Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

μεχρι τωρα φιλε μου πολυ καλα,πριν λιγες μερες περασα και τα 4.000 χλμ αλλα ακομα δεν την ανοιγω μεχρι 130-140 την παω αλλα το θεμα ειναι πως ολα πανε μια χαρα. :)

Και εμενα υπερβολικο μου φαινεται...

Αυτη τη διαδικασια σου την υπεδειξαν απο την αντιπροσωπεια της Alfa??

Εμενα παντως μου ειπα απλα να οδηγω κανονικα απο τα πρωτα χιλιομετρα αλλα ειδικα στα πρωτα 1000 με συνεση και ηρεμες μεταβολες της ταχυτητας!!

Οταν του ειπα για 3000-3500rpms max που... ακουγεται ιδανικο για στρωσιμο μου ειπε πως το μονο που θα καταφερω ετσι ειναι να μπουκωσει το μοτερ και να βγαλει τα 120 ατια του μετα τις 10.000 χλμ...!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

σοβαρα μιλατε???δηλαδη πρεπει να το ανοιγω σιγα,σιγα?οχι απο την αντιπροσωπεια δεν μου υπεδειξαν κατι τετοιο απλα εγω θεωρησα καλο να το πηγαινω απο 3-4000στρ.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι νομιζω εγω!!

Αληθεια, γιατι δεν τους ρωτησες για το στρωσιμο??

Εγω το πρωτο πραγμα που εκανα μολις εβαλα μπρος την Ιταλιδα ηταν να ρωτησω τον υπευθυνο του Service για το στρωσιμο!

Link to comment
Share on other sites

εγω το μονο που ρωτησα ηταν για την πρωτη αλλαγη λαδιων και μου ειπαν στα 5.000χλμ.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

σοβαρα μιλατε???δηλαδη πρεπει να το ανοιγω σιγα,σιγα?οχι απο την αντιπροσωπεια δεν μου υπεδειξαν κατι τετοιο απλα εγω θεωρησα καλο να το πηγαινω απο 3-4000στρ.

 

να το ξαναπω???

άργησες πολύ (άκου εκεί 4.000 χμ! :confused: ), αλλά έστω και τώρα, μπες μέσα, βάλε μπροστά και πήγαινε να του πιεις το αίμα! :)

http://www.4troxoi.gr/forum/images/avatars/40901403742c3d7ea3caba.jpg
Link to comment
Share on other sites

σοβαρα μιλατε???δηλαδη πρεπει να το ανοιγω σιγα,σιγα?οχι απο την αντιπροσωπεια δεν μου υπεδειξαν κατι τετοιο απλα εγω θεωρησα καλο να το πηγαινω απο 3-4000στρ.

 

 

Καύτην ρε και μη φοβάσαι... VW πήρες και σκέφτεσαι μην σπάσει κανένα καπάκι; :p Πήγαινε κοντά σε κόφτες σιγά σιγά για κάποια χλμ και μετά άκου τι όμορφα κόβεται ο ήχος του κινητήρα σου όταν μπαίνει ο κοφτης :p

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Καύτην ρε και μη φοβάσαι... VW πήρες και σκέφτεσαι μην σπάσει κανένα καπάκι; :p Πήγαινε κοντά σε κόφτες σιγά σιγά για κάποια χλμ και μετά άκου τι όμορφα κόβεται ο ήχος του κινητήρα σου όταν μπαίνει ο κοφτης :p

ηθελα δεν ηθελα μου βαλατε ολοι σας την ιδεα,το βραδυ αν θα την παρω απο το παρκινγκ επιτοπου θα βγω εθνικη :p

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

ηθελα δεν ηθελα μου βαλατε ολοι σας την ιδεα,το βραδυ αν θα την παρω απο το παρκινγκ επιτοπου θα βγω εθνικη :p

 

looooooool!!!!!!!!me to kalo...k terma ta gazia!!!!!......se pereimenoume me tis entyposeis su.....ontos o 8oribos ton italikon stous koftes einia to kati allo!!!!!!! :p :cool:

 

 

p.s. prosoxh sta radarakia k sta stroumfakia!!....kalokairiazei k einai h epoxh tous an arxisun na mazeuoun kana frago.....gnosth palia tous taktikh!!!!! :mad:

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους τους alfisti...

για να μην καυχώνται οι γερμανοί και φιλογερμανοί ότι έχουν τα πλέον ποιοτικά αυτοκίνητα, για να μην διαμαρτήρονται κάποιοι φίλοι του φορουμ ότι μονο η Alfa έχει aftersales για κλάματα, και για να μπαίνουν βρε αδελφέ και κάποια πράγματα στην θέση τους, διαβάστε αυτό...

 

http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=5627

 

 

και παρουσίαση της ΚΟΥΚΛΑΣ (βλ. 159) από το Autotriti...

 

http://www.autotriti.gr/AUTOTRITI/_magazine/viewthema_AUTOTRITI.asp?id_thema=30818

Link to comment
Share on other sites

O κινητηρας της 8c θα ειναι μια μεγαλυτερη εκδοση του 4.3V8 που χρησιμοποιει η quattroporte και η gransport με περισσοτερα απο 500hp....ο συγκεκριμενος κινητηρας θα χρησιμοποιηθει και απο την 169GTA καθως επισης οι δυο μικροτερες εκδοσεις του με 440hp Uniair θα μπουν στις 159-Brera Gta και θα ειναι πιο δυνατος απο τον V8 της νεας M3 και του RS4

 

4.3V8-183kgr

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo 169

 

Παλιο photoshop

http://www.mitoalfaromeo.com/Public/data/alfix/2005612131145_031112005.jpg

 

Παρουσιαση Γενευη 2007

Πλατφορμα Alfa Romeo-Maserati synergy,πισωκινητη-translaxe και πιο σπορ ρυθμισμενη απο την Quattroporte στοχευοντας στο μελλοντικο τετραθεσιο της Porche.Σχεδιαστηκες καταβολες απο 8c competizione.

 

 

Kινητηρες

 

2.4D 220hp

3.0V6D 275hp

3.2V6 286hp

3.6V6 319cv(?)

4.3V8 396hp/6300rpm

 

 

4.0V8D 380hp τελη 2008(?)...

GTA 5.0V8 517-528hp/7000rpm 2008

Link to comment
Share on other sites

Alfa Romeo 169

 

Παλιο photoshop

http://www.mitoalfaromeo.com/Public/data/alfix/2005612131145_031112005.jpg

 

Παρουσιαση Γενευη 2007

Πλατφορμα Alfa Romeo-Maserati synergy,πισωκινητη-translaxe και πιο σπορ ρυθμισμενη απο την Quattroporte στοχευοντας στο μελλοντικο τετραθεσιο της Porche.Σχεδιαστηκες καταβολες απο 8c competizione.

 

 

Kινητηρες

 

2.4D 220hp

3.0V6D 275hp

3.2V6 286hp

3.6V6 319cv(?)

4.3V8 396hp/6300rpm

 

 

4.0V8D 380hp τελη 2008(?)...

GTA 5.0V8 517-528hp/7000rpm 2008

 

 

Αυτό θα είναι αμάξι :D :D

 

Τι είναι το cv?

Link to comment
Share on other sites

Eιναι τρελοι αυτοι οι Ρωμαιοι...αραγε πως να στριβει??ποτε ερχεται?τιμη? :rolleyes:

Αναμενοταν για αρχες 2006 αλλα τελικα θα βγει 3Q 2007 σε συνεργασια με την Maserati υοθετωντας την πλατφορμα premium και με μεγαλυτερες διαστασεις για να ειναι αποδεκτο στην αλλη ακρη του ατλαντικου με στοχο να εχει κοινα εξαρτηματα με την Maserati gt wagon.

 

Κινητηρες

 

3.2 V6

4.3 V8

3.0 diesel

Link to comment
Share on other sites

159

 

Εμφάνιση

-Ζάντες αλουμινίου με λεπτές ακτίνες 17αρες

-Tαπέτο οδηγού με σήμα και φωτιζόμενο

-Μπρελοκ δερματινο, ασορτι με το εσωτερικο του αμαξιου

-Σπορ τελικο εξατμισης

-Προστατευτικα πορτας και προφυλακτηρα

-Care kit

 

Διαθεσιμα από το 2006

-18αρες ζαντες

 

 

MULTIMEDIA

-Blutooth ανοιχτη ακροαση ενσωματομενη

 

Διαθεσιμα από το 2006

-DVD φωρητο

-Σιντιερα 10πλη στο πορπαγκαζ

-Συνδεση για iPod

-Δερματινη θηκη για CD στη κονσολα

 

TUNING & PERFORMANCE

-Σπορ αναρτηση

-θολομπαρα

-Βαλβιδες ελαστικων μεταλικες με σημα Αλφα Ρομεο

-Σπορ πενταλιερα με σημα

 

Μετα το 2006

-19αρα ζάντα

-Κιτ αεροδυναμικό (προφυλακτήρες μπρος-πίσω, σποιλερ πίσω και φρύδια κάτω από τις πόρτες)

-Φρένα Μπρεμπο με βαμμένες δαγκάνες και δίσκους αεριζόμενους

-Τιμόνι χειρόφρενο και κάλυμμα ταχυτήτων από ανθρακονηματα

-Αγωνιστική εξάτμιση

 

Ελευθερος χρονος και αξεσουαρ

-Σχάρες μεταφοράς άλφα ρομεο

-Θήκη για σνοουμπορντ

-Δίχτυ στο πορπαγκαζ

-Σπαστός κοτσαδορος

-Freebox

-Κιτ μεταφοράς σκι

-Κιτ μεταφοράς Σερφ

-Αντικλεπτικό με GPS και τηλεφωνική ειδοποίηση

Link to comment
Share on other sites

Maserati and Alfa Romeo to collaborate closely

 

Although the Spyder will continue to use a modified version of the M139 platform, Maserati’s future will see close collaboration with Alfa Romeo. As Fiat Chairman Luca Cordero di Montezemolo told journalists towards the end of June, a Maserati crossover is in the works with the aid of Alfa Romeo technology.

 

Logically this would imply the use of the Premium platform, and for Alfa Romeo this could provide the Kamal SUV project (or similar) with a clear cast future. A new low-cost Maserati sportscar is also being studied by Pininfarina with a targeted retail price of 80,000 euros, which will undoubtedly fully exploit the technological synergies of the two brands. It is unlikely that this particular project will evolve past the drawing boards, however, with the GT Wagon project currently having superiority over funds.

 

Similarly, little R&D budget is available for Alfa Romeo projects, with the recently completed Alfa 159, Sportwagon, Brera and Spider models having consumed a lot of it. As a result, projects including the Alfa 147 replacement (Progetto 940) have been prolonged until income from the 159 and Brera is generated. An appearance of the Alfa Romeo 147 replacement in late 2006 is highly unlikely now.

 

A week ago, Maserati were actively testing prototypes at the legendary Nürburgring in Germany. These prototypes included a Quattroporte bearing a new engine, and a white GranSport fully loaded with measuring equipment. The question that arises is whether the engine lurking under the GranSport’s bonnet is fitted with Uniair to boost power from 400 bhp to somewhere in the region of 450 bhp. Using Uniair technology also improves fuel economy by around 15%.

 

Well-informed sources have recently mentioned the preference of a Maserati-derived 4.3 litre V8 engine by Alfa Romeo for their 159, Sportwagon, Brera and Spider GTA models. This engine - which is an evolution of the 4.244 cc GranSport unit - will be fitted with Uniair (which was recently showcased in the CRF Sportiva Latina at the Barcelona Motor Show) and will allegedly pump out 440 bhp at 7000 rpm with 505 Nm of torque. The engine has similar dimensions to Alfa’s V6 and only weighs 183 kg. With minimal modifications, open to after market tuning specialists, the Maserati V8 has the potential to deliver well over 500 bhp. An out-bored, in-house high output variant, for use in possible future Alfa Romeo Supercars and the 169 GTA, is also under development, and will yield approximately 500 bhp.

 

A benefit of this V8 engine over the initial plan to use a twin turbo version of the 3.2 JTS V6 is the reduced torque (505 Nm compared to the Biturbo 3.2 V6’s asphalt-ripping 680 Nm), enabling the possibility to not only have a 6-speed automatic transmission but also manual and Selespeed options as well. Another problem with the serial Twin Turbo 3.2 litre V6 engine, which has been actively tested under an Alfa Romeo 166 prototype, lies in the power-band, with maximum power being achieved at only 6000 rpm.

 

True to the Gran Turismo Allegerita tag, these high performance Alfa’s will be lightweight: the 159 GTA will have a 130 kg weight reduction. The V8-engined GTA’s will retain AWD, as the V8 engine is to be mounted transversely similar to the old Lancia Thema 8.32. Part of the weight saving objective could be achieved through using high-performance parts such as Brembo CCM (Composite Ceramic Material) brakes. These alone weigh 30% less than alternative cast iron discs, and are currently used on high performance cars such as the Ferrari F430.

 

Offering top end performance is a prerequisite in future Alfa Romeo’s, strongly understood by Alfa Romeo engineer Paulo Massai, who believes that future cars should offer more power than their competitors. Centro Ricerche Fiat also play a crucial role in this respect, having developed the Uniair system, as well as a high performance adaptive rear differential which will feature on the more powerful models. Another recent design, which may be used on future GTA cars, is a retractable front spoiler mounted aerodynamic barrier, offering additional braking in a method similar to that of the Mercedes-McLaren SLR. Clearly, future GTA models will surpass the 250 km/h limit imposed on their German counterparts, requiring all the stopping power available.

Link to comment
Share on other sites

me to kouto mou to mualo giati i alfa 159 ENW DEN EINAI PISWKINITI exei polu miktotero xwro aposkeuwn apo tin triara enw einai kai kata polu PIO MEGALI??????

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έχει πιο εξελιγμένη ανάρτηση πίσω και περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες...

Επίσης η σχεδίαση των ιταλικών ΠΟΤΕ δεν γίνεται με γνώμονα τον χώρο αποσκευών, πάντα μπαίνει μπροστά η αισθητική... (κοινώς αν θες μια κούτα για να βάζεις περισσότερα πράγματα μέσα, πάρε την 3άρα!! :D )

 

Και ακόμα πιο επίσης, ο χώρος αποσκευών έχει σχεδιαστεί ώστε να συνδυάζεται με την τετρακίνηση... ε, 3 διαφορικά είναι αυτά, πιάνουν περισσότερο χώρο από το σύστημα μετάδοσης μόνο στον πίσω άξονα της μπέμπας...

Link to comment
Share on other sites

Moνο για ιταλικα αυτοκινητα γραφονται τετοια αρθρα...

 

Βρετανικο Autocar....

Brera 3.2 προπαραγωγης χωρις Q4

 

ALFA Brera – Το κουπέ που θα βγάλει την Alfa Romeo από την αφάνεια.

 

Τίτλος άρθρου : Στον έβδομο ουρανό

Αρθρογράφος : Steve Cropley

 

Ο Steve Cropley φοράει το κράνος του και μοιράζεται με τον Karl-Heinz Kalbfell την υπέροχη Alfa Romeo Brera στην ανάβαση του Goodwood, στο φετινό Festival of Speed.

 

Ο μικρόσωμος τύπος με τα γυαλιά είχε δίκιο.Ο ηχος του κινητήρα της Alfa Romeo Brera που οδηγούμε ακούγεται σαν V12 της Ferrari. Το ίδιο διακριτικό μηχανικό γουργουρητό στις χαμηλές στροφές, το ίδιο μουγκρητό από την εισαγωγή του κινητήρα στις μεσαίες, το ίδιο ουρλιαχτό όταν ο δείκτης του στροφόμετρου πλησιάζει την κόκκινη γραμμή στις 6.800 σ.α.λ.

 

Με κλειστά τα μάτια, θα νόμιζες ότι οδηγείς ένα δημιούργημα από το Μαρανέλο. Αν μη τι άλλο, η Brera έχει ψυχή και φωνή ενός γνήσιου «κόκκινου» αυτοκινήτου.

 

Όταν πριν από δύο ώρες ο μικρόσωμος θαυμαστής έχωσε το κεφάλι του στην καμπίνα από το ανοιχτό παράθυρο και έκανε την παρατήρησή του, το νέο αφεντικό της Alfa, ο Karl-Heinz Kalbfell, κι εγώ ετοιμαζόμασταν για τη δεύτερη προσπάθειά μας στην ανάβαση του πασίγνωστου λόφου του Goodwood, στο φετινό Festival of Speed.

 

Το σχόλιο του νέου μας φίλου ήρθε σαν επιβεβαίωση αυτού που συνειδητοποιήσαμε στην πρώτη ανάβαση του λόφου : «Μήνες αναρωτιόμασταν αν ο ήχος του αμερικάνικου κινητήρα θα ήταν αρκετά καλός για μια Alfa Romeo», μας είπε, «αλλά τώρα δεν έχω αμφιβολία».

 

Και μετά από μία σύντομη τεχνική συζήτηση με τον Kalbfell, ο φίλος μας χάθηκε στο πλήθος, σίγουρος πως δεν υπάρχει τίποτα ψεύτικο ή τεχνητό στις ηχητικές επιδόσεις του V6.

 

Ο κινητήρας αυτός ακούγεται υπέροχα για τρεις βασικούς λόγους. Πρώτον, είναι σχεδιασμένος από μηχανολόγους που γνωρίζουν τις αξίες της Alfa Romeo απ’ έξω και ανακατωτά.

 

Δεύτερον, ο V6 των 3,2 λίτρων με τους 260 ίππους είναι ένα καθαρόαιμο σπορ μοτέρ από τη φύση του και, τρίτον η τεχνολογία του περιλαμβάνει προηγούμενα συστήματα όπως μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και άμεσο ψεκασμό.

 

Μετά το κάλεσμα των μεγαφώνων, κινούμαστε αργά ανάμεσα στον κόσμο προς τη γραμμή της εκκίνησης. Με τα παράθυρα, τα επιφωνήματα θαυμασμού για την εμφάνιση του αυτοκινήτου φτάνουν στα αφτιά μας δυνατά και καθαρά, κάτι που γεμίζει τον Kalbfell χαρά και περηφάνια.

 

Και ανακούφιση δεδομένου ότι θεωρεί την Brera ανταγωνιστή των μικρών Porsche Boxter και των κορυφαίων εκδόσεων των BMW Σειράς 3 και Audi TT. Ο δεσμός αίματος της Brera με την 159 είναι ξεκάθαρα, με το κουπέ όμως να είναι αρκούντως ξεχωριστό και σπορ, κάτι στο οποίο βοηθά σημαντικά και το μειωμένο μήκος σε σχέση με τη μπερλίνα.

 

Οι μηχανολόγοι που την δημιούργησαν ισχυρίζονται πως πολλά από τα πρακτικά πλεονεκτήματα της 159, όπως η εκπληκτική ακαμψία του πλαισίου της, έχουν μεταφερθεί και στην Brera.

 

Καθώς κατευθυνόμαστε αργά προς την εκκίνηση μέσω του ανώμαλου ασφάλτινου δρόμου, καταλαβαίνω πόσα πράγματα μπορείς να μάθεις από τη θέση του συνοδηγού. Ο έλεγχος του αμαξώματος στις χαμηλές ταχύτητες είναι εκπληκτικός και παρότι η ανάρτηση είναι αισθητά σφιχτή, η μεγάλη ακαμψία του πλαισίου εξαφανίζει εντελώς τριγμούς και θορύβους από τις ανωμαλίες του δρόμου.

 

Η ποιότητα κύλισης είναι κάτι παραπάνω από καλή και θεωρώ πως αυτό θα είναι και ένα από τα μεγαλύτερα ατού της Brera όταν ριχτεί στη μάχη της αγοράς.

 

Η Brera είναι μικρότερη σε μήκος και χαμηλότερη σε σχέση με την 159, και η εμφάνισή της είναι σαφώς πιο εξωστρεφής, δίνοντας την αίσθηση ενός μοντέλου περιορισμένης παραγωγής που κατασκευάστηκε ειδικά από έναν ειδικό του είδους.

 

Αυτό δεν απέχει από την πραγματικότητα αφού, όπως και οι Spider και GTV του παρελθόντος, η Brera θα κατασκευάζεται από τον γνωστό οίκο Pininfarina. Όταν ο ιταλικός οίκος είχε αναλάβει την παραγωγή των Spider και GTV, στην καλύτερη περίπτωση έβγαιναν 15.000 αυτοκίνητα ετησίως από τη γραμμή παραγωγής.

 

Για την Brera (και προφανώς και τη νέα Spider) όμως, η Alfa θα απογοητευτεί αν ο παραπάνω αριθμός δεν φτάσει τις 25.000 μονάδες, ειδικά τώρα που το νέο ζεύγος θα αποτελέσει το εισιτήριο για την επιστροφή της μιλανέζικης φίρμας στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

 

Φτάσαμε στην εκκίνηση και ο Kalbfell βγαίνει από το αυτοκίνητο για μία ακόμα συνέντευξη, οπότε αρπάζω την ευκαιρία και ορμάω πίσω από το τιμόνι. Τα «χωστά» ημιμπάκετ καθίσματα, υπέροχα τόσο σε άνεση όσο και σε στήριξη, διαθέτουν επένδυση υψηλής ποιότητας και το μαξιλάρι του εδράνου προφέρει στήριξη δύο σταδίων, με στενότερη φόρμα γύρω από τους γοφούς και χαλαρότερη κάτω από τους μηρούς.

 

Σε καμία περίπτωση δεν έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής. Και δεν είναι μόνο το εξαιρετικά καθίσματα που συνηγορούν σε αυτό. Είναι και η σχεδίαση της κονσόλας, παρόλο που θυμίζει έντονα αυτής της 159. Το πεντάλ του συμπλέκτη έχει βαριά αλλά καλολαδωμένη αίσθηση, ενώ ο μοχλός του 6τάχυτου κιβωτίου κινείται από σε σχέση σε σχέση με ευχάριστη ακρίβεια, χάρη στα δυνατά και προοδευτικά ελατήρια επαναφοράς του.

 

Με τόση καλή αίσθηση λειτουργίας είμαι σίγουρος πως και με χαλαρές κινήσεις θα μπορέσεις να οδηγήσεις τη Brera γρήγορα και με καθαρές γραμμές.

 

Ο Kalbfell αφήνει το συμπλέκτη με 4.500 σ.α.λ. στο στροφόμετρο. Το traction control και το ESP είναι απενεργοποιημένα και παρά το γεγονός η συγκεκριμένη Brera είναι προσθιοκίνητη, το σπινάρισμα είναι ελάχιστο. Βάζει 2η στο κιβώτιο και ορμάμε στην πρώτη στροφή, μια δεξιά με διπλή κορυφή, με τον V6 να κελαηδάει την μελωδία που είναι πλέον συνυφασμένη με τα καλύτερα ιταλικά αυτοκίνητα.

 

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μηδαμινές και υπάρχει μια υποψία ότι οι εμπρός άξονας του αυτοκινήτου θα ανοίξει την τροχιά του αν πιεστεί περισσότερο. Η ηρεμία στο πρόσωπο του Kalbfell και οι μικρές μετρημένες κινήσεις των χεριών του αποδεικνύουν πως η σταθερότητα της Brera στις στροφές είναι αξιοσημείωτη.

 

Στη πορεία δίνουμε απάντηση και στο σημαντικότερο ερώτημα σχετικά με τον κινητήρα : ταιριάζει ο αμερικάνικος V6 σε μια Alfa; Ε, λοιπόν, θα παραξενευόμασταν αν δεν ταίριαζε! Με τα καπάκια της Alfa, εκκεντροφόρους της Alfa, σύστημα ψεκασμού της Alfa και ηλεκτρονική διαχείριση (ναι, σωστά το μαντέψατε) της Alfa, δεν θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς.

 

Η ανάβαση τελειώνει πριν καλά καλά το καταλάβουμε. Το αυτοκίνητο είναι προφανώς σταθερό και ικανό, και αρκετά σπορ να δικαιολογήσει τη θέση του στη γκάμα της Alfa Romeo. Η Brera είναι το τέλειο αυτοκίνητο για τους alfisti της νέας γενιάς.

 

Είναι ξεχωριστή και γρήγορη και μπορεί να αποδειχτεί απροβλημάτιστη στη συμβίωση, αν οι Ιταλοί πετύχουν τους στόχους που έχει θέσει ο Kalbfell στους τομείς της ποιότητας και του after sales service. Σε κάθε περίπτωση είναι ένα αυτοκίνητο που αξίζει την προσοχή και τη στήριξη όλων.

Link to comment
Share on other sites

Ayta ta fwta tis 8c tha mas xalasoun to synolo... To vlepw egw... Na dw pws tha mporesoun na valoun ayta ta fwta se ena giino aytokinito...

 

H fwto ektos apo ta fwta einai sto swsto dromo... Me ayta etsi... :down:

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...