Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλησπερα παιδια σκεφτομαι να παρω ενα κινητο απο banggood......η επιλογη priority direct mail ειναι τριγωνικη και δε περναει τελωνειο?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

καλησπερα παιδια σκεφτομαι να παρω ενα κινητο απο banggood......η επιλογη priority direct mail ειναι τριγωνικη και δε περναει τελωνειο?

 

Μεχρι στιγμης τα δεδομενα αυτα δειχνουν

Link to comment
Share on other sites

Ο παραπάνω πωλητης με ποια επιλογη στελνει tax free? εχει aliexpress standard shipping και dhl.

Dhl, δες τι γράφει σε αυτό το product description

http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Dhl, δες τι γράφει σε αυτό το product description
Μόνο που έχει 3 χώρες που αναφέρει εκεί.

 

Unleashed by ONEPLUS 3T rooted

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Το διαβασα αλλα δεν ειδα πουθενα να λεει tax free..

 

Στη περιγραφή του πωλητή αν δεις το αναφέρει με banner ότι με dhl θα είναι tax free

 

 

 

Το Gear πάντως κλασικά εκεί που λες, βρε λες να έφτιαξαν, πάλι τα ίδια.

Προπαραγγελία στις 6/10 για κάτι που θα ξεκινούσε στις 20, 3 ημέρες τώρα ζητάω refund στο wallet έστω για να παραγγείλω άλλο μιας και το 20/10 έγινε 20/11 κι ακόμα κάνουν το refund.... Σήμερα κι όλας μου ζήτησαν να περιμένω άλλες 3 εργάσιμες για το refund γιατί έχουν πολύ δουλειά οι καημένοι και είναι χρονοβόρο το refund στο WALLET τους.

 

Ήθελα να ξέρα, δε κοιτάν καν τουλάχιστον σε ποιον τα λένε αυτά; 35 παραγγελίες έχω στο site τους και ακόμα διαβάζω τις ίδιες ανόητες δικαιολογίες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Θελω να ρωτήσω σας παρακαλώ κατι . Σε περίπτωση βλάβης μη επισκευασιμης κινητού τηλεφώνου, αγορασμενου από το banggood το Φεβρουάριο 2017, τι αξιώσεις μπορώ να έχω από αυτούς; Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Να σημειώσω ότι το τηλέφωνο σταμάτησε εντελώς ξαφνικά να λειτουργεί, χωρίς πτώση ή ο,τιδηποτε άλλο.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Στη περιγραφή του πωλητή αν δεις το αναφέρει με banner ότι με dhl θα είναι tax free

 

 

 

Το Gear πάντως κλασικά εκεί που λες, βρε λες να έφτιαξαν, πάλι τα ίδια.

Προπαραγγελία στις 6/10 για κάτι που θα ξεκινούσε στις 20, 3 ημέρες τώρα ζητάω refund στο wallet έστω για να παραγγείλω άλλο μιας και το 20/10 έγινε 20/11 κι ακόμα κάνουν το refund.... Σήμερα κι όλας μου ζήτησαν να περιμένω άλλες 3 εργάσιμες για το refund γιατί έχουν πολύ δουλειά οι καημένοι και είναι χρονοβόρο το refund στο WALLET τους.

 

Ήθελα να ξέρα, δε κοιτάν καν τουλάχιστον σε ποιον τα λένε αυτά; 35 παραγγελίες έχω στο site τους και ακόμα διαβάζω τις ίδιες ανόητες δικαιολογίες.

Κατανοώ ότι επείγεσαι, αλλά το ίδιο καταλαβαίνουν κι αυτοί. Και το εκμεταλλεύονται. Εσύ πλήρωσες πριν από 1 μήνα κι αυτοί παίζουν μπάλα με τα λεφτά σου και μαζεύουν ζήτηση, για να δώσουν παραγγελία χοντρικής και να πετύχουν καλύτερη τιμή. Στο μεταξύ, παρελκύουν τα πράγματα. Ξέρουν ότι από ένα σημείο και μετά, τα αιτήματα για refund θα τείνουν να εξισωθούν με τις νέες παραγγελίες (και τότε μάλλον θα δώσουν την παραγγελία). Τα αιτήματα για refund τα διαχειρίζονται χρονοτριβώντας πάλι, για να ωθήσουν αρκετούς πελάτες να δεχτούν refund στο wallet τους. Έτσι, πετυχαίνουν να ακυρώσουν την κάλυψη του paypal προς τον αγοραστή, εξασφαλίζουν ζήτηση για τα προϊόντα τους και το χρήμα φυσικά, πουλώντας... wallet τελικά.

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να σε επηρεάσω, αλλά με την αφορμή του ποστ σου, γιατί θεωρώ καλό να συζητάμε και για τέτοια πράγματα, ως καταναλωτές. Για το κατάστημα, πέραν των παραπάνω, η επιλογή του wallet από τον καταναλωτή είναι ψήφος εμπιστοσύνης και επιβράβευση της τακτικής τους. Το ξέρουν ότι λένε ανοησίες, το ξέρουν ότι επαναλαμβάνονται, ξέρουν αν είσαι καλός πελάτης, αλλά κυρίως ξέρουν ότι με το wallet δε θα σε χάσουν από πελάτη και ότι θα μπορούν να συνεχίσουν να σε αντιμετωπίζουν όπως θέλουν πλέον, αφού το wallet είναι ένα δικό τους "νόμισμα", χωρίς αντίκρυσμα και χωρίς δικαιώματα εκτός καταστήματος (και εντός ίσως).

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Κατανοώ ότι επείγεσαι, αλλά το ίδιο καταλαβαίνουν κι αυτοί. Και το εκμεταλλεύονται. Εσύ πλήρωσες πριν από 1 μήνα κι αυτοί παίζουν μπάλα με τα λεφτά σου και μαζεύουν ζήτηση, για να δώσουν παραγγελία χοντρικής και να πετύχουν καλύτερη τιμή. Στο μεταξύ, παρελκύουν τα πράγματα. Ξέρουν ότι από ένα σημείο και μετά, τα αιτήματα για refund θα τείνουν να εξισωθούν με τις νέες παραγγελίες (και τότε μάλλον θα δώσουν την παραγγελία). Τα αιτήματα για refund τα διαχειρίζονται χρονοτριβώντας πάλι, για να ωθήσουν αρκετούς πελάτες να δεχτούν refund στο wallet τους. Έτσι, πετυχαίνουν να ακυρώσουν την κάλυψη του paypal προς τον αγοραστή, εξασφαλίζουν ζήτηση για τα προϊόντα τους και το χρήμα φυσικά, πουλώντας... wallet τελικά.

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να σε επηρεάσω, αλλά με την αφορμή του ποστ σου, γιατί θεωρώ καλό να συζητάμε και για τέτοια πράγματα, ως καταναλωτές. Για το κατάστημα, πέραν των παραπάνω, η επιλογή του wallet από τον καταναλωτή είναι ψήφος εμπιστοσύνης και επιβράβευση της τακτικής τους. Το ξέρουν ότι λένε ανοησίες, το ξέρουν ότι επαναλαμβάνονται, ξέρουν αν είσαι καλός πελάτης, αλλά κυρίως ξέρουν ότι με το wallet δε θα σε χάσουν από πελάτη και ότι θα μπορούν να συνεχίσουν να σε αντιμετωπίζουν όπως θέλουν πλέον, αφού το wallet είναι ένα δικό τους "νόμισμα", χωρίς αντίκρυσμα και χωρίς δικαιώματα εκτός καταστήματος (και εντός ίσως).

Είναι τόσο μεγάλη ανάγκη, ώστε να δεχτείς refund στο wallet τους; Κατά τη γνώμη μου, είναι η χειρότερη επιλογή.

 

Δε διαφωνώ σε τίποτα απ'όσα έγραψες, έχεις δίκιο.

Το θέμα μου όμως στην προκειμένη δεν είναι ότι άλλαξαν την ημερομηνία 3 φορές, τα χω ξαναπεράσει αυτά με τα pre-sale τόσες φορές και ξέρω πως 1/100 κι αν θα πέσει μέσα ο κινέζος στην εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής στα pre-sale. Το θέμα μου είναι ενώ ξέρουν πως είσαι πελάτης τόσο καιρό, με καμιά 20ριά tickets ( μπορεί και παραπάνω, άρα έχεις ξαναζήσει τα ίδια κι άλλες φορές ) σου λένε ακόμα άλλα ο ένας κι άλλα ο άλλος υπάλληλος. Χθες στο live chat είπαν θα γίνει το refund σε 24 ώρες, ρώτησα αν θα το χω σήμερα μιας και συνήθως υπολογίζουν σε εργάσιμες ημέρες/ώρες και είπε ναι. Σήμερα απάντησε ο άλλος ότι πρέπει να περιμένω 3 ημέρες γιατί έχουν πολύ δουλειά λόγω των προσφορών.

 

Όσο για το refund στο wallet αν και συμφωνώ σε αυτό που είπες, στη περίπτωση μου είναι one way only. Θέλω να πάρω κάτι ( πλέον κάτι παρεμφερές μιας και το άλλο δε θα γίνει ποτέ διαθέσιμο ) που μόνο το gearbest μπορεί να με εξυπηρετήσει, σε όσους το χω ζητήσει το αρνούνται οπότε απλά ανέχομαι το ελεεινό after-sale support τους.

 

Όσο για το αν χάνεις το buyer protection επειδή πήρες refund στο wallet, επέτρεψε με να διαφωνήσω. Έχω πάρει refund απ'το gearbest σε παραγγελία που είχα πάρει refund στο wallet. Με τα λεφτά στο wallet είχα κάνει ξανά παραγγελία η οποία ήρθε DOA, αφου τους έστειλα πίσω το προιόν ξανά χρονοτριβούσαν 2 μήνες με τα κλασικά ''δεν ήρθε κάτι'' , '' σε 2 ημέρες θα πάμε να το παραλάβουμε'' κτλπ κι αφού νευρίασα έκανα dispute στην αρχική συναλλαγή. Έβαλε το gear ( λογικά) πληροφορίες ότι είχα πάρει refund στο wallet και μου ζητήθηκε να απαντήσω, έγραψα τι έγινε και έβαλα το tracking number της επιστροφής του πακέτου και δικαιώθηκα.

Δε νομίζω να επιτρέπει το paypal διάφορα refund εκτος της δικής του πλατφόρμας.

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ σε τίποτα απ'όσα έγραψες, έχεις δίκιο.

Το θέμα μου όμως στην προκειμένη δεν είναι ότι άλλαξαν την ημερομηνία 3 φορές, τα χω ξαναπεράσει αυτά με τα pre-sale τόσες φορές και ξέρω πως 1/100 κι αν θα πέσει μέσα ο κινέζος στην εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής στα pre-sale. Το θέμα μου είναι ενώ ξέρουν πως είσαι πελάτης τόσο καιρό, με καμιά 20ριά tickets ( μπορεί και παραπάνω, άρα έχεις ξαναζήσει τα ίδια κι άλλες φορές ) σου λένε ακόμα άλλα ο ένας κι άλλα ο άλλος υπάλληλος. Χθες στο live chat είπαν θα γίνει το refund σε 24 ώρες, ρώτησα αν θα το χω σήμερα μιας και συνήθως υπολογίζουν σε εργάσιμες ημέρες/ώρες και είπε ναι. Σήμερα απάντησε ο άλλος ότι πρέπει να περιμένω 3 ημέρες γιατί έχουν πολύ δουλειά λόγω των προσφορών.

 

Όσο για το refund στο wallet αν και συμφωνώ σε αυτό που είπες, στη περίπτωση μου είναι one way only. Θέλω να πάρω κάτι ( πλέον κάτι παρεμφερές μιας και το άλλο δε θα γίνει ποτέ διαθέσιμο ) που μόνο το gearbest μπορεί να με εξυπηρετήσει, σε όσους το χω ζητήσει το αρνούνται οπότε απλά ανέχομαι το ελεεινό after-sale support τους.

 

Όσο για το αν χάνεις το buyer protection επειδή πήρες refund στο wallet, επέτρεψε με να διαφωνήσω. Έχω πάρει refund απ'το gearbest σε παραγγελία που είχα πάρει refund στο wallet. Με τα λεφτά στο wallet είχα κάνει ξανά παραγγελία η οποία ήρθε DOA, αφου τους έστειλα πίσω το προιόν ξανά χρονοτριβούσαν 2 μήνες με τα κλασικά ''δεν ήρθε κάτι'' , '' σε 2 ημέρες θα πάμε να το παραλάβουμε'' κτλπ κι αφού νευρίασα έκανα dispute στην αρχική συναλλαγή. Έβαλε το gear ( λογικά) πληροφορίες ότι είχα πάρει refund στο wallet και μου ζητήθηκε να απαντήσω, έγραψα τι έγινε και έβαλα το tracking number της επιστροφής του πακέτου και δικαιώθηκα.

Δε νομίζω να επιτρέπει το paypal διάφορα refund εκτος της δικής του πλατφόρμας.

Αυτό με τα bold, πραγματικά δεν το έχω ξανακούσει και είναι χρησιμότατο, που το ανέφερες! Αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, καλό είναι να το ξέρουμε (γιατί λογικά θα έχουν χάσει πολλοί χρήματα έτσι, πιστεύοντας τις απαντήσεις περί πολιτικής του καταστήματος).

Καλό βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα bold, πραγματικά δεν το έχω ξανακούσει και είναι χρησιμότατο, που το ανέφερες! Αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, καλό είναι να το ξέρουμε (γιατί λογικά θα έχουν χάσει πολλοί χρήματα έτσι, πιστεύοντας τις απαντήσεις περί πολιτικής του καταστήματος).

Καλό βράδυ.

 

100% σίγουρα δε το ξέρω, απλά προσωπική εμπειρία μια μόνο μια φορά. ( κι ελπίζω τελευταία )

Απλά κι απο άποψη λογικής να το δεις, το refund πρέπει να γίνει στη μέθοδο πληρωμής για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη η συναλλαγή. Το wallet το προσθέτουν μόνοι τους, δεν φαίνεται πουθενά στη συναλλαγή του paypal γι'αυτό και έχεις την δυνατότητα για dispute ( στην ολοκληρωμένη συναλλαγή που έχεις πάρει refund μέσα απ'το σύστημα του paypal δεν υπάρχει επιλογή για dispute ).

Η ουσία είναι ότι gear ήταν έτσι, είναι έτσι και δε θα φτιάξει ποτέ πραγματικά. Τουλάχιστον άλλα sites έχουν τις περιόδους ή είχαν τις περιόδους τους.

Καλό βράδυ και σε σένα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Θελω να ρωτήσω σας παρακαλώ κατι . Σε περίπτωση βλάβης μη επισκευασιμης κινητού τηλεφώνου, αγορασμενου από το banggood το Φεβρουάριο 2017, τι αξιώσεις μπορώ να έχω από αυτούς; Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Να σημειώσω ότι το τηλέφωνο σταμάτησε εντελώς ξαφνικά να λειτουργεί, χωρίς πτώση ή ο,τιδηποτε άλλο.

Ευχαριστώ.

 

Έχεις εγγύηση, δεν πέρασε ούτε χρόνος. Καταρχήν επικοινώνησε άμεσα μαζί τους. Θα σου ζητήσουν αρχικά βίντεο να δείξεις το πρόβλημα. Απο εκεί και πέρα λογικά θα σου προτείνουν να το πας σε κάποιο μαγαζί εδώ και να καλύψουν το κόστος αν είναι λογικό ή να το στείλεις Κίνα για επισκευή και να σου πληρώσουν τα μεταφορικά ή να σου δώσουν κάποιο partial refund. Τώρα εξαρτάται τι θες και εσύ και πόσο κόστισε το κινητό, οπότε τους προτείνεις και εσύ τι θες.

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CRR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Θελω να ρωτήσω σας παρακαλώ κατι . Σε περίπτωση βλάβης μη επισκευασιμης κινητού τηλεφώνου, αγορασμενου από το banggood το Φεβρουάριο 2017, τι αξιώσεις μπορώ να έχω από αυτούς; Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Να σημειώσω ότι το τηλέφωνο σταμάτησε εντελώς ξαφνικά να λειτουργεί, χωρίς πτώση ή ο,τιδηποτε άλλο.

Ευχαριστώ.

 

Τι βλαβη θα μπορουσε να ειναι η οποια δεν ειναι επισκευασιμη; Γιατι ετσι οπως τα λες, μπορει να λειτουργει αλλα να μην ανοιγει η οθονη ή να μην κανει boot .

Και στις δυο περιπτωσεις η βλαβη ειναι επισκευασιμη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

Είχα παραγγείλει ένα κινητό από το tomtop και έλεγε payment processing και αργότερα μου στείλανε email ότι θέλουν να τους στείλω σε φωτογραφία την πιστωτική μου κάρτα (και από τις δύο πλευρές).. η ερώτηση είναι : 1. Λέτε να έχουν τραβήξει ήδη τα λεφτά μου;;

2. Είναι σωστό αυτό που ζητάει ή όχι;;

Παρακαλώ απαντήστε μου ευχαριστωω πολυυ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

Είχα παραγγείλει ένα κινητό από το tomtop και έλεγε payment processing και αργότερα μου στείλανε email ότι θέλουν να τους στείλω σε φωτογραφία την πιστωτική μου κάρτα (και από τις δύο πλευρές).. η ερώτηση είναι : 1. Λέτε να έχουν τραβήξει ήδη τα λεφτά μου;;

2. Είναι σωστό αυτό που ζητάει ή όχι;;

Παρακαλώ απαντήστε μου ευχαριστωω πολυυ

 

Δεν νομιζω να εστειλες...........:blink:

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έστειλα..γι'αυτό ρωτάω

Εάν μου τραβηξαν τα χρήματα γιατί στην αρχή είχα γράψει τα στοιχεία απλά της κάρτας μου..και μετά μου στείλανε αυτό το μήνυμα (και δεν έστειλα κάποια φωτογραφία)

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έστειλα..γι'αυτό ρωτάω

Εάν μου τραβηξαν τα χρήματα γιατί στην αρχή είχα γράψει τα στοιχεία απλά της κάρτας μου..και μετά μου στείλανε αυτό το μήνυμα (και δεν έστειλα κάποια φωτογραφία)

τα μαγαζιά δεν ζητούν ποτέ φωτογραφία της κάρτας.

Αυτά τα κάνουν hackers .στέλνουν ένα mail με το λογότυπο μιας τράπεζας ή ενός μαγαζιού και όποιος δώσει τα στοιχεία της κάρτας του,η συνέχεια είναι αυτονόητη .

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Παλιά τα κάνανε :lol:

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την στιγμή που έχω δώσει μόνο τα στοιχεία της κάρτας και όχι σε φωτογραφία τα έχουν πάρει τα λεφτά;

 

Εχεις δωσει και τον 3ψηφιο στην πισω μερια της καρτας??

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Ναι(αλλά όχι σε φωτογραφία)

 

Καλα σοβαρα τωρα........το ιδιο ειναι.

Εαν καποιος ξερει αυτα τα νουμερα κανει οτι αγορες θελει.

Πανε στην τραπεζα και αλλαξε καρτα καλυτερα.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Καλα σοβαρα τωρα........το ιδιο ειναι.

Εαν καποιος ξερει αυτα τα νουμερα κανει οτι αγορες θελει.

Πανε στην τραπεζα και αλλαξε καρτα καλυτερα.

 

Στο ALI εάν δεν δώσεις αριθμό δεν ψωνίζεις, όπως και στα άλλα όταν δεν χρησιμοποιείς paypal ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Αλλα όταν μου στείλανε το μήνυμα για να τους στείλω σε φωτογραφία την πιστωτική μου κάρτα είπαν και αυτό : If the order did not confirm timely in about 5 to 7 days. It would automatic canceled by system.

If you has verified your payment before, please do reply the email to tell us.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...