Jump to content

Ερωτήσεις για φορητότητα


niknik
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με την λέξη ληξηπρόθεσμος , εννοώ ,να μήν έχει περάσει η ημερομηνία λήξης του λογαριασμού,

Σε αυτήν την περίπτωση δεν χρωστάει κάτι στην Cosmote , και θα τον αφήσουν να φύγει .

Αν έχει λήξει ο λογαριασμός , δεν μπορεί πλέον να φύγει ,

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Απαντήσεις 800
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι. Αριθμός κινητού που είναι σε οικογενειακό συμβόλαιο μαζί με άλλα κινητά, μπορεί να κάνει φορητότητα και να πάει σε καρτοκινητό μόνος του, φεύγοντας από το οικογενειακό πακέτο, αλλά διατηρώντας το ίδιο νούμερο;
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ κάτι. Αριθμός κινητού που είναι σε οικογενειακό συμβόλαιο μαζί με άλλα κινητά, μπορεί να κάνει φορητότητα και να πάει σε καρτοκινητό μόνος του, φεύγοντας από το οικογενειακό πακέτο, αλλά διατηρώντας το ίδιο νούμερο;

Ναι , φυσικά , μπορεί να φύγει. Το μόνο ότι πρέπει να παραμείνουν δύο συνδέσεις για να εξακολουθεί να ισχύει η έκπτωση του οικογενειακού.

Link to comment
Share on other sites

Και πως γίνεται η διαδικασία; Απλά κάνω αίτηση για φορητότητα στην εταιρία που θέλω να πάω και μετά τα βρίσκουν μόνοι τους; Το οικογενειακό πακέτο το έχει ο πατέρας μου και εγώ πλέον είμαι ενήλικος, χρειάζομαι κάποια έγκριση του;
Link to comment
Share on other sites

Και πως γίνεται η διαδικασία; Απλά κάνω αίτηση για φορητότητα στην εταιρία που θέλω να πάω και μετά τα βρίσκουν μόνοι τους; Το οικογενειακό πακέτο το έχει ο πατέρας μου και εγώ πλέον είμαι ενήλικος, χρειάζομαι κάποια έγκριση του;

Αν το τηλέφωνο είναι στο όνομα σου , πας σε όποια εταιρεία θές και κάνεις αίτηση φορητότητας.

Αν το τηλέφωνο είναι στο όνομα του πατέρα σου , τότε έχεις δύο επιλογές .

α) Μεταβίβαση από τον πατέρα σου σε εσένα πριν την φορητότητα. Η μεταβίβαση συμβολαίου συνήθως χρεώνετε.

β) Αίτηση φορητότητος από τον πατέρα σου στο νέο δίκτυο . Μετά επειδή θα είναι κάρτα εντελώς δωρεάν μπορεί να μεταβιβαστεί σε εσένα

Link to comment
Share on other sites

Αν το τηλέφωνο είναι στο όνομα σου , πας σε όποια εταιρεία θές και κάνεις αίτηση φορητότητας.

Αν το τηλέφωνο είναι στο όνομα του πατέρα σου , τότε έχεις δύο επιλογές .

α) Μεταβίβαση από τον πατέρα σου σε εσένα πριν την φορητότητα. Η μεταβίβαση συμβολαίου συνήθως χρεώνετε.

β) Αίτηση φορητότητος από τον πατέρα σου στο νέο δίκτυο . Μετά επειδή θα είναι κάρτα εντελώς δωρεάν μπορεί να μεταβιβαστεί σε εσένα

 

Σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη για τις χρήσιμες απαντήσεις σου. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τελευταίο. Άμα υπάρχει οφειλή σε κάποιο από τα άλλα νούμερα, μπορεί να φύγει και αυτό; Βγάζουν ξεχωριστούς λογαριασμούς για κάθε νούμερο και μας στέλνουν, παίζει αυτό κάποιο ρόλο; Έχεις μήπως να προτείνεις κάποια καλή εναλλακτική της Cosmote; Η γνώμη σου θα είναι σίγουρα πιο εμπεριστατωμένη.

Edited by Feregorn
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ Βασίλη για τις χρήσιμες απαντήσεις σου. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι τελευταίο. Άμα υπάρχει οφειλή σε κάποιο από τα άλλα νούμερα, μπορεί να φύγει και αυτό; Βγάζουν ξεχωριστούς λογαριασμούς για κάθε νούμερο και μας στέλνουν, παίζει αυτό κάποιο ρόλο; Έχεις μήπως να προτείνεις κάποια καλή εναλλακτική της Cosmote; Η γνώμη σου θα είναι σίγουρα πιο εμπεριστατωμένη.

 

Μπορείς να φύγεις κανονικά αν δεν χρωστάει το δικό σου νούμερο.

Τώρα για το σε πια εταιρεία να πας αυτό εξαρτάτε από το προσωπικό σου προφίλ

Link to comment
Share on other sites

αν είναι οικογενειακό πακέτο, βγαίνει ένας κοινός λογαριασμός και δεν μπορείς πχ να πληρώσεις μόνο το ένα

 

αν σε εσάς στέλνουν χωριστούς (σε διαφορετικό φάκελο, με διαφορετικό bar code), τότε δεν είναι οικογενειακό πακέτο, οπότε και μπορείς να κάνεις ότι θέλεις (σχετικά με την πληρωμή/φορητότητα)

Nokia και ξερό ψωμί ... :p
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας !

 

Εξετάζω το ενδεχόμενο μεταφοράς του νούμερού μου (φορητότητα) από το πακέτο

 

WIND-M (45,00 Ευρώ Πάγιο, 1500' -> WIND, Q & ΣΤΑΘΕΡΑ, | 130' -> ΛΟΙΠΑ ΔΙΚΤΥΑ | 1500 SMS -> WIND, Q | 75 SMS -> ΛΟΙΠΑ ΔΙΚΤΥΑ) στο

COSMOTE ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ 45' (33,75* Ευρώ Πάγιο, 1500' -> COSMOTE & ΣΤΑΘΕΡΑ, | 150' -> ΛΟΙΠΑ ΔΙΚΤΥΑ | 1500 SMS -> COSMOTE | 75 SMS -> ΛΟΙΠΑ ΔΙΚΤΥΑ)

 

μέσω των Online Προσφορών που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της COSMOTE.

 

*από 45,00 Ευρώ Πάγιο για 18μηνη σύνδεση και επιδότηση παγίου αντί συσκευής.

 

Οι λόγοι αρκετοί όπως το ότι είχα το πακέτο με μεγαλύτερο πάγιο στη Wind και κάποια στιγμή έκανε προσφορά η Wind όλα τα πακέτα με το μισό πάγιο για κάποιο χρόνο, οπότε κάποιοι είχαν το ίδιο πακέτο με εσένα πληρώνοντας το μισό πάγιο από εσένα. Το ότι ενώ πλήρωνα πάντα στην ώρα μου (εδώ και χρόνια) με το που αμέλησα να τους πληρώσω εγκαίρως κάποιες φορές με αντιμετώπισαν ως μπαταχτσή με κορυφαίο περιστατικό να μου κόψουν τη σύνδεση την ημέρα που πήγα να τους πληρώσω, αλλά είχε πέσει το σύστημά τους και δε δεχόταν πληρωμές. Ας έπαυαν και τις διακοπές για εκείνη την ημέρα.

Η αφορμή είναι ότι ζήτησα να μεταβώ σε πακέτο με οικονομικότερο πάγιο, ωστόσο με ενημέρωσαν ότι επειδή έχουν περάσει μόνο 4 μήνες από ανανέωση του πακέτου πρέπει να περιμένω άλλους 6 (10 μήνες συνολικά) για να αλλάξω πακέτο. Όταν είχα αλλάξει το πακέτο που είχα πριν από αυτό με αυτό που έχω τώρα, με διαβεβαίωναν ότι μπορώ να αλλάξω πακέτο (είτε προς μεγαλύτερο πάγιο, είτε προς μικρότερο) ανά πάσα στιγμή ! Τότε έλεγαν έτσι και τώρα μου λένε άλλα. Όχι ότι φταίνε τα παιδιά που εργάζονται εκεί. Προφανώς και όχι. Ό,τι κατευθύνσεις τους δίδονται αυτές και ακολουθούν. Θα ήθελα να με διαφωτίσει όποιος μπορεί ως προς τα εξής:

 

1) Εάν ακολουθήσω τη διαδικασία φορητότητας όπως παρατίθεται στην ιστοσελίδα της Cosmote, απαιτείται και κάποια επιπλέον ενέργεια για την ολοκήρωση της μεταφοράς; (το νούμερο είναι στο όνομά μου και εφόσον συμπληρώσω την αίτηση μέσω της ιστοσελίδας wind και cosmote θα έχουν όλα μου τα στοιχεία) (στο 13838 μου είπαν όχι)

 

2) Πώς ολοκληρώνεται η μεταφορά του αριθμού; Θα μου αποστείλουν με Courrier κάρτα κ.λπ. (έτσι μου είπαν στο 13838) Έχει ακολουθήσει κάποιος τη διαδικασία;

 

3) Για το πακέτο που πληρώνω τώρα στη Wind έχω λάβει επιδότηση παγίου 4 Ευρώ/μήνα Χ 4 μήνες = 16 Ευρώ. Θα πρέπει να τα επιστρέψω; Όλα ή κάποιο ποσοστό και εάν ναι πώς καθορίζεται αυτό το ποσοστό; Μπορώ να το βρω κάπου το πώς υπολογίζεται το ποσοστό αυτό (κανονισμό, συμβόλαιο, κανόνα δικαίου κ.λπ.)

 

4) Δεδομένου ότι το προσφερόμενο πακέτο της Cosmote είναι 18μηνο και ότι το ευνοικό πάγιο του Cosmote (33,75 Ευρώ) προκύπτει από την προσφερόμενη επιδότηση παγίου (αντί συσκευής), εάν μελλοντικά επιθυμώ προ της παρελεύσεως του 18μήνου να πάω σε άλλη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας από τις υφιστάμενες ή κάποια νέα που ενδεχομένως να προκύψει, θα πρέπει και πάλι να επιστρέψω την επιδότηση παγίου για όλους τους μήνες που το έχω χρησιμοποιήσει; Όλη ή κάποιο ποσοστό και εάν ναι πώς καθορίζεται αυτό το ποσοστό; Μπορώ να το βρω κάπου το πώς υπολογίζεται το ποσοστό αυτό (κανονισμό, συμβόλαιο, κανόνα δικαίου κ.λπ.)

(η ερώτηση αυτή συνδέεται και με την 3)

 

5) Εάν κάνω αίτηση στην Cosmote ενδέχεται να με καλέσουν από τη Wind για να το συζητήσουμε το θέμα; Υπάρχει περίπτωση να το διαχειριστώ με τρόπο που να αποκομίσω κάποιο όφελος τελικά; Για παράδειγμα, είναι πιθανό να πάρω και άλλον/ους αριθμούς μαζί μου (συνεργάτες*, οικογένεια κ.λπ.) εφόσον μεταφέρω το δικό μου νούμερο. Αξίζει να το αναφέρω αυτό;

*παρ' όλ 'αυτά δε με συμφέρει επαγγελματικό (θέλω SMS και περισσότερο σε κινητά, τα επαγγελματικά έχουν πολλές παροχές προς σταθερά και εταιρικά κινητά και καθόλου SMS)

 

6) Το ότι οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ακόμα και εάν δεν έχεις συνεργαστεί ποτέ μαζί τους έχουν ΟΛΑ τα φορολογικά σου στοιχεία είναι νόμιμο; Δεν ισχύει εδώ η περίφημη Αρχή Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων; Μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό;

 

Έχω ήδη απευθυνθεί και στο 13838 και αλλού, έχω επισκεφθεί αυτοπροσώπως και σημείο Wind και σημείο Vodafone και Cosmote, ωστόσο δεν έλαβα ικανοποιητικές απαντήσεις γι' αυτό και ερωτώ εδώ.

 

Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.

Edited by Heaviside
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Ο πολεμος μεταξυ των cosmote /vodafone κοπασε και αν και προλαβα να κλεισω καλη προσφορα, θελω να φερω ακομη μια γραμμή στο ''πακετο'' μου. Να ακολουθησω την διαδικασία φορητότητας ή δεν θα πιασει τετοια εποχη?
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Δεν είναι για εδώ η ερώτηση μου αλλά δε ξέρω που να την κάνω.Μπορω να κάνω φορητότητα αριθμού κινητού και να γίνει ο αριθμός του κινητού voip όπως γίνεται ο Αριθμός σταθερού τηλεφώνου?
Link to comment
Share on other sites

Στην κινητή τηλεφωνία υπάρχουν 3 παίκτες. Κανείς από αυτούς δεν είναι VOIP.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έκανα αίτημα φορητότητας από Vodafone cu σε cosmote wu σε δύο μέρες είπαν θα γίνει αλλά δεν έχουν sim . Αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει ποιο το επόμενο μου βήμα ;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχεις υπομονή, κάλεσε στο 13888, ανάφερε την περίπτωση και θα σου στείλουν άμεσα sim αφού τους δώσεις τα στοιχεία σου, αριθμό τηλεφώνου κ.τ.λ..

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
2 ερωτήσεις και από μένα μιας και δεν έχω ξανακάνει φορητοτητα.Σημερα υπέγραψα στην acs τα χαρτιά για μεταφορά από Whats up σε F2G.Εχω υπογράψει επίσης παραίτηση από το δικαίωμα υπαναχωρησης των 14 ημερών.Αυτο σημαίνει ότι δεν μπορεί να μου κάνει η Cosmote κάποια αντιπροσφορα και να προλάβω να την δεχτώ (δεν έχω σκοπό,θεωρητικό είναι)? Και 2ον αν με πάρουν και είμαι στη δουλειά και δεν μιλήσω μπορούν και να την ακυρώσουν για αυτό το λόγο?
Link to comment
Share on other sites

Η παραίτηση από το δικαίωμα της υπαναχώρησης σημαίνει ότι δεν έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις

Όσες προσφορές και να σου κάνει η cosmote πως να υπαναχωρήσης αφού εν γνώσει σου υπέγραψες ότι παραιτήσε από αυτό το δικαίωμα ;

Link to comment
Share on other sites

Η παραίτηση από το δικαίωμα της υπαναχώρησης σημαίνει ότι δεν έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις

Όσες προσφορές και να σου κάνει η cosmote πως να υπαναχωρήσης αφού εν γνώσει σου υπέγραψες ότι παραιτήσε από αυτό το δικαίωμα ;

 

Σωστά απλά ήθελα να το τσεκάρω για να είμαι σίγουρος για κάποια επόμενη φορά.Οπότε αν το βλέπουν και αυτοί δεν έχει και νόημα να με πάρουν,απλά αν με πάρουν θα τους πω τους λόγους και προχωράω στη Wind.

Link to comment
Share on other sites

Φορητότητα καρτοκινητών και θες να σε πάρουν τηλ;

 

Δεν έχει να κάνει.Σε 2 συγγενικά μου πρόσωπα σε αίτηση φορητότητας από Whats up προς άλλη εταιρία τους πήραν και τους έδωσαν 5€ ανανεωση κάθε μήνα για 12 μήνες ενώ σε φίλο 200' προς όλους κάθε μήνα για 12 μήνες.Βέβαια αυτά έγιναν εδώ και 2-2,5 χρόνια δεν ξέρω αν έχει αλλάξει πια.Δεν έχω σκοπό να μείνω γιαυτό παραιτήθηκα και του δικαιωματος της υπαναχώρησης απλά είναι η πρώτη φορά που κάνω φορητοτητα και ασχολούμαι προσωπικά με το θέμα και ήθελα να έχω μια ιδέα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 χρόνια ήταν αλλιώς η αγορά. Πλέον είναι πολύ απίθανο να σου κάνουν αντιπροσφορά σε φορητότητα καρτοκινητού ειδικά αν πηγαίνεις από Cosmote προς άλλο δίκτυο. Πριν ένα μήνα ο αδερφός μου μετέφερε ένα καρτοκινητό από Cosmote σε Wind μέσα σε τρεις μέρες και δεν τον ενόχλησε κανείς από Cosmote
Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 χρόνια ήταν αλλιώς η αγορά. Πλέον είναι πολύ απίθανο να σου κάνουν αντιπροσφορά σε φορητότητα καρτοκινητού ειδικά αν πηγαίνεις από Cosmote προς άλλο δίκτυο. Πριν ένα μήνα ο αδερφός μου μετέφερε ένα καρτοκινητό από Cosmote σε Wind μέσα σε τρεις μέρες και δεν τον ενόχλησε κανείς από Cosmote

 

Αα μάλιστα άλλαξαν δηλαδή.3 μέρες εργάσιμες έκανε να αλλάξει πάροχο?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έγινε αυτό που περίμενα.Με κάλεσαν απο το 13888 δυστυχώς εν ώρα εργασίας και δεν το είδα καν.Πηρα πίσω στην εξυπηρέτηση και μου λέει δεν βλέπω κάποια κλήση από το δικό μας τμήμα είναι από το τμήμα φορητοτητας ή προσφορών και σίγουρα θα σας ξανακαλεσουν.Οποτε περιμένω να με καλέσουν να τους πω όλα αυτά που θέλω,να μου πούνε και αυτοί τα δικά τους και θα σας ενημερώσω.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έγινε αυτό που περίμενα.Με κάλεσαν απο το 13888 δυστυχώς εν ώρα εργασίας και δεν το είδα καν.Πηρα πίσω στην εξυπηρέτηση και μου λέει δεν βλέπω κάποια κλήση από το δικό μας τμήμα είναι από το τμήμα φορητοτητας ή προσφορών και σίγουρα θα σας ξανακαλεσουν.Οποτε περιμένω να με καλέσουν να τους πω όλα αυτά που θέλω,να μου πούνε και αυτοί τα δικά τους και θα σας ενημερώσω.

Κάλεσέ τους εσύ στο 2108006300 και ρώτησέ τους τι σε ήθελαν... ;-)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Κάλεσέ τους εσύ στο 2108006300 και ρώτησέ τους τι σε ήθελαν... ;-)

 

Πηρα αλλά μου είπαν ότι είναι το τμήμα προωθησεων (η κάπως έτσι) και δεν έχουν εικόνα για το ποιο τμήμα με κάλεσε.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ κάτι μήπως έχει κάποιος την εμπειρία. Έχω 4 νούμερα στη wind σαν εταιρικό και σκέφτομαι για μεταφορά στη COSMOTE. Έχω και σταθερό και vdsl και CosmoteTV. Θα μπορέσω να περιέχω μια καλή τιμή για τα 4 νούμερα, μια καλή προσφορά;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...