Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σίγουρα πράγματα (και off topic)

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Έχω κάνει μια παραγγελία από gearbest, και στο track checker φαίνεται να ήρθε Ελλάδα από τις 5 Οκτωβρίου .

Συμβολικά βρίσκεται 42 μέρες στο δρόμο.

αν πάρω τηλέφωνο στο ταχυδρομείο της περιοχής μου θα ξέρουν να με ενημερώσουν ?

 

Εισαι εκτος νηματος, αλλα μια που το ανεφερες....

αν ειναι τοσες πολλες να ετοιμαστεις για τον τελωνη.

Οσα αντικειμενα αργουν τοσο πολυ, ειναι σχεδον σιγουρο οτι πιαστηκαν τελωνειο.

Και μην μπαινεις στο κοπο να τους παρεις τηλεφωνο θα εκνευριστεις.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ YESO521. ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ 5 ΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΧΡΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΓΕΙ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ XIAOMI ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΑΠΕΝΕΓΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ FIND MY DEVICE ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΜΟΥ. ΠΕΡΑΣΑΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΥΤΕ ΤΟ paypal ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ; ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ YESO521. ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ 5 ΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΧΡΗΣΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΓΕΙ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ XIAOMI ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΑΠΕΝΕΓΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟ FIND MY DEVICE ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΜΟΥ. ΠΕΡΑΣΑΝ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΥΤΕ ΤΟ paypal ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ; ΜΑΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ

 

Γιατι δεν ρωτησες στο ελληνικο φορουμ για Χιαομι; Τα παιδια ξερουν απ εξω τα παντα για Χιαομι, Θα εβρισκες λυση στο προβλημα σου. Στου αδελφου μου δεν ανοιγε, και ηταν θεμα λογισμικου, και τα παιδια με βοηθησαν.

Τωρα το εστειλες εξω, χωρις ελπιδα να το ξαναπαρεις πισω.

Τουλαχιστον εχεις τις αποδειξεις απο το ταχυδρομειο; Να φανταστω το εστειλες συστημενο; ενηρωσες το Paypal οτι θα το στειλεις σε αυτους, μηπως και ετσι βρεις ακρη;

 

ΥΓ Μην γραφεις με κεφαλαια

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν ρωτησες στο ελληνικο φορουμ για Χιαομι; Τα παιδια ξερουν απ εξω τα παντα για Χιαομι, Θα εβρισκες λυση στο προβλημα σου. Στου αδελφου μου δεν ανοιγε, και ηταν θεμα λογισμικου, και τα παιδια με βοηθησαν.

Τωρα το εστειλες εξω, χωρις ελπιδα να το ξαναπαρεις πισω.

Τουλαχιστον εχεις τις αποδειξεις απο το ταχυδρομειο; Να φανταστω το εστειλες συστημενο; ενηρωσες το Paypal οτι θα το στειλεις σε αυτους, μηπως και ετσι βρεις ακρη;

 

Μίλησα και με τα παιδιά στο σιτε. Κάηκε η μητρική του κινητού. Σπάνιο να γίνει και όμως έγινε σε μένα. Μίλησα και με PayPal αλλά είχε περάσει το όριο των 180 ημερών. Τελικά χθες βράδυ μου έστειλαν μήνυμα με tracking number. Έφυγε πριν 5 από τα χέρια τους. Ελπίζω να το παραλάβω σύντομα και να είναι όντως καλά επισκευασμενο. Τα τελευταία 3 χρόνια μόνο με xiaomi ασχολούμαι και με τα παιδιά του σιτε υπάρχει πολύ καλή συνεννόηση και σε βοηθούν σε ότι πρόβλημα προκύψει.

Link to comment
Share on other sites

Στο xiaomi. gr είναι πολύ συνεργασιμοι!!!

προσωπικο μου: LeEco pro3 x722

εργασιας : Bluboo Picasso

Alfa Romeo 156 - Gibson Thunderbird

Link to comment
Share on other sites

Εχεις μηπως παραγγειλει κανεις απο spemall? εχει επιλογη για eu express και εγγυάται 100% τελωνειο οπως λεει.. το δοκιμασε κανεις? ειναι οκ? μηπως ξερετε κάποιο άλλο κατάστημα που να μπορω να βρω το xiaomi mi5s σε ασημι η γκρι με τριγωνικη αποστολή? ευχαριστώ πολύ
Link to comment
Share on other sites

Εχεις μηπως παραγγειλει κανεις απο spemall? εχει επιλογη για eu express και εγγυάται 100% τελωνειο οπως λεει.. το δοκιμασε κανεις? ειναι οκ? μηπως ξερετε κάποιο άλλο κατάστημα που να μπορω να βρω το xiaomi mi5s σε ασημι η γκρι με τριγωνικη αποστολή? ευχαριστώ πολύ

 

Ανάλογα πιο θες, το 4/64 το χει το banggood με τριγωνική στα 310 σύνολο με τα μεταφορικά.

Το spemall δε το χω δοκιμάσει ποτέ μου αλλά αν έχει πολύ καλύτερη τιμή στο ίδιο προιόν και έχεις συνομιλία μαζί τους που σου υπόσχονται 100% χωρίς τελωνείο αξίζει μια δοκιμή, πάντα με paypal.

Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα πιο θες, το 4/64 το χει το banggood με τριγωνική στα 310 σύνολο με τα μεταφορικά.

Το spemall δε το χω δοκιμάσει ποτέ μου αλλά αν έχει πολύ καλύτερη τιμή στο ίδιο προιόν και έχεις συνομιλία μαζί τους που σου υπόσχονται 100% χωρίς τελωνείο αξίζει μια δοκιμή, πάντα με paypal.

 

φιλε adversus ευχαριστώ για την απαντηση.. νομιζω οτι μιλας για το mi5s plus γιατι δεν υπαρχειτο απλο mi5s σε εκδοση 4/64..μπορεις να παραθεσεις ενα λινκ παρακαλω?

Link to comment
Share on other sites

φιλε adversus ευχαριστώ για την απαντηση.. νομιζω οτι μιλας για το mi5s plus γιατι δεν υπαρχειτο απλο mi5s σε εκδοση 4/64..μπορεις να παραθεσεις ενα λινκ παρακαλω?

 

Χίλια συγγνώμη αλλά δεν είχα πιεί καφέ και δεν είδα ότι θες το απλό :D

Μετά υπάρχει και στο ali με τριγωνική με dhl

Link to comment
Share on other sites

Χίλια συγγνώμη αλλά δεν είχα πιεί καφέ και δεν είδα ότι θες το απλό :D

Μετά υπάρχει και στο ali με τριγωνική με dhl

 

Ο παραπάνω πωλητης με ποια επιλογη στελνει tax free? εχει aliexpress standard shipping και dhl.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια σκεφτομαι να παρω ενα κινητο απο banggood......η επιλογη priority direct mail ειναι τριγωνικη και δε περναει τελωνειο?
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια σκεφτομαι να παρω ενα κινητο απο banggood......η επιλογη priority direct mail ειναι τριγωνικη και δε περναει τελωνειο?

 

Μεχρι στιγμης τα δεδομενα αυτα δειχνουν

Link to comment
Share on other sites

Ο παραπάνω πωλητης με ποια επιλογη στελνει tax free? εχει aliexpress standard shipping και dhl.

Dhl, δες τι γράφει σε αυτό το product description

http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Dhl, δες τι γράφει σε αυτό το product description
Μόνο που έχει 3 χώρες που αναφέρει εκεί.

 

Unleashed by ONEPLUS 3T rooted

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Το διαβασα αλλα δεν ειδα πουθενα να λεει tax free..

 

Στη περιγραφή του πωλητή αν δεις το αναφέρει με banner ότι με dhl θα είναι tax free

 

 

 

Το Gear πάντως κλασικά εκεί που λες, βρε λες να έφτιαξαν, πάλι τα ίδια.

Προπαραγγελία στις 6/10 για κάτι που θα ξεκινούσε στις 20, 3 ημέρες τώρα ζητάω refund στο wallet έστω για να παραγγείλω άλλο μιας και το 20/10 έγινε 20/11 κι ακόμα κάνουν το refund.... Σήμερα κι όλας μου ζήτησαν να περιμένω άλλες 3 εργάσιμες για το refund γιατί έχουν πολύ δουλειά οι καημένοι και είναι χρονοβόρο το refund στο WALLET τους.

 

Ήθελα να ξέρα, δε κοιτάν καν τουλάχιστον σε ποιον τα λένε αυτά; 35 παραγγελίες έχω στο site τους και ακόμα διαβάζω τις ίδιες ανόητες δικαιολογίες.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Θελω να ρωτήσω σας παρακαλώ κατι . Σε περίπτωση βλάβης μη επισκευασιμης κινητού τηλεφώνου, αγορασμενου από το banggood το Φεβρουάριο 2017, τι αξιώσεις μπορώ να έχω από αυτούς; Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Να σημειώσω ότι το τηλέφωνο σταμάτησε εντελώς ξαφνικά να λειτουργεί, χωρίς πτώση ή ο,τιδηποτε άλλο.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Στη περιγραφή του πωλητή αν δεις το αναφέρει με banner ότι με dhl θα είναι tax free

 

 

 

Το Gear πάντως κλασικά εκεί που λες, βρε λες να έφτιαξαν, πάλι τα ίδια.

Προπαραγγελία στις 6/10 για κάτι που θα ξεκινούσε στις 20, 3 ημέρες τώρα ζητάω refund στο wallet έστω για να παραγγείλω άλλο μιας και το 20/10 έγινε 20/11 κι ακόμα κάνουν το refund.... Σήμερα κι όλας μου ζήτησαν να περιμένω άλλες 3 εργάσιμες για το refund γιατί έχουν πολύ δουλειά οι καημένοι και είναι χρονοβόρο το refund στο WALLET τους.

 

Ήθελα να ξέρα, δε κοιτάν καν τουλάχιστον σε ποιον τα λένε αυτά; 35 παραγγελίες έχω στο site τους και ακόμα διαβάζω τις ίδιες ανόητες δικαιολογίες.

Κατανοώ ότι επείγεσαι, αλλά το ίδιο καταλαβαίνουν κι αυτοί. Και το εκμεταλλεύονται. Εσύ πλήρωσες πριν από 1 μήνα κι αυτοί παίζουν μπάλα με τα λεφτά σου και μαζεύουν ζήτηση, για να δώσουν παραγγελία χοντρικής και να πετύχουν καλύτερη τιμή. Στο μεταξύ, παρελκύουν τα πράγματα. Ξέρουν ότι από ένα σημείο και μετά, τα αιτήματα για refund θα τείνουν να εξισωθούν με τις νέες παραγγελίες (και τότε μάλλον θα δώσουν την παραγγελία). Τα αιτήματα για refund τα διαχειρίζονται χρονοτριβώντας πάλι, για να ωθήσουν αρκετούς πελάτες να δεχτούν refund στο wallet τους. Έτσι, πετυχαίνουν να ακυρώσουν την κάλυψη του paypal προς τον αγοραστή, εξασφαλίζουν ζήτηση για τα προϊόντα τους και το χρήμα φυσικά, πουλώντας... wallet τελικά.

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να σε επηρεάσω, αλλά με την αφορμή του ποστ σου, γιατί θεωρώ καλό να συζητάμε και για τέτοια πράγματα, ως καταναλωτές. Για το κατάστημα, πέραν των παραπάνω, η επιλογή του wallet από τον καταναλωτή είναι ψήφος εμπιστοσύνης και επιβράβευση της τακτικής τους. Το ξέρουν ότι λένε ανοησίες, το ξέρουν ότι επαναλαμβάνονται, ξέρουν αν είσαι καλός πελάτης, αλλά κυρίως ξέρουν ότι με το wallet δε θα σε χάσουν από πελάτη και ότι θα μπορούν να συνεχίσουν να σε αντιμετωπίζουν όπως θέλουν πλέον, αφού το wallet είναι ένα δικό τους "νόμισμα", χωρίς αντίκρυσμα και χωρίς δικαιώματα εκτός καταστήματος (και εντός ίσως).

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Κατανοώ ότι επείγεσαι, αλλά το ίδιο καταλαβαίνουν κι αυτοί. Και το εκμεταλλεύονται. Εσύ πλήρωσες πριν από 1 μήνα κι αυτοί παίζουν μπάλα με τα λεφτά σου και μαζεύουν ζήτηση, για να δώσουν παραγγελία χοντρικής και να πετύχουν καλύτερη τιμή. Στο μεταξύ, παρελκύουν τα πράγματα. Ξέρουν ότι από ένα σημείο και μετά, τα αιτήματα για refund θα τείνουν να εξισωθούν με τις νέες παραγγελίες (και τότε μάλλον θα δώσουν την παραγγελία). Τα αιτήματα για refund τα διαχειρίζονται χρονοτριβώντας πάλι, για να ωθήσουν αρκετούς πελάτες να δεχτούν refund στο wallet τους. Έτσι, πετυχαίνουν να ακυρώσουν την κάλυψη του paypal προς τον αγοραστή, εξασφαλίζουν ζήτηση για τα προϊόντα τους και το χρήμα φυσικά, πουλώντας... wallet τελικά.

Τα παραπάνω δεν τα γράφω για να σε επηρεάσω, αλλά με την αφορμή του ποστ σου, γιατί θεωρώ καλό να συζητάμε και για τέτοια πράγματα, ως καταναλωτές. Για το κατάστημα, πέραν των παραπάνω, η επιλογή του wallet από τον καταναλωτή είναι ψήφος εμπιστοσύνης και επιβράβευση της τακτικής τους. Το ξέρουν ότι λένε ανοησίες, το ξέρουν ότι επαναλαμβάνονται, ξέρουν αν είσαι καλός πελάτης, αλλά κυρίως ξέρουν ότι με το wallet δε θα σε χάσουν από πελάτη και ότι θα μπορούν να συνεχίσουν να σε αντιμετωπίζουν όπως θέλουν πλέον, αφού το wallet είναι ένα δικό τους "νόμισμα", χωρίς αντίκρυσμα και χωρίς δικαιώματα εκτός καταστήματος (και εντός ίσως).

Είναι τόσο μεγάλη ανάγκη, ώστε να δεχτείς refund στο wallet τους; Κατά τη γνώμη μου, είναι η χειρότερη επιλογή.

 

Δε διαφωνώ σε τίποτα απ'όσα έγραψες, έχεις δίκιο.

Το θέμα μου όμως στην προκειμένη δεν είναι ότι άλλαξαν την ημερομηνία 3 φορές, τα χω ξαναπεράσει αυτά με τα pre-sale τόσες φορές και ξέρω πως 1/100 κι αν θα πέσει μέσα ο κινέζος στην εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής στα pre-sale. Το θέμα μου είναι ενώ ξέρουν πως είσαι πελάτης τόσο καιρό, με καμιά 20ριά tickets ( μπορεί και παραπάνω, άρα έχεις ξαναζήσει τα ίδια κι άλλες φορές ) σου λένε ακόμα άλλα ο ένας κι άλλα ο άλλος υπάλληλος. Χθες στο live chat είπαν θα γίνει το refund σε 24 ώρες, ρώτησα αν θα το χω σήμερα μιας και συνήθως υπολογίζουν σε εργάσιμες ημέρες/ώρες και είπε ναι. Σήμερα απάντησε ο άλλος ότι πρέπει να περιμένω 3 ημέρες γιατί έχουν πολύ δουλειά λόγω των προσφορών.

 

Όσο για το refund στο wallet αν και συμφωνώ σε αυτό που είπες, στη περίπτωση μου είναι one way only. Θέλω να πάρω κάτι ( πλέον κάτι παρεμφερές μιας και το άλλο δε θα γίνει ποτέ διαθέσιμο ) που μόνο το gearbest μπορεί να με εξυπηρετήσει, σε όσους το χω ζητήσει το αρνούνται οπότε απλά ανέχομαι το ελεεινό after-sale support τους.

 

Όσο για το αν χάνεις το buyer protection επειδή πήρες refund στο wallet, επέτρεψε με να διαφωνήσω. Έχω πάρει refund απ'το gearbest σε παραγγελία που είχα πάρει refund στο wallet. Με τα λεφτά στο wallet είχα κάνει ξανά παραγγελία η οποία ήρθε DOA, αφου τους έστειλα πίσω το προιόν ξανά χρονοτριβούσαν 2 μήνες με τα κλασικά ''δεν ήρθε κάτι'' , '' σε 2 ημέρες θα πάμε να το παραλάβουμε'' κτλπ κι αφού νευρίασα έκανα dispute στην αρχική συναλλαγή. Έβαλε το gear ( λογικά) πληροφορίες ότι είχα πάρει refund στο wallet και μου ζητήθηκε να απαντήσω, έγραψα τι έγινε και έβαλα το tracking number της επιστροφής του πακέτου και δικαιώθηκα.

Δε νομίζω να επιτρέπει το paypal διάφορα refund εκτος της δικής του πλατφόρμας.

Link to comment
Share on other sites

Δε διαφωνώ σε τίποτα απ'όσα έγραψες, έχεις δίκιο.

Το θέμα μου όμως στην προκειμένη δεν είναι ότι άλλαξαν την ημερομηνία 3 φορές, τα χω ξαναπεράσει αυτά με τα pre-sale τόσες φορές και ξέρω πως 1/100 κι αν θα πέσει μέσα ο κινέζος στην εκτιμώμενη ημερομηνία αποστολής στα pre-sale. Το θέμα μου είναι ενώ ξέρουν πως είσαι πελάτης τόσο καιρό, με καμιά 20ριά tickets ( μπορεί και παραπάνω, άρα έχεις ξαναζήσει τα ίδια κι άλλες φορές ) σου λένε ακόμα άλλα ο ένας κι άλλα ο άλλος υπάλληλος. Χθες στο live chat είπαν θα γίνει το refund σε 24 ώρες, ρώτησα αν θα το χω σήμερα μιας και συνήθως υπολογίζουν σε εργάσιμες ημέρες/ώρες και είπε ναι. Σήμερα απάντησε ο άλλος ότι πρέπει να περιμένω 3 ημέρες γιατί έχουν πολύ δουλειά λόγω των προσφορών.

 

Όσο για το refund στο wallet αν και συμφωνώ σε αυτό που είπες, στη περίπτωση μου είναι one way only. Θέλω να πάρω κάτι ( πλέον κάτι παρεμφερές μιας και το άλλο δε θα γίνει ποτέ διαθέσιμο ) που μόνο το gearbest μπορεί να με εξυπηρετήσει, σε όσους το χω ζητήσει το αρνούνται οπότε απλά ανέχομαι το ελεεινό after-sale support τους.

 

Όσο για το αν χάνεις το buyer protection επειδή πήρες refund στο wallet, επέτρεψε με να διαφωνήσω. Έχω πάρει refund απ'το gearbest σε παραγγελία που είχα πάρει refund στο wallet. Με τα λεφτά στο wallet είχα κάνει ξανά παραγγελία η οποία ήρθε DOA, αφου τους έστειλα πίσω το προιόν ξανά χρονοτριβούσαν 2 μήνες με τα κλασικά ''δεν ήρθε κάτι'' , '' σε 2 ημέρες θα πάμε να το παραλάβουμε'' κτλπ κι αφού νευρίασα έκανα dispute στην αρχική συναλλαγή. Έβαλε το gear ( λογικά) πληροφορίες ότι είχα πάρει refund στο wallet και μου ζητήθηκε να απαντήσω, έγραψα τι έγινε και έβαλα το tracking number της επιστροφής του πακέτου και δικαιώθηκα.

Δε νομίζω να επιτρέπει το paypal διάφορα refund εκτος της δικής του πλατφόρμας.

Αυτό με τα bold, πραγματικά δεν το έχω ξανακούσει και είναι χρησιμότατο, που το ανέφερες! Αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, καλό είναι να το ξέρουμε (γιατί λογικά θα έχουν χάσει πολλοί χρήματα έτσι, πιστεύοντας τις απαντήσεις περί πολιτικής του καταστήματος).

Καλό βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τα bold, πραγματικά δεν το έχω ξανακούσει και είναι χρησιμότατο, που το ανέφερες! Αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, καλό είναι να το ξέρουμε (γιατί λογικά θα έχουν χάσει πολλοί χρήματα έτσι, πιστεύοντας τις απαντήσεις περί πολιτικής του καταστήματος).

Καλό βράδυ.

 

100% σίγουρα δε το ξέρω, απλά προσωπική εμπειρία μια μόνο μια φορά. ( κι ελπίζω τελευταία )

Απλά κι απο άποψη λογικής να το δεις, το refund πρέπει να γίνει στη μέθοδο πληρωμής για να θεωρηθεί ολοκληρωμένη η συναλλαγή. Το wallet το προσθέτουν μόνοι τους, δεν φαίνεται πουθενά στη συναλλαγή του paypal γι'αυτό και έχεις την δυνατότητα για dispute ( στην ολοκληρωμένη συναλλαγή που έχεις πάρει refund μέσα απ'το σύστημα του paypal δεν υπάρχει επιλογή για dispute ).

Η ουσία είναι ότι gear ήταν έτσι, είναι έτσι και δε θα φτιάξει ποτέ πραγματικά. Τουλάχιστον άλλα sites έχουν τις περιόδους ή είχαν τις περιόδους τους.

Καλό βράδυ και σε σένα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Θελω να ρωτήσω σας παρακαλώ κατι . Σε περίπτωση βλάβης μη επισκευασιμης κινητού τηλεφώνου, αγορασμενου από το banggood το Φεβρουάριο 2017, τι αξιώσεις μπορώ να έχω από αυτούς; Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Να σημειώσω ότι το τηλέφωνο σταμάτησε εντελώς ξαφνικά να λειτουργεί, χωρίς πτώση ή ο,τιδηποτε άλλο.

Ευχαριστώ.

 

Έχεις εγγύηση, δεν πέρασε ούτε χρόνος. Καταρχήν επικοινώνησε άμεσα μαζί τους. Θα σου ζητήσουν αρχικά βίντεο να δείξεις το πρόβλημα. Απο εκεί και πέρα λογικά θα σου προτείνουν να το πας σε κάποιο μαγαζί εδώ και να καλύψουν το κόστος αν είναι λογικό ή να το στείλεις Κίνα για επισκευή και να σου πληρώσουν τα μεταφορικά ή να σου δώσουν κάποιο partial refund. Τώρα εξαρτάται τι θες και εσύ και πόσο κόστισε το κινητό, οπότε τους προτείνεις και εσύ τι θες.

 

Στάλθηκε από το HUAWEI CRR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Θελω να ρωτήσω σας παρακαλώ κατι . Σε περίπτωση βλάβης μη επισκευασιμης κινητού τηλεφώνου, αγορασμενου από το banggood το Φεβρουάριο 2017, τι αξιώσεις μπορώ να έχω από αυτούς; Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Να σημειώσω ότι το τηλέφωνο σταμάτησε εντελώς ξαφνικά να λειτουργεί, χωρίς πτώση ή ο,τιδηποτε άλλο.

Ευχαριστώ.

 

Τι βλαβη θα μπορουσε να ειναι η οποια δεν ειναι επισκευασιμη; Γιατι ετσι οπως τα λες, μπορει να λειτουργει αλλα να μην ανοιγει η οθονη ή να μην κανει boot .

Και στις δυο περιπτωσεις η βλαβη ειναι επισκευασιμη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

Είχα παραγγείλει ένα κινητό από το tomtop και έλεγε payment processing και αργότερα μου στείλανε email ότι θέλουν να τους στείλω σε φωτογραφία την πιστωτική μου κάρτα (και από τις δύο πλευρές).. η ερώτηση είναι : 1. Λέτε να έχουν τραβήξει ήδη τα λεφτά μου;;

2. Είναι σωστό αυτό που ζητάει ή όχι;;

Παρακαλώ απαντήστε μου ευχαριστωω πολυυ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...