Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Για κάθε 100 δολάρια συσκευής, η διαφορά σε ευρώ είναι περίπου 20 παραπάνω.

Προσωπικά δεν το θεωρώ τόσο μεγάλο θέμα σε απόλυτα νούμερα. Το πρόβλημα είναι για μένα τουλάχιστον το ψυχολογικό φράγμα των 150 ευρώ που είχα.

Δηλαδή στα 200 δολάρια, αντί για 140 θα πληρώσω 180 και αυτό μου ξυνίζει.

 

Αυτο εννοω οταν λεω αλλαγη ισοτιμιας,οσο πιο ακριβο ειναι το κινητο σε δολλαρια τοσο πιο πολυ φαινεται η διαφορα

Link to comment
Share on other sites

Συμφορίτες καλησπέρα. Διάβασα παραπάνω πολλά παράπονα απο minideal και είπα να σας πω και εγώ τη δικιά μου περιπέτεια. Ψώνιζα πάντα απο ebay και Αlli. Στις 1-4-2015 είπα να δοκιμάσω το minideal. Ακόμα περιμένω αυτό RF324956553SG και ΔΕΝ φταίνε τα ΕΛΤΑ. Έχω συγγενή στην Αθήνα μέσα στα ΕΛΤΑ και στις 5-5-2015 που μιλήσαμε μου είπε πως δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα. Και πιστέψτε με ΔΕΝ μου λέει ψέματα. Την ίδια μέρα λοιπόν στέλνω email στο minideal και τους ρωτάω τι έχει γίνει. Καμία απάντηση έως τις 7-5-2015. Δεν ανέχομαι καμία κοροιδία απο σχιστομάτηδες, και κάνω στο Paypal με γοργά βηματάκια στις 7-5-2015 ώρα 21:00 dispute την αγορά. Και ως δια μαγείας...... σε μία ώρα μέσα έχω μήνυμα απο το minideal και στο προσωπικό μου ταχυδρομείο Hotmail και μέσω Paypal. Σε άλλο ύφος φυσικά το ένα και σε άλλο ύφος το άλλο. Μέσω Hotmail και καλά δεν μπορείτε να κάνετε υπομονή λίγο ακόμα και ότι έτσι είναι το φυσιολογικό και ότι εμείς στείλαμε την παραγγελία σας αλλά εδώ στην Ελλάδα φταίνε τα ΕΛΤΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ αφού δεν φταίνε αυτοί και ως εκ τούτου να αποσύρω το dispute και μέσω Paypal σεμνά και ταπεινά σας καταλαβαίνουμε έχετε απόλυτο δίκιο θα το ψάξουμε άμεσα κάτι δεν πάει καλά με την SG Post και καλά έκανα για να προφυλάξω τα δικαιωματά μου και έκανα dispute. Στις 8-5-2015 χτες δηλαδή μου ξαναστείλανε μήνυμα μέσω Hotmail και μου λένε πως φταίνε στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ τους απαντώ πως έχω επίσημη ενημέρωση απο τα ΕΛΤΑ ότι το προιόν δεν έχει μπεί ακόμα Ελλάδα, αλλά έκανα και κάτι άλλο.... Εχω διαβάσει εδώ μέσα και πήρα τα Tracking Number και άλλων που έχουνε πρόβλημα και τους τα έστειλα. Και καλά με όλους εμάς τα ΕΛΤΑ φταίνε ??? Τα έστειλα και στο Paypal και έστειλα και τα πρώτα μηνύματα με την διαφορά ύφους που σας έλεγα πριν. Σήμερα λοιπόν μου είρθε μήνυμα ξανά απο minedeal μέσω Hotmail να σταματήσω να τους εκθέτω, ότι είναι σοβαρή εταιρεία, και αν δεν έρθει το προιόν έως τις 15-5-2015 θα μου στείλουν πίσω τα λεφτά μου. Φιλαράκια μια είναι η λύση.... DISPUTE και όλα φτιάχνουν. Αυτό φοβούνται αυτοί, αν γίνουν μαζικά κάποια, θα αλλάξουνε ρώτα. Ε όχι να μας την λένε τώρα και τα Κινεζάκια.....
Link to comment
Share on other sites

Συμφορίτες καλησπέρα. Διάβασα παραπάνω πολλά παράπονα απο minideal και είπα να σας πω και εγώ τη δικιά μου περιπέτεια. Ψώνιζα πάντα απο ebay και Αlli. Στις 1-4-2015 είπα να δοκιμάσω το minideal. Ακόμα περιμένω αυτό RF324956553SG και ΔΕΝ φταίνε τα ΕΛΤΑ. Έχω συγγενή στην Αθήνα μέσα στα ΕΛΤΑ και στις 5-5-2015 που μιλήσαμε μου είπε πως δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα. Και πιστέψτε με ΔΕΝ μου λέει ψέματα. Την ίδια μέρα λοιπόν στέλνω email στο minideal και τους ρωτάω τι έχει γίνει. Καμία απάντηση έως τις 7-5-2015. Δεν ανέχομαι καμία κοροιδία απο σχιστομάτηδες, και κάνω στο Paypal με γοργά βηματάκια στις 7-5-2015 ώρα 21:00 dispute την αγορά. Και ως δια μαγείας...... σε μία ώρα μέσα έχω μήνυμα απο το minideal και στο προσωπικό μου ταχυδρομείο Hotmail και μέσω Paypal. Σε άλλο ύφος φυσικά το ένα και σε άλλο ύφος το άλλο. Μέσω Hotmail και καλά δεν μπορείτε να κάνετε υπομονή λίγο ακόμα και ότι έτσι είναι το φυσιολογικό και ότι εμείς στείλαμε την παραγγελία σας αλλά εδώ στην Ελλάδα φταίνε τα ΕΛΤΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ αφού δεν φταίνε αυτοί και ως εκ τούτου να αποσύρω το dispute και μέσω Paypal σεμνά και ταπεινά σας καταλαβαίνουμε έχετε απόλυτο δίκιο θα το ψάξουμε άμεσα κάτι δεν πάει καλά με την SG Post και καλά έκανα για να προφυλάξω τα δικαιωματά μου και έκανα dispute. Στις 8-5-2015 χτες δηλαδή μου ξαναστείλανε μήνυμα μέσω Hotmail και μου λένε πως φταίνε στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ τους απαντώ πως έχω επίσημη ενημέρωση απο τα ΕΛΤΑ ότι το προιόν δεν έχει μπεί ακόμα Ελλάδα, αλλά έκανα και κάτι άλλο.... Εχω διαβάσει εδώ μέσα και πήρα τα Tracking Number και άλλων που έχουνε πρόβλημα και τους τα έστειλα. Και καλά με όλους εμάς τα ΕΛΤΑ φταίνε ??? Τα έστειλα και στο Paypal και έστειλα και τα πρώτα μηνύματα με την διαφορά ύφους που σας έλεγα πριν. Σήμερα λοιπόν μου είρθε μήνυμα ξανά απο minedeal μέσω Hotmail να σταματήσω να τους εκθέτω, ότι είναι σοβαρή εταιρεία, και αν δεν έρθει το προιόν έως τις 15-5-2015 θα μου στείλουν πίσω τα λεφτά μου. Φιλαράκια μια είναι η λύση.... DISPUTE και όλα φτιάχνουν. Αυτό φοβούνται αυτοί, αν γίνουν μαζικά κάποια, θα αλλάξουνε ρώτα. Ε όχι να μας την λένε τώρα και τα Κινεζάκια.....

 

το τρακινγκ λεει οτι το δεμαεχει φυγει απο Σιγκαπουρη εναν μηνα πριν,λογικα χωρις να υποστηριζω το καταστημα απο το οποιο δεν εχω αγορασει ποτε.....ειναι θεμα΄ταχυδρομικης,καλα εκανες και εκανες dispute φυσικα αλλα επειδη διαβαζω ολα σχεδον τα νηματα υπαρχει μεγαλη καθυστερηση απο ολα τα καταστηματα,πιστευω οτι την επομενη εβδομαδα θα το λαβεις μιας και πολλοι περιμενουν 40 μερες ηδη.

Link to comment
Share on other sites

Κακώς έκανες από τώρα dispute. Εγώ είχα παραγγελία από 16/03 και παρέλαβα προχθές. Σίγουρα δεν ευθύνονται τα ΕΛΤΑ για την καθυστέρηση, αλλά δεν ευθύνεται ούτε το μαγαζί.

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

Συμφορίτες καλησπέρα. Διάβασα παραπάνω πολλά παράπονα απο minideal και είπα να σας πω και εγώ τη δικιά μου περιπέτεια. Ψώνιζα πάντα απο ebay και Αlli. Στις 1-4-2015 είπα να δοκιμάσω το minideal. Ακόμα περιμένω αυτό RF324956553SG και ΔΕΝ φταίνε τα ΕΛΤΑ. Έχω συγγενή στην Αθήνα μέσα στα ΕΛΤΑ και στις 5-5-2015 που μιλήσαμε μου είπε πως δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα. Και πιστέψτε με ΔΕΝ μου λέει ψέματα. Την ίδια μέρα λοιπόν στέλνω email στο minideal και τους ρωτάω τι έχει γίνει. Καμία απάντηση έως τις 7-5-2015. Δεν ανέχομαι καμία κοροιδία απο σχιστομάτηδες, και κάνω στο Paypal με γοργά βηματάκια στις 7-5-2015 ώρα 21:00 dispute την αγορά. Και ως δια μαγείας...... σε μία ώρα μέσα έχω μήνυμα απο το minideal και στο προσωπικό μου ταχυδρομείο Hotmail και μέσω Paypal. Σε άλλο ύφος φυσικά το ένα και σε άλλο ύφος το άλλο. Μέσω Hotmail και καλά δεν μπορείτε να κάνετε υπομονή λίγο ακόμα και ότι έτσι είναι το φυσιολογικό και ότι εμείς στείλαμε την παραγγελία σας αλλά εδώ στην Ελλάδα φταίνε τα ΕΛΤΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ αφού δεν φταίνε αυτοί και ως εκ τούτου να αποσύρω το dispute και μέσω Paypal σεμνά και ταπεινά σας καταλαβαίνουμε έχετε απόλυτο δίκιο θα το ψάξουμε άμεσα κάτι δεν πάει καλά με την SG Post και καλά έκανα για να προφυλάξω τα δικαιωματά μου και έκανα dispute. Στις 8-5-2015 χτες δηλαδή μου ξαναστείλανε μήνυμα μέσω Hotmail και μου λένε πως φταίνε στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ τους απαντώ πως έχω επίσημη ενημέρωση απο τα ΕΛΤΑ ότι το προιόν δεν έχει μπεί ακόμα Ελλάδα, αλλά έκανα και κάτι άλλο.... Εχω διαβάσει εδώ μέσα και πήρα τα Tracking Number και άλλων που έχουνε πρόβλημα και τους τα έστειλα. Και καλά με όλους εμάς τα ΕΛΤΑ φταίνε ??? Τα έστειλα και στο Paypal και έστειλα και τα πρώτα μηνύματα με την διαφορά ύφους που σας έλεγα πριν. Σήμερα λοιπόν μου είρθε μήνυμα ξανά απο minedeal μέσω Hotmail να σταματήσω να τους εκθέτω, ότι είναι σοβαρή εταιρεία, και αν δεν έρθει το προιόν έως τις 15-5-2015 θα μου στείλουν πίσω τα λεφτά μου. Φιλαράκια μια είναι η λύση.... DISPUTE και όλα φτιάχνουν. Αυτό φοβούνται αυτοί, αν γίνουν μαζικά κάποια, θα αλλάξουνε ρώτα. Ε όχι να μας την λένε τώρα και τα Κινεζάκια.....

 

Sorry φιλε αλλα κανεις λαθος.Δεν εχει καμια ευθηνη το μαγαζι απο την στιγμη που το εχει στειλει στον χρονο που σου εχει υποσχεθει απο εκει και περα το τι συμβαινει ειναι περα απο της δυναμεις τους.Αν η singapore post τα εχει κανει μανταρα δεν ειναι ευθηνη του καταστηματος.Φυσικα εχεις καθε δικαιωμα να ανοιξεις dispute στο paypal και να ζητησεις οτι θελεις αλλα οχι και να τους κατηγορεις λες και εχουν κανει κατι στραβα.

Επισης να ξερεις οτι τα dispute σου χαλανε και την δικια σου "βαθμολογια" στο paypal οχι μονο την δικια τους.

Link to comment
Share on other sites

Συμφορίτες καλησπέρα.

[ .............]

Μέσω Hotmail και καλά δεν μπορείτε να κάνετε υπομονή λίγο ακόμα και ότι έτσι είναι το φυσιολογικό και ότι εμείς στείλαμε την παραγγελία σας αλλά εδώ στην Ελλάδα φταίνε τα ΕΛΤΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ αφού δεν φταίνε αυτοί και ως εκ τούτου να αποσύρω το dispute και μέσω Paypal σεμνά και ταπεινά σας καταλαβαίνουμε έχετε απόλυτο δίκιο θα το ψάξουμε άμεσα κάτι δεν πάει καλά με την SG Post και καλά έκανα για να προφυλάξω τα δικαιωματά μου και έκανα dispute.

Στις 8-5-2015 χτες δηλαδή μου ξαναστείλανε μήνυμα μέσω Hotmail και μου λένε πως φταίνε στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ τους απαντώ πως έχω επίσημη ενημέρωση απο τα ΕΛΤΑ ότι το προιόν δεν έχει μπεί ακόμα Ελλάδα, αλλά έκανα και κάτι άλλο.... Εχω διαβάσει εδώ μέσα και πήρα τα Tracking Number και άλλων που έχουνε πρόβλημα και τους τα έστειλα. Και καλά με όλους εμάς τα ΕΛΤΑ φταίνε ???

Τα έστειλα και στο Paypal και έστειλα και τα πρώτα μηνύματα με την διαφορά ύφους που σας έλεγα πριν. Σήμερα λοιπόν μου είρθε μήνυμα ξανά απο minedeal μέσω Hotmail να σταματήσω να τους εκθέτω, ότι είναι σοβαρή εταιρεία, και αν δεν έρθει το προιόν έως τις 15-5-2015 θα μου στείλουν πίσω τα λεφτά μου. Φιλαράκια μια είναι η λύση.... DISPUTE και όλα φτιάχνουν. Αυτό φοβούνται αυτοί, αν γίνουν μαζικά κάποια, θα αλλάξουνε ρώτα. Ε όχι να μας την λένε τώρα και τα Κινεζάκια.....

Οπως εχεις διαβασει και στο αλλο τοπικ υπαρχει μεγαλη καθυστεριση στα δεματα μεσω sp. Δεν νομιζω να φταινε τα ΕΛΤΑ.

dispute μπορεις να κανεις 180 ημερες απο την ημ/νια αγορας, δεν λεμε να περιμενεις 180 μερες αλλα απο τι στιγμη που εχεις διαβασει οτι υπαρχει καθυστερηση θα επρεπε να περιμενεις και να κανει περισσοτερο υπομονη.

Εκατσες και ''μαζεψες'' tracking number και τους τα εστειλες....,,, ωραια. Και ? εφτασαν ολα τα υπολοιπα δεματα και δεν εφτασε το δικο σου ? Αυτα που τους εστειλες ειναι ΟΛΑ με καθυστερηση. Το καθε καταστημα δεν μπορει να ειναι υπευθηνο για την καθε μεταφορικη εταιρεια, απο τι στιγμη που διαβασες και εδω οτι υπαρχει καθυστερηση επρεπε να περιμενεις.

Κυριε μου στη ''σειρα'' σου και εσυ μαζι με εμενα και ΟΛΟΥΣ τους υπολοιπους που περιμενουμε δεματα μεσω sp δυστυχως.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν διαβάσατε καλά. Εμένα με πείραξε το ότι τους έστειλα ένα email και δεν μπήκαν καν στο κόπο να μου απαντήσουν. Έπρεπε να κάνω dispute για να μου απαντήσουν?? 'Ε το έκανα και μου απάντησαν αμέσως. Το ότι στα μηνυματά τους μέσω Hotmail την είχανε δεί κάπως ενώ μέσω Paypal ήταν σεμνότατοι δεν σας λέει κάτι?? Δεν σκέφτηκαν ότι μπορεί εγώ να κάνω πακέτο τα μηνυματά τους απο το Hotmail και να τα στείλω στο Paypal?? 'Ε το έκανα και η συμπεριφορά τους άλλαξε. Επίσης για την SG Post αυτοί τα στέλνουν με SG Post ποιός φταίει εγώ ??? Και με πείραξε που αμέσως άρχισαν να κατηγορούν τα ΕΛΤΑ. Ασφαλώς και δεν είναι τα ΕΛΤΑ ότι καλύτερο. Τους βλέπεις όμως πως προσπαθούν να καλύψουν τους δικούς τους. Ας πρόσεχαν με ποιούς συνεργαζόντουσαν. Και ασφαλώς και έχουνε μερίδιο με ποια μεταφορική εταιρεία συνεργάζονται. Στο φινάλε-φινάλε φίλοι μου αν διαβάσατε στο site της minideal όπως αυτό διάβασα και εγώ λένε για 15 έως 30 μέρες στις περισότερες χώρες. Δεν λένε πουθενά για τυχόν καθυστέρηση. Δεν λένε πουθενά αν χρειαστεί κάνε υπομονή με ορίζοντα χρόνου το άγνωστο. Όχι δεν μετανιώνω που έκανα dispute να ήταν συνεπείς, ειλικρινείς, και να μου έλεγαν την αλήθεια. Όσο για το αν μου χαλάει και εμένα η βαθμολογία στο PayPal προφανώς δεν σας τα είπανε καλά ή δεν διαβάσατε καλά. Διαβάστε λίγο τους όρους. Συνεπώς φίλε karthan7 όχι δεν θα κάτσω στην σειρά μου με τους δικούς τους όρους. Εσύ μπορεί να κάθεσαι και να παίζεις και παλαμάκια την ώρα της αναμονής. Τώρα όρους έβαλα εγώ. Γιατί τώρα περιμένουν πως και πως να το αποσύρω. Γιατί μπορεί και να υπάρξουν λόγοι που δεν θα αποσυρθεί ένα dispute. Λέμε ε, λέμε τώρα αν η συσκευή δεν φτάσει ποτέ ή έστω και αν φτάσει με κάποιο ελλάτωμα??? Πόσες συσκευές εδώ μέσα δεν έχουν έρθει με πρόβλημα απο Κίνα?? Λέμε τώρα..... Edited by makhs8
Link to comment
Share on other sites

Όλοι μας είμαστε γνωστές εκ των πρωτερων για το τι παίζει στις αποστολές από Κίνα. Το θεωρώ άδικο που από την στιγμή που ο πωλητής στείλει την παραγγελία που έχουμε κάνει να παίρνει και την ευθύνη για την καθυστέρηση που έχουν στα ταχυδρομεία. Λόγο της κατάστασης για οποίων θέλει υπάρχει και η επιλογή της κούριερ και τελειώνει το θέμα.
Link to comment
Share on other sites

Τώρα όρους έβαλα εγώ. Γιατί τώρα περιμένουν πως και πως να το αποσύρω. Γιατί μπορεί και να υπάρξουν λόγοι που δεν θα αποσυρθεί ένα dispute. Λέμε ε, λέμε τώρα αν η συσκευή δεν φτάσει ποτέ ή έστω και αν φτάσει με κάποιο ελλάτωμα??? Πόσες συσκευές εδώ μέσα δεν έχουν έρθει με πρόβλημα απο Κίνα?? Λέμε τώρα.....

Φίλε μου όπως θα είδες, το dispute θα κλείσει μόνο του σε μερικές ημέρες και θα σου επιστραφούν τα χρήματά σου. Το ζήτημα είναι ότι εάν το προϊόν έλθει εκ των υστέρων ελαττωματικό τότε οι "όροι" σου θα στραφούν εναντίον σου ...

Χωρίς καμμία εμπειρία από τέτοιες αγορές, μην προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλοι όσοι περιμένουμε είμαστε χαζοί και μας "χορεύουν" οι Κινέζοι και εσύ είσαι ο μάγκας. Δεν "καίγονται" και πολύ γιά την απόσυρση οι Κινέζοι, γιατί θα φανεί ότι δεν φταίνε αυτοί αλλά το ταχυδρομείο και θα τρέχεις να πληρώσεις ξανά.

Επίσης δεν είχες κανένα δικαίωμα να χρησιμοποιήσεις αριθμούς αποστολής άλλων μελών χωρίς την άδειά τους.

Φιλικά πάντα.

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Όλοι μας είμαστε γνωστές εκ των πρωτερων για το τι παίζει στις αποστολές από Κίνα. Το θεωρώ άδικο που από την στιγμή που ο πωλητής στείλει την παραγγελία που έχουμε κάνει να παίρνει και την ευθύνη για την καθυστέρηση που έχουν στα ταχυδρομεία. Λόγο της κατάστασης για οποίων θέλει υπάρχει και η επιλογή της κούριερ και τελειώνει το θέμα.

Δεν ειναι ετσι οπως τα λες γιατι αν ειναι ετσι τοτε αν ενα πακετο σου ερθει χτυπημενο και τα παραγματα που εχει μεσα εχουν σπασει τοτε θα σου ελεγε ο πωλητης απο εμενα φυγανε κανονικα και χτυπηθηκαν κατα την μεταφορα δεν φταιω εγω αλλα η μεταφορικη αρα δεν σε αποζημιωνω.Οταν ενα μαγαζι συνεργαζεται με μια μεταφορικη εταιρεια υπαρχουν καποιοι οροι.Απο την στιγμη που δεν τηρουνται το μαγαζι εχει το δικαιωμα να ζητησει εξηγησεις και να ενημερωσει τον πελατη του γιατι εκτειθετε και αυτο και να του πει την αληθεια και οχι δικαιολογιες για να καλυψει την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

.... Εχω διαβάσει εδώ μέσα και πήρα τα Tracking Number και άλλων που έχουνε πρόβλημα και τους τα έστειλα. Και καλά με όλους εμάς τα ΕΛΤΑ φταίνε ??? Τα έστειλα και στο Paypal και έστειλα και τα πρώτα μηνύματα με την διαφορά ύφους που σας έλεγα πριν. Φιλαράκια μια είναι η λύση.... DISPUTE και όλα φτιάχνουν. Αυτό φοβούνται αυτοί, αν γίνουν μαζικά κάποια, θα αλλάξουνε ρώτα. Ε όχι να μας την λένε τώρα και τα Κινεζάκια.....

Δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη τους εστειλες τα tracking numbers και αλλων ατομων απο το φορουμ που εχουν καθυστερηση τα δεματα τους. Εκτος του οτι δεν ειχες δικαιωμα να το κανεις χωρις πρωτα να ενημερωσεις γιατι ολα αυτα καταγραφονται, αυτο αποτελει αποδειξη οτι δεν ευθυνεται το μαγαζι για την καθυστερηση αλλα τα ταχυδρομεια, γιατι προφανως δεν εγιναν ολες οι παραγγελιες απο το εν λογω καταστημα. Επισης, δεν καταλαβαινω το λογο για τον οποιο αναφερεις οτι μια ειναι η λυση...DISPUTE. Ειναι λυση για να σου απαντανε πιο ευγενικα στα email? Ειναι λυση για να σου ερθει πιο γρηγορα το δεμα?

Δηλαδη τι εφτιαξε στην περιπτωση σου εκτος του οτι σου απαντησανε με πιο ευγενικο τροπο στα email? Οτι θα παραλαβεις πιο γρηγορα το δεμα την επομενη φορα? Τα χρηματα σου θα τα παρεις πισω, αλλα κατα 99% θα χρειαστει να τα επιστρεψεις και αν εχει αλλαξει η ισοτιμια ισως βγεις και χαμενος μερικα ευρω.

Γνωμη μου ειναι οτι μαζικα dispute για περιστατικα οπως το δικο σου το μονο που θα καταφερουν ειναι σταματησουν καποια μαγαζια να κανουν αποστολες ελλαδα.

Οι οδηγοι αποστολης απο κινα οσον αφορα τους χρονους παραλαβης δεματων γραφτηκαν μεσα απο εμπειριες πολλων ετων και οχι με βαση τις εμπειριες των τελευταιων 2 ετων που εχει γινει της μοδας να ψωνιζουν ολοι απο κινα και εχει τυχει να παραλαμβανουν καποιοι σε 2-3 εβδομαδες. Γι' αυτο και καποια ατομα εχουν μεγαλυτερη υπομονη απο τη δικη σου και δεν θα πρεπει να τα ειρωνευεσαι.

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο zananiro σε όλα όσα Γράφει!

Άντε γιατί κάποιοι λίγοι ευτυχώς ακόμα, με τις ψευτομαγκιες τους μόνο ζημιά μπορούν να κάνουν τελικά στους υπόλοιπους!

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν διαβάσατε καλά.

Δώσε μας το tracking number με το δέμα πού περιμένεις.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Δώσε μας το tracking number με το δέμα πού περιμένεις.

 

RF324956553SG το εχω κοιταξει ειναι despatched απο τις 4-4,οταν αλλοι περιμενουν 40+μερες ειναι παραλογο που αντεδρασε τοσο αποτομα την στιγμη που το καταστημα εχει στειλει το δεμα αμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος, το έβαλα σε παρακολούθηση !

 

Δείτε και ένα δικό μου δέμα από το FastTech.com το οποίο το παρέλαβα μετά από 138 ημέρες. Δεν άνοιξα καθόλου dispute γιατί γνώριζα ότι θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και η αγορά έγινε όταν το PayPal έδινε 45 μέρες περιθώριο και όχι 180 πού δίνει τώρα.

RP306788054SG

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος, το έβαλα σε παρακολούθηση !

 

Δείτε και ένα δικό μου δέμα από το FastTech.com το οποίο το παρέλαβα μετά από 138 ημέρες. Δεν άνοιξα καθόλου dispute γιατί γνώριζα ότι θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και η αγορά έγινε όταν το PayPal έδινε 45 μέρες περιθώριο και όχι 180 πού δίνει τώρα.

RP306788054SG

η αποστολη εκανε 49 ημερες, εκτος αν αργησε να φυγει απο το καταστημα, που μου εχει τυχη μεχρι να στοκαρουν και περιμενα ενα μηνα

 

γενικα απο την εμπειρια μου απο κινα-χονγκ κονγκ ειναι 25 με 45 ημερες αλλα εχω παραλαβει και σε 60 ημερες, μην προτρέχουμε στο paypal

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ετσι οπως τα λες γιατι αν ειναι ετσι τοτε αν ενα πακετο σου ερθει χτυπημενο και τα παραγματα που εχει μεσα εχουν σπασει τοτε θα σου ελεγε ο πωλητης απο εμενα φυγανε κανονικα και χτυπηθηκαν κατα την μεταφορα δεν φταιω εγω αλλα η μεταφορικη αρα δεν σε αποζημιωνω.Οταν ενα μαγαζι συνεργαζεται με μια μεταφορικη εταιρεια υπαρχουν καποιοι οροι.Απο την στιγμη που δεν τηρουνται το μαγαζι εχει το δικαιωμα να ζητησει εξηγησεις και να ενημερωσει τον πελατη του γιατι εκτειθετε και αυτο και να του πει την αληθεια και οχι δικαιολογιες για να καλυψει την εταιρεια.

 

Μα αυτό γινόταν μέχρι πρόσφατα. Δεν σε αποζημιωνε το κατάστημα για χτυπήματα μεταφοράς. Ζήταγαν φωτογραφίες πακέτου φωτογραφίες περιεχομένου, γιαυτό κάναμε και unboxing, για να δείξουμε στον πωλητή ακριβώς πώς το παραλάβαμε όχι για να τα δείχνουμε στο YouTube να χαιρόμαστε. Οι αγορές στο ίντερνετ υπήρχαν πολύ πριν γενικευτουν οι αγορές των κινητών τα τελευταία 2-3 χρόνια. Και τρέχαμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και γιαυτό διαλέγαμε μαγαζιά που μας αποζημιωναν (με δική τους ευθύνη) και μάλιστα μόνο για το μέρος που είχε χαλάσει ή έδιναν μια μικρότερη αποζημίωση ή πιστωτικό ή κάτι τέτοιο..

Τώρα είναι που απολαμβάνουμε προνόμια που δεν είχαμε πριν και με το στυλ "δώσε μου το διευθυντή σου" ή "τα εψαλα στο μικρό " δεν κερδίζουμε τπτ. Όλα έχουν ρίσκο και το πληρώνουμε για να επωφεληθουμε από τις συμφέρουσες αγορές

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος, το έβαλα σε παρακολούθηση !

 

Δείτε και ένα δικό μου δέμα από το FastTech.com το οποίο το παρέλαβα μετά από 138 ημέρες. Δεν άνοιξα καθόλου dispute γιατί γνώριζα ότι θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και η αγορά έγινε όταν το PayPal έδινε 45 μέρες περιθώριο και όχι 180 πού δίνει τώρα.

RP306788054SG

 

Ουτε και το δικο σου παραδειγμα ειναι σωστο φυσικα πηρες ενα εμπειρικο ρισκο και νομιζω δεν πρεπει να το ακολουθησει κανενας εκτος εαν προσπαθεις να τονισεις την υπομονη που εκανες

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό γινόταν μέχρι πρόσφατα. Δεν σε αποζημιωνε το κατάστημα για χτυπήματα μεταφοράς. Ζήταγαν φωτογραφίες πακέτου φωτογραφίες περιεχομένου, γιαυτό κάναμε και unboxing, για να δείξουμε στον πωλητή ακριβώς πώς το παραλάβαμε όχι για να τα δείχνουμε στο YouTube να χαιρόμαστε. Οι αγορές στο ίντερνετ υπήρχαν πολύ πριν γενικευτουν οι αγορές των κινητών τα τελευταία 2-3 χρόνια. Και τρέχαμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και γιαυτό διαλέγαμε μαγαζιά που μας αποζημιωναν (με δική τους ευθύνη) και μάλιστα μόνο για το μέρος που είχε χαλάσει ή έδιναν μια μικρότερη αποζημίωση ή πιστωτικό ή κάτι τέτοιο..

Τώρα είναι που απολαμβάνουμε προνόμια που δεν είχαμε πριν και με το στυλ "δώσε μου το διευθυντή σου" ή "τα εψαλα στο μικρό " δεν κερδίζουμε τπτ. Όλα έχουν ρίσκο και το πληρώνουμε για να επωφεληθουμε από τις συμφέρουσες αγορές

Καμιά ευθύνη δεν έχει το κατάστημα για χτυπημένο ή κατεστραμμένο πακέτο. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο αγοραστής επικοινωνεί με τα ΕΛΤΑ κι αναλαμβάνουν τα ΕΛΤΑ να βγάλουν την άκρη. Παραμείνετε στο θέμα όμως, καθώς εδώ συζητάμε για τα καταστήματα κι όχι τα ταχυδρομεία.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό ειπα:innocent:

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

η αποστολη εκανε 49 ημερες, εκτος αν αργησε να φυγει απο το καταστημα, που μου εχει τυχη μεχρι να στοκαρουν και περιμενα ενα μηνα

 

γενικα απο την εμπειρια μου απο κινα-χονγκ κονγκ ειναι 25 με 45 ημερες αλλα εχω παραλαβει και σε 60 ημερες, μην προτρέχουμε στο paypal

 

Sorry, έβαλα λάθος στοιχεία για την περίπτωση μου.

Order 4-11 - 2014

Παραλαβή 16-2-15

[ATTACH]60661[/ATTACH][ATTACH]60662[/ATTACH]

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τη παιζει με SP γιατι τοσο καθυστέρηση ξερει κανεις απο 20/4 κ ακομα τιποτα κ ενας φιλος με NL απο 29/4 κ μπηκε ελλαδα
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τη παιζει με SP γιατι τοσο καθυστέρηση ξερει κανεις απο 20/4 κ ακομα τιποτα κ ενας φιλος με NL απο 29/4 κ μπηκε ελλαδα

Μην γράφεις σε λάθος νήμα ....

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Ωχ, ήρθε πάλι στο φόρουμ το Pandawill. Κατάστημα με όχι και τα καλύτερα σχόλια...

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...