vamvakoulas Δημ. January 3, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2015 Μπορειτε να αλλαξετε ενα γραμμα καλυτερα χωρις να σβησετε το apn ( πχ κανεις το myq => myqs ) και ειναι πιο ευκολο να το επαναφερεις ανα πασα στιγμη ταχυτατα. Ειναι bug της Q και δεν προκειται να βγαλετε ακρη, απλα οταν τελειωνουν τα data αν δεν ανανεωσετε αυθημερον, τοτε πρεπει να πειραξετε το apn γιατι αλλιως θα χρεωθειτε 1 ευρω ακομα και με κλειστα data. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
misterbean Δημ. January 4, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2015 Ισχύει. Σε Sony xperia με απενεργοποίηση των data δεν χρεωνεσαι. Σε μερικά κινέζικα που έχω δοκιμάσει παρότι απενεργοποιω τα data με χρεώνει. Σίγουρο μονο το APN. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bebes Δημ. January 4, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2015 αυτο με τη χρεωση του 1€ εγινε απανωτα για 5 μερες στη γυναικα μου (moto G) την πρωτη μερα (που μαλον χρησιμοποιουσε τα δεδομενα) τελειωσαν τα 20ΜΒ και ενεργοποιηθηκε και 2ο πακετο την ιδια μερα τις αλλες μερες τα δεδομενα ηταν κλειστα, αλλα ειχε αλλα "πραγματακια" τσεκαρισμενα πχ: αυτοματος συγχρονισμος δεδομενων και ΟΧΙ στον περιορισμο των δεδομενων παρασκηνιου οταν (ξε)τσεκαρισα κι αυτα δεν ξαναχρεωσε αρα το καθε κινητο κανει οτι θελει; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
filippos Δημ. January 4, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 4, 2015 μαλλον το κάθε κινητό θέλει τις δικές του ρυθμίσεις. Στο iphone μου πάντως εχω απενεργοποιήσει την χρήση data και ειμαι οκ , χωρίς χρεώσεις. Δεν έκανα κατι αλλο επιπλέον. Παράθεση [ f i l i p p o s ] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. January 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2015 Κατά πάσα πιθανότητα όταν την δευτερη μέρα έκλεισες τα Data ήταν ήδη αργά γιατί είχες χρεωθεί κάμποσες ώρες μέχρι που ήρθε η ειδοποίηση τις πρώτης μέρας... Για τις άλλες μέρες δεν μπορώ να υποθέσω κάτι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iznodur Δημ. January 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2015 Το μόνο που θα πρέπει να προσέχετε είναι πριν μια μέρα πριν λήξουν τα mb του προγράμματος να ενεργοποιείτε το καινούργιο και όλα καλά! Παράθεση ck Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelique_dim Δημ. January 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2015 Το μόνο που θα πρέπει να προσέχετε είναι πριν μια μέρα πριν λήξουν τα mb του προγράμματος να ενεργοποιείτε το καινούργιο και όλα καλά! Αυτό ειναι το μόνο ντεφω των καρτοκινητων, αλλα με τα χρήματα που γλυτωνεις αξίζει τον κοπο;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. January 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2015 Δέν νομίζω ότι έχει να κάνει μονο με το κινητό αλλά και με το λογισμικό της wind γιατί εμένα με χρέωσαν το 1ευρώ στο δεύτερο νούμερο που είναι σε ένα Νοκια 100 που δεν έχει καν δεδομένα! Τους το ανέφερα και έπειτα από ανταλλαγή mails και απειλών μου πίστωσαν το ευρώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. January 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2015 Προωθησαν το αιτημα σε μενα. Περιμενω να δω τι θα κανουν. Οχι για το 1 ευρω αλλα για το ****το Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soleman Δημ. January 5, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2015 Το μόνο που θα πρέπει να προσέχετε είναι πριν μια μέρα πριν λήξουν τα mb του προγράμματος να ενεργοποιείτε το καινούργιο και όλα καλά! Εγώ π.χ που πρέπει να ενεργοποιω ένα πακέτο κάθε 19 του μήνα, κάνω το εξής. Στέλνω ένα μήνυμα με ημερομηνία παράδοσης στις 19 κάθε μήνα και ώρα 00.00. Με το textra το κάνω αυτό και νομίζω και το go SMS έχει αυτή τη δυνατότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
misterbean Δημ. January 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2015 αυτο με τη χρεωση του 1€ εγινε απανωτα για 5 μερες στη γυναικα μου (moto G) την πρωτη μερα (που μαλον χρησιμοποιουσε τα δεδομενα) τελειωσαν τα 20ΜΒ και ενεργοποιηθηκε και 2ο πακετο την ιδια μερα τις αλλες μερες τα δεδομενα ηταν κλειστα, αλλα ειχε αλλα "πραγματακια" τσεκαρισμενα πχ: αυτοματος συγχρονισμος δεδομενων και ΟΧΙ στον περιορισμο των δεδομενων παρασκηνιου οταν (ξε)τσεκαρισα κι αυτα δεν ξαναχρεωσε αρα το καθε κινητο κανει οτι θελει; Που ακριβώς βρίσκονται αυτές οι επιλογές; Ευχαριστώ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
misterbean Δημ. January 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 6, 2015 Αυτό λέτε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bebes Δημ. January 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2015 Αυτό λέτε; ναι, ετσι ειναι εγω ξετσεκαρισα και την "περιαγωγη δεδομενων" Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
abfabgal Δημ. January 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2015 Εγώ π.χ που πρέπει να ενεργοποιω ένα πακέτο κάθε 19 του μήνα, κάνω το εξής. Στέλνω ένα μήνυμα με ημερομηνία παράδοσης στις 19 κάθε μήνα και ώρα 00.00. Με το textra το κάνω αυτό και νομίζω και το go SMS έχει αυτή τη δυνατότητα. Χμ μπράβο καλη ιδεα;) έτσι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
WitchKing Δημ. January 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2015 (edited) Από κινητό Q: 1222 (0,24€/ κλήση) Από άλλο πάροχο: 6935601260 (χρέωση προς κινητό) Θα μας τρελάνει πάλι η Wind... Προσπάθησα να πάρω τηλ. στο 6935601260 απο F2G και άκουσα μήνυμα οτι δεν μπορεί να συνδεθεί με το συγκεκριμένο νούμερο... Απο Cosmote, κανονικά. Μάλλον δεν τους αρέσει να χρησιμοποιούμε τα δωρεάν λεπτά του F2G για την εξ. πελατών. Πήγα στο κατάστημα της Wind για να κάνω την μεταφορά και μου είπαν οτι το σύστημα τους είναι εδώ και μέρες κλειστό και δεν μπορούν να φέρουν τον αριθμό στην Q. Πότε θα ανοίξει το σύστημα, άγνωστο. Δικαιολογίες, ερασιτεχνισμοί ή κάτι άλλο; Εννοείται οτι στη σελίδα της online αίτησης μεταφοράς δεν αναφέρεται τίποτα τέτοιο. Είναι πιθανό το σύστημα φορητότητας να είναι κλειστό μόνο σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα; Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και οι μεταφορές γίνονται κανονικά. Θέλω να αποφύγω την online αίτηση επειδή η προηγούμενη εμπειρία μου ήταν δυσάρεστη: η όλη διαδικασία κράτησε 20 μέρες, χωρίς μάλιστα μεταφορά αριθμού. Edited January 8, 2015 by WitchKing Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. January 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2015 Προωθησαν το αιτημα σε μενα. Περιμενω να δω τι θα κανουν. Οχι για το 1 ευρω αλλα για το ****το 3 μερες μετα, κανενα νεο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. January 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2015 Από κινητό Q: 1222 (0,24€/ κλήση) Από άλλο πάροχο: 6935601260 (χρέωση προς κινητό) να προσθέσω και το 6995551222 για εξυπηρετηση Q (πιστευω να μην εχει αλλαξει κατι) Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. January 8, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 8, 2015 μολις τωρα στο φβ Καλησπέρα. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι μολονότι έχει γίνει κίνηση data και η χρέωση του Internet daily είναι ορθή, στο πλαίσιο της καλής μας συνεργασίας πιστώσαμε στο λογαριασμό σου 1€. Στη διάθεσή σου. ποσο σιγουροι μπορει να ειναι; εγω 100000000% οτι δεν ανοιξα δεδομενα! τεσπα. πηρα το ευρω πισω. ολα καλα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DID Δημ. January 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2015 Πήρα μία σύνδεση Q για να την χρησιμοποιήσω με συσκευή παρακολούθησης σαν αυτή http://www.ebay.com/itm/Security-Wireless-GSM-Autodial-Home-Office-Burglar-Intruder-PIR-Alarm-Camera-/261720791280?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item3cefc658f0. Η συσκευή όταν αντιληφθεί ανθρώπινη παρουσία στέλνει MMS και καλεί σε ένα τηλέφωνο. Μέσω sms προς αυτήν μπορείς να την ενεργοποιήσεις , απενεργοποιήσεις και να της ζητήσεις να σου στείλει φωτογραφία του χώρου. Αντίστοιχα σου απαντά με sms οτι ενεργοποιήθηκε ή απενεργοποιήθηκε ή σου στέλνει φωτογραφία με sms Με την κάρτα Q αντιμετωπίζω το παρακάτω πρόβλημα το οποίο δεν το αντιμετωπίζω με κάρτα CU. Όταν τις στέλνω sms για ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση εκτελεί την εντολή αλλά δεν μου απαντά με μήνυμα ότι εκτελέστηκε η εντολή . Επίσης όταν της ζητώ να μου στείλει φωτογραφία με mms δεν μου στέλνει τίποτα. ( Η κάρτα cu τα κάνει όλα ). Στέλνει κανονικά φωτογραφία με MMS όταν εντοπίσει κίνηση Μήπως ξέρει κάποιος τι μπορεί να φταίει και εάν μπορώ να κάνω κάτι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soleman Δημ. January 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2015 Μετά από ενάμιση μήνα και τουλάχιστον 10 επικοινωνίες με την εξυπηρέτηση? πελατών για το πρόβλημα μου, που δεν μου έστελνε προσωρινό κωδικό για ενεργοποιηση στο MYQ, λύθηκε με ένα μήνυμα στη σελίδα της Q στο FACEBOOK. Μέσα σε λίγες ώρες τακτοποιήθηκε το πρόβλημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
talos_2002 Δημ. January 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2015 Μετά κάποιοι κατηγορούν το fb. Βρε καλά που το έχουμε, εργαλείο είναι! :) Παράθεση Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂 Φορητότητα προς Frog Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. January 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2015 Μετά κάποιοι κατηγορούν το fb. Βρε καλά που το έχουμε, εργαλείο είναι! :) Αν και offtopic, ο μόνος λόγος που κρατάω το fb, είναι αυτός. Ότι, πέρα από "αυτό" που κυρίως είναι, είναι και ένα εργαλείο. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kimius Δημ. January 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2015 Καλησπέρα παιδιά! Έχω ένα πρόβλημα, έχω ένα νουμεράκι q το οποίο προς το παρών δεν το χρησιμοποιώ, αλλά γενικότερα θέλω να κρατήσω το νούμερο γιατί είναι πολύ εύκολο! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάζω ένα 5€ το χρόνο για να διατηρήσω το νούμερο (άσχετα αν μου μηδενίσει το υπόλοιπο στο 6μηνο, δεν με απασχολεί). Το ερώτημα είναι ότι δέν θυμάμαι πότε έβαλα κάρτα τελευταία φορά.. Στο myq που είμαι γραμμένος αναφέρει το πότε λήγει το χρηματικό υπόλοιπο! Γίνεται να προσθέσω 6 μήνες από εκείνη την ημερομηνία που λήγει το υπόλοιπο, για να βρω πότε λήγει η σύνδεση μου? Υπάρχει μήπως κάποια επιλογή για να μάθω πότε λήγει η σύνδεση μου? Μη βρεθώ καμιά μέρα προ εκπλήξεως... Ευχαριστώ πολύ Παράθεση 1) Nokia 3330, 2) Nokia 6600, 3) Nokia N81, 4) Nokia C6-01, 5) Samsung Galaxy S5 Neo, 6) Samsung Galaxy S7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. January 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2015 θα προσθεσεις 6 μηνες απ την ημερομηνια που γραφει στο myq(οταν εκανες ανανωση δηλαδη) και μη το αφηνεις τελευταια στιγμη ;) κανε ανανεωση κανα μηνα νωριτερα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mr_47 Δημ. January 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2015 Καλησπέρα παιδιά! Έχω ένα πρόβλημα, έχω ένα νουμεράκι q το οποίο προς το παρών δεν το χρησιμοποιώ, αλλά γενικότερα θέλω να κρατήσω το νούμερο γιατί είναι πολύ εύκολο! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βάζω ένα 5€ το χρόνο για να διατηρήσω το νούμερο (άσχετα αν μου μηδενίσει το υπόλοιπο στο 6μηνο, δεν με απασχολεί). Το ερώτημα είναι ότι δέν θυμάμαι πότε έβαλα κάρτα τελευταία φορά.. Στο myq που είμαι γραμμένος αναφέρει το πότε λήγει το χρηματικό υπόλοιπο! Γίνεται να προσθέσω 6 μήνες από εκείνη την ημερομηνία που λήγει το υπόλοιπο, για να βρω πότε λήγει η σύνδεση μου? Υπάρχει μήπως κάποια επιλογή για να μάθω πότε λήγει η σύνδεση μου? Μη βρεθώ καμιά μέρα προ εκπλήξεως... Ευχαριστώ πολύ Κάλεσε στο 1225 να ακούσεις το χρηματικό σου υπόλοιπο σου και αμέσως μετά από αυτό, σου αναφέρει την ημερομηνία λήξης της σύνδεσής σου. Αυτή η ημερομηνία είναι ακριβώς ένα εξάμηνο από τη ημερομηνία της τελευταίας ανανέωσής σου. Παράθεση Huawei Nova 5T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.