Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να ρωτήσω και εγώ κάτι που δεν είδα να έχει ερωτηθεί..

 

Εγω έχω σύνδεση Cosmote..Χτες ήρθε το ενημερωτικό για το my account το οποίο μπορώ να πω σαν φυλλαδιάκι μου άρεσε...Έγραφε ότι μπορεί να σταματήσει να έρχεται ο λογαριασμός σε φάκελο και να τον βλέπεις on line..

 

Η πληρωμή πως γίνεται?!? Εννοώ ότι όταν ερχόταν ο λογαριασμός έπαιρνες το χαρτάκι πήγαινες στα ταμεία και πλήρωνες...Τώρα θα πρέπει να εκτυπώσεις κάτι για να πας να πληρώσεις?!?

 

Και όσοι επιλέξουν το my account και έχουν βάλει αυτόματη πληρωμή μέσω τραπέζης θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα ή όχι?

 

Πάντα θα έρχεται η πρώτη σελίδα με το ποσό που θα πρέπει να πληρώσεις άσχετα αν επιλέξεις να έρχεται η αναλυτική κατάσταση κλήσεων ή οχι. Τώρα η πληρωμή γίνεται όπως γίνοταν και παλιά με μετρητά, μέσω του e-payment ή με αυτόματη εξόφληση. Όλες τις πληρωμές και τις κλήσεις θα τις βλέπεις από το ebill που είναι μέσα στο my account.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πάντα θα έρχεται η πρώτη σελίδα με το ποσό που θα πρέπει να πληρώσεις άσχετα αν επιλέξεις να έρχεται η αναλυτική κατάσταση κλήσεων ή οχι. Τώρα η πληρωμή γίνεται όπως γίνοταν και παλιά με μετρητά, μέσω του e-payment ή με αυτόματη εξόφληση. Όλες τις πληρωμές και τις κλήσεις θα τις βλέπεις από το ebill που είναι μέσα στο my account.

 

A ok ευχαριστώ

2 hearts are beating together,

I'm in love I'm in love

Is this forever and ever ??

I'm in love I'm in love

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ρε παιδιά εγώ δεν μπορώ με τίποτα να δω την υπηρεσία e-bill σε 2η γραμμή που προσέθεσα στο myaccount. Ενώ στην πρώτη βλέπω τις επιλογές κανονικότατα κι έχω επιλέξει μη αποστολή έντυπου αναλυτικού, για τη 2η σύνδεση δνε βρίσκω πουθενά την επιλογή..
Link to comment
Share on other sites

Πάντως ρε παιδιά εγώ δεν μπορώ με τίποτα να δω την υπηρεσία e-bill σε 2η γραμμή που προσέθεσα στο myaccount. Ενώ στην πρώτη βλέπω τις επιλογές κανονικότατα κι έχω επιλέξει μη αποστολή έντυπου αναλυτικού, για τη 2η σύνδεση δνε βρίσκω πουθενά την επιλογή..

 

Μήπως πρέπει να εκδοθεί πρώτα ένας λογαριασμός και στο δεύτερο νούμερο;

Link to comment
Share on other sites

Θα τους έβλαπτε να βάζανε και την υπηρεσία του My Account της Vodafone με την ονομασία ''Δυνατότητα Αναβάθμισης''.Να ξέρουμε και εμείς πότε έχουμε επιδότηση.Ε???:mad:
Link to comment
Share on other sites

καλα τα λες.. αλλα δεν θυμασαι απο περυσι; ειναι η μερα την οποια παρεβαλες το καινουργιο κινητο πριν ενα χρονο...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Αν γραφτώ για να κοιτάω τον λογαριασμό μου και να βλέπω το πόσο που βρίσκεται, μήπως σταματήσει να μου έρχεται και ο τυπωμένος λογαριασμός κάθε μήνα;
Link to comment
Share on other sites

Αν γραφτώ για να κοιτάω τον λογαριασμό μου και να βλέπω το πόσο που βρίσκεται, μήπως σταματήσει να μου έρχεται και ο τυπωμένος λογαριασμός κάθε μήνα;

 

Μέσα στο My Account υπάρχει η εξής ερώτηση-απάντηση που δίνει απάντηση στο ερώτημά σου.

 

Αφότου ενεργοποίησα την υπηρεσία COSMOTE My Account, διακόπηκε η αποστολή έντυπης αναλυτικής κατάστασης κλήσεων. Γιατί;

 

Με την εγγραφή σας στην υπηρεσία COSMOTE My Account έχετε αυτόματα πρόσβαση στην υπηρεσία e-Bill και μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά με θέματα του λογαριασμού σας καθώς και να λαμβάνετε ηλεκτρονικά την αναλυτική κατάσταση κλήσεων. Με την αυτόματη ενεργοποίηση ηλεκτρονικής αναλυτικής κατάστασης κλήσεων παύει η αποστολή έντυπου αναλυτικού λογαριασμού. Με την ενέργεια αυτή, συμβάλλουμε όλοι στην προσπάθεια για την προστασία του περιβάλλοντος.

Εάν όμως επιθυμείτε, παράλληλα με το e-Bill να λαμβάνετε και έντυπη αναλυτική κατάσταση κλήσεων, τότε θα πρέπει να το αιτηθείτε μέσω της υπηρεσίας COSMOTE My Account (ξεχωριστή επιλογή).

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις εγγράφηκα στο myaccount. Μου ήρθε και ο κωδικός και μπήκα.

Οκ δεν με πειράζει να μην έρχεται ο αναλυτικός...

Αλλά ψάχνω να βρω τον λογαριασμό ebill αλλά δεν τον βρίσκω...Φαντάζομαι από τον επόμενο θα φαίνεται online... και απλά τώρα δεν βλέπω τίποτα επειδή μόλις γράφτηκα...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις εγγράφηκα στο myaccount. Μου ήρθε και ο κωδικός και μπήκα.

Οκ δεν με πειράζει να μην έρχεται ο αναλυτικός...

Αλλά ψάχνω να βρω τον λογαριασμό ebill αλλά δεν τον βρίσκω...Φαντάζομαι από τον επόμενο θα φαίνεται online... και απλά τώρα δεν βλέπω τίποτα επειδή μόλις γράφτηκα...

 

Να σε ρωτήσω κάτι; Ο κωδικός σε πόση ώρα ήρθε;

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω κάτι; Ο κωδικός σε πόση ώρα ήρθε;

 

Δεν θυμάμαι ακριβώς, πάντως έκανε λιγότερο από μια ώρα. 40 λεπτά ίσως;

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να περιμένεις τον επόμενο λογαριασμό, τη στιγμή που κάνεις αίτηση e-bill δεν βλέπεις τον λογαριασμό που σου έχει έρθει ήδη σε συμβατική μορφή...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Αμα εχω οικογενειακό πρόγραμμα θα βλέπω και τα 2 νουμερα που είναι στο "πακέτο"?

 

Σωστά και τα δύο. Γενικά μπορείς να βάλεις πολλά νούμερα στο ίδιο λογαριασμό αρκεί να είναι με την ίδια επωνυμία.

Link to comment
Share on other sites

Απο καταστημα Cosmote μου ειπαν οτι το internet on the go δεν υποστιριζει ebill.

Αληθευει?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Γράφτηκα χθές στο myaccount και μπαίνω κανονικά, αλλά όταν πάω να μπω στο e-bill, δε με βάζει, μου λέει λάθος κωδικός και αν πατήσω ανάκτηση δε μου το στέλνει στο mail.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα....

Έχω τα νεύρα μου, γι'αυτό συγγνώμη αν γράφω κάπως ...

Μπαίνω στο θέμα...

Θέλοντας κι εγώ σαν παιδί να εγγραφώ στο My account, πάω σήμερα κατά τις 6.30 μμ και κάνω αίτηση δήλωσης στοιχείων για το καρτοκινητό μου σε κατάστημα Γερμανός (Χι χι χι !), μιας και η ύπαρξη στοιχείων είναι απαραίτητη προϋπόθεση...

Δίνω την ταυτότητα, την φωτοτυπούν, καταγράφω το αίτημα, το υπογράφω, και το στέλνουν....

ΩΡΑΙΑ!, λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό....ΧΑΙΡΟΜΑΙ!:)

Πάω τώρα να κάνω εγγραφή στο My Account, συμπληρώνω τη φόρμα, και μέσα σε 5 λεπτά......ΤΣΟΥΠ!!! Να τα μας...!Κλήση από το 697131..

Λέω εγώ, για επιβεβαίωση θα είναι...

-Χαίρεται. Ο κύριος ...???

-Καλησπέρα, μάλιστα..

-Καλώ να σας εμημερώσω οτι.....Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ λόγω απουσίας δήλωσης των στοιχείων σας.

Μάνα μου ταραχή...!!

Ενημέρωσα για το τί είχε προηγηθεί και μου είπαν πως ποτέ δεν έλαβαν το Φαξ....

Και ρωτάω...Που είναι το Φαξ με την φωτοτυπημένη ταυτότητα,τον αριθμό του κινητού και τον κωδικό χρήστη, Ο-Ε-Ο???

Αυτή τη στιγμή είμαι κατασυγχυσμένος, όχι τόσο που δεν ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία,όσο για το που πήγε το φαξ, μιας και το είδα με τα μάτια μου να στέλνεται....Τι κάνω τώρα???

Πείτε μου εσείς, να σας πω κι εγω!!!

Αποστόλης

Link to comment
Share on other sites

επειδη το fax ισως να χαθηκε ξανακανε την ιδια διαδικασια και οχι σε γερμανο. καλυτερα σε oteshop η cosmote.

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

ενταξει μην ανχωνεσε εαν θελουν να σου τα υποκλεψουν θα το κανουν ειτε στειλουν το φαξ ειτε οχι π.χ. στελνει το φαξ ουτοσωστε να μην υποψιαστεις τιποτα και τα υποκλεπτει μετα :cry:

αλλα πηγενε αυριο και βαλτους στην θεση τους :p

Link to comment
Share on other sites

Δεν με πειράζει να τα "υποκλέψουν" απο το δίκτυο, αλλά αν η υπάλληλος στο κατάστημα έκανε λάθος στον αριθμό και στάλθηκε κάπου αλλού???

Τέλος πάντων, πήγα ξανά σήμερα, και το έστειλε ξανά, μπροστά μου, στο αριθμό που μου έδωσαν από το cc....Θα δείξει...!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε γενικές γραμμές τα καταστήματα Γερμανός δεν είναι το καλύτερο μέρος να πηγαίνεις για υποθέσεις που αφορούν το νο σου. Μόνο για νέες συνδέσεις μπορείς να είσαι σίγουρος !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια!!Γραφτηκα στο myaccount,και θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.Πολλα παιδια,μου εχουν πει πως με το myaccount και το myview μπορω να εχω απεριοριστο Windows Live Messenger απο το κινητο μου με 2,5 ευρω!!Γινεται?Και αν ναι,πως?:)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η πρόσβαση στο my account της cosmote γίνεται εύκολα και από κινητό τηλέφωνο στην διεύθυνση https://www.cosmote.gr/myaccount/cma.portal. Η σελίδα διαμορφώνεται ανάλογα με το κινητό ανεξάρτητα του τόπου πρόσβασης στο internet δηλαδή wap, internet, wifi.

Δεν ξέρω τι γίνεται με το ebill που υπάρχει στο my account μιας και λόγο του ότι έχω βάλει και άλλο νούμερο στο οικογενειακό πακέτο δεν έχω προσωρινά την υπηρεσία μέχρι την έκδοση του επόμενου λογαριασμού.

Όποιος έχει την υπηρεσία ας μας πει αν βλέπει το ebill κανονικά και από το κινητό.

Εγώ θα το μάθω μετά τις 27/10 που θα εκδοθεί ο λογαριασμός.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...