Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στη μπαταρία κατάλαβες διαφορά;

 

Στην μπαταρία όχι... τίποτε. Δεν νομίζω να την αλλάξανε. Ίσως φταίνε τα πολλά apps που έχω και τα συνεχή sync/push από 5-6 εφαρμογές. (gps,3g,wifi always on)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Στην μπαταρία όχι... τίποτε. Δεν νομίζω να την αλλάξανε. Ίσως φταίνε τα πολλά apps που έχω και τα συνεχή sync/push από 5-6 εφαρμογές. (gps,3g,wifi always on)

 

Παντως αν μπορεσεις να συμβιβαστεις χωρις 3g ή διαφορα που θα δεις στη διαρκεια στο 2g ειναι μεγαλυτερη απο οτι νομιζεις και αξιζει..Οσον αφορα το service δεν νομιζω οτι θα το εμπιστευομουνα και ειδικα εδω στην Ελλαδα..Σιγα μη το προσεξει αυτος που θα το δει το κινητο.

http://img.widgetbox.com/thumbs/b492fd38-f58c-4bbc-9061-97f98eddaec5.jpg?29 = FERRARI
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Οσον αφορα το service δεν νομιζω οτι θα το εμπιστευομουνα και ειδικα εδω στην Ελλαδα..Σιγα μη το προσεξει αυτος που θα το δει το κινητο.

 

Ας μην είμαστε απόλυτοι. Υπάρχουν service που κάνουν όντως καλή και αποτελεσματική δουλειά.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Ας μην είμαστε απόλυτοι. Υπάρχουν service που κάνουν όντως καλή και αποτελεσματική δουλειά.

 

Φιλε μου μετα απο αυτο που περασα με το service της motorola στην Ελλαδα (ειχα το milestone 2 και επειδη δεν ειχε ερθει εισαγωγη Ελλαδα το δωσαμε απο το μαγαζι που το πηρα στη motorola Ελλαδος να το στειλει..μετα απο ενα μηνα και 2 βδομαδες ρωταω τη Γαλλικη motorola στην οποια θα πηγαινε που ειναι το κινητο και μου απαντησαν αφου τους εδωσα το emai της συσκευης οτι ειναι ξεχασμενο σε καποια αποθηκη της Ελληνικης εταιριας και πραγματι παω στη motorola και ηταν ακομα εκει...) δε νομιζω οτι θα ηθελα να ξαναμπω στη διαδικασια να δοκιμασω..Φευγουμε ομως απο το topic,αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν κανουν κατι παραπανω απο ενα flash-αρισμα και reset οπως ειδες και με το φιλο παραπανω..πραγματα τα οποια μπορεις να κανεις και σπιτι σου.

http://img.widgetbox.com/thumbs/b492fd38-f58c-4bbc-9061-97f98eddaec5.jpg?29 = FERRARI
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Δεν σημαίνει ότι επειδή είχες μία άσχημη εμπειρία από μία εταιρία ότι είναι όλες στην Ελλάδα το ίδιο. Έχω δει στην πράξη τι μπορούν να κάνουν τα αξιόπιστα service από προσωπική εμπειρία και έχω άποψη για αρκετά service στην Ελλάδα αν και δεν υπάρχει λόγος να επεκταθώ περί τούτου.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα το παρέλαβα, τα προβλήματα στο ακουστικό (παράσιτα) παρέμειναν και η "επισκευή" περιορίστηκε σε μια "αναβάθμιση"

Μια τρύπα στο νερό δηλαδή. Τα προβλήματα μου τα κάνει ανεξάρτητα από πια sim έχει επάνω. Σίγουρα δεν ασχολήθηκαν καν να βάλουν μια sim να δοκιμάσουν να δούν τι κάνει.

 

Σε επικοινωνία με το 801... μου πρότειναν να το ....επαναπροωθήσουν στο σέρβις. Αλλά μάλλον θα το πάω μόνος μου στους Αμπελόκηπους για να δω τι θα γίνει. Προφανώς θα ζητήσω αντικατάσταση αν και δύσκολο το βλέπω, αλλά θα προσπαθήσω. Κρίμα. Θα χάσω μια μέρα γιατί κάποιοι δεν ξέρουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Στην κουβέντα πάνω, ο υπάλληλος μου είπε ότι με σέρβις στη Θεσσαλονίκη έληξε η σύμβαση και δεν είναι πια εξουσιοδοτημένο! Δεν ξέρω τι ακριβώς συνέπεια έχει αυτό αλλά μου είπε πλέον ότι μόνο Αθήνα στέλνουνε. Αν κατάλαβα καλά και τα δύο δεν είναι επίσημη LG αλλά εξουσιοδοτημένα σερβις.

 

Μέχρι τώρα ο βαθμός που θα έβαζα είναι κάτω από τη βάση, αφού το πρόβλημα δεν λύθηκε. Τι να κάνεις τους εξυπηρετικούς υπαλλήλους που απαντούν στο τηλέφωνο αν δεν μπορούν να σε εξηπηρετήσουν

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Το έχω πει και άλλες φορές,εγώ από το συγκεκριμένο σέρβις είμαι υπέρ ευχαριστημένος,και από πριν που είχε την ερικσον,για μένα αποτελεί λόγο να πάρω lg,χωρίς πλάκα.ποτε δε μου εχει πει κατι που να μην ισχυει. Πάντως ο τύπος τεχνογνωσία έχει και με το παραπάνω,του πήγαινα κινητα για επισκευή και ξεκλειδωματα από τη δεκαετία του 90 που ασχολιομουν ψιλοεπαγγελματικα,παντα κάλος ήταν,τώρα αν κάποιος έχει θέμα δυστηχως θα πρέπει να του το ξαναστειλει γιατί νομίζω είναι το μόνο σέρβις της lg.

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Το έχω πει και άλλες φορές,εγώ από το συγκεκριμένο σέρβις είμαι υπέρ ευχαριστημένος,και από πριν που είχε την ερικσον,για μένα αποτελεί λόγο να πάρω lg,χωρίς πλάκα.ποτε δε μου εχει πει κατι που να μην ισχυει. Πάντως ο τύπος τεχνογνωσία έχει και με το παραπάνω,του πήγαινα κινητα για επισκευή και ξεκλειδωματα από τη δεκαετία του 90 που ασχολιομουν ψιλοεπαγγελματικα,παντα κάλος ήταν,τώρα αν κάποιος έχει θέμα δυστηχως θα πρέπει να του το ξαναστειλει γιατί νομίζω είναι το μόνο σέρβις της lg.

 

Sent from my Milestone

 

Για ποιο μιλάς; Αθήνα ή Θεσσαλονίκη;

Για το πρώτο θα έχω άποψη από αύριο.

Για το δεύτερο, ότι έγραψα πιο πάνω. :mad: Ισως το ότι πιθανά διέκοψε την επίσημη συνεργασία με LG να εξηγεί (όχι όμως δικαιολογεί) την "μη επισκευή" της συσκευής μου. Το να στέλνεις κάτι με συγκεκριμένο πρόβλημα και να επιστρέφεται "επισκευασμένο" χωρίς καμία βελτίωση σημαίνει το πιθανότερο ότι δεν εξετάστηκε όπως έπρεπε.

Αυτό που εισπράττω έως τώρα είναι απογοητευτικό. Ελπίζω να διαψευστώ αύριο.

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Για Αθήνα,στον Πύργο δίπλα.

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Είμαι της γνώμης να απαιτήσεις αντικατάσταση καθώς το "...στραβό κορμί δεν σιάζει" όσα σέρβις και να του κάνεις. Θα ταλαιπωριέσαι μονάχα και τσάμπα αφού τις περισσότερες φορές η επισκευή θα αποτελείται από ένα factory reset ή κάποιο update που προφανώς δεν διορθώνει οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να έχει η συσκευή στο hardware.

 

Τα παραπάνω είναι η γνώμη μου και τα λέω με κάθε επιφύλαξη και χωρίς να έχει τύχει να επισκεφτώ ή να χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο σερβις της συγκεκριμένης εταιρείας. Μου έχει τύχει όμως με ηλεκτρονική συσκευή άλλης μάρκας.

[samsung Galaxy Tab S2 8"]

[Apple Iphone 6]

Link to comment
Share on other sites

Το άφησα λίγο με την κάρτα sim μέσα, πέρα απο τα παράσιτα στο ακουστικό (παραμένουν) μετά απο λίγο έκανα δοκιμή να με πάρω από άλλο τηλέφωνο και ....τίποτα.

Δεν χτυπάει δεν λαλάει.

Αναρωτιέμαι το m@l@**** κάνανε στο service στο τηλέφωνό μου. :mad::mad::mad::mad::mad:

 

Update

 

Πήγε ιδιοχείρως στο σέρβις των Αθηνών, παραδόθηκε (αφού το σταύρωσα τρείς φορές) και ελπίζω σε οριστική επισκευή ή αντικατάσταση.

Έβαλα την πολύ ευγενική υπάλληλο να ακούσει και η ίδια τα παράσιτα στο ακουστικό, το επιβεβαίωσε και το παρέλαβε.

Τελευταία ευκαιρία για την LG από μένα. Αν μου το επιστρέψουν πάλι με τα ίδια προβλήματα θα αλλάξω στάση (θα ζητήσω επιστροφή χρημάτων και πιθανότατα μετά αλλαγή εταιρείας)

Edited by Tsaglis

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Μου έκανε "εντύπωση" η κοπέλα του service στον πύργο :D

 

Για να έχουμε και ένα καλό λόγο να πούμε για το service! ;)

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Για αλλη μια φορά το ερώτημα Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα ?? έρχεται στα χείλη μου.

Μια πόλη που φτάνει το 1.000.000 δεν μπορεί να υποστηριχθεi από την LG. Θα πρέπει η συσκευή να σταλεί στην Αθήνα ακόμα και για αναβάθμιση. Είχα πριν 4 μήνες το GS290 και το πήγα στο service 2 φορές και είχα εξυπηρετηθεί άμεσα. Γι αυτό προτίμησα πάλι LG σε ποιο ακριβό. Διαφήμιζαν μάλιστα και τo service τους. Τώρα με το P990 θα πρέπει να το στείλουμε Αθήνα παρόλο που σταμάτησε να λειτουργεί κάνοντας αναβάθμιση από το site. Έτσι τουλάχιστον ενημερώθηκα από το call center.

Ποια άλλη σοβαρή εταιρία που το πρόσωπο της ήταν το service το έχει κάνει αυτό?

Μάλλον συμμαζεύουν τα προβλήματα με τα touch που έχουν οι συσκευές τους.

Μάλλον θα το κλείσουν το μαγαζί...

Link to comment
Share on other sites

Το πήρα πίσω για δεύτερη φορά, τώρα από το service της Αθήνας. (LG Optimus 2X)

Το ακουστικό το φτιάξανε, επιτέλους, και μπορώ να καταλάβω τι μου λένε όταν με καλούν ή καλώ!

Για τις χαμένες κλήσεις δεν έγινε τίποτα, λένε ότι το ελέγξανε και δεν έχει πρόβλημα. Ελπίζω να ήταν παρενέργεια του χαλασμένου μικροφώνου. (δίνω μία στις 10 να είναι έτσι)

Εν τέλη το παρακολουθώ και ελπίζω να μην με κρεμάσει πάλι!

Αλέξανδρος,

Galaxy S20+, Galaxy Tab S7 LTE, (Galaxy S9 plus)

Link to comment
Share on other sites

Το πήρα πίσω για δεύτερη φορά, τώρα από το service της Αθήνας. (LG Optimus 2X)

Το ακουστικό το φτιάξανε, επιτέλους, και μπορώ να καταλάβω τι μου λένε όταν με καλούν ή καλώ!

Για τις χαμένες κλήσεις δεν έγινε τίποτα, λένε ότι το ελέγξανε και δεν έχει πρόβλημα. Ελπίζω να ήταν παρενέργεια του χαλασμένου μικροφώνου. (δίνω μία στις 10 να είναι έτσι)

Εν τέλη το παρακολουθώ και ελπίζω να μην με κρεμάσει πάλι!

 

Υπάρχει περίπτωση οι χαμένες κλήσεις να μην είναι θέμα hardware.

Αν έχεις το κινητό ρυθμισμένο ώστε να έχει μόνο 2G σήμα και κάποια στιγμή γίνεται κίνηση data,άν σε πάρουν τηλέφωνο εκείνη την στιγμή θα χαθεί.

Κλείσε την διακίνηση δεδομένων ή άσε το κινητό να μπαίνει σε 3G δίκτυα ώστε να μην έχεις τέτοια φαινόμενα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ για το service της LG έχω να πω τα χειρότερα γιατί ποτέ δε μου διόρθωσαν καλά ο,τι συσκευή και αν έδωσα για service (όλες τις συσκευές LG που αγόρασα τις έστειλα για service λόγω προβλημάτων. Τηλεόραση αξίας 1800Ε χάλασε 3 φορές!, οθόνη pc με απαράδεκτη απεικόνιση χρωμάτων, κινητό που μέχρι και για να τηλεφωνήσεις κάποιον ή να πατήσεις το πλήκτρο αποδοχής κλήσης σου έβγαζε την πίστη!) και γενικά για την LG έχω τις χειρότερες εντυπώσεις γιατί όσα προϊόντα αγόρασα είτε χάλασαν, είτε από την αρχή δε δούλευαν καλά. Είναι πολύ μέτρια εταιρία. Η τελευταία μου αγορά ήταν το LG Arena. Ευτυχώς το άλλαξα με ένα sony-ericsson x8 και ησύχασα. Πραγματικά δεν πρόκειται να πάρω κάτι με το όνομα LG ποτέ ξανά! Μακριά..!! Edited by jimdem582
Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση εχουν οι τελεορασεις με το σερβις των κινητων;

Μαλλον μπερδευτηκες λιγο.

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση εχουν οι τελεορασεις με το σερβις των κινητων;

Μαλλον μπερδευτηκες λιγο.

 

νταξει δεν διευκρινιζει τι σερβις μπερδευτηκε :lol: αλλα στο τελος φτανει σε κινητα

 

δεν ειχα την τιμη να χω δικο μου αλλα μια φιλη με το μπισκοτακι τρεχει ολο στα σερβις... τελευταια για το κουμπακι απο κατω

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Το πήρα πίσω για δεύτερη φορά, τώρα από το service της Αθήνας. (LG Optimus 2X)

Το ακουστικό το φτιάξανε, επιτέλους, και μπορώ να καταλάβω τι μου λένε όταν με καλούν ή καλώ!

Για τις χαμένες κλήσεις δεν έγινε τίποτα, λένε ότι το ελέγξανε και δεν έχει πρόβλημα. Ελπίζω να ήταν παρενέργεια του χαλασμένου μικροφώνου. (δίνω μία στις 10 να είναι έτσι)

Εν τέλη το παρακολουθώ και ελπίζω να μην με κρεμάσει πάλι!

 

μην μου πεις οτι διορθωθηκε;χθες το απογευμα γυρισε απο το σερβις το δικο μου κ το βραδυ ξαναετοιμαστηκε για να φυγει παλι πισω την δευτερα αφου τα προβληματα παραμενουνε.σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα σημερα μου ειπανε οτι ειναι εξαιρετικα δυσκολο να αντικατασταθει κ οτι θα πρεπει να σταλει πολλακις μηπως κ γινει κατι,μιλαμε για ενα κινητο που σημερα εκλεισα ενα μηνα απο την αγορα του....:mad:

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση εχουν οι τελεορασεις με το σερβις των κινητων;

Μαλλον μπερδευτηκες λιγο.

 

Sent from my Milestone

 

Καθόλου δεν μπερδεύτηκα, απλά δίνω μια ευρύτερη εικόνα του σέρβις της LG για να αποδείξω ότι δεν είναι χάλια μόνο στον τομέα των κινητών αλλά σε όλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ξέρει κανείς τις διευθύνσεις των service της Lg στην Αθήνα ή πρέπει αναγκαστικά να γίνει μέσω τηλεφώνου και courier η διαδικασία?
http://img.photobucket.com/albums/v508/rey620/Banner.png
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς τις διευθύνσεις των service της Lg στην Αθήνα ή πρέπει αναγκαστικά να γίνει μέσω τηλεφώνου και courier η διαδικασία?

 

Διεύθυνση βρήκα μόνο για τα κεντρικά η οποία είναι

LG Electronics Ελλάς Α.Ε.,

Εθνάρχου Μακαρίου 1

Δέλτα Π. Φαλήρου

175 01 Π. Φάληρο

 

Αλλά πάρε ένα τηλέφωνο και ρώτησέ τους...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ακόμη μια φορά συγχαρητήρια στο service της LG! Τους πήγα το κινητό με hardware πρόβλημα και ήταν όπως πάντα άψογοι και ταχύτατοι. Και ούτε λέξη για το rooted με gingerbread GW620 μου...Αυτά να τα βλέπουν άλλοι που θεωρούν ότι η εγγύηση λήγει ακόμα και αν κάποιος περάσει angry birds! Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...