Jump to content

Μην πετάτε τα εισητήρια ΜΜΜ: δώστε τα στον επόμενο...


kage
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 283
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

οσον αφορα τον κλιματισμο

στο μετρο, εχει μονο στη μπλε γραμμη στις γραμμες απο και προς αεροδρομιο. Επισης, στον ηλεκτρικο εχει (δεν ξερω αν εχει σε καθε) και στα λεωφορεια και τραμ

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα θεωρειται παρανομη η πραξη του να δωσεις το εισητηριο σου σε αλλον πολυ απλα γιατι ΕΙΝΑΙ παρανομη. Επισης τα επιχειρηματα που παρεθεσαν οι AquaSonic και JustMe! ειναι κατι παραπανω απο πειστικα. Οταν επενδυεις, δηλαδη εχεις εξοδα, πρεπει με καποιον τροπο να αντισταθμισεις αυτα τα εξοδα με εσοδα τα οποια δεν ειναι αλλα απο τα εισητηρια.

 

Αν καποιοι παραπονιεστε για την κατασταση των ΜΜΜ [πλην του ΜΕΤΡΟ] τοτε αναλογισθειτε τι κανατε για να ανατρεψετε αυτην την κατασταση την τελευταια φορα που μπηκατε σ αυτα. Πλρωσατε εισητηριο? Τηρησατε του κανονες που ισχυουν κατα την διαρκεια της χρησης τους?

Εχθες το βραδυ μπηκα σε εναν σταθμο του ΗΣΑΠ και καθως περιμενα τον επομενο συρμο ερχεται ενας τυπος και με ρωταει αν εχω αναπτηρα για να αναψει τσιγαρο...

Οταν του ειπα πως απαγορευεται δειχνοοντας του το σημα στην απεναντι αποβαθρα απαντησε με στυλ.. Ε και? Απο εδω δεν εχει...

 

Παραπονιεστε για την τιμη του εισητηριου... Ειχα μια κουβεντα με εναν συμπατριωτη μας που εχει την τυχη - ατυχια να μενει στην Σουηδια. Ο ανθρωπος μου μιλησε για ΜΗ ΕΝΙΑΙΑ εισητηρια, που ισχυουν για ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ διαδρομη με κοστος πανω απο 5Ε. Εκει ευνοουν τους συχνους χρηστες - ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΔΩ - προσφεροντας πολυ φθηνοτερες καρτες απειροριστων διαδρομων. Ομως ακομα και σε αυτην την περιπτωση ισχυουν παρα πολλοι περιορισμοι και σε καμμια περιπτωση δεν ειναι πιο συμφερουσες απο αυτες της Ελλαδας.

 

Αν θελετε κατι ακομα, οριστε αποσπασμα απο συνεντευξη που εδωσε ο Υπουργος Μ.Ε. σε γνωστο τηλεοπτικο σταθμο:

......

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ας πούμε για παράδειγμα υπάρχουν πραγματικά, το έχουμε ζήσει αυτό στους σταθμούς, είχαμε την αύξηση του εισιτηρίου σε 80 λεπτά για μιάμιση ώρα. Μάλιστα από την 1/1/2009 θα πάει 1  το εισιτήριο, που μέσα σε μια εποχή ακρίβειας δεν είναι και ότι καλύτερο εδώ που τα λέμε.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Ναι, αλλά έχουμε…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα μου πείτε για τα καύσιμα, το ξέρω.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Έχουμε ρίξει την τιμή των καρτών, οπότε οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τακτικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που είναι οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι, οι φοιτητές, θα πληρώνουν λιγότερο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, αλλά εγώ που οδηγώ το αυτοκίνητό μου και θέλω να με τραβήξει η συγκοινωνία που δε χρησιμοποιώ συχνά; Δεν είναι κίνητρο.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Δεύτερο, σε σχέση με όλες τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τουλάχιστον τις παλιές χώρες, τις 15, είμαστε οι φθηνότεροι. Επομένως υπάρχει μια πολύ συγκεκριμένη φιλοσοφία και πρέπει να ξέρετε ότι γιʼ αυτό το λόγο τα τελευταία χρόνια αργά ίσως, αλλά πάντως σταθερά, αυξάνεται συνέχεια το ποσοστό των συμπολιτών μας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εγώ αναρωτιέμαι, το συζητούσα με το Σπύρο, τελικώς με αυτό το νέο εισιτήριο ο ΟΑΣΑ έχει περισσότερα ή λιγότερα έσοδα; Γιατί κοιτάξτε, στο Σύνταγμα, να καλημερίσουμε το Θωμά Μόσχο, υπάρχουν νέοι άνθρωποι οι οποίοι κατʼ εξοχήν κάνουν αυτό το σύστημα, αλλάζουν το εισιτήριο στην έξοδο του σταθμού.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για να καταλάβετε, ο Θωμάς Μόσχος βρήκε τρεις πολίτες, κατάφερε μέσα σε λίγη ώρα εκεί στο Μετρό, που τι κάνουν; Ανταλλάσσουν εισιτήρια.

Θ. ΜΟΣΧΟΣ: Αυτό ακριβώς. Μην πετάς το εισιτήριό σου, δώσε το στον επόμενο. Ξεκίνησε μέσα από το διαδίκτυο, βρήκε γρήγορα πάρα πολλούς υποστηρικτές όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Έχουμε εδώ πέρα τέσσερις φοιτητές. Χρησιμοποιούν σχεδόν καθημερινά μετρό, ηλεκτρικό και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Να τους καλημερίσουμε και να μας εξηγήσουν οι ίδιοι πια το τι ακριβώς κάνουν.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όμως, Θωμά με το καλημέρα να διευκρινίσουμε, γιατί αφορά μια δημόσια προβολή, ότι αυτή είναι μια παράνομη δραστηριότητα. Πρώτα απʼ όλα για τους όρους και για τη συζήτηση.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Και εάν χρησιμοποιούν Μετρό ή λεωφορείο ή οτιδήποτε, πέραν του ενιαίου εισιτηρίου, μπορεί να πάρουν μία κάρτα με την οποία μπορεί να πληρώσουν 15  το μήνα και να κυκλοφορούν ελεύθερα και χωρίς πρόβλημα παίρνοντας τα μέσα αυτά όσες φορές θέλουν. Που σημαίνει ό,τι την ημέρα, τους έρχεται μισό ευρώ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, αλλά ανταλλάσσοντας το εισιτήριο τους έρχεται ακόμα φθηνότερα. Και να σας πω τι ακριβώς;

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό είναι μία αντίδραση τώρα. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι υπάγεται στη διάταξη για δόλια αποδοχή υπηρεσιών.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, αλλά οι ελεγκτές ελέγχουν μέχρι το τέλος του σταθμού. Αυτή η ανταλλαγή γίνεται εκτός σταθμού.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και ο ελεγκτής εάν θα βρει κάποιον τέτοιον, είναι υποχρεωμένος να επιβάλει πρόστιμο.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Οι δημόσιες συγκοινωνίες, ξέρετε, δεν είναι δικές μου, είναι δικές τους, είναι των πατεράδων τους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να μας πουν πως γίνεται ακριβώς;

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Οι ίδιοι τις πληρώνουν.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να ακούσουμε τα επιχειρήματά τους, για ποιο λόγο μπορούν να προβούν σε μια παράνομη δραστηριότητα. Πάντως δεν το κάνουν από ευχαρίστηση ή από μόδα. Κάποιο σκεπτικό μπορεί να έχουν. Ας το ακούσουμε. Θωμά.

ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Καλημέρα. Καταρχάς οποιοσδήποτε νομικός χαρακτηρισμός μιας φυσιολογικής αντίδρασης σε μια υπέρμετρη αύξηση εισιτηρίων, νομίζω ότι είναι δευτερεύουσας σημασίας. Αυτό που δεν κάνουμε εμείς ειδικά εδώ οι τέσσερις, είμαστε τέσσερις άνθρωποι οι οποίοι βρισκόμαστε καθημερινά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, είμαστε φοιτητές οι οποίοι μετακινούμαστε αναγκαστικά σε μεγάλες αποστάσεις προκειμένου να είμαστε στις Σχολές μας καθʼ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Πολλές φορές έχουμε τύχει και εμείς να δώσουμε εισιτήρια τα οποία έχουν χτυπηθεί σε άλλους και πολλές φορές έχει τύχει άλλος να μας δώσει εισιτήρια. Εγώ αυτό που θέλω να ρωτήσω και τον κ. Υπουργό, μιας και έχουμε και την τύχη να τον έχουμε μαζί μας, είναι γιατί καταργήθηκε αφενός η επιλογή, γιατί ήταν επιλεγόμενο το ενιαίο εισιτήριο, αυξήθηκαν όλα τα εισιτήρια, όλα γίνανε πλέον 80 από τα 50 λεπτά που ήταν για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Και το φοιτητικό αυξήθηκε από 20 λεπτά στα 50. Κάτι αντίστοιχο έγινε και στο Μετρό. Και τέλος πάντων νομίζω ότι οποιοσδήποτε χαρακτηρισμός μιας τέτοιας κίνησης η οποία αφορά όλο τον κόσμο ο οποίος μετακινείται καθημερινά μέσα στην Αθήνα και βλέπει την ακρίβεια να χτυπά όχι μόνο τα είδη καθημερινής ανάγκης, αλλά τελικά και την ίδια του τη μετακίνηση μέσα στην Αθήνα, νομίζω ότι όλη αυτή η κατάσταση θα έχριζε μιας περισσότερο σοβαρής προσοχής και σοβαρής κριτικής απʼ την πλευρά της κυβέρνησης αντί να μεταθέτει συνεχώς…

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να μας πει ο κ. Χατζηδάκης για να έχουμε διάλογο.

ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Και να κατηγορεί συνεχώς τον κόσμο ο οποίος πληρώνει.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν σας κατηγόρησε προσωπικά, κουβέντα κάνουμε.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Το ενιαίο εισιτήριο καταρχήν έγινε για να γίνει πιο απλό το σύστημα.

ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Πιο απλό το σύστημα με αυξανόμενη τιμή.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Μισό λεπτό. Ο δεύτερος λόγος έγινε για να αντιμετωπιστούν τα ελλείμματα, τα οποία ελλείμματα δεν είναι του ΝΑΤΟ και των Αμερικάνων, είναι δικά μας ελλείμματα, δικά σας ελλείμματα, των πατεράδων σας, οι οποίοι καλούνται να τα πληρώσουν στο τέλος. Δεν μένουν απλήρωτα αυτά τα ελλείμματα. Τα πληρώνετε πάλι μέσω της φορολογίας.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν χαρίστηκαν ποτέ θέλετε να πείτε.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Σε αυτό να μην κοροϊδευόμαστε. Δηλαδή μη νομίζετε ότι είναι χαμηλότερες οι τιμές, στη συνέχεια δεν τα καλύπτει κανένας ή ότι έρχεται ο κ. Αλογοσκούφης ή εγώ από την περιουσία μας και τα πληρώνουμε. Τα πληρώνετε πάλι εσείς.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Χατζηδάκη, με αυτή την αλλαγή αυξήθηκαν τα έσοδα;

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Είναι νωρίς να ξέρουμε.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δεν ξέρουμε.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Όχι. Η ρύθμιση αυτή ισχύει εδώ και ενάμιση μήνα, επομένως πρέπει να περάσει κάποιος καιρός για να έχουμε μια εικόνα. Εμείς αυτό προσδοκούμε. Ωστόσο επαναλαμβάνω, για τους τακτικούς χρήστες υπάρχουν μειώσεις. Και αυτό που θέλω να ρωτήσω τα παιδιά εγώ είναι, αντί να κάνουν όλη αυτή την ιστορία που βεβαίως είναι παράνομη, δε θέλω να σταθώ σε αυτό, γιατί δεν παίρνουν μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών, σας είπα είναι 15  το μήνα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι καλή τιμή αυτή πάντως.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Και τους έρχεται πάρα πολύ φθηνά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και δεν κάνει και όλη αυτή την ιστορία.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Ήταν 17,5 και πήγε 15.

ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Αν μου επιτρέπετε, επειδή είμαι τακτικός χρήστης, η κάρτα μειώθηκε μόλις 1 . Απʼ τη στιγμή που διπλασιάστηκε σχεδόν το εισιτήριο, θα μπορούσε να μειωθεί περισσότερο. Άρα, μιλάμε για προσχηματικές μειώσεις. Δεν μπορούμε να μιλάμε για πραγματικές μειώσεις.

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Παίρνεις μια κάρτα, εάν χρησιμοποιείς το μετρό κάθε μέρα.

ΦΟΙΤΗΤΗΣ: Ουσιαστικά μετακυλίστηκε ένα επιπλέον κομμάτι κόστους…

...

[Ο δημοσιογραφος αλλαξε θεμα συζητησης]

Πηγη: ΥΜΕ

Watch When You Stray My Friend...
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κατεβάσει. Η διαφορα είναι πως δεν έχουμε την εντύπωση πως προσφέρουμε και κοινωνικό έργο :wacko:
Link to comment
Share on other sites

Καλα ξηγηθηκες!!! :)

 

Ειρωνικά το έγραψα :lol: για να δείξω ότι δε μπορείς να μην πληρώνεις επειδή δε σου αρέσει κάτι ενώ ταυτόχρονα συνεχίζεις να το χρησιμοποιείς.

 

Μα δεν είδες ότι ήταν εντελώς αντίθερο με την άποψη που εξέφρασα στο προηγούμενο ποστ;;

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κατεβάσει. Η διαφορα είναι πως δεν έχουμε την εντύπωση πως προσφέρουμε και κοινωνικό έργο :wacko:

 

Καλά άσε τα :wacko: και διάβασε καλύτερα τι γράφω! Είδες κάπου να λέω για κοινωνικό έργο!? Απλά αναφερόμουν στην γενική παρανομία που παίζει και όχι να την λέμε εκεί που επιλέγουμε και να αποκαλούμε Ελληνάρα τον άλλο και Αθάνατε Έλληνα και ποτέ δεν θ' αλλάξουμε και τέτοια!

Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε (δυστυχώς)! «Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω» ...

Anyway , δεν το συνεχίζω και συγνώμη αν έθιξα κάποιον , γενικά μιλούσα! Μια παρέα είμαστε ελπίζω και δεν πειράζει να έχουμε και αντίθετες γνώμες! Έτσι είναι η ζωή ...:happy:

Link to comment
Share on other sites

Καλά άσε τα :wacko: και διάβασε καλύτερα τι γράφω! Είδες κάπου να λέω για κοινωνικό έργο!? Απλά αναφερόμουν στην γενική παρανομία που παίζει και όχι να την λέμε εκεί που επιλέγουμε και να αποκαλούμε Ελληνάρα τον άλλο και Αθάνατε Έλληνα και ποτέ δεν θ' αλλάξουμε και τέτοια!

Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε (δυστυχώς)! «Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω» ...

Anyway , δεν το συνεχίζω και συγνώμη αν έθιξα κάποιον , γενικά μιλούσα! Μια παρέα είμαστε ελπίζω και δεν πειράζει να έχουμε και αντίθετες γνώμες! Έτσι είναι η ζωή ...:happy:

Δεν το είπες εσύ για το κοινωνικό έργο, αλλά οι προηγούμενοι.

Όσο για την παροιμία τι θέλεις δηλαδή; Να τον βουλώνουμε και να μη σχολιάζουμε τίποτα αφού όλοι έχουμε κάνει από κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πολύ απλά είναι νόμος φίλε, ο κανονισμός του ΟΣΕ λέει πως το εισητήριο δεν μεταβιβάζεται σε άλλο άτομο.

Άρα παρανομείς! Εφόσων δεν σου αρέσει ο κανονισμός πολύ απλά δεν χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ.

Το να τα χρησιμοποιείς και να παρανομείς παράλληλα είναι ένα δεδομένο, το να κωλοχτυπιέσαι όμως (γενικά όχι εσύ) ότι αυτό που κάνεις είναι κ σωστό είναι τουλάχιστον ανόητο.

PS. Επειδή μασάμε και αυτή τη καραμέλα με τον κλιματισμό στο ΜΕΤΡΟ, έχετε ξαναπάει σε άλλη χώρα με κλιματιζόμενο ΜΕΤΡΟ? Γιατί εγώ που έχω γυρίσει τη μισή Ευρώπη (Αγγλία, Γαλλία κοκ) δεν έχω βρει μετρό με κλιματισμό! Αντιθέτως όλα τα ΜΕΤΡΟ της Ευρώπης είναι (σε κατάσταση) (τρις)χειρότερα από το απίστευτο δικό μας.

Μπορείς να μου δώσεις ένα link με το νόμο?:shifty::ninja:

 

Δε βοηθάς το συνάνθρωπο. Το κάνεις επειδή έχεις μάθει στο τσαμπατζιλίκι.

Γι' αυτό και κατεβάζεις mp3 από το Ίντερνετ, παίρνεις τα τσάμπα εισητίρια (ενίοτε δε χτυπάς και καθόλου στα λεωφορεία) και κρύβεις εισοδήματα από την εφορία. Και στο τέλος τα βαφτίζεις και αγώνα ενάντια στις δισκογραφικές, τα ΜΜΜ και το κράτος για να έχεις ήσυχη τη συνείδησή σου, ενώ κατά βάθος είσαι ελληνάρας τσαμπατζής που "αγωνίζεται" μόνο όπου τον παίρνει να κάνει την πουστιά.

 

(γενικά μιλάω και όχι προσωπικά για σένα)

 

τσαμπατζιλίκι είναι μόνο να πέρνεις όχι και να δίνεις κι'όλας...;)

Hip Hop.
Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση:

Πόσο λογικό είναι να πληρώνουμε σε μέσο μεταφοράς, την χρονική διάρκεια παραμονής μας σε αυτό και όχι τα χιλιόμετρα:confused:

1)Πολύ ;

2)Λίγο ;

3)Όσο πατάει η rata ;

4)Ή εντελώς παράλογο ;

 

Μπορείς να μου δώσεις ένα link με το νόμο?:shifty::ninja:

 

Αυτός ο νόμος είναι μυστικός.:ninja:

 

τσαμπατζιλίκι είναι μόνο να πέρνεις όχι και να δίνεις κι'όλας...;)

 

Από δω και πέρα όταν θα κατεβαίνουμε από το αστικό θα τρώμε το εισιτήριο γιατί και να το πετάξουμε μπορεί αυτός που ανεβαίνει να το πάρει από τα σκουπίδια για να το χρησιμοποιήσει και εμείς να κατηγορηθούμε ως παραβάτες και τζαμπατζήδες. :p

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω, αντιφατικό πάντως δεν ακούγεται? Σε όλα τα άλλα μέσα πληρώνουμε το εισιτήριο ανάλογα με την απόσταση που διανύουμε.:)

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση:

Πόσο λογικό είναι να πληρώνουμε σε μέσο μεταφοράς, την χρονική διάρκεια παραμονής μας σε αυτό και όχι τα χιλιόμετρα:confused:

1)Πολύ ;

2)Λίγο ;

3)Όσο πατάει η rata ;

4)Ή εντελώς παράλογο ;

 

Δεν πληρώνεις την χρονική διάρκεια. Η νοοτροπία του εισητηρίου είναι να πληρώνεις με την ΔΙΑΔΡΟΜΗ. Απλά επειδή δεν μπορεί να ελεγχτεί κάπως αυτό, και πρέπει κάπως και κάποτε το εισητήριο να λήγει, ορίζεται η χρονική διάρκεια της μιαμισης ώρας (που είτε την έβγαλαν από το κεφάλι τους, είτε είναι ένα άνω χρονικό όριο για μία διαδρομή με άνω του ενός μέσα μεταφοράς). Και όπως έγραψα και παραπάνω, στην 1μιση ώρα δεν "καίγεσαι" αυτόματα. Αν δεις ότι δεν σε παίρνει ο χρόνος, τότε το εισητήριο το ακυρώνεις δεύτερη φορά στην τελευταία σου διαδρομή, και ισχύει μέχρι να ΚΑΤΕΒΕΙΣ από το μέσο.

 

 

 

Από δω και πέρα όταν θα κατεβαίνουμε από το αστικό θα τρώμε το εισιτήριο γιατί και να το πετάξουμε μπορεί αυτός που ανεβαίνει να το πάρει από τα σκουπίδια για να το χρησιμοποιήσει και εμείς να κατηγορηθούμε ως παραβάτες και τζαμπατζήδες. :p

 

Εξυπνάδες...μπορείς άνετα να το σκίζεις όμως.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη στα μεσα δεν ειναι πρακτικα εφικτο να ελεγξεις την αποσταση, γι'αυτο παει με την ωρα
Link to comment
Share on other sites

Η ιδέα και μόνο να υπάρχει διαφορετικό εισιτήριο μετρό για τις διαδρομές Σύνταγμα-Ευαγγελισμός (1 στάση) Σύνταγμα-Μέγαρο Μουσικής (2 στάσεις) Σύνταγμα-Αμπελόκηποι (3 στάσεις) κ.ο.κ. είναι κουραστική. Φαντάσου να ίσχυε και να χάνανε όλοι το μπούσουλα με το ποιο εισιτήριο να χρησιμοποιήσουν ανάλογα με το που θα πάνε. Και όλα τα άλλα μέσα που αναφέρεις δεν είναι τοπικά μέσα (εκτός αν μιλάς και για ταξί που είναι διαφορετική υπόθεση, αφού δεν πληρώνεις εισιτήριο αλλά με την ώρα) δηλαδή ΚΤΕΛ, ΟΣΕ κλπ και φυσικό να έχουν διαφορετική τιμή για διαφορετικές αποστάσεις που θα σε πάνε.

 

Μέσα στην πόλη όμως, όπως είπα και πριν, το να υπάρχουν διαφορετικά εισιτήρια για το ίδιο μέσο, ανάλογα με το από που θα το χρησιμοποιήσεις και ως που, το βρίσκω μη πρακτικό.

And now all I do is sit in my darkened room

And on occasion break my silence to howl at the moon

To curse every nerve and neuron in my brain

That won't stop the pain I'm feeling

And let me stop thinking...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πολύ απλά είναι νόμος φίλε, ο κανονισμός του ΟΣΕ λέει πως το εισητήριο δεν μεταβιβάζεται σε άλλο άτομο.

 

Εχει δικιο εδω ο φιλος,εγω μια φορα που ειχα παρει τρια εισητηρια ενα για μενα ενα για την κοπελα μου και ενα για μια φιλη μας πηγα τα χτυπησα και μετα δεν μπορουσα να τους τα δωσω!

Γιατι τα ειχα παρει εγω και τα εισητηρια δεν μεταβιβαζονται και την πατησαμε!

Αναγκαστικα γυρισαν πισω και πηρε καθε μια το δικο της.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μου δώσεις ένα link με το νόμο?:shifty::ninja:

 

 

 

τσαμπατζιλίκι είναι μόνο να πέρνεις όχι και να δίνεις κι'όλας...;)

Αν αφήσεις τις εξυπνάδες και διαβάσεις λίγο πιο πάνω τη συνέντευξη του υπουργού θα δεις πως μιλάει ξεκάθαρα για παράνομη πράξη

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Όχι. Η ρύθμιση αυτή ισχύει εδώ και ενάμιση μήνα, επομένως πρέπει να περάσει κάποιος καιρός για να έχουμε μια εικόνα. Εμείς αυτό προσδοκούμε. Ωστόσο επαναλαμβάνω, για τους τακτικούς χρήστες υπάρχουν μειώσεις. Και αυτό που θέλω να ρωτήσω τα παιδιά εγώ είναι, αντί να κάνουν όλη αυτή την ιστορία που βεβαίως είναι παράνομη, δε θέλω να σταθώ σε αυτό, γιατί δεν παίρνουν μια κάρτα απεριορίστων διαδρομών, σας είπα είναι 15 € το μήνα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό είναι μία αντίδραση τώρα. Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι υπάγεται στη διάταξη για δόλια αποδοχή υπηρεσιών.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όμως, Θωμά με το καλημέρα να διευκρινίσουμε, γιατί αφορά μια δημόσια προβολή, ότι αυτή είναι μια παράνομη δραστηριότητα. Πρώτα απ’ όλα για τους όρους και για τη συζήτηση.

Έλεος δηλαδή, τουλάχιστον πριν ανοίγετε το στόμα σας να μιλάτε διαβάστε λίγο! Μπορεί να μην αναφέρεται στο site αλλά είναι αυτονόητο νομίζω και δείτε και πιο πάνω τα πειστήρια.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν υπάρχει κάπου γραμμένο όποιος και να πει ότι είναι παράνομο δε λέει κάτι.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Αν αφήσεις τις εξυπνάδες και διαβάσεις λίγο πιο πάνω τη συνέντευξη του υπουργού θα δεις πως μιλάει ξεκάθαρα για παράνομη πράξη

Και να μην ήταν παράνομη θα έλεγε οτι είναι για να αποθαρρύνει τον κόσμο.;)

[sIGPIC][/sIGPIC]

dum spiro, spero...

Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε γιατί είναι συνηθισμένο φαινόμενο να βγαίνει ολόκληρος υπουργός και να λέει αστοιχείωτες μπαρούφες.

Έλεος πια λογικό είναι!

Link to comment
Share on other sites

Στο forum τις τελευταίες μέρες μάθαμε ότι:

 

- αν τα τρόφιμα στο σουπερ μάρκετ είναι ακριβά, πάμε τα κλέβουμε και τα μοιράζουμε στη λαϊκή.

- αν το εισητήριο του λεωφορείου μας φαίνεται ακριβό, το παίρνουμε από τον προηγούμενο ή το δίνουμε στον επόμενο.

- όποιος διαφωνεί με τα παραπάνω γράφει μ@λ**ς, π@@ρολογίες και είναι λαμόγιο και αγύριστο κεφάλι.

 

Εγώ λοιπόν, ως αγύριστο κεφάλι, θα προσεγγίσω και αυτό το θέμα με τη λογική.

 

Ας πούμε ότι αυτή η πρακτική (του να μοιραζόμαστε τα εισητήρια) αρχίσει και πιάνει και την ακολουθεί πολύς κόσμος. Σωστά; Σωστα.

 

Όλοι λοιπόν πληρώνουμε λιγότερα, σωστά; Σωστά.

 

Ο ΟΟΣΑ όμως (και το Μετρό και και) έχει ακόμα τα ίδια λειτουργικά έξοδα και από κάπου πρέπει να τα βγάλει. Τι ακριβώς θα κάνει; Θα αναγκαστεί να αυξήσει κι άλλο τα εισητήρια.

 

Τι έχουμε κάνει; Μια τρύπα στο νερό.

 

Με τη διαφορά, ότι όσοι δεν είχαν τη "μαγκιά" να παίρνουν κι αυτοί εισητήρια από άλλους ουσιαστικά επιδοτούν τους εξυπνάκηδες. Ακόμα χειρότερα, αν αυξηθεί η τιμή του εισητηρίου αυτοί που ήταν σωστοί απέναντι στις υποχρεώσεις τους αναγκάζονται κι αυτοί να πληρώσουν περισσότερα.

 

Συγχαρητήρια.

Link to comment
Share on other sites

Κ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ: Δεύτερο, σε σχέση με όλες τις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τουλάχιστον τις παλιές χώρες, τις 15, είμαστε οι φθηνότεροι. Επομένως υπάρχει μια πολύ συγκεκριμένη φιλοσοφία και πρέπει να ξέρετε ότι γι’ αυτό το λόγο τα τελευταία χρόνια αργά ίσως, αλλά πάντως σταθερά, αυξάνεται συνέχεια το ποσοστό των συμπολιτών μας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

οταν καποιος συγκρινει την ελλαδα με αλλη ε.ε. χωρα κ λεει οτι ειμαστε η φτηνοτερη σε ενα θεμα....

παει να πει ή οτι παιζει με την νοημοσυνη μας ή οτι η νοημοσυνη του ειναι τοση ωστε να μην καταλαβει τις διαφορες απο χωρα σε χωρα(μισθους,φορους,αισχροκερδια κτλ)

Link to comment
Share on other sites

οταν καποιος συγκρινει την ελλαδα με αλλη ε.ε. χωρα κ λεει οτι ειμαστε η φτηνοτερη σε ενα θεμα....

παει να πει ή οτι παιζει με την νοημοσυνη μας ή οτι η νοημοσυνη του ειναι τοση ωστε να μην καταλαβει τις διαφορες απο χωρα σε χωρα(μισθους,φορους,αισχροκερδια κτλ)

 

Toυλάχιστον στο θέμα των ΜΜΜ, αναλογικά δεν είμαστε άσχημα.

 

Όπως αναφέρθηκε και το παράδειγμα της Αγγλίας που η τιμή ενός εισητηρίου μετρό είναι πολλαπλάσια (και μη μου πεις για τους μισθούς, εκτός αν νομίζεις ότι ο μέσος μισθός στην Αγγλία είναι 5 φορές πάνω από το μέσο μισθό στην Ελλάδα).

Link to comment
Share on other sites

Όλοι πια επανάσταση στην Ελλάδα. 'Οταν φτάνει ο καιρός για τον ψήφο όλοι πάνε να βρούνε ποιος θα είναι το βύσμα το καλό. Δεν κοιτάμε να φάνε μαύρο όσοι ξέσκισαν τα ΜΜΜ με τις Μαζικές Μίζες Μεσαζόντων, παρά πως θα γλυτώσουμε μισό ευρώ μία εβδομάδα.

Σήμερα γυναίκα βρήκα τζάμπα εισητήριο στο μετρό!! Επανάσταση!! Πάρε τηλ το prokopis travel, φύγαμε Κούβα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν υπάρχει κάπου γραμμένο όποιος και να πει ότι είναι παράνομο δε λέει κάτι.

Πέστο και στον ελεγκτή τότε που θα σε τσακώσει να μπαίνεις με το εισητήριο που μόλις σου έδωσαν.

 

Πρέπει να στο δώσουν γραμμένο πάνω στο εισητήριο δηλαδή για να το αποδεχτείς και να το εφαρμόσεις; Αυτή η κουτοπονηριά μας έχει φάει, γι' αυτό κλέβει ο καθένας όπου βρει σ' αυτή τη χώρα με το πρόσχημα της ακρίβειας. Από τους βενζινάδες και τους ταρίφες μέχρι τους ρομπέν των super market και τους επιβάτες στα ΜΜΜ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...