sakiss Δημ. November 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 3, 2006 Car Magazine December 2006 http://www.carmagazine.co.uk/images/issues_covers/dec06cover_1_225px.jpg "Absolute Alfa We drive the glorious 8c Competizione the coolest italian of modern times" "In December's issue ON SALE NOVEMBER 1st! It's the coolest, most stirring Italian sports car of modern times, and CAR is the only magazine in the world to drive it. Welcome to the Alfa 8C Competizione" "Driving Alfa's Ferrari beater It's a world exclusive for the explosive new issue of CAR magazine, on sale from 1 November. The 8C Competizione is an Alfa that will cost over £100k and out-punch its own brothers from Ferrari and Maserati. A year before it goes on sale and ages before any other magazine on the planet, CAR gets a drive… " "World exclusive: we drive Alfa's supercar Alfa Romeo's achingly beautiful 8C supercar has the performance and dynamics to match its looks. We know, because CAR is the only magazine in the world to drive it. Our December issue, officially on sale today (1 November), includes an 11-page feature on the new supercar, with breath-taking images of the car shot in Alfa's old Arese plant. CAR Online has told you the 8C basics, that the supercar has a 4.7-litre V8 packing 450bhp, and that the lightweight beauty can devour the 0-62mph sprint in 4.0sec, before blasting onto 185mph. But in the latest CAR magazine, we can reveal the feel of the controls, the sensation of its acceleration, and how sharply it handles. And in Georg Kacher's world exclusive, we also reveal how much input Ferrari and Maserati have had in the 8C.Ferrari helping to create an in-house F430-botherer...who'd have thought it?" http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/Alfa8CGus_1_250px.jpg http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/AlfaspreadDEC_1_250px.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pissas Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 Pissas δεν διαφωνω με τα παραπανω... Πραγματι ολη αυτη η αυξημενη τεχνολογια αυξανει και το βαρος των αυτοκινητων αλλα ως ενα σημειο!! Το θεμα ειναι οτι και ο ανταγωνισμος προσφερει ΟΛΑ τα παραπανω που ανεφερες αλλα το βαρος εμεινε αρκετα πιο κατω! Και οταν λεω ανταγωνισμος δεν αναφερομαι μονο στην 3αρα (που κατα την γνωμη μου ειναι μαζι με την 159 οι κορυφαιες προτασεις στην κατηγοριας!) αλλα και στα A4, Passat, S40, C-class κλπ κλπ... trancer13 μαθε να στριβεις σωστα το αμαξι σου.. Οσο για την "νεα ρατσα" Alfa Romeo αυτα ειναι καθαρα θεματα του μαρκετινγκ! Μην ψαρωνεις.. η Αλφα ποτε -τουλαχιστον στην πολυ συγχρονη ιστορια της- δεν ειχε προβληματα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ! Ειχε ορισμενα θεματα συναρμογης αλλα το να λυθουν αυτα ηταν απλα θεμα χρονου και κοστους! Απο εκει και περα... οι πωλησεις τα λενε ολα! ;) Μα φιλε amelidi και τα 4 αμαξια που αναφερεις εχουν παρεμεφερες βαρος... κοντα στα 1500 κιλα δηλαδη... Τωρα αν βγαινει το Α4 η το Passat στην βασικη τους εκδοση ελαφρυτερο μην ξεχνας που ουτε καν ηχεια δεν εχουν στις πισω θεσεις...Και μην τρελενομαστε για 50- 60 κιλα, στην τελικα ειναι η διαφορα γεματου-αδειου ρεζερβουαρ.Οπως και να το κανουμε τα 5 αστερια και ο εξοπλισμος που απαιτειται στην κατηγορια ζυγιζουν... Παράθεση make god laugh... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 mama mia....:wacko: ti ein touto wre...:cool: :X :ninja: :cry: η υπερτατη βλακεια,δεν μου αρεσει καθολου. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 η υπερτατη βλακεια,δεν μου αρεσει καθολου. ama todeis oloklhromena iswsallakseis gnwmh;) Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 ama todeis oloklhromena iswsallakseis gnwmh;) μπα αυτοκινητα τυπου star trec δεν μου αρεσουν φιλε μου. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
millis Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 Re pedia pwliseis tis 159 pws pane stin evrwpi kai stin ellada? edw stin kipro zitima an pwlithikan 3-4...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 Re pedia pwliseis tis 159 pws pane stin evrwpi kai stin ellada? edw stin kipro zitima an pwlithikan 3-4...... H Alfa Romeo αύξησε το μεριδιό της τον περασμένο αύγουστο σε πανευρωπαικό επίπεδο κατά 16,6% την στιγμή που η αγορά έπεσε κατά 1,4% συνολικά και 4,2% στους κατασκευαστές Premium ενώ ο βασικότερος ανταγωνιστής της Alfa η BMW είχε πτώση 13% σαν όμιλος και 10,4% σαν BMW...δεν πουλάει στην Ελλάδα προς το παρόν γιατί η στρατηγική της Fiat Auto Hellas τα τελευταία χρόνια είναι απαράδεκτη και παράδειγμα αποτελεί όχι μόνο η 159 αλλά και τα φτηνά GPunto & Panda που έχουν πωλήσεις στην Ελλάδα πολύ κάτω των δυνατοτήτων τους χάρη στην αντιπροσωπεία αλλά και το γενικότερο δίκτυο στην Ελλάδα. Αύγουστος 2006 Alfa Romeo +16,6% BMW -10,4% Premium κατασκευαστές -4,2% ευρωπαική αγορά -1,4% Τον οκτώβριο η 159 ξεπέρασε στην Ιταλία σε πωλήσεις το φθηνότερο Passat ενώ ηγείται και της σειράς 3 κάτι που δεν κατάφερε η 156 έναντι της e46 που ήταν best seller. BMW 3 2122 159 2370 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 Η TI έκδοση της 159 (2.2JTS/3.2JTS Q4 & 1.9JTDm/2.4JTDm) http://img136.imageshack.us/img136/7505/alfa159tinv9.png http://img136.imageshack.us/img136/7189/int159tijx2.png http://img136.imageshack.us/img136/3562/tdb159tirr8.png Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 H 159 στην αμερική... http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=k http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=a http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=b http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=c http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=d http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=e http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=f http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=g http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=j http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gID=0&fID=2&tID=107225&mID=2931337&l=l DRIVING THE 159: When you first start the car, you are immediately reminded you are in an Alfa Romeo. The car shares the same distinctive grunt of the 164 Quadrifoglio. When you get going, you notice the clutch has a high release, but quickly get used to it. As you accelerate through the gears the car throws down the hammer and pushes you back into your seat. Once again you get the Alfa feeling when you see the tach rise to about 4500 RPM and then scream from 4500 to red line. This wagon was the Q4 version so having AWD was really nice rather than FWD. I did not notice any torque steer while accelerating in a straight line or out of a corner. It felt real crisp all the way through. The transmission was really nice and smooth. Finding the gears and changing them was effortless. The ratios are nice and close keeping you right in the power band between up shifts while hearing the motor bellowing out its deep tone. RIDING IN THE 159: You get in the car and it feels like you’re sitting on your sofa, but the sporty side bolsters that are wrapped around your sides remind you that you aren’t ready to watch Fast and the Furious, but about to be in it. Shut the door and you get that nice solid sound. When you turn the key, you get a nice digital heads up display in between the speedometer and tach. Here you are told everything you need to know, operating temps, fluid levels, day, time, etc. The driver’s controls are very friendly. All the gauges and buttons are easily accessible. On the center console, you get fuel, oil temp, and water temp gauge angled towards the driver. Below that is the radio along with the a/c and heater controls. I’m 6’ and had no problems sitting in the front or back seats. The fit and finish is nice with a great combination of leather and brushed aluminum. The ride is very smooth and quiet. You go over a bump or pothole and it doesn't even phase you. When you are driving along the road, it's nice and smooth. When you wanna see the race side of it, it's ready to show you what it's got. LOOKING AT THE 159 This car was well thought out and gives a lot of hints from Alfa’s past. The center grill is very SZ from the 60’s. The single bar grille between the lights and center grille immediately throw the early GT Jr.’s in your face. A little hump at the front of the center grille makes you remember seeing a Giulietta Spider for the first time. Open the hood and the upper part of the grille is attached to the hood as in the legendary Giulia Super. Light up the turn signals on the front fenders and you get the impression you are looking at a 6C 2500. Reach for the chrome door handle and you see yourself opening the door to the past. When you sit behind the steering wheel and look at the gauges, you see the classic dual bullets that was so commonly used in the Spider for so many years. The center console offers you a Jr. Zagato look although this time in brushed aluminum instead of stainless steel. You get three auxiliary gauges directed right at eye level so you can just glance over while you are driving just as in the Spiders of the past. Overall, the car is a huge score for Alfa Romeo. They WILL succeed with their current line up when it shows up. If you are thinking about buying a car anytime soon, wait a little longer for the Alfa. I know for a fact, we will be placing orders for a few of them when they are released. The one thing that’s best about this car is that it makes you . You look at it and you , you sit in it and you , you put the pedal to the floor you , you think about the car you , you know one day Alfa will return to the US with a fleet of its best products yet you almost want to Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 μια χαρα τα πει η alfa romeo,αντε με το καλο και στην αμερικη. κι ελπιζω εδω στην κρητη να ανοιξει και καμια νεα αντιπροσωπεια της alfa romeo καλυτερη απο αυτες τις 2 που εχουμε εδω και ειναι για τα μπαζα. λοιπον και κατι αλλο,εχω κανει καπου 9000 χλμ απο το προγηουμενο service στην gt κι εχω συμπληρωσει περιπου στα 1700 γραμμαρια λαδι,φυσιολογικο η οχι?επισης οταν δουλευει στο ρελαντι εχω την εντυπωση οτι κατι σαν να χτυπαει μεσα στο μοτερ σαν κροταλισμα,λετε να ειναι το μεταβλητο?αν ναι το πληρωνω εγω αυτο?θελει πανω απο 1 ημερα για φτιαχτει κατι τετοιο? Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ak89 Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 Καλημέρα στην παρεα... Γ το λαδι που ανεφερες.... Τον προηγουμενο μηνα πηγα στην αντιπροσωπια της Alfa Romeo για να δω την Brera.Περιττο να πω οτι το αμαξι ειναι τελειο!Μετα που συζητουσα με τον πωλητή γ τιμες κτλ,μου είπε οτι καθε 30000 χλμ θελει σερβις αλλα πρεπει καθε 10000 χλμ να παω γ αλλαγη λαδιων!Τι να πω...Είναι κ πολλα τα άλογα ρε παιδι μου,φυσιολογικο ακουγεται...Σιγα μωρε,οι FSI ξέρεις τι λάδι καταβροχθίζουν;κ δεν έχουν κ ιδιαίτερη δύναμη ουτε κ εκρηκτικότητα... Οσο γ το κροτάλισμα.... Στους Ecotec προηγουμενης γενιας ενα τέτοιο ''κροτάλισμα'' ακουγεται απο τους υδραυλικους μηχανισμους των βαλβίδων.Αλλα καλο θα ήταν να κάνεις εναν προληπτικο έλεγχο... Παράθεση ΤΕΖΑΜΥΓΑ η δουλειά!:wacko: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kobourk Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 επισης οταν δουλευει στο ρελαντι εχω την εντυπωση οτι κατι σαν να χτυπαει μεσα στο μοτερ σαν κροταλισμα,λετε να ειναι το μεταβλητο?αν ναι το πληρωνω εγω αυτο?θελει πανω απο 1 ημερα για φτιαχτει κατι τετοιο? Κατά 99% είναι ο μεταβλητός. Αν είσαι στην εγγύηση να κάνεις φασαρία. Γιατί να το πληρώσεις εσύ; Είναι αποδεδειγμένα πρόβλημα για το οποίο δεν ευθύνεσαι εσύ. Βάζε selenia πάντως (όχι ότι θα δεις ουσιαστική διαφορά, αλλά για να μη σου την πούνε περισσότερο επειδή χρησιμοποίησες άλλου τύπου λάδι από αυτόν που ορίζει ο κατασκευαστής. Ναι ξέρω, ξύλο θέλουνε αλλιώς δεν καταλαβαίνουνε) . Αυθημερόν ξεμπερδεύεις, αρκεί να υπάρχουν τα ανταλλακτικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 ωραια θα παω αυριο μαλλον,και κατι αλλο,καθε λιγο και λιγακι αυτη την δουλεια θα εχω?αν και ενταξει μετα παλι απο πολλα χλμ θα χρειαστει αλλαγη παλι ετσι? Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. November 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2006 Τι λετε ωρε για μεταβλητους?!?! Ταξιδιωτη αν δεν κανω λαθος την 2λιτρη JTS δεν εχεις?? Αυτη δεν εχει προβληματα με μεταβλητους και δεν συμμαζευεται!! Μονο οι T.Spark εχουν τετοια προβληματα... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2006 Τι λετε ωρε για μεταβλητους?!?! Ταξιδιωτη αν δεν κανω λαθος την 2λιτρη JTS δεν εχεις?? Αυτη δεν εχει προβληματα με μεταβλητους και δεν συμμαζευεται!! Μονο οι T.Spark εχουν τετοια προβληματα... ;) ναι αυτην εχω.σοβαρα το λες?και τοτε τι ειναι αυτο που ακουω?αμαν?:confused: Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. November 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2006 Τα προβληματα με τον μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων αφορουν τα μοτερ τεχνολογιας T.Spark και μονο... Κατι διαφορετικο ειναι, δεν μπορω να φανταστω τι ομως! Πηγαινε ομως μια βολτα απο την αντιπροσωπεια οσο πιο γρηγορα μπορεις! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spartiatisl Δημ. November 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2006 ΞΕΡΕΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ 159 1.8 ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Κ' ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2006 Alfa Brera European car in Japan for 2007 The Alfa Brera is elected “European Car of the Year 2007” in Japan The Alfa Brera has been awarded first prize as “European Car of the Year 2007” in Japan, for its styling, performance/cost ratio and the design of its interior. The prestigious prize was awarded by the 21 members of the jury of the JAHFA (Japan Automotive Hall of Fame), who represent the academic, industrial, cultural, political and media worlds of Japan. Founded in 2000, JAHFA is a non-profit organisation that encourages and supports the development of the automotive industry in Japan. The prize underlines in particular that the Alfa Brera sums up the concepts of Italian sportiness and elegance in unique, exclusive styling. Harmonious forms and volumes which combine with Alfa Romeo’s mechanical and engineering excellence to produce a car that is beautiful, powerful and well-built. This is very basically the spirit of the luxurious new coupι, which arouses strong emotions and guarantees extremely enjoyable driving. The interior of the Alfa Brera is friendly, light-filled and highly sophisticated, thanks to the outstanding materials used and to innovative features such as the vast fixed glass roof which enhances the luminosity inside and the sense of space for the passengers, as well as highlighting the car’s sleek styling. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Oι μελλοντικοί κινητήρες του Gruppo Γκάμα βενζίνης http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide35.jpg Γκάμα των ντήζελ http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide27.jpg Τετρακύλινδροι Τurbo http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide32.jpg Turbo+multiair (+10%hp/ροπή,-50%ρύποι) http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide33.jpg 2009 -->2κυλίνδρους/0,9λτ turbo multiair σε 2 εκδόσεις 90-110 ίππων - 20% μικρότερη κατανάλωση από τον σημερινό 1.2-65hp http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide34.jpg -->DDCT (Dual Dry Clutch Transmission)/Ecoshift http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide37.jpg Diesel Multijet, multijet II & two piston multijet II http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide24.jpg long rout EGR + Multiair http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide25.jpg To νέας γενιάς φίλτρο DPF http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061108/slides/en/2Slide23.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Τα προβληματα με τον μεταβλητο χρονισμο των βαλβιδων αφορουν τα μοτερ τεχνολογιας T.Spark και μονο... Κατι διαφορετικο ειναι, δεν μπορω να φανταστω τι ομως! Πηγαινε ομως μια βολτα απο την αντιπροσωπεια οσο πιο γρηγορα μπορεις! το πολυ πολυ να σπασει το μοτερ και να γινει χαμος:p αχ τα χω παρει πλεον ολα στην πλακα για τι αν δινω σημασια θα μου την παιξει καμια μερα και δεν ξερω τι θα γινει,δεν εχω κατι με το αμαξι γιατι βλεπω πως σχεδον ολα τα καινουρια τουτου βγαζουν τα προβληματα τους,τι να κανουμε ολα στο προγραμμα ειναι,ας εινα καλα η express service. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061109/slides/en/05_Slide36.jpg http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061109/slides/en/05_Slide37.jpg http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061109/slides/en/05_Slide38.jpg http://streamstudio.world-television.com/gaia/fiat/20061109/slides/en/05_Slide39.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. November 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2006 ωραια wallpapers απο το site της alfa μπορουμε να τα κατεβασουμε? Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tempo Δημ. November 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2006 το πολυ πολυ να σπασει το μοτερ και να γινει χαμος:p αχ τα χω παρει πλεον ολα στην πλακα για τι αν δινω σημασια θα μου την παιξει καμια μερα και δεν ξερω τι θα γινει,δεν εχω κατι με το αμαξι γιατι βλεπω πως σχεδον ολα τα καινουρια τουτου βγαζουν τα προβληματα τους,τι να κανουμε ολα στο προγραμμα ειναι,ας εινα καλα η express service. εγώ έχω αλλάξει τον μεταβλητό μια φορά στην αρχή άλλα τώρα το έχω αφήσει έτσι. Πάλι κάνει σαν diesel όταν βάζω μπροστά. Μερικές φορές δεν το κάνει καθόλου.....δεν ξέρω τι να πω. Παράθεση η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr η γνώμη σου μετράει... https://www.24net.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. November 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2006 Παλι για αλλαγη πας... Βεβαια λογικα αυτη θα ειναι και η τελευταια φορα που θα τον αλλαξεις μιας και το ανταλακτικο αλλαξε πλεον! Μετα απο καμια 10αρια χρονια το προβλημα των μεταβλητων λυθηκε με την προσθηκη μιας ανεπιστροφης βαλβιδας που δεν αφηνει ολο το λαδι να επιστρεψει στο καρτερ! Ετσι δεν ταλαιπωρειται πλεον... ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. November 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2006 Ο Jeremy Clarkson οδηγεί την 3.2 http://images.thetimes.co.uk/TGD/picture/0,,361801,00.jpg -Have yourself a red-blooded time without riling greens -So why am I recommending it? Well, there are two reasons. First, as you drive along you can feel the Alfa-ness of this car, the little tingles and the droplets of feedback that you don’t really get from anything else in this class.If you truly like cars, you will truly love the Brera. -I think that could be the next Big Thing. http://driving.timesonline.co.uk/article/0,,12529-2446826,00.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.