Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts



Γίνεται μέσα από internet banking Σε Εθνικη Πειραιως κ Eurobank να αλλάξω το κινητό επικοινωνίας;;


Στην Αλφα, στις ρυθμίσεις - προφίλ, έχει "αλλαγή στοιχείων" (μαιλ κ κινητο). Αν θυμάμαι, οταν τo ειχα κάνει, με είχε πάει σε σελίδα gov.gr.
Φαντάζομαι πως έτσι θα είναι κ για αυτές που αναφέρεις.


Tapa

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Όσο αφορά την Εθνική γίνεται σίγουρα επειδή το έκανα μέσα από internet banking.

Πρώτα προσθέτεις τον νέο αριθμό και μετά τον επιλέγεις ως κύριο.

Μετά αν θέλεις μπορείς να σβήσεις τον παλιό χωρίς κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Αν συνδεσεις καρτα ελληνικης τραπεζας με gpay ή apple pay, τι χρεωσεις εχεις και απο που, οταν χρησιμοποιεις gpay/apple pay;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην ομάδα μήπως ξέρει κανείς τι είναι αυτό που μου ερχετε στα alert της alfa όταν κάνω ηλεκτρονική αγορά με κάρτα? Πήρα στην τράπεζα κ μου είπαν πως δεν είναι ανυσηχητικο και εάν θέλω να αλλάξω κάρτα. 09e708cb6b0a81b907436d7c44dcf9b1.jpg

Στάλθηκε από το 22101316G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όταν πληρώνεις/ ξεκινάς μια συνδρομή με Google Play είναι, δοκιμάζει το μέσο πληρωμής. Πήγαινε στο Play store και στο προφίλ σου πάνω δεξιά πήγαινε στις συνδρομές και δες τι τρέχει. 

Link to comment
Share on other sites

Όταν πληρώνεις/ ξεκινάς μια συνδρομή με Google Play είναι, δοκιμάζει το μέσο πληρωμής. Πήγαινε στο Play store και στο προφίλ σου πάνω δεξιά πήγαινε στις συνδρομές και δες τι τρέχει. 
Δεν γράφει απολύτως τίποτα εκεί απλά μου γράφει εάν θέλω να εξερεύνησω.

Στάλθηκε από το 22101316G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τίποτε δεν είναι...μια χρεωπίστωση έκανε για να δει ότι είναι ενεργή η κάρτα (standard διαδικασία). Δε θα ξαναγίνει.

Συνεχίζεις κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

τίποτε δεν είναι...μια χρεωπίστωση έκανε για να δει ότι είναι ενεργή η κάρτα (standard διαδικασία). Δε θα ξαναγίνει.
Συνεχίζεις κανονικά.
Το έχει ξανακάνει και άλλη φορά

Στάλθηκε από το 22101316G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

τίποτε δεν είναι...μια χρεωπίστωση έκανε για να δει ότι είναι ενεργή η κάρτα (standard διαδικασία). Δε θα ξαναγίνει.
Συνεχίζεις κανονικά.
Παίζει ρόλο που η κάρτα δεν είναι ενημερωμένη?

Στάλθηκε από το 22101316G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς ότι δεν είναι ενημερωμένη η κάρτα ; 
Αν πρόσθεσες εσυ την κάρτα στο Google play για να κανείς αγορά είτε απλά την προσθεσες στο λογαριασμό σου για να υπάρχει είτε για να κανείς επαλήθευση ηλικίας (όταν δημιουργείς καινούριο λογαριασμό Google στο play store και κατεβάσεις μια εφαρμογή που είναι για ενήλικες όπως dating εφαρμογές τότε σου ζητάει να επαληθεύσεις την ηλικία σου μέσω κάρτας) δεν είναι ανησυχητικό .

 

αν ποτέ δεν έχεις βάλει τη συγκεκριμένη  κάρτα στο play store ναι μπορεί να είναι ανησυχητικό και σημαίνει ότι κάποιος άλλος την πρόσθεσε όποτε ακύρωσε την για παν ενδεχόμενο.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όταν κάνω αγορές με κάρτα άλφα η εθνική στο ίντερνετ δε μου έρχεται ειδοποίηση στο κινητό από τις τράπεζες για να δώσω το οκ? Μιλάω για έγκριση πληρωμής που έρχεται μήνυμα sms ή viber.
Μήπως φταίει ότι έχω μπλοκάρει τους 5ψηφιους? Έχω whats up και κινητό xiaomi

Link to comment
Share on other sites

Θέλω την βοήθεια σας.Εχω πιστωτική visa classic στην Εurobank.Και στις κινήσεις της Κάρτας με χρέωσαν ένα ποσό 30 ευρώ με αιτιολογία ετήσια συνδρομή.Γραφει δηλαδή 30 ευρώ Κ.ΣΥΝΔΡ ακριβώς έτσι.Δεν λέει τίποτα άλλο . Υπάρχει περίπτωση να είναι από την πιστωτική;Αν ναι η χρέωση λογικά θα είχε περαστεί στον λογαριασμό και όχι στην πιστωτική σωστά;Να επισημάνω ότι η μισθοδοσία μου δεν είναι σε αυτήν την τράπεζα,και πριν κάποια χρόνια όταν την πήρα με είχαν πει για να γλυτώσεις την ετήσια συνδρομή,η θα μεταφέρεις την μισθοδοσία σε εμάς ,η οι αγορές να φτάνουν με αυτήν την κάρτα τον χρόνο τουλάχιστον 1500 ευρώ,εγώ τα ξεπερνάω με το παραπάνω.Εκτος και αν άλλαξε κάτι,και δεν το ξέρω.Θα πάρω τηλέφωνο την Δευτέρα εγώ αν δε βγάλω άκρη.Ευχαριστω ,αναμένω την γνώμη σας

Link to comment
Share on other sites

Η συνδρομή είναι. Στην κάρτα χρεώνεται όχι στον λογαριασμό. 

Συνήθως αυτές τις δωρεάν συνδρομές τις κατήργησαν σταδιακά, πιθανότατα σε κάποια ανανέωση άλλαξαν οι όροι. 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Μια ερώτηση. Όταν κάνεις αίτηση για αύξηση πιστωτικού ορίου της πιστωτικής στη eurobank, έρχεται κάποια επιβεβαίωση ότι έγινε αίτηση ή ότι την έλαβαν? Γιατί έκανα αίτηση μέσω της ιστοσελίδας πριν καμιά εβδομάδα και δεν ξέρω καν αν ολοκληρώθηκε (έβγαλε ένα pop up, αλλά δεν έγραφε κάτι).

Sent from my Nothing Phone (1) using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, zananiro said:

Καλησπέρα παιδιά. Μια ερώτηση. Όταν κάνεις αίτηση για αύξηση πιστωτικού ορίου της πιστωτικής στη eurobank, έρχεται κάποια επιβεβαίωση ότι έγινε αίτηση ή ότι την έλαβαν? Γιατί έκανα αίτηση μέσω της ιστοσελίδας πριν καμιά εβδομάδα και δεν ξέρω καν αν ολοκληρώθηκε (έβγαλε ένα pop up, αλλά δεν έγραφε κάτι).

Sent from my Nothing Phone (1) using Tapatalk
 

Δεν ολοκληρώθηκε

Είναι σαν να μην την έκανες

Έκανα τρεις φορές αίτηση εκεί ηλεκτρονικά και μετά την τρίτη φορά μου τηλεφώνησε συνεργάτης για να κάνουμε μαζί μέσω τηλεφώνου την αίτηση. Μετά δρομολογήθηκε και εγκριθηκε

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Hliasat said:

Μάλιστα τώρα κατάλαβα.θα δω αν υπάρχει καμία με δωρεάν συνδρομη

Αρχικά κάλεσέ τους και ζήτησε αντιλογισμό.

Επισήμανε ότι στο παρελθόν σου είπαν ότι δεν θα είχε συνδρομή πάνω από κάποιο όριο, και ότι δεν έχεις λάβει αλλαγή όρων. Πολύ συχνά πιστώνουν το κόστος της συνδρομής εάν το ζητήσεις, ειδικά εάν τους πεις ότι σκοπεύεις να την καταργήσεις γιατί δεν θέλεις συνδρομή.

Link to comment
Share on other sites

Επί ευκαιρίας να σας αναφέρω ότι έχω στην κατοχή μου και την gold mastercard της Εθνικής από το 2007 ,δεν έχω πληρώσει συνδρομή ποτέ,μου την δώσανε τότε λόγω στεγαστικού δανείου,η μισθοδοσία μου εκεί είναι,και την χρησιμοποιώ για δόσεις σε ηλεκτρικά,το γιατί πήρα αυτήν της eurobank είναι αλουνου παπά ευαγγέλιο,όπως και να έχει τη το πράγμα,την Δευτέρα θα μιλήσω μαζί τους ,να δω τι θα με πουν.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, minast said:

Αρχικά κάλεσέ τους και ζήτησε αντιλογισμό.

Επισήμανε ότι στο παρελθόν σου είπαν ότι δεν θα είχε συνδρομή πάνω από κάποιο όριο, και ότι δεν έχεις λάβει αλλαγή όρων. Πολύ συχνά πιστώνουν το κόστος της συνδρομής εάν το ζητήσεις, ειδικά εάν τους πεις ότι σκοπεύεις να την καταργήσεις γιατί δεν θέλεις συνδρομή.

Δύσκολο πλέον αυτό. Με χρέωσαν συνδρομή μετά απο 3 χρόνια δωρεάν και αντιλογισμό δεν κατάφερα όσο κι αν γκρίνιαξα τηλεφωνικά και γραπτά. 

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα (πελάτης Personal Banking ) με μισθοδοσία η Eurobank μου είπε ότι πλέον δωρεάν συνδρομή έχεις μόνο με τα πακέτα συναλλαγών My Gold ή Platinum Advantage. 

Πρακτικά δίνω 2,5€ τον μήνα για τις συναλλαγές και έχω και δωρεάν συνδρομή, οπότε κερδισμένος βγαίνω 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, paanos said:

Πρακτικά δίνω 2,5€ τον μήνα για τις συναλλαγές και έχω και δωρεάν συνδρομή, οπότε κερδισμένος βγαίνω 

Εφόσον δίνεις 2.5 το μήνα το χρόνο πάει 30 ένα και το ίδιο έρχεται,δηλαδή είναι η ετήσια συνδρομή κάρτας.το ξέρω θα με πεις τώρα κάνω συναλλαγές ανεξοδα,με αυτά τα προγράμματα. Επί ευκαιρίας μέσα από το ebanking μπορώ να την κατάργησω,επιλέγοντας απώλεια η κλοπή;η καλύτερα να πάω σε κατάστημα;

Edited by Hliasat
Link to comment
Share on other sites

Κατάργηση μόνο τηλεφωνικά ή σε κατάστημα. Μπορείς να δηλώσεις απώλεια αλλά στέλνει και άλλη 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, paanos said:

Κατάργηση μόνο τηλεφωνικά ή σε κατάστημα. Μπορείς να δηλώσεις απώλεια αλλά στέλνει και άλλη 

Νομίζω έχει επιλογή να μην στείλει αλλη 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...