Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπερα...Υπαρχει περιπτωση να αγορασω κατι απο ebay,αλλα να πω στον seller να το στειλει σε αλλο ονομα και διευθυνση επειδη θελω να το κανω δωρο και θελω να γλυτωσω τα μεταφορικα???ή θα δημιουργησω προβλημα στο paypal κτλ???Νομιζω πως δεν γινεται,απλως ρωταω τους πιο εμπειρους
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Αγανάκτησα.

Τώρα αυτό μου βγάζει.

 

Attention Buyer

 

To ensure that eBay remains a safe marketplace, we limit the quantity of items that can be bought or sold by a single account at one time. These limits may change over time and are determined by your previous site activity and overall performance.

 

Currently, your account has reached the limit for bidding and buying, but you can increase this limit by providing additional verification. Thank you for your understanding.

 

Please follow the directions below to continue.

{e31644-638989x}

 

Τίποταλλο δε λέει.

 

Τί να κάνω;

Αγορασες κατι?

 

 

 

Καλησπερα...Υπαρχει περιπτωση να αγορασω κατι απο ebay,αλλα να πω στον seller να το στειλει σε αλλο ονομα και διευθυνση επειδη θελω να το κανω δωρο και θελω να γλυτωσω τα μεταφορικα???ή θα δημιουργησω προβλημα στο paypal κτλ???Νομιζω πως δεν γινεται,απλως ρωταω τους πιο εμπειρους

 

Γίνεται προσθέτοντας και μια νεα διεύθυνση στο παυπαλ.

Αλλα επειδει ειναι δωρο, οπως λες, ποιος θα το παραλάβει? τρίτος δεν μπορεί να παραλάβει.

και μια δικια μου απορία τα μεταφορικα πως θα τα γλυτώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εννοεί να γλυτώσει τα διπλά μεταφορικά... πριν την αγορά θα προσθέσεις στο ebay και στο paypal τη διεύθυνση του τελικού παραλήπτη, με το όνομα του.
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά stelios85 το έχω κάνει αφού πρώτα ρώτησα τον seller.

Του ζήτησα να στείλει την παραγγελία σε άλλη διεύθυνση την οποία

του έδωσα , μου είπε οκ και αυτό ήταν. Απλώς για εμένα πρώτα να

σιγουρευτείς πως είναι διατεθειμένος να το κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς εννοεί να γλυτώσει τα διπλά μεταφορικά... πριν την αγορά θα προσθέσεις στο ebay και στο paypal τη διεύθυνση του τελικού παραλήπτη, με το όνομα του.

 

Προσωπικά stelios85 το έχω κάνει αφού πρώτα ρώτησα τον seller.

Του ζήτησα να στείλει την παραγγελία σε άλλη διεύθυνση την οποία

του έδωσα , μου είπε οκ και αυτό ήταν. Απλώς για εμένα πρώτα να

σιγουρευτείς πως είναι διατεθειμένος να το κάνει.

 

ευχαριστω παιδια πολυ για τις απαντησεις σας...Ναι πολυ σωστα,εννοουσα τα διπλα μεταφορικα να γλυτωσω....Θα ακολουθησω τη συμβουλη του @λευτερη,ρωτωντας και το ebay service καλου κακου...Αλλιως θα κανω αυτο που λες @alcamus.Ο seller ειναι πολυ επικοινωνιακος οποτε δε πιστευω να εχει προβλημα :):)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μετά από πάρα πολλές αγορές μου από e-bay πρώτη φορά μου τυχαίνει να μην έχω πάρει δέμα...!!! Και ενώ έχει περάσει 1 + μήνας

Το ποσό μικρό 15 δολάρια και αποστολή από hong kong...

 

Το θέμα είναι ότι έχει χαθεί το feedback του προϊόντος και δεν μπορώ να βρω τον πωλητή να επικοινωνήσω μαζί του...

Ποια είναι η διαδικασία από paypal για επιστροφή χρημάτων; Λογικά πρέπει να ξέρω το όνομα του πωλητή; Η αγορά που έκανα είναι κάπου καταχωρημένη μέσα στο paypal?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις κρατήσει κάποιο email του ή μήνυμά του στο ebay?

Αν όχι, μέσα από το ιστορικό του paypal μπορείς να δεις το email του πωλητή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις κρατήσει κάποιο email του ή μήνυμά του στο ebay?

Αν όχι, μέσα από το ιστορικό του paypal μπορείς να δεις το email του πωλητή.

 

Και για να πάρω τα λεφτά μου πίσω ποια είναι η διαδικασία?

Link to comment
Share on other sites

Επικοινώνησε πρώτα μαζί του και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος και πιστεύεις ότι σε αδίκησε, άνοιξε dispute αν δεν έχουν περάσει πάνω από 45 μέρες. Αλλά αν λες ότι χάθηκε το feedback, δε νομίζω να μπορείς να κάνεις dispute. Αν δεν κάνω λάθος, το χρονικό όριο που μπορείς να αφήσεις feedback είναι μέχρι 60 μέρες. Οπότε για να χάθηκε.. δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι.

 

Καλύτερα ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα το θέμα..

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Και για να πάρω τα λεφτά μου πίσω ποια είναι η διαδικασία?

 

Είναι μια διαδικασία που την αναλαμβάνει το Paypal.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

Είναι μια διαδικασία που την αναλαμβάνει το Paypal.

 

Δηλαδή πως; Εγώ δεν πρέπει να κάνω κάτι; Και ο φίλος στο προηγούμενο ποστ λέει ότι μέχρι έχει περάσει το όριο... ενώ εγώ περίμενα να μπας και άργησε...

 

Επικοινώνησε πρώτα μαζί του και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος και πιστεύεις ότι σε αδίκησε, άνοιξε dispute αν δεν έχουν περάσει πάνω από 45 μέρες. Αλλά αν λες ότι χάθηκε το feedback, δε νομίζω να μπορείς να κάνεις dispute. Αν δεν κάνω λάθος, το χρονικό όριο που μπορείς να αφήσεις feedback είναι μέχρι 60 μέρες. Οπότε για να χάθηκε.. δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι.

 

Καλύτερα ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα το θέμα..

 

Δηλαδή μετά το πέρας αυτόν των ημερών χάνω δεν μπορώ να κάνω κάτι; Οι 60 μέρες δεν πέρασαν οπότε υπάρχει χρόνος...

 

Αυτό το dispute που μου το εμφανίζει να το κάνω;

 

EDIT:

Με λίγη αναζήτηση βρήκα αυτό το Dispute αλλά δυστυχώς... :X

 

We're sorry there's a problem with your purchase.You have 45 days after you buy an item to open a case.Unfortunately, the deadline to contact us about a problem with this item was May-23, 2011.You can try to work out this problem by contacting the seller!!!

 

Καλώς παιδιά... μικρό το ποσό μικρό το κακό... έστειλα μήνυμα στον πωλητή και αναμένω...

 

Πάντως αν γίνει αυτό το Dispute μέσα στο χρονικό όριο των 45 ημερών παίρνω τα λεφτά μου πίσω αμέσως; τι παίζει;

Edited by zxr
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων - Για επεξεργασία/διόρθωση/προσθήκη στοιχείων σε υπάρχον πατάμε το κουμπί "Τροποποίηση"
Link to comment
Share on other sites

tracking number ειχε?

συνηθως δεινουν καποιες ωρες στο πωλητη να απαντησει και αν δεν απαντησει ή δεν ισχυουν αυτα που λεει στα δεινουν.

εφοσον δεν εχεις δωσει feedback(και μπορεις να βαλεις) ,αν εχει καλα στατιστικα θα στο ξαναστειλει για να μην του βαλεις αρνητικο rate

Link to comment
Share on other sites

tracking number ειχε?

συνηθως δεινουν καποιες ωρες στο πωλητη να απαντησει και αν δεν απαντησει ή δεν ισχυουν αυτα που λεει στα δεινουν.

εφοσον δεν εχεις δωσει feedback(και μπορεις να βαλεις) ,αν εχει καλα στατιστικα θα στο ξαναστειλει για να μην του βαλεις αρνητικο rate

 

Ευχαριστώ φίλε για την απάντηση! Όχι δεν είχε tracking number και σε τόσα λίγα χρήματα ποτέ δεν δίνουν τα κινεζάκια...

Από ότι κατάλαβα η δεν το έστειλε ποτέ ή χάθηκε το δέμα... Θα περιμένω να δω αν μου απαντήσει στο e-mail μου ο πωλητής αλλιώς δεν χάλασε και ο κόσμος, απλά άλλη φορά να ξέρω... ;)

Link to comment
Share on other sites

Και για να πάρω τα λεφτά μου πίσω ποια είναι η διαδικασία?

 

Επικοινώνησε πρώτα μαζί του και αν δεν μείνεις ευχαριστημένος και πιστεύεις ότι σε αδίκησε, άνοιξε dispute αν δεν έχουν περάσει πάνω από 45 μέρες. Αλλά αν λες ότι χάθηκε το feedback, δε νομίζω να μπορείς να κάνεις dispute. Αν δεν κάνω λάθος, το χρονικό όριο που μπορείς να αφήσεις feedback είναι μέχρι 60 μέρες. Οπότε για να χάθηκε.. δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι.

 

Καλύτερα ας απαντήσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα το θέμα..

 

Να ξεκαθαρισω λιγο οτι το feedback του εβαυ με την πληρωμη που εκανες μεσω παυπαλ δεν εχουν καμια σχεση με την έννοια οτι και να χαθηκε και να τον πεταξαν απο το εβαυ το παυπαλ ειναι σε θεση να σου επιστρέψει τα χρηματα σου.

 

Πας παυπαλ My account->History-> βαζεις ημερομηνίες απο εως και σου λεει τις συναλλαγές σου, κανεις κλικ στο Details σε αυτην που εχεις πρόβλημα.

Αφου ανοιξει η συναλαγη πας κατω κατω και πατας "Resolution Centre" θα σου ανοιξει μια αλλη σελιδα και εκει επιλέγεις "Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described" και στην συνεχεία οτι λενε οι οδηγειες.

Αφου κανεις "dispute" περιμένεις περίπου μια εβδομαδα και αν δεν απαντήσει ο πωλητής ξαναμπαίνεις παυπαλ και γυρνάς το dispute claim.

 

ΥΓ υπαρχει περίπτωση το παυπαλ να σε παει κατ'ευθειαν σε claim μην φοβηθείς προχώρα το.

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρισω λιγο οτι το feedback του εβαυ με την πληρωμη που εκανες μεσω παυπαλ δεν εχουν καμια σχεση με την έννοια οτι και να χαθηκε και να τον πεταξαν απο το εβαυ το παυπαλ ειναι σε θεση να σου επιστρέψει τα χρηματα σου.

 

Πας παυπαλ My account->History-> βαζεις ημερομηνίες απο εως και σου λεει τις συναλλαγές σου, κανεις κλικ στο Details σε αυτην που εχεις πρόβλημα.

Αφου ανοιξει η συναλαγη πας κατω κατω και πατας "Resolution Centre" θα σου ανοιξει μια αλλη σελιδα και εκει επιλέγεις "Item dispute: I did not receive an item I purchased or the item I received is significantly not as described" και στην συνεχεία οτι λενε οι οδηγειες.

Αφου κανεις "dispute" περιμένεις περίπου μια εβδομαδα και αν δεν απαντήσει ο πωλητής ξαναμπαίνεις παυπαλ και γυρνάς το dispute claim.

 

ΥΓ υπαρχει περίπτωση το παυπαλ να σε παει κατ'ευθειαν σε claim μην φοβηθείς προχώρα το.

 

 

Το κάνω αμέσως φίλαράκι!!! Ευχαριστώ γιατην απάντηση... επανέρχομαι αν χρειαστώ κάποια βοήθεια...

+1

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να αποκλεισεις καποιον απο το να κανει προσφορα σε ενα αντικειμενο που εχεις βαλει στο ebay?

 

Προσφατα εβαλα ενα αντικειμενο και τελικα η υψηλοτερη τιμη ηταν ενος με μηδενικο feedback απο την Ουκρανια, οποιος ουτε φωνη ουτε ακροαση μετα τη ληξη της δημοπρασιας.

 

Και εδω ερχεται το δευτερο σκελος της ερωτησης μου.

 

Ανοιξα ενα "case" στο ebay (τεσσερις μερες μετα τη ληξη) λεγοντας οτι δεν εχω λαβει τα χρηματα. Συνεννοηθηκα με τον δευτερο τη ταξει bidder να παρει το αντικειμενο στη τελευταια προσφορα του. Πρεπει να περιμενω να κλεισει το "case" για second chance offer? Ειμαι πεπεισμενος πως δεν προκειται να υπαρξει πληρωμη απο την αλλη πλευρα.

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να αποκλεισεις καποιον απο το να κανει προσφορα σε ενα αντικειμενο που εχεις βαλει στο ebay?

 

Προσφατα εβαλα ενα αντικειμενο και τελικα η υψηλοτερη τιμη ηταν ενος με μηδενικο feedback απο την Ουκρανια, οποιος ουτε φωνη ουτε ακροαση μετα τη ληξη της δημοπρασιας.

 

Και εδω ερχεται το δευτερο σκελος της ερωτησης μου.

 

Ανοιξα ενα "case" στο ebay (τεσσερις μερες μετα τη ληξη) λεγοντας οτι δεν εχω λαβει τα χρηματα. Συνεννοηθηκα με τον δευτερο τη ταξει bidder να παρει το αντικειμενο στη τελευταια προσφορα του. Πρεπει να περιμενω να κλεισει το "case" για second chance offer? Ειμαι πεπεισμενος πως δεν προκειται να υπαρξει πληρωμη απο την αλλη πλευρα.

 

Ευχαριστώ

Εξω εβαυ αγορά με τον δεύτερο δεν είναι αποδεκτή από το εβαυ.

Link to comment
Share on other sites

Εξω εβαυ αγορά με τον δεύτερο δεν είναι αποδεκτή από το εβαυ.

 

 

Γιατι ειναι "εξω" αγορα? Με το second chance offer το παω.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια βοηθεια... αν αγορασω απο Κινα, συγκεκριμενα αυτο

 

http://cgi.ebay.co.uk/Genuine-Battery-Toshiba-Satellite-M200-PA3534U-1BAS-/130516589752?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e63651cb8#ht_7319wt_1139

 

θα πληρωσω τελωνειο? και ποσο αξιοπιστα ειναι? ευχαριστω

Edited by dimitris33
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια βοηθεια... αν αγορασω απο Κινα, συγκεκριμενα αυτο

 

http://cgi.ebay.co.uk/Genuine-Battery-Toshiba-Satellite-M200-PA3534U-1BAS-/130516589752?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e63651cb8#ht_7319wt_1139

 

θα πληρωσω τελωνειο? και ποσο αξιοπιστα ειναι? ευχαριστω

 

οριακα στο να πληρωσεις η μη φορο.

εγω εχω παρει 3 φορες σε 3 λαπτοπ κινεζικη μπαταρια. μια χαρα κραταει. τωρα στο hp την εχω 1 χρονο και δεν εχει παθει τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , ήθελα να ρωτήσω δύο πράγματα :

1) απο ποιό ποσό και πάνω περνάει απο τελωνείο και πόσο θα δώσω στο τελωνείο ?

2) η διαδικασία επιστροφής χρημάτων είναι αξιόπιστη ? Την διαδικασία επιστροφής χρημάτων την κάνει το ebay ή το paypal ?

και πόσο χρονικό διάστημα έχω για να ζητήσω πίσω τα λεφτά ?

Link to comment
Share on other sites

1) Από 45 ευρώ .

2) Δεν είναι πάντα αξιόπιστη .

Πρέπει να ζητήσεις τα χρήματα σου εντός 45 ημερών .

Δικαιούσαι να ζητήσεις τα χρήματα από το EBAY , το PAYPAL ή και από την πιστωτική σου κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

1) Από 45 ευρώ .

2) Δεν είναι πάντα αξιόπιστη .

Πρέπει να ζητήσεις τα χρήματα σου εντός 45 ημερών .

Δικαιούσαι να ζητήσεις τα χρήματα από το EBAY , το PAYPAL ή και από την πιστωτική σου κάρτα.

 

1) Στο τελωνείο πόσο δείνεις ?

2)Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να μην στα δώσει πίσω ούτε το ebay ούτε το paypal ?

Επίσης τα λεφτά τα ζητάει απο τον πωλητή ή τα παίρνει αφου το ζητήσεις ?

Link to comment
Share on other sites

1) 25-30%

2) Ναι υπάρχει περίπτωση , μία αναζήτηση στο internet θα σε πείσει , όσο αφορά την δική μου εμπειρία δύο τρείς φορές τα πήρα τα χρήματα μου, την τέταρτη μου ζήτησαν να στείλω τα αντικείμενα πίσω ( έιχε έρθει μνήμη χωρητικότητας 1GΒ που έγραφε ψεύτικα ότι ήταν 32 ) . Αφού τα έστειλα με συστημένο ταχυδρομείο , μου απάντησαν ότι δεν βλέπουν αν τα αντικείμενα παρελήφθηκαν , αποτέλεσμα έχασα τα χρήματα μου . Από τότε τους θεωρώ αναξιόπιστους

3) τα λεφτά προσπαθεί να τα ανακτήσει από τον πωλητή .Ο καλύτερος τρόπος είναι κατευθείαν δήλωση στην πιστωτική σου ότι δεν στα στείλανε.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...