Jump to content

All about BMW


omikrone3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

pleon agori me to magiko koumpaki pou leei ESP akomi kai ta 170+ aloga theorounte asfali..........

opote min trelenese...........

idika i 116i tha einai ena sxetika argo autokinito opote.............. klain kai ston mikro mou ton ksaderfo na to dosis na to odigisi , me asfalia tha to paei xoris paratragouda..........

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

e, sigouro... oi klasikoi figouratzides tha paroun to 116i giati einai bmw... oi alloi tha dialeksoun ena pio "fthino" alla kalitero amaksi me ta idia lefta...

oi "kaloi" omos tha dialeksoun tin 120i pou psofimi de tha einai gia to megethos kai ta kila tis... iparxei kai oi AC, Alpina... klp klp :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eNeRGy (18 Σεπ. 2004 , 19:26)

 

e, sigouro... oi klasikoi figouratzides tha paroun to 116i giati einai bmw... oi alloi tha dialeksoun ena pio "fthino" alla kalitero amaksi me ta idia lefta...

oi "kaloi" omos tha dialeksoun tin 120i pou psofimi de tha einai gia to megethos kai ta kila tis... iparxei kai oi AC, Alpina... klp klp :p

 

 

typical energy :p :D Μια ζωη απολυτος :p :p :p

 

Να σου πω γιατι θα διαλεγα την 116? Γιατι πολυ απλα μπορει να μην κυνηγαω τις απολυτες επιδοσεις, αλλα να θελω ενα ποιοτικο αμαξι... ποιο ποιοτικο απο αλλους ανταγωνιστες.

 

Παντως οι επιδοσεις της 120 ειναι κοντα στην 116 λογω αρκετα μακριων σχεσεων παρα το γεγονος οτι ειναι 6ταχυτο.

 

Στις εκθεσεις τις BMW εχει φτασει η Μίαρα? Θελω να τις ριξω μια ματια, ειδικα σε σχεση με το Α3.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Το ποιό φθηνό αλλά καλύτερο μου άρεσε που είπες energy,απ'τη λαική θα το αγοράσεις το αμάξη? :lol: Συμφωνό απολύτος με των Alphaleader, γαιτή δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται ποιό φθηνό αλλά ταυτόχρνα καλύτερο αυτοκίνητο, καθένας με τις προτερεότητες του παιδιά!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Melkor (12 Σεπ. 2004 , 04:31)

 

Kana neo.Opou na nai tha skasoun myth stous kentrikous dealers ta prwta kommatia gia test drive.Ante kai exei parei o geitonas mia GT kai me prokalei pou thn kozarw kathe mera

 

 

μάλλον θα πρέπει τότε να περιμένεις τη σειρά 2 για να πικάρεις το γείτονα... η σειρά 1 είναι hatchback, όχι coupe ;)

 

... εκεί θα φανεί και ότι ενδιαφέρον έχει να φανεί από αυτή την bmw [που δείχνει αρκετά όμορφη στα σκετσάκια]. Εκτός της τετρακύλινδρης M2 με τα 240 άλογα, ελπίζω να βάλουν και τον εξακύλινδρο 2.2 με τα 170... μόνο με αυτά τα μοτέρ θα γυρίζει εύκολα αυτό το αυτοκίνητο... είναι αρκετά βαρύ.

Link to comment
Share on other sites

otan eipa "fthinotero" kapoioi den eidan ta eisagogika...

enoousa kanena focus... pou sta idia lefta me tin 1ara tha pairneis to st (i opos alios legete afto me tous 170)...

anyway...

ti ksero ego apo amaksia... pao laiki tora! :p

 

PS. to 1.19.2 pou ekana "sta megara" tha to kataripsei kaneis? :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eNeRGy (19 Σεπ. 2004 , 17:32)

 

otan eipa "fthinotero" kapoioi den eidan ta eisagogika...

enoousa kanena focus... pou sta idia lefta me tin 1ara tha pairneis to st (i opos alios legete afto me tous 170)...

anyway...

ti ksero ego apo amaksia... pao laiki tora! :p

 

PS. to 1.19.2 pou ekana "sta megara" tha to kataripsei kaneis? :p

 

 

me ti amaksi???

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα με το πιο διωχνει την ουρα του πιο ευκολα δειτε και απο αλλες σκοπιες,Κατ αρχας το θεμα της ασφαλειας.Στην εποχη της πολιτικης ορθοτητας που ζουμε μια εταιρεια οπως η BMW σε αυτη την κατηγορια θα προτιμησει να επενδυσει στην ασφαλεια παρα στα οδηγικα χαρακτηριστικα.Η πισω κινηση ειναι σαφως μεγαλος κραχτης αλλα στην πραξη πως να οδηγησεις μια 116 με 115 αλογα και τιγκα στα ηλεκτρονικα στο οριο?Και καλα κανει βεβαιως η BMW αφου δεν φτιαχνει κοντραμαξο αλλα premium hatchback.Οσο για το καινουργιο Focus καθιστε να ρθει πρωτα και μετα μιλαμε για fun to drive.Τελος σκεφτειτε πως το "αλανι" με το rallye αν του μπει και λιγο το φτερο δεν τρεχει μια.Αυτος με την 116 ομως θα δει τον φαναρτζη του να τριβει τα χερια του
Link to comment
Share on other sites

ma milame gia to palio to focus......... auto pou kiklofori.......

ma kai i BMW kai xoris ilektronika kai pali den mporis na peksis eukola (116i)...........

kai pistepse me to focus para einai asfalis gia ton meso odigo.........

Link to comment
Share on other sites

Tελικα τιμη εκκινησης 22900euro με standar clima....

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

και απο εκει και περα το επομενο πακετο ειναι στα 23900 το οποιο περιλαμβανει ζαντικο και ραδιο cd και κατι ψιλολογια ακομα, και στα 25700 ειναι η εκδοση dynamic που οπως φανταζεστε εχει σπορ καθισματα, ζαντεσ, δερματα κλπ κλπ.... αυτα στα 1600. Η βασικη εκδοση στα 2 λιτρα ειναι στα 30900 και η διλιτρη diesel στα 31900.

 

Οι τιμες παντως φανταζουν ληστεια μετα φονου... και καπου εδω μπορουμε να θεωρησουμε το Α3... bargain-τζαμπα. Πολυ ακριβη η πισω κινηση και το προβλημα ειναι πως σε σχεση με τον ανταγωνισμο, μονο αυτην πληρωνεις, γιατι ουτε χωρους εχεις, ουτε εξοπλισμο, και ισως οχι την καλυτερη δυνατη ποιοτητα υλικων σε σχεση με το Α3 τουλαχιστον.

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος energypoint41 (20 Σεπ. 2004 , 17:28)

 

Tελικα τιμη εκκινησης 22900euro με standar clima....

 

:cry: :cry: :cry:

Link to comment
Share on other sites

ma milame gia to palio to focus......... auto pou kiklofori.......

nai alla typika h prwtara me to neo tha sygrithei,pou pataei sto patwma tou C-max.Oxi pvs to C-max den exei parei kales kritikes alla einai MPV.

ma kai i BMW kai xoris ilektronika kai pali den mporis na peksis eukola (116i

auto akribws eipa kai egw.

 

 

H arxikh timh kalh einai,kai tha gemizei pali o topos 1600res bebes :p

h 2litrh omws xefeugei poly.Dld h coupe h 2ara h opws tha thn poune apo pou tha ksekinaei?Einai polla ta lefta Arh,kai o antagwnismos (A3,147) deixnei ta dontia tou

Link to comment
Share on other sites

παντως μετα την ανακοινωση της τιμης ειμαι πολυ επιφυλακτικος για την πορεια του συγκεκριμενου μοντελου.Αν κρινει κανεις οτι η διαφορα με την compact ειναι ελαχιστη,ο ανταγωνισμος τρεχει,(και οσο σκεφτομαι οτι το volvo ξεκιναει απο 23750),μαλλον θα γινει αγωνας δρομου για τις πωλησεις.Ελπιζω μονο να μην παθουν την λαχταρα των πρωτων Α CLASS που βλεπαν τις πωλησεις .....με το σταγονομετρο...

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε ρε φίλε, αφου λες

<<oi alloi tha dialeksoun ena pio "fthino" alla kalitero amaksi me ta idia lefta...>>

Το καλύτερο που κολάει? Δηλαδή ως προς τι θα είναι καλύτερο ένα ποιό φτηνό? Εξηγησε μου γιατή είμαι λίγο βλάκας απ'ότι φένεται!

Τη λαική την έμπλεξα γιατή μόνο εκεί βρίσκεις ποιό φτηνά αλλά κάλύτερα προοιόντα :p

Το τη χρόνο κάνεις στα μέγαρα που κολάει πάλι???

Link to comment
Share on other sites

προφανως jackdaniels εννοει καλυτερο οσο αναφορα το value for money.Γιατι κατα την αποψη μου θα επρεπε να εχει μια τιμη εκκινησης περιπου στα 20000 με 20500 ευρο.Να υπαρχει μια σωστη διαφορα με την compact,και να ειναι ανταγωνιστικη στην κατηγορια.Γιατι και το Α3 ειναι αρκετα ακριβο αλλα δειχνει αλλιως τα χρηματα που εχεις δωσει για να το παρεις,(τουλαχιστον στο χωρο του σαλονιου που δεν ειναι λιτο). :happy:

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

Πάλι δεν καταλαβένω γιατή η πρωτάρα δεν έχει καλό value for money, μπορεί η Bmw να θέλει να παραγκωνίση λίγο την compact πριν την αποσύρη και να πάρη τη θέση τις η σειρά 1, γιαυτο μπορεί ΄να έδωσε παρόμοια τιμή, και στο κάτω κάτω δεν την έχουμαι δει ακόμα, μπορεί να είναι συνολικά καλύτερη απ'την compact και γιαυτο το λόγω να έχει αυτην την τιμή!

Όσων αφορα την λιτότητα στο εσωτερικό, αυτη είναι δυστυχώς η νέα πολιτική τις Bmw για όλα τα μοντέλα, ακόμα και η Ζ4 δείχνη πολλύ πλή μπροστά στην καινούργια SLK, πάραυτα η ποιότητα των υλικών παραμένη κορυφαία ως συνήθως.

Link to comment
Share on other sites

ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!

Για τσεκάρετε τις μετρήσεις του Drive Ωκτομβρίου για την 116i σε σύγκριση με τις μετρήσεις του ίδιου περιοδικού για την 316ti compact.

 

Με * είναι οι μετρήσεις του Drive, όλα τα άλλα είναι εργοστασιακές πληροφορίες!

 

116i--|--316ti compact

|

Μήκος 4227--|--4262

Πλάτος 1741--|--1751

Ύψος 1430--|--1408

Βάρος *1290--|--1340*

Ισχύς 115/6000--|--115/6100

Ροπή 153/4300--|--150/3900*

0-100 *12,1--|--11,6*Sec

0-1000m *33,4--|--32,9*Sec

Τελική *200--|--201* Km/h

Ρεπρίζ *12,6--|--11,9* 80-110 με 5η

Φρένα 100-0Km/h *38,4--|--44,6* 110-0Km/h

 

Πως γίνεται ένα αυτοκίνητο ποιό μικρό σε μήκος-πλάτος και βάρος (116i) να έχει χειρώτερες επιδόσης απ'την μακρύτερη-πιό πλατιά και βαριά Compact με των ίδιο κινητήρα! Λογικά η σχέσης του κιβωτίου δεν πρέπει να έχουν αλάξει, για ποιό λόγο άλωστε να τις άλαζαν?

 

Το περιοδικό επίσης αναφέρει ότι τα 22900Ευρώ πολλύ πιθανόν να μην είναι η τελική-βασική τιμή, αφού αυτη δεν έχει αποφασιστεί ακόμα απ'την εδω αντιπρωσοπεία Bmw.

Η βασική έκδοση έρχεται ΧΩΡΙΣ ηχοσύστημα, με σιδερένιες ζάντες και τα γνωστά τάσια αλουμινίου, ΧΩΡΙΣ συναγερμό, ΜΕ όλα τα γνωστά ηλεκτρονικά, ΜΕ ηλεκτρικά παράθυρα μπρός/πίσω!!!---ΜΕ φώτα ομίχλης!!! Ηλεκτρικούς καθρέπτες και Υπολογιστή ταξιδιού.

Το Drive τη έχει βάλει σε συγκριτικό με την καινούργια A-Class τις Mercedes και το καινούργιο Golf, όπου και έρχεται τελευταία και καταιδρωμένη, με πρώτο το Golf και δέυτερη την μικρή μερτσέντα. Το Golf μάλιστα υπερέχει σε ποιότητα κατασκευης του εσωτερικού ακόμα και απ'την A-Class!!!!! Ειδού οι μετρήσεις...

 

 

Μήκος Πλάτος Ύψος Βάρος Ισχύς Ροπή 0-100 0-1000m Τελική 80-110

116i 4227 1741 1430 1290 115 153 12,1 33,4 200 12,6 38,4

A170 3838 1764 1593 1250 116 158 11.8 33.2 188 13.62 41.33

Golf 4204 1759 1485 1290 115 158 11.4 32.7 192 16 38.6

 

Οι μετρήσεις 80-110 έγιναν με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο, γιαυτό μάλλον το Golf έχει τόση διαφορά απ'τα άλλα δυο (κιβώτιο 6 σχέσεων).

Και τα τρία έρχονται με παρόμοια Extra στην βασική έκδοση, με την μερσέντα να δίνει και τσαμπατζών ηχοσύστημα αλλα και με ΑΠΛΟΥΣ δίσκους μπροστά αντί αεριζόμενων που έχουν τα άλλα δύο, Κι επειδή στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό, 116i 22.900E, A170 23.800E, Golf 18.590, και τα τρια έχουν ίδια τέλη κυκλοφορίας (146Ε) ενω η A170 έχει 12 φορολογίσιμους ίππους έναντι 11 των άλλων 2 λόγω παραπάνω κυβικών, 1.699 A170, 1596 116i Και 1598 για το Golf. Τα τέστ (οι κόντρες δηλαδή) θα συνεχιστούν και με τα επερχόμενα A3 Sportsback και Alfa 147 facelift, (σε παλαιότερο Auto motor und sport, Golf Vs 147ti σειμιώσατε 1) απ'ότι λέει το σχετικό άρθρο.

Τέλος όλες οι μετρήσεις,τα νούμερα και το τελικό πόρισμα ότι το Golf είναι συνολικά καλύτερο απ'τα άλλα δύο, είναι του περιοδικού και ουδε μία σχέσει έχουν με εμένα, οπότε μην αρχίσεται να με βρίζεται γιατή έφαγα καμιά ώρα για να φτιάξω όλη αυτή την ιστορία!

 

Υ.Γ. Στο ίδιο τέυχος έχει παρουσίασει και ανάλυσει των τεχνολογιών του Καλύτερου Sport Sedan του κόσμου, μη λέμε ονόματα τώρα, ξέρεται! :devil:

Link to comment
Share on other sites

σιγά μην είναι...

 

btw οι χειρότερες επιδόσεις της 1 σε σχέση με την compact πρέπει να έχουν να κάνουν με αεροδυναμική και από ότι βλέπω η 1 είναι 22 χιλιοστά ψηλότερη από την compact.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Μια ενσταση μονο! Στο περιοδικο AutoΤριτη ειπαν οτι η αρχικη τιμη ειναι 23.900, ενω ο φιλος πιο πανω λεει οτι στο Drive λενε 22.900! :confused:

Τελικα τι ισχυει?? :worry:

Επισης στο AutoΤριτη της προηγουμενης βδομαδας, ειχε συγκριτικο BMW1 vs Mercedes Α170 και εβγαζε τη BMW καλυτερη σε οδηγικη συμπεριφορα με διαφορα! :worry:

Και στο συνολο καλυτερη τη BMW.

 

ποιο περιοδικο να πιστεψουμε? :worry:

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Ημαρτον...Αυτο μας ελειπε τωρα να εχουμε αμφιβολιες αν ειναι η σειρα 1 σε οδηγικη συμπεριφορα καλυτερη απο την a class με το βεβαρυμενο ποινηκο μητρωο του προηγουμενο μοντελου που αντικαθηστα.Τα ευκολως εννοουμενα παρακελειπονται...

 

Φιλικα παντα :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος sakiss (27 Σεπ. 2004 , 00:14)

 

Ημαρτον...Αυτο μας ελειπε τωρα να εχουμε αμφιβολιες αν ειναι η σειρα 1 σε οδηγικη συμπεριφορα καλυτερη απο την a class με το βεβαρυμενο ποινηκο μητρωο του προηγουμενο μοντελου που αντικαθηστα.Τα ευκολως εννοουμενα παρακελειπονται...

 

Φιλικα παντα :)

 

Αν και δεν πρέπει να γίνει vs. εδώ, δεν καταλαβαίνω γιατί η ιστορία του προηγούμενου μοντέλου πρέπει να βαραίνει το επόμενο. Μάλλον το αντίθετο γιατί οι κατασκευαστές έμαθαν το μάθημα τους...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Αμα ηταν σοβαρη εταιρια δεν θα εδινε ποτε το πρασινο φως σε ενα αυτοκινητο που εβαζε σε κινδυνο τους επιβαινοντες επειδη ηταν εντελως λαθος η εξελιξη της πρωτης γενιας.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...