Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

popolare, θέλεις να μας εξηγήσεις ποιός ήταν ο λόγος που το είπες αυτό;;

Αν ήσουν π.χ. με καμια Λίζα να το καταλάβω :D...αν ήταν τίποτα μ@λακες της κακιάς ώρας που προκαλούσαν πάλι να το καταλάβω ( αν και είναι λάθος να κρίνουμε ένα αυτοκίνητο με βάση το ποιός είναι πίσω από το τιμόνι, αλλά τέσπα, μπορεί να εκνευρίστηκες από αυτό )...αλλιώς όμως;;ποιός ο λόγος;;;Φιλικά ρε...:)

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Συνεχίζουμε...

Αν ο popolaros θέλει, μας εξηγεί τι εννοεί, αλλιώς συνεχίζουμε την κουβέντα σχετικά με άλλα θέματα που αφορούν τις Alfa...

seventh_heaven

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Link to comment
Share on other sites

αχ και πετυχα μια alfa GT πανω στον Μπραλο χθες..........

τα θερμα μου συλλυπητηρια...........

βλαχουρια να πουμε , νομιζουν οτι πηραν αμαξι που στριβει.........ισα ρε μορτηδες........

 

Βάζω στοίχημα ότι έχεις Corolla. Αν όχι κανένα γιαπωνέζικο από εκείνα που ξέρεις... στρίβουν! Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις; :stupid:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ελεος...Δεν μπορειτε να την τελειωσετε τη συζητηση και να επιστρεψουμε στο θεμα...Εαν θελετε κατι υπαρχουν και τα Pm... :whistle:
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ελεος...Δεν μπορειτε να την τελειωσετε τη συζητηση και να επιστρεψουμε στο θεμα...Εαν θελετε κατι υπαρχουν και τα Pm... :whistle:

 

Σύγνωμη φίλε μου, αν αναφέρεσαι σε εμένα, αλλά προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Εν τω μεταξύ και 10 κωλοτούμπες να φέρω δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι. Η GT θα στρίβει πάλι καλύτερα από οποιοδήποτε γιαπωνέζικο αλλά και όχι μόνο (όποιος γνωρίζει πέντε πράγματα ξέρει πως χτυπάει και καλά στριφτερά αυτοκίνητα όπως το focus, εφόσον κάτι τέτοιο το κάνει ήδη η 147). Και κάπου εδώ σταματάω προσωπικά τα άσχετα post και τις κολωτούμπες επίσης... :hunter:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει ένταση. ;) Φυσικά και υπάρχουν γιαπωνέζικα τα οποία μπορεί να στρίβουν γρηγορότερα από τη GT. Ας μην είμαστε υπερβολικοί. Άλλο βέβαια αυτό, κι άλλο "νόμιζαν τα βλαχούρια ότι πήραν αμάξι που στρίβει". :X

Ο popolaros είναι γνωστός για τα αισθήματα του προς οτιδήποτε στρίβει, και συνεπώς και έχει αδυναμία στις Alfa. Γι' αυτό άλλωστε και εμένα με εξέπληξε το σχόλιο του, το οποίο μάλλον κάτι άλλο εννοούσε. :cool:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει ένταση. ;) Φυσικά και υπάρχουν γιαπωνέζικα τα οποία μπορεί να στρίβουν γρηγορότερα από τη GT. Ας μην είμαστε υπερβολικοί. Άλλο βέβαια αυτό, κι άλλο "νόμιζαν τα βλαχούρια ότι πήραν αμάξι που στρίβει". :X

Ο popolaros είναι γνωστός για τα αισθήματα του προς οτιδήποτε στρίβει, και συνεπώς και έχει αδυναμία στις Alfa. Γι' αυτό άλλωστε και εμένα με εξέπληξε το σχόλιο του, το οποίο μάλλον κάτι άλλο εννοούσε. :cool:

 

Εννοείται πως υπάρχουν γιαπωνέζικα που στρίβουν καλύτερα, πιθανόν όχι όμως σε αυτά τα λεφτά. Μόνο ένα μου έρχεται αυτή την στιγμή και για αυτό πάλι δεν είμαι και τόσο βέβαιος... (απλό Subaru Impreza). Προσέξτε, δεν αναφέρομαι στην ευχαρίστηση που προσφέρει ο Ιάπωνας αλλά στο απόλυτο κράτημα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

To θέμα έληξε ρε παιδια. Δεν θα ασχολούμαστε με κάθε μαλκια που πετάγεται σε αυτό το thread... bibon μην ασχολείσαι βρε φίλε, αφού βλέπεις τι παίζει... ;)

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως υπάρχουν γιαπωνέζικα που στρίβουν καλύτερα, πιθανόν όχι όμως σε αυτά τα λεφτά. Μόνο ένα μου έρχεται αυτή την στιγμή και για αυτό πάλι δεν είμαι και τόσο βέβαιος... (απλό Subaru Impreza). Προσέξτε, δεν αναφέρομαι στην ευχαρίστηση που προσφέρει ο Ιάπωνας αλλά στο απόλυτο κράτημα.

 

Το Type-R δεν σου λέει τίποτα;; Τα MX-5;; Τέλος πάντων, ξεφύγαμε νυχτιάτικα...

 

Τέλος, οι GT προφανώς και στρίβουν, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό.-

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo have recently released first details of pricing for the new Alfa 159 ahead of its Italian market arrival in September, and all the indications are that it will be very priced competitivly, significantly undercutting its closest rival - BMW's 3-series range.

 

The prices now revealed are for the Alfa 159 'Progression' and 'Distinctive' versions. The Progressive package includes includes front and lateral airbags, traction control, mono-zone air climate control, leather interior, alloy wheels and CD player. There are three petrol versions, with the 'entry-level' 1.9 JTS costing 28,600 euros, while the 2.2 JTS is priced at 30,600 euros and the 3.2 V6 JTS Q4 at 34,600 euros. The turbo diesel range: 29,240 euro for the 1.9 JTD 8v, 30,800 for 1.9 JTD 16v and 34,600 for the 2.4 JTD. Dealers across Italy are now starting to take orders for these models (with the exception of the 1.9 JTD 8v and 2.4 JTD which will be open to ordering at the end of August).

 

The 'Distnctive' level sees the list price increasing by 2,650 euros. This package includes front fog lights, bi-zone air-conditioning, audio and GSM controls in the steering wheel, leather steering wheel and gear knob, cruise control, radio CD, Alfatex upholstery, Visibility Pack 1 & 2 (rain sensor, electro chromatic interior mirror, defrosting sensor, odour sensor) and 16” alloy wheels with 215/55 tyres.

 

THE BMW 3-SERIES - THE SEGEMENT BENCHMARK

 

The Alfa 159 is aimed squarely at BMW's 3-series range, an ambition that Alfa's new CEO Karl-Heinz Kalbfell makes no secret of. The German car is undoubtedly the segment benchmark in all aspects that the Italian marque needs to target, including efficiency, quality, reliability and brand perception. Pricing is vital, and BMW - with their class leading image - are always able to command 'badge premiums'.

 

The brand new 3-series range (codenamed E90) was launched just months ago. Widely praised by virtually all the motoring press, it has instantly claimed the number one spot attributed to its predecessor, and has set itself as the mark that rivals need to be measured against. Once again however, the new BMW 3-series is blighted by the downright ugly Chris Bangle inspired styling, and certainly in the looks department the new 3-series cannot hold a candle to the gorgeous Giorgetto Giugiaro-penned lines of the Alfa 159. Side by side there is no contest as to which grabs the attention: German styling is still no match for Italian.

 

The new 3-series is 4520mm long (with a 2760 wheelbase) and prices below are for the Italian market, and - like the Alfa 159 - are quoted excluding taxes. The 'entry-level' BMW 320i 'Eletta' 4-door - as usual with rear wheel drive - has a 1995cc 4-cyl petrol engine which pumps out 150bhp at 6,200rpm, hits a top speed of 220km/h and travels from 0 to 100km/h in 9 seconds dead. BMW claim a combined fuel cycle of 38.2(35.5) mpg, while the unladen weight is a reasonably hefty 1325kg. Excluding taxes this car is listed at 30,400 euros. Directly comparable to the Alfa 159 1.9 JTS - in 'Progressive' specification - the new Italian model offers a saving of 1,800 euros. The higher specification 3-series 'Attiva' and 'Futura' both retail for 32,900 euros.

 

The 3-series then steps up to the 218bhp 325i model which boasts a 2497cc V6 petrol engine, a top speed of 245km/h and a 0-100km/h time of 7.0 seconds. This model starts at 34,800 euros for the base 'Eletta', while the 'Attiva' and 'Futura' versions cost an extra 2,500 euros. The third petrol engined model in the 3-series range is the 330i, which has another V6 under the bonnet (with a displacement of 2996cc). With 258bhp on tap, a top speed of 250km/h and able to accomplish the 0-100k/h dash in 6.3 seconds, prices in Italy start at 38,800 for the 'Elettra', while the 'Attiva' and 'Futura' cost 41,800 euros.

 

The three petrol engines are complimented by BMW's tried and tested 1995cc, 4-cyl diesel unit which pumps out 163bhp at 4,000rm, fitted to the 320d range. Like its petrol sisters, the 320d is homologated to EURO4. With a top speed of 220km/h, the diesel can dash from 0-100km/h in a competitive 8.3 seconds, and offers a combined economy of 49.6(42.2) mpg. The 320d model range starts with the 'Elettra' version costing 32,950 euros. Comparable to the Alfa 159 1.9 JTD, the Italian car is able to offer the buyer a saving of 2,200 euros, and comes with Alfa's highly-regarded and punchy turbo diesel unit. The 'Attiva' and 'Futura' specification packages of the 320d command a 2,500 euro premium over the base model.

Link to comment
Share on other sites

Το ιριδίζον χρώμα τι λέει;

Αξίζει να δώσει κανείς 1900 ευρώ επιπλέον;;;;για 147 1.6...

Επίσης , η ηλιοροφή της 147 αξίζει;

Επιπλέον , η 147 στρίβει;

Έχει καλά ρεφλέξ;

Το ηχοσύστημα με τον ενισχυτή bose τι λέει;αξίζει;

Link to comment
Share on other sites

Το ιριδίζον χρώμα τι λέει;

Αξίζει να δώσει κανείς 1900 ευρώ επιπλέον;;;;για 147 1.6...

Επίσης , η ηλιοροφή της 147 αξίζει;

Επιπλέον , η 147 στρίβει;

Έχει καλά ρεφλέξ;

Το ηχοσύστημα με τον ενισχυτή bose τι λέει;αξίζει;

 

Για το χρώμα θέμα γούστου είναι. Αν το rosso alfa έκανε 1.900 ευρώ επιπλέον εγώ θα τα έδινα! :D

Επιπλέον μετά από 4 χρόνια συμβίωσης μετανιώνω που δεν έβαλα ηλιοροφή.

Για την οδική συμπεριφορά είναι περιττό να μιλάμε. Απλά ότι καλύτερο στην κατηγορία, και κοπανάει ακόμα λιγότερο με τις νέες ρυθμίσεις.

Το bose αξίζει εφόσον είσαι μεγάλος φαν της μουσικής. Και το εργοστασιακό δεν είναι άσχημο (αν και ψιλοπηδάει).

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά...

Σκέψου τον εαυτό σου μέσα στην Τούμπα (με τα πόδια), να φωνάζεις συνθήματα κατά του ΠΑΟΚ. Έχεις την εντύπωση ότι θα ζήσεις??

Έτσι είναι... όποιος δει το φως της alfa, φανατίζεται!!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

καλες διακοπες τα λεμε μετα της 20 αυγουστου :)

το τριτο καλοκαιρακι που θα παω διακοπες με την 147,αντε του χρονου ελπιζω να φυγω με καποιο αλλο μοντελο απο το μιλανο!(Βrera oeoeoeoeoeoe)Αντε καλα μπανια :p

only Apple
Link to comment
Share on other sites

Λιγοτερο rolling και πιο σκληρες αναρτησεις κατι που δειχνει το brutal μπασιμο της 159 στην στροφη.

 

159

http://img174.imageshack.us/img174/7937/159roll5wd.jpg

 

Bmw 3

http://img174.imageshack.us/img174/7964/3erroll7qm.jpg

Link to comment
Share on other sites

πω,πω τι μουρη ειναι αυτη που εχει η 159,λες και θα σε φαει.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...