Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι αλλα υπαρχουν δυο διαβαθμησεις του κινητηρα Tjet... Μια με 120 αλογα (κατι σαν 1600cc) και μια με 150 αλογα (κατι σαν 2000cc)! ;)

Αυτο ειναι το καλο με τα τουρμπο!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ενα φιλος μου ειπε οτι απο το νεο ετος δεν θα ισχυει ο φορος στο τελωνειο για τα καινουργια αυτοκινητα που θα ερχονται ελλαδα,εχει ακουσει καποιος απο δω κατι τετοιο;ισχυει;η ειναι μαπα το καρπουζι;
Link to comment
Share on other sites

ενα φιλος μου ειπε οτι απο το νεο ετος δεν θα ισχυει ο φορος στο τελωνειο για τα καινουργια αυτοκινητα που θα ερχονται ελλαδα,εχει ακουσει καποιος απο δω κατι τετοιο;ισχυει;η ειναι μαπα το καρπουζι;

 

και περσυ και προπερσυ τα ιδια ακουγονταν..καλο θα ηταν αλλα δε το βλεπω..:O

Link to comment
Share on other sites

SPY PHOTOS: Mercedes SLC Test Mule Spied in the Desert

 

http://www.imageshack.gr/images/a3z1wzntxzwgkfymyym1.jpg

 

Here is a set of photos of a test mule for the Mercedes SLC, being prepared for desert testing by a group of AMG engineers. These partially-covered shots are the product of a 12-hour stakeout, in which the hoped-for test-drive never materialized. Instead, the engineers simply readied the prototype for testing, while taking great care to keep the test mule covered as much as possible. It wasn’t until late afternoon that the final steps required a quick peek under the hood, finally revealing the car’s front fascia and fenders.

 

Back in July, AMG had released a small statement which announced that Mercedes and McLaren had discontinued their cooperation on the development of a smaller mid-engined SLR follow up known as the McLaren F2, and Mercedes had instead chosen their own in-house performance branch AMG to build a different supercar, known as the SLC. However, since AMG doesn't manufacturer cars, they enlisted their partner in Deutsche Tourenwagon Masters (DTM) championship, HWA Racing, to help develop the SLC. HWA Racing was created by AMG co-founder Hans-Werner Aufrecht as Mercedes' official racing team. Therefore it comes as no surprise, the test team in the desert, consisting of AMG versions of the S- class, C-class, and G-class, appeared to be solely an AMG operation.

 

The proportions of this prototype would appear to put to rest any of the McLaren F2 mid-engine rumors that had been swirling around Mercedes’ next super car effort. The mule uses some Dodge Viper body panels at the rear, but any Viper similarities end there, as this SLC mule has a longer wheelbase right around 106-inches (measured right from the prototype as it was parked overnight). The wheelbase of this prototype closely matches that of the SLR, and it clearly displays a long hood and cab-rearward stance.

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι αυτο ρεεεεεεε πωωωωωωωωωωωωωω απιστευτο πανεμορφο επιθετικο τι αλλο να πω πω πωωωωω πλακα επαθα
Link to comment
Share on other sites

Τερατουργημα σαν την SLR.:rolleyes:

 

 

εχει ακουσει κανεις για την νεα bmw 116 1600cc με 125hp αν θα βγει σε παραγωγη κ ποτε?για εδω ελλαδα μιλαμε!

 

 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=63599

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Τερατουργημα σαν την SLR.:rolleyes:

 

 

 

 

 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=63599

 

αν τα νουμερα βγαινουν ετσι στο δρομο τοτε προκειτε για θαυμασιο μοτερ.χαμηλη καταναλωση και κορυφαιες επιδοσεις για τη κατηγορια!καλα ο διλιτρος ντιζελ ολα τα λεφτα....:happy:

Link to comment
Share on other sites

Για 1,6 και για αυτη τη μεταδοση, παρα πολυ καλες τιμες....για ενα χρονο πριν.

Η κατηγορια πλεον ειναι 1,4Τ/1,6Τ/1,8Τ και οχι 1,6.

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Για 1,6 και για αυτη τη μεταδοση, παρα πολυ καλες τιμες....για ενα χρονο πριν.

Η κατηγορια πλεον ειναι 1,4Τ/1,6Τ/1,8Τ και οχι 1,6.

 

λεγοντας κορυφαιο για τη κατηγορια ενοουσα φυσικα τη κατηγορια των ατμοσφαιρικων1,6.το αν ειναι πισω σε σχεση με τις αποδοσεις και τις τιμες που εχουν οι τουρμπο κινητηρες που παρεθεσες ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.;)

Link to comment
Share on other sites

Οι τεχνικές προδιαγραφές του 308 RC Z κάνουν αναφορά για ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικές επιδόσεις λόγω του μικρού βάρους του -1.200 κιλά- αλλά και του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων που εξέλιξαν από κοινού το Group PSA και η BMW· που με τις κατάλληλες διαφοροποιήσεις αποδίδει στη συγκεκριμένη περίπτωση 218 ίππους.

 

 

 

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και οι επιδόσεις που υπόσχεται η εταιρία είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Για του λόγου το αληθές, οι Γάλλοι "δίνουν" για τα 0-100 χλμ./ώρα μόλις 7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 235 χλμ./ώρα. Επίσης, οι ιθύνοντες της εταιρίας μιλούν και για εξαιρετικά επίπεδα κατανάλωσης με 6,7 λίτρα/100 χλμ/ώρα.

 

τελικα οι γαλλοι ξερουν να αντιγραφουν καποιες μεγαλες και σοβαρες εταιρειες οπως στην προκειμενη περιπτωση την audi και το μοναδικο της 2+2 tt της.

μια <<φτηνη>> απομιμηση λοιπον απο μια εταιρεια που προσπαθει να πλησιασει το κυρος του tt που εχω κι εγω.παντως μεχρι και στα οργανα της κονσολας του μοιαζει.

δεν μπορω να πω οτι ειναι ασχημο αλλα δυστυχως ειναι αντιγραφη.

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/jommwzzzxilndk2oummm.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/myljdzmzyyqijmmwj25m.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/trmzmodmyznyedyy1mwm.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/ne5jgnzmzgjxmnehdwgi.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Η Seat φυσικά και συμμετείχε στον κύκλο ανανέωσης της μικρής κατηγορίας κατά; Την περίοδο 2005-2006 κάνοντας ένα πολύ διακριτικό facelift στο Ibiza. Ωστόσο, η ριζική αλλαγή για το μικρό και πολύ δημοφιλές μοντέλο της ισπανικής εταιρείας έχει προγραμματιστεί για το 2008.

 

Αυτό, το 4ο κατά σειρά, και εντελώς νέο Ibiza, θα είναι το πιο δυναμικό της ιστορίας του, κάτι ,όμως, που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι και το ρηξικέλευθο ή ότι η Seat σχεδιάζει να λανσάρει κάποια νέα μοτίβα.

Αντίθετα, η εταιρεία θα κινηθεί σε πολύ γνώριμα μονοπάτια και συγκεκριμένα το στιλ του Leon και του Altea αναμένεται να βρουν μία προφανώς (σύμφωνα με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες) ελκυστική εφαρμογή σε ένα όχημα της μικρής κατηγορίας. «Αμυγδαλωτά» εμπρός φωτιστικά σώματα λοιπόν μεγάλος αεραγωγός και μία καμπυλόγραμμη αλλά τραπεζοειδής μάσκα με μεγάλο λογότυπο θα συνθέτουν το πρόσωπο του νέου Ibiza.

Στο πλαϊνό μέρος η περίφημη «Dynamic Line», το σχεδιαστικό νεύρο που ξεκινά πάνω από τον εμπρός τροχό και φτάνει έως και το πίσω φτερό, θα δίνει και εδώ το «παρών» όπως και στα Altea και Leon.

Για το πίσω μέρος οι τωρινές πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βρίσκεται πιο κοντά στη λιτή και απέριττη εικόνα του Altea, με σχετικά μικρά φωτιστικά σώματα, τραβηγμένα αρκετά προς τα άκρα του αμαξώματος.

Σύμφωνα με άλλες πηγές, έχει εξεταστεί και η λύση της τοποθέτησης των φωτιστικών σωμάτων κατά τον κατακόρυφο άξονα. Ό,τι κι αν επιλεχθεί τελικά, το σίγουρο είναι πως δεν θα δούμε κάτι ανάλογο με τα οριζόντια πίσω φωτιστικά σώματα της υπάρχουσας γενιάς.

 

Η αλήθεια είναι ότι με το τωρινό Ibiza να μετρά 3.953 χλστ. σε μήκος δεν απέχει σημαντικά από το επίπεδο των 4 μέτρων προς και πέρα από το οποίο δείχνει να κινείται ολόκληρη η κατηγορία. Δεν θα είναι δύσκολο, δηλαδή, για τη Seat να φτάσει σε αυτό το επίπεδο διαστάσεων χρησιμοποιώντας ακόμη και την τωρινή πλατφόρμα.

Πάνω σε αυτό να αναφέρουμε ότι οι πληροφορίες είναι πολύ συγκεχυμένες και δεν είναι σαφής ακόμη ο βαθμός συγγένειάς που θα έχει αυτό το Seat, με τα άλλα μικρά του ομίλου, δηλαδή τα VW Polo, αλλά και Skoda Fabia , (το Polo αναμένεται επίσης το 2008). Οποιαδήποτε αύξηση των διαστάσεων πάντως θα ήταν χρήσιμη, καθώς δεν αποκλείεται π.χ. σε ένα δύο χρόνια τα 267 λίτρα του χώρου αποσκευών της τωρινής γενιάς να δείχνουν λίγα.

 

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο και ειδικά το έντονο το οποίο θέλει η ισπανική εταιρεία να χαρακτηρίζει τα μοντέλα της, δεν αρκεί να εκφράζεται μόνο από τη σχεδίαση. Χρειάζεται και η ανοιχτή επιβεβαίωσε από πλευρά μηχανικών μερών.

Σε αυτό το τομέα δεν γνωρίζουμε ποια από τα υπάρχοντα μηχανικά σύνολα των 1,2 και 1,4 λίτρων θα περάσουν και στην επόμενη γενιά ή εάν θα γίνει κάτι ανάλογο και με τις δύο εκδόσεις των turbo των 1,8 λίτρων με 150 και 180 ίππους. Ειδικά οι δύο τελευταίες κινδυνεύουν από την οικογένεια των TSI (1,4 με δύο, αλλά και έναν υπερσυμπιεστή-όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα-με 140, 170 και 120 ίππους αντίστοιχα), η οποία ακούγεται ότι θα εφοδιάζει και το επόμενης γενιάς Ibiza.

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/qttzy55figzowatnolhd.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/mugnjwmw2ygm2yi5lnio.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Η Σειρά 1 της BMW αποκτάει επιτέλους και νέο μέλος: την πολυαναμενώμενη έκδοση Coupe. Με πωλήσεις που θα ξεκινήσουν στην Αγγλία τον Νοέμβριο, η Σειρά 1 Coupe θα είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις, δυο diesel (120d, 123d) και μια βενζινοκίνητη, την κορυφαία έκδοση 135i.

 

Η BMW 120d Coupe θα είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις ES, SE και M Sport, ενώ η 123d Coupe στις SE και M Sport. Η 135i θα είναι διαθέσιμη μόνο σε M Sport.

 

H M Sport έκδοση περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου (17 ινστών για τις 120d και 123d και 18 ιντσών για την 135i), αεροδυναμικό πακέτο M, M Sports αναρτήσεις, σπορ καθίσματα, καθώς επίσης και δερμάτινο τιμόνι M.

 

H 135i Coupe είναι η πρώτη έκδοση της Σειράς 1 που διαθέτει twin-turbo βενζινοκινητήρα, ενώ η 123d παρουσιάζει έναν από τους πιο δυνατούς 4-κύλινδρους κινητήρες παραγωγής.

 

Η BMW Σειρά 1 Coupe ακολουθεί την ίδια σχεδίαστική φιλοσοφία με την 3-θυρη και 5-θυρη έκδοση, με ορατές διαφοροποιήσεις (όπως είναι φυσικό) στο πίσω μέρος) του αμαξώματος. Η Coupe έκδοση έχει 4.360mm μήκος (133mm μακρύτερη από τις άλλες εκδόσεις) και πλάτος 1.934mm (1mm φαρδύτερη). Η αύξηση των διαστάσεων στην Coupe σημαίνει και περισσότερο χώρο αποσκευών (350lt έως 370lt).

 

Το εσωτερικό της η Σειράς 1 Coupe το δανείζεται από την ανανεωμένη Σειρά 1, οπότε η ποιότητα των υλικών αναμένεται να είναι άριστη.

 

Κινητήρες

Ο 3.0-λιτρος twin-turbo κινητήρας των 306hp της 135i Coupe είναι κατασκευασμένος από ελαφρύ αλουμίνιο και μαγνήσιο. Η επιτάχυνση από το μηδέν στα 100km/h ολοκληρώνεται σε 5.3sec, ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250km/h. Η μέγιστη ροπή των 400Nm καταγράφεται μόλις από τις 1.300rpm έως τις 5.000rpm, παρέχοντας έτσι ομαλή και γρήγορη απόκριση στην επιτάχυνση.

 

Η 4-κύλινδρος κινητήρας της 123d των 204hp αποτελεί σημείο αναφοράς για τους μικρούς diesel κινητήρες. Ο 123d, κατασκευασμένος εξ' ολοκλήρου από αλουμίνιο, αποδίδει 100hp ανά λίτρο, κάτι που συνήθως μόνο μια BMW M μπορεί να πετύχει. Επίσης αποτελεί και τον πρώτο 4-κύλινδρο diesel παραγωγής που έρχεται με twin-turbo. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 400Nm από τις 2.000rpm και διατηρείται σταθερή έως τις 4.400rpm. Χρειάζεται 7.0sec για να επιταχύνει από στάση στα 100km/h και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 238km/h.

 

Η μικρότερη έκδοση, η 120d Coupe, είναι μια λύση για τους πελάτες που αναζητούν μια πιο οικονομική λύση, χωρίς να χρειαστούν μεγάλοι συμβιβασμοί. Ο 2.0-λιτρος κινητήρας των τεσσάρων κυλίνδρων αποδίδει 177hp και επιταχύνει το όχημα από στάση στα 100km/h σε 7.6sec.

συμπαθητικο δειχνει να ειναι παντως.

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/2glwqnwfo5zm3e12mnnz.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/zizfzqnnhcgj3jjhytb0.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/4nojjjqjzjdmrn2viztm.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/zhfn5zbytyznhletz0bg.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/ojrkz3ylejznnwncgg4h.jpg

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

τα ειχαμε πει πριν κανα 2μηνο και στο myphone autonea για αυτο το αμαξι.κατ αρχην δε νομιζω να απασχολησει την ελλαδα αν δεν ερθει στο μελλον και με μικροτερους βενζινοκινητηρες,κατι που μαλλον θα γινει.για οποιον μπορει να ξεπερασει την εξωτερικη της εμφανιση(ακομα κυκλοφορει ελευθερος ο bangles ?)ειναι μια καλη αγορα.

 

btw αναμενεται αργοτερα και καμπριο εκδοση με soft-top.;)

Link to comment
Share on other sites

Οι τεχνικές προδιαγραφές του 308 RC Z κάνουν αναφορά για ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικές επιδόσεις λόγω του μικρού βάρους του -1.200 κιλά- αλλά και του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων που εξέλιξαν από κοινού το Group PSA και η BMW· που με τις κατάλληλες διαφοροποιήσεις αποδίδει στη συγκεκριμένη περίπτωση 218 ίππους.

 

 

 

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και οι επιδόσεις που υπόσχεται η εταιρία είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές. Για του λόγου το αληθές, οι Γάλλοι "δίνουν" για τα 0-100 χλμ./ώρα μόλις 7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 235 χλμ./ώρα. Επίσης, οι ιθύνοντες της εταιρίας μιλούν και για εξαιρετικά επίπεδα κατανάλωσης με 6,7 λίτρα/100 χλμ/ώρα.

 

τελικα οι γαλλοι ξερουν να αντιγραφουν καποιες μεγαλες και σοβαρες εταιρειες οπως στην προκειμενη περιπτωση την audi και το μοναδικο της 2+2 tt της.

μια <<φτηνη>> απομιμηση λοιπον απο μια εταιρεια που προσπαθει να πλησιασει το κυρος του tt που εχω κι εγω.παντως μεχρι και στα οργανα της κονσολας του μοιαζει.

δεν μπορω να πω οτι ειναι ασχημο αλλα δυστυχως ειναι αντιγραφη.

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/jommwzzzxilndk2oummm.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/myljdzmzyyqijmmwj25m.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/trmzmodmyznyedyy1mwm.jpg http://www.imageshack.gr/thumbs/ne5jgnzmzgjxmnehdwgi.jpg

Η Peugeot ξεκινησε με την αντιγραφη της Mercedes SLK με την σκληρη αναδιπλουμενη οροφη [206cc], ασχετα αν η ιδια εφτιαξε το 1946 νομιζω το πρωτο με σκληρη. Διαβασα οτι η Peugeot πηρε πολλες SLK για να μαθει πως εφτιαξε την οροφη η Mercedes, και επισημως ονομαστηκε η SLK του ''φτωχου''. Τωρα ακολουθει με το ΤΤ του ''φτωχου''. Αυτες οι τρανταχτες αντιγραφες δεν μου αρεσουν. Η Mercedes και η Audi θα γελανε πιστευω. Αυτα απο μενα...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Λογικα στην Ελλαδα και στην Πορτογαλλια σε κανα δυο χρονια θα ερθει και η 116ci οπως και με το 3αρι το coupe

 

Εμενα πρωσοπικα μου αρεσει πιο πολυ ο κοφτος ο ασσος παρα ο coupe!

[sIGPIC][/sIGPIC] Φραπεδάκι ολέε

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πιο ωραιο απ το κοφτο και απ την 3αρα ισως.
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

απο το κοφτο που ειναι μια αηδια τουλαχιστον ναι,ειναι πιο ωραιο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

dn leo moiazei me to tt alla kapoios tha mporouse na pei pos moiazei kai me to 350z an kai exei kapws pio epithetikes grammes imo...emena proswpika mou arese asxeta an dn sygkrinete me to tt

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

δεν πειραζει,τι να κανουμε,γερμανοι δεν θα γινουν ποτε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

exallou apo oti nomizw prototypo einai dn einai sigouro pos tha kykloforise,akoma toulaxiston.isws to diaforopoihsoun kapws an yparxoun tetoiou eidous antidraseis :p

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

μπα απο οτι εχω διαβασει εται θα ειναι και στην τελικη του μορφη αλλα για να δουμε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα στην Ελλαδα και στην Πορτογαλλια σε κανα δυο χρονια θα ερθει και η 116ci οπως και με το 3αρι το coupe

 

Εμενα πρωσοπικα μου αρεσει πιο πολυ ο κοφτος ο ασσος παρα ο coupe!

 

ΒΜW με 1600cc κυκλοφορούν σε όλες τις προβληματικές αγορές,όπως χώρες της Ανατολικές Ευρώπης,Ιρλανδία,Τουρκία,Αίγυπτο.

Παρόλα αυτά 3αρα δεν προβλέπεται ακόμα στα 1600cc όπως είχα ρωτήσει σε έκθεση αρχες καλοκαιριού.Πιθανότερο από τους ίδιους αναφέρθηκε το 116ci αρχές 2008.

Link to comment
Share on other sites

ΒΜW με 1600cc κυκλοφορούν σε όλες τις προβληματικές αγορές,όπως χώρες της Ανατολικές Ευρώπης,Ιρλανδία,Τουρκία,Αίγυπτο.

Παρόλα αυτά 3αρα δεν προβλέπεται ακόμα στα 1600cc όπως είχα ρωτήσει σε έκθεση αρχες καλοκαιριού.Πιθανότερο από τους ίδιους αναφέρθηκε το 116ci αρχές 2008.

 

παντως ακουγετε εντονα η φημη για 318 Ε92 απο τον οκτωμβριο και μελλοντικα ισως και 316..:confused:

Link to comment
Share on other sites

αντιγραφο η οχι εγω το βρισκω πανεμορφο τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα συνδυαζοντας σπορ και hi-tech στοιχεια.το μοτερ του ειναι διαμαντακι και αν η τιμη του ειναι καλη δε βρισκω το λογο να μη τα παει καλα.ειδικα στη χωρα μας αυτοκινητα κουπε με μικρους κινητηρες(υπερτροφοδοτουμενους η μη)ανεκαθεν ειχαν απηχηση.

προσθιοκινητο θα ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Οντως αν κ μοιαζει πολυ τοσο σε 350Ζ οσο κ σε ΤΤ κ μενα μου αρεσε πολυ σαν αυτοκινητο.. Φυσικα κ δεν τιθεται θεμα συγκρισης του με τα 2 προηγουμενα (κ δεν νομιζω να ειναι κ αυτος ο στοχος της peugeot).. Ωστοσο θα αποτελει μια καλη λυση για οποιον θελει ενα αυτοκινητο σε τετοιο στυλ με λιγοτερα χρηματα (λογικα η τιμη του θα ειναι κατωτερη απο των αλλων 2)..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...