Jump to content

[Επίσημο] Nokia 6720 Classic


Itchrist86
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το πήρα και εγώ αλλα...

δεν ξέρω παιδιά και μένα.. όταν παίρνω το 1314 κάνει ενα τζ τζ το ακουστικό όταν μιλάει δυνατά αυτή που μιλάει....

@petaloudas σου έκανε και εσένα έτσι;

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 276
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

το πήρα και εγώ αλλα...

δεν ξέρω παιδιά και μένα.. όταν παίρνω το 1314 κάνει ενα τζ τζ το ακουστικό όταν μιλάει δυνατά αυτή που μιλάει....

@petaloudas σου έκανε και εσένα έτσι;

 

Ω ναι... Κι όσο πιο δυνατά έχεις την ένταση του ακουστικού τόσο χειρότερο γίνεται!! Επίσης χάλια είναι ο ήχος και στο μεγάφωνο, στην ανοιχτή ακρόαση.

Έχω πάει σε Nokia Shop, και περιμένω να παραλάβει ακουστικά (έτσι μου είπε, ότι έχουν τελειώσει), και να πάω να μου το αλλάξει...

 

 

Μ' αρέσει πάντως η περιγραφή σου.. Λες να έχει κάνα τζιτζίκι μέσα; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ω ναι... Κι όσο πιο δυνατά έχεις την ένταση του ακουστικού τόσο χειρότερο γίνεται!! Επίσης χάλια είναι ο ήχος και στο μεγάφωνο, στην ανοιχτή ακρόαση.

Έχω πάει σε Nokia Shop, και περιμένω να παραλάβει ακουστικά (έτσι μου είπε, ότι έχουν τελειώσει), και να πάω να μου το αλλάξει...

 

 

Μ' αρέσει πάντως η περιγραφή σου.. Λες να έχει κάνα τζιτζίκι μέσα; :lol:

 

εγώ θα το γυρίσω πίσω στο e-shop που το πήρα..ή σε nokia shop???

εμένα το μεγάφωνο μια χαρά που δοκίμασα βίντεο κλήση

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Θα το πας σε nokia store να το κοιτάξουν και να σε ενημερώσουν για το τι πρόβλημα υπάρχει.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

Θα το πας σε nokia store να το κοιτάξουν και να σε ενημερώσουν για το τι πρόβλημα υπάρχει.

 

ναι όμως πόσο καιρό θα κάνουν; αν περάσουν οι μέρες χάνεται η αντικατάσταση απο το e-shop!

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

ναι όμως πόσο καιρό θα κάνουν; αν περάσουν οι μέρες χάνεται η αντικατάσταση απο το e-shop!

Αν είσαι ακόμα μέσα στο περιθώριο για αντικατάσταση τότε να το πας στο e-shop.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

ναι όμως πόσο καιρό θα κάνουν; αν περάσουν οι μέρες χάνεται η αντικατάσταση απο το e-shop!

 

Πληροφοριακά, και χωρίς να σημαίνει ότι αυτό θα γίνει και με σένα, αυτή είναι η δεύτερη συσκευή που πήρα. Πήρα το πρώτο, που είχε αυτό το πρόβλημα, και φυσιολογικά, όπως κι εσύ σκέφτηκες, το πήγα κολλητά για αντικατάσταση. Όταν μου φέρανε το καινούριο, είχε/έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!! Οπότε σκέφτηκα μήπως είναι "πρόβλημα παρτίδας", κι έτσι αυτή τη φορά θα πάει για επισκευή κι όχι αντικατάσταση. Έτσι κι αλλιώς, είναι επισκευή που γίνεται επιτόπου στο Nokia store, και δεν πάει κεντρικά ή όπου αλλού.

Link to comment
Share on other sites

ε θα πάω μωρε στο e-shop και αν έχει ξανα το ίδιο πρόβλημα θα το πάω σε nokia store..τσάμπα δεν θα μου το κάνουν ετσι κι αλλιώς; πόσο καιρό περιμένεις απο το nokia store εσύ;

 

δηλαδή να το πάω σε Nokia Store μου λες απευθείας; σήμερα θα πάω...

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Όχι, δε σου λέω τι να κάνεις... Και μάλιστα, το λογικό είναι η αντικατάσταση!!

Απλά, το αναφέρω επειδή μου έτυχε, και ξενέρωσα πλήρως, αφού περίμενα ένα μήνα την αντικατάσταση και μου ήρθε με το ίδιο πρόβλημα!!

 

Η απόφαση εννοείται δική σου!!

Link to comment
Share on other sites

μόλις με πήραν τηλ απο το e-shop οτι δεν υπάρχει πρόβλημα ελεος!!!!!!!και με είπαν επειδή ήταν πολύ δυνατά το ηχείο γι αυτό το έκανε!
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Διπλά ατυχοι καποιοι, απ'οσα παρατηρω και διαβαζω, στο θεμα 6720.

- πεσανε σε ελαττωματικη παρτιδα..

- πεσανε σε ''ελαττωματικους'' αντιπροσωπους - πωλητες, που δεν αναγνωριζουν το προβλημα, ή καθυστερουν επι μακρον, απαραδεκτα, την αντικατασταση της συσκευης. (Αργοτερα δε, ενιοτε, στο σερβις, ''ανακαλυπτουν'' και υγρασιες..)

 

Ελληνες ''επαγγελματιες''... Που οπου τους βολευει ειναι στην Ε.Ε., (τιμολογιακα κυριως), αλλα στην ουσια, ειναι επαγγελματιες του Yunanistan με τη συμπεριφορα αυτη τους απεναντι στον πελατη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η ''υγρασία'' πάντα παίζει σε όλες τις περιπτώσεις !!!
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω παιδιά...μια το κάνει μια δεν το κάνει αυτό που σας λέω..δεν ξέρω τι φταίει να το πάω σε nokia store?
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Να απαιτησεις αντικατασταση πρωτα.

αντικατάσταση ζήτησα και μου είπαν οτι τον τεχνικό μας είναι όλα μια χαρά δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα οπότε δεν σου κάνουμε αντικατάσταση.

Διπλά ατυχοι καποιοι, απ'οσα παρατηρω και διαβαζω, στο θεμα 6720.

- πεσανε σε ελαττωματικη παρτιδα..

- πεσανε σε ''ελαττωματικους'' αντιπροσωπους - πωλητες, που δεν αναγνωριζουν το προβλημα, ή καθυστερουν επι μακρον, απαραδεκτα, την αντικατασταση της συσκευης. (Αργοτερα δε, ενιοτε, στο σερβις, ''ανακαλυπτουν'' και υγρασιες..)

 

Ελληνες ''επαγγελματιες''... Που οπου τους βολευει ειναι στην Ε.Ε., (τιμολογιακα κυριως), αλλα στην ουσια, ειναι επαγγελματιες του Yunanistan με τη συμπεριφορα αυτη τους απεναντι στον πελατη.

 

εσύ φίλε μου απο πού το πήρες;

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά,είμαι καινούργιος στο forum και συγχαρητήρια για τη προσπάθεια

που κάνετε για την ενημέρωση,πληροφορίες,συμβουλές κλπ.

Εχω αγοράσει κι εγώ πριν λίγες μέρες το 6720 (άσχετος με σειρά s60),κι ενημέρώνοντας από το forum για διάφορα,κατέληξα σ΄αυτό.Το πήρα από e-shop

σφραγισμένο κουτί,κι αμέσως παρατήρησα ότι δεν άκουγα καθαρά.Κάτι σαν γρέζι.

Διαβάζοντας τα δικά σας δεν πήγα για αντικατάσταση,αλλά κατευθείαν σε νοκια shop.Τους είπα για ακουστικό και αναβάθμιση.Μου έκαναν αλλαγή ακουστικού,αλλά αναβάθμιση δεν υπάρχει νεότερη.Το πήρα σε 2 μέρες κι όλα καλά.

Ακούω τέλεια.Μου είπαν ότι το τηλέφωνο είναι της Cosmote. Exω μπερδευτεί μόνο (αφού άσχετος με Gps και με s60) με τις ρυθμίσεις για πλοήγηση.Θα αναφερθώ αργότερα για να μην σας ζαλίζω.τελικά πολύ καλό τηλέφωνο.:

 

sorry,έγραψα λάθος πριν.Το πήρα από ΟΤΕSHOP.Εχω συμβόλαιο Cosmote.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά,είμαι καινούργιος στο forum και συγχαρητήρια για τη προσπάθεια

που κάνετε για την ενημέρωση,πληροφορίες,συμβουλές κλπ.

Εχω αγοράσει κι εγώ πριν λίγες μέρες το 6720 (άσχετος με σειρά s60),κι ενημέρώνοντας από το forum για διάφορα,κατέληξα σ΄αυτό.Το πήρα από e-shop

σφραγισμένο κουτί,κι αμέσως παρατήρησα ότι δεν άκουγα καθαρά.Κάτι σαν γρέζι.

Διαβάζοντας τα δικά σας δεν πήγα για αντικατάσταση,αλλά κατευθείαν σε νοκια shop.Τους είπα για ακουστικό και αναβάθμιση.Μου έκαναν αλλαγή ακουστικού,αλλά αναβάθμιση δεν υπάρχει νεότερη.Το πήρα σε 2 μέρες κι όλα καλά.

Ακούω τέλεια.Μου είπαν ότι το τηλέφωνο είναι της Cosmote. Exω μπερδευτεί μόνο (αφού άσχετος με Gps και με s60) με τις ρυθμίσεις για πλοήγηση.Θα αναφερθώ αργότερα για να μην σας ζαλίζω.τελικά πολύ καλό τηλέφωνο.:

Καλορίζικο και καλώς ήρθες.

Θα σε βοηθήσει πάρα πολύ ο οδηγός που υπάρχει Διαβάστε πριν ρωτήσετε: S60 3rd Edition Platform FAQ. Θα σου λυθούν πολλές απορίες. Όπως επίσης θα καταλάβεις και πως λειτουργεί το GPS διαβάζοντας τον οδηγό.

iPhone 7 Plus 128GB Black iOS 10.3.1

MacBook Pro 13" macOS Sierra 10.12.4

Link to comment
Share on other sites

αντικατάσταση ζήτησα και μου είπαν οτι τον τεχνικό μας είναι όλα μια χαρά δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα οπότε δεν σου κάνουμε αντικατάσταση.

 

 

εσύ φίλε μου απο πού το πήρες;

απο wind. Ηταν οι πρωτες παρτιδες, αρχες αυγουστου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, για όσους έχουν πρόβλημα με το ακουστικό. Πηγαίνετε σε ένα nokia shop και αφήστε το για επισκευή. Στην αντικατάσταση μπορεί να γυρίσει με το ίδιο πρόβλημα. Εμένα από Τρίπολη έκανε 10 μέρες περίπου.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.!

Συμβαίνει το εξής: Αποφορτίζεται η μπαταρία, βγάζει μήνυμα πεσμένη μπαταρία, και ενεργοποιείται η κατάσταση εξοικονόμησης ενέργειες. Όλα καλά. Βάζω το φορτιστή, απενεργοποιείται η κατ. εξοικ. ενέργειας και φορτίζει. Μόλις φορτιστεί πλήρως, βγάζει μήνυμα φορτίστηκε και βγάλτε το φορτιστή και ξαναενεργοποιείται η κατ. εξοικ. ενέργειας!! Μετά βγαίνει μόνο χειροκίνητα!

Είναι φυσιολογικό αυτό;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, για όσους έχουν πρόβλημα με το ακουστικό. Πηγαίνετε σε ένα nokia shop και αφήστε το για επισκευή. Στην αντικατάσταση μπορεί να γυρίσει με το ίδιο πρόβλημα. Εμένα από Τρίπολη έκανε 10 μέρες περίπου.

σε πήρε τίποτα λεφτά;

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν πλήρωσα τίποτα. Ακουσε ο υπεύθηνος τον ήχο από το ακουστικό, διαπίστωσε το πρόβλημα και το κράτησε με ένα φωτοαντίγραφο της απόσειξης αγοράς.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και πάλι.

 

Όταν ανοίγω την αναζήτηση, και πάω Αναζήτηση/Επαφές, μου εμφανίζει τις επαφές μου, +2 όμως, οι οποίες είναι λίγο ακαταλαβίστικες και βασικά δεν είναι επαφές!! Κοινώς μου βγάζει αυτό ακριβώς http://img408.imageshack.us/img408/9339/screenshot33m.th.jpghttp://img219.imageshack.us/img219/4622/screenshot34g.th.jpg. Αν πατήσω επιλογή και άνοιγμα, μου βγάζει αυτό http://img337.imageshack.us/img337/2494/screenshot35.th.jpg. Τι είναι αυτό το 0/124;;

Τις "επαφές" αυτές εννοείται πως δεν τις δημιούργησα εγώ. Αν πάω κανονικά μέσα από τις επαφές δεν τις εμφανίζει πουθενά, όμως επιλέγοντας στοιχεία επαφών μου βγάζει δύο επαφές περισσότερες, δηλαδή εκεί που είναι 124 μου γράφει 126!!

Αν τις σβήσω, πάντα μέσα από την Αναζήτηση βέβαια, αφού μόνο εκεί τις εμφανίζει, τότε ο αριθμός των επαφών μέσα από Επαφές/Στοιχεία Επαφών διορθώνεται στο σωστό νούμερο (124 δηλαδή, όσες και είναι όντως), ΑΛΛΑ μετά από λίγο (δεν έχω παρατηρήσει πότε ακριβώς, ή μετά από ποια ενέργεια...), αυτές ξαναδημιουργούνται... και φτου κι απ' την αρχή όλο αυτό που μόλις περιέγραψα!!!

 

Τι γίνεται;; Καμιά εξήγηση γι' αυτό;; Είναι bug;;:confused:

 

Edit: Μόλις παρατήρησα πως το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο Ν79!! Άρα δεν είναι θέμα μόνο του 6720c. Συμβαίνει σε όλα s60;;

 

Επί την ευκαιρία, επαναφέρω κι αυτό :O

Συμβαίνει το εξής: Αποφορτίζεται η μπαταρία, βγάζει μήνυμα πεσμένη μπαταρία, και ενεργοποιείται η κατάσταση εξοικονόμησης ενέργειες. Όλα καλά. Βάζω το φορτιστή, απενεργοποιείται η κατ. εξοικ. ενέργειας και φορτίζει. Μόλις φορτιστεί πλήρως, βγάζει μήνυμα φορτίστηκε και βγάλτε το φορτιστή και ξαναενεργοποιείται η κατ. εξοικ. ενέργειας!! Μετά βγαίνει μόνο χειροκίνητα!

Είναι φυσιολογικό αυτό;;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το είχα παρατηρήσει και στο E51 που είχα.

Τώρα bug είναι... το λειτουργικό τις δημιουργεί για κάποιο λόγο δεν γνωρίζω.

Καλύτερα να σταματήσεις να ασχολείσαι, δεν αξίζει τον κόπο.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

παιδιά επειδή εχω μπερδευτεί λίγο με το GPS,(αν και διάβασα το s60) έχω μια απορία.Στις γενικές ρυθμίσεις-μέθοδοι εντοπισμού θέσης ποιό επιλέγω από τα ακόλουθα: bluetooth GPS, Υποβοηθούμενο GPS,Ενσωματωμενο GPS,ή βάσει δικτύου? και η λετουργία δικτύου είναι GSM ή διπλή 3G, με σύνδεση ή χωρίς?

Εχω cosmote συμβόλαιο και θα ήθελα να το χρησιμοποιώ (gps) με μικρή χρέωση.

Σας παρακαλώ λίγο τα φώτα σας,γιατί μούρθε ο λογαριασμός και τρελλάθηκα.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...