Jump to content

All about Alfa Romeo


GTV
 Κοινοποίηση

Σας αρέσει η Μi.To;  

175 members have voted

  1. 1. Σας αρέσει η Μi.To;

    • Ναι
      125
    • Οχι
      50


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

δεν ειναι καθολου κομπλεξ εναντιων των BMW, απλα ειναι αγανακτηση απεναντι στους πορωμενους BMW,οπου η πλειαδα χωρις καν να ξερει τι εστι αλφα βγαζουν λογους. Εχεται δικιο πως ειμαι υπερβολικος, αλλα μην μου πειτε και εσεις πως δεν βλεπεται ΠΟΛΛΟΥΣ καγκουρες με ΒΜW. Τωρα οσον αφορα τι θα ηθελα να εχω εγω μετα την τριτη αλφα μου ειναι ενα αλλο θεμα... ισως το 350Z η το MX5 το διλιτρο...Και απο γερμανικα ναι παραδεχομαι τα Mercedes.Τις BMW ουτε τις ζηλευω ουτε ομως και τις περιφρονω. Πολυ απλα τσαντιζομαι οταν σε μια αγορα αλφα ρομεο ερχεται ο καθε BMWakias με BMW του 80 avatat να κανει παντιλικια να μου μιλαει για αλφα ρομεο συγχρονες και να μου κανει κυριγμα. Τωρα το αν η οχι η καινουργιες BMW στηριζονται στα ηλεκτρονικα τους το διαβασα σε auto moto and sport καθαρα γερμανοφιλο και δη BMW προσκειμενο περιοδικο οπου και το λεει στην παρουσιαση επι ελληνικου εδαφους της 330.
make god laugh...
Link to comment
Share on other sites

Αλλο το ενα και αλλο το αλλο... Το παραπανω ποστ δεν ειχε καμια ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχεση με αυτο που εκανες λιγο πιο πανω!

Το να χαρακτηριζεις τους οδηγους των BMW ειτε ως.. "αλβανους" ειτε ως κανγουρες ειναι πραγματικα απαραδεκτο! Με την ιδια λογικη μπορω να σου φερω 1200 παραδειγματα με παρομοια καγκουροποιημενες Alfa Romeo 33 και 75! Δεν λεει κατι αυτο ουτε για την Alfa Romeo ουτε για τον οδηγο της 159...

 

Σε οτι αφορα την 330 και το συγκεκριμενο περιοδικο δεν μου καιγετε καρφι! Εχω ξεφυγει απο τις καραμελες που γραφονται κατα γενικη ομολογια σε forums απο συγκεκριμενους ΠΑΝΤΑ χρηστες για τα φιλογερμανικα περιοδικα οταν βγαζουν μια BMW καλυτερη απο μια Alfa η τα... παλι φιλογερμανικα περιοδικα που εβγαλαν την 159 πχ καλυτερη (τονιζωντας οπως νομιζουν αυτοι την νικη της εκαστοτε 159!)

 

Αυτα δεν ειναι τιποτα παραπανω απο την αποψη ενος δημοσιογραφου στα χερια του οποιου ετυχε να πεσει το συγκεκριμενο συγκριτικο! Με την ιδια λογικη μπορω να σου δειξω αλλα τοσα συγκριτικα που θα βγαλουν την 3αρα πχ νικητρια!

 

Οσο για τις παντες στις οποιες αναφερθηκες 2-3 φορες να σου πω οτι σε αυτο δεν φταιει ουτε η BMW ουτε αυτος που αγορασε την BMW! Η Alfa Romeo φταει και της πηρε ουτε λιγο ουτε πολυ 10 χρονια+ για να το καταλαβει... Η μπροστινη κινηση για την Alfa Romeo οπως εχω ξαναπει δεν ειναι ο κανονας, ειναι η εξαιρεση την οποια επεβαλαν τα κακα οικονομικα της FIAT (και κατ'επεκταση της Alfa Romeo!) και οι επιχειρηματικες μορφες οργανωσης που σαν στοχο εχουν την μειωση του κοστους παραγωγης!

 

Η BMW του 80 μπορει να κανει παντιλικα αλλα και η Alfa Romeo του 80 τα εκανε με την ιδια ευκολια... Το θεμα ειναι οτι στην πορεια καπου η Alfa το εχασε το παιχνιδι! Ελπιζουμε ολοι μας (και οι BMWδακηδες μαζι!) να τον ξαναβρει και να βγαλει και αλλα αυτοκινητα σαν την 75 turbo η την 33 1.7Boxer η ακομα και τις παλαιοτερες Alfa!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου στο ξαναείπα ότι δεν αμφιβάλω ότι το αυτοκίνητο σου μπορεί να έβγαλε προβλήματα (αν και το ότι κολούσαν τα καθίσματα μάλλον έχει να κάνει με τη μεταφορά από κάποιον άγαρμπο και όχι με αξιοπιστία :p). Έχεις όμως έστω και την παραμικρή υποψία ότι μπορεί όλες ή έστω οι περισσότερες 147 να βγάλανε τόσα προβλήματα; :worry: Για τα πυράκια είχε βγει νέο πρόγραμμα και λυνόταν με επαναπρογραμματισμό, ο μεταβλητός δεν είναι σύνηθες αλλά δεδομένο αφού δεν υπήρχε καλή λίπανση αλλά υπάρχει νέο ανταλλακτικό που λύνει το πρόβλημα, για τα ψαλίδια μπορεί να οφείλεται το χαμήλωμα στο οποίο πολλοί έχουν καταφύγει.

 

Υ.Γ. Η θέση της επίσημης αντιπροσωπείας είναι καύσιμο 95 οκτανίων γιατί το 100άρι μπορεί να κάψει λ όπως ίσως να συνέβη σε σένα.

 

Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Θα σου πω όμως ότι πρώτον επαναπογραμματισμός δεν ισχύει για τα πυράκια. Βγήκε στην αρχή αλλά δεν έλυνε το πρόβλημα παρά μόνο παροδικά (επίσημη θέση αντιπροσωπείας). Όσο για το κάυσιμο να μην το συζητήσω γιατί ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ Η ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟΥΣ Λ ΣΤΙΣ ALFA ROMEO ΜΟΝΟ. Επίσης (επίσημη θέση αντιπροσωπείας) είναι η αλλαγή ψαλιδιών λόγω γνωστού προβλήματος στην φυσιολογία χρήσης διπλών ψαλιδιών (SPICAR, ΚΟΝΤΕΛΗΣ) και όχι λόγω χαμηλώματος. Γι' αυτό άλωστε αλλάχθηκαν τόσες φορές στην ΕΓΓΥΗΣΗ. Όσο για τα καθίσματα που κι' αυτά ήταν εγγύηση μάλλον θα πρέπει να το χάλασε κάποιος πολύ αγαρμπος στην πρώτη εβδομάδα ενώ το μετέφερε προς τα πίσω και έβαλε τόση δύναμη που στάβωσαν οι ράγες. Την δεύτερη όμως που ακόμη δεν επισκεύασα?

 

Τελος πάντων. Σε ευχαριστώ για την αρχική απάντηση και όλες τις άλλες απλά μου κάνει εντύπωση που δικαιολογείται τόσα πράγματα διάφοροι εδω. Γιατί ξέρεις υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα που δεν βγάζουν τίποτα. Και για να γυρίσω στο θέμα δεν θα μπορέσει ποτε η ALFA να συναγωνιστει άλλες εταιρείες είτε θέματα ποιότητας, γιατί είναι πίσω από πλευράς κουλτούρας αλλά και οργανωτικά. Γιατί για παράδειγμα όταν στην ιαπωνία διανθούσε το Total Quality Management στην ευρώπη δεν ήξερες καν τι σημαίνει κόστος ποιότητας. Όπως επίσης δεν θα μπορέσει να συναγωνιστεί τους υπόλοιπους στα ηλεκτρονικά (αν ξέρεις κάτι ή κάποια διάσημη εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών στην ιταλία μου το λες). Το στρατηγικό πλεονέκτημα της είναι οι κινητήρες και σ' αυτούς πάντα ήταν μπροστά. Αλλά δυστυχώς πια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

 

Υ.Γ. Μπες σε ένα Α3 δες τα δεσίματα και το φινίρισμα στα πάντα. Το πόσο συμπαγές είναι. Το ίδιο φαίνεται και στην 147 απλά σ' αυτήν φαίνεται μόνο. Πρόσεξε το. Η μήπως το Α3 δεν έχει επιδόσεις (δεν έχει) αλλά είπαμε όμως ότι αυτό δεν μας νοιάζει έτσι δεν είναι...

 

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο αλλά την άποψη ότι bmw έχουνε όλοι οι επιδειξίες καγκουρόγυφτοι μου εξέφρασε τις προάλλες ο barman σε ένα μπαράκι που ήμουνα. Αυτός πως και δεν αγόρασε καμία ακόμα; :lol:

 

Εχω ξεφυγει απο τις καραμελες που γραφονται κατα γενικη ομολογια σε forums απο συγκεκριμενους ΠΑΝΤΑ χρηστες για τα φιλογερμανικα περιοδικα οταν βγαζουν μια BMW καλυτερη απο μια Alfa η τα... παλι φιλογερμανικα περιοδικα που εβγαλαν την 159 πχ καλυτερη (τονιζωντας οπως νομιζουν αυτοι την νικη της εκαστοτε 159!)

 

Συμφωνώ για τα περιοδικά, μην τρελαθούμε όμως. Τα φιλογερμανικά περιοδικά βγάζουν πχ την 159 εκεί που αναμφισβήτητα είναι όπως η οδική συμπεριφορά και το σχετικό videaki δεν χρίζει αμφισβήτησης. Θα βρούνε όμως τρόπο να πούνε τη μλκ τους βάζοντας στα μείον της 159 την αξιοπιστία την οποία προφανώς μπορούνε και μαντεύουμε, ή στα κορυφαία πχ της 5άρας την παθητική ασφάλεια προτού φυσικά γίνει το τεστ του encap το οποίο τους βούλωσε τα στόματα. Ας μείνουμε όμως στο ότι γενικά δεν αξίζουν ιδιαίτερης σημασίας για να μην πάμε μακριά. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου. Θα σου πω όμως ότι πρώτον επαναπογραμματισμός δεν ισχύει για τα πυράκια. Βγήκε στην αρχή αλλά δεν έλυνε το πρόβλημα παρά μόνο παροδικά (επίσημη θέση αντιπροσωπείας). Όσο για το κάυσιμο να μην το συζητήσω γιατί ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ Η ΚΑΤΟΣΤΑΡΑ ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟΥΣ Λ ΣΤΙΣ ALFA ROMEO ΜΟΝΟ. Επίσης (επίσημη θέση αντιπροσωπείας) είναι η αλλαγή ψαλιδιών λόγω γνωστού προβλήματος στην φυσιολογία χρήσης διπλών ψαλιδιών (SPICAR, ΚΟΝΤΕΛΗΣ) και όχι λόγω χαμηλώματος. Γι' αυτό άλωστε αλλάχθηκαν τόσες φορές στην ΕΓΓΥΗΣΗ. Όσο για τα καθίσματα που κι' αυτά ήταν εγγύηση μάλλον θα πρέπει να το χάλασε κάποιος πολύ αγαρμπος στην πρώτη εβδομάδα ενώ το μετέφερε προς τα πίσω και έβαλε τόση δύναμη που στάβωσαν οι ράγες. Την δεύτερη όμως που ακόμη δεν επισκεύασα?

 

Τελος πάντων. Σε ευχαριστώ για την αρχική απάντηση και όλες τις άλλες απλά μου κάνει εντύπωση που δικαιολογείται τόσα πράγματα διάφοροι εδω. Γιατί ξέρεις υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα που δεν βγάζουν τίποτα. Και για να γυρίσω στο θέμα δεν θα μπορέσει ποτε η ALFA να συναγωνιστει άλλες εταιρείες είτε θέματα ποιότητας, γιατί είναι πίσω από πλευράς κουλτούρας αλλά και οργανωτικά. Γιατί για παράδειγμα όταν στην ιαπωνία διανθούσε το Total Quality Management στην ευρώπη δεν ήξερες καν τι σημαίνει κόστος ποιότητας. Όπως επίσης δεν θα μπορέσει να συναγωνιστεί τους υπόλοιπους στα ηλεκτρονικά (αν ξέρεις κάτι ή κάποια διάσημη εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών στην ιταλία μου το λες). Το στρατηγικό πλεονέκτημα της είναι οι κινητήρες και σ' αυτούς πάντα ήταν μπροστά. Αλλά δυστυχώς πια ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

 

Υ.Γ. Μπες σε ένα Α3 δες τα δεσίματα και το φινίρισμα στα πάντα. Το πόσο συμπαγές είναι. Το ίδιο φαίνεται και στην 147 απλά σ' αυτήν φαίνεται μόνο. Πρόσεξε το. Η μήπως το Α3 δεν έχει επιδόσεις (δεν έχει) αλλά είπαμε όμως ότι αυτό δεν μας νοιάζει έτσι δεν είναι...

 

ευχαριστώ

 

Το αν λύνει το πρόβλημα με τα πειράκια ο επαναπρογραμματισμός μπορείς να το δεις στην πράξη ή μια βόλτα από το alfisti.gr θα σε πείσει διαβάζοντας γνώμες χρηστών. Για τους λ δεν έχω προσωπική εμπειρία απλά σου μετέφερα την επίσημη θέση της αντιπροσωπείας. Πάντα 95άρα έβαζα άλλωστε και μετά από 5+βάλε χρόνια η 147 δεν έχει κάψει ούτε έναν λ. Συμφωνώ μαζί σου επίσης ότι οι αντιπροσωπείες είναι μαφιόζοι και καλό είναι να εμπιστεύεσαι φίλους alfisti καθώς και ανάλογα συνεργεία, παρά την όποια σαχλαμάρα θα σου ξεφουρνίσουν οι επίσημα άσχετοι εξουσιοδοτημένοι. Στο να μου αναφέρεις στραβές ράγες τι θες να σου πω; Έχω δεκάδες προσωπικούς φίλους αλφίστι, εκατοντάδες μέσω διαδικτύου και πρώτη φορά το ακούω αυτό. Εσύ έχεις ακούσει έστω και έναν ακόμα;

Στο υπόλοιπο κομμάτι πρέπει να μάθεις ότι παινεύουμε τα σωστά και κατακρίνουμε τα λάθος. Δεν είπε κανείς ότι η 147 έχει μικρή κατανάλωση ή ότι έχει μεγάλο χώρο αποσκευών. Μην περιμένεις όμως να ακούσεις ότι τα ιταλικά χαλάνε ενώ τα γερμανικά όχι. Αυτά είναι για τα αφελή παιδάκια. Τυγχαίνει να έχω επαγγελματική επαφή με το χώρο και μπορώ να σου πω για τα όποια βρεφικά προβλήματα εμφανίζονται στα μοντέλα των διαφόρων εταιρειών, πριν ακόμα αυτά γίνουν ευρέως γνωστά. Η 147 ειδικά, πέρα από το πρόβλημα με το γερμανικό cd player (που έπρεπε να αφαιρεθεί και να σταλεί στα κεντρικά της Αθήνας για επισκευή) δεν αντιμετώπισε κάτι άλλο σημαντικό (σε αντίθεση με τα προβλήματα των αμορτισέρ των νέων Α3). Οι Ιάπωνες όντως είναι αυτοί που ουσιαστικά ανακάλυψαν το TQM, αλλά οι Ευρωπαίοι αυτοί που ανακάλυψαν το αυτοκίνητο. Και μπορεί οι Ιάπωνες να άφησαν τις ραπτομηχανές και να ξεκίνησαν να φτιάχνουν αυτοκίνητα, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν υπόκεινται στους κανόνες της βιομηχανικής παραγωγής που περιλαμβάνουν και ένα ποσοστό ελαττωματικών, και μάλιστα η κοινή χρήση εξαρτημάτων σε διάφορα μοντέλα είχε δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα σε μεγάλο κομμάτι της γκάμας της toyota όταν κάποια παρτίδα που χρησιμοποιήθηκε αποδείχτηκε ελαττωματική.

Για την απορεία σου, διάσημη εταιρεία ηλεκτρονικών ιταλική είναι η Magneti Marelli που την ξέρουν και τα μικρά παιδιά.

Και φυσικά και το καινούργιο Α3 ώντας πιο καινούργιο είναι μπροστά σε φινίρισμα από την 147. Αυτονόητο και δεδομένο είναι. Μπες σε μια brera κι αν έχεις παράπονο πάρε τον clarkson να του το εξηγήσεις μπας και το καταλάβει κι αυτός. :D ;)

 

Υ.Γ. Τον οποιοδήποτε συνειδητοποιημένο οδηγό τον ενδιαφέρει η αίσθηση όταν οδηγεί το αυτοκίνητο, και η όποια χαρά του μένει όταν το αφήσει.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Το αν λύνει το πρόβλημα με τα πειράκια ο επαναπρογραμματισμός μπορείς να το δεις στην πράξη ή μια βόλτα από το alfisti.gr θα σε πείσει διαβάζοντας γνώμες χρηστών. Για τους λ δεν έχω προσωπική εμπειρία απλά σου μετέφερα την επίσημη θέση της αντιπροσωπείας. Πάντα 95άρα έβαζα άλλωστε και μετά από 5+βάλε χρόνια η 147 δεν έχει κάψει ούτε έναν λ. Συμφωνώ μαζί σου επίσης ότι οι αντιπροσωπείες είναι μαφιόζοι και καλό είναι να εμπιστεύεσαι φίλους alfisti καθώς και ανάλογα συνεργεία, παρά την όποια σαχλαμάρα θα σου ξεφουρνίσουν οι επίσημα άσχετοι εξουσιοδοτημένοι. Στο να μου αναφέρεις στραβές ράγες τι θες να σου πω; Έχω δεκάδες προσωπικούς φίλους αλφίστι, εκατοντάδες μέσω διαδικτύου και πρώτη φορά το ακούω αυτό. Εσύ έχεις ακούσει έστω και έναν ακόμα;

Στο υπόλοιπο κομμάτι πρέπει να μάθεις ότι παινεύουμε τα σωστά και κατακρίνουμε τα λάθος. Δεν είπε κανείς ότι η 147 έχει μικρή κατανάλωση ή ότι έχει μεγάλο χώρο αποσκευών. Μην περιμένεις όμως να ακούσεις ότι τα ιταλικά χαλάνε ενώ τα γερμανικά όχι. Αυτά είναι για τα αφελή παιδάκια. Τυγχαίνει να έχω επαγγελματική επαφή με το χώρο και μπορώ να σου πω για τα όποια βρεφικά προβλήματα εμφανίζονται στα μοντέλα των διαφόρων εταιρειών, πριν ακόμα αυτά γίνουν ευρέως γνωστά. Η 147 ειδικά, πέρα από το πρόβλημα με το γερμανικό cd player (που έπρεπε να αφαιρεθεί και να σταλεί στα κεντρικά της Αθήνας για επισκευή) δεν αντιμετώπισε κάτι άλλο σημαντικό (σε αντίθεση με τα προβλήματα των αμορτισέρ των νέων Α3). Οι Ιάπωνες όντως είναι αυτοί που ουσιαστικά ανακάλυψαν το TQM, αλλά οι Ευρωπαίοι αυτοί που ανακάλυψαν το αυτοκίνητο. Και μπορεί οι Ιάπωνες να άφησαν τις ραπτομηχανές και να ξεκίνησαν να φτιάχνουν αυτοκίνητα, αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι δεν υπόκεινται στους κανόνες της βιομηχανικής παραγωγής που περιλαμβάνουν και ένα ποσοστό ελαττωματικών, και μάλιστα η κοινή χρήση εξαρτημάτων σε διάφορα μοντέλα είχε δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα σε μεγάλο κομμάτι της γκάμας της toyota όταν κάποια παρτίδα που χρησιμοποιήθηκε αποδείχτηκε ελαττωματική.

Για την απορεία σου, διάσημη εταιρεία ηλεκτρονικών ιταλική είναι η Magneti Marelli που την ξέρουν και τα μικρά παιδιά.

Και φυσικά και το καινούργιο Α3 ώντας πιο καινούργιο είναι μπροστά σε φινίρισμα από την 147. Αυτονόητο και δεδομένο είναι. Μπες σε μια brera κι αν έχεις παράπονο πάρε τον clarkson να του το εξηγήσεις μπας και το καταλάβει κι αυτός. :D ;)

 

Υ.Γ. Τον οποιοδήποτε συνειδητοποιημένο οδηγό τον ενδιαφέρει η αίσθηση όταν οδηγεί το αυτοκίνητο, και η όποια χαρά του μένει όταν το αφήσει.

 

Φίλε θα μποσούσαμε να τα λέμε αυτά ώρες και σε καταλαβαίνω. Τα έχω πει και εγώ και δεν λεω ότι κάνεις λάθος. Απλα κατάλαβε ένα πράγμα. Απογοητεύτηκα με κάποια απ' αυτά. Δεν ξέρω αν φταίει το αυτοκίνητο ή αντιπροσωπεια. Το θέμα είναι ότι τρέχω εγω...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά alfa_147, σε λυπάμαι...

Κρίμα γιατί όλα σου έτυχαν εσένα. Δεν νομίζω κανείς άλλος e-alfisti να είχε τόσα προβλήματα... Ακόμα και ένας φίλος μου που το τράκαρε και έβαλε πόσα μαϊμού ανταλλακτικά δεν έχει τόσα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε θα μποσούσαμε να τα λέμε αυτά ώρες και σε καταλαβαίνω. Τα έχω πει και εγώ και δεν λεω ότι κάνεις λάθος. Απλα κατάλαβε ένα πράγμα. Απογοητεύτηκα με κάποια απ' αυτά. Δεν ξέρω αν φταίει το αυτοκίνητο ή αντιπροσωπεια. Το θέμα είναι ότι τρέχω εγω...

 

Φίλε μα κι εγώ αν είχα όσα προβλήματα τύχανε στο δικό σου μοντέλο, σαφώς και θα το σκεφτόμουνα σοβαρά αν το επόμενο αυτοκίνητο μου θα ήταν alfa. Το θέμα είναι ψυχολογικό και φυσικά κανείς δεν σου ρίχνει άδικο που σκέφτεσαι να πάρεις άλλης εταιρείας αυτοκίνητο. Αλοίμονο. Ωστόσο εγώ ως τρίτος παρατηρητής οφείλω να δώσω μια πιο ψύχραιμη και συνολική εικόνα και να διορθώσω τις όποιες ανακρίβειες. ;)

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Το ποιήμα του Οδυσσέα Ελύτη για την Alfa Romeo στη Νεοελληνική Γλώσσα της γ' γυμνασίου.

 

http://briefcase.pathfinder.gr/download/547411/Picture.jpg

 

ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ

 

Τα ρω του έρωτα

 

Η ALFA ROMEO

 

Θαύμασα τον Παρθενώνα

και στην κάθε του κολόνα

βρήκα τον χρυσό κανόνα

 

Όμως σήμερα το λεω

βρίσκω το καλό κι ωραίο

σε μια σπορ Alfa Romeo

 

Καλοκαίρια και χειμώνες

να 'ναι γύρω μου ελαιώνες

πίσω μου όλ' οι αιώνες

 

Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει

και σε πειρασμό με βάζει

δώσ' του να πατάω το γκάζι

 

Με τη δύναμη του λιόντα

και με του πουλιού τα φόντα

πιάνω τα εκατόν ογδόντα

 

Γεια σας θάλασσες και όρη

γεια σας κι έχω βάλει πλώρη

για της Αστραπής την Κόρη.

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβασεις συγκριτικα των καινουργιων BMW ολοι λενε πως πλεον στηριζονται πολυ στα ηλεκτρονικα τους,(ολοι = ο ειδικος τυπος).Δεν εχω οδηγησει ολες τις MBW ουτε εχω και το οδηγικο-γνωσιακο υποβαθρο για να τις κρινω βαση δικων μου εμπειριων, απλα βασιζομαι στα λογια τους οντας και γερμανοφιλοι. Η Λαμπο δεν ειναι μια εταιρια μαζικης παραγωγης αγαπητε οπως η BMW, οποτε καμια συγκριση.Μην μπρερδευεις τα GT με τα GTI οπως λεγοντουσαν καποτε, διαφορετικη νοοτροπια εντελως, και οχι η Μ3 δεν ειναι GT. Για να κοντραρει την Μ3 η alfa romeo ετοιμαζει την GTA οποτε μολις βγει τοτε θα κανουμε συγκρισεις.

 

Δεν συμφωνό άλλα βαριέμε να στο αναλύσω :lol:

 

Τελος για να τελειωσουμε το μονο που εχω να πω πλεον για τις BMW ειναι πως τις οδηγουν ολοι οι αλβανοι μονο και μονο γιατι κανουν παντιλικια....ΑΑΑΑ ναι και μερικοι καγκουρες ελληνες....

I rest my case

 

Συμφωνό, επίσης σύροι και κάθε λογής μ@λάκας μετανάστης και καγκουροέλληνας που νομίζει ότι οδηγή φερράρι!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά alfa_147, σε λυπάμαι...

Κρίμα γιατί όλα σου έτυχαν εσένα. Δεν νομίζω κανείς άλλος e-alfisti να είχε τόσα προβλήματα... Ακόμα και ένας φίλος μου που το τράκαρε και έβαλε πόσα μαϊμού ανταλλακτικά δεν έχει τόσα προβλήματα.

 

υποθέτω ότι και σε σενα που εισαι και "γκαντέμης" δεν σου έτυχαν τόσα...Αστειεύομαι. Πάντως ρε φίλε ξενέρωσα και πολύ πολύ δύσκολα θα εμπιστευτώ την εταιρεία παλι. Και το κακό είναι ότι μ' αρέσουν περισσότερο απ' όλα τα άλλα αυτοκίνητα.

Και ξέρεις ποιο είναι το αστείο? Όταν πήγα για πρώτη φορά στην αντιπροσωπεία (15 ημέρες αφότου το αγόρασα) με διάφορα προβληματακια μου είπε ο προιστάμενος "ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ!!!!!" Επειδή το αυτοκίνητο είχε χαλασμένο βεντιλατέρ στον κλιματισμό και επειδή έτριζε η αριστερή πόρτα. Για ένα αυτοκίνητο που έκανε 22.500 ευρώ ενώ του ανταγωνισμού λιγότερο από 20.000. Αυτά. Οι άνθρωποι στις αντιπροσωπείες είναι γύφτοι και βλάκες επειδή χανουν πελάτες.

Ελπίζω με το καινούργιο το οποίο έκλεισα σήμερα(TT 2.0 Coupe) να μείνω ευχαριστημένος. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μα κι εγώ αν είχα όσα προβλήματα τύχανε στο δικό σου μοντέλο, σαφώς και θα το σκεφτόμουνα σοβαρά αν το επόμενο αυτοκίνητο μου θα ήταν alfa. Το θέμα είναι ψυχολογικό και φυσικά κανείς δεν σου ρίχνει άδικο που σκέφτεσαι να πάρεις άλλης εταιρείας αυτοκίνητο. Αλοίμονο. Ωστόσο εγώ ως τρίτος παρατηρητής οφείλω να δώσω μια πιο ψύχραιμη και συνολική εικόνα και να διορθώσω τις όποιες ανακρίβειες. ;)

 

 

Σε ευχαριστώ παντως...και υπάρχει και κάτι άλλο αποφάσισα να πάρω το ΤΤ μόνο που την 147 πρεπει δυστυχώς να την σκοτώσω για να την πουλήσω...επειδή δεν αγοράζει κανείς μεταχειρισμένες (η πολυ λιγοι)...Αν ξέρετε καμμια μάντρα που το λέτε...

Link to comment
Share on other sites

Για τους εξουσιοδοτημένα άσχετους αντιπροσώπους στο ξαναείπα ότι συμφωνώ μαζί σου. Ειδικά το παράδειγμα της ΜΒ με δεδομένη την κατρακύλα της στην λίστα ποιότητας είναι για γέλια.

Καλοτάξιδο το ΤΤ. :) Για την 147, ξέρω ότι υπήρχε πρόγραμμα της alfa για όσους αγόραζαν κάποιο νέο μοντέλο της νέας ράτσας όπου σου κρατούσανε σε προνομιακή τιμή την παλιά σου alfa. Τώρα μην περιμένεις να την πάρει μαντράς σε καλή για σένα τιμή έτσι εύκολα. Θέλει τρέξιμο και τύχη. Η audi πόσο σου την κρατούσε; Η μεταπωλητική αξία των παλαιότερων alfa είναι γνωστό ότι δεν τα πάει καλά. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι αντίστοιχο πρόβλημα έχουν τα ακριβά γερμανικά μοντέλα, λόγω της αθρόας εισαγωγής μεταχειρισμένων από τη Γερμανία σε γελοίες τιμές. Εκεί μάλιστα η χασούρα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Στη θέση σου θα πήγαινα στην audi και θα τους πίεζα να το πάρουνε, ειδικά αν δεν είχα δώσει ακόμα προκαταβολή.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Για τους εξουσιοδοτημένα άσχετους αντιπροσώπους στο ξαναείπα ότι συμφωνώ μαζί σου. Ειδικά το παράδειγμα της ΜΒ με δεδομένη την κατρακύλα της στην λίστα ποιότητας είναι για γέλια.

Καλοτάξιδο το ΤΤ. :) Για την 147, ξέρω ότι υπήρχε πρόγραμμα της alfa για όσους αγόραζαν κάποιο νέο μοντέλο της νέας ράτσας όπου σου κρατούσανε σε προνομιακή τιμή την παλιά σου alfa. Τώρα μην περιμένεις να την πάρει μαντράς σε καλή για σένα τιμή έτσι εύκολα. Θέλει τρέξιμο και τύχη. Η audi πόσο σου την κρατούσε; Η μεταπωλητική αξία των παλαιότερων alfa είναι γνωστό ότι δεν τα πάει καλά. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι αντίστοιχο πρόβλημα έχουν τα ακριβά γερμανικά μοντέλα, λόγω της αθρόας εισαγωγής μεταχειρισμένων από τη Γερμανία σε γελοίες τιμές. Εκεί μάλιστα η χασούρα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Στη θέση σου θα πήγαινα στην audi και θα τους πίεζα να το πάρουνε, ειδικά αν δεν είχα δώσει ακόμα προκαταβολή.

 

 

Ακου τα Car Experts του παζαρόπουλου το αγοράζουν 13.000 με το ζόρι. Μου είχε κοστίσει 22.700. Μοντέλο 2004 με δέρματα εργοστασιακά, ζάντες, διάφορα, πένα εξωτερικά το χρώμα και 60.000 σχεδόν τα 40 εθνική. Σχετικά με την τιμή των γερμανικών συμφωνό αλλά όχι απόλυτα. Συμφέρει πολύ ενα γερμανικό από μεταπωλητική αξία το οποίο είναι 2.000 κυβικά ή λιγότερο. Τα ακριβά τα φέρνεις (γιατί τα μεγαλύτερα έχουν τιμή γερμανία+60% διάφορα έξοδα, ΦΠΑ, Φόροι) σε καλή τιμή. Όμως φαντάσου ότι ένα ΤΤ (1.8) 5ετέιας σε καλή κατάσταση έχει χάσει γύρω στις 10.000 ευρώ τώρα που βγήκε και νεο μοντέλο. Κράτάνε τιμή καλή αυτά όπως και Α3, Golf κλπ. Δηλαδή χάνουν το 25%-30% της τιμής σε 5 χρόνια. Εγώ χάνω 50%. Γιατί η άλφα έχει βλαμένη πολιτική με τις εκπτώσεις. Το ίδιο κάνει με την 159. Όποιος βιάστηκε να την πάρει την πάτησε. Για τα ΙΧ άνω τον 60.000ευρώ άλλη κουβέντα.

Πάντως σκέψου ότι η 147 πούλησε συνολικά απ' το 2000 όσα πούλησε το GOLF σε ενα χρόνο (Δες autotriti εχει πωλήσεις ανα εταιρεία). Έτσι πολύ λίγοι θέλουν να αγοράσουν και ακόμη λιγότεροι μεταχειρισμένη ALFA...

Στεχωριέμαι πάντως που θα την δώσω, μακάρι να μπορούσα να την κρατήσω.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alfa147 δεν ξέρω αν θα σε στενοχωρήσω ή θα σε χαροποιήσω, αλλά δεν πολυστέκουν αυτά που λες περί μεταπωλητικής. Υπάρχουν εκδόσεις του ΤΤ που χάνουν 10.000 ευρώ από τον πρώτο χρόνο, κι όχι μετά από 5 χρόνια όπως γράφεις. Επιπλέον τα περί μεταπωλητικής μιας alfa 147 του 2001 και ενός golf τα είχαμε αναλύσει στον παρελθόν σε κάποιο άλλο τόπικ με πίνακες. Αν θες ψάξτο και μετά δες αν κάπου μπορεί να κάνεις λάθος.

Πολιτική εκπτώσεων μάλλον η φάουβε εφαρμόζει με τις χαμηλές τιμές της, χώρια την έκπτωση των 500-600 ευρώ στο golf V, 2-3 μόλις μήνες αφού βγήκε στην αγορά. Μίλησε κανείς για κορόιδα; Αντιθέτως η τιμή της 147 αυξήθηκε, ένα χρόνο μετά την εμφάνιση. :rolleyes: Η 159 με τα χαρακτηριστικά της μπαίνει σε μια νέα κατηγορία και οι όποιες κινήσεις (ακόμα και εκπτωτικές) της εταιρείας για να προσελκύσει κοινό μάλλον είναι αναμενόμενες. Ήδη οι ευρωπαϊκές εταιρείες που προβλέπουν την εξέλιξη της μεταπωλητικής αξίας του κάθε οχήματος προκειμένου να προκύψουν τα μισθώματα για τα leasing καθώς και η κοστολόγηση του δικαιώματος αγοράς στο τέλος της μίσθωσης, κοστολόγησαν την μεταπωλητική αξία της 159 τουλάχιστον στα επίπεδα της audi.

Αλοίμονο επιπλέον αν συγκρίναμε της πωλήσεις της 147 που απεύθυνεται στο πάνω τμήμα της κατηγορίας όπως και η audi, με τις πωλήσεις του golf. Δηλαδή μήπως να συγκρίναμε και τις πωλήσεις του Α3 με του golf; Τι σημαίνει αυτό; Ότι το Α3 έχει χάλια μεταπωλητική σε σχέση με το golf; :blink: Μάλλον όχι. ;)

13 χιλιάρικα που σου δίνουν είναι η τιμή του μαντρά για μια 147 του 2004 αν και τα km δεν είναι λίγα. Με δεδομένο τα 2-3 χιλιάρικα προμήθεια που θα πάρουν από το ΤΤ που θα σου δώσουν, μάλλον τους χαρίζεσαι.

Alfa Romeo - La cosa piu bella
Link to comment
Share on other sites

Φίλε alfa147 δεν ξέρω αν θα σε στενοχωρήσω ή θα σε χαροποιήσω, αλλά δεν πολυστέκουν αυτά που λες περί μεταπωλητικής. Υπάρχουν εκδόσεις του ΤΤ που χάνουν 10.000 ευρώ από τον πρώτο χρόνο, κι όχι μετά από 5 χρόνια όπως γράφεις. Επιπλέον τα περί μεταπωλητικής μιας alfa 147 του 2001 και ενός golf τα είχαμε αναλύσει στον παρελθόν σε κάποιο άλλο τόπικ με πίνακες. Αν θες ψάξτο και μετά δες αν κάπου μπορεί να κάνεις λάθος.

Πολιτική εκπτώσεων μάλλον η φάουβε εφαρμόζει με τις χαμηλές τιμές της, χώρια την έκπτωση των 500-600 ευρώ στο golf V, 2-3 μόλις μήνες αφού βγήκε στην αγορά. Μίλησε κανείς για κορόιδα; Αντιθέτως η τιμή της 147 αυξήθηκε, ένα χρόνο μετά την εμφάνιση. :rolleyes: Η 159 με τα χαρακτηριστικά της μπαίνει σε μια νέα κατηγορία και οι όποιες κινήσεις (ακόμα και εκπτωτικές) της εταιρείας για να προσελκύσει κοινό μάλλον είναι αναμενόμενες. Ήδη οι ευρωπαϊκές εταιρείες που προβλέπουν την εξέλιξη της μεταπωλητικής αξίας του κάθε οχήματος προκειμένου να προκύψουν τα μισθώματα για τα leasing καθώς και η κοστολόγηση του δικαιώματος αγοράς στο τέλος της μίσθωσης, κοστολόγησαν την μεταπωλητική αξία της 159 τουλάχιστον στα επίπεδα της audi.

Αλοίμονο επιπλέον αν συγκρίναμε της πωλήσεις της 147 που απεύθυνεται στο πάνω τμήμα της κατηγορίας όπως και η audi, με τις πωλήσεις του golf. Δηλαδή μήπως να συγκρίναμε και τις πωλήσεις του Α3 με του golf; Τι σημαίνει αυτό; Ότι το Α3 έχει χάλια μεταπωλητική σε σχέση με το golf; :blink: Μάλλον όχι. ;)

13 χιλιάρικα που σου δίνουν είναι η τιμή του μαντρά για μια 147 του 2004 αν και τα km δεν είναι λίγα. Με δεδομένο τα 2-3 χιλιάρικα προμήθεια που θα πάρουν από το ΤΤ που θα σου δώσουν, μάλλον τους χαρίζεσαι.

 

Μάλλον φίλε δεν καταλαβαίνεις καλά κάτι που θα το καταλάβεις όταν πας να πουλήσεις!!!. Τις πωλήσεις του golf και της 147 τις ανέφερα για να καταλάβεις πως έχεις πολύ μικρό κοινό για να πουλήσεις μια Alfa. Γιατί λίγοι την ζητούν. Και όσο πιο λίγοι ζητούν...τι αναγκάζεσαι να κάνεις??? Να ρίξεις τιμή.

Τώρα αν νομίζεις εσύ ότι θα χρυσοπουλήσεις ενα αυτοκίνητο που το 80% του αγοραστικού κοινού θεωρεί ότι θα "του τα φαει στα συνεργεία" τότε μάλλον θα κρατήσεις το αυτοκίνητο σου για καμμιά 20 χρόνια.

Φίλε μην έχεις αυταπάτες πολύ λίγος κόσμος τις θεωρείς ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ αυτοκίνητα και το ξέρεις καλά αυτό. Ασχεται απ' το αν είναι ή δεν είναι.

Κατάλαβα κάποια πράγματα που είπες αλλα μην τρελαινόμαστε κιόλας!!!.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε alfa147 δεν ξέρω αν θα σε στενοχωρήσω ή θα σε χαροποιήσω, αλλά δεν πολυστέκουν αυτά που λες περί μεταπωλητικής. Υπάρχουν εκδόσεις του ΤΤ που χάνουν 10.000 ευρώ από τον πρώτο χρόνο, κι όχι μετά από 5 χρόνια όπως γράφεις. Επιπλέον τα περί μεταπωλητικής μιας alfa 147 του 2001 και ενός golf τα είχαμε αναλύσει στον παρελθόν σε κάποιο άλλο τόπικ με πίνακες. Αν θες ψάξτο και μετά δες αν κάπου μπορεί να κάνεις λάθος.

Πολιτική εκπτώσεων μάλλον η φάουβε εφαρμόζει με τις χαμηλές τιμές της, χώρια την έκπτωση των 500-600 ευρώ στο golf V, 2-3 μόλις μήνες αφού βγήκε στην αγορά. Μίλησε κανείς για κορόιδα; Αντιθέτως η τιμή της 147 αυξήθηκε, ένα χρόνο μετά την εμφάνιση. :rolleyes: Η 159 με τα χαρακτηριστικά της μπαίνει σε μια νέα κατηγορία και οι όποιες κινήσεις (ακόμα και εκπτωτικές) της εταιρείας για να προσελκύσει κοινό μάλλον είναι αναμενόμενες. Ήδη οι ευρωπαϊκές εταιρείες που προβλέπουν την εξέλιξη της μεταπωλητικής αξίας του κάθε οχήματος προκειμένου να προκύψουν τα μισθώματα για τα leasing καθώς και η κοστολόγηση του δικαιώματος αγοράς στο τέλος της μίσθωσης, κοστολόγησαν την μεταπωλητική αξία της 159 τουλάχιστον στα επίπεδα της audi.

Αλοίμονο επιπλέον αν συγκρίναμε της πωλήσεις της 147 που απεύθυνεται στο πάνω τμήμα της κατηγορίας όπως και η audi, με τις πωλήσεις του golf. Δηλαδή μήπως να συγκρίναμε και τις πωλήσεις του Α3 με του golf; Τι σημαίνει αυτό; Ότι το Α3 έχει χάλια μεταπωλητική σε σχέση με το golf; :blink: Μάλλον όχι. ;)

13 χιλιάρικα που σου δίνουν είναι η τιμή του μαντρά για μια 147 του 2004 αν και τα km δεν είναι λίγα. Με δεδομένο τα 2-3 χιλιάρικα προμήθεια που θα πάρουν από το ΤΤ που θα σου δώσουν, μάλλον τους χαρίζεσαι.

 

...όσο για το ΤΤ βρες μου εσύ ένα που έχασε 45%-50% τιμής σε δύο χρόνια και είναι σε καλή κατάσταση (καινούργιο το εργαλείο έτσι!, όπως η ALFA), δεν έχει τρακάρει, και έχει και καλά χιλιόμετρα, και εγώ ακυρώνω την παραγγελία, το αγοράζω και σου δίνω και σένα την ALFA τσάμπα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι άλφα που χαρήζονται έχουν συνδρομή στο συνεργείο για τουλάχιστον 2 χρόνια? Αλλιώς δεν τις θέλουμε :ρ :lol:
Link to comment
Share on other sites

Εμενα εχει για μια 5ετια απο την Dirent!! :ρ :ρ

Ετσι νομιζεις θα την επαιρνα...?!?! BMWδακιας ημουν (ειμαι!!), μην το ξεχνας...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...