Petros the Great Δημ. March 31, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2009 Ως 30/6 η δεσμευση επισκευης. γιατι υπαρχουν και ανθρωποι που τους ενδιαφερει πραγματικα η εγγυηση για παντα. Γιατί δίνουν παράταση σε κάτι που δεν μπορούν να υποστηρίξουν σωστά; Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. March 31, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2009 Γιατί δίνουν παράταση σε κάτι που δεν μπορούν να υποστηρίξουν σωστά; Για να προσελκύσουν κόσμο.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. March 31, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2009 Για να προσελκύσουν κόσμο.:) Τον οποίο θα δυσαρεστήσουν και θα χάσουν για πάντα... Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. March 31, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2009 Τον οποίο θα δυσαρεστήσουν και θα χάσουν για πάντα... Πρέπει να φτιάξουν την υπηρεσία αυτή γιατί θα χάσουν τον κόσμο που τους εμπιστεύονται.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. March 31, 2009 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2009 Απο ποια ημερομηνια και μετα πρεπει να εχεις αγορασει το κινητο; Με αυτα που βλεπω λεω να το αντικαταστησω με ενα καινουργιο αφου σε μια εβδομαδα δε προλαβαινουν ουτε στο σερβις να το στειλουν :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. April 1, 2009 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2009 Απο ποια ημερομηνια και μετα πρεπει να εχεις αγορασει το κινητο; Με αυτα που βλεπω λεω να το αντικαταστησω με ενα καινουργιο αφου σε μια εβδομαδα δε προλαβαινουν ουτε στο σερβις να το στειλουν :) Αν θυμάμαι καλά ήταν για αγορές από τέλος Σεπτέμβρη 2008 και μετά! Αλλά είσαι σίγουρος ότι θα σου το αντικαταστήσουν; το πιο πιθανό είναι να σου επιστρέψουν το ίδιο σε ένα εικοσαήμερο και να σου πούνε ότι πέρασαν μόνο πέντε εργάσιμες από τη μέρα που το άφησες και οι υπόλοιπες ήταν αργίες :p Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sovjohn Δημ. May 1, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. May 1, 2009 Για την περίπτωση που περιγράφω παραπάνω, μετά από επικοινωνία μου (κλήση....60' στο 1260 όπου μια ευγενέστατη κατά τα άλλα υπάλληλος ήταν ο αποδέκτης όλου του...αχτιού μου προς τη Wind για το θέμα αυτό, ειδικότερα επειδή μου έλεγε ότι δεν θα λάβω καμία απάντηση πέρα από την αντικατάσταση του κινητού), η Wind με ενημέρωσε ότι στην καταγγελία που έστειλα η γραπτή απάντηση εστάλει πρόσφατα και λέει ότι η Wind με πιστώνει με πάγιο 1 μήνα για την ταλαιπωρία την οποία υπέστην. Απ' ότι φαίνεται λοιπόν...Ο επιμένων νικά! ;) Παράθεση Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα. Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spyroskar Δημ. June 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2009 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WIND ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ>ΔΗΛΑΔΗ:ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!! ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΥΡΙΟΙ!!! ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ,SONY G900,ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ!!!!ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ SERVICE(ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΑΤΙΑΖΟΥΝ!!! ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ(ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΕΞΥΠ. ΠΕΛΑΤΩΝ).ΜΕ ΤΟ SERVICE ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ!! ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanivalos_ Δημ. June 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2009 Η δέσμευση επισκευής αφορά συγκερκιμένα κινητά, όχι όλα (και δεν αναφέρομαι σε μοντέλα). Επίσης, είναι 7 εργάσιμες μέρες από την ημέρα παραλαβή της συσκευής από το service και όχι μια βδομάδα. Και πριν αρχίσουμε τα περί παραπληροφόρησης, αν υπάρχει μια συσκευή στον Έβρο που έχει αποκλειστεί από τα χιόνια και η συκευή φτάσει στην Αθήνα μετά από κανα 5ήμερο, δε μπορεί το (κανένα) service σε 2 μέρες να τη φτιάξει και να στείλει πάλι πίσω. Πότε αγόρασες το τηλέφωνο? Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/3286/logo_1.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2009 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΣ WIND ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ>ΔΗΛΑΔΗ:ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!! ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΑΤΗ ΚΥΡΙΟΙ!!! ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ,SONY G900,ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ!!!!ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ SERVICE ΓΙΑ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!ΜΕΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ SERVICE(ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΜΑΤΙΑΖΟΥΝ!!! ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ 5 ΜΗΝΩΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ(ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΕΞΥΠ. ΠΕΛΑΤΩΝ).ΜΕ ΤΟ SERVICE ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ!! ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ? η δεσμευση επισκευης..ειναι για ολα τα κινητα..ανεξαρτητου μαρκας. μπορεις με ενα μειλ στην εταιρια να αναφερει το προβλημα σου και να λυθει.. μην κανουμε συνεχως τα ιδια πραγματα..δεν εξυπηρετηστει απο ενα καταστημα και κατευθιαν ολα ειναι μια ΑΠΑΤΗ. και κλεινοντας..για ολα υπαρχει μια λυση.. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. June 3, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 3, 2009 Παλι το ασπρο μαυρο θα κανουμε μπιλ; Συμπτωση επαναλαμβανομενη ειναι απατη ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 Παλι το ασπρο μαυρο θα κανουμε μπιλ; Συμπτωση επαναλαμβανομενη ειναι απατη ;) δεν μιλαμε για ασπρο μαυρο...μιλαμε για παπαγαλακια φιλε μου!! Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 Τελικα ουτε στο καταστημα ουτε στο Call Center βρηκες ακρη?? Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. My Speedtest Results zerokill@mowned.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zucero Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 Δεν μας γράφεις και για πιο λόγο η συσκευή πηγαινοέρχεται στο service, μήπως και καταλάβουμε τι αφορά το ξεμάτιασμα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 μπορει να ειναι η τραγικη εξαιρεση αυτο που συμβαινει στον φιλο, παντωσ ειναι σιγουρα κριμα να τον ταλαιπωρουν ενω μπορουν να δωσουν αμεσα λυση με μια αντικατασταση. κ ηταν τοσο πολυδιαφημισμενη αυτη η υπηρεσια Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kanivalos_ Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 Επιμένω και επ' αυξάνω: Πότε αγόρασες το τηλέφωνό σου? Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/3286/logo_1.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spyroskar Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ: ΑΓΟΡΑ ΚΙΝΗΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!! ΚΑΝΙΒΑΛΕ>SONY G900 ΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ>ΜΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ>ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ,ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΧΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!! ZUCERO>ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΗΤΑΝ UPDATE ΣΤΟ SOFTWARE ΕΝΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ(ΣΥΧΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ G900) BILAKOOO:ΚΑΤΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ WIND.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ. ΕΣΤΕΙΛΑ MAIL ΤΟ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕ ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΟ 15 ΜΑΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΚΟΜΗ! ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ STORY ΕΧΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ MAIL. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ MAIL SOU! ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spireto Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 καλο θα ειναι να αναφερεις το προβλημα σου στο ΙΝΚΑ. Το να στειλεις τα μειλ στον καθενα εδω μεσα τον χρονο σου θα χασεις. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΤΡΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ: ΑΓΟΡΑ ΚΙΝΗΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!! ΚΑΝΙΒΑΛΕ>SONY G900 ΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ>ΜΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ>ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ,ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΟΧΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!! ZUCERO>ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΕΚΑΝΕ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ SERVICE ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΗΤΑΝ UPDATE ΣΤΟ SOFTWARE ΕΝΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΤΟΥ(ΣΥΧΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ G900) BILAKOOO:ΚΑΤΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ WIND.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ. ΕΣΤΕΙΛΑ MAIL ΤΟ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΝΟΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕ ΔΟΘΗΚΕ ΛΥΣΗ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΜΕΝΟ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΟ 15 ΜΑΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΚΟΜΗ! ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ STORY ΕΧΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ MAIL. ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ MAIL SOU! ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ!!!! λοιπον,φιλε μου, δεν νοητε να τραβιεσαι απο τον Γεναρη για ενα κινητο που ειναι μεσα στην δεσμευση επισκευης. και ξεκιναω, αφου εστειλες μειλ και δεν πηρες καμια απαντηση οι κινησεις ποιες ηταν? μιλησες με το καταστημα ή με το 1260 να αναφερεις το προβλημα σου? και κατα 2ον,εσυ ολους αυτους τους μηνες δεν ελαβες καμια μα καμια επισημη απαντηση απο την εταιρια ή απο το καταστημα? του στυλ.."δεν θα παρεις ποτε νεα συσκευη" αυτες ειναι οι λυσεις που σου δινω εγω κι επειτα μπορεις να απευθυνθεις στο ΙΝΚΑ ή οπου αλλου θελεις. να σας υπενθυμισω οτι προσωπικα δεν εχω κανενα συμφερον απο την wind,απλα ουτε λεω πως εχεις αδικο. ισα ισα ειμαι εδω και θελω ειλικρινα να σε βοηθησω,οπως εχω βοηθησει πολλους απο εδω μεσα. γι'αυτο ειμαι λιγο αποτομος διοτι τρελενομαι μερικες φορες με τις εξυπηρετησεις καποιων. Η δεσμευση επισκευης δεν ειναι κατι τυχαιο,ειναι πολυ καλη κινηση για καποιον να εχει εγγυηση για παντα και φυσικα η wind το στηριζει καθε μερα και καλυτερα.αλλα μεσα σε τοσα εκατομμυρια συνδρομητες..ειναι λογικοτατο να υπαρχουν και προβληματα.θα ηταν αστειο να λεγαμε ΔΕΝ εχουμε κανενα προβλημα,ολα πανε ρολοι. και σε συγκριση με τους ανταγωνιστες..εχουμε μακραν το καλυτερο service..μακραν. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. June 4, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2009 1) Συνένωσα δύο παρόμοια θέματα. 2) Μην γράφετε ΚΕΦΑΛΑΙΑ ή greeklish. 3) Αν ξαναδώ χαρακτηρισμούς ή αν ξεφύγει η συζήτηση θα κλειδωθεί το θέμα και θα επιβληθούν ποινές. Μπορείτε να συνεχίσετε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spyroskar Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Αρχικα μιλησα στο καταστημα, μετα με το 1277(ειναι απο εταιρικο πακετο) μετα εστειλα mail(20 Απριλιου) με κοινοποιηση στο ΙΝΚΑ και τελος 15 Μαιου καταχωρηθηκε και απο το 1277 ενα ηλεκτρονικο αιτημα-παραπονο αλλα το μονο που εχω ειναι μια προφορικη απαντηση πως το θεμα το εχει αναλαβει καποιος υπαλληλος για διεκπαιρεωση(απο 15-5 το ιδιο μου λενε).Το επομενο βημα ειναι η γενικη γραμματεια καταναλωτη.Αλλα ελεος!!!επρεπε να φτασουμε εως εδω;Μπορει να ειμαι η εξαιρεση αλλα αυτο δε μου λεει τιποτα!εγω ξερω πως ολη αυτη η ταλαιπωρια ειναι ψυχοφθορα για μενα και αντιεπαγγελματικη για αυτους. Υ.Γ. προπερσι σε προβλημα συσκευης συγγενικου προσωπου πηρε αμεσως συσκευη αντικαταστασης και σε 9 μερες το κινητο πισω.Αψογο service Bilako αλλα απο τη vodafone.δυστυχως εγω ακομη ταλαιπωρουμε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. June 9, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2009 τι να πω..λυπαμαι...μακαρι να πανε ολα καλα. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prozac_gr Δημ. September 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2009 Εμπειρία από service του HD μου μέσω WIND: Αφού είχα δώσει το HTC μου για επισκευή σε κατάστημα της WIND, πήρα το ίδιο πίσω μετά από 11 εργάσιμες μέρες και όχι νέο όπως διαφημίζεται από την εν λόγω εταιρεία, αν το τηλέφωνο δεν έχει επισκευαστεί σε 7 εργάσιμες μέρες. Ανοίγοντάς το, είδα έκπληκτος να εμφανίζεται μπροστά μου το σήμα της COSMOTE (με SIM της WIND πάντα μέσα). Πιθανώς το service πέρασε ROM της COSMOTE και οι τεχνικοί ούτε καν ασχολήθηκαν από εκεί και πέρα. Και προφανώς το πήρα πίσω χωρίς να έχει επιλυθεί το πρόβλημα. Υπάρχει χειρότερη δυσφήμηση για μια εταιρεία από το να σου επισκευάζει κινητό και να στο γυρνάει πίσω προβάλλοντας το logo ανταγωνιστικής εταιρείας; Ελεεινό. Καλό δεν ακούγεται; Και έπεται συνέχεια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. September 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2009 Εμπειρία από service του HD μου μέσω WIND: Αφού είχα δώσει το HTC μου για επισκευή σε κατάστημα της WIND, πήρα το ίδιο πίσω μετά από 11 εργάσιμες μέρες και όχι νέο όπως διαφημίζεται από την εν λόγω εταιρεία, αν το τηλέφωνο δεν έχει επισκευαστεί σε 7 εργάσιμες μέρες. Ανοίγοντάς το, είδα έκπληκτος να εμφανίζεται μπροστά μου το σήμα της COSMOTE (με SIM της WIND πάντα μέσα). Πιθανώς το service πέρασε ROM της COSMOTE και οι τεχνικοί ούτε καν ασχολήθηκαν από εκεί και πέρα. Και προφανώς το πήρα πίσω χωρίς να έχει επιλυθεί το πρόβλημα. Υπάρχει χειρότερη δυσφήμηση για μια εταιρεία από το να σου επισκευάζει κινητό και να στο γυρνάει πίσω προβάλλοντας το logo ανταγωνιστικής εταιρείας; Ελεεινό. Καλό δεν ακούγεται; να πας στο καταστημα που το παρεδωσες, να τους το δειξεις και να τους ξεφτιλισεις. ειμαι πολυ περιεργος να δω τι δικαιολογια θα σου πουνε Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
virginia285 Δημ. September 27, 2009 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2009 ο,τι να`ναι τελικά..κάθε πέρσι και καλύτερα για την wind Παράθεση Εγώ πάντως -άω/ώ, και ας λέτε εσείς ό,τι θέλετε!!! Δε ζητώ, απλά νιώθω...και πολύ γουστάρω....;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.