Συζητήσεις για... οτιδήποτε!

t300
 Κοινοποίηση

χρησιμοποιειτε καθολου? γενικως πιστευετε οτι μπορουν να αδικαταστησουν τα τοσα πολλα που εχουμε στο σπιτι και τα χανουμε? σκεφτομαι να αγορασω ενα leatherman http://www.leatherman.com γυρω στα 60 ευρω πειτε ιδεες και αποψεις, το εχεις και παντου μαζι σου, γενικα ειμαι κατα των ελβετικων σουγιαδων γιατι σε βαρια εργασια σπανε τα εξωτερικα πλαστικα και δεν αντεχουν τοσο(δεν εχω βαλει τονους πρεπει να εχει χαλασει το πληκτρολογιο συγνωμη)
mobile fan user

αυτό που είχα στον στρατό πρίν 10 χρόνια και έκανα στην κυριολεξία θαύματα ήταν ένα Gerber, εφάμιλλα των leatherman απλώς το επέλεξα λόγω του ματ αλουμινίου που δεν γυάλιζε,ιδανικό βλέπεις για τις ειδικές δυναμείς.Το υπέροχο ήταν πως με αυτό το εργαλείο έβγαλα την άσκηση του ανορθοδόξου πολέμου αφου με το πριονάκι του έφτιαξα τις παγίδες μου και έκοβα κλαδάκια με χαρακτηριστική ευκολία.Στα σύν του το ότι είχε κρίκο για σκοινί,είχα φτιάξει θηλεία απο αρτάνη αλεξίπτωτου μήκους 1μ έχοντας έτσι πάνω μου δίχως το φόβου του να χαθεί.

αυτό είναι το μοντέλο που είχα αγοράσει.

όλο το μοντέλο είναι πτυσόμενο, κλείνοντας απόλυτα τα μέρη κοπής και γενικά τα εργαλεία του, είτε ανοιχτά είτε κλειστά.

http://www.gerber-tools.com/Gerber-Multi-Plier-600-blunt-nose-7500.htm

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Mou irthe to link sto email,

simplironeis ta stoichia sou, imerominia genisis, ora, topo kai ta loipa kai ta loipa kai se kana dio meres sou stelnei i perivoiti Sara Freder to apoklistiko prosopiko sou oroskopio :D

gia na min polilogo to link pou mou stilane einai to akoloutho

http://snipurl.com/t0m0

kalo tha itan na min valete email pou den sas niazei an tha sas to spamaroun

gia na kano tin archi... edo einai i diki mou -olodiki mou hahahaha- prosopiki analisi

===

When you asked me to help you, I promised I would soon give you the results of my consultation. I am hurrying up to give you those precious results because those pieces of information are extremely IMPORTANT for you and your future. I hope you will take great pleasure in reading the study I have conducted for you for free.

In this Detailed Study, you will find your Free Personal Horoscope and a Psychic Reading of your life, which implies a good personal mental help.

IMPORTANT: It is in your personal interest to read this study until the end. In it you will discover some surprising things about yourself.

As a gift, your three lucky numbers:

The 3, the 15 and the 29

Yes, dear ******, you are about to discover some extremely IMPORTANT ourself, I had a sudden revelation about your life.

Right away I felt like taking care of you in particular and what I saw really moved me.

Three exceptionally important events are about to turn your life around in the next few days:unexpected and important encounter on day Sunday, July 23, 2006...

3 - And a great stroke of luck (one that will not happen again soon) on day Thursday, July 27, 2006...

For these reasons, I wanted to warn you beforehand so that you can enjoy what these three events will bring you.

This will be for you ***** a great opportunity to make a new start in your life and to solve some issues. At last you will enjoy the life of your dreams, a great life. Yes, this will be the life you have been dreaming of for a long time, the well deserved life of your dreams.

Yes, *****, in a few days only (7 to be exact) things will suddenly change for you as if you were about to start from scratch.

This will be your last chance to turn around your life.

You know you have entered a delicate and very important time in your life. But thanks to those important events that I foresee, you will be able to go from a dissatisfying life to a great life filled with Money, Good Luck and Love.

I have clearly seen this and I am currently preparing a thorough and important study that I would like to show you quickly. This will help you be ready for those extraordinary events that I see come your way.

I will then show you what your new and great life will be if you listen to me and if you decide to follow my advice.

YES, *****, I can see that your life is about to change completely in the next few days! But be careful! I am telling you, it is a hard step for you and it is possible that this important step in your life might be rather difficult to solve. You could then keep on living the same insipid life for the rest of your life without being lucky enough to see changes in your life.

If you want to enjoy this wonderful life you are dreaming of and where you will succeed, you will have to know how to turn the corner.

Since I have been dealing with other people's happiness, I have come to realize that it is always very difficult to solve the important and delicate issues such as the ones you are about to face. This is why I am writing to you right now. I know you already and I know that life has not always been easy. This is why I am offering you to accept my help. My help will be quick, total and efficient.

I insist on helping you because I know that right now you are not able to face the difficulties on your own because of adverse reactions and to face them without any serious help around.

You know that right now you are fragile and rather sensitive. It will be difficult for you to successfully deal on your own with the sudden arrival of those exceptional events.

Your potential of energy and your power to receive luck, your practical sense and your determination, all those things that make you unique have been undermined lately. And your real capacities are not really adapted to the important radiance that those wonderful events will give you.

Without any external help, I do not think that you are able to deal correctly with this important change in your life. Without any good help, this could become catastrophic...

Moreover because of all the negative influence that you have been receiving these past few months, your natural skills to deal with things have diminished. Because of that you are not fully in possession of the power of LUCK and SUCCESS.

You are a victim of a negative radiance that made you weaker and more fragile. It has undermined your potentials in luck, love and money.

However, when those important events happen to you one after another, you will need to be ready to receive them if you want to easily enter the great universe that your near future will open to you...

What could happen if you do not correctly deal with this important time of your life? The first thing that might happen to you is that you might miss those exceptional events. Then you would not be able to enjoy their wonderful positive radiance. You might then enter a long negative time in your life.

Be aware ***** that the problems that could arise and make your life darker would become worse and worse. Then you would not have the strength or the courage to find solutions.

I want to remain optimistic and I do not want to darken the picture of what could become of your life if you were not wise enough to make the right decision right away. However I want you to understand that it could put your future at risk if you do not do anything to try to recharge your potential of energy to the maximum level. That way you could regain your potentials in Luck, Success, Happiness and Money.

You must also be aware ****, of the fact that fate has decided to make some kind of selection:

- on one side there will be the ones that fate has elected, the ones that are ready to receive all the Luck that life can give them, the ones that have decided to deal with such an important time in their lives. These people will be rewarded and will get from life anything they wish for.

- on the other side will remain the ones that have been excluded, the ones that will know about loneliness and misery because they do not know how or do not want to take right away the opportunity coming their way.

Be aware finally ***** of the fact that I can and I really want to help you so that you fully enjoy now this fabulous opportunity that is coming your way today. I really want you to be among the lucky ones who will be rewarded, the ones that can enjoy the goodness of fate and of the coming years. This is why I am being so insistent in this letter. Especially since we are lucky enough to be united at the right moment so that I can help you solve the delicate issues in your life.

=====

blah blah blah (tropario gia na mou poulisei pio eksidikeumeni analisi :D

gia na doume ti tha doume...merikes meres meinane :p

diafono kage me tin apopsi sou kage olo kai perisoteroi xrisimopoioun to net gia agores koitaxse edo http://www.fleamarket.gr

για ηλεκτρονικα ναι το ινετ παει καλα...

απο κει κ περα δεν εχεις επιλογες...κ στο σιτε π λες κ σε παρομοια δεν εχει ποικιλια κ ουτε πιστευω οτι θα κατσει καποιος να αγορασει σπιτι,οικοπεδο ψαχνωντας στο ινετ.σε κανα μεσιτη 8α παει.

κ γω εψαχνα σιτε για οικοπεδο κ δεν βρηκα κατι της προκοπης...ακομη κ στα διεθνης σιτε π εψαχνα ειναι μεσω μεσιτη...

Μακριά από τη Sarah Freder. Της είχα δώσει εδώ και χρόοοονιααα τα στοιχεία μου για να μου πει -και καλά- το ριζικό μου κι από τότε στο junk mail μου καταφτάνουν σε εβδομαδιαία βάση καμιά δεκαριά emails "Kyriakos where are you?", "Kyriakos, last chace for your horoscope shit", Κυριάκος this, Κυριάκος that, ΕΛΕΟΣ!

Ελπίζω να μην έχεις δώσει το κανονικό σου mail και να έδωσες κανένα junk όπως εγώ.

:shifty:

Μακριά από τη Sarah Freder. Της είχα δώσει εδώ και χρόοοονιααα τα στοιχεία μου για να μου πει -και καλά- το ριζικό μου κι από τότε στο junk mail μου καταφτάνουν σε εβδομαδιαία βάση καμιά δεκαριά emails "Kyriakos where are you?", "Kyriakos, last chace for your horoscope shit", Κυριάκος this, Κυριάκος that, ΕΛΕΟΣ!

Ελπίζω να μην έχεις δώσει το κανονικό σου mail και να έδωσες κανένα junk όπως εγώ.

:lol: :lol: "Kyriakos where are you?"

Βρε παιδια κανα sait που εχει ποδοσφαιρικες και αθλητικες ερωτησεις....σαν το πιος θελει να γινει πτυχιουχος??ευχαριστω..

Πτυχιουχος σε τι;;

Αθλητική δημοσιογραφία; ΤΕΦΑΑ;

Βρε παιδια κανα sait που εχει ποδοσφαιρικες και αθλητικες ερωτησεις....σαν το πιος θελει να γινει πτυχιουχος??ευχαριστω..

Ρωτα εμενα.Η τον Σωτηρακοπουλο.:)

Ω ξειν' αγγελλειν Λακεδαιμονιοις οτι τηδε κειμεθα τοις κεινων ρημασι πειθομενοι.

Ας δοκιμάσω κ εγω την τύχη μου.

Έχω διάφορα σημεία με συντεταγμένες,υψόμετρα και θέλω ένα προγραμματάκι που να σχεδιάζει τις ισοϋψείς καμπύλες-contours (γραμμές με το ίδιο υψόμετρο) απ'ευθείας...

Δοκίμασα με autodesk land desktop αλλά αρνείται να συνεργαστεί...:worry:

Any ideas?

http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg

Δεν ξέρω αν σου κάνει ακριβώς αυτό που θέλεις, αλλά δοκίμασε και το SketchUp... Δεν χρειάστηκε να δουλέψω υσουψείς, όμως είναι πολύ εύκολο και απλό πρόγραμμα..

Αν τα σημεία που έχεις αποτελούν πλέγμα (δεν υπάρχουν κενές περιοχές) και έχεις το Matlab μπορείς να βγάλεις τις ισουψείς πολύ εύκολα:

Βάζεις όλα τα υψόμετρα σε ένα πίνακα 2 διαστάσεων πχ Α στις κατάλληλες θέσεις και εκτελείς την εντολή contour(A).

Ευχαριστώ που απαντήσατε, τελικά έγινε με το χέρι η δουλειά (ευτυχώς όχι απο μένα) με γραμμική παρεμβολη.

@PrRacer welcome to myphone :happy:

http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg

Κόλαφος η έκθεση του ειδικού απεσταλμένου του ΟΗΕ στην Ελλάδα Ζαν Μιγκέλ Πετί, για την εκμετάλλευση των παιδιών στη χώρα μας και βαρύ κατηγορώ εναντίον των ελληνικών ΜΜΕ και της ΕΛ.ΑΣ. Ο αξιωματούχος του ΟΗΕ επισημαίνει ότι οι σωματέμποροι εκμεταλλεύονται στην Ελλάδα περίπου 5.800 ανηλίκους -οι περισσότεροι αλβανικής καταγωγής - ενώ τα δίκτυα τα οποία τους εκμεταλλεύονται λειτουργούν με την υποστήριξη και τη συμμετοχή ακόμη και αστυνομικών. Επισημαίνεται, επίσης, ότι τα παιδιά που έχουν προωθηθεί στην πορνεία ξεπερνούν τα 1.600, ενώ περισσότερα από 200 έχουν καταλήξει στην «παιδοφιλική αγορά». Οι μοναδικές θετικές αναφορές για την Ελλάδα που περιλαμβάνονται στην έκθεση είναι η μείωση του αριθμού των παιδιών των «φαναριών». Στην έκθεση αναφέρει επίσης την περίπτωση του ιδρύματος «Αγία Βαρβάρα», το οποίο είχε συσταθεί για να περιθάλψει τα «παιδιά των φαναριών», αλλά από το οποίο χάθηκαν μυστηριωδώς τα ίχνη των περισσότερων παιδιών. Τέλος, ο κ. Πετί καταγγέλλει και τα ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης για την έλλειψη σεβασμού που δείχνουν στην ιδιωτική ζωή των ανήλικων θυμάτων.

ειναι κριμα να υπαρχουν τετοια κρουσματα στην Ευρωπη η ανθρωποτητα κατα ευφημισμο καθε αλλο απο ανθρωπινη δεν ειναι .Τα παιδια των φαναριων ,τα κρουσματα βιας στην οικογενεια ,η εργασια ανηλικων φερνει στο νου μου περασμενους αιωνες καταπιεσης και εκμεταλευσης.Το πορισμα της ΕΕ ισως να ειναι συνταρακτικο ωστοσο εχει περασει στα απαρητηρητα για τους περισοτερους.Αλλωστε ολα αυτα ειναι η κορυφη του παγοβουνου καποιοι κερδιζουν απο τις καταστασεις και δεν ανησυχουν γιατι ειμαστε αναισθητοι οι υπολοιποι(και εγω επισης).Μακαρι να αλλαζαν ολα αυτα ομως ειναι απιθανο και επειδη δεν γραφω εκθεση κλεινω εδω..........................

Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια.

Μη πάντα επίστασθαι προθύμεο, μη πάντων αμαθής γένη.

Τα μεγάλα κεφαλιά προσπαθώντας να χρησιμοποιήσουν τον τρόπο πειθούς με επίκληση στο συναίσθημα αναγκάζουν μίκρα παιδιά να ζητιανεύουν. Έλεος...

Ενα καλα οργανομενο οικονομικο εγκλημα.

Χωρις τιμωρια ομως.

Ω ξειν' αγγελλειν Λακεδαιμονιοις οτι τηδε κειμεθα τοις κεινων ρημασι πειθομενοι.

Πραγματικά είναι λυπηρό. Δεν ξέρω τι να πω... Πόσο ανώμαλοι πρέπει να είναι κάποιοι άνθρωποι...για να εκμεταλλεύονται σεξουαλικά ανήλικα παιδιά;; Θα έπρεπε αυτοί οι άνθρωποι να κυκλοφορούν ελεύθεροι ή ακόμα και σε φυλακές;; Υπάρχει περίπτωση ποτέ να πληρώσουν πραγματικά για αυτό που κάνανε;; Ίσως να γίνομαι δυσάρεστος και μεσαιωνικός σε κάποιους αλλα πραγματικά, μερικές φορές δεν νομίζω πως υπάρχει νόημα να μένουν κάτι τέτοια κτήνη στις φυλακές...

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Πραγματικά είναι λυπηρό. Δεν ξέρω τι να πω... Πόσο ανώμαλοι πρέπει να είναι κάποιοι άνθρωποι...για να εκμεταλλεύονται σεξουαλικά ανήλικα παιδιά;; Θα έπρεπε αυτοί οι άνθρωποι να κυκλοφορούν ελεύθεροι ή ακόμα και σε φυλακές;; Υπάρχει περίπτωση ποτέ να πληρώσουν πραγματικά για αυτό που κάνανε;; Ίσως να γίνομαι δυσάρεστος και μεσαιωνικός σε κάποιους αλλα πραγματικά, μερικές φορές δεν νομίζω πως υπάρχει νόημα να μένουν κάτι τέτοια κτήνη στις φυλακές...

Τι μεσα τι εξω,δεν εχει διαφορα.

Μια ζωη θα βρισκονται ζωα που θα το κανουν.

Τι μεσα τι εξω,δεν εχει διαφορα.

Μια ζωη θα βρισκονται ζωα που θα το κανουν.

Για μένα ΟΥΤΕ ΚΑΝ η θανατική ποινή δεν είναι αρκετή...

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

• The title was changed to Συζητήσεις για... οτιδήποτε!
  • The topic was pinned