Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λοιπόν σήμερα λήγουν τα δεδομένα απο αγορά προγράμματος.

Θα κάνω ένα πείραμα:

1) Κλείνω δεδομένα κάρτας

2) Φτιάχνω και ενεργοποιώ ένα ψεύτικο APN, ώστε να μην τραβήξει "κατά λάθος" δεδομένα (περί του λόγου το αληθές)

[ATTACH]57071[/ATTACH]

3) Ανοίγω τα Wifi και μόνο με αυτά θα έχω αύριο δεδομένα.

 

Είμαι πολύ περίεργος να δω εάν αύριο θα έχω χρέωση 1€ daily internet!;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα λήγουν τα δεδομένα απο αγορά προγράμματος.

Θα κάνω ένα πείραμα:

1) Κλείνω δεδομένα κάρτας

2) Φτιάχνω και ενεργοποιώ ένα ψεύτικο APN, ώστε να μην τραβήξει "κατά λάθος" δεδομένα (περί του λόγου το αληθές)

[ATTACH]57071[/ATTACH]

3) Ανοίγω τα Wifi και μόνο με αυτά θα έχω αύριο δεδομένα.

 

Είμαι πολύ περίεργος να δω εάν αύριο θα έχω χρέωση 1€ daily internet!;)

 

Και εγώ αυτό κάνω όποτε έχω ενεργοποιήσει δεδμένα.Αλλάζω το APN μια μέρα πριν λήξουν και ποτέ μου δε χρεώθηκα το 1 ευρώ.Το θέμα φυσικά είναι να κάνει κάτι η Wind με αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

99% θα εχεις χρεωση

 

Μπα μην το λες. Σε εμενα τον ένα μηνα με χρεωσαν, τον επομενο (παντα με τη ληξη του πακετου) οχι. Γενικοτερα ο,τι να ναι.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα λήγουν τα δεδομένα απο αγορά προγράμματος.

Θα κάνω ένα πείραμα:

1) Κλείνω δεδομένα κάρτας

2) Φτιάχνω και ενεργοποιώ ένα ψεύτικο APN, ώστε να μην τραβήξει "κατά λάθος" δεδομένα (περί του λόγου το αληθές)

[ATTACH]57071[/ATTACH]

3) Ανοίγω τα Wifi και μόνο με αυτά θα έχω αύριο δεδομένα.

 

Είμαι πολύ περίεργος να δω εάν αύριο θα έχω χρέωση 1€ daily internet!;)

 

Αυτό ακριβώς έκανα και εγώ σήμερα που έληγε πακέτο δεδομένων, (εννοείται πολλές ώρες πριν τις 00:00), σε F2G και μόλις παρατήρησα πως το υπόλοιπό μου είναι -1€ χωρίς καμία χρήση, αύριο περιμένω και το μήνυμα για Daily Internet :!:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα λήγουν τα δεδομένα απο αγορά προγράμματος.

Θα κάνω ένα πείραμα:

1) Κλείνω δεδομένα κάρτας

2) Φτιάχνω και ενεργοποιώ ένα ψεύτικο APN, ώστε να μην τραβήξει "κατά λάθος" δεδομένα (περί του λόγου το αληθές)

[ATTACH]57071[/ATTACH]

3) Ανοίγω τα Wifi και μόνο με αυτά θα έχω αύριο δεδομένα.

 

Είμαι πολύ περίεργος να δω εάν αύριο θα έχω χρέωση 1€ daily internet!;)

 

Μαντέψτε τι μήνυμα μου ήρθε;;;

 

Χθες χρεωθήκατε (...) 1€ για χρήση στο κινητό mobile internet daily :mad::mad:

 

Είναι ξεφτίλες τελικά και δεν πρόκειται για λάθος αλλά εσκεμμένη και επαναλαμβανόμενη ψεύτικη χρέωση με σκοπό την εξαπάτηση του πελάτη.

 

Την πρώτη φορά με χρεώνουν σε Nokia 100 mobile internet daily 1€ (δεν έχει καν δεδομένα) και τώρα σε ψεύτικο APN!!!!!!:X

Είναι αίσχος για την εταιρεία Wind

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο έστειλα στην Q μεσω facebook το παρακατω μηνυμα :

 

"Στις 11/01015 στις 14.02 έκανα online αναναίωση χρόνου ομιλιας στο καρτοκινητό μου αξίας 10,00 € μέσω Paypal. Αμέσως ελαβα το sms οτι πήρα δωρο 1000 λεπτα προς Q και 500 mb + 500 mb που ισχυουν για 30 ημερες. Επιπλέον στο myQ εγραφε οτι τόσο τα 1000 λεπτα πρός Q, όσο και τα 1000 mb ισχυουν μεχρι 10/02. Στις 10/2 εκανα κληση προς Q και χρήση δεδομενων. Για την κληση αφαιρέθηκαν λεπτα απο τα 1000 δωρεαν, ενω για την χρηση δεδομενων ήρθε sms την επομενη μερα, οτι χρεωθηκα με 1 €. Επειδη στις 10/02 ειχα αρκετα mb απο το δωρο που ισχυε ακομη σας παρακαλω να μου επιστρεψετε στο κινητό μου το 1 €. Ευχαριστω."

 

Έπαθα κι εγώ το ίδιο, έστειλα email στην εταιρία για να μου επιστρέψουν το 1Ε στην κάρτα γιατί είχα πολλά mb δεδομένων ακόμα διαθέσιμα και μέσα στην ίδια ημέρα μου επιστράφηκε το 1Ε. Στείλε απ'ευθείας email στην εταιρία και άσε το facebook.:)

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζοντας τη συζήτηση για τη χρέωση του 1€, θα περιγράψω την πρόσφατη εμπειρία μου.

Στο δίκαρτο έχω ένα φοιτητικό και τον παλιό αριθμό που από πέρυσι το γύρισα σε f2g. Δεδομένου ότι α) τα 1000ΜΒ επαρκούν και με το παραπάνω το μήνα και β) όποτε χρειαστώ data τα ενεργοποιώ στη συγκεκριμένη sim, δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.

Προχθές, χωρίς να θυμάμαι ότι έληγε το πακέτο, άνοιξα τα data και, για πρώτη φορά, ξέχασα να τα απενεργοποιήσω όταν τελείωσα το σερφάρισμα.

Χθες, ήρθε μήνυμα χρέωσης 1€, έλεγξα την κατάσταση και κατάλαβα το προχθεσινό λάθος μου, (data ανοικτά έστω και αν δεν είχα κάνει χρήση ίντερνετ).

Τα απενεργοποίησα πιστεύοντας ότι το λάθος μου είχε περιοριστεί στη χρέωση του 1€.

Αμ δε. Δεν σκέφτηκα ότι, μέχρι χθες που πήρα το μήνυμα και εξακολουθούσαν να είναι ανοικτά, είχα χρεωθεί και δεύτερο ευρώ, και το κατάλαβα σήμερα με το δεύτερο μήνυμα. Αμέσως, βέβαια, ανανέωσα χρόνο βάζοντας 10€ για να πάρω τα 1024ΜΒ και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για κάθε ενδεχόμενο.

 

Συμπέρασμα: Από τη μία φταίμε στις περισσότερες φορές και από την άλλη το σύστημά τους ενεργοποιείται αυτόματα μόλις δει ανοικτά τα data, ανεξάρτητα αν κάνεις χρήση ή όχι. Πρέπει, λοιπόν, να παίρνουμε τα μέτρα μας όσο πιο ασφαλέστερα μπορούμε αφού η Wind δεν αλλάζει την πολιτική και το σύστημά της, τουλάχιστον, στο συγκεκριμένο θέμα.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Μαντέψτε τι μήνυμα μου ήρθε;;;

 

Χθες χρεωθήκατε (...) 1€ για χρήση στο κινητό mobile internet daily :mad::mad:

 

Είναι ξεφτίλες τελικά και δεν πρόκειται για λάθος αλλά εσκεμμένη και επαναλαμβανόμενη ψεύτικη χρέωση με σκοπό την εξαπάτηση του πελάτη.

 

Την πρώτη φορά με χρεώνουν σε Nokia 100 mobile internet daily 1€ (δεν έχει καν δεδομένα) και τώρα σε ψεύτικο APN!!!!!!:X

Είναι αίσχος για την εταιρεία Wind

 

Έχεις καλέσει στο 1231 και να αιτηθείς την διακοπή της υπηρεσίας?

“Flash is disabled” warning, saying that “The iPhone needs to cool down before you can use the flash.” :lol:
Link to comment
Share on other sites

Έχεις καλέσει στο 1231 και να αιτηθείς την διακοπή της υπηρεσίας?

 

για πες μας λεπτομερειες...

 

ποιας υπηρεσιας;

 

μπορουμε να απενεργοποιησουμε την παροχη (και χρεωση Data) εκτος πακετων;

Link to comment
Share on other sites

στο 1231 κόβουν τα δεδομένα,οπότε δεν μπορεις να μπεις καθολου ιντερνετ είτε με πακέτο είτε χωρίς πακέτο.
Link to comment
Share on other sites

Μαντέψτε τι μήνυμα μου ήρθε;;;

 

Χθες χρεωθήκατε (...) 1€ για χρήση στο κινητό mobile internet daily :mad::mad:

 

Είναι ξεφτίλες τελικά και δεν πρόκειται για λάθος αλλά εσκεμμένη και επαναλαμβανόμενη ψεύτικη χρέωση με σκοπό την εξαπάτηση του πελάτη.

 

Την πρώτη φορά με χρεώνουν σε Nokia 100 mobile internet daily 1€ (δεν έχει καν δεδομένα) και τώρα σε ψεύτικο APN!!!!!!:X

Είναι αίσχος για την εταιρεία Wind

 

Ολοκληρο το 24ωρο δεν μπηκες εχθες; Γιατι αν μπηκες εστω και λιγο, και παλι εξυπακουεται δεν δικαιολογειται η χρεωση, αλλα αυτο που εκανες με το ψευτικο apn δεν θα σε εσωζε απο την σημερινη χρεωση αλλα απο την αυριανη.

 

...

Συμπέρασμα: Από τη μία φταίμε στις περισσότερες φορές και από την άλλη το σύστημά τους ενεργοποιείται αυτόματα μόλις δει ανοικτά τα data, ανεξάρτητα αν κάνεις χρήση ή όχι. Πρέπει, λοιπόν, να παίρνουμε τα μέτρα μας όσο πιο ασφαλέστερα μπορούμε αφού η Wind δεν αλλάζει την πολιτική και το σύστημά της, τουλάχιστον, στο συγκεκριμένο θέμα.

 

Καλα και χρυσα ολα αυτα που λες αλλα δεν εχουν καμια σχεση με τα παραπονα που διατυπωνονται εδω μεσα. Δεν μιλαμε για ανοιχτα data εδω. Εκει, λογικο ειναι να χρεωνεσαι.

 

Έχεις καλέσει στο 1231 και να αιτηθείς την διακοπή της υπηρεσίας?

 

Η διακοπη της υπηρεσεις σημαινει αυτοματα διακοπη του internet, ακομα και για τα πακετα. Συνεπως ειναι αδυνατον να γινει κατι τετοιο. Αυτο που πρεπει να γινει ειναι να διορθωσει το προβλημα η wind.

Link to comment
Share on other sites

στο 1231 κόβουν τα δεδομένα,οπότε δεν μπορεις να μπεις καθολου ιντερνετ είτε με πακέτο είτε χωρίς πακέτο.

 

μου φανηκε πολυ "καλο" για να ισχυει... :(

Link to comment
Share on other sites

Έχεις καλέσει στο 1231 και να αιτηθείς την διακοπή της υπηρεσίας?

 

Δεν θέλω διακοπή των δεδομένων γιατί τα χρησιμοποιώ, απλά εάν διάβαζες το προηγούμενο ποστ μου θα καταλάβεις ότι το έκανα σαν πείραμα γιατί κάθε μήνα αγοράζω δεδομένα και πάντα, μα πάντα μου μένει το 80% π.χ χθες είχα υπόλοιπο 360mb από τα 400mb που είχα αγοράσει.

 

Ολοκληρο το 24ωρο δεν μπηκες εχθες; Γιατι αν μπηκες εστω και λιγο, και παλι εξυπακουεται δεν δικαιολογειται η χρεωση, αλλα αυτο που εκανες με το ψευτικο apn δεν θα σε εσωζε απο την σημερινη χρεωση αλλα απο την αυριανη.

Για χθες είχα 360mb υπόλοιπο που ίσχυαν μέχρι τα μεσάνυχτα, στις 18:02 λαμβάνω μήνυμα ότι σήμερα το βράδυ (17/02) μου λήγουν τα δεδομένα και έτσι αποφάσισα να κάνω αυτό το πείραμα. Από εκείνη την στιγμή κλείνω data + φτιάχνω και ενεργοποιώ ψεύτικο APN.

Τους πήρα τηλέφωνο και τα άκουσαν λίγο, βέβαια όχι ο υπάλληλος που δεν φταίει σε τίποτα, και ζήτησα αναλυτική χρέωση δεδομένων για καταγγελία στην ΕΕΤΤ γιατί είναι εξαπάτηση αυτό και δεν είναι για το ευρώ η δουλειά αλλά για την κοροϊδία

Link to comment
Share on other sites

Για χθες είχα 360mb υπόλοιπο που ίσχυαν μέχρι τα μεσάνυχτα, στις 18:02 λαμβάνω μήνυμα ότι σήμερα το βράδυ (17/02) μου λήγουν τα δεδομένα και έτσι αποφάσισα να κάνω αυτό το πείραμα. Από εκείνη την στιγμή κλείνω data + φτιάχνω και ενεργοποιώ ψεύτικο APN.

Τους πήρα τηλέφωνο και τα άκουσαν λίγο, βέβαια όχι ο υπάλληλος που δεν φταίει σε τίποτα, και ζήτησα αναλυτική χρέωση δεδομένων για καταγγελία στην ΕΕΤΤ γιατί είναι εξαπάτηση αυτό και δεν είναι για το ευρώ η δουλειά αλλά για την κοροϊδία

 

Με το παραπανω ηθελα να πω οτι απο τη στιγμη που χρησιμοποιησες χθες τα data, παρολο που ησουν εντος πακετου και δεν επρεπε να χρεωθεις, ειτε εφτιαχνες μετα το ψευτικο apn ειτε οχι, το προβληματικο συστημα τους σε χρεωσε γιατι εκανες χρηση χθες, ασχετα με το οτι ησουν εντος πακετου. Το ψευτικο apn που δημιουργησες θα επαιζε καποιο ρολο αν δεν εκανες καθολου χρηση στις 17/2, δηλαδη να μην ανοιγες καθολου τα data.

 

Εξυπακουεται οτι δεν θα λαβεις καμια αναλυτικη χρεωση δεδομενων. :p

 

Μια υποθεση που κανω ειναι μηπως το προβλημα στο συστημα τους ειναι οτι τα ΜΒ εχουν ημερομηνια ληξης τις 23:59 ενω το συστημα τους χρεωνει αν κανεις χρηση μετα απο τριαντα 24ωρα απο την ημερα/ωρα ενεργοποιησης του πακετου; Για παραδειγμα αν ενεργοποιησες το πακετο στις 18/1 και ωρα 17:00 τοτε κανονικα τα MBs θα σου κρατησαν μεχρι τις 17/2 και ώρα 23:59. Μηπως ομως το προβλημα βρισκεται στο οτι χρεωνει (απο λαθος) αν κανεις χρηση απο τις 17:00 έως τις 23:59 της 17/2;

 

Αν εχεις κρατησει την ειδοποιηση (sms) της ενεργοποιησης του πακετου του προηγουμενου μηνα, για δες τι ωρα το ενεργοποιησες. (Αν και δεν πιστευω, απλα μια υποθεση κανω)

Link to comment
Share on other sites

Μια υποθεση που κανω ειναι μηπως το προβλημα στο συστημα τους ειναι οτι τα ΜΒ εχουν ημερομηνια ληξης τις 23:59 ενω το συστημα τους χρεωνει αν κανεις χρηση μετα απο τριαντα 24ωρα απο την ημερα/ωρα ενεργοποιησης του πακετου; Για παραδειγμα αν ενεργοποιησες το πακετο στις 18/1 και ωρα 17:00 τοτε κανονικα τα MBs θα σου κρατησαν μεχρι τις 17/2 και ώρα 23:59. Μηπως ομως το προβλημα βρισκεται στο οτι χρεωνει (απο λαθος) αν κανεις χρηση απο τις 17:00 έως τις 23:59 της 17/2;

 

Αν εχεις κρατησει την ειδοποιηση (sms) της ενεργοποιησης του πακετου του προηγουμενου μηνα, για δες τι ωρα το ενεργοποιησες. (Αν και δεν πιστευω, απλα μια υποθεση κανω)

 

Καταλαβαίνω τι εννοείς αλλά αφού μου ήρθε μήνυμα στις 17/02 και ώρα 18:02 ότι σήμερα το βράδυ λήγουν τα δεδομένα και δεδομένα δεν χρησιμοποίησα μετά τις 15:00 που ήμουν σπίτι αλλά μόνο Wifi.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, εδω και 20 μερες εχω κανει αιτηση για αλλαγη απο καρτοκινητη Cosmote σε Q και ακομα δεν εχει γινει. Επικοινωνησα επανηλημενα με Q και μου λεν οτι εχει κολλησει το συστημα. Εχετε υποψιν σας αν αργει τοσο πολυ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια, εδω και 20 μερες εχω κανει αιτηση για αλλαγη απο καρτοκινητη Cosmote σε Q και ακομα δεν εχει γινει. Επικοινωνησα επανηλημενα με Q και μου λεν οτι εχει κολλησει το συστημα. Εχετε υποψιν σας αν αργει τοσο πολυ;

 

Το ίδιο συμβαίνει και με την Vodafone όσον αφορά τις φορητότητες σε καρτοκινητό. Καρτέλ και εδώ....

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Titanium Silver

Φιλικά, Σταύρος :)

Link to comment
Share on other sites

12/1 έκανα online αίτηση για μεταφορά απο Vodafone σε Q, 16/1 παρέλαβα την SIM και 23-24/1 ενεργοποιήθηκε η σύνδεση. Ούτε δύο εβδομάδες.
Link to comment
Share on other sites

 

Καλα και χρυσα ολα αυτα που λες αλλα δεν εχουν καμια σχεση με τα παραπονα που διατυπωνονται εδω μεσα. Δεν μιλαμε για ανοιχτα data εδω. Εκει, λογικο ειναι να χρεωνεσαι.

 

 

Τα "καλά και χρυσά" τα έγραψα για να επιχειρηματολογήσω στο ότι φταίμε και εμείς, στις περισσότερες φορές, στο θέμα της χρέωσης, στη γενική κουβέντα που γίνεται και, όσοι θέλουν κατάλαβαν, τι λέω. Πολύ περισσότερο αφού και εσύ παραδέχεσαι ότι δεν γνωρίζουμε τον τρόπο που λειτουργεί η πολιτική και το σύστημά τους, όπως είχα γράψει στο συγκεκριμένο post.

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Δεν έχω κλείσει ούτε 1 μήνα στην Q, και διαβάζω ότι πολλοί γκρινιάζουν για τη χρέωση data.

Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι για να μην υπάρχει χρέωση 1 ευρώ, πρέπει να είναι κλειστά τα data και η περιαγωγή δεδομένων, δλδ 2 πράγματα.

 

Εσείς που είχατε πρόβλημα, το είχατε δοκιμάσει αυτό;;

OnePlus 6, A6000
Link to comment
Share on other sites

Έπαθα κι εγώ το ίδιο, έστειλα email στην εταιρία για να μου επιστρέψουν το 1Ε στην κάρτα γιατί είχα πολλά mb δεδομένων ακόμα διαθέσιμα και μέσα στην ίδια ημέρα μου επιστράφηκε το 1Ε. Στείλε απ'ευθείας email στην εταιρία και άσε το facebook.:)

 

εμενα με email με ειχαν κλασμενο μια βδομαδα,με το που το εκανα θεμα στο facebook με πηραν αμεσως και ειχε επιστραφει πριν με παρουν.

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλημέρα,

 

Δεν έχω κλείσει ούτε 1 μήνα στην Q, και διαβάζω ότι πολλοί γκρινιάζουν για τη χρέωση data.

Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι για να μην υπάρχει χρέωση 1 ευρώ, πρέπει να είναι κλειστά τα data και η περιαγωγή δεδομένων, δλδ 2 πράγματα.

 

Εσείς που είχατε πρόβλημα, το είχατε δοκιμάσει αυτό;;

 

σιγα μη φορμαρουμε και το τηλεφωνο οποτε τελειωνει ο μηνας επειδη εχουν ενα τρυπιο συστημα που μαντεψε ποιος κερδιζει απο αυτο.Αν κλεισεις τα data δεν εχεις ιντερνετ και τελος.Απο ποτε το roaming θεωρειται data?Μην ψαρωνεις με τις δικαιολογιες τους.

 

εγω λεω να οργανωθουμε και να τους κανουμε καποια ομαδικη καταγγελια,σκεφτειτε ποσα λεφτα τρωνε καθε μερα απο τους χιλιαδες συνδρομητες τους.Μιλαμε για τρελη κομπινα..

Edited by azuli
Link to comment
Share on other sites

Η Q βρίσκεται σε roaming στο δίκτυο της WIND .

Οπότε το κλείσιμο του roaming εξασφαλίζει ότι δεν θα χρεωθούμε.

Link to comment
Share on other sites

Η Q βρίσκεται σε roaming στο δίκτυο της WIND .

Οπότε το κλείσιμο του roaming εξασφαλίζει ότι δεν θα χρεωθούμε.

 

δεν ειναι λυση αυτη.Δηλαδη θα πρεπει να βρισκουμε εμεις μη πρακτικες λυσεις για το δικο τους προβλημα?

 

Το συστημα αυτο το εχουν επιτηδες ετσι.Απο που κι ως που μου ενεργοποιουν το προγραμμα του 1ε/μερα αυτοματα χωρις να το ζητησω??

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...