Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

2009 Mercedes McLaren SLR Sterling Moss

 

http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2008/12/McLaren_SLR_Stirling_Moss-02.jpg

 

 

batmobile :p:p:p

 

opote xoris windshield , epivalete na foras kranos afou ta magoula sou 8a ta pernei o aeras maZi tou kai 8a paleueis na deis ton dromo mias kai 8a dakriZeis oli tin ora meta apo ta 100 km/h ... ara , einai to pio asfales autokinito :p

 

^πολυ τουμπανο..αν&μπροστα μου θυμιζει ενα ιαπωνικο!!!!!!!!!!

->tommy kaira attack 2002

http://img185.imageshack.us/img185/6260/tommykairaattack2002cz6.jpg

 

file mou auto einai to tommy kaira!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Zenvo ST1

 

http://www.cityauto.gr/gallery.cityauto.gr?id=3587&t=0&r=1

 

http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=3587

μαματο...

145 κιλα ροπη...παναγιτσα μου :p

Link to comment
Share on other sites

μαματο...

145 κιλα ροπη...παναγιτσα μου :p

 

με 5η θα ξεκιναει αυτο το πραμα...:X

Link to comment
Share on other sites

Το attack δεν ειναι tommy kaira ειναι k1 και δεν ειναι ιαπωνικο ειναι απο τη Σλοβακια

 

http://www.k1-styling.sk/home.php?lang=en&page=ofirme

 

απο οτι φαινεται εχεις δικιο..απλα ετσι νομιζα γιατι στο google μου το ειχε βγαλει σαν tommy kaira;)..τεσπα παντως αυτο μου θυμιζει:p..

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Έρχεται το Scirocco των 270 ίππων.

 

http://img395.imageshack.us/img395/6642/01studyrfr2.jpg http://img395.imageshack.us/img395/9163/02studyrfc3.jpg

 

http://img395.imageshack.us/img395/4158/04studyryi4.jpg http://img395.imageshack.us/img395/8112/03studyraq1.jpg

 

Παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο με την ονομασία VW Scirocco Study R στο σαλόνι αυτοκινήτου της Mπoλόνια πριν μερικές μέρες. Σύντομα, όμως, θα βρίσκεται κοντά μας! Το εντυπωσιακό κουπέ εφοδιάζεται με με έναν κινητήρα 2.0 TFSI απόδοσης 270 ίππων (5 επιπλέον από το Audi S3), με 6άρι DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, σπορ ανάρτηση, 4πίστονες δαγκάνες αλλά και με αναβαθμισμένο σύστημα εξαγωγής της εξάτμισης.

 

Κείμενο: Auto bild No 65

Φωτο: autoblog.com

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω να γίνεται λόγος για τετρακίνηση. Ελπίζω έστω και σαν έξτρα εξοπλισμός να υπάρχει αυτή η επιλογή.

 

Και άλλο ένα άρθρο από το vw tuning mag.

Link to comment
Share on other sites

Η ιταλική σημαία τι σχέση έχει;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Autotriti: Δοκιμάζουμε το νέο Ka

 

http://www.autotriti.gr/jpg/AUTOTRITI/thumb_01/NEWS/52ka4.jpg http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/thumb_01/NEWS/52ka1.jpg

 

Με άκρως ελκυστική και νεανική αισθητική

 

Η σχεδίαση του αμαξώματος του νέου Ka ακολουθεί την πρόσφατη φιλοσοφία κινητικής σχεδίασης «Kinetic Design» των αυτοκινήτων της Ford, φέρνοντάς μας τη νεανικότερη εκδοχή της. Και αυτή η εκδοχή της, εκτός από το ότι είναι η νεανικότερη, είναι και η πιο μοντέρνα και ελκυστική από οποιαδήποτε άλλη.

 

Στο εμπρόσθιο κομμάτι του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά που προέρχονται από το Fiesta, αλλά και ο μεγάλος -βάσει διαστάσεων- τραπεζοειδής αεραγωγός, που τονίζει το δυναμισμό του οχήματος. Στο πλάι, οι οριζόντιες νευρώσεις και τα τονισμένα φτερά κερδίζουν τις εντυπώσεις, ενώ πίσω διακρίνονται τα εντελώς νέα και με νεανική σχεδίαση φωτιστικά. Συνολικά, το αποτέλεσμα είναι άκρως ελκυστικό και νεανικό, όπως άλλωστε μας έδειξαν και οι αντιδράσεις των περαστικών στη θέα του νέου Ka.

 

 

Από 8.995 ευρώ με «φτωχό» εξοπλισμό

 

Το νέο Ford Ka στη βασική του έκδοση Ambiente κοστίζει 8.995 ευρώ, μια πολύ καλή τιμή για τα δεδομένα των σούπερ μίνι. Όμως, σε αυτή την έκδοση ο εξοπλισμός είναι πολύ φτωχός (στάνταρ μόνο 2 αερόσακοι, υπολογιστής ταξιδιού και ρυθμιζόμενο σε ύψος τιμόνι). Η αμέσως επόμενη έκδοση 1,2 Trend με κόστος 9.785 ευρώ περιλαμβάνει επιπλέον air condition και ράδιο-cd με Mp3, ενώ η πιο πλούσια Titanium της δοκιμής μας κοστίζει 10.750 ευρώ.

 

Κινητήρας

 

Μοναδική επιλογή βενζινοκινητήρα στην γκάμα του νέου Ka αποτελεί ο γνώριμος από μοντέλα της Fiat 4κύλινδρος και 8βάλβιδος 1.200άρης, ο οποίος στην περίπτωση του Ka αποδίδει 69 ονομαστικούς ίππους στις 5.500 στροφές. Η λειτουργία είναι αρκετά πολιτισμένη και ο θόρυβος που παράγεται γίνεται αισθητός μετά το μεσαίο φάσμα των στροφών. Στην πόλη, το μηχανικό αυτό σύνολο είναι ελαστικό και σπιρτόζικο, ενώ εκτός πόλεως χαρακτηριστικό του αποτελεί η ευκολία επίτευξης ταχυτήτων της τάξεως των 130-140 χλμ./ώρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων, τέλος, έχει θετική αίσθηση και σωστή κλιμάκωση

 

Στο δρόμο

 

Το νέο Ford Ka στηρίζεται στο δάπεδο και στις αναρτήσεις του Fiat 500, όμως οι τεχνικοί της Ford προχώρησαν σε διάφορες αλλαγές, με στόχο τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της οδηγικής αίσθησης. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει η προσθήκη αντιστρεπτικής δοκού στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα, η ενίσχυση των σάιλεντμπλοκ της ανάρτησης και των σημείων έδρασης, αλλά και οι διαφορετικές ρυθμίσεις σε ελατήρια και αποσβεστήρες. Το αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών είναι αισθητό στον τρόπο που συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο.

 

Στην ευθεία, λοιπόν, το νέο Ka παραμένει σταθερό και ευθύβολο ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, ένα χαρακτηριστικό που δε μας έχουν συνηθίσει τα αυτοκίνητα πόλης. Στις στροφές μιας επαρχιακής διαδρομής, το Ka εμφανίζει μικρές κλίσεις, ενώ παράλληλα εμφανίζεται ουδέτερο ακόμη και σε συνθήκες έντονης πίεσης. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση διακρίνεται για την αμεσότητά του στις εντολές του οδηγού, όντας σχετικά ελαφρύ. Στην πόλη, οι μικρές διαστάσεις του Ka και το «γρήγορο» τιμόνι εκτιμώνται ιδιαίτερα σε επιτόπιους ελιγμούς, όπως και στο παρκάρισμα. Στον τομέα της άνεσης, παρά τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, το Ka δεν προβληματίζει κατά το πέρασμα των ανωμαλιών. Τα φρένα, τέλος,…

 

Χώροι

 

Σε σχέση με το προηγούμενο Ka, οι χώροι στο εσωτερικό του νέου μοντέλου είναι περισσότεροι, όμως συνολικά βρίσκονται σε μέτρια επίπεδα για την κατηγορία. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρός τμήμα ο χώρος για τα κεφάλια είναι αρκετός, όπως και αυτός για τους ώμους, ωστόσο η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας περιορίζει κάπως το χώρο -για τα γόνατα κυρίως του οδηγού. Στο πίσω τμήμα, η μεταφορά δύο ενηλίκων θα απαιτήσει αρκετές παραχωρήσεις, κυρίως στο διαθέσιμο αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους.

 

Επιπλέον, το μικρό εσωτερικό πλάτος θα αποτρέψει οποιαδήποτε προσπάθεια για τη μεταφορά μεσαίου επιβάτη. Η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα γίνεται σχετικά εύκολα, αρνητική εντύπωση όμως αφήνει η μη επαναφορά του καθίσματος στην ίδια θέση. Ο χώρος αποσκευών, τέλος, έχει πολύ καλή χωρητικότητα 224 λίτρων, όμως το ψηλό κατώφλι δυσχεραίνει την πρόσβαση.

 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=73586

Link to comment
Share on other sites

Opel Astra με… 300 PS!

 

ενώ ανάλογη έκδοση θα βγει και για το Corsa με 230 ίππους.

 

H Οpel ετοιμάζει ακόμη πιο καυτή έκδοση του Astra OPC με … απόδοση 300 PS!

Το νέο μοντέλο θα εξοπλίζεται με τον ίδιο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ωστόσο η ιπποδύναμή του θα είναι σημαντικά αυξημένη. Σύμφωνα με την εταιρία, τα πρώτα 100 km/h για το Astra «R», όπως πιθανότατα να ονομάζεται η «special» αυτή έκδοση, θα είναι υπόθεση μόλις 4,9 sec!

Έτσι, θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί στα ίσα το επερχόμενο Ford Focus RS, που θα είναι ένας από τους κυριότερους αντιπάλους του και όχι μόνο.

Το νέο ισχυρότατο «R» θα χρησιμοποιεί νέα ανάρτηση αγωνιστικών προδιαγραφών με χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 40 mm, μπλοκέ διαφορικό και φυσικά μεγαλύτερους δίσκους φρένων, σε σχέση με το απλό Astra OPC.

Όσο αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, θα διαφέρει από τις νέες 18άρες ζάντες αλουμινίου, αλλά και από άλλες αισθητικές επεμβάσεις στο αμάξωμά του.

Εάν ενδιαφέρεστε πραγματικά, τότε κινηθείτε γρήγορα διότι όπως αναφέρει η Opel, η παραγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου θα είναι περιορισμένη, ενώ ανάλογη έκδοση θα βγει και για το Corsa με 230 ίππους.

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=20969

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Opel Astra με… 300 PS!

 

ενώ ανάλογη έκδοση θα βγει και για το Corsa με 230 ίππους.

[/url]

 

to corsa me tous 230 ippous den einai tpt perissotero apo ena programma se sxesi me to aplo opc

Link to comment
Share on other sites

Έχω τις αμφιβολίες μου για την ύπαρξη ενός Αstra με 300ps. Πόσο μάλλον όταν αυτό υποτίθεται οτι θα κυκλοφορήσει την περίοδο που θα ανακοινώνεται ο διάδοχος του Astra. Αλλά και η Ford με το RS κάτι ανάλογο κάνει, με την διαφορά οτι το τελευταίο έχει ανακοινωθεί εδώ και καιρό και είναι ήδη έτοιμο.
Link to comment
Share on other sites

νταξ.. οι ιπποδυναμεις που ανακοινωνονται ειναι εφικτες... τα "0-100" ομως που γραφουν, απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ....

το corsa opc με ενα ΦΠΕ παει ανετα 230. ομως αυτο ειναι και το ανωτατο οριο βασει τουρμπινας..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, δεν είναι δύσκολο απο έναν κινητήρα που ήδη αποδίδει 240 άλογα να βγάλεις άλλα 60 ή τα 192 του Corsa να τα κάνεις 230, αλλά δεν πιστεύω οτι η Opel θα κάνει αυτή την κίνηση, να βγάλει δηλαδή αυτά τα 2 μοντέλα. Μπορεί να είμαι και λάθος όμως. Ο χρόνος θα δείξει.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, δεν είναι δύσκολο απο έναν κινητήρα που ήδη αποδίδει 240 άλογα να βγάλεις άλλα 60 ή τα 192 του Corsa να τα κάνεις 230, αλλά δεν πιστεύω οτι η Opel θα κάνει αυτή την κίνηση, να βγάλει δηλαδή αυτά τα 2 μοντέλα. Μπορεί να είμαι και λάθος όμως. Ο χρόνος θα δείξει.

τα 230 του κορσα με ανησυχουν, ειναι πολλα για 1600 τουρμπο. πολυ πιεσμενο.

Link to comment
Share on other sites

τουμπανο το οπελακι,εεεεεεεεεεεε η οπελαρα ηθελα να πω,παει το GSI ανελαβε το OPC και αντε να το πιασεις το εργαλειο τωρα :respect:
Link to comment
Share on other sites

παιδια αυτα τα 2 θα ειναι απο βελτιωτικο οικο και οχι απο τη μαμα οπελ.

οπως ειπα και σε προηγουμενο post, το οριο της τουρμπινας του Corsa OPC ειναι ουσιαστικα τα 230 αλογα. για παραπανω, πρεπει να προχωρησεις σε αντικαταστασης της με μεγαλυτερη...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν εχει το 300αρι Astra καποιου ειδους μπλοκε,τσαμπα το βγαζουν.Ηδη το προβλημα του Astra OPC ειναι οτι δεν βρισκει προσφυση πουθενα.Υποστροφη συνεχεια και παντου...Με +60 αλογα θα γραφει και την οπισθεν...
Screw you guys,I'm going home.........
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...