dkostas Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Βρε παιδιά, τι έχει αλλάξει στο ovi store? Πήγα να αγοράσω μια εφαρμογή που ήθελα και μου βγάζει πλέον μόνο αγορά μέσω πιστωτικής! Μέχρι προχτές μπορούσα να πάρω ό,τι ήθελα και να χρεωθεί στον λογαριασμό. Ήταν βολικό αυτό για όσους δεν (θέλουν να) χρησιμοποιούν κάρτες... Μηπως αλλαξες την ρυθμιση για χρεωση απο το μενου? Εμενα με wind εχει ακομα την επιλογη για χρεωση λογαριασμου τηλεφωνου Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ardonhs Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Νομιζω οτι πλεον εγινε Nokia Store http://betalabs.nokia.com/apps/store-qml-client Παράθεση Χρήστος Νοκια Ν70 -> Νοκια Ν73 -> Νοκια Ν86 -> Νοκια Ε7 ->Nokia Lumia 930 + Nexus 6 - > Pixel 4a E7 : 31/8/2011 930 : 2/2/2015 Nexus 6 : 12/8/2016 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
airdread Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Βρε παιδιά, τι έχει αλλάξει στο ovi store? Πήγα να αγοράσω μια εφαρμογή που ήθελα και μου βγάζει πλέον μόνο αγορά μέσω πιστωτικής! Μέχρι προχτές μπορούσα να πάρω ό,τι ήθελα και να χρεωθεί στον λογαριασμό. Ήταν βολικό αυτό για όσους δεν (θέλουν να) χρησιμοποιούν κάρτες... Και μένα το ίδιο κάνει που έχω vodafone εδώ και κάποιες μέρες και όλως τυχαίως αφού το έκανα debrand από vodafone για να περάσω επιτέλους την αννα!!τι συμβαίνει? Ολοι οι άλλοι δηλαδή αγοράζουν κανονικά τις εφαρμογές μέσω λογαριασμού?Εμένα μου γράφει προσωρινά μη διαθέσιμη η αγορά μέσω λογαριασμού.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Conception Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Δεν ξέρω τι γίνεται παιδιά, το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν έχω πειράξει καμία ρύθμιση! Ίσως όντως να είναι προσωρινό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tomtom44 Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Παιδιά έχω ξαναναφερφθεί στο συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά η προτεινόμενη λύση δεν μου έλυσε το πρόβλημα: Ανοίγω το OVI Store κι ενώ σερφάρω μέσα χωρίς πρόβλημα, μόλις πατήσω να κατεβάσω μια εφαρμογή μου βγάζει άσπρη οθόνη αναμονής και μου λέει "φόρτωση". Εκεί κολλάει και λέει φόρτωση για πάντα... Έχω βάλει Anna, έβαλα και την τελευταία έκδοση OVI που κάποιος ανάρτησε εδω μέσα και το πρόβλημα δεν λύθηκε. Η πρόταση φίλου εδώ μέσα ήταν να βρω κάποια αρχεία .sisx και να τα σβήσω αλλά με την αναζήτηση είτε με xplore είτε με το μαμίσιο διαχειριστή αρχείων δεν βρήκα τα συγκεκριμένα αρχεία (πέραν των εφαρμογών εγκατάστασης που είχα βάλει εγώ...) Καμιά άλλη πρόταση; Θέλω να αποφύγω το reset γιατί βαριέμαι να ξαναπερνάω ένα σωρό εφαρμογές που έχω βάλει τόσο καιρό... Παιδιά το πρόβλημα λύθηκε με την εγκατάσταση του Nokia Store Beta (Store QML client)! Απλά ενημερώνω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ardonhs Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Παιδιά το πρόβλημα λύθηκε με την εγκατάσταση του Nokia Store Beta (Store QML client)! Απλά ενημερώνω! Οντως. Οπως ειπα και παραπανω μετα την εγκατασταση του , αντικαθιστει το Καταστημα :) Παράθεση Χρήστος Νοκια Ν70 -> Νοκια Ν73 -> Νοκια Ν86 -> Νοκια Ε7 ->Nokia Lumia 930 + Nexus 6 - > Pixel 4a E7 : 31/8/2011 930 : 2/2/2015 Nexus 6 : 12/8/2016 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 (edited) Το νέο Nokia Store είναι σε beta μορφή, ως εκ τούτου υπάρχουν ακόμα bugs. Όσο ήμουν έξω, κατέβασα τον νέο client και δοκίμασα να αγοράσω και να κατεβάσω μια εφαρμογή. Χωρίς να έχω πειράξει καμία ρύθμιση, δοκίμασα να πατήσω «αγορά», άλλα μου έβγαλε σφάλμα. Δοκίμασα κι άλλες φορές, το ίδιο. Πάω πριν από λίγο στη συγκεκριμένη εφαρμογή και μου τη δείχνει αγορασμένη (είχε την επιλογή εκκίνηση, άρα ήταν αγορασμένη και εγκατεστημένη). Πάω να δω το υπόλοιπο του λογαριασμού μου (καρτοκίνητο) και διαπίστωσα ότι με έχει χρεώσει 5 φορές! :wacko: Επίσης, δεν ξέρω αν και κατά πόσο έχει σχέση, βρήκα άδειους τους φάκελους εισερχομένων και σταλθέντων μηνυμάτων, αλλά οι αναφορές είναι άθικτες. Πολύ παράξενα πράγματα. Μάλλον θα σταματήσω τα κατεβάσματα αγορασμένων εφαρμογών μέχρι να λυθεί αυτό το θέμα. ;) Edited September 26, 2011 by panosz75 Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mpapad Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Στείλε μήνυμα στο support για να το δουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Εγω κατεβασα το angry birds rio αλλα την free εκδοση και δεν ειχα κανενα προβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thePRODIGY Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 Εγω κατεβασα το angry birds rio αλλα την free εκδοση και δεν ειχα κανενα προβλημα. ελα ρε! ακρθβως το ιδιο εκανα και εγω. το κατεβασε και το εγκατεστησε σωστα Παράθεση Itchy. Tasty. - YouTube ^Το gaming κανάλι μου 🙂 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. September 26, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2011 ελα ρε! ακρθβως το ιδιο εκανα και εγω. το κατεβασε και το εγκατεστησε σωστα :lol: Βασικα ειχα κατεβασει το ριο το καλοκαιρι με την προσφορα αλλα με το που εβαλα την belle χαθηκε. Ξερει καποιος αν γινεται να το επαναφερω στις πιστες που ειχα περασει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mpapad Δημ. September 27, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2011 :lol: Βασικα ειχα κατεβασει το ριο το καλοκαιρι με την προσφορα αλλα με το που εβαλα την belle χαθηκε. Ξερει καποιος αν γινεται να το επαναφερω στις πιστες που ειχα περασει? τα προγράμματα της προσφοράς δεν κρατιούνται στο λογαριασμό σου, οπότε δε μπορείς να το ξανακατεβάσεις. Πάντως και να μπορούσες να το ξανακατεβάσεις, με το που πέρασες το λειτουργικό, έκανες format στο τηλέφωνο οπότε δεν έχεις πλέον το save. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
airdread Δημ. September 28, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 28, 2011 το προβλημα με την αγορα εφαρμογων εξακολουθει να παραμενει και να εμφανιζει προσωρινα μη διαθεσιμη τη χρεωση λογαριασμου και να επιτρεπει την αγορα μονο μεσω πιστωτικης.ισχυει για ολους αυτο γιατι η vodafone δεν εχει ιδεα για το θεμα.οποιος αγορασε κατι προσφατα ας ενημερωσει να καταλαβουμε τι παιζει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mpapad Δημ. September 29, 2011 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2011 το προβλημα με την αγορα εφαρμογων εξακολουθει να παραμενει και να εμφανιζει προσωρινα μη διαθεσιμη τη χρεωση λογαριασμου και να επιτρεπει την αγορα μονο μεσω πιστωτικης.ισχυει για ολους αυτο γιατι η vodafone δεν εχει ιδεα για το θεμα.οποιος αγορασε κατι προσφατα ας ενημερωσει να καταλαβουμε τι παιζει Δοκίμασα να αγοράσω (cosmote) 2 φορές προχθές και κόλλησε η εφαρμογή στην επιβεβαίωση. Είμαι με τον νέο client οπότε μπορεί να παίζει και bug. Δεν έχει έρθει κάποιο μήνυμα χρέωσης μέχρι στιγμής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. October 2, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2011 Εγώ απεγκατέστησα τον νέο client, υπάρχει πλέον ο παλιός. Δοκίμασα να αγοράσω, μου λέει σφάλμα σύνδεσης, παρόλα αυτά εξακολουθεί να με χρεώνει. Τι στο καλό κάνουν εκεί στη Nokia, μας αποτρέπουν από το να αγοράζουμε εφαρμογές; :wacko: Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
atlantian Δημ. October 2, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2011 Εγώ απεγκατέστησα τον νέο client, υπάρχει πλέον ο παλιός. Δοκίμασα να αγοράσω, μου λέει σφάλμα σύνδεσης, παρόλα αυτά εξακολουθεί να με χρεώνει. Τι στο καλό κάνουν εκεί στη Nokia, μας αποτρέπουν από το να αγοράζουμε εφαρμογές; :wacko: Και μενα μια απο τα ίδια, με καρτοκινητό cosmote, δοκίμασα να κατεβάσω 2 εφαρμογές με πληρωμή μεσω του παρόχου, και τις δυο φορές μου έβγαλε σφάλμα πληρωμής και τις δυο με χρέωσε κανονικά, με αποτέλεσμα να μου "φάνε" 10 ευρώπουλα! Δε γνωρίζω ποιος φταίει η vodafone σου βγαζει οτι υπαρχει προβλημα και δε σε αφήνει να αγοράσεις, ενώ η cosmote σε αφήνει κανονικά με τα παραπάνω αποτελέσματα. Αν ξανα αγοράσω εφαρμογή.... :mad: Παράθεση Nickolas Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
taliban Δημ. October 3, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2011 Update 03.10.2011 - Version 3.16.034 κυκλοφόρησε σήμερα στο betalabs Παράθεση ΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- member since: September 2003 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. October 3, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2011 Η νέα έκδοση απλά δε σου σβήνει τα μηνύματα μετά από αποτυχημένη απόπειρα αγοράς εφαρμογής. Το πρόβλημα με την πληρωμή εφαρμογών υφίσταται κανονικά. Προφανώς είναι γενικό πρόβλημα των servers της Nokia και όχι μόνο του Store. Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Conception Δημ. October 3, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2011 Εγώ που έχω σύνδεση πως θα καταλάβω αν χρεώνομαι για τις αποτυχημένες προσπάθειες;;; Έχω κάνει ήδη 3...μη μου έρθει κάνας τρελός λογαριασμός και τραβάω τα μαλλιά μου!!! Αν και κανονικά όταν πραγματοποιείται η αγορά σου έρχεται μήνυμα στο κιν. αλλά με αυτά που βλέπω εδώ ανησυχώ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mpapad Δημ. October 3, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2011 Εγώ που έχω σύνδεση πως θα καταλάβω αν χρεώνομαι για τις αποτυχημένες προσπάθειες;;; Έχω κάνει ήδη 3...μη μου έρθει κάνας τρελός λογαριασμός και τραβάω τα μαλλιά μου!!! Υπάρχει υπηρεσία support μέσα από το store. Την έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές μέχρι τώρα και είναι πολύ εξυπηρετικοί. Οπότε στείλε μήνυμα και ρώτα τους αν έχει υπάρξει χρέωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
swaron Δημ. October 7, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2011 Νέα έκδοση του Nokia store 3.16!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Conception Δημ. October 7, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2011 Όσοι έχουμε βάλει αυτό από το beta labs πρέπει να το απεγκαταστήσουμε για να μπει η νέα επίσημη έκδοση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
atlantian Δημ. October 7, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2011 Όσοι έχουμε βάλει αυτό από το beta labs πρέπει να το απεγκαταστήσουμε για να μπει η νέα επίσημη έκδοση; Στο Ν8 που είχα βάλει την έκδοση από τα beta labs δε μου έβγαζε την αναβάθμιση και μόλις το έκανα απεγκατάσταση και επανήλθε το παλιό ovi store, μου την έβγαλε αμέσως. Παράθεση Nickolas Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
taliban Δημ. October 7, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2011 Στο Ν8 που είχα βάλει την έκδοση από τα beta labs δε μου έβγαζε την αναβάθμιση και μόλις το έκανα απεγκατάσταση και επανήλθε το παλιό ovi store, μου την έβγαλε αμέσως. μία από τα ίδια και εμένα :) πλέον έχει την 3.16.036 Παράθεση ΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- member since: September 2003 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Conception Δημ. October 7, 2011 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2011 Έγινε φίλοι μου! Σας λύθηκε το πρόβλημα με τις αγορές; Εγώ δεν επιχείρησα να πάρω κάτι ξανά προτού βεβαιωθώ ότι δεν έχω χρεωθεί για τις αποτυχημένες προσπάθειες! Έστειλα στο support και μου είπαν ότι με αυτήν την νέα έκδοση του store πιθανόν να λυθεί το πρόβλημα σας... για την χρέωση όμως δεν ξέρουν, μου είπαν ότι είναι θέμα του παρόχου! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.