runner70 Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Δεν μπορω να συνεχισω μια συζητηση στην οποια ο συνομιλητης μου κανει μονο ερωτησεις ενω απανταει πολυ επιλεκτικα. Ακομα και αυτα που παραθεσε στο τελευταιο post του για την 989/2011 δεν ερχονται σε αντιθεση με οτι εχω πει. Το προιον ειχε ελαττωμα κατα την παραδοση. Το υφασμα εκτος απο τους λεκεδες εμπαινε και στην πλυση. Δεν μπηκε στην πλυση μετα απο 1.5 χρονο και αφου ειχαν προηγηθει στο ιδιο υφασμα δεκαδες ή εκατονταδες πλυσεις οπως θα εκανε ενας καταναλωτης. Επιχειρηση ηταν που χρησιμοποιουσε το υφασμα για μπλουζες. Το ελαττωματικο υφασμα ειτε το πλυνεις πρωτη φορα στο 1μηνα ειτε στον 15μηνα, απο τη στιγμη που ειναι ελαττωματικο, θα μπει. Μετα απο 1,5 χρονο ασκησε την αγωγη που και παλι δεν εχω πει κατι διαφορετικο. Πηγε με τις διαταξεις του ελαττωματικου προιοντος κατα την παραδοση. Edited February 21, 2013 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) runner70 να σου πω γιατί αντέδρασα εγώ; Γιατί ακόμα και η εθελοντική διετής εγγύηση του κατασκευαστή καλύπτει πραγματικό ελάττωμα και όχι ελάττωμα λόγω χρήσης, με τις εξαιρέσεις που μπορεί να περιλαμβάνει η εκάστοτε εγγύηση (1). Κανείς πωλητής/κατασκευαστής δεν πρόκειται να σου αντικαταστήσει/επισκευάσει κινητό που έπεσε η απόδοση της μπαταρίας λόγω χρήσης ή που αποχρωματίστηκε λόγω ηλικίας. Μπερδεύτηκα μόνο στο εξής: με την διετή εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής/πωλητής ουσιαστικά αναλαμβάνει αυτός την ευθύνη να αποδείξει ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ενώ ο νόμος ορίζει ότι αυτή του η υποχρέωση, εάν δεν υφίστατο η εγγύησή του, υπάρχει για τους πρώτους έξι μήνες. Μετά το πέρας του εξαμήνου καλείται ο αγοραστής να αποδείξει ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό. Το πώς αποδεικνύεται εάν ένα ελάττωμα είναι κατασκευαστικό (όπου κατασκευαστικό εννοείται αυτό το οποίο υπάρχει κατά την έξοδο από το εργοστάσιο άρα προϋπάρχει της πώλησης) το έχουμε αναφέρει: μόνο ένας πραγματογνώμονας μπορεί να το αποδείξει. Το καλό είναι ότι μάθαμε πως μπορούμε να διεκδικήσουμε επισκευή/αντικατάσταση/επιστροφή χρημάτων και όταν εκλείπουν από το κινητό χαρακτηριστικά που είχε διαφημίσει ο πωλητής κατά την στιγμή της αγοράς(2). Το άλλο που μας ενδιαφέρει ως καταναλωτές είναι ότι εμείς έχουμε να κάνουμε μόνο με τον πωλητή από τον οποίον αγοράσαμε το κινητό, κάτι που για εμένα ήταν αυτονόητο. Νομίζω, όμως, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι ο νόμος αφήνει ένα περιθώριο να κινηθείς και κατά του αντιπροσώπου/εισαγωγέα κάτω υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Εάν κάνω κάπου λάθος διόρθωσέ με ελεύθερα. :) (1) Εάν προσέξουμε τις εγγυήσεις των κατασκευαστών θα δούμε ότι αναφέρουν πως αντικαθιστούν/επισκευάζουν την συσκευή δωρεάν εφόσον εμείς έχουμε τηρήσει ορισμένες προϋποθέσεις κατά την χρήση της. Ουσιαστικά δηλαδή μας λένε ότι εάν εμείς ακολουθήσουμε τους κανόνες καλής χρήσης τότε αυτοί αποδέχονται σιωπηρά ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό. Σε περίπτωση, όμως, που εμείς έχουμε τηρήσει τους κανόνες καλής χρήσης αλλά ο κατασκευαστής αρνηθεί την δωρεάν επισκευή τότε έχουμε το δικαίωμα να καταφύγουμε στο νόμο και να απαιτήσουμε επανόρθωση, αφού αποδείξουμε με ατράνταχτο τρόπο ότι το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό. Επίσης υπάρχει ένα μικρό μπέρδεμα σχετικά με τους κανόνες καλής χρήσης: στις εγγυήσεις των κατασκευαστών συμπεριλαμβάνεται και το λογισμικό ως κανόνας καλής χρήσης ενώ δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο μπορεί να ισχύσει κατά νόμω. Εάν ίσχυε και κατά νόμω τότε δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε αναβαθμίσεις λογισμικού ή ακόμα και να εγκαταστήσουμε επιπλέον λογισμικό στο κινητό μας. (2) Πχ εάν μας δηλώσει γραπτώς ή μέσω διαφήμισης ότι τρέχει όλα τα τρέχοντα, κατά την στιγμή της αγοράς, προγράμματα office που υποστηρίζει η έκδοση του λειτουργικού και εμείς κάποια στιγμή διαπιστώσουμε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Προφανώς δεν θα δικαιωθούμε εάν την στιγμή της αγοράς το Kingsoft Office ήταν στην έκδοση 1.1 και έτρεχε σε android 2.3 και εμείς πάμε να τρέξουμε την έκδοση 3 που τρέχει σε android 4. Άλλη περίπτωση είναι αυτό που αναφέρθηκε με τα αδιάβροχα κινητά. Edited February 21, 2013 by cna Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Δεν μπορω να συνεχισω μια συζητηση στην οποια ο συνομιλητης μου κανει μονο ερωτησεις ενω απανταει πολυ επιλεκτικα. Ακομα και αυτα που παραθεσε στο τελευταιο post του για την 989/2011 δεν ερχονται σε αντιθεση με οτι εχω πει. Το προιον ειχε ελαττωμα κατα την παραδοση. Το υφασμα εκτος απο τους λεκεδες εμπαινε και στην πλυση. Δεν μπηκε στην πλυση μετα απο 1.5 χρονο και αφου ειχαν προηγηθει στο ιδιο υφασμα δεκαδες ή εκατονταδες πλυσεις οπως θα εκανε ενας καταναλωτης. Επιχειρηση ηταν που χρησιμοποιουσε το υφασμα για μπλουζες. Το ελαττωματικο υφασμα ειτε το πλυνεις πρωτη φορα στο 1μηνα ειτε στον 15μηνα, απο τη στιγμη που ειναι ελαττωματικο, θα μπει. Μετα απο 1,5 χρονο ασκησε την αγωγη που και παλι δεν εχω πει κατι διαφορετικο. Πηγε με τις διαταξεις του ελαττωματικου προιοντος κατα την παραδοση. Για να μην απαντάω επιλεκτικά, βρήκα την αναφορά σου στο ότι μετά το πέρας εξαμήνου ο καταναλωτής δε μπορεί να κάνει τίποτα... Αν δημιουργηθει μετα τοτε πας στην εγγυηση που δεν εχει καμια σχεση με τα παραπανω 2 χρονια. Αν το κινητο σου σταματησει τελειως να λειτουργει τον 13 μηνα τοτε δεν μπορεις να ισχυριστεις στον πωλητη οτι δεν λειτουργουσε απο την αρχη και να απαιτησεις επισκευη οταν η εγγυηση που σου εχει δωσει ο προθημευτης/κατασκευαστης ειναι μονο 1 χρονος. Μαλλον μπορεις να το ισχυριστεις αλλα δεν μπορεις να το αποδειξεις. Εκει δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Για αυτο λεω να κοιτατε την εγγυηση των προιοντων και μην επαναπαυεστε σε αυτα τα περιβοητα 2 χρονια γιατι δεν αποτελουν ουτε στην πραξη εγγυηση και δεν σας καλυπτουν στην περιπτωση που το προβλημα δημιουργηθει μετα. Με κόκκινο η εν λόγω αναφορά σου. Όπως μια μπούζα δεν πρέπει να μπαίνει στο πλύσιμο μετά από 1-10-50 πλύσεις, έτσι και μια οθόνη κινητού δεν πρέπει να χαλάει σε 1-10-15 μήνες, όπως άλλωστε συμβαίνει στην πλειοψηφία των κινητών που κυκλοφορούν στην αγορά. Αν άποψή σου είναι πως ένα οποιοδήποτε κινητό προϊόν που λειτουργούσε για έξι μήνες και σταμάτησε να λειτουργεί ορθά στους 6 μήνες + 1 ημέρα δεν είχε σφάλμα εξ αρχής, δικαίωμά σου, ευτυχώς που οι αρμόδιες δικαστικές αρχές έχουν διαφορετική άποψη από τη δική σου... Και σχετικά με τις μπλούζες, φυσικά και δεν είμαι αρμόδιος να γνωρίζω το πότε μπαίνει μια μπλούζα, αλλά προφανώς και δε μπήκαν όλες από την πρώτη πλύση, ειδάλλως ο ενάγων σίγουρα δε θα περίμενε ένα όμορφο πρωινό 1 χρόνο μετά τους 6 μήνες για να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώνατά του... Πιστεύω ότι αυτό είναι κατανοητό και αποτελεί κοινή λογική, όταν κάποιος σε κλέψει, δε θα περιμένεις 1,5 χρόνο να καταθέσεις έγκληση, θα το κάνεις άμεσα, όταν κάποιος σε χτυπήσει, όμοια, όταν κάποιος που σου χρωστάει λεφτά δε στα επιστρέφει το συμφωνηθέντα χρόνο, θα προσπαθήσεις πριν καταθέσεις έγκληση να τον συναιτήσεις εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και ύστερα θα τον εγκαλέσεις, σε καμία περίπτωση πάντως μετά από 1.5 χρόνο από τη γέννηση του δικαιώματος... Αυτά τα απλά παραδείγματα για να καταλάβουμε με κοινή λογική πως αν είχε ανακαλυφθεί από τον ενάγοντα η ύπαρξη του εν λόγω προβλήματος (μπάσιμο υφάσματος) νωρίτερα, νωρίτερα θα είχε καταθέσει και έγκληση... Η καθυστέρηση 1.5 χρόνου δε δικαιολογείται από τη διαδικασία παραγωγής-πώλησης και επιστροφής, είναι υπερβολικά μεγάλο το διάστημα... Αλλά και πάλι, δεν είναι αυτό το κύριο στοιχείο, όπως ανέφερα και παραπάνω... Ένα οποιοδήποτε κινητό προϊόν που λειτουργούσε για έξι μήνες και σταμάτησε να λειτουργεί ορθά στους 6 μήνες + 1 ημέρα, αποτελεί ελαττωματικό προϊόν, δε μπορεί να σταθεί νομικά ο ισχυρισμός ότι ο προσδόκιμος χρόνος ζωής πχ ενός κινητού είναι 7-10-15 μήνες, πως να το κάνουμε... Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Ένα οποιοδήποτε κινητό προϊόν που λειτουργούσε για έξι μήνες και σταμάτησε να λειτουργεί ορθά στους 6 μήνες + 1 ημέρα, αποτελεί ελαττωματικό προϊόν, δε μπορεί να σταθεί νομικά ο ισχυρισμός ότι ο προσδόκιμος χρόνος ζωής πχ ενός κινητού είναι 7-10-15 μήνες, πως να το κάνουμε... Με μοναδική εξαίρεση την μπαταρία. Η μπαταρία όντως επηρεάζεται σημαντικά από τον τρόπο που θα την χειριστεί κανείς και μπορεί να καταστραφεί πολύ γρήγορα. Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Με μοναδική εξαίρεση την μπαταρία. Η μπαταρία όντως επηρεάζεται σημαντικά από τον τρόπο που θα την χειριστεί κανείς και μπορεί να καταστραφεί πολύ γρήγορα. Η μπαταρία έχει προσδόκιμο ζωής όπως αναφέρεται και από τους κατασκευαστές, ανάλογα με τον τύπο της περίπου 1000 φορτίσεις. Αν εσύ αυτές τις κάνεις στο 6μηνο, τότε δε μπορείς να διεκδικήσεις κάτι επ αυτού... Καθαρά θέμα χρήσης το συγκεκριμένο, και όλες οι μπαταρίες της κατηγορίας λειτουργούν κατ αυτό τον τρόπο, οπότε δε μπορεί να ισχυριστεί κάποιος όσα ανέφερα παραπάνω, ότι δηλαδή τα υπόλοιπα συναφή προϊόντα λειτουργούν διαφορετικά... Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Απλά το λέω για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις φίλε rioener. Δυστυχώς ο πολύς κόσμος δεν μπορεί να έχει την τεχνοκρατική αντίληψη που έχω εγώ ή τη νομική που έχεις εσύ. Ο πολύς κόσμος νομίζει ότι το οποιοδήποτε πρόβλημα επιβάλλεται να διορθωθεί από τον πωλητή ενώ στην πραγματικότητα μόνο συγκεκριμένα πράγματα μπορούν να διορθωθούν δωρεάν. Πχ ο πολύς κόσμος εγκαθιστά την Χ εφαρμογή και αρχίζουν τα προβλήματα στο κινητό οπότε λέει "α, χάλια το λειτουργικό/κινητό" ενώ στην πραγματικότητα χάλια και κακογραμμένη είναι η εφαρμογή. Διάβασε παραπάνω το παράδειγμα με το αδιάβροχο κινητό για να δεις πώς δημιουργούνται οι παρεξηγήσεις και πώς μπορεί αλλάξει το πεδίο των διεκδικήσεων του αγοραστή. Edited February 21, 2013 by cna Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Απλά το λέω για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις φίλε rioener. Δυστυχώς ο πολύς κόσμος δεν μπορεί να έχει την τεχνοκρατική αντίληψη που έχω εγώ ή τη νομική που έχεις εσύ. Ο πολύς κόσμος νομίζει ότι το οποιοδήποτε πρόβλημα επιβάλλεται να διορθωθεί από τον πωλητή ενώ στην πραγματικότητα μόνο συγκεκριμένα πράγματα μπορούν να διορθωθούν δωρεάν. Πχ ο πολύς κόσμος εγκαθιστά την Χ εφαρμογή και αρχίζουν τα προβλήματα στο κινητό οπότε λέει "α, χάλια το λειτουργικό/κινητό" ενώ στην πραγματικότητα χάλια και κακογραμμένη είναι η εφαρμογή. Ναι έχεις δίκο φίλε μου... Και για το λόγο αυτό προσπαθούμε μέσω των διάφορων νημάτων να αναπτύξουμε τις απόψεις μας και να βοηθήσουμε όσους περισσότερους γίνεται, πάντα όμως σε λογικά πλαίσια, όχι να διεκδικούμε τον ουρανό με τ'αστρα που λέει κι ο λαός...!:p Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Για να μην απαντάω επιλεκτικά, βρήκα την αναφορά σου στο ότι μετά το πέρας εξαμήνου ο καταναλωτής δε μπορεί να κάνει τίποτα... Απαντωντας σε ενα ερωτημα δεν σημαινει οτι δεν προσπερασες και τις αλλες 2 αποφασεις. Με κόκκινο η εν λόγω αναφορά σου. Στο εκανα bold μηπως και το καταλαβεις τωρα. Αν δημιουργηθει μετα τοτε πας στην εγγυηση που δεν εχει καμια σχεση με τα παραπανω 2 χρονια. Αν το κινητο σου σταματησει τελειως να λειτουργει τον 13 μηνα τοτε δεν μπορεις να ισχυριστεις στον πωλητη οτι δεν λειτουργουσε απο την αρχη και να απαιτησεις επισκευη οταν η εγγυηση που σου εχει δωσει ο προθημευτης/κατασκευαστης ειναι μονο 1 χρονος. Μαλλον μπορεις να το ισχυριστεις αλλα δεν μπορεις να το αποδειξεις. Εκει δεν μπορεις να κανεις τιποτα. Για αυτο λεω να κοιτατε την εγγυηση των προιοντων και μην επαναπαυεστε σε αυτα τα περιβοητα 2 χρονια γιατι δεν αποτελουν ουτε στην πραξη εγγυηση και δεν σας καλυπτουν στην περιπτωση που το προβλημα δημιουργηθει μετα. Όπως μια μπούζα δεν πρέπει να μπαίνει στο πλύσιμο μετά από 1-10-50 πλύσεις, έτσι και μια οθόνη κινητού δεν πρέπει να χαλάει σε 1-10-15 μήνες, όπως άλλωστε συμβαίνει στην πλειοψηφία των κινητών που κυκλοφορούν στην αγορά. Αν άποψή σου είναι πως ένα οποιοδήποτε κινητό προϊόν που λειτουργούσε για έξι μήνες και σταμάτησε να λειτουργεί ορθά στους 6 μήνες + 1 ημέρα δεν είχε σφάλμα εξ αρχής, δικαίωμά σου, ευτυχώς που οι αρμόδιες δικαστικές αρχές έχουν διαφορετική άποψη από τη δική σου... Και σχετικά με τις μπλούζες, φυσικά και δεν είμαι αρμόδιος να γνωρίζω το πότε μπαίνει μια μπλούζα, αλλά προφανώς και δε μπήκαν όλες από την πρώτη πλύση, ειδάλλως ο ενάγων σίγουρα δε θα περίμενε ένα όμορφο πρωινό 1 χρόνο μετά τους 6 μήνες για να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώνατά του... Πιστεύω ότι αυτό είναι κατανοητό και αποτελεί κοινή λογική, όταν κάποιος σε κλέψει, δε θα περιμένεις 1,5 χρόνο να καταθέσεις έγκληση, θα το κάνεις άμεσα, όταν κάποιος σε χτυπήσει, όμοια, όταν κάποιος που σου χρωστάει λεφτά δε στα επιστρέφει το συμφωνηθέντα χρόνο, θα προσπαθήσεις πριν καταθέσεις έγκληση να τον συναιτήσεις εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και ύστερα θα τον εγκαλέσεις, σε καμία περίπτωση πάντως μετά από 1.5 χρόνο από τη γέννηση του δικαιώματος... Αυτά τα απλά παραδείγματα για να καταλάβουμε με κοινή λογική πως αν είχε ανακαλυφθεί από τον ενάγοντα η ύπαρξη του εν λόγω προβλήματος (μπάσιμο υφάσματος) νωρίτερα, νωρίτερα θα είχε καταθέσει και έγκληση... Η καθυστέρηση 1.5 χρόνου δε δικαιολογείται από τη διαδικασία παραγωγής-πώλησης και επιστροφής, είναι υπερβολικά μεγάλο το διάστημα... Αλλά και πάλι, δεν είναι αυτό το κύριο στοιχείο, όπως ανέφερα και παραπάνω... Ένα οποιοδήποτε κινητό προϊόν που λειτουργούσε για έξι μήνες και σταμάτησε να λειτουργεί ορθά στους 6 μήνες + 1 ημέρα, αποτελεί ελαττωματικό προϊόν, δε μπορεί να σταθεί νομικά ο ισχυρισμός ότι ο προσδόκιμος χρόνος ζωής πχ ενός κινητού είναι 7-10-15 μήνες, πως να το κάνουμε... Με αυτη τη λογικη αν η διαρκεια ζωης σε ενα πυκνωτη ειναι 10 χρονια τοτε θα εχεις και 10 χρονια εγγυηση αφου δεν ειναι λογικο να σου χαλασει στον 9 χρονο. Ετσι; Αρα θα πας και θα του πεις αλλαξε μου τον. 10 χρονια επρεπε να ζει το ταδε προιον. Μαλιστα. Επισης ετσι οπως τα εξηγεις καταργεις στην ουσια την εμπορικη εγγυηση, δηλαδη αυτη που μας δινουν τα κασταστηματα/αντιπροσωπειες ή για να το πω και διαφορετικα εξισωνεις την εμπορικη εγγυηση με την νομιμη. Δηλαδη μας λες οτι οποιοιοδηποτε προιον οποτε και να σου χαλασει, σημαινει οτι ειχε προβλημα απο την αρχη. Ασχετα αν για μεγαλο χρονικο διαστημα σου λειτουργουσε αψογα. Τοτε ποιο το νοημα της εμπορικης εγγυησης οταν σε ολα θα επικαλεισαι την νομιμη; Προσθετο χρονο; Οχι, αφου συνηθως δινουν 1 και 2 χρονια εμπορικη εγγυηση (την κλασικη) και αρα καλυπτεσαι ουτως ή αλλως με την νομιμη των 2 ετων (της ευρωπης). Οσο γιατι καποιος να το κυνηγησει μετα απο 1,5 χρονο αυτο με τη μπλουζα; Παραδειγμα: παραγγελνω υφασμα το οποιο δεν το χρησιμοποιω αμεσα γιατι εχω αλλο κατω και το καινουριο το αποθηκευω. Το κατεβαζω να το χρησιμοποιησω μετα απο 1.5 χρονο. Τοτε θα ανακαλυψω το προβλημα του, το οποιο ομως ειναι ολοφανερο οτι υπηρχε απο την αρχη. Γενικα ομως ειναι αστειο να μπλεκουμε παραδειγματα με μπλουζες και συσκευες. Διαφορετικο το καθενα. Στην μπλουζα δεν θα παρεις εμπορικη εγγυηση. Στη συσκευη θα το παρεις. Αλλα εσυ ακομα και εκει υποστηριζεις οτι αυτα τα δυο ειναι ισα. Αν άποψή σου είναι πως ένα οποιοδήποτε κινητό προϊόν που λειτουργούσε για έξι μήνες και σταμάτησε να λειτουργεί ορθά στους 6 μήνες + 1 ημέρα δεν είχε σφάλμα εξ αρχής, δικαίωμά σου, ευτυχώς που οι αρμόδιες δικαστικές αρχές έχουν διαφορετική άποψη από τη δική σου... Λογια, μονο λογια αγαπητε μου. Σου ζητησαμε να βαλεις τις δικαστικες αποφασεις, εβαλες 3, και ουτε μια απο αυτες δεν ερχεται σε αντιθετση με οτι εχω υποστηριξει. Ισα ισA που με επιβεβαιωνουν. Εξακολουθεις ομως να μιλας για αποφασεις οι οποιες απο οτι βλεπω ειναι αφαντες. Τις αλλες δυο αποφασεις που δεν αφορουσε υφασμα αλλα συσκευες (μηχανακι η μια και αυτοκινητο η αλλη) βλεπω τις περνας ετσι, ασχολιαστες. Edited February 21, 2013 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Αυτό που λέμε και δεν εννοείς να καταλάβεις είναι ότι μια οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να έχει τις ρίζες της σε εργοστασιακό ελάττωμα* που υπήρχε πριν την αγορά αλλά δεν ήταν δυνατό να διαπιστωθεί! Εκτός εάν κάνεις βίδες το κινητό όταν το αγοράζεις και ελέγχεις με τεχνικά μέσα όλες τις συγκολλήσεις και όλα τα υλικά που περιέχει το κινητό. Εδώ μπαίνει ο πραγματογνώμονας που θα αποφανθεί εάν η βλάβη προέρχεται από ελάττωμα άρα μπορώ να κάνω κάτι. Αν ένα προϊόν έχει μεγάλη διάρκεια ζωής τότε η εγγύηση οφείλει να έχει μια εύλογη διάρκεια σε σχέση με την εκτιμώμενη διάρκεια ζωής του προϊόντος, αυτό δεν λέει ο νόμος; Άρα εάν ένα προϊόν έχει διάρκεια ζωής 10 έτη τότε προφανώς το 1 έτος εγγύηση δεν είναι εύλογο! Εννοώ βέβαια εάν σου πουλήσουν τον πυκνωτή ως χωριστό προϊόν διότι ο νόμος αναφέρει ότι εάν εγώ βάλω ένα προϊόν Α για να φτιάξω ένα δικό μου προϊόν Β τότε αυτό που αγόρασα θα έχει τόση εγγύηση όση δίνω εγώ για το δικό μου προϊόν. Δηλαδή: εάν αγοράσω ένα κινητό που έχει 2 χρόνια εγγύηση τότε όλα τα μέρη του κινητού για εμένα, ως καταναλωτή, έχουν 2 χρόνια εγγύηση ασχέτως εάν η Χ εταιρία παροχής πυκνωτών δίνει 15 χρόνια εγγύηση στον κατασκευαστή. *Γι' αυτό και ο νόμος δεν αναφέρεται σε βλάβες αλλά σε ελαττώματα. Η βλάβη είναι το αποτέλεσμα ενός ελαττώματος. Η βλάβη μπορεί να εκδηλωθεί ανά πάσα στιγμή αναλόγως της φύσης του ελαττώματος. Πχ ένας πυκνωτής με κακή σύνδεση (ελάττωμα) δεν είναι αναγκαστικό ότι θα καεί (βλάβη) την πρώτη ημέρα λειτουργίας. Μπορεί να καεί τον 19ο μήνα από την αγορά αλλά η κακή σύνδεση είναι από το εργοστάσιο άρα το ελάττωμα υφίστατο την στιγμή της αγοράς. Edited February 21, 2013 by cna Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Αυτό που λέμε και δεν εννοείς να καταλάβεις είναι ότι μια οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να έχει τις ρίζες της σε εργοστασιακό ελάττωμα που υπήρχε πριν την αγορά αλλά δεν ήταν δυνατό να διαπιστωθεί! Εκτός εάν κάνεις βίδες το κινητό όταν το αγοράζεις και ελέγχεις με τεχνικά μέσα όλες τις συγκολλήσεις και όλα τα υλικά που περιέχει το κινητό. Εδώ μπαίνει ο πραγματογνώμονας που θα αποφανθεί εάν η βλάβη προέρχεται από ελάττωμα άρα μπορώ να κάνω κάτι. Αν ένα προϊόν έχει μεγάλη διάρκεια ζωής τότε η εγγύηση οφείλει να έχει μια εύλογη διάρκεια σε σχέση με την εκτιμώμενη διάρκεια ζωής του προϊόντος, αυτό δεν λέει ο νόμος; Άρα εάν ένα προϊόν έχει διάρκεια ζωής 10 έτη τότε προφανώς το 1 έτος εγγύηση δεν είναι εύλογο! Εννοώ βέβαια εάν σου πουλήσουν τον πυκνωτή ως χωριστό προϊόν διότι ο νόμος αναφέρει ότι εάν εγώ βάλω ένα προϊόν Α για να φτιάξω ένα δικό μου προϊόν Β τότε αυτό που αγόρασα θα έχει τόση εγγύηση όση δίνω εγώ για το δικό μου προϊόν. Οχι απαραιτητα. Στα προιοντα τεχνολογιας η διαρκεια της εμπορικης εγγυησης, αυτης δηλαδη που δινουν τα καταστηματα, μπορει να εχει σχεση με το κατα ποσο παραμενουν συγχρονα στην αγορα. Αλλα εδω στην 2η παραγραφο μου μιλας για την εμπορικη εγγυηση αλλα παραπανω υποστηριζεις και εσυ οτι εμπορικη εγγυηση=νομιμη εγγυηση. Η διαρκεια της εμπορικης εγγυησης δεν μπορει να οριστει απο κανεναν νομο. Ειναι συμβαση μεταξυ καταναλωτη με πωλητη/αντιπροσωπεια. Ποσες φορες πρεπει να το πω για να το κατανοησετε; Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Συγνώμη αλλά προσπαθείς να μας μπερδέψεις σκοπίμως. Ξαναδιάβασε τί έγραψα. Αναφέρθηκα πουθενά στην πρώτη παράγραφο σε εμπορική εγγύηση; Είπα ότι εάν καταφέρω να αποδείξω πως μια Χ βλάβη οφείλεται σε εργοστασιακό (πραγματικό δηλαδή) ελάττωμα, προφανώς με την συνδρομή πραγματογνώμονα και ίσως ενώπιον δικαστηρίου, τότε έχω δικαίωμα να ζητήσω την επανόρθωση της βλάβης (επισκευή ή αντικατάσταση έως και υπαναχώρηση από την σύμβαση). ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ??!?!?!?!?!!? Μην τρελαθούμε τελείως δηλαδή... Το ποια οδό θα επιλέξω ως καταναλωτής είναι στην ΔΙΚΗ ΜΟΥ ευχέρεια ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Εάν με καλύπτουν οι όροι της εμπορικής εγγύησης θα καταφύγω εκεί, εάν όχι θα καταφύγω στο νόμο, αλλά όλα αυτά είναι στην δική μου ευχέρεια και κανείς δεν έχει δικαίωμα να μου την στερήσει, είτε γραπτώς είτε προφορικώς. Ο νόμος επίσης δεν καθορίζει την διάρκεια της εγγύησης αλλά βάζει έναν γενικό και αόριστο κανόνα για το πόση πρέπει να είναι αυτή, εφόσον έχει την βούληση κάποιος από τους εμπλεκόμενους (πωλητής, αντιπρόσωπος, εισαγωγέας ή κατασκευαστής) να παράσχει εγγύηση. Λέει ή όχι ότι πρέπει να είναι εύλογης διάρκειας σε σχέση είτε με το προσδόκιμο ζωής είτε με το για πόσο καιρό είναι τεχνολογικά σύγχρονο το προϊόν; Υπόψιν ότι ένας πυκνωτής μπορεί να είναι τεχνολογικά σύγχρονος για πολύ μεγαλύτερο διάστημα απ' ότι το ίδιο το κινητό, με την έννοια ότι μπορείς να βρεις πυκνωτές με έτος σχεδιασμού/κατασκευής το 2000 σε συσκευές του 2014. Edited February 21, 2013 by cna Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Απαντωντας σε ενα ερωτημα δεν σημαινει οτι δεν προσπερασες και τις αλλες 2 αποφασεις. Στο εκανα bold μηπως και το καταλαβεις τωρα. Με αυτη τη λογικη αν η διαρκεια ζωης σε ενα πυκνωτη ειναι 10 χρονια τοτε θα εχεις και 10 χρονια εγγυηση αφου δεν ειναι λογικο να σου χαλασει στον 9 χρονο. Ετσι; Αρα θα πας και θα του πεις αλλαξε μου τον. 10 χρονια επρεπε να ζει το ταδε προιον. Μαλιστα. Επισης ετσι οπως τα εξηγεις καταργεις στην ουσια την εμπορικη εγγυηση, δηλαδη αυτη που μας δινουν τα κασταστηματα/αντιπροσωπειες ή για να το πω και διαφορετικα εξισωνεις την εμπορικη εγγυηση με την νομιμη. Δηλαδη μας λες οτι οποιοιοδηποτε προιον οποτε και να σου χαλασει, σημαινει οτι ειχε προβλημα απο την αρχη. Ασχετα αν για μεγαλο χρονικο διαστημα σου λειτουργουσε αψογα. Τοτε ποιο το νοημα της εμπορικης εγγυησης οταν σε ολα θα επικαλεισαι την νομιμη; Προσθετο χρονο; Οχι, αφου συνηθως δινουν 1 και 2 χρονια εμπορικη εγγυηση (την κλασικη) και αρα καλυπτεσαι ουτως ή αλλως με την νομιμη των 2 ετων (της ευρωπης). Οσο γιατι καποιος να το κυνηγησει μετα απο 1,5 χρονο αυτο με τη μπλουζα; Παραδειγμα: παραγγελνω υφασμα το οποιο δεν το χρησιμοποιω αμεσα γιατι εχω αλλο κατω και το καινουριο το αποθηκευω. Το κατεβαζω να το χρησιμοποιησω μετα απο 1.5 χρονο. Τοτε θα ανακαλυψω το προβλημα του, το οποιο ομως ειναι ολοφανερο οτι υπηρχε απο την αρχη. Γενικα ομως ειναι αστειο να μπλεκουμε παραδειγματα με μπλουζες και συσκευες. Διαφορετικο το καθενα. Στην μπλουζα δεν θα παρεις εμπορικη εγγυηση. Στη συσκευη θα το παρεις. Αλλα εσυ ακομα και εκει υποστηριζεις οτι αυτα τα δυο ειναι ισα. Λογια, μονο λογια αγαπητε μου. Σου ζητησαμε να βαλεις τις δικαστικες αποφασεις, εβαλες 3, και ουτε μια απο αυτες δεν ερχεται σε αντιθετση με οτι εχω υποστηριξει. Ισα ισA που με επιβεβαιωνουν. Εξακολουθεις ομως να μιλας για αποφασεις οι οποιες απο οτι βλεπω ειναι αφαντες. Τις αλλες δυο αποφασεις που δεν αφορουσε υφασμα αλλα συσκευες (μηχανακι η μια και αυτοκινητο η αλλη) βλεπω τις περνας ετσι, ασχολιαστες. Μα είναι δυνατόν να προσπερνάω 2 αποφάσεις που εγώ ο ίδιος παρέθεσα, ενώ μάλιστα ανέφερα και για ποιο λόγο τις παραθέτω??? Αν είναι δυνατόν! Βλέποντας όμως ότι δεν κατάλαβες τότε το λόγο που τις παρέθεσα, επέλεξα να μη συνεχίσω σχολιασμό, όπως θα κάνω και τώρα επ αυτών. Για την 1η, το ότι επιλέγεις να συνεχίζεις να την ερμηνεύεις όπως εσύ επιθυμείς, θα στο πω και πάλι, καθαρά δικό σου αυτό το θέμα, δε μπορώ να επέμβω... Όσο bold και να κάνεις, δεν αίρει το γεγονός ότι υποστήριξες ότι μετά το πέρας της εμπορικής εγγύησης (που στο παράδειγμά σου ήταν 1 χρόνος) δε μπορεί ο καταναλωτής να κάνει τίποτα. Βάλε λοιπόν bold, βάλε και χρώμα, η ιστορία δεν αλλάζει, δυστυχώς η ευτυχώς... Με αυτή τη λογική αν ο πυκνωτής που αναφέρεις σου χαλάσει στον 9ο χρόνο έχει παρέλθει η 2ετία και έχει παραγραφεί το δικαίωμά σου που απορρέει από τη σύμβαση που σύναψες, οπότε δυστυχώς όχι, δε μπορείς να κάνεις τίποτα, εκτός κι αν η εμπορική εγγύηση που σου παρήχε γραπτώς η εταιρεία αναφέρει άλλως. Αν όμως στο ίδιο παράδειγμα σου έχει δώσει εμπορική εγγύηση 1 έτους, και σου χαλάσει στους 23 μήνες, τότε , εφόσον έχει προσδόκιμο 10 έτη όπως αναφέρεις και συναφή πυκνωτές της αγοράς αντεχουν τόσο, ναι, ο πυκνωτής σου είναι ελαττωματικός... Δεκτό το παράδειγμα που αναφέρεις για την αποθήκευση του υφάσματος, αν και μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι αποθήκευσε το ύφασμα και το χρησιμοποίησε μετά από 1.5 χρόνο γιανα φτιάξει περίπου 250 μπλούζες... Δεκτό όμως ξαναλέω. Όπως όμως ανέφερα και στην προηγούμενη ανάρτησή μου, δεν είναι αυτό που μετράει... Ουδέποτε υποστήριξα ότι μια μπλούζα είναι ίδια με ένα κινητό, πως θα μπορούσα άλλωστε... Και δε με ενδιαφέρει σε καμία μα καμία περίπτωση το είδος που πραγματεύεται, η νομοθεσία αφορά κάθε κινητό πράγμα, και αυτό ακριβώς με αφορά κι εμένα, είτε αυτό το κινητό πράγμα είναι μπλούζα, είτε κινητό, είτε αυτοκίνητο είτε τέλος πάντων το οτιδήποτε... Ελπίζω να έγινα αυτή τη φορά κατανοητός, αλλά βλέπω πως όπως αναφέρει και παραπάνω ο φίλος cna σκοπίμως και συνεχώς προσπαθείς να μπερδέψεις τους αναγνώστες για να εξυπηρετήσεις δικούς σου σκοπούς, και τα δικά σου συμφέροντα... Το νόημα της νομικής εγγύησης δεν είναι άλλο από την ελάχιστη κάλυψη των καταναλωτών από τις πρακτικές και την αισχροκέρδια των επιχειρήσεων, το νόημα της εμπορικής εγγύησης δεν είναι άλλο από ένα ακόμη μέσο προσέλκυσης πελατών από τις εταιρείες (όπως έκανε παλιότερα η multirama με τις επεκτάσεις, όπως έκανε η ΚΙΑ με την 7ετία, διάφορες παροχές DOA, παροχή άλλου αυτοκινήτου όσο το δικό σου βρίσκεται στο service, άλλου κινητού όσο το κινητό σου βρίσκεται στο service κ.α.) Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Νομίζω πως ο φίλος runner μπορεί να μην έχει την τεχνική αντίληψη για να καταλάβει μερικά πράγματα. Παράδειγμα: αγοράζω αυτοκίνητο στο οποίο έχει γίνει κακή συναρμογή του συμπλέκτη (αυτό είναι πραγματικό ελάττωμα όπως και να το κάνουμε και δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε την στιγμή της αγοράς διότι ο συμπλέκτης είναι σε σφραγισμένο τμήμα του αυτοκινήτου) και το αυτοκίνητο έχει εμπορική εγγύηση 1 έτους. Στους 18 μήνες βγαίνω για πρώτη φορά στην εθνική οδό και τρέχω με 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Μετά από 20 λεπτά ο συμπλέκτης παραδίδει πνεύμα και το αυτοκίνητο ακινητοποιείται. Η καταστροφή του συμπλέκτη είναι η βλάβη που παρουσιάζει, η οποία μπορεί να προκλήθηκε για Χ λόγους. Εάν εγώ καταφέρω να συνδέσω την βλάβη με το ελάττωμα* που ανέφερα παραπάνω τότε ενεργοποιώ τις νόμιμες διαδικασίες και μπορώ να ζητήσω την επανόρθωση της βλάβης ασχέτως του αν έχει λήξει η εμπορική εγγύηση. *Το ελάττωμα ανακαλύφθηκε στο συνεργείο αφού παρήλθαν οι 18 μήνες από την αγορά... Edited February 21, 2013 by cna Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Νομίζω πως ο φίλος runner μπορεί να μην έχει την τεχνική αντίληψη για να καταλάβει μερικά πράγματα. Παράδειγμα: αγοράζω αυτοκίνητο στο οποίο έχει γίνει κακή συναρμογή του συμπλέκτη (αυτό είναι πραγματικό ελάττωμα όπως και να το κάνουμε και δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε την στιγμή της αγοράς διότι ο συμπλέκτης είναι σε σφραγισμένο τμήμα του αυτοκινήτου) και το αυτοκίνητο έχει εμπορική εγγύηση 1 έτους. Στους 18 μήνες βγαίνω για πρώτη φορά στην εθνική οδό και τρέχω με 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Μετά από 20 λεπτά ο συμπλέκτης παραδίδει πνεύμα και το αυτοκίνητο ακινητοποιείται. Η καταστροφή του συμπλέκτη είναι η βλάβη που παρουσιάζει, η οποία μπορεί να προκλήθηκε για Χ λόγους. Εάν εγώ καταφέρω να συνδέσω την βλάβη με το ελάττωμα* που ανέφερα παραπάνω τότε ενεργοποιώ τις νόμιμες διαδικασίες και μπορώ να ζητήσω την επανόρθωση της βλάβης ασχέτως του αν έχει λήξει η εμπορική εγγύηση. *Το ελάττωμα ανακαλύφθηκε στο συνεργείο αφού παρήλθαν οι 18 μήνες από την αγορά... Σωστό το παράδειγμά σου... Anyway, θα πρέπει να αφήσω την όμορφη παρέα σας, βρίσκομαι ήδη στο Παρίσι... Ελπίζω από τις πολλές αντιπαραθέσεις να βοηθηθούν έστω και λίγοι και να πράξουν αυτά που τους συμβουλεύουμε, να απαυθυνθούν δηλαδή στις αρχές για να βρουν το δίκιο τους, και πραγματικά τις περισσότερες φορές ούτε που θα φτάσει η υπόθεσή τους στην αρλοαματική διαδικασία... Φιλιά πολλά σε όλους και όλες, να είστε καλά! Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Αλλα εδω στην 2η παραγραφο μου μιλας για την εμπορικη εγγυηση αλλα παραπανω υποστηριζεις και εσυ οτι εμπορικη εγγυηση=νομιμη εγγυηση... Συγνώμη αλλά προσπαθείς να μας μπερδέψεις σκοπίμως. Ξαναδιάβασε τί έγραψα. Αναφέρθηκα πουθενά στην πρώτη παράγραφο σε εμπορική εγγύηση; Είπα ότι εάν καταφέρω να αποδείξω πως μια Χ βλάβη οφείλεται σε εργοστασιακό (πραγματικό δηλαδή) ελάττωμα, προφανώς με την συνδρομή πραγματογνώμονα και ίσως ενώπιον δικαστηρίου, τότε έχω δικαίωμα να ζητήσω την επανόρθωση της βλάβης (επισκευή ή αντικατάσταση έως και υπαναχώρηση από την σύμβαση). ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ??!?!?!?!?!!? Μην τρελαθούμε τελείως δηλαδή... Το ποια οδό θα επιλέξω ως καταναλωτής είναι στην ΔΙΚΗ ΜΟΥ ευχέρεια ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Εάν με καλύπτουν οι όροι της εμπορικής εγγύησης θα καταφύγω εκεί, εάν όχι θα καταφύγω στο νόμο, αλλά όλα αυτά είναι στην δική μου ευχέρεια και κανείς δεν έχει δικαίωμα να μου την στερήσει, είτε γραπτώς είτε προφορικώς. Μου εξηγεις τι εχεις πει στην πρωτη παραγραφο ενω εγω σου εχω πει για την 2η. Χρειαζεται να πω κατι παραπανω; Μα είναι δυνατόν να προσπερνάω 2 αποφάσεις που εγώ ο ίδιος παρέθεσα, ενώ μάλιστα ανέφερα και για ποιο λόγο τις παραθέτω??? Αν είναι δυνατόν! Βλέποντας όμως ότι δεν κατάλαβες τότε το λόγο που τις παρέθεσα, επέλεξα να μη συνεχίσω σχολιασμό, όπως θα κάνω και τώρα επ αυτών. Με ποιον τροπο σχολιασες το παρακατω; Εστω να δεχτω οτι την ΕΑ 4547/2012 την παραθεσες για αλλο λογο. Η ΑΠ 202/2007 ; Αγαπητε rioener πετας αριθμους αποφασεων οι οποιοι ερχονται δηθεν σε αντιθεση με αυτα που εχω υποστηριξει στο thread. Ετσι δημιουργουμε και τις εντυπωσεις σε αυτους που δεν εχουν προσβαση στις αποφασεις. Βεβαια και η ΑΠ 202/2007 αλλα και η ΕΑ 4547/2012 (η ΕΑ 989/2011 δεν υπαρχει ουτε στο dsanet ουτε στη nomos) μιλανε για πωληση καινουριου προιοντος... που ειχε ελαττωμα κατα την αγορα. Διαπιστωθηκε αμεσα το ελαττωμα. Καμια απο αυτες τις αποφασεις δεν αντικρουουν τα οσα εχω πει αλλα ισα ισα που με επιβεβαιωνουν. Αποδειξεις: ΑΠ 202/2007 Στις "ταδε του μηνος", η εναγομένη του παρέδωσε ένα καινουργο "προιον". Αμέσως μετά την παραλαβή του προιντος, ο ενάγων το έθεσε σε κυκλοφορία και διαπίστωσε ότι αυτό έφερε πραγματικά ελαττώματα.." ΕΑ 4547/2012 Σε σύντομο χρονικό διάστημα από την παραλαβή του, οι ενάγοντες διαπίστωσαν... Το νόημα της νομικής εγγύησης δεν είναι άλλο από την ελάχιστη κάλυψη των καταναλωτών από τις πρακτικές και την αισχροκέρδια των επιχειρήσεων, το νόημα της εμπορικής εγγύησης δεν είναι άλλο από ένα ακόμη μέσο προσέλκυσης πελατών από τις εταιρείες (όπως έκανε παλιότερα η multirama με τις επεκτάσεις, όπως έκανε η ΚΙΑ με την 7ετία, διάφορες παροχές DOA, παροχή άλλου αυτοκινήτου όσο το δικό σου βρίσκεται στο service, άλλου κινητού όσο το κινητό σου βρίσκεται στο service κ.α.) Συγγνωμη αυτη ειναι η απαντηση σου στο παρακατω ερωτημα που σου εκανα; Επισης ετσι οπως τα εξηγεις καταργεις στην ουσια την εμπορικη εγγυηση, δηλαδη αυτη που μας δινουν τα καταστηματα/αντιπροσωπειες ή για να το πω και διαφορετικα εξισωνεις την εμπορικη εγγυηση με την νομιμη. Δηλαδη μας λες οτι οποιοιοδηποτε προιον οποτε και να σου χαλασει, σημαινει οτι ειχε προβλημα απο την αρχη. Ασχετα αν για μεγαλο χρονικο διαστημα σου λειτουργουσε αψογα. Τοτε ποιο το νοημα της εμπορικης εγγυησης οταν σε ολα θα επικαλεισαι την νομιμη; Προσθετο χρονο; Οχι, αφου συνηθως δινουν 1 και 2 χρονια εμπορικη εγγυηση (την κλασικη) και αρα καλυπτεσαι ουτως ή αλλως με την νομιμη των 2 ετων (της ευρωπης). Αρα δεν εχει κανενα νοημα η εμπορικη εγγυηση. Διαφημιστικο τρικ ειναι. Ειτε δινει 1 χρονο εμπορικη εγγυηση ειτε δυο, ειτε ειναι αντιπροσωπειας η εγγυηση, ειτε ειναι καταστηματος δεν εχει απολυτως καμια διαφορα... με βαση τη λογικη σου. Γιατι; Γιατι καλυπτεσαι απο την νομιμη εγγυηση και η εμπορικη εγγυηση θα σου ειναι αχρηστη εφοσον δεν ειναι μεγαλυτερη της νομιμης. Σε αυτο το συμπερασμα καταληγει κανεις με αυτα που εχεις πει και ειναι ακρως επικινδυνο να την πατησουν οι καταναλωτες ετσι και πιστεψουν σε αυτο. Νομίζω πως ο φίλος runner μπορεί να μην έχει την τεχνική αντίληψη για να καταλάβει μερικά πράγματα. Παράδειγμα: αγοράζω αυτοκίνητο στο οποίο έχει γίνει κακή συναρμογή του συμπλέκτη (αυτό είναι πραγματικό ελάττωμα όπως και να το κάνουμε και δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε την στιγμή της αγοράς διότι ο συμπλέκτης είναι σε σφραγισμένο τμήμα του αυτοκινήτου) και το αυτοκίνητο έχει εμπορική εγγύηση 1 έτους. Στους 18 μήνες βγαίνω για πρώτη φορά στην εθνική οδό και τρέχω με 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Μετά από 20 λεπτά ο συμπλέκτης παραδίδει πνεύμα και το αυτοκίνητο ακινητοποιείται. Η καταστροφή του συμπλέκτη είναι η βλάβη που παρουσιάζει, η οποία μπορεί να προκλήθηκε για Χ λόγους. Εάν εγώ καταφέρω να συνδέσω την βλάβη με το ελάττωμα* που ανέφερα παραπάνω τότε ενεργοποιώ τις νόμιμες διαδικασίες και μπορώ να ζητήσω την επανόρθωση της βλάβης ασχέτως του αν έχει λήξει η εμπορική εγγύηση. *Το ελάττωμα ανακαλύφθηκε στο συνεργείο αφού παρήλθαν οι 18 μήνες από την αγορά... Συγνωμη, εγω δεν εχω την τεχνικη καταρτιση ενω εσεις εχετε την νομικη καταρτιση και μου εξηγειτε το νομο; Αποφοιτος νομικης να ειχε μπει εδω μεσα θα ειχε φριξει με αυτα που λετε. Οσο για το παραδειγμα σου, σωστα τα λες. Αρκει ομως να μπορεις να αποδειξεις οτι η βλαβη αυτη προκληθηκε απο την κακη συναρμολογηση που ειχε κατα την παραδοση. ΥΓ. Περιμενω ακομα τις δικαστικες αποφασεις που με ακυρωνουν. Edited February 21, 2013 by runner70 Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Συγνώμη αλλά όταν είπες ότι κι εγώ παραπάνω έλεγα ότι νόμιμη=εμπορική νόμισα ότι εννοούσες την προηγούμενη παράγραφο της δημοσίευσης. Προφανώς η εμπορική εγγύηση έχει νόημα όταν προβλέπει επιπλέον καλύψεις στον καταναλωτή από την ελάχιστη κάλυψη που προσφέρει ο νόμος. Ο νόμος δεν προσφέρει εγγύηση αλλά μια κάποια προστασία του καταναλωτή από κακές πρακτικές των εταιριών. Προφανώς εάν κάτι δεν το καλύπτει η εμπορική εγγύηση αλλά το καλύπτει ο νόμος έχω το δικαίωμα να καταφύγω στο νόμο. Δικαίωμά μου δεν είναι; Άλλωστε ο ίδιος ο νόμος αναφέρεται σε προαιρετική ενεργοποίηση της εμπορικής εγγύησης ("ο καταναλωτής μπορεί -δεν λέει πρέπει ή οφείλει- να ζητήσει την τήρηση της εγγύησης"). Πάντως έχει συμβεί εδώ πέρα το εξής: ενώ έχω αναθεωρήσει και διορθώσει ορισμένα λάθη που έκανα (όπως εμπορική=νόμιμη), κυρίως λόγω του ότι η οδηγία 1999/44/ΕΚ αναφέρεται σε statutory warranty, εσύ φαίνεται ότι συνεχίζεις να επιμένεις πως εάν ένα κινητό προϊόν χαλάσει τον 13ο μήνα ενώ είχε εμπορική εγγύηση 12 μηνών τότε ο καταναλωτής δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το ορθό είναι ότι: ο καταναλωτής δεν μπορεί να κάνει τίποτα εφόσον πρόκειται για φυσιολογική φθορά και το προϊόν βρίσκεται εκτός εμπορικής εγγύησης, ασχέτως εάν είναι εντός των δύο ετών από την αγορά του προϊόντος. Διαφωνείς σε αυτήν την διατύπωση; Edited February 21, 2013 by cna Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner70 Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 Πάντως έχει συμβεί εδώ πέρα το εξής: ενώ έχω αναθεωρήσει και διορθώσει ορισμένα λάθη που έκανα (όπως εμπορική=νόμιμη), κυρίως λόγω του ότι η οδηγία 1999/44/ΕΚ αναφέρεται σε statutory warranty, εσύ φαίνεται ότι συνεχίζεις να επιμένεις πως εάν ένα κινητό προϊόν χαλάσει τον 13ο μήνα ενώ είχε εμπορική εγγύηση 12 μηνών τότε ο καταναλωτής δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Το ορθό είναι ότι: ο καταναλωτής δεν μπορεί να κάνει τίποτα εφόσον πρόκειται για φυσιολογική φθορά και το προϊόν βρίσκεται εκτός εμπορικής εγγύησης, ασχέτως εάν είναι εντός των δύο ετών από την αγορά του προϊόντος. Διαφωνείς σε αυτήν την διατύπωση; Εφοσον λειτουργουσε αψογα το κινητο και χαλασε ξαφνικα τον 13ο μηνα, τοτε ναι μεν μπορει να ισχυριστει οτι χαλασε γιατι θα ειχε καποιο ελαττωμα κατα την παραδοση αλλα αυτο θα πρεπει να το αποδειξει. Αν δεν το αποδειξει δεν μπορει να κανει τιποτα. Η αιτιολογηση οτι το κινητο με φυσιολογικη φθορα δεν θα χαλουσε τον 13μηνα και οτι εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης δεν αποτελει απο μονη της αποδειξη για ελαττωμα κατα την παραδοση. Αν αποτελουσε τοτε στην ουσια θα λεγαμε οτι υπαρχει και υποχρεωτικη εμπορικη εγγυηση 2 ετων εφοσον το προιον εχει μεγαλυτερη διαρκεια ζωης απο το 1 ετος. Παράθεση Περί εγγύησης προϊόντων [2 χρόνια ευρωπαϊκή εγγύηση; Μπα!] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. February 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. February 21, 2013 (edited) Συμφωνούμε λοιπόν ότι εάν μπορέσει ο καταναλωτής να αποδείξει σχέση βλάβης με πραγματικό ελάττωμα, το οποίο δεν το αποδέχθηκε ανεπιφύλακτα κατά την στιγμή της αγοράς, τότε θα δικαιωθεί. Η απορία που έχω είναι εάν αυτό πρέπει να γίνει ενώπιον δικαστηρίου ή εάν αρκεί η πρόσληψη εμπειρογνώμονα εκ μέρους του καταναλωτή και εξώδικη γνωστοποίηση πριν υποβληθούν οι μηνύσεις. Θα μου πεις βέβαια ότι αυτό έχει να κάνει με το φιλότιμο της εταιρίας. Πριν το δικαστήριο έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τα πάντα... Επίσης δεν ξέρω κατά πόσον μπορεί να αποδειχθεί ο ισχυρισμός ότι το κινητό δεν ήταν ποιοτικά το ίδιο με άλλα της κατηγορίας του την στιγμή της αγοράς εάν αυτό χαλάσει τον 13ο μήνα που λέμε. Ο νόμος αναφέρει στις συνομολογούμενες ιδιότητες ότι το προϊόν πρέπει να είναι ποιοτικά το ίδιο με άλλα της κατηγορίας του. Η συνδρομή νομικού χρειάζεται για να μου αναλύσει τί εννοεί επακριβώς ο νομοθέτης όταν αναφέρει την λέξη "ποιοτικά". Έχει να κάνει με τις αντοχές των υλικών από τα οποία απαρτίζεται ή μόνο στην αίσθηση ποιότητας που αφήνει η χρήση του (πχ φιλικό προς το δέρμα περίβλημα); Edited February 21, 2013 by cna Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
purpendicular Δημ. June 11, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2013 Έχω πάει το κινητό μου (xperia z) εδώ και 3 εβδομάδες στην sony της Καλλιθέας για ένα πρόβλημα στην κάμερα, και μου λένε πως ακόμα περιμένουν ανταλλακτικό. Είναι λογικό αυτό; Από σερβις της sony έως τώρα, γιατί έχω και εμπειρία από προηγούμενη συσκευή, είναι χάλια! Καθυστερούν χαρακτηριστικά τις επιδιορθώσεις, χωρίς να παρέχουν την δυνατότητα να δώσουν μια άλλη συσκευή ώστε κάποιος να μπορεί να κάνει την δουλειά του. Παράθεση http://mowned.com/sig/purpendicular.smart.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dtf Δημ. June 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2013 (edited) EIXA THN ATYXIA NA ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ RING TONES ΠΟΥ ΕΓΩ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΣΕ ΤΟΝΝΟΥΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ, ΣΕ ΠΕΤΑΝΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΞΑΦΝΗΚΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ SILENT ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΡΕΛΛΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΦΑΛΜΑ. ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΒΓΕΝΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΗ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΤΟ DUOS ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ 29 ΣΗΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ CONFERENCE Η ΔΕ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ " ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΤΕ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ. :!:Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.:!: Edited June 25, 2013 by zxr Παράθεση dtf Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sobo Δημ. July 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2013 Καλησπέρα, Αγόρασα πρόσφατα ένα sony xperia go και από το πάνω μέρος της οθόνης φαίνεται ο οπίσθιος φωτισμός. Δυστυχώς επειδή ήμουν διακοπές δεν μπόρεσα να το επιστρέψω μέσα στις 7 μέρες (τη Δευτέρα συμπληρώνω 14 μέρες) που ισχύει το DOA με αποτέλεσμα τώρα να χρειάζεται να τραβήξω τον Γολγοθά που λέγεται Sony Service. Το Πλαίσιο (από εκεί το αγόρασα) μου είπε αν θέλω να κερδίσω χρόνο να το πάω μόνος στην Teleservice. Στο forum όμως διαβάζω ότι δεν είναι και το καλύτερο service point. Το ίδιο διαβάζω και για την Omnitech. Μπορεί κάποιος να μου συστήσει κάποιο καλό? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dtf Δημ. July 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2013 (edited) ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΜΕ ΤΗ SONY ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ :!:Θα σε παρακαλούσα θερμά να αποφεύγεις τα κεφαλαία και να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες, διότι είναι σαν να φωνάζεις και απαγορεύεται από τους Ο.Π.Χ.:!: Edited July 21, 2013 by zxr Παράθεση dtf Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zxr Δημ. July 21, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2013 Καλησπέρα, Αγόρασα πρόσφατα ένα sony xperia go και από το πάνω μέρος της οθόνης φαίνεται ο οπίσθιος φωτισμός. Δυστυχώς επειδή ήμουν διακοπές δεν μπόρεσα να το επιστρέψω μέσα στις 7 μέρες (τη Δευτέρα συμπληρώνω 14 μέρες) που ισχύει το DOA με αποτέλεσμα τώρα να χρειάζεται να τραβήξω τον Γολγοθά που λέγεται Sony Service. Το Πλαίσιο (από εκεί το αγόρασα) μου είπε αν θέλω να κερδίσω χρόνο να το πάω μόνος στην Teleservice. Στο forum όμως διαβάζω ότι δεν είναι και το καλύτερο service point. Το ίδιο διαβάζω και για την Omnitech. Μπορεί κάποιος να μου συστήσει κάποιο καλό? Ας μην βιαζόμαστε να αφορίσουμε. Δοκίμασε να το πας στη Arvato όπως σου έχουν συστήσει να δεις τι θα σου πουν και βλέπεις από κει και πέρα. Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sobo Δημ. July 22, 2013 Κοινοποίηση Δημ. July 22, 2013 Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το πήγα τελικά στην Teleservice. Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από την εξυπηρέτηση τους και προβληματίστηκα για το αν θα το αφήσω ή όχι. Μου έδωσαν όμως να μιλήσω με κάποιον τεχνικό για κάποιους ενδοιασμούς που είχα και πείστηκα. Όταν έχω νεότερα θα επανέλθω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. September 19, 2013 Κοινοποίηση Δημ. September 19, 2013 Παιδιά η γνώμη σας για το service του γερμανού? Που τα στέλνει τα Sony κινητά? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.