 

Ειμαι σιγουρος οτι δεν τα εχω κανει. 2,1 gb ειναι παρα πολλα. Στο ebill γραφει κατι περιεργα. Θα τους παρω σημερα να δω τι θα μου πουν.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3g Watchdog και Droidwall τα απαραίτητα προγράμματα για όσους έχουν Android κινητό και θέλουν να ελέγχουν το τι γίνεται στο ίντερνετ από το κινητό τους.

 

Τo Ε-bill δεν λέει λάθος για τα δεδομένα.Απλά μπορεί να υπολογιστούν λάθος οι χρεώσεις.

Edited by junglist

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

εμένα στο e bill εχει ανακατα μηδενικές χρεώσεις και κανονικές δεδομένων.ξέρει κανεις το wind max 660 αν περιλαμβάνει το wind plus non stop?

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα στο ebill ανακατεμενα τα εχει. Μια χρεωνει μια ειναι στα δωρεαν. Οτι ναναι...

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση. Εγώ με iPhone την πάτησα.

 

 

 

Τέτοια θέλουν να ακούν οι εταιρίες για να συνεχίζουν το βιολί τους.

 

Γράφει ο άνθρωπος από πάνω ότι με συνοπτικές διαδικασίες βρήκε το δίκιο του (όπως και θα το βρουν πλέον ΌΛΟΙ όσοι το κυνηγήσουν) και επιμένουμε να μιλάμε για άγνοια και άσχετους.

 

Για πες μου φίλε, στη συγκεκριμένη περίπτωση που θα βοηθήσει το manual?

 

Τι είδους ενημέρωση και από ποιόν θα πάρουν ώστε να μην την πάθουν;

 

Ας μου εξηγήσεις εσύ φίλε ή όποιος άλλος μπορεί γιατί το δικό μου κινητό για 9 μήνες δεν είχε το παραμικρό θέμα με μόνιμα ενεργοποιημένα 3g/data και ξαφνικά μουρλάθηκε.

 

Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί η μοναδική λύση είναι απενεργοποίηση της υπηρεσίας είτε από τον πάροχο είτε από το τηλέφωνο;

 

Ας μου κάποιος ποια εφαρμογή δημιουργεί το πρόβλημα. Μπορεί; όχι. Ας μου πει κάποιος που μπαίνει το κινητό 20 ώρες την ημέρα μέσω gint. Μπορεί; Όχι. Ούτε η εταιρία μπορεί (μπορεί με ανασκαφές δηλαδή, αλλά δε μπαίνει στη διαδικασία) .

 

Καταλάβετέ το, όπως φαίνεται κι εγώ λάθος ήμουν μέχρι τώρα. Καμία συνευθύνη δεν υπάρχει. 100% ευθύνη της εταιρίας είναι και ΤΕΛΟΣ. Ας κόψουν το λαιμό τους οι εταιρίες να βρουν λύση, αλλιώς ας προστατέψουν τους πελάτες τους με όποιο τρόπο μπορούν.

 

Τρελαίνομαι με τον ραγιαδισμό και με το "μαζί τα φάγαμε".

 

Αναφέρθηκε και από άλλους χρήστες, αλλά καλό είναι να αναγνωρίζουμε και κάποια πράγματα από μόνοι μας. Αν αποκτούσα ξαφνικά αυτοκίνητο με DSG θα φρόντιζα να ρωτήσω τον πωλητή καταρχήν πως δουλεύει. Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει και μαζί με αυτόν πρέπει να αλλάζουμε και εμείς οι ίδιοι, να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα. Το post μου δεν αναφερόταν σε εσένα προσωπικά (για αυτό και δεν έχει νόημα να απαντήσω στο ύφος σου), όπως επίσης μίλησα αν πρόσεξες για αφηρημένους υπαλλήλους που λειτουργούν διεκπεραιωτικά. Δεν "φταίει για όλα το κράτος", χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι αθώο. Καλό είναι απλά να προσέχουμε και εμείς οι ίδιοι, για να έχουμε. Έτσι απλά.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά η πρώτη τηλεφωνική αμφισβήτηση απέτυχε .λενε δεν βρέθηκε λάθος στον λογαριασμό .τώρα τι κανω ?koss ?

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...