Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Από το προηγούμενο Σάββατο με χρέωσαν 1€ με κλειστά τα δεδομένα. Επικοινώνησα μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντάς τους το θέμα και μέχρι σήμερα καμία απάντηση!!! Παλιότερα τουλάχιστον μέσα στην ίδια μέρα απαντούσαν. Από το κακό στο χειρότερο η εξυπηρέτηση πελατών...
Link to comment
Share on other sites

Από το προηγούμενο Σάββατο με χρέωσαν 1€ με κλειστά τα δεδομένα. Επικοινώνησα μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντάς τους το θέμα και μέχρι σήμερα καμία απάντηση!!! Παλιότερα τουλάχιστον μέσα στην ίδια μέρα απαντούσαν. Από το κακό στο χειρότερο η εξυπηρέτηση πελατών...

 

Πήγαινε στις ρυθμίσεις του κινητού σου, φτιάξε ένα κενό apn και όρισε αυτό.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε στις ρυθμίσεις του κινητού σου, φτιάξε ένα κενό apn και όρισε αυτό.

το έχω πει πολλές φορές,δεν είναι θέμα δεδομένων,είναι ο τρόπος επικοινωνεί το δίκτυο με το κινητό,στην οποία υπάρχει ελάχιστη διακίνηση kb/sec,και τσουπ η χρέωση

bug η επίτηδες το κάνουν

σίγουρα έχουν φάει χιλιάδες € και δεν λένε να το φτιαξουν

είπαμε οποίος θέλει την ηρεμία του,πάει σε άλλο δικτυο

τώρα βάλανε κι αυτό το σκατομποτ και στα τέτοια τους

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο countdown έβγαλε σήμερα για 2 μέρες

 

ΠΡΩΤΗ φορά countdown περιλαμβάνει ΣΚ.

 

----- προσθήκη μηνύματος 89 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

το έχω πει πολλές φορές,δεν είναι θέμα δεδομένων,είναι ο τρόπος επικοινωνεί το δίκτυο με το κινητό,στην οποία υπάρχει ελάχιστη διακίνηση kb/sec,και τσουπ η χρέωση

bug η επίτηδες το κάνουν

σίγουρα έχουν φάει χιλιάδες € και δεν λένε να το φτιαξουν

είπαμε οποίος θέλει την ηρεμία του,πάει σε άλλο δικτυο

τώρα βάλανε κι αυτό το σκατομποτ και στα τέτοια τους

 

Έχει να κάνει με τις εφαρμογές που έχεις κατεβάσει !!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Έχει να κάνει με τις εφαρμογές που έχεις κατεβάσει !!!!!!!!!!

 

Συμφωνώ, αλλά και η εταιρία δεν θέλει να δώσει λύση, όπως έδωσε η πράσινη.

Link to comment
Share on other sites

σχεδόν όλες ψάχνουν,έτσι είναι το android

η πράσινη σε ανακατευθηνε σε μια ιστοσελίδα για να αγοράσεις data,δεν ξέρω αν το εχει ακόμα,άρα και εκεί ήταν υπαρκτό το πρόβλημα ,αλλά τουλάχιστον δεν χρεωνε

στην wind το χουν κάνει επάγγελμα

edit:μια λύση υπάρχει

να κλείσετε τα data παίρνοντας τηλ στο 13700

τώρα πως και γιατί αν σας κλείσουν τα data από κει,ανοίξτε τα κλείστε τα ότι θέλετε καντε,χρέωση δεν θα δείτε

αυτό τουλάχιστον ήταν το μόνο σίγουρο μέχρι πρότινος

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, αλλά και η εταιρία δεν θέλει να δώσει λύση, όπως έδωσε η πράσινη.

 

Εγώ βρήκα λύση ως εξής: έχω dual συσκευή και η 2' κάρτα είναι cosmote. Όταν δεν έχω data ενεργοποιω την cosmote που έχω κάνει την γνωστή φραγή και είμαι οκ!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βρήκα λύση ως εξής: έχω dual συσκευή και η 2' κάρτα είναι cosmote. Όταν δεν έχω data ενεργοποιω την cosmote που έχω κάνει την γνωστή φραγή και είμαι οκ!

 

Πολύ σωστός!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας. Ήθελα να μάθω αν όντως οι συνομιλίες, οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι δωρεάν μέσα από το watch up..
Link to comment
Share on other sites

Είναι, αλλά πρέπει να έχεις ήδη πακέτο δεδομένων αλλιώς χρεωνεσαι το Daily Internet.
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα μια νέα κάρτα κιου από πωλητή στην ομόνοια στις 27/06/2019 και μου είπε ότι έχει καλοκαιρινό πρόγραμμα η κιου στο όποιο με 10 ευρώ παίρνω διπλασιασμό στην κάρτα στα χρήματα και γίνονται 20, και με αυτά μπορώ να αγοράσω ότι πακέτο θέλω, είχε και αναρτημένη την προσφορά με μεγάλα γράμματα μάλιστα μου την ενεργοποίησε ο ίδιος για τον 1ο μήνα , μου έδωσε την κάρτα και μου είπε ότι η καλοκαιρινή προσφορά ισχύει για 3 μήνες , την επομένη φορά που θα βάλω 10 ευρώ θα πάρω 20 και θα ξαναπάρω την προσφορά, έβαλα τα χρήματα χθες, αλλά διπλασιασμό δεν πήρα, σε συνομιλία με το 13800 , μου απάντησαν ότι μου βάζουν 1 γιγα δώρο, δεν θέλω δώρα θέλω την προσφορά που μου υποσχεθήκαν.. σε 2η επικοινωνία μου με το 13800 η κοπέλα μου έκλεισε το τηλέφωνο..... , τι γίνεται;;;;
Link to comment
Share on other sites

τι γίνεται;;;;

Το γίνεται δεν μπορούσες να το ρωτήσεις πριν?

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα μια νέα κάρτα κιου από πωλητή στην ομόνοια στις 27/06/2019 και μου είπε ότι έχει καλοκαιρινό πρόγραμμα η κιου στο όποιο με 10 ευρώ παίρνω διπλασιασμό στην κάρτα στα χρήματα και γίνονται 20, και με αυτά μπορώ να αγοράσω ότι πακέτο θέλω, είχε και αναρτημένη την προσφορά με μεγάλα γράμματα μάλιστα μου την ενεργοποίησε ο ίδιος για τον 1ο μήνα , μου έδωσε την κάρτα και μου είπε ότι η καλοκαιρινή προσφορά ισχύει για 3 μήνες , την επομένη φορά που θα βάλω 10 ευρώ θα πάρω 20 και θα ξαναπάρω την προσφορά, έβαλα τα χρήματα χθες, αλλά διπλασιασμό δεν πήρα, σε συνομιλία με το 13800 , μου απάντησαν ότι μου βάζουν 1 γιγα δώρο, δεν θέλω δώρα θέλω την προσφορά που μου υποσχεθήκαν.. σε 2η επικοινωνία μου με το 13800 η κοπέλα μου έκλεισε το τηλέφωνο..... , τι γίνεται;;;;

 

Πάνε σε κατάστημα wind και ζήτα να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών. Το πιο πιθανό να σου είπε ψέμματα ο πλανόδιος. Εάν το νούμερο είναι στο όνομα σου, ζήτα από την εξυπηρέτηση πελατών να σου πουν σε ποιο κατάστημα έγινε η ταυτοποίηση. Εαν δεν έδωσες στοιχεία ταυτότητας σου στον πλανόδιο, μην ασχοληθείς καν.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα μια νέα κάρτα κιου από πωλητή στην ομόνοια στις 27/06/2019 και μου είπε ότι έχει καλοκαιρινό πρόγραμμα η κιου στο όποιο με 10 ευρώ παίρνω διπλασιασμό στην κάρτα στα χρήματα και γίνονται 20, και με αυτά μπορώ να αγοράσω ότι πακέτο θέλω, είχε και αναρτημένη την προσφορά με μεγάλα γράμματα μάλιστα μου την ενεργοποίησε ο ίδιος για τον 1ο μήνα , μου έδωσε την κάρτα και μου είπε ότι η καλοκαιρινή προσφορά ισχύει για 3 μήνες , την επομένη φορά που θα βάλω 10 ευρώ θα πάρω 20 και θα ξαναπάρω την προσφορά, έβαλα τα χρήματα χθες, αλλά διπλασιασμό δεν πήρα, σε συνομιλία με το 13800 , μου απάντησαν ότι μου βάζουν 1 γιγα δώρο, δεν θέλω δώρα θέλω την προσφορά που μου υποσχεθήκαν.. σε 2η επικοινωνία μου με το 13800 η κοπέλα μου έκλεισε το τηλέφωνο..... , τι γίνεται;;;;

 

Ίσως δεν είχες κλείσει μήνα στην δεύτερη ανανέωση. Αν πήρες την κάρτα 27/6 δεν θα έπρεπε να βάλεις ξανά

27/7 ή και 28 καλύτερα για να πάρεις την προσφορά;

Μη δείχνεις ποτέ αυτά που έχεις. Θα φανούν όσα σου λείπουν!
Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μήνυμα από το 54333.

Στέλνω μήνυμα στην κιου ότι δεν έχω εγγραφεί πουθενά και ότι δεν είμαι σε κανέναν τηλεφωνικό κατάλογο.

Μου απαντούν ένα αυτόματο μακρυνάρι που λέει ότι πρέπει ΕΓΏ να επικοινωνήσω με την εταιρία και να μην δίνω το νούμερο μου σε πενταψήφια.

Ένας ακόμη λόγος που ποτέ δε θα πάρω στα σοβαρά την wind/q!!!

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μήνυμα από το 54333.

Στέλνω μήνυμα στην κιου ότι δεν έχω εγγραφεί πουθενά και ότι δεν είμαι σε κανέναν τηλεφωνικό κατάλογο.

Μου απαντούν ένα αυτόματο μακρυνάρι που λέει ότι πρέπει ΕΓΏ να επικοινωνήσω με την εταιρία και να μην δίνω το νούμερο μου σε πενταψήφια.

Ένας ακόμη λόγος που ποτέ δε θα πάρω στα σοβαρά την wind/q!!!

 

Σου φταιει η Q επειδη σου ηρθε μυνημα απο 5ψηφιο??

Link to comment
Share on other sites

Όταν παρέχεις μία υπηρεσία, οφείλεις να προστατεύεις τους συνδρομητές αυτής της υπηρεσίας, αλλιώς είσαι συνένοχος και συνυπευθυνος.
Link to comment
Share on other sites

Όταν παρέχεις μία υπηρεσία, οφείλεις να προστατεύεις τους συνδρομητές αυτής της υπηρεσίας, αλλιώς είσαι συνένοχος και συνυπευθυνος.

 

χαχαχαχα :lol: :rotfl:

 

Καλό! Πολύ καλό!

 

Fun fact: Και οι άλλες 2 εταιρείες το ίδιο κάνουν.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Στελνεις STOP στο 1213 από το κινητό σου και μπαίνει φραγή στα 5ψήφια υψηλής χρέωσης.
Link to comment
Share on other sites

Στελνεις STOP στο 1213 από το κινητό σου και μπαίνει φραγή στα 5ψήφια υψηλής χρέωσης.

Αυτή τη λύση γιατί δεν τη ξέρουν τα σαΐνια της εξυπηρέτησης πελατών;

 

----- προσθήκη μηνύματος 31 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

χαχαχαχα :lol: :rotfl:

 

Καλό! Πολύ καλό!

 

Fun fact: Και οι άλλες 2 εταιρείες το ίδιο κάνουν.

 

Λάθος νοοτροπία

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...