ταξιδιωτης22 Δημ. November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2006 sou leei h 147 evgale 3 fores provlima enw h bmw kanena egw toulaxiston ayto diavasa τυχαινουνε αυτα.αυτο πιστευω εγω. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2006 Να πω και εγω την γνωμη μου για τον πολεμο που εχει ξεσπασει αναμεσα σε bmw - alfa??.λοιπον ειμουν πιτσιρικας περιπου 11 χρονων το 1994.ο γερος μου ειχε τοτε μια 320 νομιζω η 520 εξακυλινδρη καταμαυρη.σαν πιτσιρικας και εγω οταν την εβλεπα εβγαζα την γλωσσα εξω και το επεζα σκυλακι.(να σημιωσω οτι δεν ειχα πολλα παρε δωσε με τον πατερα μου καθως ειναι χωρισμενοι οι δικοι μου).Anyway ολα καλα αυτα υπεροχο το αυτοκινητο απλα ξερετε τι με χαλασε πολυ και απο τοτε σηχαινωμαι τις bmw και γενικοτερα την φιλοσοφια της???οτι μια ωραια μερα μας περνουν τηλεφωνο και μας λενε οτι τρακαρε ο πατερας μου και ειναι στο νοσοκομειο.Ξερετε τι επαθε???πηγαινε λεει με 180 σε ευθεια με αλλα 3 ατομα μεσα και ετσι οπως πηγαινε του κολλησε λεει το διαφορικο?????????????παρε τουμπες με 160 μετρα αποσταση στον αερα και κοψιμο κυριολεκτικα μιας κολονας της δεη στα 2 και στο προσγειωμα περνει και φωτια.λυποθημησαν εκτος απο εναν ο οποιος και τους εβγαλε εξω πριν καουνε ζωντανοι ευτηχως.ειχα δει το αυτοκινητο μετα το πως ειχε γινει.....αν ηταν καποτε αυτοκινητο.θα μου πειτε τωρα οτι σωθηκαν υστερα απο ολα αυτα.διαβαστε το πως σωθηκαν ομως.και υποψην οτι το αυτοκινητο το προσεχε σαν τα ματια του και ξαφνικα να του κολλαει το διαφορικο με 180.αντε πειτε μου εσεις τωρα για τα κολοαμαξα αυτα.(και υποψην οτι οδηγαω και εγω ενα παλιο πισοκινητο σελικα του 72 με τα διαφορικα του και τα ολα του.εχω και στραβωμενο σταυρο στον κεντρικο και τρεμει ολο το αυτοκινητο ομως το να μου κολλησει τα διαφορικο δεν το κοβω που ειναι και 34 χρονων).(βρηκα μια julia του 70 την γρηγορη παρατημενη αλλα ειναι μεσα στην σαπιλα γμτ).πανεμορφη.αυτα και φιλακια πολλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2006 Σε Αlfa με παρόμοια περίπτωση ίσως δεν ζούσε κανείς.:X .. Σε ψιλοκαραμπόλα γνωστού μου,3-4 αυτοκινήτων με 100χλμ ίδιας χρονολογίας αμάξια 316ι(ε36-1991) και Αλφα 75 (1.6) το 1998, η Αlfa 75 έφυγε από τον δρόμο και έπεσε σε χαντάκι,ενώ άλλος εμπλεκόμενος με Νιssan Sunny αν και σταπατσαρίστηκε περισσότερο έμεινε στο δρόμο-Η ΒΜW παρότι ήταν το πρώτο αμάξι που έπεσε σε αγροτικό που φρέναρε απότομα,δεν εφυγε από τον δρόμο,και δεν τραυματίστηκε κανείς:!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2006 Σε Αlfa με παρόμοια περίπτωση ίσως δεν ζούσε κανείς.:X .. Δες την παθητική ασφάλεια της 159, δες και πχ της 5άρας και μετά συνεχίζεις τη διήγηση του παραμυθιού. Φυσικά το παραπέρα παράδειγμα σου όπως καταλαβαίνεις είναι άτοπο αφού πολλά εξαρτώνται από τις συνθήκες του ατυχήματος, το πως χτύπησαν τα αυτοκίνητα, την ακριβή ταχύτητα του καθενός τη στιγμή της σύγκρουσης, την κατάσταση των οχημάτων κτλ. Φυσικά εξίσου παράλογο βρίσκω το να πούμε ότι τα BMW δεν είναι καλά αυτοκίνητα επειδή έτυχε αυτό στον πατέρα του φίλου. Απόλυτα όμως κατανοητό να έχει επηρεαστεί ο ίδιος αρνητικά και να μην έχει καλή εικόνα για την εταιρεία. Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pissas Δημ. November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2006 Καλα τωρα λες μεγαλη κουνεντα... Η οδηγικη ικανοτητα δηλαδη του καθε οδηγου δεν μετραει??? Η μ@λ@κι@ που εκανε ο τυπος με την ΒΜW και επεσε οπως ειπες και ο ιδιος επανω σε ΑΓΡΟΤΙΚΟ φρεναρε αποτομα??(ταμπουρα δηλαδη μπρος πισω...ποσο καλα φρενα ειχε και η μπεμπα δεν προλαβε να σταματησει????ΕΛΕΟΣ )... Εντελως αστοχο το παραδειγμα σου φιλτατε... Παράθεση make god laugh... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2006 νομιζω οτι το θεμα εχει γυρισει τελειως σε vs μεταξυ alfa και bmw,λοιπον οπως και να χει καθε αυτοκινητο εχει την χαρη του,οι νεες 159 ειναι πολυ καλυτερες απο τις 75 του 90 για να μην πω οτι δεν εχουν καμια σχεση,για μενα η alfa romeo εχει ενα ιδιαιτερο χαρισμα που σε αλλα αυτοκινητα δεν εχω δει,εχει την θεση οδηγησης εχει το στριψιμο κι ας εχει τις ζημιες της,ποιο καινουριο αυτοκινητο αλλωστε δεν εχει,πολυ λιγα. ειναι κι ο μονος λογος που δεν την πουλησα στην gt κι ας μου ειχε βγαλει ιστοριες,σε τι αυτοκινητο να πηγαινα που να μου αρεσε τοσο πολυ και να ειχε κι αυτη την οδηγικη συμπεριφορα (οχι απο γκαζι),σε κανενα,ειναι μοναδικα και ακομα και στο επομενο παλι σε alfa romeo πιστευω πως θα καταληξω αν εχω την υγεια μου πανω απο ολα. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. November 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2006 μα βρε παιδια να πηγαινει με 180 και να του κολλησει το διαφορικο?????ελεος δηλαδη.το γιατι σωθηκαν απο την αρχη ειναι γιατι ολο το στραπατσαρισμα το εφαγε ο κωλος και η μουρη του αυτοκινητου και οχι η οροφη.γιαυτο και μαλλον εζησαν λογο της τυχης τους καθως και οτι φορουσαν ζωνες και δεν πεταχτηκαν εξω.+ το οτι ενας δεν λιποθυμησε.μετα βεβαια ο πατερας μου απο αυτο το ατυχημα πηρε ενα renault 5 και κυκλοφορουσε.ακομη βεβαια εχει ενα προβλημα στον αριστερο ωμο του απο τοτε καθως ενα κοκκαλο σαν να εχει ωγει προς τα εξω.BMW RULES για εμενα:cry: :cry: :cry: : :cry: :cry: :X :X :X :X :X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. November 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2006 Υποθέτω όμως, επειδή απλά αναφέρεις ότι πρόσεχε το αμάξι,ότι η BMW είχε πρόβλημα πλημμελούς συντήρησης,χώρια ότι ότι έτρεχε υπερβολικά (υπεράνω νόμων φυσικής δες manual κατασκευστή και προφυλάξεις)....Ξέρω και άλλο παράδειγμα με BMW Ζ3 που έκανε service κακιάς ώρας σε μη αξιόπιστο συνεργείο ,αλλά ήταν γνωστοί του παθόντα και τους είχε υποτίθεται εμπιστοσύνη....αποτέλεσμα δεν έπιασαν τα φρένα,κτύπησε ποδηλάτη με πολύ μικρή ταχύτητα-Αν υπήρχε η εγγύηση ελέγχου ή επισκευών σε εξουσιοδοτημένο,οι νομικές συνέπειες είναι μοιρασμένες,μικρότερες,και μπορείς να ζητήσεις και αποζημείωση. Δες την παθητική ασφάλεια της 159, δες και πχ της 5άρας και μετά συνεχίζεις τη διήγηση του παραμυθιού. Φυσικά το παραπέρα παράδειγμα σου όπως καταλαβαίνεις είναι άτοπο αφού πολλά εξαρτώνται από τις συνθήκες του ατυχήματος, το πως χτύπησαν τα αυτοκίνητα, την ακριβή ταχύτητα του καθενός τη στιγμή της σύγκρουσης, την κατάσταση των οχημάτων κτλ. Φυσικά εξίσου παράλογο βρίσκω το να πούμε ότι τα BMW δεν είναι καλά αυτοκίνητα επειδή έτυχε αυτό στον πατέρα του φίλου. Απόλυτα όμως κατανοητό να έχει επηρεαστεί ο ίδιος αρνητικά και να μην έχει καλή εικόνα για την εταιρεία Το παράδειγμα μου δεν είχε 159 ,ούτε 5αρα ΒMW-Οποιος εχει την μύγα αξιοπιστίας μυγιάζεται ? -Tι συγκριση υπάρχει μεταξύ 2 διαφορετικών κατηγοριών αυτοκινήτων σε όγκο και τεχνικής (το ένα πισωκίνητο και το άλλο μπροστοκίνητο)-Οσο αφορά την συνέχεια του παραμυθιού, οι συνθήκες ατυχήματος δεν αφορούν και την περίπτωση με την BMW που κόλλησε το διαφορικό? Καλα τωρα λες μεγαλη κουνεντα... Η οδηγικη ικανοτητα δηλαδη του καθε οδηγου δεν μετραει??? Η μ@λ@κι@ που εκανε ο τυπος με την ΒΜW και επεσε οπως ειπες και ο ιδιος επανω σε ΑΓΡΟΤΙΚΟ φρεναρε αποτομα??(ταμπουρα δηλαδη μπρος πισω...ποσο καλα φρενα ειχε και η μπεμπα δεν προλαβε να σταματησει????ΕΛΕΟΣ )... Εντελως αστοχο το παραδειγμα σου φιλτατε... Αν αναφέρεσε σε μένα,η ΒΜW υποθέτεις,έπεσε από λάθος εκτίμηση στο αγροτικό που φρέναρε (χωρίς λόγο όπως αποδείχτηκε μετά),οι υπόλοιποι γιατί δεν απέφυγαν και είχαν παρόμοια ή χειρότερη αντίδραση-Oλοι ανίκανοι ήταν ?-Για την ιστορία ή BMW είχε ΑΒS με δισκόφρενα μπροστά.... νομιζω οτι το θεμα εχει γυρισει τελειως σε vs μεταξυ alfa και bmw,λοιπον οπως και να χει καθε αυτοκινητο εχει την χαρη του,οι νεες 159 ειναι πολυ καλυτερες απο τις 75 του 90 για να μην πω οτι δεν εχουν καμια σχεση,για μενα η alfa romeo εχει ενα ιδιαιτερο χαρισμα που σε αλλα αυτοκινητα δεν εχω δει,εχει την θεση οδηγησης εχει το στριψιμο κι ας εχει τις ζημιες της,ποιο καινουριο αυτοκινητο αλλωστε δεν εχει,πολυ λιγα. To πρόβλημα είναι ότι όλα ξεκινάνε από το οικονομικό παράγοντα,και μια BMW κοστίζει αρκετά περισσότερο,έχει πιό κύρος και μεταπώληση από μια alfa.Κατά δεύτερο λόγο είναι το θέμα συνολικής ευχαρίστισης-Αν κάποιος κάτοχος ενός προιόντος δεν μείνει ευχαριστημένος δεν ξαναψωνίζει ίδια.Το πόσο ευχαριστημένος είναι κανείς,είναι πως ερμηνεύει τις ανάγκες του προς την ποιότητα που θέλει.Σίγουρα όμως τα Γεμανικά αμάξια θέτουν πρότυπα συνολικής κατασκευής,και γι'αυτό πουλάνε ,το ίδιο όπως εξελίσονται και τα μοντέλα κάποιας εταιρίας και βγαίνουν καλύτερα από τους προγόνους τους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. November 20, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2006 Το παράδειγμα μου δεν είχε 159 ,ούτε 5αρα ΒMW-Οποιος εχει την μύγα αξιοπιστίας μυγιάζεται ? -Tι συγκριση υπάρχει μεταξύ 2 διαφορετικών κατηγοριών αυτοκινήτων σε όγκο και τεχνικής (το ένα πισωκίνητο και το άλλο μπροστοκίνητο)-Οσο αφορά την συνέχεια του παραμυθιού, οι συνθήκες ατυχήματος δεν αφορούν και την περίπτωση με την BMW που κόλλησε το διαφορικό? Ε το ακούσαμε και αυτό το κορυφαίο! Τα αποτελέσματα στα τεστ του ncap (αφού για αυτά μιλάμε) επηρεάζονται από το που μεταδίδεται η κίνηση! Καλά για το που κολάει η μύγα της αξιοπιστίας με την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης θα αφήσω να το αναλύσουν οι επιστήμονες της ΝΑΣΑ μπας και αυτοί βρούνε εξήγηση. Φυσικά το ότι η 5άρα τα θαλάσωσε παίρνοντας αρχικά τα τραγικά 3 αστέρια δεν οφείλεται στην πίσω κίνηση αλλά στη δομή του αμαξώματος και στο αμάγαλμα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν και στον τρόπο ένωσης τους. Ωστόσο όπως έγραφα και τότε, αν ήθελα να πάρω μια 5άρα θα την έπαιρνα γράφοντας τα αστέρια στα παλιά μου παπούτσια. Η αναφορά της 159 έγινε ως σύγχρονο μοντέλο της alfa το οποίο μάλιστα χρησιμοποιεί πάτωμα που εξελίχτηκε για μεγαλύτερη κατηγορία. Και για να κλείσω, ανέφερα στο προηγούμενο post μου ότι το να πούμε ότι οι bmw δεν είναι καλά αυτοκίνητα εξαιτίας του ατυχήματος του πατέρα του φίλου, είναι εξίσου παράλογο με το δικό σου παράδειγμα. Το έβαλα σε bold μπας και τώρα το δεις. Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. November 20, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2006 Υποθέτω όμως, επειδή απλά αναφέρεις ότι πρόσεχε το αμάξι,ότι η BMW είχε πρόβλημα πλημμελούς συντήρησης,χώρια ότι ότι έτρεχε υπερβολικά (υπεράνω νόμων φυσικής δες manual κατασκευστή και προφυλάξεις)....Ξέρω και άλλο παράδειγμα με BMW Ζ3 που έκανε service κακιάς ώρας σε μη αξιόπιστο συνεργείο ,αλλά ήταν γνωστοί του παθόντα και τους είχε υποτίθεται εμπιστοσύνη....αποτέλεσμα δεν έπιασαν τα φρένα,κτύπησε ποδηλάτη με πολύ μικρή ταχύτητα-Αν υπήρχε η εγγύηση ελέγχου ή επισκευών σε εξουσιοδοτημένο,οι νομικές συνέπειες είναι μοιρασμένες,μικρότερες,και μπορείς να ζητήσεις και αποζημείωση. Το παράδειγμα μου δεν είχε 159 ,ούτε 5αρα ΒMW-Οποιος εχει την μύγα αξιοπιστίας μυγιάζεται ? -Tι συγκριση υπάρχει μεταξύ 2 διαφορετικών κατηγοριών αυτοκινήτων σε όγκο και τεχνικής (το ένα πισωκίνητο και το αάλλο μπροστοκίνητο)-Οσο αφορά την συνέχεια του παραμυθιού, οι συνθήκες ατυχήματος δεν αφορούν και την περίπτωση με την BMW που κόλλησε το διαφορικό? Αν αναφέρεσε σε μένα,η ΒΜW υποθέτεις,έπεσε από λάθος εκτίμηση στο αγροτικό που φρέναρε (χωρίς λόγο όπως αποδείχτηκε μετά),οι υπόλοιποι γιατί δεν απέφυγαν και είχαν παρόμοια ή χειρότερη αντίδραση-Oλοι ανίκανοι ήταν ?-Για την ιστορία ή BMW είχε ΑΒS με δισκόφρενα μπροστά.... To πρόβλημα είναι ότι όλα ξεκινάνε από το οικονομικό παράγοντα,και μια BMW κοστίζει αρκετά περισσότερο,έχει πιό κύρος και μεταπώληση από μια alfa.Κατά δεύτερο λόγο είναι το θέμα συνολικής ευχαρίστισης-Αν κάποιος κάτοχος ενός προιόντος δεν μείνει ευχαριστημένος δεν ξαναψωνίζει ίδια.Το πόσο ευχαριστημένος είναι κανείς,είναι πως ερμηνεύει τις ανάγκες του προς την ποιότητα που θέλει.Σίγουρα όμως τα Γεμανικά αμάξια θέτουν πρότυπα συνολικής κατασκευής,και γι'αυτό πουλάνε ,το ίδιο όπως εξελίσονται και τα μοντέλα κάποιας εταιρίας και βγαίνουν καλύτερα από τους προγόνους τους. Φιλε το οτι ανεφερα οτι προσεχε το αυτοκινητο το ανεφερα γι'αυτον ακριβως τον λογο,για να μην πειτε οτι δεν το προσεχε.Τσιλικο ηταν το αμαξι και εξωτερικα(θυμαμαι ακομα πως γυαλιζε το μαυρο του) και μηχανικα.Λες και ηταν ενα αυτοκινητο 1 χρονου με 5000 χιλιομετρα.δεν κανω πλακα.δεν μπορω να ξερω ομως τον λογο που κολλησε το διαφορικο.Και γιαυτο τον λογο αναφερω και το αυτοκινητο που οδηγαω εγω το οποιο ειναι 35 χρονων αλλα διαφορικο δεν παιζει να μου κολλησει.γιατι θα το ειχε κανει ηδη στα 35 χρονια που κυκλοφορει :) :) :) .Anyway θα μου πειτε οτι μπορει να ηταν αστοχια υλικου(γιατι βαλβολινες ειχε σιγουρα) αλλα τι να το κανω.....και οσον αφορα την ταχυτητα,εγω δεν τρεχω,εσυ ας πουμε δεν τρεχεις αλλα εαν εχεις ενα 2λιτρο 5 χρονων 2000 κυβικα εξακυλινδρο εεεε μην μου πεις οτι καποιες φορες δεν θα το ετρεχες.και οταν θα το εκανες,θα εισουν σιγουρος οτι το αυτοκινητο θα ηταν τρενο και δεν θα εβγαζε προβλημα γιατι πιστεψε με εαν ο πατερας μου η ο οποιοσδηποτε ειχε μια μικρη υποψια πως θα του τυχαινε κατι τετοιο εεε τοτε σιγουρα δεν θα το ετρεχε.Ασε που ξερει πολλα απο θεμα αυτοκινητου(ειχε τρεξει παλια 2 φορες ακροπολης και εμεινε απο σασμαν με opel manta).τεσπα οπως λεω παντα προσοχη στον δρομο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatuso Δημ. November 20, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2006 Η Alfa Romeo παρουσιάζει το νέο ελεγχόμενο διαφορικό Q2 για την 147 και την GT.πηγη contra.gr http://www.contra.gr/Motorsport/World/AutoMoto/134837.html Παράθεση Γιωργος Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 Pixels και 16,3 KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. November 20, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2006 Δωρον αδωρο... Μονο για τις πετρελαιοκινητες εκδοσεις που στην Ελλαδα σπανιζουν! Θα μου πεις "Με την ροπη που εχει ο 1.6 της 147 τι να το κανεις το μπλοκε??" και με την σειρα μου θα σου απαντησω "Ελλαδα ζουμε, με τους δρομους σαν γυαλι μαλλον χρησιμο θα ειναι!" ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. November 21, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2006 Ε το ακούσαμε και αυτό το κορυφαίο! Τα αποτελέσματα στα τεστ του ncap (αφού για αυτά μιλάμε) επηρεάζονται από το που μεταδίδεται η κίνηση! Καλά για το που κολάει η μύγα της αξιοπιστίας με την ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης θα αφήσω να το αναλύσουν οι επιστήμονες της ΝΑΣΑ μπας και αυτοί βρούνε εξήγηση. Φυσικά το ότι η 5άρα τα θαλάσωσε παίρνοντας αρχικά τα τραγικά 3 αστέρια δεν οφείλεται στην πίσω κίνηση αλλά στη δομή του αμαξώματος και στο αμάγαλμα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν και στον τρόπο ένωσης τους. Ωστόσο όπως έγραφα και τότε, αν ήθελα να πάρω μια 5άρα θα την έπαιρνα γράφοντας τα αστέρια στα παλιά μου παπούτσια. Η αναφορά της 159 έγινε ως σύγχρονο μοντέλο της alfa το οποίο μάλιστα χρησιμοποιεί πάτωμα που εξελίχτηκε για μεγαλύτερη κατηγορία. Και για να κλείσω, ανέφερα στο προηγούμενο post μου ότι το να πούμε ότι οι bmw δεν είναι καλά αυτοκίνητα εξαιτίας του ατυχήματος του πατέρα του φίλου, είναι εξίσου παράλογο με το δικό σου παράδειγμα. Το έβαλα σε bold μπας και τώρα το δεις. Εγώ δεν βλέπω καμιά συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ρώτησα παραπάνω δηλ. συνθήκες ατυχήματος που εσύ έθιξες παραπάνω ,με βάση το παράδειγμα που ανέφερα,και όχι για test σύγκρουσης Νcap (που αν ψάξεις να διαβάσεις καλύτερα αναφέρονται πως γίνονται ανά περίπτωση μετάδωσης κλπ....)-Με γενικολογίες επί κάποιων γενικών συμπερασμάτων που κάπου διάβασες,και που όπως λές δεν τις λαμβάνεις και πολύ υπόψη ,μην τις αναφέρεις για επιχείρημα,γιατί παρόμοια διαβάζουμε παντού, και κανείς δεν βγάζει άκρη....ειδικά και όταν δεν λές για ποιά 5αρα μιλάς, γιατί εφ'ενός μιλάμε για παλαιά μοντέλα (που δεν συγκρίνεται τεχνολογικά με ένα πολύ νέο αμάξι όπως η 159 ότι και να υπογραμμίζεις),αφετέρου ότι σασί και να χρησιμοποιεί η 159,η κατηγορία της είναι ορισμένη για ανταγωνισμό με Passat,BMW σειρά 3,Αudi A4,Αvensis κλπ και όχι με BMW σειρά 5 κλπ, (και χωρίς να ξεχνάμε ότι οι πωλήσεις της 159 ώς τώρα πιάνουν πάτο....) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. November 21, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2006 Φιλε το οτι ανεφερα οτι προσεχε το αυτοκινητο το ανεφερα γι'αυτον ακριβως τον λογο,για να μην πειτε οτι δεν το προσεχε.Τσιλικο ηταν το αμαξι και εξωτερικα(θυμαμαι ακομα πως γυαλιζε το μαυρο του) και μηχανικα.Λες και ηταν ενα αυτοκινητο 1 χρονου με 5000 χιλιομετρα.δεν κανω πλακα.δεν μπορω να ξερω ομως τον λογο που κολλησε το διαφορικο.Και γιαυτο τον λογο αναφερω και το αυτοκινητο που οδηγαω εγω το οποιο ειναι 35 χρονων αλλα διαφορικο δεν παιζει να μου κολλησει.γιατι θα το ειχε κανει ηδη στα 35 χρονια που κυκλοφορει :) :) :) .Anyway θα μου πειτε οτι μπορει να ηταν αστοχια υλικου(γιατι βαλβολινες ειχε σιγουρα) αλλα τι να το κανω.....και οσον αφορα την ταχυτητα,εγω δεν τρεχω,εσυ ας πουμε δεν τρεχεις αλλα εαν εχεις ενα 2λιτρο 5 χρονων 2000 κυβικα εξακυλινδρο εεεε μην μου πεις οτι καποιες φορες δεν θα το ετρεχες.και οταν θα το εκανες,θα εισουν σιγουρος οτι το αυτοκινητο θα ηταν τρενο και δεν θα εβγαζε προβλημα γιατι πιστεψε με εαν ο πατερας μου η ο οποιοσδηποτε ειχε μια μικρη υποψια πως θα του τυχαινε κατι τετοιο εεε τοτε σιγουρα δεν θα το ετρεχε.Ασε που ξερει πολλα απο θεμα αυτοκινητου(ειχε τρεξει παλια 2 φορες ακροπολης και εμεινε απο σασμαν με opel manta).τεσπα οπως λεω παντα προσοχη στον δρομο. Αν ήταν έτσι ,γιατί δεν αναφέρεις αν ζήτησε τις όποιες ευθύνες για την κατάσταση του αυτοκινήτου? (αν ήταν σε επίσημο δίκτυο) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. November 21, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2006 Εγώ δεν βλέπω καμιά συγκεκριμένη απάντηση σε αυτό που ρώτησα παραπάνω δηλ. συνθήκες ατυχήματος που εσύ έθιξες παραπάνω ,με βάση το παράδειγμα που ανέφερα,και όχι για test σύγκρουσης Νcap (που αν ψάξεις να διαβάσεις καλύτερα αναφέρονται πως γίνονται ανά περίπτωση μετάδωσης κλπ....)-Με γενικολογίες επί κάποιων γενικών συμπερασμάτων που κάπου διάβασες,και που όπως λές δεν τις λαμβάνεις και πολύ υπόψη ,μην τις αναφέρεις για επιχείρημα,γιατί παρόμοια διαβάζουμε παντού, και κανείς δεν βγάζει άκρη....ειδικά και όταν δεν λές για ποιά 5αρα μιλάς, γιατί εφ'ενός μιλάμε για παλαιά μοντέλα (που δεν συγκρίνεται τεχνολογικά με ένα πολύ νέο αμάξι όπως η 159 ότι και να υπογραμμίζεις),αφετέρου ότι σασί και να χρησιμοποιεί η 159,η κατηγορία της είναι ορισμένη για ανταγωνισμό με Passat,BMW σειρά 3,Αudi A4,Αvensis κλπ και όχι με BMW σειρά 5 κλπ, (και χωρίς να ξεχνάμε ότι οι πωλήσεις της 159 ώς τώρα πιάνουν πάτο....) Ρε μεγάλε αυτό σου λέω. Όπως δεν ξέρουμε τις συνθήκες ατυχήματος στο πανηλίθιο παράδειγμα σου για να κρίνω, έτσι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το περιστατικό του πατέρα του φίλου σαν τεκμήριο για να πω ότι τα bmw δεν είναι καλά αυτοκίνητα. Τώρα κατάλαβες τι εννοώ ή να κάνω και κακά μου που λέει η διαφήμιση;;; Την κρυάδα η bmw στα τεστ του ncap την έφαγε με την τελευταία 5άρα (κι απορώ που δεν το ξέρεις καθότι φωνάζεις οπαδός των βαυαρών) με αποτέλεσμα 3 αστεριών που γίνανε τελικά 4 μετά την αναθεώρηση. Γενικολογίες δεν είναι, στοιχεία είναι και δεν τα διάβασα κάπου ούτε τα έβγαλα από το μυαλό μου, είναι γεγονότα. Το ότι τα ακούς πρώτη φορά από μένα απλά δείχνει τις γνώσεις σου. Το πόσο εγώ όπως έγραψα τα λαμβάνω υπόψη μου είναι άλλο θέμα, δεν παύουν όμως να είναι αποτελέσματα του encap. Για τα πρωτόκολα του encap, δεν θυμάμαι να γίνεται πουθενά αναφορά ή διαχωρισμός ανάλογα με τον άξονα μετάδοσης της κίνησης. Αυτό είναι και το φυσιολογικό άλλωστε αφού μας ενδιαφερεί η ασφάλεια των επιβαινόντων ή των πεζών σε περίπτωση που το όχημα προσκρούσει με ένα σταθερό εμπόδιο με ορισμένη ταχύτητα χωρίς προφανώς να μας επηρεάζει-ενδιαφέρει το πως αυτή αποκτήθηκε. Επιπλέον το πάτωμα της 159 αφού δεν ξέρεις, εξελίχτηκε στην αρχή με τους μηχανικούς της saab στα πλαίσια της συμμαχίας gruppo-gm προοριζόμενο για την κατηγορία της 5άρας, και ύστερα από τη διάλυση της συμμαχίας έμεινε μόνο στην alfa η οποία το χρησιμοποίησε και σε μοντέλα της παρακάτω κατηγορίας όπως η brera και η 159 για να επιμερίσει το κόστος. Περιμένω τα στοιχεία για να μου δείξεις ότι πανευρωπαϊκά (και όχι στη μαγούλα καρδίτσας) οι πωλήσεις της 159 πιάνουν πάτο. Να μάθουμε κι εμείς οι αδαείς κάτι εδώ μέσα. :whistle: Αυτά και άμα δεν ξέρεις κάτι μην μιλάς για αυτο και κυρίως μην ψοφάς για παρεξήγηση. :cool: Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. November 21, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2006 Παντως και η 147 που ειναι ενα απο τα εν δυναμει μοντελα της Alfa Romeo εχει 3 αστερακια στο NCAP... Η μηπως λιγοτερα?? Εγω παντως οταν ειδα το video σφιχτηκε η καρδουλα μου... Τι σχεση ομως εχουν τα αστερια??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. November 21, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2006 Αν ήταν έτσι ,γιατί δεν αναφέρεις αν ζήτησε τις όποιες ευθύνες για την κατάσταση του αυτοκινήτου? (αν ήταν σε επίσημο δίκτυο) Δεν το ανεφερα γιατι δεν θυμαμαι.εχουν περασει και καποια χρονια ισως.και αυτα που θυμαμαι ειναι αυτα που μου ειχαν κανει την πιο μεγαλη εντυπωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. November 21, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2006 Ρε μεγάλε αυτό σου λέω. Όπως δεν ξέρουμε τις συνθήκες ατυχήματος στο πανηλίθιο παράδειγμα σου για να κρίνω, έτσι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το περιστατικό του πατέρα του φίλου σαν τεκμήριο για να πω ότι τα bmw δεν είναι καλά αυτοκίνητα. Τώρα κατάλαβες τι εννοώ ή να κάνω και κακά μου που λέει η διαφήμιση;;; Αν πάρεις με σειρά αυτά που έγραψες,δεν λές αυτό,αλλά αν εσύ το εννοούσες,μάλλον δεν ήσουν καλός στην έκθεση στο σχολείο:lol: Κριτική χωρίς παράδειγμα δεν υπάρχει-Τουλάχιστον αφορούσε πραγματικό γεγονός,και όχι θέμα γούστου-Το που κολλούσε όμως το δικό σου παράδειγμα,ξεκάρφωτα για σύγκριση νέας ΒΜW 5 με 159,ενώ μιλάμε για αμάξια κοντά 15ετίας ,ο νοών νοήτω περί ηλιθιότητος... Την κρυάδα η bmw στα τεστ του ncap την έφαγε με την τελευταία 5άρα (κι απορώ που δεν το ξέρεις καθότι φωνάζεις οπαδός των βαυαρών) με αποτέλεσμα 3 αστεριών που γίνανε τελικά 4 μετά την αναθεώρηση. Γενικολογίες δεν είναι, στοιχεία είναι και δεν τα διάβασα κάπου ούτε τα έβγαλα από το μυαλό μου, είναι γεγονότα. Το ότι τα ακούς πρώτη φορά από μένα απλά δείχνει τις γνώσεις σου. Οι γνώσεις μου είναι ότι διαβάζω στο Ιnternet,και σε περιοδικά,όπως και σύ.-Οπότε άμα έχω διαβάσει άλλα (4 και μετά 5 αστέρια για την 5αρα),δεν σημαίνει ότι τ'ασπάζομαι αλλά και δεν τ'αμφιβητώ όταν δεν μπορώ να ελέγξω.-Εσύ πως το ξέρεις ? (εξάλλου πάλι το θέμα δεν ήταν η 5αρα που ανήκει σε άλλη κατηγορία...ούτε εχει σχέση με το παράδειγμα μου,γιατί εσύ ανέφερες ξακάρφωτα την Encap στα κριτήριο,ενώ αναφερόμασταν σε παλαιότερα αμάξια,που δεν υπήρχε ενεργά σαν οργανισμός,οπότε δεν υπάρχουν στοιχεία,και όλα αυτά για να ξανα-υποστηρίξεις "πλάγια" την 159 ...) Το πόσο εγώ όπως έγραψα τα λαμβάνω υπόψη μου είναι άλλο θέμα, δεν παύουν όμως να είναι αποτελέσματα του encap. Για τα πρωτόκολα του encap, δεν θυμάμαι να γίνεται πουθενά αναφορά ή διαχωρισμός ανάλογα με τον άξονα μετάδοσης της κίνησης. Αυτό είναι και το φυσιολογικό άλλωστε αφού μας ενδιαφερεί η ασφάλεια των επιβαινόντων ή των πεζών σε περίπτωση που το όχημα προσκρούσει με ένα σταθερό εμπόδιο με ορισμένη ταχύτητα χωρίς προφανώς να μας επηρεάζει-ενδιαφέρει το πως αυτή αποκτήθηκε. Δεν τα θυμάσαι καλά-Ολα τα test συλλέγουν στοιχεία με διαφορετικές συνθήκες,ανάλογα την κατηγορία (όγκο),κίνηση,ταχύτητα,φρενάρισμα κλπ σε κάποιοες ενδεικτικές συνθήκες-Προφανώς θα βγαίνει κάποιος μέσος όρος ανάλογα,όσο αφορά την πρόσκρουση-Για το πως το εννοεί η Encap είναι και marketing ιστορία,γιατί με την λογική της,όλα τα αμάξια με ίδια αστέρια είναι παρόμοια ασφαλή,πράγμα που δεν ισχύει στην πράξη.Απλά την τελευταία 5ετία "πουλά" περισσότερο η Εncap σε σχέση με άλλους οργανισμούς,και μάλλον καλά κάνεις και δεν τα λαμβάνεις και πολύ υπόψη. Επιπλέον το πάτωμα της 159 αφού δεν ξέρεις, εξελίχτηκε στην αρχή με τους μηχανικούς της saab στα πλαίσια της συμμαχίας gruppo-gm προοριζόμενο για την κατηγορία της 5άρας, και ύστερα από τη διάλυση της συμμαχίας έμεινε μόνο στην alfa η οποία το χρησιμοποίησε και σε μοντέλα της παρακάτω κατηγορίας όπως η brera και η 159 για να επιμερίσει το κόστος. Το πάτωμα που πήγε να εξελιχθεί σε συνεργασία με GM ήταν για τον αναμενόμενο αντικαταστάτη της 166-Καμιά σχέση με την 159,και ούτε με Saab όπως φάνηκε με το νέο 9-3. Περιμένω τα στοιχεία για να μου δείξεις ότι πανευρωπαϊκά (και όχι στη μαγούλα καρδίτσας) οι πωλήσεις της 159 πιάνουν πάτο. Να μάθουμε κι εμείς οι αδαείς κάτι εδώ μέσα. :whistle: Ευρωπαικά στοιχεία δεν μπορώ να έχω ,και ούτε έχω χρόνο να ψάχνω για κάτι που δεν με ενδιαφέρει-Απορώ όμως αφού θες να λες ότι ασχολείσαι,γιατί δεν λαμβάνεις υπόψη τα διάφορα στοιχεία, που υπάρχουν στα μηνιαία περιοδικά αυτοκινήτων,που δεν αναφέρουν τίποτε διαφορετικό συγκριτικά; (όπως και το ένθετο της Καθημερινής-Σαββάτου 18/11/06 για τις ως τώρα πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα,στην κατηγορία,που δεν υπάρχει η Alfa 159 πουθενά (ούτε η 1800cc)) :!: Αυτά και άμα δεν ξέρεις κάτι μην μιλάς για αυτο και κυρίως μην ψοφάς για παρεξήγηση. :cool: Για τους όλους χαρακτηρισμούς σου στο διάλογο, όποιοι δε σε βλέπουν γραφικά,σου απαντούν,άλλοι όμως θα υποθέτουν ότι κάπου την πάτησες με λάθος επιλογή αυτοκινήτου και σε πονά,και πιθανόν να το διασκεδάζουν όταν πιστεύεις στην προσπάθεια επιβίωσης της Alfa Romeo -(μάλλον θ'αρχίσω και γώ,που δεν αναφέρθηκα με το παράδειγμά μου σε σένα, για να μου απαντήσεις έμμεσα και να μιλάς για παρεξήγηση ):O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfista Δημ. November 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2006 Οι γνώσεις μου είναι ότι διαβάζω στο Ιnternet,και σε περιοδικά,όπως και σύ. Οπότε άμα έχω διαβάσει άλλα (4 και μετά 5 αστέρια για την 5αρα),δεν σημαίνει ότι τ'ασπάζομαι αλλά και δεν τ'αμφιβητώ όταν δεν μπορώ να ελέγξω. Η σιγουριά θα σε φάει. Γι' αυτό σου λέω αν δεν ξέρεις μην μιλάς. Επιπλέον μερικά πράγματα είναι απλά και μπορούν να ελεγθούν εύκολα. Σε πρώτη φάση πήγαινε στο site του encap και δες πόσα αστέρια έχει η 5άρα και μάλιστα μετά από διορθώσεις για να δούμε ποιος είναι ο "άσχετος ασχετιάδης" που λέει κι ένας φίλος μου. :D Κοίτα επί τη ευκαιρία και τα πρωτόκολα του encap για να δεις αν λέει πουθενά για τη μετάδοση της κίνησης. Μέσο όρο βγάζει το encap από τις επιμέρους δοκιμές με διαφορετικά εννοείται κριτήρια για ένα supermini και διαφορετικά για ένα luxury car, όχι όμως σχετικά και με τον άξονα μετάδοσης της κίνησης. Καλά για το πάτωμα της 159 είναι αστείο και να καθίσω να σου εξηγήσω. Υπήρχαν πολλά pdf με λεπτομέρειες και τεχνικά του στοιχεία. Σιγά μην καθίσω να σου ανοίξω το κεφάλι μπας και μάθεις κάτι. Φυσικά εσύ ξέρεις τα ξέρεις όλα καλύτερα.:X Λάθος μου που ασχολήθηκα από την αρχή μαζί σου. Να δεις που στο τέλος θα μας πούνε και μλκς που λέει και το τραγούδι... Χαιρετίσματα στη dreamland. :cool: Παράθεση Alfa Romeo - La cosa piu bella Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. November 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2006 :blink: Η σιγουριά θα σε φάει. Γι' αυτό σου λέω αν δεν ξέρεις μην μιλάς. Επιπλέον μερικά πράγματα είναι απλά και μπορούν να ελεγθούν εύκολα. Σε πρώτη φάση πήγαινε στο site του encap και δες πόσα αστέρια έχει η 5άρα και μάλιστα μετά από διορθώσεις για να δούμε ποιος είναι ο "άσχετος ασχετιάδης" που λέει κι ένας φίλος μου. :D Εγώ έγραψα για πληροφορίες που διασταυρώνονται από διάφορες πηγές πληροφόρισης (και τα επίσημα site ή φυλλάδια των κατασκευαστών.) Εσύ από την μία δεν "εμπιστεύεσαι" λες την eNcap,από την άλλη θες να παραθέτεις τις πληροφορίες της,που λένε ότι η 5αρα BMW είναι (ή δεν πάει παραπάνω) 4 αστέρια ,και ενώ πρίν έγραψες για 3 και μετά 4 αστέρια ,και γώ σε περιοδικό διαβάζω (πρόλογος "4τροχοί" 6/2005)για 4 και μετά 5αστέρια (στην νέα 523i)..... Οπως ανέφερα,δεν τα υπολογίζω τ'αστέρια τόσο,επίσης,γιατί βλέπω ότι σπάνια πια (από τέλος 2005 ) γίνεται αναφορά στα νέα review σε περιοδικά κλπ γι'αυτά, δείγμα ίσως του κύρους της encap...(ειδικά και όταν διαβάζεις και σε επίσημα φυλλάδια των εταιρίων πχ για mercedes C και Renault Laguna ότι από το 2003 έχουν πετύχει 5 αστερια,και η Εncap αναφέρει άλλα (2001) γιατί μάλλον αυτή ξέρει καλύτερα από τους κατασκευαστές :lol: ) Κοίτα επί τη ευκαιρία και τα πρωτόκολα του encap για να δεις αν λέει πουθενά για τη μετάδοση της κίνησης. Εσύ τα διάβασες αναλυτικά να δείς ; -Iσως όμως δεν ξέρεις από κανόνες φυσικής να τα καταλάβεις:lol: Μέσο όρο βγάζει το encap από τις επιμέρους δοκιμές με διαφορετικά εννοείται κριτήρια για ένα supermini και διαφορετικά για ένα luxury car ... Είδες λοιπόν που δεν μπορούμε να συγκρίνουμε διαφορετικές κατηγορίες αμαξιών όπως BMW 5αρα με Αlfa 159 ; -Οσο αφορά τα κριτήρια δεν ξεχωρίζει έτσι τις κατηγορίες η eNcap,αν δείς στα πρωτοκολά της,παρά βάζει μόνο μερικές παραμέτρους όγκου-Και αυτό είναι κάπου λογικό,γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες βάζουν τα κριτήρια,ποιό είναι μικρό ή μεγάλο αμάξι σε κατηγορία,λόγω πολλών παραμφερή μοντέλων,ανάλογα την ζήτηση (ή αυτό που θέλουν σαν δήθεν πρωτοπορία).-Οπότε το να βγαίνουν έτσι 5 αστέρια είναι πολύ σχετικό.... Καλά για το πάτωμα της 159 είναι αστείο και να καθίσω να σου εξηγήσω. Υπήρχαν πολλά pdf με λεπτομέρειες και τεχνικά του στοιχεία. Σιγά μην καθίσω να σου ανοίξω το κεφάλι μπας και μάθεις κάτι. Φυσικά εσύ ξέρεις τα ξέρεις όλα καλύτερα.:X Tα σχέδια και τα πειράματα πριν την παρουσίαση ενός προιόντος δεν αφορούν,κανένα-Το τελικό προιόν μετρά ,και η ανταπόκριση από τους καταναλωτές (πωλήσεις).:!: Λάθος μου που ασχολήθηκα από την αρχή μαζί σου. Να δεις που στο τέλος θα μας πούνε και μλκς που λέει και το τραγούδι... Χαιρετίσματα στη dreamland. :cool: Εσύ 'αρπάχτηκες' από ένα ενδεικτικό παράδειγμα που ανέφερα,για να υποστηρίξεις εκτός θέματος του, την 159, με ύφος σαν να θίγεσαι προσωπικά,και έτσι μου απάντησες-Για τα υπόλοιπα έχω απαντήσει : Για τους όλους χαρακτηρισμούς σου στο διάλογο, όποιοι δε σε βλέπουν γραφικά,σου απαντούν,άλλοι όμως θα υποθέτουν ότι κάπου την πάτησες με λάθος επιλογή αυτοκινήτου και σε πονά,και πιθανόν να το διασκεδάζουν όταν πιστεύεις στην προσπάθεια επιβίωσης της Alfa Romeo ...:O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2006 http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/203936/alfa_romeo_147.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. November 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2006 http://www.autoexpress.co.uk/news/motoringpreviews/203936/alfa_romeo_147.html koukla....gt re pousth mou na mhn erxontai kai sthn ellada ta aftokinhta me tetoio eksoplismo..:mad: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. November 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 23, 2006 Αν μιλας για το Q2 τοτε μην ελπιζεις να το δεις στην Ελλαδα μιας και μπαινει μονο σε πετρελαιοκινητες Alfa Romeo! Για τον λοιπο εξοπλισμο, αυτος μπορει να μπει κανονικα σε οποιοδηποτε αυτοκινητο ειτε μιλαμε για τα δερματινα καθισματα, ειτε για το Nav+, ειτε, ειτε ειτε... Με το αζημιωτο φυσικα!! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gary Kokkin Δημ. November 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2006 Δεν νομίζω στην Ελλάδα η Alfa Romeo να προσφέρει άλλες επιλογές από συγκεκριμένα πακέτα εξοπλισμού-Τουλάχιστον από κάποια φυλλάδια που έχω αυτό διαβάζω.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. November 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 24, 2006 Στην Ελλαδα ερχονται αυτοκινητα με ορισμενα στανταρ επιπεδα εξοπλισμου (μεχρι πριν απο λιγο καιρο ηταν μονο οι Progresive και οι Distinctive, πλεον υπαρχει και η Imola...) αλλα απο εκει και περα ειναι στο χερι και την τσεπη του καθενος να κανει ενα αυτοκινητο ειδικη παραγγελια με οτι εξοπλισμο γουσταρει και μπορει να διαθεσει λεφτα για αυτον!! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.