Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

 

Σοβαρολογώντας, φυσικά από το Vickmall. Εκτός αν παίρνεις ψιλοπράματα και δεν σε νοιάζει αν χάσεις 5-10 ευρώ. Αν όμως παίρνεις πράματα αξίας, θέλεις να έχεις να κάνεις με κάποιον υπεύθυνο, ο οποίος δεν θα σου κάνει τον Κινέζο αν χρειαστείς εγγύηση (ή οτιδήποτε άλλο) σε 12 μήνες.

 

Ενδεικτικό της προσοχής στις ανάγκες του πελάτη και πόσο νοιάζεται είναι το ακόλουθο....

 

 

Όπως ας πούμε ότι μία φορά χρειάστηκε να βοηθήσουν μαζικά πελάτες και το μόνο που είπαν είναι να κάνουν dispute και να περιμένουν το paypal να τους δικαιώσει κι όχι άμεση επιστροφή χωρίς πολλά πολλά ( ήταν απ'τα πράγματα που άκουγα ότι κάνει σε αντίθεση με άλλα sites όταν έλεγα προβλήματα με refunds )...

Καλό το vickmall αλλά μην το θεοποιείτε, ο μόνος λόγος που βοήθαει πιο άμεσα και σίγουρα από τους άλλους είναι ακριβώς ο λόγος ότι έχουν λιγότερα περιστατικά μιας και έχουν λιγότερες πωλήσεις. Όταν τυχαίνει πρόβλημα, ένα ακόμα κινεζομάγαζο με λίγο περισσότερη προσοχή είναι μιας και ο κάθε πελάτης γι'αυτούς είναι πολύτιμος.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ειδικά αν είναι για φίλο πάνε vickmall. Αν ήταν για σένα να το έπαιρνες από όπου ναναι, αλλά 1% να γίνει κάτι στο κινητό (και ειδικά μετά από 2 μήνες) στο vickmall θα έχεις ήσυχο το κεφάλι σου. Στο Gearbest θα το παίζουν "κινέζοι" και θα αισθάνεσαι και υποχρεωμένος στο φίλο.. Έχω πάρει άπειρες φορές από gearbest αλλά 1 φορά πήρα κάτι για φίλο και περιμέναμε 4 μήνες για να πάρουμε πίσω τα λεφτά από paypal. Συνεχίζω όμως και ψωνίζω κανονικά για μικροπράγματα.

 

Exω αγοράσει αρκετές συσκευές από το gearbest και το μόνο μου παράπονο είναι η ανύπαρκτη συσκευασία (σε ένα απλό λευκό φάκελλο) αλλά συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Μίλησα και με εναν φίλο μου που αγόρασε το ίδιο κινητό απο vickmall, και είναι ευχαριστημένος. Οπότε καταλήγω εκεί.
Link to comment
Share on other sites

Όπως ας πούμε ότι μία φορά χρειάστηκε να βοηθήσουν μαζικά πελάτες και το μόνο που είπαν είναι να κάνουν dispute και να περιμένουν το paypal να τους δικαιώσει κι όχι άμεση επιστροφή χωρίς πολλά πολλά ( ήταν απ'τα πράγματα που άκουγα ότι κάνει σε αντίθεση με άλλα sites όταν έλεγα προβλήματα με refunds )...

Κάνουν refund όποτε έχουν υπαιτιότητα, π.χ. πρόβλημα διαθεσιμότητας. Το ότι πέρασε ο μήνας και το δέμα που έστειλαν δεν έφτασε δεν είναι λόγος refund, όπως ούτε ότι το tracking του ξένου ή ελληνικού ταχυδρομείου δεν αναφέρει σωστά δεδομένα. Τα δέματα κάποιες φορές μπορεί να αργήσουν σημαντικά περισσότερο.

Υπάρχει και η περίπτωση να χαθούν. Η διαδικασία εκεί είναι πιο σύνθετη καθώς εμπλέκονται τα ταχυδρομεία τα οποία θα πρέπει να βρουν τι έγινε, αλλά (όπως ανέφερα πιο πίσω μια περίπτωσή μου) δεν κάνουν την δουλειά τους και στην ουσία μόνο λένε να περιμένεις. Συνήθως φτάνουν με καθυστέρηση.

Όμως για όσα ατυχήσουν και απολεσθούν, εκεί είναι ρόλος του Paypal ως 3η έμπιστη οντότητα (μεσάζοντας) που εξασφαλίζει τα χρήματα του αγοραστή αλλά και κάνει εφικτή την μερικώς αποζημίωση του πωλητή από την ασφάλιση των δεμάτων. Είναι παλιοπερίπτωση, συμβαίνει σπανίως, αλλά συμβαίνει. Τα μαγαζιά φοβούνται το dispute όπως ο διάολος το λιβάνι, μα το Vickmall το προσκαλεί ώστε οι πελάτες του να νοιώθουν εξασφαλισμένοι. Πόσα άλλα κατάστημα το κάνουν;

 

Καλό το vickmall αλλά μην το θεοποιείτε

Ναι, δεν είναι άψογο, έχει κουσούρια. Δεν έχει πολύ τακτοποιημένο κατάλογο, δεν έχει την τεράστια ποικιλία των μεγάλων, δεν έχει realtime επικοινωνία, δεν έχει απόκριση εντός ελαχίστων ωρών.

Άλλα όταν υπάρχει πρόβλημα, βοηθούν να λυθεί αντί να κάνουν τον Κινέζο. Για οποιονδήποτε λόγο το κάνουν, ως πελάτης με νοιάζει ότι αυτοί το κάνουν.

Edited by talos_2002

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Τα μαγαζιά φοβούνται το dispute όπως ο διάολος το λιβάνι, μα το Vickmall το προσκαλεί ώστε οι πελάτες του να νοιώθουν εξασφαλισμένοι. Πόσα άλλα κατάστημα το κάνουν;

 

 

 

Καταρχήν υπαιτιότητα δεν είναι μόνο η έλλειψη διαθεσιμότητας.

Και μιας και ρώτησες, Banggood και fasttech, και σε συστημένο εαν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και χαθεί refund από μόνοι τους σε 2-3 εργάσιμες χωρίς να κάνεις dispute κτλπ και απλά σου ζητάνε να μην το παραλάβεις εαν φτάσει κάποτε. ( ειδικά στο bang είχα ζητήσει στις 40 ημέρες να με ενημερώσουν εαν μάθουν κάποιο νέο και μου έστειλαν στις 43 ημέρες ότι δεν έχουν μάθει ακόμα και πρότειναν refund ή resend για αγορά 140$ κι απλά ζήτησαν να μην παραλάβω το 1ο εαν έρθει κάποτε , στο fast χρειάστηκε να ρωτήσω 2 φορές μόνος μου για να μου πουν σκέτο για refund )

Το ότι εμπλέκονται ταχυδρομεία, αεροπλάνα, τρένα και οτιδήποτε άλλο είναι θέμα του πωλητή. Αυτός πρέπει να βρει την άκρη και να μην αφήσει στο περίμενε τον αγοραστή.

Δεν νιώθω εξασφαλισμένος όταν με αφήνεις στην κρίση του paypal ( μιας και αυτό διάβασα στα σχόλια του vick ), δηλαδή αν το paypal κάνει απ'τα συχνά λάθη του ( ναι ναι το paypal κάνει λάθη και πολλά μάλιστα ) και δεν με δικαιώσει τι γίνεται;

 

υγ: Δεν λέω σαφώς ότι δεν είναι καλό site, απ'τα καλύτερα που έχουν μείνει είναι απλά μην πεταγώμαστε να το υπερασπιζόμαστε απέναντι σε δυσαρεστημένους αγοραστές. Τόσα έχει ακούσει το gear και το κάθε gear όταν φταίει ( και είναι πάρα πολλές οι φορές ) κι ακόμα εδώ μένουν, δεν θας μας φύγει το vickmall κι αν φύγει απλά σημαίνει ότι τόσο τράβηξε η καλή του εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Ενα καταστημα δεν μπορει να χρεωθει την χασουρα απο ενα χαμενο δεμα ,αυτο ειναι θεμα της ταχυδρομικης.

Αυτο που μαλλον συμβαινει ειναι οτι η singapore post για να επιστρεψει το ποσο που αξιζει το αντικειμενο στον αποστολεα θελει μια αποδειξη απο το paypal οτι για το δεμα ουτο η αρχικη πληρωμη εχει επιστραφει στον αγοραστη ,για αυτο το vickmall ζηταει να γινεται dispute.

Για την singapore post το σημαντικο ΔΕΝ ειναι αν πρεπει να αποζημιωσει την μια αποστολη που χαθηκε αλλα το να δημιουργησει κανονες που να μην επιτρεπουν την καταχρηση αυτης της πολιτικης ,με λιγα λογια να μην την πιανουν κοροιδο και βγαζουν λεφτα εις βαρος της.

Link to comment
Share on other sites

To Gearbest και Everbuying δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρομοιάζουν μερικοί. (Το Everbuying είναι λίγο καλύτερο στην επικοινωνία καθώς απαντάει πιο άμεσα).

Απλά θέλουν προσοχή στην αγορά. Ρωτάτε πάντα πριν αγοράσετε αν το προϊόν που θέλετε είναι σε στοκ και αν απαντήσουν ναι αγοράστε αμέσως. Εγώ έτσι ποτέ δεν είχα πρόβλημα, ακόμα και σε αγορές με περισσότερα είδη από ένα στο ίδιο πακέτο. Έστελναν σε 2 μέρες το πακέτο. Επίσης να τους ζητάτε ό,τι άλλο θέλετε για την παραγγελία. Δεν έχω δοκιμάσει το after sales των Gearbest και Everbuying (του Vickmall το έχω δοκιμάσει και ήταν μια χαρά) αλλά έχουν πολύ καλές τιμές συν το ότι δίνουν καλούς bonus points.

Άλλωστε αγοράζουμε από Κίνα για να γλιτώσουμε λεφτά και αυτά τα καταστήματα το προσφέρουν αυτό.

 

Ο καθένας κοιτάει τις ανάγκες του και αγοράζει από όπου νομίζει ότι τον συμφέρει απλά μην απορρίπτετε καταστήματα χωρίς έρευνα πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

..................

 

Ο καθένας κοιτάει τις ανάγκες του και αγοράζει από όπου νομίζει ότι τον συμφέρει απλά μην απορρίπτετε καταστήματα χωρίς έρευνα πρώτα.

 

Βαλτο με ΚΕΦΑΛΑΙΑ σε παρακαλω στην πρωτη σελιδα για να κλεισει το θεμα!

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Μετο μόνο καταστημα που είχα πρόβλημα και ησαν κοπριτες ήταν το fastcardtech.

 

Gearbest, Vickmall, Everbuying,αψογοι όλοι και σε after sales.

 

(το Gearbest λίγο λιγότερο).....

Edited by celtic1453
In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Ενα καταστημα δεν μπορει να χρεωθει την χασουρα απο ενα χαμενο δεμα ,αυτο ειναι θεμα της ταχυδρομικης.

Αυτο που μαλλον συμβαινει ειναι οτι η singapore post για να επιστρεψει το ποσο που αξιζει το αντικειμενο στον αποστολεα θελει μια αποδειξη απο το paypal οτι για το δεμα ουτο η αρχικη πληρωμη εχει επιστραφει στον αγοραστη ,για αυτο το vickmall ζηταει να γινεται dispute.

Για την singapore post το σημαντικο ΔΕΝ ειναι αν πρεπει να αποζημιωσει την μια αποστολη που χαθηκε αλλα το να δημιουργησει κανονες που να μην επιτρεπουν την καταχρηση αυτης της πολιτικης ,με λιγα λογια να μην την πιανουν κοροιδο και βγαζουν λεφτα εις βαρος της.

 

Κατα τα δικά σου λεγόμενα, ποιός πρέπει να χρεωθεί την χασούρα από ένα προπληρωμένο δέμα που η ταχυδρομική δεν παραδέχεται ότι χάθηκε;

( Ενημερωτικά ρωτάω για να δω πως το χεις στο μυαλό σου χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας )

Link to comment
Share on other sites

...Τα μαγαζιά φοβούνται το dispute όπως ο διάολος το λιβάνι, μα το Vickmall το προσκαλεί ώστε οι πελάτες του να νοιώθουν εξασφαλισμένοι. Πόσα άλλα κατάστημα το κάνουν;

 

Γενικά ναι. Τα καταστήματα σαφώς και δεν θέλουν disputes/claims γιατί σίγουρα θα έχουν κάποιες επιπτώσεις. Πόσο μάλλον αν υπάρχουν μαζικές προσφυγές ταυτόχρονα.

Όμως αυτό που δεν έχουν καταλάβει μερικοί, είναι οτι το vickmall δεν "σε προσκαλεί" να κάνεις dispute με "ελαφρά τη καρδία",

απλά ελπίζει ότι ενώ είσαι σε dispute ίσως εμφανιστεί το δέμα και παραλάβεις, είτε να καταφέρει να βρεί μια άκρη με την μεταφορική. Με λίγα λόγια προσπαθεί να κερδίσει χρόνο.

Είναι όπως λες παλιοκατάσταση και σίγουρα προσπαθούν να βρούν λύση.

Γι αυτό σε άλλο θέμα, όπου μερικοί υποστήριζαν πως το κατάστημα είναι "χαρούμενο" με τα πολλαπλά disputes και μάλιστα τους "χάριζαν" και το δεύτερο κινητό αν ποτέ εμφανιζόταν, πως με αυτές τους τις πράξεις θα έβαζαν λουκέτο στο vickmall.:)

Κοινή λογική είναι, την χασούρα θα την υποστεί το κατάστημα και ελπίζω η ζημιά να μην είναι καταστροφική.

 

 

Καταρχήν υπαιτιότητα δεν είναι μόνο η έλλειψη διαθεσιμότητας.

Και μιας και ρώτησες, Banggood και fasttech, και σε συστημένο εαν σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και χαθεί refund από μόνοι τους σε 2-3 εργάσιμες χωρίς να κάνεις dispute κτλπ και απλά σου ζητάνε να μην το παραλάβεις εαν φτάσει κάποτε. ( ειδικά στο bang είχα ζητήσει στις 40 ημέρες να με ενημερώσουν εαν μάθουν κάποιο νέο και μου έστειλαν στις 43 ημέρες ότι δεν έχουν μάθει ακόμα και πρότειναν refund ή resend για αγορά 140$ κι απλά ζήτησαν να μην παραλάβω το 1ο εαν έρθει κάποτε , στο fast χρειάστηκε να ρωτήσω 2 φορές μόνος μου για να μου πουν σκέτο για refund )

Το ότι εμπλέκονται ταχυδρομεία, αεροπλάνα, τρένα και οτιδήποτε άλλο είναι θέμα του πωλητή. Αυτός πρέπει να βρει την άκρη και να μην αφήσει στο περίμενε τον αγοραστή.

Δεν νιώθω εξασφαλισμένος όταν με αφήνεις στην κρίση του paypal ( μιας και αυτό διάβασα στα σχόλια του vick ), δηλαδή αν το paypal κάνει απ'τα συχνά λάθη του ( ναι ναι το paypal κάνει λάθη και πολλά μάλιστα ) και δεν με δικαιώσει τι γίνεται;

 

υγ: Δεν λέω σαφώς ότι δεν είναι καλό site, απ'τα καλύτερα που έχουν μείνει είναι απλά μην πεταγώμαστε να το υπερασπιζόμαστε απέναντι σε δυσαρεστημένους αγοραστές. Τόσα έχει ακούσει το gear και το κάθε gear όταν φταίει ( και είναι πάρα πολλές οι φορές ) κι ακόμα εδώ μένουν, δεν θας μας φύγει το vickmall κι αν φύγει απλά σημαίνει ότι τόσο τράβηξε η καλή του εξυπηρέτηση.

 

Define "δυσαρεστημένους αγοραστές".:p

Αυτό που εννοώ, είναι οτι επειδή κάποιοι είχαν "καλομάθει" με τις παραλαβές σε 15 ημέρες, όταν καταρριφθεί ο μύθος που είχανε στο κεφάλι τους αυτόματα το κατάστημα είναι "απατεώνας και θα μας φάει τα λεφτά μας".

Θεωρώ υπαρκτό το θέμα που έχει προκύψει με την SG Post, αλλά όχι δεν θεωρώ τον 1 μήνα αναμονής λόγο για dispute "επειδή το site γραφει 25 μέρες max".

Βέβαια εκ των υστέρων προκύπτει ότι όντως κάτι τρέχει, αλλά αν παρακολουθείς το θέμα με τις αποστολές απο την αρχή, ήδη στις 15 μέρες είχαν βγεί τα παραπάνω συμπεράσματα.

Ή και παλιότερα σε παραλαβή στις 15-20 μέρες πάλι υπήρχε γκρίνια για τα ΕΛΤΑ επειδή "έχει κολλήσει μια βδομάδα στο αεροδρόμιο".:)

 

Άρα δεν θεωρώ οτι "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο."

Πολλές φορές και εμείς έχουμε μεγαλύτερες προσδοκίες απ όσο θα έπρεπε.

Συμφωνώ σε αυτό που λες για το vickmall που έχει λιγότερες πωλήσεις άρα και καλύτερη υποστήριξη, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι ο μοναδικός λόγος.

Αλλά στο κάτω κάτω, εμένα ως καταναλωτή δεν με ενδιαφέρει τι τζίρο θα κάνει το κάθε κατάστημα αλλά πώς θα με αντιμετωπίσει.

Το gearbest ή το geekbuying έχουν πολλαπλάσιο τζίρο(=μεγαλύτερο κέρδος) , άρα ας φροντίσουν να προσλάβουν παραπάνω και πιο εξειδικευμένο προσωπικό και να μην έχουν αυτό το γελοίο support.

Τους εμποδίζει κανείς;

 

Καταλαβαίνεις όμως οτι ένα μικρό κατάστημα όταν δεχτεί κάποια χτυπήματα η ζημιά που μπορεί να του προκαλέσει μπορεί να το οδηγήσει στο κλείσιμο.

Απλά λέω οτι όταν κάποιος είναι υπερβολικός στις αντιδράσεις του χωρίς λόγο, αυτό δεν προσφέρει κάτι.

Ίσα ίσα μπορεί να έχει επιπτώσεις και στους υπόλοιπους και να μας πάρει η μπάλα όλους κάποια στιγμή στο μέλλον.

Άλλωστε το vickmall δεν έχει δείξει οτι δεν συνεργάζεται.

Το θεωρώ λίγο άδικο αυτό που γίνεται τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

+1 για τα λεγόμενά σου grinder.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

@grinder

 

Ο κάθε δυσαρεστημένος πελάτης είναι το ίδιο με έναν άλλον, δεν υπάρχει ορισμός του δυσαρεστημένου πελάτη ειδικά για ένα μικρομάγαζο που το λες και μόνος σου ότι αν δεχτεί χτυπήματα ή ζημιά μπορεί να του προκαλέσουν μέχρι και κλείσιμο.

Το ότι είχαν αρχίσει από τις 15 ημέρες πάω πάσο, το θέμα είναι ότι στις 40-45 το μόνο που δίνουν είναι ένα dispute που το έκανες και μόνος σου αν ήθελες άρα δεν είναι δική τους βοήθεια.

Ναι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο και για μένα αλλά ασχέτως αν έχει ή όχι δίκιο πρέπει να του βρίσκεις λύσεις όταν είναι ολοφάνερο ότι δεν κάνει κατάχρηση ή δεν αποσκοπεί στο να σε κλέψει. ( και με αυτό εννοώ το παρών μιας και οι περισσότεροι έχουν ξεπεράσει τις 40 ημέρες αναμονής )

Την σύγκριση μικρο μάγαζου με μεγάλα μαγαζιά δεν την έκανα για να πω ότι πρέπει να με/σε ενδιαφέρει αλλά για να δείξω ότι δεν γίνεται να συγκρίνεις τον μπάμπη της γειτονιάς σου με το public και το κάθε public. Σαφώς και τα μεγάλα μαγαζιά είναι πιο δύσκολο να ανταπεξέλθουν στις τρομερά μεγάλη ζήτηση και λίγα το καταφέρνουν ( βλέπε banggood )

 

Τέλος πάντων γιατί το τραβήξαμε πολύ, το vickmall είναι απ'τις καλύτερες λύσεις που έχουμε διαθέσιμες μέχρι και σήμερα.

Ούτε το τέλειο δεν είναι, ούτε το μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τα δικά σου λεγόμενα, ποιός πρέπει να χρεωθεί την χασούρα από ένα προπληρωμένο δέμα που η ταχυδρομική δεν παραδέχεται ότι χάθηκε;

( Ενημερωτικά ρωτάω για να δω πως το χεις στο μυαλό σου χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας )

 

Η ταχυδρομικη θα παρει την χασουρα ,ο αγοραστης θα παρει τα λεφτα του πισω απο το paypal και το καταστημα απο την ταχυδρομικη.

Link to comment
Share on other sites

Πριν αγορασετε κατι παιδια θα ελεγα να ριχνετε μια ματια στις αξιολογησεις του εκαστοτε καταστηματος,πριν κανετε την οποια αγορα σας.

Ριξτε και μια ματια στο τοπικ του καταστηματος,και θα παρετε μια ιδεα σχετικα.Αποφασιστε και πραξτε.

Αυτα για τους πιο νεους,οι παλαιοτεροι εχουν πλεον αποψη για το τι συμβαινει,ρεαλιστικα μιλωντας παντα τα παραπανω γραφομενα.

Και εχοντας περασει πλεον στην 2η χιλιαδα αγορων (κινητα-tablet) απο την εξωτικη Κινα.

Και φυσικα το τελειο καταστημα,εντος και εκτος συνορων,δεν εχει ξεκινησει την λειτουργια του ακομα........:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδες,

εχω παραγγειλει απο VickMall το Xiaomi Redmi Note 3.

 

Λογω καποιου θεματος με Paypal, πληρωσα με Western Union.

Με τη κοπελα στην εταιρεια που εχουμε ανταλλαξει μυνηματα,

μου λεει οτι με την πληρωμη ειναι οκ, δεν υπαρχει κανενα θεμα.

 

Παιζει καποιο θεμα με το ταχυδρομειο γι αυτο δεν το εχω παρει ακομη μαλλον.

Ιδου τα results απο το tracking:

 

2016-03-27 10:21 Arrival at Destination Post (Country: GR)

2016-03-22 11:28 Despatched to overseas (Country code: GR)

2016-03-20 11:28 Received from Customer

Link to comment
Share on other sites

Γενναίο σε βρίσκω με την western union...Μήπως επέλεξες και dhl?

 

Αν είναι απλό ταχυδρομείο τότε λογικά θα αργήσει λίγο μέχρι να ανοιχτεί ο σάκος στο τελωνείο.

 

Sent from my Elephone P7000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To Gearbest και Everbuying δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρομοιάζουν μερικοί. (Το Everbuying είναι λίγο καλύτερο στην επικοινωνία καθώς απαντάει πιο άμεσα).

Απλά θέλουν προσοχή στην αγορά. Ρωτάτε πάντα πριν αγοράσετε αν το προϊόν που θέλετε είναι σε στοκ και αν απαντήσουν ναι αγοράστε αμέσως. Εγώ έτσι ποτέ δεν είχα πρόβλημα, ακόμα και σε αγορές με περισσότερα είδη από ένα στο ίδιο πακέτο. Έστελναν σε 2 μέρες το πακέτο. Επίσης να τους ζητάτε ό,τι άλλο θέλετε για την παραγγελία. Δεν έχω δοκιμάσει το after sales των Gearbest και Everbuying (του Vickmall το έχω δοκιμάσει και ήταν μια χαρά) αλλά έχουν πολύ καλές τιμές συν το ότι δίνουν καλούς bonus points.

Άλλωστε αγοράζουμε από Κίνα για να γλιτώσουμε λεφτά και αυτά τα καταστήματα το προσφέρουν αυτό.

 

Ο καθένας κοιτάει τις ανάγκες του και αγοράζει από όπου νομίζει ότι τον συμφέρει απλά μην απορρίπτετε καταστήματα χωρίς έρευνα πρώτα.

 

Ακριβώς.

Το θέμα με τα κινεζομάγαζα είναι η επικοινωνία.

Ίσως οφείλεται στην διαφορετική γλώσσα, ίσως υπάρχει δόλος, δεν ξέρω.

Πάντα όμως στο τέλος έχω βρεί άκρη, άλλοτε ευκολότερα άλλοτε δυσκολότερα.

Μερικές φορές ίσως είμαστε και μείς καχύποπτοι χωρίς ουσιαστικό λόγο.

 

Γι αυτό προτιμώ καταστήματα όπου η επικοινωνία είναι πιο εύκολη και ευθύς.

Banggood και vickmall ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

Οι υπόλοιποι, για να συνεννοηθείς μαζί τους πρέπει να σπαταλήσεις αρκετό χρόνο ώστε να καταλήξετε στην ουσία. Αλλά θα καταλήξετε.:)

Επίσης gearbest και geekbuying θα σου πουν ψέματα σχετικά με την διαθεσιμότητα.

Και γώ έχω καταλάβει οτι το everbuying έχει λίγο καλύτερη υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

 

Λογω καποιου θεματος με Paypal, πληρωσα με Western Union.

Με τη κοπελα στην εταιρεια που εχουμε ανταλλαξει μυνηματα,

μου λεει οτι με την πληρωμη ειναι οκ, δεν υπαρχει κανενα θεμα.

 

Παιζει καποιο θεμα με το ταχυδρομειο γι αυτο δεν το εχω παρει ακομη μαλλον.

Ιδου τα results απο το tracking:

 

2016-03-27 10:21 Arrival at Destination Post (Country: GR)

2016-03-22 11:28 Despatched to overseas (Country code: GR)

2016-03-20 11:28 Received from Customer

 

Είσαι στις επίμαχες ημερομηνίες κι εσύ μάλλον...

Ρώτα το vickmall, εσύ που δεν έχεις την ασφάλεια του paypal πως θα σε καλύψει αν δεν εμφανιστεί το πακέτο σου σύντομα...

7+ years with the legend...

Oneplus One // Xiaomi Mi 6 // Huawei P30 // Apple iPhone 11 // Apple iPhone 13 + Google Pixel 6a

Apple Watch SE

Apple iPad (6th gen)

Link to comment
Share on other sites

,Παιδιά από το vickmail τα δέματα έρχονται στο ταχυδρομείο η στη διεύθυνση που δηλώνεις??

 

Σε πόσες μέρες περίπου έρχονται??

1ο....Απο ολα τα καταστηματα ερχονται στην διεύθυνση που δηλώνεις.

2ο....Αναλογα της συγκυρίες,ενας μεσος (ρεαλιστικος) ορος ειναι οι 20 μερες,αλλα και παλι στο περιπου αυτο.:)

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

1ο....Απο ολα τα καταστηματα ερχονται στην διεύθυνση που δηλώνεις.

2ο....Αναλογα της συγκυρίες,ενας μεσος (ρεαλιστικος) ορος ειναι οι 20 μερες,αλλα και παλι στο περιπου αυτο.:)

 

 

 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Link to comment
Share on other sites

1ο....Απο ολα τα καταστηματα ερχονται στην διεύθυνση που δηλώνεις.

 

Εννοείς οτι εσένα σου έρχονται στην πόρτα σου τα δέματα;:p (μιλάμε για συστημένα)

Νομίζω οτι ο φίλος το διατύπωσε λάθος αλλά άλλο πράγμα ήθελε να πεί.

 

Στη διεύθυνση που δηλώνεις θα έρθει η ειδοποίηση, και το δέμα θα το παραλάβεις εσύ απο το ταχυδρομείο.

Εκτός αν μιλάμε για courier, τότε είναι door to door.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς οτι εσένα σου έρχονται στην πόρτα σου τα δέματα;:p (μιλάμε για συστημένα)

Νομίζω οτι ο φίλος το διατύπωσε λάθος αλλά άλλο πράγμα ήθελε να πεί.

 

Στη διεύθυνση που δηλώνεις θα έρθει η ειδοποίηση, και το δέμα θα το παραλάβεις εσύ απο το ταχυδρομείο.

Εκτός αν μιλάμε για courier, τότε είναι door to door.

Ναι φιλε μου,αυτο,ολα μα ολα τα δεματα (εννοαειται τα συστημενα) ερχονται πρωτα στο σπιτι μου,και μονο εαν δεν ειναι καποιος να παραλαβει αφηνει το σχετικο χαρτακι ο ταχυδρομος για να παμε την επομενη,και παντα μετα τις 10.00 το πρωι να παραλαβουμε.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...