paanos Δημ. 21 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Φεβρουαρίου 8 ώρες πριν, Hliasat said: Η οποία είναι 6 ευρώ η έκδοση,και όχι ετήσια συνδρομή σωστά; Η απλή χρεωστική δεν έχει κόστος έκδοσης, έχει 6€ επανέκδοση 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikolasn80 Δημ. 21 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Φεβρουαρίου μηπως χρεωνει 6 ευρω αν εκδοσεις και την πιστωτικη ΄΄μερια΄΄της καρτας? Παράθεση "κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση" Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα. ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ 66 π.Χ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. 21 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Φεβρουαρίου 1 ώρα πριν, nikolasn80 said: μηπως χρεωνει 6 ευρω αν εκδοσεις και την πιστωτικη ΄΄μερια΄΄της καρτας? η dual έχει 6€ για την χρεωστική ανά χρόνο. αν ενεργοποιήσεις και την πιστωτική τότε χρεώνει άλλα 6€, μετά τον πρώτο χρόνο (ουσιαστικά συνδρομή πιστωτικής) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. 21 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Φεβρουαρίου Εν τω μεταξύ μιλάμε για τραγική έμπνευση. Να πληρώνεις πιστωτική και να μην μπορείς να πληρώσεις ανέπαφα με αυτή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. 21 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Φεβρουαρίου 8 minutes ago, oregon said: Εν τω μεταξύ μιλάμε για τραγική έμπνευση. Να πληρώνεις πιστωτική και να μην μπορείς να πληρώσεις ανέπαφα με αυτή. Όντως, μόνο μέσω κινητού. Είναι το προβληματικό σημείο που έχουν και οι άλλες χώρες με παρόμοια υλοποίηση, αν και εκεί νομίζω πως μπορείς να ορίσεις ποια από τις δύο είναι η προεπιλεγμένη ανέπαφη (κατά την έκδοση της, μετά δεν αλλάζει) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου Έχει η μητέρα μου έναν όψεως στην Eurobank δεν έχει πλέον επιχείρηση. Μπορεί να τον χρησιμοποιήσει για να της καταβάλουν ενοίκια; Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου Πρακτικά ναι, θεωρητικά όχι και ίσως σε περίπτωση ελέγχου να έχει θέμα. Καλύτερα να τον κλείσει (μπορεί και ηλεκτρονικά αν δεν είναι ο μόνος της λογαριασμός στην Τράπεζα) και να ανοίξει έναν Καθημερινό Plus, ισως με χρέωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
user. Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου Η πιο μικρογραφία δημοσίου είναι με διαφορά η Aloha Bank. Πάω να κλείσω έναν λογαριασμό με ραντεβού ξεχασμένο χρόνια (μισθοδοσίας) ο οποίος είχε μια χρεωστική κάρτα Enter Bonus Visa και μου έτρωγε τα 15€. Πάω κλείνω ραντεβού. Δεν τους έφτανε η νέα ταυτότητα έπρεπε να τους βγάλω αναλυτική κατάσταση με τις μεταβολές στοιχείων στο myaade. Η υπάλληλος να κάνετε μόνος σας την ανανέωση της ταυτότητας (βαριόταν να την αλλάξει) πάλευα στο ebanking μπροστά της τίποτα όλο κόλαγε. Με τα χίλια ζόρια να την αλλάξει, μετά λογαριασμοί ΔΕΚΟ, βεβαίωση εργοδότη και να καθίσω πάλι εγώ να ψάχνω μέσα στο ebanking να αναρτήσω τα εκαθαρριστηκά Ε1 των 2 τελευταίων ετών και αφού δεν γινόταν μου το έκανε ίδια. 1.000 υπογραφές για να κλείσει ένας λογαριασμός και αναμονή και στο ταμείο 10’ για να πληρώσω και τους χρεωστικούς τόκους και εν συνεχεία εεε τις κάρτες (χρεωστική + προπληρωμένη) πάρτε και περιμένετε στην αναμονή τηλέφωνο να σας τις ακυρώσουν. Αν ήταν έτσι να εργάζονται ας πάω και εγώ εκεί… 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitris15 Δημ. 24 Φεβρουαρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Φεβρουαρίου 17 minutes ago, paanos said: Πρακτικά ναι, θεωρητικά όχι και ίσως σε περίπτωση ελέγχου να έχει θέμα. Καλύτερα να τον κλείσει (μπορεί και ηλεκτρονικά αν δεν είναι ο μόνος της λογαριασμός στην Τράπεζα) και να ανοίξει έναν Καθημερινό Plus, ισως με χρέωση. Θα ανοίξω ένα αποταμιευτικο κ Παράθεση υπογραφή εκτός ορίων Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dennis99 Δημ. 1 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Μαρτίου Έχει ανοίξει κάποιος λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού; πχ HSBC, Deutsche, να μας πει τι διαδικασία ακολούθησε και σε τι είναι καλύτερο; Εντωμεταξύ από Credia και Optima Bank έχει κανείς άποψη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. 1 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 1 Μαρτίου 1 ώρα πριν, dennis99 said: Έχει ανοίξει κάποιος λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού; πχ HSBC, Deutsche, να μας πει τι διαδικασία ακολούθησε και σε τι είναι καλύτερο; Πως θα ανοίξεις λογαριασμό σε Deutsche bank κλπ αν δεν εισαι κάτοικος της εκεί χώρας;Aν θες γερμανική τράπεζα κοίτα για Ν26 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου (edited) 9 ώρες πριν, dennis99 said: Έχει ανοίξει κάποιος λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού; πχ HSBC, Deutsche, να μας πει τι διαδικασία ακολούθησε και σε τι είναι καλύτερο; Εντωμεταξύ από Credia και Optima Bank έχει κανείς άποψη; Πρέπει να πας εκεί, μιλάς από πριν με κάποιον που σου λέει το έγγραφα θέλει και είσαι προετοιμασμένος. Αλλά από Ελλάδα δεν γίνεται. Παλιά που είχαν καταστήματα εδώ γινόταν αλλά όχι εύκολα. Από credia και optima τι θέλεις να μάθεις; Και να προσθέσω αν θέλεις λογαριασμό έξω μπορείς με κάποια από τις ηλεκτρονικές τράπεζες revolut, monese dipocket n26 κλπ Κάποιες όπως η trade republic έχουν καταθετικό λογαριασμό με καλό επιτοκιο Edited 2 Μαρτίου by HEO 1 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου 12 ώρες πριν, dennis99 said: Εντωμεταξύ από Credia και Optima Bank έχει κανείς άποψη; Έχω και για τις 2. Τι χρειάζεσαι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oikonomos Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου (edited) 35 minutes ago, oregon said: Έχω και για τις 2. Τι χρειάζεσαι; Καλημέρα ! Εχεις ιδέα που κυμαίνονται τα πιστωτικά όρια σε τυχόν νέα κάρτα .Ειναι ελαστικοί ή πιο σφικτοί ; Edited 2 Μαρτίου by oikonomos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου https://www.eurobank.gr/el/lp/i-karta-sas-allazei-se-mastercard?d=402a6ff32629865f9b7081b2b391f4a6ab7ee52ebf7bb4e123f98c2f05cfda13 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου άρα εχουμε : Eurobank -> Mastercard Alpha -> Visa (ενω περιμενουμε rebranding της τραπεζας) Piraeus -> Visa NBG -> Mastercard (κυρίως) 1 Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SERS1612 Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου 10 minutes ago, stathis123 said: άρα εχουμε : Eurobank -> Mastercard Alpha -> Visa (ενω περιμενουμε rebranding της τραπεζας) Piraeus -> Visa NBG -> Mastercard (κυρίως) Rebranding της alpha bank? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου ναι θα φερει στοιχεια unicredit πλεον στο logo, ακουγεται και οτι θα βαλουν και κοκκινο χρωμα (ιδιο eurobank θα γινει 😅) 1 Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. 2 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 2 Μαρτίου 2 ώρες πριν, stathis123 said: NBG -> Mastercard (κυρίως) Επίσης αποκλειστική, τις παλιές Classic/Toyota/ΙΑΣΩ Visa τις αλλάζουν σε Silver MC τον τελευταίο μήνα 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Kipouros_tou_GAP Δημ. 6 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Μαρτίου On 2/3/2026 at 8:50 ΜΜ, stathis123 said: ναι θα φερει στοιχεια unicredit πλεον στο logo, ακουγεται και οτι θα βαλουν και κοκκινο χρωμα (ιδιο eurobank θα γινει 😅) ή Unicredit logo με όνομα Alpha Bank. Τύπου Hypovereinsbank Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. 6 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 6 Μαρτίου Unicredit Alphabank https://www.unicreditbulbank.bg/en/individual-clients/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pluss Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου (edited) Η πληροφόρηση που υπάρχει όσον αφορά τη Eurobank είναι ότι σε Mastercard θα μετατραπούν μόνο οι κάρτες Classic Visa και Gold Visa. Επί του παρόντος, οι άλλες Visa (π.χ. Μασούτης/WWF/Student/Personal, κ.λπ.), παραμένουν ως έχουν. Να σημειωθεί πως όσοι έχουν ήδη και την Classic Mastercard και την Classic Visa, τότε η Classic Visa θα μετατραπεί σε Gold Mastercard (με τους ίδιους όρους προφανώς). Edited 7 Μαρτίου by pluss 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. 7 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 7 Μαρτίου 6 ώρες πριν, pluss said: Να σημειωθεί πως όσοι έχουν ήδη και την Classic Mastercard και την Classic Visa, τότε η Classic Visa θα μετατραπεί σε Gold Mastercard (με τους ίδιους όρους προφανώς). Σε Visa Classic (αρχαία, μετάπτωση από post credit με δωρεάν συνδρομή για πάντα) πάντως, μου ήρθε μια ωραιότατη επιστολή ότι η δεύτερη κάρτα καταργείται και το όριο της ενσωματώνεται στην Visa Personal που ήδη έχω. Νομίζω είναι κατά περίπτωση… Βέβαια έχω ήδη μια Yes Mastercard 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
josuts Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου Καλημέρα παιδιά.Μια ερώτηση.Θα ταξιδέψω σε Ιταλία,Αυστρια.Θελω. να ρωτήσω το εξής.Εχω μια απλή χρεωστική της Εθνικής.Την έχω περάσει κ στο Apple Pay.Αν την χρησιμοποιησω εντος ευρωπης θα εχω καποια εξτρα χρεωση? Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. 8 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 8 Μαρτίου 1 ώρα πριν, josuts said: Καλημέρα παιδιά.Μια ερώτηση.Θα ταξιδέψω σε Ιταλία,Αυστρια.Θελω. να ρωτήσω το εξής.Εχω μια απλή χρεωστική της Εθνικής.Την έχω περάσει κ στο Apple Pay.Αν την χρησιμοποιησω εντος ευρωπης θα εχω καποια εξτρα χρεωση? Ευχαριστώ Όχι. Στις χώρες τις ευρώ ζώνης δεν χρεώνεσαι με προμήθεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.