Jump to content

Wind «Δέσμευση Επισκευης» που δεν έγινε - Απόψεις;


Sovjohn
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

ακολουθεί το κείμενο καταγγελίας που έστειλα την Παρασκευή για την "Δέσμευση Επισκευής WIND".

 

Να σημειώσω ότι μόλις την έστειλα, μετά από 30' με πήρε τηλ ο υπεύθυνος του καταστήματος και μου πρότεινε να περάσω από εκεί "Δευτέρα ή Τρίτη" και να πάρω τη νέα συσκευή μου.

 

Θα ήθελα την άποψη σας. Είμαι εξ' ορισμού "ριγμένος" γιατί έπρεπε η συσκευή να μου είχε παραδοθεί στις 17/03 όπως γράφω και στην καταγγελία.

 

Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να πιέσω κι άλλο την κατάσταση, ή απλά να παραλάβω τη νέα συσκευή Δευτέρα ή Τρίτη, και να τελειώσει το θέμα εκεί? (Με σούμα του θέματος= 5 εργάσιμες καθυστέρηση σε σχέση με ότι "δεσμεύεται" η WIND?)

 

Κάθε άποψη δεκτή.

 

Αποδέκτες

Ανεξάρτητη Αρχή

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Εποπτεύουσα Αρχή

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Καταναλωτική Οργάνωση

Ε.ΚΑΤ.Ο.

Καταναλωτική Οργάνωση

ΙΝΚΑ

Καταναλωτική Οργάνωση

ΝΕΟ ΙΝΚΑ

Καταναλωτική Οργάνωση

Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ.

Καταναλωτική Οργάνωση

ΚΕ.Π.ΚΑ.

Εταιρία

WIND ΑΕΒΕ

Κατάστημα WIND

<Στοιχεία καταστήματος>

 

 

 

Αξιότιμοι κύριοι ή κυρίες,

Με το παρόν θα ήθελα να εκφράσω την έντονη διαμαρτυρία μου για το γεγονός του ότι η συσκευή μου δεν έχει επισκευαστεί ή αντικατασταθεί με νέα σύμφωνα με τα όσα η WIND ΑΕΒΕ μου έχει ρητά υποσχεθεί με βάση το πρόγραμμα «WIND ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ».

.

Συγκεκριμένα, ακολουθεί το ιστορικό της υπόθεσης:

Την Πέμπτη, 05/03/2009, παρέδωσα το κινητό μου τηλέφωνο, Sony Ericsson W890i προς επισκευή στο κατάστημα WIND με την επωνυμία <στοιχεία καταστήματος>. Το δελτίο παραλαβής προς επισκευή έχει Α/Α <αριθμός> και το ΙΜΕΙ της συσκευής είναι <αριθμός>.

.

Η ημερομηνία αγοράς της συσκευής είναι 03/10/2008, και εμπίπτει στην «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND». Ωστόσο, συνέβησαν τα παρακάτω:

 

 

 

  • ·Ουδέποτε κατά την παράδοση της συσκευής δεν μου δόθηκε από το κατάστημα συσκευή αντικατάστασης προς προσωρινή χρήση.
    .
  • Η περιγραφή επισκευής είχε σημειωμένη την ένδειξη «Δεν ακούγονται οι ήχοι» ενώ πιο σωστά θα έπρεπε να έχει την ένδειξη «Δεν κουδουνίζει».
    .
  • ·Σε τηλεφωνικές μου οχλήσεις προς το κατάστημα για να μάθω αν υπάρχει κάτι νεότερο με την επισκευή, μου έλεγαν ότι «θα με καλέσουν για να με ενημερώσουν», κάτι που δεν συνέβη ποτέ. Τελευταία επικοινωνία μας τηλεφωνικά ήταν στις 17/03/2009.
    .
  • ·Ενώ σύμφωνα με την ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND θα έπρεπε την 16/03/2009 (7 εργάσιμες ημέρες από την επόμενη ημέρα της παράδοσης προς επισκευή) να έχει επισκευαστεί η συσκευή, και στις 17/03/2009 (8 εργάσιμες ημέρες μετά) να μου δοθεί ΝΕΑ συσκευή από την WIND προς αντικατάσταση της ελαττωματικής, κάτι τέτοιο ουδέποτε συνέβη. Μέχρι και αυτή τη στιγμή εγώ βρίσκομαι χωρίς συσκευή, χωρίς δική μου υπαιτιότητα για το γεγονός αυτό.
    .
  • ·Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο 1260 με παρέπεμψε στο κατάστημα ώστε να μάθω τι συμβαίνει με τη συσκευή μου.
    .
  • ·Στις 17/03/2009, επισκέφθηκα το κατάστημα και οι εκεί υπάλληλοι με πληροφόρησαν ότι «δεν γνωρίζουν κάτι» σχετικά με την υποχρέωση της WIND να μου παρέχει σήμερα νέα συσκευή. Αναγνώρισαν ότι το διάστημα έχει παρέλθει, αλλά δεν έκαναν τίποτα άλλο – μου είπαν απλά ότι «θα με καλέσουν εκείνοι» όταν έχουν κάποιο νεότερο, σε κάποιες ημέρες από τότε.
    .
  • ·Εφόσον λοιπόν σύμφωνα με τους «ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ WIND ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ» που βρίσκονται δημοσιευμένοι στην ιστοσελίδα της WIND, http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 αναφέρεται ότι:.

 

o1) «Σύμφωνα με την Προσφορά, η WIND δίνει στους καταναλωτές τη μοναδική δυνατότητα για όλες τις συσκευές που αποκτώνται από 08/9/2008 έως 31/03/2009 και βρίσκονται εντός εγγύησης να επισκευάζονται εντός 7 Εργάσιμων Ημερών. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί η συσκευή που έχει προσκομίσει ο καταναλωτής εντός του προαναφερομένου χρονικού διαστήματος, τότε υποχρεούται η WIND να παραδώσει μια νέα ίδιου τύπου συσκευή στον καταναλωτή.» και ειδικότερα

.

o7) «Παράδειγμα: Ένας πελάτης παραδίδει τη συσκευή του τη Δευτέρα 08/09. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να τη παραδώσει επισκευασμένη έως και το πέρας της Τετάρτης 17/09. Εάν αυτό δεν συμβεί τότε πρέπει να του την αντικαταστήσει άμεσα. Η αντικατάσταση της συσκευής θα γίνει την επόμενη εργάσιμη ημέρα, 18/09.»

...θα έπρεπε στην δική μου περίπτωση, την «επόμενη εργάσιμη ημέρα» που ήταν στις 17/03/2009, να έπαιρνα νέα συσκευή.

..

Θεωρώ ότι το να μην τηρείται η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND, τόσο σε θέμα ουσίας όσο και χρονικής αποκατάστασης, συνιστά εξαπάτηση μου ως καταναλωτή, και η ίδια η WIND ΑΕΒΕ που έχει προβεί σε εκτεταμένη διαφήμιση της συγκεκριμένης υπηρεσίας σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών της που δεν παρέχουν κάτι παρόμοιο, εν τέλει αδιαφορεί για περιπτώσεις που εμπίπτουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, και δεν λαμβάνει κανένα μέτρο ώστε ο εκάστοτε καταναλωτής να λαμβάνει ότι συμφωνήθηκε.

.

.Να σημειωθεί εδώ ότι σε πολλές περιπτώσεις επικοινωνίας μας με την WIND ή τους συνεργάτες της, διαφώνησαν λόγω κακής ενημέρωσης για το τι προβλέπει η «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ» και έπρεπε να τους δοθεί αντίγραφο των όρων και προϋποθέσεων για να συμφωνήσουν σχετικά με τις παροχές του προγράμματος. Η WIND έλαβε έγγραφο παραπόνων από εμένα, παρόμοιας μορφής με αυτή την καταγγελία, στις 17/03/2009, 22:00, και δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου έκτοτε.

 

.ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΣΑΣ ΩΣΤΕ Η WIND ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

.

oΝα προχωρήσει σε άμεση έγκριση νέας συσκευής προς χρήση μου, εφόσον η συσκευή μου λειτουργούσε γενικότερα, αλλά παρουσίασε κατασκευαστικά ελαττώματα (2 ειδών)

.

oΝα μου παρέχει την ελευθερία επιλογής από εμένα συσκευής προς αντικατάσταση (καινούργια) οποιουδήποτε μοντέλου ανεξαρτήτως τύπου ή αξίας, ως ελάχιστη αποζημίωση της WIND προς εμένα για την αθέτηση του συμφωνημένου προγράμματος επισκευής, καθώς η παροχή του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού αποτέλεσε την βασική αιτία για την οποία η συσκευή μου αγοράστηκε από κατάστημα WIND συγκεκριμένα και όχι από οπουδήποτε αλλού.

.

oΝα απαντήσει γραπτά για το θέμα, σε αντίθεση με την έως τώρα παροιμιώδη αδιαφορία που έχει επιδείξει για την λύση του ζητήματος, και ειδικότερα την αθέτηση της χρονικής διάρκειας που δεσμεύτηκε να τηρήσει κατά την επισκευή.

.

 

 

Επισυνάπτονται τα εξής βοηθητικά έγγραφα:

1)Απόδειξη αγοράς συσκευής από κατάστημα WIND

2)Όροι και Προϋποθέσεις προγράμματος «ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ WIND» όπως βρίσκονται δημοσιευμένοι μέχρι και σήμερα στην τοποθεσία http://www.wind.com.gr/pages.fds?pageID=1589&langID=1 .

3)Δελτίο Παραλαβής Συσκευής προς Επισκευή

 

.

 

 

Με τιμή,

<Ονοματεπώνυμο και άλλα στοιχεία>

 

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 64
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Έτσι κάνουν! Αν δεν κάνεις κίνηση δεν δίνουν σημασία! Θα πρότεινα να μην τα παρατήσεις, τουλάχιστον σου χρωστάνε εξηγήσεις εκ μέρους της wind.
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Δεν το παρατάω ρε παιδιά, προφανώς και όχι, απλά δεν ξέρω για το θέμα της συσκευής τι να κάνω...

 

Η (καινούργια απ' ότι κατάλαβα) συσκευή ίδια με τη δική μου είναι ήδη στο κατάστημα και μου είπαν να πάω σήμερα να την πάρω - αλλά αν και αυτό είναι μερικώς ικανοποιητικό (γιατί θα έχω συσκευή), δεν είναι καλό (γιατί θα έχω συσκευή αργότερα από το διάστημα που "δεσμεύτηκαν").

 

Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

ακολουθεί το κείμενο καταγγελίας που έστειλα την Παρασκευή για την "Δέσμευση Επισκευής WIND".

 

Να σημειώσω ότι μόλις την έστειλα, μετά από 30' με πήρε τηλ ο υπεύθυνος του καταστήματος και μου πρότεινε να περάσω από εκεί "Δευτέρα ή Τρίτη" και να πάρω τη νέα συσκευή μου.

 

Θα ήθελα την άποψη σας. Είμαι εξ' ορισμού "ριγμένος" γιατί έπρεπε η συσκευή να μου είχε παραδοθεί στις 17/03 όπως γράφω και στην καταγγελία.

 

Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να πιέσω κι άλλο την κατάσταση, ή απλά να παραλάβω τη νέα συσκευή Δευτέρα ή Τρίτη, και να τελειώσει το θέμα εκεί? (Με σούμα του θέματος= 5 εργάσιμες καθυστέρηση σε σχέση με ότι "δεσμεύεται" η WIND?)

 

Κάθε άποψη δεκτή.

 

φιλε να σε ρωτησω κατι?τισ διευθυνσεισ των ανεξαρτητων αρχων κ των καταναλωτικων οργανωσεων που τισ βρηκεσ?την παραπανω επιστολη την εστειλεσ ηλεκτρονικα η ταχυδρομικα?ρωταω γιατι λεσ οτι σε πηραν τηλεφωνω μετα απο μιση ωρα.

η συμπεριφορα σου ηταν η πλεον ενδεδειγμενη.μπραβο σου που το κυνηγησεσ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στα site τους...Υπάρχει και ευρωπαικό website από την ΕΕ που έχει όλα τα link σε ένα PDF, για όποιον δεν θέλει να ψάχνει! Εγώ με φαξ τα έστειλα σ' όλους αυτούς, για να συντομεύσει η διαδικασία.

 

Αλλά να δω τι θα κάνω μ' αυτό τελικά...

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Kalispera kai ego to idio provlima eixa me tin wind pistepsteto to 4 mines na paro piso to kinitomo moy apla i ipalili tis wind kanane tous kinezous otan pigena na tous rotao den kserane oute pou vriskotan to kinito sto servis tis wind i.

sti nokia dyo fores to piga kai dhen to fiaksan tin triti eprepe na paro tin nokia gia na to antikatastisoune me kainourio

Link to comment
Share on other sites

Όλες [EKTOΣ άπο την LG] τα ίδια σκ@τά είναι σε θέμα Service. Δεν βλέπω να κρατήσει για πολύ η δέσμευση τιμής:)
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο φιλαρακι, ετσι πρεπει να κανουμε ολοι οταν οποιαδηποτε εταιρια κανει τετοιες μαλ....!
Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε παιδια..καποια πραγματα δεν τα δινουμε ιδιαιτερη βαρυτητα λογω του οτι σαν πωλητες σνομπαρουμε το σερβις? λογω του οτι ποτε δεν δωσαμε βαρυτητα στο σερβις? με τα λιγα με τα πολλα..η προσφορα αυτη ληγει στις 31/3.

παρολαυτα ο φιλος που εκανε το ποστ επρεπε να σπευσει της διαδικασιας αντικαταστασης κινητου και να εκανε κινησεις.

επισης να πω οτι σε ολα τα σημεια πωλησεις υπαρχει το ειδικο χαρτι(κατα την πωληση συσκευης) σχετικα με την δεσμευση επισκευης.

 

παρολαυτα προσωπικα δεν αντιμετοπισα κατι τετοιο και η αντικατασταση εγινε αμεσα προς ωφελος του πελατη.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ρε παιδια..καποια πραγματα δεν τα δινουμε ιδιαιτερη βαρυτητα λογω του οτι σαν πωλητες σνομπαρουμε το σερβις? λογω του οτι ποτε δεν δωσαμε βαρυτητα στο σερβις? με τα λιγα με τα πολλα..η προσφορα αυτη ληγει στις 31/3.

παρολαυτα ο φιλος που εκανε το ποστ επρεπε να σπευσει της διαδικασιας αντικαταστασης κινητου και να εκανε κινησεις.

επισης να πω οτι σε ολα τα σημεια πωλησεις υπαρχει το ειδικο χαρτι(κατα την πωληση συσκευης) σχετικα με την δεσμευση επισκευης.

 

παρολαυτα προσωπικα δεν αντιμετοπισα κατι τετοιο και η αντικατασταση εγινε αμεσα προς ωφελος του πελατη.

Για συσκευή που έδωσα εγώ για επισκευή πριν ένα μήνα (αγορασμένη λίγες μέρες πριν τη στείλω) περίμενα δύο εβδομάδες να επιστρέψει από το service. Δεν ασχολήθηκα να το ψάξω για αντικατάσταση και ούτε φυσικά και έγινε λόγος από τα αρμόδια τμήματα της εταιρίας. Σε κάποιον γνωστό που έτυχε το ίδιο μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων και περίμενε τη συσκευή του 20 μέρες πήγαν να του βγάλουν αργίες τις περισσότερες ημέρες του Δεκεμβρίου για να δικαιολογήσουν την καθυστέρηση! Για άλλη μια φορά αποδεικνύει η wind ότι ακόμη και 16 χρόνια παρουσίας μετά από την μέρα που ξεκίνησε τη λειτουργία της, δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτά που τάζει!

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

Μεγαλο λαθος κατ εμε αυτη η δεσμευση επισκευης. Πιθανοτατα να ηταν ετσι σχεδιασμενη εξ αρχης, με τα συν και πλην υπολογισμενα. Χ πελατες θα παρουμε επειδη θα ερθουν σε εμας λογω της δεσμευσης, Υ πελατες θα χασουμε επειδη δεν θα τους παρεχουμε αυτα που δεσμευτικαμε. Και επειδη μαλλον καποιο κουστουμι υπολογισε οτι το Χ > Υ , προχωρησε το ολο θεμα ....
Link to comment
Share on other sites

θα σας πω κι εγω σκηνικο για να δειτε πως δουλευει η δεσμευση επισκευης!

ερχεται μια και παιρνει το se t303 βαζει καρτα Q μεσα και δεν την δεχεται ενω ολες τις αλλες τις δεχοταν κανονικα. ελειπα σε αδεια και γυρνωντας αντιμετοπιζω το προβλημα αυτο.

ανοιγω μια ιδια συσκευη και της κανω αντικατασταση επι τοπου. και φυσικα η συσκευη πηγε στο service χωρις καμια νηξη.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιον γνωστό που έτυχε το ίδιο μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων και περίμενε τη συσκευή του 20 μέρες πήγαν να του βγάλουν αργίες τις περισσότερες ημέρες του Δεκεμβρίου για να δικαιολογήσουν την καθυστέρηση!

Φαίνεται ότι την περίοδο των γιορτών αργούν να παραδώσουν κινητά.Το ίδιο είχα πάθει και εγώ πέρσι που είχα δώσει το κινητό μου στο ΓΕΡΜΑΝΟ στις 15 Δεκέμβρη και το είχα πάρει 3 Γενάρη.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Άρα ο επιμένων νικά και η γνώση είναι δύναμη, και ο άγιος φοβέρα θέλει.

Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη δικαίωση σου.

Βασίλης :ninja:
Link to comment
Share on other sites

sostos o pextis ala na soy po ke to anapodo !!

se pelati poylisa c 905 se 1 mera moy to ferni piso me tin mia kali thelisi dikia moy ke oxi simfona me tin diadikasia gia na min taleporithi o peltatis toy dino mia kenourgia tin stelno tin epomeni mera doa ke to apotelesma tis ipothesis bregmeni siskebi esoterika se mia mera ara oxi doa!!!!

sto exo pi ke tilefonika to service pantoy ponai trela :)

θα σας πω κι εγω σκηνικο για να δειτε πως δουλευει η δεσμευση επισκευης!

ερχεται μια και παιρνει το se t303 βαζει καρτα Q μεσα και δεν την δεχεται ενω ολες τις αλλες τις δεχοταν κανονικα. ελειπα σε αδεια και γυρνωντας αντιμετοπιζω το προβλημα αυτο.

ανοιγω μια ιδια συσκευη και της κανω αντικατασταση επι τοπου. και φυσικα η συσκευη πηγε στο service χωρις καμια νηξη.

!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

opois breis pios ine pm!!

Link to comment
Share on other sites

θα σας πω κι εγω σκηνικο για να δειτε πως δουλευει η δεσμευση επισκευης!

ερχεται μια και παιρνει το se t303 βαζει καρτα Q μεσα και δεν την δεχεται ενω ολες τις αλλες τις δεχοταν κανονικα. ελειπα σε αδεια και γυρνωντας αντιμετοπιζω το προβλημα αυτο.

ανοιγω μια ιδια συσκευη και της κανω αντικατασταση επι τοπου. και φυσικα η συσκευη πηγε στο service χωρις καμια νηξη.

 

Αυτό που έκανες στην ουσία εσύ όμως ήταν DOA! Δεν ήταν η διαδικασία της περιβόητης "Δέσμευσης Επισκευής"! Αν είχα αγοράσει το κινητό πριν τρεις μήνες, θα της έκανες πάλι αντικατάσταση; υποθέτω πως όχι! Και τότε θα βλέπαμε αν το κινητό θα επέστρεφε από το service σε 7 μέρες το πολύ, όπως λένε...

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

οπως αναφερατε εσεις οι 2 απο πανω μου,οντως ειναι doa αυτο που ειπα. (πηγα να σας ξεγελασω λιγο :p) αλλα παρολαυτα αν το κυνηγησετε..οντως συμφωνα με την δεσμευση επισκευης..doa θα καταληξει η υποθεση. :wink: αρκει να το πιεσετε.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

sostos o billakos to thema ine ektos fisika na mini ikanopoimenos o pelatis pano apo ola ke o ipalilos na min xriazete na pari xilia til ke ala tosa email gia na kataferi kati to opoio ine aytonoito simfona me tin eteria ke tin diafimisi !!!( alla ola ayta ine esoterika as min epektathoume):):):)

οπως αναφερατε εσεις οι 2 απο πανω μου,οντως ειναι doa αυτο που ειπα. (πηγα να σας ξεγελασω λιγο :p) αλλα παρολαυτα αν το κυνηγησετε..οντως συμφωνα με την δεσμευση επισκευης..doa θα καταληξει η υποθεση. :wink: αρκει να το πιεσετε.

!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

opois breis pios ine pm!!

Link to comment
Share on other sites

sostos o billakos to thema ine ektos fisika na mini ikanopoimenos o pelatis pano apo ola ke o ipalilos na min xriazete na pari xilia til ke ala tosa email gia na kataferi kati to opoio ine aytonoito simfona me tin eteria ke tin diafimisi !!!( alla ola ayta ine esoterika as min epektathoume):):):)

Γιατί να μην επεκταθούμε; μπορεί να είναι εσωτερικά θέματα αλλά αυτή η "γραφειοκρατία" στη wind, που ώρες ώρες είναι χειρότερη και από του ελληνικού δημοσίου, δημιουργεί καθυστερήσεις και προβλήματα στους πελάτες... Αλλά εδώ 16 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να συντονιστούν, τώρα θα το πετύχουν;

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

exis ena dikio petro an ke nomizo oti pantoy to sinantoyme ayto se mikrotero i megalitero bathmo !

Γιατί να μην επεκταθούμε; μπορεί να είναι εσωτερικά θέματα αλλά αυτή η "γραφειοκρατία" στη wind, που ώρες ώρες είναι χειρότερη και από του ελληνικού δημοσίου, δημιουργεί καθυστερήσεις και προβλήματα στους πελάτες... Αλλά εδώ 16 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να συντονιστούν, τώρα θα το πετύχουν;

!!!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

opois breis pios ine pm!!

Link to comment
Share on other sites

Wind η καλυτερη εταιρια κινητης τηλεφωνια και υπηρεσιων! τι να κανουμε παντου υπαρχει γραφειοκρατεια γιατι οτι γραφεται..δεν σβηνεται.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μην επεκταθούμε; μπορεί να είναι εσωτερικά θέματα αλλά αυτή η "γραφειοκρατία" στη wind, που ώρες ώρες είναι χειρότερη και από του ελληνικού δημοσίου, δημιουργεί καθυστερήσεις και προβλήματα στους πελάτες... Αλλά εδώ 16 χρόνια δεν έχουν καταφέρει να συντονιστούν, τώρα θα το πετύχουν;

 

Εχει περάσει 1 εβδομάδα, για να γίνει αντικατάσταση συσκευής, γλυτώνοντας και 3 μέρες τουλάχιστον, απο τις ηλίθιες διαδικασίες τους, και ακόμα δεν έχω πάρει αντικατάσταση συσκευής, με τρελή βυσματική κατάσταση.

4η εργάσιμη σήμερα, για να γίνει ενδοδιακίνηση μίας συσκευής απο το ένα κατάστημα στο άλλο, με απόσταση 1ος χιλιομέτρου, και η απάντηση πριν απο 10 λεπτά ήταν "Θα σε ξαναπάρω πίσω, να σου πώ πότε θα έρθει, για να μην σου λέω σήμερα και άυριο".

Η διαδικασία της ενδοδιακίνησης δεν θα έπρεπε να πάρει πάνω απο 24ώρες.

Μιλάμε για τραγική κατάσταση!

Δεν φανταζόμουν κάτι τέτοιο απο την Wind.

Πλήρη απογοήτευση!

Δεσμευση επισκευής σε 7 μέρες???

Αυτοί θέλουν 7 μέρες για να φτάσει η συσκευή στο σέρβις!

Με πρόχειρους υπολογισμούς, δεν την βγάζεις με κάτω απο 20 μέρες, σε οποιαδήποτε επισκευή.

 

Και το καλύτερο που μόλις έμαθα???

Το τηλέφωνο συνεχίζει και κάθετε στο ιδιόκτητο, με ένα postit που έχει γραμμένο το όνομα μου επάνω, και αυτό επειδή τυχαίνει και έχω φίλο στο συγκεκριμένο κατάστημα που μου το έχει φυλάξει!

Xiaomi Redmi Note 3 Pro International MIUI 8.2
Link to comment
Share on other sites

Ως 30/6 η δεσμευση επισκευης. γιατι υπαρχουν και ανθρωποι που τους ενδιαφερει πραγματικα η εγγυηση για παντα.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...