Jump to content

Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές


multiPetros
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά την καλησπέρα μου.

 

 

Παρήγγειλα ένα Sony Xperia M από γνωστό σκρουτζομάγαζο σαν δώρο για τον αδερφό μου. Εντός 2 ημερών παρουσίασε πρόβλημα με επαναλαμβανόμενες επανεκκινήσεις. Επικοινώνησα με το κατάστημα πώλησης και μετά από προτροπή του τεχνικού, έκανα αναβάθμιση στην τελευταία διαθέσιμη έκδοση λογισμικού. Οι επανεκκινήσεις συνέχισαν κανονικά οπότε άμεσα επικοινώνησα ξανά και το κινητό εστάλη πίσω προς έλεγχο.

 

Αφού με ενημέρωσαν πως επιδιορθώθηκε ΞΑΝΑ το λογισμικό, η συσκευή, μου απεστάλη ξανά πίσω ΜΑΖΙ με τις επανεκκινήσεις. Μετά απο πολλές συζητήσεις ΚΑΙ με το κατάστημα αλλά ΚΑΙ με την Sony ζήτησα αντικατάσταση, μέσα στο πλαίσιο της DOA (ο πρώτος έλεγχος απο την εταιρία έγινε εντός των 7 εργάσιμων ημερών) πράγμα το οποίο αρνούνται πεισματικά.

 

Αντ'αυτού μου είπαν οτι θα αλλαχθεί η πλακέτα και θα μου αποσταλεί η συσκευή γιατί "δεν ήταν μη λειτουργική η συσκευή κλπ". Απο την στιγμή που ήταν δηλαδή λειτουργική η συσκευή, προς ΤΙ η αλλαγή πλακέτας?

 

Από την στιγμή που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές λειτουργίας του κατασκευαστή ή δεν διαθέτει τις συνομολογημένες ιδιότητες αλλά παρουσιάζει ελάττωμα (Νόμος 2251/1994 Αρθ534/540) δεν οφείλουν να μου την αντικαταστήσουν?

 

 

Προσπαθώ να βρω το δίκιο μου και δεν είμαι σίγουρος πως να κινηθώ :mad:

 

Αν μπορέσετε να μου δώσετε κάποιες κατευθυντήριες γραμμές θα σας ήμουν υπόχρεος.

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 345
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Το δοκιμασες με καρτα sim και msd αλλα και χωρις? Οι επανεκκινησεις καμια φορα οφειλονται σε προβληματικες καρτες.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το δοκιμασες με καρτα sim και msd αλλα και χωρις? Οι επανεκκινησεις καμια φορα οφειλονται σε προβληματικες καρτες.

 

konstantinoslp 3 διαφορετικές sim, 2 sd ΚΑΙ χωρίς.

 

Εξάλλου φτάσαμε στο σημείο να μου αλλάξουν πλακέτα σε καινούρια συσκευή που ζήτημα να χρησιμοποιήθηκε 3 μέρες απο τον αδερφό μου.

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Άρθρο 540 του 3043-2002

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Άρθρο 540 του 3043-2002

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

rioener επειδή ήδη το έδειξα και αρνήθηκαν υποστηρίζοντας οτι "Δεν ήταν απόλυτα νεκρή η συσκευή..

 

Θα πρέπει να κάνω καταγγελία σε INKA και Συνήγορο Πολίτη?

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ειδοποίησε τους (καταστημα- Σονυ) Οτι θα προβεις σε καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή, και στην Γραμματεία καταναλωτή (εγγραφως) στείλε συνημμένο και τον νόμο , (Αν και ειναι ψιλοκαλυμενοι για επιδιόρθωση, βάση νόμου, γιατι το προϊόν δεν ηρθε DOA , με την ακριβή έννοια του όρου Ded on Arrival αλλα σου ηρθε Defective on Arrival δηλ ελαττωματικό , και οχι νεκρό.) κοίτα να ζορίσεις το κατάστημα , με υπαναχώρηση της αγορας , Ζητα τα χρηματα σου πισω ,στειλε και εγγράφως παράπονα στην Σονυ , εκτός απο τηλεφωνα.
Link to comment
Share on other sites

rioener επειδή ήδη το έδειξα και αρνήθηκαν υποστηρίζοντας οτι "Δεν ήταν απόλυτα νεκρή η συσκευή..

 

Θα πρέπει να κάνω καταγγελία σε INKA και Συνήγορο Πολίτη?

 

Ειδοποίησε τους (καταστημα- Σονυ) Οτι θα προβεις σε καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή, και στην Γραμματεία καταναλωτή (εγγραφως) στείλε συνημμένο και τον νόμο , (Αν και ειναι ψιλοκαλυμενοι για επιδιόρθωση, βάση νόμου, γιατι το προϊόν δεν ηρθε DOA , με την ακριβή έννοια του όρου Ded on Arrival αλλα σου ηρθε Defective on Arrival δηλ ελαττωματικό , και οχι νεκρό.) κοίτα να ζορίσεις το κατάστημα , με υπαναχώρηση της αγορας , Ζητα τα χρηματα σου πισω ,στειλε και εγγράφως παράπονα στην Σονυ , εκτός απο τηλεφωνα.

 

Μπορείς να δεις και προηγούμενη ανάρτησή μου, στην οποία αναφέρω αναλυτικά τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε σε παρόμοιες περιπτώσεις. Σε περίπτωση πραγματικού ελλατώματος, εσύ επιλέγεις τι επιθυμείς να γίνει από τα 3, όπως αναφέρει η νομοθεσία. Τώρα, αν σου παρέχει ο κατασκευαστής ή ο πωλητής επιπλέον εγγύηση (όπως DOA), τότε καλύπτεσαι συμπληρωματικά από αυτή, όχι όμως αποκλειστικά. Η νομοθεσία που σου παρέθεσα αφήνει σε εσένα την επιλογή.

- Vivo X80 Pro

- ZTE MC888 Pro

- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra

ASUS TUF-AX3000 V2

Οδηγός επιβίωσης Android

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να δεις και προηγούμενη ανάρτησή μου, στην οποία αναφέρω αναλυτικά τις ενέργειες που πρέπει να κάνουμε σε παρόμοιες περιπτώσεις. Σε περίπτωση πραγματικού ελλατώματος, εσύ επιλέγεις τι επιθυμείς να γίνει από τα 3, όπως αναφέρει η νομοθεσία. Τώρα, αν σου παρέχει ο κατασκευαστής ή ο πωλητής επιπλέον εγγύηση (όπως DOA), τότε καλύπτεσαι συμπληρωματικά από αυτή, όχι όμως αποκλειστικά. Η νομοθεσία που σου παρέθεσα αφήνει σε εσένα την επιλογή.

 

Ευχαριστώ πολύ!

 

Θα προχωρήσω ανάλογα και όταν ξεμπερδέψω θα ενημερώσω και τους υπόλοιπους. :)

Old noob, plays like a pro

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια εχω βρει ενα σονυ κ τα λεφτα δεν ειναι κ λιγα, απλα το παληκαρι λεει πως δεν εχει παραστατικο επειδη ειναι δωρο αλλα εχει αγοραστει απο ελλαδα οποτε ισχυει η εγγυηση, στεκει αυτο παιδια;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια εχω βρει ενα σονυ κ τα λεφτα δεν ειναι κ λιγα, απλα το παληκαρι λεει πως δεν εχει παραστατικο επειδη ειναι δωρο αλλα εχει αγοραστει απο ελλαδα οποτε ισχυει η εγγυηση, στεκει αυτο παιδια;

 

Χωρίς απόδειξη λιγο δύσκολο , ισως απο το IMEI , Καλύτερα παρε την Σονυ και ρωτα , Ζητα του το ΙΜΕΙ πρωτα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν Καλησπέρα σε όλους,είμαι νέος στο φόρουμ,αλλα διαβάζω απο καιρό τα θέματα,χωρίς όμως να συμμετέχω μέχρι που συνέβη αυτό και θα ήθελα τη γνώμη σας,και φυσικά αν σε κάποιον έχει συμβεί κάτι ανάλογο.

Λόγω οτι είναι μεγάλη η ιστορία εντελώς συνοπτικά θα την αναφέρω:

 

Τον Ιούλιο 2013,αγόρασα την συσκευή Acro S Sony,η οποία κατα κάποιο βαθμό,αν γνωρίζετε,είναι αδιάβροχη.

 

Παρουσίασε πρόβλημα,έκλεινε ξαφνικά,την πήγα στο σέρβις σονυ 7 Νοεμβρίου.

 

Το σέρβις την έστειλε αθήνα,και όταν επέστρεψε ανεπισκεύαστη (2 βδομάδες),είχε τεθεί εκτός εγγυήσεως Λόγω Υγρασίας στο εσωτερικό.

 

Έγινε της τρελλής :mad:

 

Με email και τηλέφωνα σε σόνυ με λίγα λόγια επεμέναν οτι ήταν δικό μου σφάλμα π.χ. ξέχασα κάποια θύρα ανοιχτή.

 

Το ΙΝΚΑ με ενημέρωσε οτι εγώ έπρεπε να απευθυνθώ μόνο στο κατάστημα αγοράς και όχι στη Σονυ.

 

Αυτό έκανα και αφού αδιαφορούσαν (το κατάστημα) και με έκανα μπαλάκι σε σονυ,έκανα γραπτή καταγγελία στο κατάστημα αγοράς.

 

Μετά από αυτό υπήρχε τρομερά μεγαλύτερο ενδιαφέρον,πολλά email και τηλ .Ζήτησα αντικατάσταση αλλα ούτε λόγος αφού η σονυ λέει οτι ήταν λάθος δικό μου.

Εγω φυσικά επιμένω το αντίθετο καθώς δεν το έχω βουτήξει σε θάλασσα,πισίνα αλλα και φυσικά πρόσεχα οι θύρες να είναι ερμητικά κλειστές.Το έχω δοκιμάσει πολλές φορές,και έχει βραχεί αρκετές φορές αλλά δεν δέχομαι οτι έκανα λάθος.

 

Τώρα αναμένω το ΙΝΚΑ ακόμη,(Περίπου 3 βδομάδες) και το κατάστημα μου ζητάει τελικά να στείλω ξανά τη συσκευή πίσω για επανεξέταση,απο τη σονυ και άλλους ειδικούς να γίνει πραγματογνωμοσύνη για τα πραγματικά αίτια της βλάβης.

 

Είμαι αρκετά διστακτικός,διότι δεν ξέρω τί θα επακολουθήσει καθώς λένε οτι αν είμαι εγώ ο υπαίτιος θα μου αναλογίστουν ευθύνες :shock:,όπως και το αντίθετο.Δεν έχω κινηθεί νομικά ακόμη λόγω οικονομικών.

Υπάρχει κάποια γνώμη?

 

συγνώμη για την φλυαρία :O

Link to comment
Share on other sites

καλημερα,

ηθελα να σας κανω μια ερωτηση.πριν απο 20 μερες πηρα το sony xperia z,χτες που παρατηρουσα το κινητο μου ειδα κατι κουκιδες 3-4(οι 2 φαινονται πιο αμυδρα) οι οποιες φαινονται μονο σε μαυρο φοντο και φαινονται κοκκινες ή γαλαζιες κλπ.σε εγχρωμο φοντο δεν φαινονται.

φανταστειτε οτι ειναι σε μεγεθος σαν μυτη μιας καρφιτσας.καποιος που δεν το ξερει δεν τις παρατηρει.εγω τι να κανω τωρα??πηρα στην sony και μου ειπαν να το παω στην arvanto.απο αυτους δεν εχω καλη εμπειρια γενικα.φυσικα η sony μου ειπε οτι η εγγυηση καλυπτει καμμενα pixel.εμενα μαλλον ειναι κολλημενα απο αυτα που εχω διαβασει.αν τα αφησω ετσι επειδη γενικα δεν φαινονται δεν ενοχλουν καθολου για να μην μου ανοιγουν το κινητο,υπαρχει πιθανοτητα να γινουν χειροτερα??ή ακομα μπορει να διορθωθουν μονο του?.προσπαθησα με καποιο προγραμμα να τα διορθωσω αλλα τιποτα.τι γνωμη εχετε εσεις??:(:(

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι Αθήνα πήγαινε κατευθείαν εσύ ο ίδιος για να δεις τι θα σου πουν.
http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

για 2-4 καμμενα πιξελ θα γινει τοση φασαρια; Τοσο μιγιαγγιχτοι ειμαστε τελικα; Θα στειλουμε κινητο για αλλαγη οθονης μονο και μονο επειδη 2-4- αντε και 10 πιξελ, σε μια οθονη 400χ800 πιξελ, ειναι καμενα;; Γενικη απορια..
Link to comment
Share on other sites

για 2-4 καμμενα πιξελ θα γινει τοση φασαρια; Τοσο μιγιαγγιχτοι ειμαστε τελικα; Θα στειλουμε κινητο για αλλαγη οθονης μονο και μονο επειδη 2-4- αντε και 10 πιξελ, σε μια οθονη 400χ800 πιξελ, ειναι καμενα;; Γενικη απορια..

 

Ναι, γιατί όταν κάποιος πληρώνει τόσα λεφτά για κινητό θέλει να είναι απροβλημάτιστο. Εφόσον η εγγύηση καλύπτει 2+ καμμένα πίξελς δεν έχει παρά να το δώσει για επισκευή. Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι αδιάβροχη μετά η συκευή.

Έστειλα και εγώ πριν λίγες μέρες το κινητό μου (Xperia SP) για αντικατάσταση οθόνης λόγω 3 καμμένων πίξελς και μου την αντικατέστησαν. Πλέον στην νέα οθόνη εντόπισα ξανά 3 καμμένα πίξελς σε άλλα σημεία και ξενέρωσα... Το κακό είναι ότι κατά την επισκευή, συγκεντρώθηκε αρκετή σκόνη πίσω από το digitizer που αυτό είναι εκνευριστικό και από καμμένο πίξελ. Πλέον είμαι για νέα αποστολή στο Service για τα 3 καμμένα πίξελς στην νέα οθόνη και οπωσδήποτε καθαρισμός από τις σκόνες...

Link to comment
Share on other sites

εγω το κινητο μου το πληρωσα 400 ευρω με οθονη full hd 1920x1080 pixels και απαιτω να ειναι τελειο.τι παει να πει για 2-4 καμμενα ή κολλημενα pixel να ειμαι μικιαγκιχτη??ειναι σαν να παιρνεις ενα αμαξι και να ειναι γρατζουνισμενες ολες οι πορτες του.δεν θελω να ακουω τρελα πραγματα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ναι, γιατί όταν κάποιος πληρώνει τόσα λεφτά για κινητό θέλει να είναι απροβλημάτιστο. Εφόσον η εγγύηση καλύπτει 2+ καμμένα πίξελς δεν έχει παρά να το δώσει για επισκευή. Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι αδιάβροχη μετά η συκευή.

Έστειλα και εγώ πριν λίγες μέρες το κινητό μου (Xperia SP) για αντικατάσταση οθόνης λόγω 3 καμμένων πίξελς και μου την αντικατέστησαν. Πλέον στην νέα οθόνη εντόπισα ξανά 3 καμμένα πίξελς σε άλλα σημεία και ξενέρωσα... Το κακό είναι ότι κατά την επισκευή, συγκεντρώθηκε αρκετή σκόνη πίσω από το digitizer που αυτό είναι εκνευριστικό και από καμμένο πίξελ. Πλέον είμαι για νέα αποστολή στο Service για τα 3 καμμένα πίξελς στην νέα οθόνη και οπωσδήποτε καθαρισμός από τις σκόνες...

να το πας για αντικατασταση αλλα να ξερεις οτι σου δινουν αλλο κινητο ανακατασκευασμενο,δεν επισκευαζουν το δικο σου.δεν εχουν το καταλληλο εργαλειο για να κανουν επισκευη στην οθονη.μου το εχει πει καποιο παιδι που τα ξερει καλα τα πραγματα εκει μεσα.αν προκειται για την arvanto.εμενα τελικα πρεπει να ειναι κολλημενα γιατι ειναι πολυχρωμα.θα περιμενω να κανω αναβαθμιση του κινητου μου καποια στιγμη που θα βγει γιατι καπου διαβασα οτι μπορει και να ξεκολλησουν και θα δω αν φτιαξει.ειδαλλως να σου πω την αληθεια δεν ειναι ιδιαιτερα ενοχλητικο και φοβαμαι μηπως η αλλη συσκευη που θα μου δωσουν εχει καποιο αλλο προβλημα γι αυτο δεν το κανω.ή θα το παω σε καποιο service που εχω ακουσει οτι ειναι καλοι στην δουλεια τους αρκετα να δω τι θα μου πουν.παντως την arvanto δεν την εμπιστευομαι γενικα.:O:O:O:):):)

Edited by depyfr
Link to comment
Share on other sites

Στις 24/01 παρέλαβα καινούργιο Xperia z1. Από δικό μου λάθος, λόγο βιασύνης, ραγίζει το γυάλινο καπάκι της μπαταρίας. Την ίδια μέρα και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με την υποστήριξη της SONY, πάω το κινητό στον επίσημο επισκευαστή της sony στα Χανιά, ο οποίος και το στέλνει στα κεντρικά. Στις 03/02 ξαναπάω να ρωτήσω για το κόστος της επισκευής, αλλά δεν είχαν καμία ενημέρωση. Στις 08/02 ξαναπάω και με ενημερώνουν ότι η συσκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση και το κόστος επισκευής ανέρχεται στα 80 ευρώ. Στις 15/02 ξανάπαω, χωρίς να έχουμε κάτι νεότερο, ακόμα και σήμερα. Στο δελτίο παραλαβής γραφεί ότι σε περίπτωση που η συσκευή βγει εκτός εγγύησης, επιβαρύνονται με 20 ευρώ έξοδα μεταφοράς και έλεγχου. Οπότε γεννιούνται τα εξής ερωτήματα:

Γιατί χρειάζεται πάνω από ένας μήνας για να αλλαχτεί το καπάκι της μπαταριάς;

Πόσο θα κόστιζε αν έπρεπε να αλλαχτεί η μπαταρία του κινητού;

Γιατί η Sony δεν διέψευσε τα site που ανέφεραν ότι το πίσω καπάκι είναι τύπου gorilla glass; (Το s2 που έχω 2,5 χρόνια μου έχει πέσει άπειρες φορές).

Γιατί πρέπει να πληρώσω 20 ευρώ επιπλέον έξοδα, όταν τα έξοδα μεταφοράς στην αγορά του κινητού ήταν 3 μόνο ευρώ;

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι μάλλον δεν θα βγει άκρη άλλα αν μπορεί κάποιος να πει κάποια άποψη

 

 

Αγόρασα την Κυριακή από την Κωνσταντινούπολη ένα tablet acer (Α1 810 - 110 Ευρώ από τα mediamarkt).

Έχει πρόβλημα στην εσοχή της κάρτα; μνήμης. Δεν κουμπώνει η κάρτα.

Πήρα σήμερα τηλέφωνο στην αντιπροσώπεία και η απάντηση ήταν ότι δεν καλύπτεται με εγγύηση επειδή είναι έκτός ΕΕ. Θα καλυπτόνταν αν ήμουν Τούρκος υπήκοος ή έμενα μόνιμα στην Τουρκία και το έστελνα εδώ για επισκευή.

 

 

Είναι λογικό αυτό;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλημέρα. Σήμερα, μετά από πάρα πολύ καιρό είδα ξανά το thread.

Προσωπικά, θα πρότεινα, όποιος φίλος έχει προβλήματα, τέτοιου τύπου, να απευθύνεται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Και οι δύο σύγχρονες υπηρεσίες, με καταρτισμένα άτομα, ειδικά η δεύτερη (χωρίς να μειώνεται βέβαια και η πρώτη).

Θα ήθελα να ξαναπώ, ότι καλό είναι να μην μπερδεύεται το θέμα της νόμιμης "εγγύησης" για τη διετία, με τη συμβατική - εμπορική. Άλλο περιεχόμενο, άλλο πεδίο αναφοράς, άλλη χρησιμότητα και όσο και αν φαίνονται ίδιες έννοιες, δεν έχουν καμία σχέση (σχεδόν) μεταξύ τους. Σε αυτό έχει δίκιο ο runner70.

Όταν αντιμετωπίσουμε παρόμοιο πρόβλημα, απευθυνόμαστε στις Αρχές, για να βρούμε το δίκιο μας (και εδώ έχει δίκιο ο rioener).

Βοηθάμε τις εταιρίες, καταστήματα, εμπόρους κλπ, με επαγγελματική συμπεριφορά και "μαυρίζουμε" τους αεριτζήδες.

Ο διάλογος μεταξύ ετεροφρόνων είναι αδύνατος και μεταξύ ομοδόξων περιττός..
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλημέρα έχω ένα και μου έκλεισε από μπαταρία και δεν βορω να το ξαναανοίξω βοηθια

 

----- προσθήκη μηνύματος 37 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

SONY XPERIA T

Link to comment
Share on other sites

Βάλτο στο φορτιστή και άστο για κάμποση ώρα. Μόλις ζωντανέψει η μπαταρία θα ανοίξει.

 

Για οποιαδήποτε άλλη απορία σχετικά με το Xperia T γράφεις σε αυτό το θέμα και όχι εδώ.

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/ZXRFlame.jpg
Link to comment
Share on other sites

Πηγα και το δικο μου xperia στην Arvato για service. Ειναι εντος εγγυησης.

Περιμενω νεα τις επομενες μερες. Στο δελτιο παραλαβης μου εγραψαν " Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΧΡΕΩΣΗ"

Μου τονισαν 100 φορες οτι υπαρχει ελαχιστη χρεωση αν το βγαλουν εκτος εγγυησης. Για να δουμε!!

P30 AURORA
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα έχω στείλει απο Χανιά δυο φορες ενα sp δυό φορες με πρόβλημα μπαίνει αφτοματα στην δονήσει μου το στέλνουν πίσω μετα απο μια ευδομαδα με το ίδιο πρόβλημα λέγοντας μου οτι έχει γίνει σερβίς αύριο θα είναι η τρίτη φορά που θα το στείλω
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Στην Αθήνα μπορείτε να μου πείτε μια διεύθυνση για servιce point της sony, έχω ένα πρόβλημα με τη δόνηση στα μυνήματα σε ένα xperia go
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Sony Ericsson Service / Εγγύηση / Επισκευές

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...