Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

οντως μου ειχε προβληματα ωσπου ειχα την εξυπνη ιδεα και επικοινωνησα με Milano μι εγινε χαμος με την εδω αντιπροσωπεια του κυριου ναθενα που μονο αντιπροσωπος δεν πρεπει να λεγεται.απο τοτε που μου εφτιαξαν το αμαξι δεν μου εχει παρουσιασει τιποτα αλλο περα απο το μεταβλητο που θα το παω συντομα για να μου το αλλαξουν,κι αν μου το αρνηθουν?ε και τι εγινε και παλι επικοινωνια με milano κι ολα θα λυθουν,δεν θα χορεψουν αυτοι οι καραγκιοζηδες με μενα,εγω θα τους χορεψω και με οτι τροπο θελω εγω.:)

Με τον μεταβλητο δεν παιζει να εχεις προβλημα... γιατι δεν εχεις μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων!! Αυτο το προβλημα ηταν γνωρισμα των TS κινητηρων... Οι JTS δεν εχουν τετοια προβληματα!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Με τον μεταβλητο δεν παιζει να εχεις προβλημα... γιατι δεν εχεις μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων!! Αυτο το προβλημα ηταν γνωρισμα των TS κινητηρων... Οι JTS δεν εχουν τετοια προβληματα!

 

Και ο steven με τη δίλιτρη τι άλλαξε;

 

mpaltzis δικαιολογημένη η αγανάκτηση σου από τα προβλήματα στο αυτοκίνητο σου, ωστόσο λίγη ψυχραιμία και λογική ότι αυτά δεν συμβαίνουν σε όλες τις alfa νομίζω είναι αυτονόητη. Εκτός κι αν όλοι εμείς είμαστε μαζόχες και τρελοί. Για όποια βοήθεια περί alfa romeo πέρνα από το alfisti.gr. Εκεί θα σου λυθεί κάθε απορία. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή,οι εταιρίες αυτοκινήτων στα διαφημιστικά τους φυλλάδια,όπως πχ ανέφερα για συγκεκριμένα αμάξια που έχω φυλλάδια, λένε ανακρίβειες τόσο σκόπιμα,όπως και τα περιοδικά που παίρνουν τ'αμάξια τους για δοκιμή,και ρισκάρουν την δυσφήμιση από πωλήσεις,όταν θα γίνεται δυστύχημα γιάυτούς τους λόγους;

 

Δεν μας λες και τα παραδείγματα βάζοντας από δίπλα τα αποτελέσματα φυλλαδίου και encap μπας και καταλάβουμε και οι υπόλοιποι; Επιπλέον τα περιοδικά αυτοκινήτου και η ασφάλεια που κολάνε; Ποιο δυστύχημα και ποια δυσφήμιση; Μήπως όταν τρακάρει ένα αμάξι στο δρόμο θα καταλάβουν αν είχε 4 ή 5 αστέρια; :lol:

 

Γιατί να πιστέψει κανείς το δικό σου από αξιοπιστία όπως την θέτεις;;-Μήπως το Autocar υποστηρίζει τα Γερμανικά αμάξια,όσο και το Auto moto sport τα μη Γερμανικά, και οι 4Τροχοί ανάλογα (κυρίως τα Ιαπωνικά ;;)

Παρεπιπτώντος σε κανένα έντυπο φυλλάδιο της BMW που βρήκα από τελευταίες εκθέσεις,γιατί πάλι δεν διαβάζω αναφορά στην "ασφάλεια" αστεριών encap στις σειρές 3-5-Χ5 ,και μερικά είναι και Αγγλόφωνα-Λες να έγινε λάθος;

 

Καλό, διεθνής συνομωσία εις βάρος της bmw. Να πεθάνουν οι άπιστοι! :rotfl:Το ότι το δικό μου link επιβεβαιώνεται από τα σημερινά στοιχεία ενώ το δικό σου όχι είναι λεπτομέρεια και φαντάζομαι δεν σχετίζεται με την αξιοπιστία των πηγών! :lol:

Επιπλέον το αγγλόφωνα που κολάει; Μήπως ανάλογα με τη γλώσα στην οποία είναι γραμμένα, έχουμε και διαφορετικά τεστς του encap; Επίσης για να μαθαίνεις, όταν τυπώνονται τα φυλλάδια για τα νέα μοντέλα πολύ συχνά δεν εμπεριέχουν τα αποτελέσματα των tests του encap αφού τα tests αυτά δεν έχουν γίνει ακόμα.

 

Αν πρόσεξες τι ανέφερα πριν,μέχρι τέλος του 2005 υπήρχε σχετική προβολή της encap στα περιοδικά του χώρου (και στο Internet), στα review,φέτος ελάχιστες ανάφορές,καθώς φαίνεται έχουν βγεί 2-3 άλλοι φορείς που κάνουν παρόμοιες μετρήσεις,αν δεν είναι θέμα αξιοπιστίας,τι άλλο είναι ;;

 

Ναι ε; Οι άλλοι φορείς ποιοι είναι; Τα ιδιωτικά τεστ της κάθε εταιρείας ή μήπως τα περιοδικά;

 

Εσύ δεν παρέπεμψες παραπάνω σχετικά να κοιτάξουμε ; -Τα διάβασα και σου απάντησα-Επειδή είδες ότι εκτέθηκες σε ότι αναφέρουν,συνεχίζεις την κουβέντα,αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τις εξισώσεις φυσικής που αναφέρονται

 

Δεν μας εξηγείς κι εμάς μπας και καταλάβουμε που εκτέθηκα; Απ' όσο ξέρω ακόμα περιμένουμε να μας πεις πως επηρεάζονται τα τεστ του encap από τον άξονα μετάδοσης της κίνησης. Τις τατιανές αλλού. :whistle: :rotfl:

 

Οπότε ποιός ο λόγος και πάλι σύγκρισης 159 με 5αρα BMW, να'μαστε πάλι εκτός θέματος; (οπως άρχισε η κουβέντα για αμάξια 15ετίας και να λέμε τα ίδια

 

Αναφέρθηκε όπως ξαναείπα ως παράδειγμα του πόσο καλά τα καταφέρνει καθένα στην κατηγορία του. Αν δεν το κατάλαβες αυτό, πραγματικά απογοητεύομαι για το χρόνο που σου αφιερώνω αφού δεν βλέπω πρόοδο. :protest:

 

Aν διαβάσεις καλύτερα τι έγραψες πρίν,αναφέρθηκες για συνεργασία που διακόπηκε,δεν τελείωσε ...-...και σου απάντησα ότι το πάτωμα που πήγε να εξελιχθεί σε συνεργασία με GM ήταν για τον αναμενόμενο αντικαταστάτη της 166 όπως διαβασα εγώ.

 

Πράγμα το οποίο όμως σου είχα γράψει πιο πάνω αναφερόμενος ότι προοριζόταν για μοντέλο της μεγαλύτερης κατηγορίας και τελικά χρησιμοποιήθηκε στις 159 και brera για επιμερισμό κόστους. Μιλάμε όμως για το ίδιο πάτωμα. Τα pdf αφορούσαν το τελικό προϊόν και όχι θεωρίες.

 

Γιατί φοβάσαι να παραθέσεις τα στοιχεία που βρήκες ; -Eγώ αναφέρθηκα σε συγκεκριμένα συγκριτικά άρθρα από περιοδικά και εφημερίδες με ημερομηνίες και για πωλήσεις-Για τα υπόλοιπα εχω απαντήσει :

 

Να φοβάμαι να παραθέσω ποια στοιχεία; Των πωλήσεων. Λίγες σελίδες πριν να διαβάσεις στο τόπικ θα τα βρεις. Καλό είναι να μπαίνεις και να διαβάζεις κι όχι απλά να μοιράζεσαι την άγνοια σου. Ξεφτέρι θα αποφοιτήσεις από εδώ μέσα, μη μου αγχώνεσαι! :rotfl:

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Και ο steven με τη δίλιτρη τι άλλαξε;

 

mpaltzis δικαιολογημένη η αγανάκτηση σου από τα προβλήματα στο αυτοκίνητο σου, ωστόσο λίγη ψυχραιμία και λογική ότι αυτά δεν συμβαίνουν σε όλες τις alfa νομίζω είναι αυτονόητη. Εκτός κι αν όλοι εμείς είμαστε μαζόχες και τρελοί. Για όποια βοήθεια περί alfa romeo πέρνα από το alfisti.gr. Εκεί θα σου λυθεί κάθε απορία. ;)

Πλακα κανεις...

10 χρονια με τους T.Spark, και το ιδιο -γνωστο- προβλημα περασε και στους JTS?!?!?! Ρε δεν παμε καλα...

Link to comment
Share on other sites

Και ο steven με τη δίλιτρη τι άλλαξε;

 

mpaltzis δικαιολογημένη η αγανάκτηση σου από τα προβλήματα στο αυτοκίνητο σου, ωστόσο λίγη ψυχραιμία και λογική ότι αυτά δεν συμβαίνουν σε όλες τις alfa νομίζω είναι αυτονόητη. Εκτός κι αν όλοι εμείς είμαστε μαζόχες και τρελοί. Για όποια βοήθεια περί alfa romeo πέρνα από το alfisti.gr. Εκεί θα σου λυθεί κάθε απορία. ;)

 

ειχα ρωτησει μηπως καποιος ηξερε κατι για τη διαροη και τη μυρωδια αλλα καμια απαντηση

πηρα αθηνα σε 2 συνεργεια γνωστα αλλα και παλι τα ιδια

η γνωστη απαντηση (λυστω και βλεπουμαι.)

και στο milano πηρα τηλ και εκει τα ιδια

τι αμαξι εχεις?

ALFISTAS ΥΠΟ ΟΡΟΥΣ
Link to comment
Share on other sites

Πλακα κανεις...

10 χρονια με τους T.Spark, και το ιδιο -γνωστο- προβλημα περασε και στους JTS?!?!?! Ρε δεν παμε καλα...

 

κι ομως περασε και στους jts φιλε μου:)

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Και μετα σου λεει για "Νεα Ρατσα" Αλφα Ρομεο...

Εμενα ακριβως η ιδια μου φαινεται!!!

Καλο κουραγιο ταξιδιωτη, εγω παντως για τον μεταβληττο δεν ειχα κανενα προβλημα!! Το πηγα το πρωι, το πηρα το μεσημερι...

Link to comment
Share on other sites

stou patera mou pantws o 2,2 jts doksa to theo edw kai 9 mhnes dn exei vgalei provlima..

 

μα οι καινουριες γενιες απο brera κι επειτα δεν πρεπει να εχουν τα χαζα προβληματα που ειχαν οι παλιοτεροι κινητηρες.αληθεια τσιμπανε λαδακι?

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

JTS ειναι και τα μοτερ των Brera και 159!!

Αρα...

To μπλοκ ομως ειναι καινουριας σχεδιασης και αλουμινένιο.
Link to comment
Share on other sites

During the Bologna Motor Show, Alfa CEO Antonio Baravalle confirmed that the 8C Competizione will make Alfa's official return to the track, taking part in endurance events, such as the 24h of Le Mans, Nόrburgring and Daytona.

 

On the other hand, during 2007 Alfa will keep its semi-official 156 in the WTCC.

 

http://www.autoblog.it/post/6204/alfa-romeo-novita-sui-progetti-sportivi

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας λες και τα παραδείγματα βάζοντας από δίπλα τα αποτελέσματα φυλλαδίου και encap μπας και καταλάβουμε και οι υπόλοιποι;

 

Eχω αναφέρει τα παραδείγματα και συγκριτικά με αυτά τα "τυχαία" ανημέρωτα της encap-Μπορείς εξάλλου να πάρεις φυλλάδια από εκθέσεις αυτοκινήτων να δείς και μόνος σου συγκριτικά.-Αν εσύ δεν καταλαβαίνεις,είναι γιατί σκόπιμα αυτό θες να παραπληροφορείς για τους γνωστούς δικούς σου λόγους:)

 

Επιπλέον τα περιοδικά αυτοκινήτου και η ασφάλεια που κολάνε; Ποιο δυστύχημα και ποια δυσφήμιση; Μήπως όταν τρακάρει ένα αμάξι στο δρόμο θα καταλάβουν αν είχε 4 ή 5 αστέρια; :lol:

 

"Περιοδικο" αυτοκινήτου είναι και το παράδειγμα από το site του Αutocar που ανέφερες.

Ανέφερα είναι το ίδιο "αξιόπιστο" όσο και τα υπόλοιπα που λένε αντίθετες απόψεις περί ασφαλείας ανάλογα την νοοτροπία της αγοράς που απευθύνονται....

 

Καλό, διεθνής συνομωσία εις βάρος της bmw. Να πεθάνουν οι άπιστοι! :rotfl:Το ότι το δικό μου link επιβεβαιώνεται από τα σημερινά στοιχεία ενώ το δικό σου όχι είναι λεπτομέρεια και φαντάζομαι δεν σχετίζεται με την αξιοπιστία των πηγών! :lol:

 

Μήπως πονάει τους ανταγωνιστές η άνοδος της ΒΜW την τελευτία 15ετία;

To link που έδωσες αφορά αναδημοσίευση του test της encap,και είναι χρονικά παλαιότερο από τo άρθρο των 4 τροχών με αφορμή την νέα 523i πέρσι που λέει άλλα,και τα φυλλάδια που κυκλοφορούν....

 

Επιπλέον το αγγλόφωνα που κολάει; Μήπως ανάλογα με τη γλώσα στην οποία είναι γραμμένα, έχουμε και διαφορετικά τεστς του encap; Επίσης για να μαθαίνεις, όταν τυπώνονται τα φυλλάδια για τα νέα μοντέλα πολύ συχνά δεν εμπεριέχουν τα αποτελέσματα των tests του encap αφού τα tests αυτά δεν έχουν γίνει ακόμα.

 

Αναφέρομαι για νέα φυλλάδια μετά το 2005.-Τα αυτοκίνητα έχουν κυκλοφορήσει από το 2004 (ή και πρίν στα παραδειγματα Mερσεντές και Ρενώ που έδωσα...)-Τα αγγλόφωνα φυλλάδια συνήθως γράφουν πιό λεπτομέρειες,καθώς τα Ελληνικά είναι συνήθως μεταφράσεις τους,με περικοπές για λόγους κόστους (κάτι παρόμοιο που γινεται με τις οδηγίες χρήσης προιόντων)

 

Ναι ε; Οι άλλοι φορείς ποιοι είναι; Τα ιδιωτικά τεστ της κάθε εταιρείας ή μήπως τα περιοδικά;

 

Αναφέρονται κατά καιρούς διάφοροι από τέλος 2005, δύο με Γερμανικό όνομα ,ένας Σουηδικός, ένας Αμερικανικός ,προφανώς το ίδιο "αξιόπιστοι" όσο της encap,αλλά βάζουν άλλα κριτήρια,οπότε είναι πιό μοντέρνοι προφανώς για να αναδημοσιεύονται απόψεις τους...

 

Δεν μας εξηγείς κι εμάς μπας και καταλάβουμε που εκτέθηκα; Απ' όσο ξέρω ακόμα περιμένουμε να μας πεις πως επηρεάζονται τα τεστ του encap από τον άξονα μετάδοσης της κίνησης. Τις τατιανές αλλού.

 

Στα pdf αρχεία που εσύ είπες να διαβάσουμε,προφανώς δεν γνωρίζεις στοιχείωδης φυσική να τα καταλάβεις ,και θες να λέμε τα ίδια:(

 

Αναφέρθηκε όπως ξαναείπα ως παράδειγμα του πόσο καλά τα καταφέρνει καθένα στην κατηγορία του. Αν δεν το κατάλαβες αυτό, πραγματικά απογοητεύομαι για το χρόνο που σου αφιερώνω αφού δεν βλέπω πρόοδο.

 

Από την μία γράφεις δεν πιστεύεις την encap,από την άλλη λές ότι χάνεις τον χρόνο σου,και τώρα σαν να μας λες ότι μας κάνεις και χάρη που μας απαντάς,που δεν πιστεύουμε τα γραφόμενά σου τόσο επειδή δεν τα λαμβάνει κανείς σοβαρά χωρίς αποδείξεις,όσο επειδή και η πραγματικότητα (πωλήσεις) τα διαψεύδουν.

 

Πράγμα το οποίο όμως σου είχα γράψει πιο πάνω αναφερόμενος ότι προοριζόταν για μοντέλο της μεγαλύτερης κατηγορίας και τελικά χρησιμοποιήθηκε στις 159 και brera για επιμερισμό κόστους. Μιλάμε όμως για το ίδιο πάτωμα. Τα pdf αφορούσαν το τελικό προϊόν και όχι θεωρίες

 

Αφού θες να ξαναλέμε τα ίδια,και γώ έχω διαβάσει ότι ήταν για τόν αντικαταστάτη της 166 που είναι μεγαλύτερο αμάξι...Τι ισχύει τελικά ?

 

Να φοβάμαι να παραθέσω ποια στοιχεία; Των πωλήσεων. Λίγες σελίδες πριν να διαβάσεις στο τόπικ θα τα βρεις. Καλό είναι να μπαίνεις και να διαβάζεις κι όχι απλά να μοιράζεσαι την άγνοια σου. Ξεφτέρι θα αποφοιτήσεις από εδώ μέσα, μη μου αγχώνεσαι! :rotfl:

 

-Ξέχασες ότι εσύ ζήτησες στοιχεία αρχικά;-Σου παρέθεσα με ημερομηνίες από ένθετα περιοδικών,εφημερίδων κλπ συγκριτικά-Εσύ γιατί δεν μπορείς να τα παραθέσεις έστω ξανά (γιατί δεν βρίσκω σχετικά εδώ μέσα συγκριτικά με άλλες εταιρίες ),και απαντάς πάντα γενικά ;

-Οπως ξαναέγραψα,όποιος δε σε βλέπει γραφικά από την αγωνία σου να πείσεις με χαρακτηρισμούς,σου απαντά.....άλλοι όμως διαβάζοντας σε ,υποθέτουν ότι ότι επειδή την πάτησες με λάθος επιλογή αυτοκινήτου και σε πονά ,θες να πιστεύεις στην προσπάθεια επιβίωσης της Alfa Romeo -Περαστικά σου λοιπόν,και να διαβάζεις και τις γνώμες των υπολοίπων εδώ μέσα,που γνωρίζουν πια τι ν'αποφεύγουν ....

Link to comment
Share on other sites

μα οι καινουριες γενιες απο brera κι επειτα δεν πρεπει να εχουν τα χαζα προβληματα που ειχαν οι παλιοτεροι κινητηρες.αληθεια τσιμπανε λαδακι?

 

sthn arxh ligaki,twra oute stagona..;)

Link to comment
Share on other sites

sthn arxh ligaki,twra oute stagona..;)

 

αχ αν ειναι ετσι πραγματικα ζηλευω.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Πανευρωπαικές πωλήσεις της Alfa Romeo .....

 

-Αγγλία λοιπόν: http://community.channel4.com/eve/forums/a/tpc/f/1766037851/m/9710084576

 

-Σ' όλη την Ευρώπη πούλησε σε όλα τα μοντέλα, 7.495 αμάξια τον Αυγουστο ! http://216.239.59.104/search?q=cache:S2QMUYjBXEAJ:www.bloomberg.com/apps/news%3Fpid%3D20601085%26sid%3DaRNN94WQOksk%26refer%3Deurope+Alfa+159+sales+in+Europe&hl=el&gl=gr&ct=clnk&cd=30......τo 1/3 από όσα πουλά συνολικά η ΒΜW στην φθηνότερη σε εισοδήματα χώρα μας ετήσια (22400 σύμφωνα με το auto in.gr και autopress.gr αθροιστικά oι μηνιάιες πωλήσεις για 2005 ).

 

-Οσο αφορά αναλυτικότερα,παρακάτω διαβάζω άλλα στατιστικά ,από τις πληροφορίες που λανθασμένα (ή σκόπιμα) αναφέρονται από ορισμένους υποστηρικτές της Alfa εδώ μέσα....και όπως βλεπει κανείς (η Alfa Romeo) δεν υπάρχει πουθενά στις πωλήσεις ,και μάλλον είτε κάποιοι έχουν μπερδέψει τις πωλήσεις του ομίλου της Fiat (με την επιτυχία του νέου Punto) ,ή μόνο αυτές της Alfa Romeo για την Ιταλική αγορά http://www.italiaspeed.com/2006/cars/financial/09/sales_august_italy/0109.html ,που αναφέρθηκε με ελπίδα :lol: για ανάκαμψη της εταιρίας στο Ελληνικό site (Alfisti)..... κάπου λογικό, αφού κάθε χώρα με αυτοκινητοβιομηχανία,υποστηρίζει τα προιόντα της με κάποια κίνητρα απόκτησης στους κατοίκους της.

 

-Τα παρακάτω αναδημοσιεύτηκαν και στα ξένα και Ελληνικά περιοδικά (Car και Αuto Bild/ Αuto Nέα 10 και 11/2006 )

http://www.finfacts.com/irelandbusinessnews/publish/article_10006659.shtml

 

http://www.finfacts.com/irelandbusinessnews/publish/article_10008076.shtml

(όπου βλέπουμε BMW σειρά 3.... 22% αύξηση πωλήσεων μέχρι 10/2006)

 

και Ελληνικό άρθρο για τις πωλήσεις ΒΜW

 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=55567&news_category_id=&category_id=75

 

Καταλαβαίνω ότι το thread δεν είναι Vs μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων,αλλά πρέπει κάθε αναφορά μ'επιχειρήματα να είναι πάντα αποδεκτή.-Σίγουρα κανείς δεν ευθύνεται για την ορθότητα των άρθρων που αναδημοσιεύονται σε έντυπα ή ηλεκτρονικά περιοδικά του χώρου, αλλά πολλά θέματα μπορούν εύκολα να ελεχθούν από καθένα μας,και αυτό είναι πολύ καλύτερο από το γράφουμε γενικολογίες για να περνά η ώρα,και παραπληροφόριση για δικούς μας λόγους,ειδικά όταν η Alfa Romeo είναι χρόνια προβληματική,ασχέτως τι μας αρέσει ή θα θέλαμε:)

Link to comment
Share on other sites

ζηλεύεις??? τα 2 λίτρα ανα 1100 χλμ που καίει η δικιά μου Gt πως σου φαίνονται?

 

και το συζητας ακομα?πηγαινε και φερε τα πανω κατω στο service τους,αν ειναι δυνατον,αληθεια ποσα χρονια εγγυηση εχουμε γιατι ουτε που θυμαμαι.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...