Jump to content

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση


johntfsi
 Κοινοποίηση

Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση  

160 members have voted

  1. 1. Ατμοσφαιρα Vs Υπερτροφοδοτηση

    • Ατμοσφαιρα
      54
    • Turbo
      92
    • Kompressor
      14


Recommended Posts

Φιλε μου κατι αλλο δε ξερω! Οντως καταστραφηκε πολυ ευκολα! Αλλα αν αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι κι ετσι σχεδιασμενα, δε νομιζω να εβγαινε ο Christiano Ronaldo απο τη Ferrari του και μετα να πηγανε για προπονηση!! Και μιλαμε για καλο τρακαρισμα!

 

κοιτα,slk με πανω απο 100 χιλιομετρα πριν λιγα χρονια τρακαρε,πηρε δε ξερω και γω τι στο περασμα της και το μονο που εμεινε αθικτο ηταν η καμπινα της,οπως καταλαβαινεις ο οδηγος της βγηκε απο μεσα χωρις γρατσουνια.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 378
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

τα νεα αυτοκινητα και δη τα supercars κατασκευαζονται με αυτο το τροπο ωστε η ενεργεια απο την προσκρουση να φευγει στα ''περιφεριακα'' του αυτοκινητου και να μην μεταφερεται στην καμπινα και στον οδηγο!

 

το ιδιο συμβαινει και στην f1!αν δειτε στις συγκρουσεις,τα ανθρακονηματα γινονται 1000 κομματια ωστε να ''αποβαλουν'' ενεργεια...

Link to comment
Share on other sites

Και η συγκρουση να γινεται οση περισσοτερη ωρα γινεται για να αποροφαται η ενεργεια πιο αργα και οχι αποτομα.Βεβαια μεχρι ενα οριο ο χρονος της προσκρουσης.
Link to comment
Share on other sites

Και τι σχέση έχουν ρε παιδιά όλα αυτά τα Post για τις συγκρούσεις και την παθητική ασφάλεια με το θέμα ??

 

Ας μπει κανένας MOD να καθαρίσει λίγο το topic.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά ψηφίζω υπερτροφοδότηση! Έχω ένα Swift (τελευταίο) και πρόσφατα τουρμπίστηκε! Καμία σχέση με πριν! 13αρι μοτέρ το οποίο πλέον σε 0.65 αποδίδει 170-180 άλογα σε 960-1000 κιλά καρότσα! :)

Ένα μικρό hint μπορείτε να δείτε στην υπογραφή μου. :)

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

bill evales mono turbina? allakse ekkentroforous,valvides,sfirilata pistonia kai mpieles kai 8a trela8eis me tin ekriktikotita tou kinitira tou swift sou... kai molis ta kaneis ola auta vale kai ena programma kai 8a einai pragmatika SWIFT to swift sou :D ... fisika ola siga siga eksallou 8elei lefta...

 

turbo , pollapli , intercooler kai kolara silikoneis posa sou vgikan? , ti turbina evales? 25ara? markas?

Link to comment
Share on other sites

bill evales mono turbina? allakse ekkentroforous,valvides,sfirilata pistonia kai mpieles kai 8a trela8eis me tin ekriktikotita tou kinitira tou swift sou... kai molis ta kaneis ola auta vale kai ena programma kai 8a einai pragmatika SWIFT to swift sou :D ... fisika ola siga siga eksallou 8elei lefta...

 

turbo , pollapli , intercooler kai kolara silikoneis posa sou vgikan? , ti turbina evales? 25ara? markas?

Ίσως στο μέλλον ν'αλλαχθούν και τα σωθικά, προς στιγμήν δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα μου μιας και με τα "μαμά" σωθικά το αμάξι μπορεί ν'ανεβάσει 0.95 χωρίς κανένα πρόβλημα!

Επίσης είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την απόδοση, δεν θέλω παραπάνω γιατί ήδη τώρα βγάζει την δύναμη από 3η και πάνω μιας και την 1η και την 2α τις αφήνει κάτω.

 

Όλο το turbo kit, με 2αρα τουρμπίνα IHI RHF5, με τον παράλληλο εγκέφαλο, τοποθέτηση και προγραμματισμό πάνω στο δυναμόμετρο κοντά στα 8.000€!

 

Ωραιο το αμαξι σου Bill.HKS δεν ειναι το turbo?

Να'σαι καλά φίλε μου! Το κιτάκι είναι της ZAGE.

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια αξιζεις επισης επειδη εκτος απο μηχανη εφτιαξες και φρενα αναρτηση.Πραγμα πολυ σημαντικο για να βγει η δυναμη στον δρομο και προς δικη σου ασφαλεια.Δεν το κανουν πολυ αυτο.
Link to comment
Share on other sites

Να'σαι καλά και πάλι φίλε μου! :) Επειδή ακόμα δεν μου έχουν έρθει τα πράγματα (φρένα/coilovers) είναι εμφανές κατά την διάρκεια της οδήγησης ότι χρειάζεται πρώτα απ'όλα άλλα φρένα (μιας και τα km/h τώρα έρχονται πολύ γρηγορότερα, ανεβαίνουν ψηλά χωρίς να το καταλαβαίνεις).

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

μετα απο ελαχιστο ψαξιμο ειδα οτι το kit της ZAGE ειναι για 0.45bar..ανεβασες παραπανω γιαυτο αναφερεις τα 170-180 αλογα?

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

τι λαστιχα φορας??δεν εξηγειται αμαξι τοσο ελαφρυ να σπιναρει και την 2α.κανονικα θα πρεπε να ξεκολλαει...για κοιτα και για κανα μπλοκε..
Link to comment
Share on other sites

μετα απο ελαχιστο ψαξιμο ειδα οτι το kit της ZAGE ειναι για 0.45bar..ανεβασες παραπανω γιαυτο αναφερεις τα 170-180 αλογα?

Ναι, 0.65bar δουλεύει, και πλέον είναι decat με 60αρα εξάτμιση.

 

τι λαστιχα φορας??δεν εξηγειται αμαξι τοσο ελαφρυ να σπιναρει και την 2α.κανονικα θα πρεπε να ξεκολλαει...για κοιτα και για κανα μπλοκε..

205/40/17

Δυστυχώς μπλοκέ δεν έχει βγει για το κιβώτιο από το 13αρι, μόνο για το 16αρι.

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επειδή μια εικόνα = χίλιες λέξες... και συγκεκριμένα ένα βίνεο = χίλιες λέξεις, σας προτείνω να δείτε το παρακάτω βιντεάκι αφού πρώτα ανεβάσεται λίγο την ένταση των ηχείων σας και επιλέξεται την full screen επιλογή...

 

Ασχέτως ποιά είναι τα γούστα σας, πιστεύω θα το απολαύσεται! :up:

 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μια εικόνα = χίλιες λέξες... και συγκεκριμένα ένα βίνεο = χίλιες λέξεις, σας προτείνω να δείτε το παρακάτω βιντεάκι αφού πρώτα ανεβάσεται λίγο την ένταση των ηχείων σας και επιλέξεται την full screen επιλογή...

 

Ασχέτως ποιά είναι τα γούστα σας, πιστεύω θα το απολαύσεται! :up:

 

 

τελειο,κριμα τα λαστιχα παντως :p:lol:

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά θα έπρεπε να είχατε βάλει και βάνκελ μιας και δεν είναι ο συνηθισμένος τύπος ατμόσφαιρας...

 

Τέσπα επειδή είδα κάπου το γιατί οι mercedes-bmw-audi δεν βάζουν turbo στα καλά τους μοτέρ...Πείτε μου πόσα είναι αυτά....Για δείτε μια τα tfsi, tsi, N54, τα νέα turbo στα μικρά κυβικά της bmw και τον 4,4 biturbo, τους κομπρεσσοράτες merc που τώρα πια θα γίνουν turbo μην βάλω και τον biturbo των 6.0lt....Απλώς ένα δυνατό ατμοσφαιρικό δείχνει τεχνογνωσία....

Τέσπα turbo αν και μπορεί αν υστερεί ελαφρώς σε αξιοπιστία σου προσφέρει πιο χαλαρή οδήγηση και περισσότερη δύναμη...Σίγουρα το επόμενο θα είναι turbo...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ως μέσος οδηγός κοιτάω πως με βολεύει να λειτουργεί ο κινητήρας με μία πολύ απλή λογική :

(ασχέτα από το αν συμφέρει το turbo με λίγα κυβικά στην Ελλάδα, αυτό είναι ζήτημα επιλογής και όχι προτίμησης )

 

Το πιο βασικό είναι να έχει ροπή (λέγε με ρεπρίζ/προσπέραση/αίσθηση ήρεμης ισχύος)

Αμέσως μετά να την προσφέρει από χαμηλά ( 2000 στροφές το αμάξι που έχω τώρα)

Μετά θα έβαζα την ιπποδύναμη

Και τελευταίο το 0-100

 

Νομίζω πως όλα τα παραπάνω συναντόνται σε ένα κινητήρα υπορπλήρωσης.Δεν μπαίνω στην διαδικασία επιλογής turbo-kompressor γιατί είναι αρκετά πιο εξειδηκευμένο το θέμα.

 

Το μόνο σημείο που η ατμόσφαιρα βοηθάει πιο πολύ είναι όταν είμαι πίσω απο αργοκίνητο όχημα και περιμένω να περάσω... δύσκολα. Εκεί η αντίστοιχη ατμόσφαιρα προσφέρει πολύ πιο άμμεσα την ροπή ( είσαι κοντά στο 4500σαλ και με το χάιδεμα το γκαζιού αρπάζει , νιώθεις πιο έτοιμος). Όμως μερικά turbo προσφέρουν στιγμιαία υπερπλήρωση , ίσως για να αντικαταστήσουν αυτά ακριβώς τα "δέκατα" που χάνεις μέχρι να φουσκώσει ο σαλίγκαρος.

 

Έχω ένα astra twintop 1.6Τ με 180 ιππους και 23κιλά ροπή. Στα 1500 κιλα του δεν πιστέυω πως ένας αντιστοιχος σε δύναμη ατμοσφαιρικός κινητήρας θα τα κινούσε με τόση ευκολία.

Το γιατί έρχετε από το διάγραμμα της ροπής , που στο δικό μου αυτοκίνητο είναι μία flat γραμμή στα 23,3κιλά από τις 1950στροφές ως τις 5950στροφές.

 

Τέλος , αυτό που βλέπουμε είναι παγκοσμίως οι αυτοκινητοβιομηχανίες να επικροτούν την υπερπλήρωση λόγο

κόστους ( σε 4κύλινδρο σύνολο βγάζουμε άλογα και ροπές για πλάκα) ,

μεγέθους/βάρους ( παίρνω το 1,6 με τα 110 άλογα και με 15-20 κιλά επιπλέον βάρος (σαλίγκαρος+ιντερκούλερ) φτάνω στα 180 )

Ευκολίας τοποθέτησης σε διαφορετικούς χόρους κινητήρα ( το ελαφρύ 4κύλινδρο που λέγαμε; ε χωράει σχεδόν παντού )

Διαφορετικές αποδόσεις και συμπεριφορές κινητήρα με ελάχιστες ρυθμίσεις/αλλαγές στο κύριο μέρος ενός κινητήρα (λιγότερες παραγωγές μπλόκ/κυλίνδρων στο ίδιο 1,4 έχουμε 3 διαφορετικές αποδόσεις , περισσότερα κοινά μηχανικά μέρη, βλέπε TSI, άρα μικρότερο κόστος παραγωγής"για αυτούς" , μικρότερο κόστος επισκευής"για εμάς")

 

Όπως και να το κάνουμε , τώρα το turbo είναι της μόδας και συμφέρει. Και θα βλέπουμε όλο και πιο πολλά turbo μέχρι να έρθει(?) το επόμενο "θέμα" στην αυτοκίνηση

Gh174 G-500 768 GD-70 8210 Z-5 SL45 8310 515 T68 T68i 7650 P800 T600 gd-87 SL 55 GX20 3650 P900 GX30 410i 7610 V902 8020 K750i N73 N95 Kaiser II N95 8gb, N85 E55 E52 SGS SGS2 SGS3 NoteII Note3 Note4 SGS7e Note8 P20pro  P30pro Pixel6Pro VivoX60Pro Iphone14ProMax ...Keep on Spending!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Είναι προφανές ότι η αυτοκινητοβιομηνανία τελευταία κλίνει προς το turbo. Λίγα κυβικά,καλή ιπποδύναμη και χαμηλή σχετικά κατανάλωση (αναλογικά πάντα με την ιπποδύναμη).

Ως κάτοχος πετρελαιοκίνητου, δεν θα μπορούσα να με φανταστώ χωρίς το turbo και το γλυκό του σφύριγμα! :love:

Ατμόσφαιρα ok, μόνο αν μιλάμε για μεγάλο κινητήρα. Ακόμη θυμάμαι τον ήχο ενός Audi 3.2 V6. Δεν τολμώ να φανταστώ την συμφωνική ορχήστρα μιάς π.χ. BMW M3. :D

:polarbear:
Link to comment
Share on other sites

η ερωτηση ειναι αν θελουμε μονο κυβικα η κυβικα με τουρμπο κα ι απορω πως υπαρχουν ακομα ατομα που επιμενουν πως δε θελουν τουρμπο! προφανως ειναι αυτοι που δεν εχουν αυτοκινητο τουρμπο και λογω ζηλειας τα λενε αυτα.

γιατι πολυ απλα φυσικα αν ειναι να διαλεξει κανεις , προτιμαει 2000κυβικα με τουρμπο παρα 1400 με τουρμπο. ενοειτε.

απο την αλλη φυσικα κα ι οταν ειναι να διαλεξεις αναμεσα σε ενα 1400 τουρμπο και ενα 2000 χωρις τουρμπο, ε φυσικα διαλεγεις το τουρμπο που θα σου δωσει τα ιδια αλογα αλλα με λιγοτερη καταναλωση και λιγοτερα εξοδα.

δε το συζητω βεβαια πως αν σε βαλουν να διαλεξεις αναμεσα σε δυο ιδια αυτοκινητα με τη διαφορα οτι το ενα θα εχει τουρμπο ενω το αλλο οχι, ειναι απολυτως λογικο πως θα διαλεξεις το τουρμπο.

Link to comment
Share on other sites

για καποιους αυτο δεν ειναι καθολου αυτονοητο....δυστυχως στην ελλαδα πολυς κοσμος οταν ακουει την λεξη τουρμπο το μυαλο του παει στα......σαξοραλα(!!!) τα οποια εκαναν πολυ θορυβο ηταν και καλα σκοτωστρες οποτε μακρια....δεν καθεται ο αλλος να επεκτεινει τις γνωσεις τους σε αυτο το θεμα.

 

ακομα καποιο νομιζουν πως επειδη ενα αμαξι ειναι τουρμπο καιει πολυ βενζινη,εχει lag,χαλαει συνεχεια κλπ κλπ.....τα τουρμπο αυτοκινητα πλεον ειναι πολυ εξελιγμενα και εχουν συμπεριφορα ατμοσφαιρικου!τα 2.0 και 1.8 tfsi και tsi,o 1.6 t psa,o 2.0t του astra και πολλα αλλα ειναι μοτερ που αμα μπεις μεσα δεν καταλαβαινεις οτι το αμαξι ειναι τουρμπο...

Link to comment
Share on other sites

το.... καταλαβαινεις απο τη ροπη, αν εχεις στο μυαλο σου οτι μπροστα εχεις ενα 14αρι μοτερ, κι ομως φορτωνει λες και ειναι διλιτρο!!!!

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα.αναφερομουν στην γραμμικοτητα τους και το οτι δεν εχουν ξεσπασματα....πλεον για να δεις ροπη 1.4 τουρμπο σε ατμοσφαιρα θες τουλαχιστον 2000cc
Link to comment
Share on other sites

για καποιους αυτο δεν ειναι καθολου αυτονοητο....δυστυχως στην ελλαδα πολυς κοσμος οταν ακουει την λεξη τουρμπο το μυαλο του παει στα......σαξοραλα(!!!) τα οποια εκαναν πολυ θορυβο ηταν και καλα σκοτωστρες οποτε μακρια....δεν καθεται ο αλλος να επεκτεινει τις γνωσεις τους σε αυτο το θεμα.

 

ακομα καποιο νομιζουν πως επειδη ενα αμαξι ειναι τουρμπο καιει πολυ βενζινη,εχει lag,χαλαει συνεχεια κλπ κλπ.....τα τουρμπο αυτοκινητα πλεον ειναι πολυ εξελιγμενα και εχουν συμπεριφορα ατμοσφαιρικου!τα 2.0 και 1.8 tfsi και tsi,o 1.6 t psa,o 2.0t του astra και πολλα αλλα ειναι μοτερ που αμα μπεις μεσα δεν καταλαβαινεις οτι το αμαξι ειναι τουρμπο...

ειδικα αν πας απο 20vt σε tfsi νομιζεις οτι το δευτερο ειναι ατμοσφαιρικο.

Link to comment
Share on other sites

θα το εγραφα αλλα ασε μην εχουμε καναν φανατικο 20vtakia εδω...ο 20vt ισως ειναι το τελευταιο ''τουρμπατο'' turbo μοτερ με lag.βεβαια ειναι 1800 και πολυ παλιας σχεδιασης....αλλα τα αλογακια του τα βγαζει και με το παραπανω!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...