Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.720 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      930
    • Έχω MasterCard
      450
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

8 ώρες πριν, Hliasat said:

Η οποία είναι 6 ευρώ η έκδοση,και όχι ετήσια συνδρομή σωστά;

Η απλή χρεωστική δεν έχει κόστος έκδοσης, έχει 6€ επανέκδοση 

Link to comment
Share on other sites

μηπως χρεωνει 6 ευρω αν εκδοσεις και την πιστωτικη ΄΄μερια΄΄της καρτας?

"κρειττον τοις ποσιν ολισθειν ή τη γλώσση"

Ειναι προτιμότερο το στραβοπάτημα με τα ποδια παρά με τη γλώσσα.

ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΛΑΕΡΤΙΟΣ

66 π.Χ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, nikolasn80 said:

μηπως χρεωνει 6 ευρω αν εκδοσεις και την πιστωτικη ΄΄μερια΄΄της καρτας?

η dual έχει 6€ για την χρεωστική ανά χρόνο. αν ενεργοποιήσεις και την πιστωτική τότε χρεώνει άλλα 6€, μετά τον πρώτο χρόνο (ουσιαστικά συνδρομή πιστωτικής) 

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ μιλάμε για τραγική έμπνευση. Να πληρώνεις πιστωτική και να μην μπορείς να πληρώσεις ανέπαφα με αυτή.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, oregon said:

Εν τω μεταξύ μιλάμε για τραγική έμπνευση. Να πληρώνεις πιστωτική και να μην μπορείς να πληρώσεις ανέπαφα με αυτή.

Όντως, μόνο μέσω κινητού. Είναι το προβληματικό σημείο που έχουν και οι άλλες χώρες με παρόμοια υλοποίηση, αν και εκεί νομίζω πως μπορείς να ορίσεις ποια από τις δύο είναι η προεπιλεγμένη ανέπαφη (κατά την έκδοση της, μετά δεν αλλάζει) 

Link to comment
Share on other sites

Έχει η μητέρα μου έναν όψεως στην Eurobank δεν έχει πλέον επιχείρηση. Μπορεί να τον χρησιμοποιήσει για να της καταβάλουν ενοίκια;

υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά ναι, θεωρητικά όχι και ίσως σε περίπτωση ελέγχου να έχει θέμα. Καλύτερα να τον κλείσει (μπορεί και ηλεκτρονικά αν δεν είναι ο μόνος της λογαριασμός στην Τράπεζα) και να ανοίξει έναν Καθημερινό Plus, ισως με χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Η πιο μικρογραφία δημοσίου είναι με διαφορά η Aloha Bank. Πάω να κλείσω έναν λογαριασμό με ραντεβού ξεχασμένο χρόνια (μισθοδοσίας) ο οποίος είχε μια χρεωστική κάρτα Enter Bonus Visa και μου έτρωγε τα 15€. Πάω κλείνω ραντεβού. Δεν τους έφτανε η νέα ταυτότητα έπρεπε να τους βγάλω αναλυτική κατάσταση με τις μεταβολές στοιχείων στο myaade. Η υπάλληλος να κάνετε μόνος σας την ανανέωση της ταυτότητας (βαριόταν να την αλλάξει) πάλευα στο ebanking μπροστά της τίποτα όλο κόλαγε. Με τα χίλια ζόρια να την αλλάξει, μετά λογαριασμοί ΔΕΚΟ, βεβαίωση εργοδότη και να καθίσω πάλι εγώ να ψάχνω μέσα στο ebanking να αναρτήσω τα εκαθαρριστηκά Ε1 των 2 τελευταίων ετών και αφού δεν γινόταν μου το έκανε ίδια. 1.000 υπογραφές για να κλείσει ένας λογαριασμός και αναμονή και στο ταμείο 10’ για να πληρώσω και τους χρεωστικούς τόκους και εν συνεχεία εεε τις κάρτες (χρεωστική + προπληρωμένη) πάρτε και περιμένετε στην αναμονή τηλέφωνο να σας τις ακυρώσουν. Αν ήταν έτσι να εργάζονται ας πάω και εγώ εκεί…

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, paanos said:

Πρακτικά ναι, θεωρητικά όχι και ίσως σε περίπτωση ελέγχου να έχει θέμα. Καλύτερα να τον κλείσει (μπορεί και ηλεκτρονικά αν δεν είναι ο μόνος της λογαριασμός στην Τράπεζα) και να ανοίξει έναν Καθημερινό Plus, ισως με χρέωση.

Θα ανοίξω ένα αποταμιευτικο κ

υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

Έχει ανοίξει κάποιος λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού; πχ HSBC, Deutsche, να μας πει τι διαδικασία ακολούθησε και σε τι είναι καλύτερο;

 

Εντωμεταξύ από Credia και Optima Bank έχει κανείς άποψη;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, dennis99 said:

Έχει ανοίξει κάποιος λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού; πχ HSBC, Deutsche, να μας πει τι διαδικασία ακολούθησε και σε τι είναι καλύτερο;

 

 

Πως θα ανοίξεις λογαριασμό σε Deutsche bank  κλπ αν δεν εισαι κάτοικος της εκεί χώρας;Aν θες γερμανική τράπεζα κοίτα για Ν26 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, dennis99 said:

Έχει ανοίξει κάποιος λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού; πχ HSBC, Deutsche, να μας πει τι διαδικασία ακολούθησε και σε τι είναι καλύτερο;

 

Εντωμεταξύ από Credia και Optima Bank έχει κανείς άποψη;

Πρέπει να πας εκεί, μιλάς από πριν με κάποιον που σου λέει το έγγραφα θέλει και είσαι προετοιμασμένος.

Αλλά από Ελλάδα δεν γίνεται. Παλιά που είχαν καταστήματα εδώ γινόταν αλλά όχι εύκολα.

Από credia και optima τι θέλεις να μάθεις; 

 

Και να προσθέσω αν θέλεις λογαριασμό έξω μπορείς με κάποια από τις ηλεκτρονικές τράπεζες revolut, monese dipocket n26 κλπ

Κάποιες όπως η trade republic έχουν καταθετικό λογαριασμό με καλό επιτοκιο

Edited by HEO

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, dennis99 said:

Εντωμεταξύ από Credia και Optima Bank έχει κανείς άποψη;

Έχω και για τις 2. Τι χρειάζεσαι;

Link to comment
Share on other sites

 

35 minutes ago, oregon said:

Έχω και για τις 2. Τι χρειάζεσαι;

 

Καλημέρα ! Εχεις ιδέα που κυμαίνονται τα πιστωτικά όρια σε τυχόν νέα κάρτα  .Ειναι ελαστικοί ή πιο σφικτοί ; 

 
Edited by oikonomos
Link to comment
Share on other sites

άρα εχουμε :
Eurobank -> Mastercard
Alpha -> Visa (ενω περιμενουμε rebranding της τραπεζας)
Piraeus -> Visa
NBG -> Mastercard (κυρίως)

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, stathis123 said:

άρα εχουμε :
Eurobank -> Mastercard
Alpha -> Visa (ενω περιμενουμε rebranding της τραπεζας)
Piraeus -> Visa
NBG -> Mastercard (κυρίως)

Rebranding της alpha bank? 

Link to comment
Share on other sites

ναι θα φερει στοιχεια unicredit πλεον στο logo, ακουγεται και οτι θα βαλουν και κοκκινο χρωμα
(ιδιο eurobank θα γινει 😅)

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, stathis123 said:

NBG -> Mastercard (κυρίως)

Επίσης αποκλειστική, τις παλιές Classic/Toyota/ΙΑΣΩ Visa τις αλλάζουν σε Silver MC τον τελευταίο μήνα 

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2026 at 8:50 ΜΜ, stathis123 said:

ναι θα φερει στοιχεια unicredit πλεον στο logo, ακουγεται και οτι θα βαλουν και κοκκινο χρωμα
(ιδιο eurobank θα γινει 😅)

ή Unicredit logo με όνομα Alpha Bank. Τύπου Hypovereinsbank

Link to comment
Share on other sites

Η πληροφόρηση που υπάρχει όσον αφορά τη Eurobank είναι ότι σε Mastercard θα μετατραπούν μόνο οι κάρτες Classic Visa και Gold Visa. Επί του παρόντος, οι άλλες Visa (π.χ. Μασούτης/WWF/Student/Personal, κ.λπ.), παραμένουν ως έχουν.
Να σημειωθεί πως όσοι έχουν ήδη και την Classic Mastercard και την Classic Visa, τότε η Classic Visa θα μετατραπεί σε Gold Mastercard (με τους ίδιους όρους προφανώς).

Edited by pluss
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, pluss said:

Να σημειωθεί πως όσοι έχουν ήδη και την Classic Mastercard και την Classic Visa, τότε η Classic Visa θα μετατραπεί σε Gold Mastercard (με τους ίδιους όρους προφανώς).

Σε Visa Classic (αρχαία, μετάπτωση από post credit με δωρεάν συνδρομή για πάντα) πάντως, μου ήρθε μια ωραιότατη επιστολή ότι η δεύτερη κάρτα καταργείται και το όριο της ενσωματώνεται στην Visa Personal που ήδη έχω. Νομίζω είναι κατά περίπτωση… Βέβαια έχω ήδη μια Yes Mastercard

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.Μια ερώτηση.Θα ταξιδέψω σε Ιταλία,Αυστρια.Θελω. να ρωτήσω το εξής.Εχω μια απλή χρεωστική της Εθνικής.Την έχω περάσει κ στο Apple Pay.Αν την χρησιμοποιησω εντος ευρωπης θα εχω καποια εξτρα χρεωση?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, josuts said:

Καλημέρα παιδιά.Μια ερώτηση.Θα ταξιδέψω σε Ιταλία,Αυστρια.Θελω. να ρωτήσω το εξής.Εχω μια απλή χρεωστική της Εθνικής.Την έχω περάσει κ στο Apple Pay.Αν την χρησιμοποιησω εντος ευρωπης θα εχω καποια εξτρα χρεωση?

Ευχαριστώ

Όχι. Στις χώρες τις ευρώ ζώνης δεν χρεώνεσαι με προμήθεια. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...