haforce Δημοσιεύτηκε May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 23, 2007 Δεν μπορώ να το πιστέψω, πώς σε κάτι που πληρώνεις (0,24/κλήση ή 0,12/κλήση) γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη αναμονή και μάλιστα να στο κλείνουν μετά από 20 λεπτά ΑΝΑΜΟΝΗΣ! Πραγματικά έχω βγει από τα ρούχα μου. 2 φορές έπαιρνα τηλέφωνο στο 1260 και περίμενα 20 λεπτά κάθε φορά και μου έκλειναν το τηλέφωνο στα μούτρα. Πρώτη φορά στα τελευταία 2,5 χρόνια μου έχει συμβεί αυτό. ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ. Ειδκά όταν πληρώνεις για κάτι, να σου φέρονται με αυτόν τον απαξιωτικό τρόπο. Βούρδουλας που χρειάζεται...:whip: :whip: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Δεν μπορώ να το πιστέψω, πώς σε κάτι που πληρώνεις (0,24/κλήση ή 0,12/κλήση) γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη αναμονή και μάλιστα να στο κλείνουν μετά από 20 λεπτά ΑΝΑΜΟΝΗΣ! Πραγματικά έχω βγει από τα ρούχα μου. 2 φορές έπαιρνα τηλέφωνο στο 1260 και περίμενα 20 λεπτά κάθε φορά και μου έκλειναν το τηλέφωνο στα μούτρα. Πρώτη φορά στα τελευταία 2,5 χρόνια μου έχει συμβεί αυτό. ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ. Ειδκά όταν πληρώνεις για κάτι, να σου φέρονται με αυτόν τον απαξιωτικό τρόπο. Βούρδουλας που χρειάζεται...:whip: :whip: Που να δεις στη Cosmote...:X Εκεί κλείνει κατευθείαν η γραμμή από τις πολλές αναμονές!:p Πάντως και εγώ έχω διαπιστώσει τώρα τελευταία ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ στο cc της ΤΙΜ. Μήπως ήρθε η ώρα να ενδυναμώσουν λίγο το δυναμικό της εξυπηρέτησης πελατών?:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Αυτο που γινεται με την εξυπηρετηση πελατων των εταιρειων ειναι απιστευτο. Ειδικα αυτη η cosmote πρεπει να προσπαθει πολυ για να ειναι τοσο αθλια σε αυτο τον τομεα. Η μονη σχεδον αψογη στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση ειναι η vodafone, η οποια ομως μαλλον εχει ξεχασει οτι εχει και online φορμα για εξυπηρετηση πελατων, αφου δεν απανταει ποτε. Προσωπικα θεωρω οτι ειναι απαραδεκτες οι εταιρειες ειδικα απο τη στιγμη που χρεωνουν την υπηρεσια. Θα επρεπε να υπαρξει συντονισμενη αντιδραση για περιπτωσεις τυπου cosmote (εκει εχω τη μεγαλη δυσαρεστη εμπειρια, οπου απο τα νευρα μου εχω χασει 10 χρονια απο τη ζωη μου). Εγω για τη vodafone που δεν απανταει στα online ερωτηματα εστηλα ηδη e-mail στη vodafone uk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
getolika Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Και εγώ το ίδιο πρόβλημα είχα την τελευταία φορά που χρειάστηκε να καλέσω 1260.2 φορές μετά από 20λεπτο μου το έκλεισαν! μηνυμα 330: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=164500&page=17 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
H2SO4 Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Τωρα τελευταια, τον τελευταιο μηνα δλδ, εχει αναμονες. Κατι ανακαταταξεις προσωπικου, κατι νέες προσληψεις, σύντομα θα πρέπει να στρωσει παλι . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Εγω για τη vodafone που δεν απανταει στα online ερωτηματα εστηλα ηδη e-mail στη vodafone uk ...Χμμμ...και τι περιμενεις;;;;.... ...να τους μαλωσουν;;;;:lol: :lol: :lol: :lol: Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 ...Χμμμ...και τι περιμενεις;;;;.... ...να τους μαλωσουν;;;;:lol: :lol: :lol: :lol: Βασικα θα το προωθησουν στην vf gr. Καλυτερα παντως απεθυειας email σε vf-gr γιατι το οnline δεν το πολυεμπιστευομαι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Βασικα θα το προωθησουν στην vf gr. προσωπικα πιστευω οτι ουτε καν θα ασχοληθουν μαζι του.... ..ασχετο [η σχετικο;;;]... ...ειχα καρτοκινητο voda UK.... πριν κανενα χρονο ειχα στειλει ενα μαιλ στην voda UK....δυο φορες....για να αποκλεισω πιθανοτητα οτι χαθηκε, δεν το προσεξαν κλπ....μια φορα οσο ημουν Σαν Φραντσισκο και αλλη μια φορα οταν ηρθα Αθηνα :p .... ...ακομα περιμενω απαντηση...:lol: :lol: :lol: :lol: Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Eμένα ο αδερφός μου με ΤΙΜ ήταν το προηγούμ,ενο μήνα στη Νέα Υόρκη, κάτι έγινε και του απενεργοποιήθηκε το roaming και έμεινε χωρίς τηλέφωνο. Προσπαθούσε απεγνωσμένα από το σταθερό του ξενοδοχείο να επικοινωνήσει με τη ΤΙΜ, καλούσε, ξανακαλούσε.... Να μην πολυλογώ συνολικά και στις 4 φορές που χρειάστηκε να καλέσει για να μιλήσει με έναν άνθρωπο (:mad: ) περίμενε 30' στην αναμονή. Καταλαβένετε ότι ο λογαριασμός του ξενοδοχείου ήταν megalicious... Kαι ήταν και για μία μέρα χωρίς κινητό! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kateriniotis Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 egw pantws opote pernw til sto 1260 den perimenw pote!!ma pote!! o,ti wra kai na kalesw.... otan anoixei h grammi kai milaei o tilefonitis (patiste 1...patiste 2 ktl) emeis kateythian patame to pliktro 8. dokimaste to kai den tha xasete!!!!!! Παράθεση Symbian, Die hard Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 egw pantws opote pernw til sto 1260 den perimenw pote!!ma pote!! o,ti wra kai na kalesw.... otan anoixei h grammi kai milaei o tilefonitis (patiste 1...patiste 2 ktl) emeis kateythian patame to pliktro 8. dokimaste to kai den tha xasete!!!!!! Όλοι το 8 πατάμε. Απλώς περιμένουμε δεν ξέρω και εγώ πόση ώρα ακούγοντας το "Θέλω τα ώπα μου" μέχρι να μιλήσουμε με κάποιον λες και είμαστε στη Cosmote...:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 υπαρχει δυστηχως αναμονη...αλλα τι να κανεις! οσο πιο πολλοι συνδρομητες τοσο μεγαλυτερη και η κινηση στο 1260 και παει λεγοντας :p Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 υπαρχει δυστηχως αναμονη...αλλα τι να κανεις! οσο πιο πολλοι συνδρομητες τοσο μεγαλυτερη και η κινηση στο 1260 και παει λεγοντας :p Aυτό αγαπητέ billakosss δεν είναι δικαιολογία. Αν ξαφνικά με την εξαγορά της Q έχουν αυξηθεί οι συνδρομητές, ας αυξήσουν το προσωπικό στα call centers! Στη Vodafone που έχει και περισσότερους συνδρομητές γιατί σου απαντάνε αμέσως? Σαν τη Cosmote θέλει να καταντήσει η ΤΙΜ/Wind?:worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 Σαν τη Cosmote θέλει να καταντήσει η ΤΙΜ/Wind?:worry: δεν σ'εβρισα!!!:p οχι ενταξει ρε συ,απλα θα γνωριζεις οτι τα call center δεν εχουν συγκεκριμενες ωρες αιχμης. και λογικο ειναι καποιες φορες να πεφτουν εξω τα προγραμματα τους. ετσι δεν ειναι? η γνωμη μου ειναι παντως, οτι ανα πασα στιγμη πρεπει να υπαρχει καποιος εκπροσωπος να απαντησει. Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. May 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2007 δεν σ'εβρισα!!!:p οχι ενταξει ρε συ,απλα θα γνωριζεις οτι τα call center δεν εχουν συγκεκριμενες ωρες αιχμης. και λογικο ειναι καποιες φορες να πεφτουν εξω τα προγραμματα τους. ετσι δεν ειναι? η γνωμη μου ειναι παντως, οτι ανα πασα στιγμη πρεπει να υπαρχει καποιος εκπροσωπος να απαντησει. To θέμα είναι ότι τώρα τελευταία παρατηρείται μεγάλη αναμονή όλες τις ώρες!:p Ακόμα και πρωινά καθημερινής. Δεν έχει προβλέψει η ΤΙΜ αυξημένη κίνηση την ώρα αυτή? Δηλαδή δεν υπάρχει επάρκεια προσωπικού και οργάνωση. Τέλος πάντων θέλω πραγματικά να πιστεύω πως τώρα με την αλλαγή ονόματος, την πλήρη ενσωμάτωση της Q στην εταιρεία και την αλλαγή στη πολιτική της (αφού στοχεύει πρωτιά!:rolleyes: ) να βελτιωθεί κάπως η κατάσταση στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση γιατι είναι έμας τομέας που η ΤΙΜ πάσχει ακόμα. Και δυστυχώς ακόμα και στην κατάρτιση/ενημέρωση του προσωπικού! Είμαι σίγουρος όμως πως θα βελτιωθεί η κατάσταση. Αλλιώς... Απλώς θα μας σπάσουν τα νεύρα για λίγο καιρό ακόμα! Έχουμε τουλάχιστον τα καταστήματα, έτσι billakosss?:O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mixtri Δημ. May 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2007 Πρέπει απαραίτητα να γίνουν πολλές προσλήψεις στο customer service της ΤΙΜ! ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ! Έχει αυξηθεί πολύ ο χρόνος αναμονής! Από θέματα κατάρτισης ξέρουν αρκετά πράγματα πλέον(τουλάχιστον στο 1277 που τηλεφωνώ δεν έχω παράπονο) αλλά από αναμονή...πάρα πολύ! Παλιότερα υπήρχε άμεση απόκριση,τώρα πρέπει να περιμένεις κατά μέσο όρο 5 λεπτά!!! Παράθεση Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ST_EL Δημ. May 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 Δεν μπορώ να το πιστέψω, πώς σε κάτι που πληρώνεις (0,24/κλήση ή 0,12/κλήση) γίνεται να υπάρχει τόσο μεγάλη αναμονή και μάλιστα να στο κλείνουν μετά από 20 λεπτά ΑΝΑΜΟΝΗΣ! Πραγματικά έχω βγει από τα ρούχα μου. 2 φορές έπαιρνα τηλέφωνο στο 1260 και περίμενα 20 λεπτά κάθε φορά και μου έκλειναν το τηλέφωνο στα μούτρα. Πρώτη φορά στα τελευταία 2,5 χρόνια μου έχει συμβεί αυτό. ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ. Ειδκά όταν πληρώνεις για κάτι, να σου φέρονται με αυτόν τον απαξιωτικό τρόπο. Βούρδουλας που χρειάζεται...:whip: :whip: Πράγματι η αναμονή στο 1260 έχει αυξηθεί αρκετά. Η ΤΙΜ ακολουθεί στα βήματα των δύο πρώτων εταιρειών για να γίνει καλύτερη:lol: . Από την άλλη ας κάνουν προσλήψεις, ο Σαουϊρι ας δώσει λεφτά και να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Αναφορικά με το ότι κλείνει η γραμμή μετά από 20' παιδιά, δεν το κλείνει κάποιος στα μούτρα, αυτό είναι συστεμικό. Μετά τα 20 κλείνει αυτόματα. Ετσι νομίζω. Παράθεση [SIGPIC][/SIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tazio Δημ. May 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 υπαρχει δυστηχως αναμονη...αλλα τι να κανεις! οσο πιο πολλοι συνδρομητες τοσο μεγαλυτερη και η κινηση στο 1260 και παει λεγοντας :p Να με συγχωρείς αλλά, αν δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν στον αυξημένο αριθμό συνδρομητών, τότε να μη δέχονται άλλους αφού δεν έχουν την απαραίτητη υποδομή. Ας δώσουν κάποια χρήματα από, την υπερβολική, διαφήμιση που κάνουν για την αύξηση της ποιότητας εξυπηρέτησης των συνδρομητών. Η ας κάνουν καλύτερη διαχείριση στο προσωπικό που βρίσκεται στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. May 29, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Πράγματι η αναμονή στο 1260 έχει αυξηθεί αρκετά. Η ΤΙΜ ακολουθεί στα βήματα των δύο πρώτων εταιρειών για να γίνει καλύτερη:lol: . Από την άλλη ας κάνουν προσλήψεις, ο Σαουϊρι ας δώσει λεφτά και να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Αναφορικά με το ότι κλείνει η γραμμή μετά από 20' παιδιά, δεν το κλείνει κάποιος στα μούτρα, αυτό είναι συστεμικό. Μετά τα 20 κλείνει αυτόματα. Ετσι νομίζω. Τουλάχιστον, να μην σε χρεώνουν.... Αλλά ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ, έτσι?:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. June 6, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2007 kai i talaipwria sinexizetai.... 19 lepta anamonis.... TA NEYRA MOY!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. June 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2007 πάρε το 1231... Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. June 6, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2007 kai ti tha kanei to 1231 gia to ebill pou thelw na rwtisw? Tha me parapempsei sto idio noumero... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sotirism Δημ. June 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2007 έστειλα με μαιλ την δυσφορία μου για τις λειτουργικότητες του συστήματος e-Bill. Εκτός απο την δυνατότητα χρησιμοποίησης ενός "λογικού" username που δεν δίνεται, πρέπει να εξελιχθεί και το σύστημα ανάκτησhς password, όπως σε όλα τα on-line συστήματα, συμπεριλαμβανομένων και των τραπεζών που διαχειρίζονται πολύ πιο ευαίσθητα στοιχεία. Λοιπόν, μετά απο 5 τηλεφωνικές συνομιλίες με το τμήμα και με αναμονή τουλάχιστον 15 λεπτών κάθε φορά, μου έιπαν οτι πρέπει να στείλω χαρτιά κλπ για να μου αποσταλεί καινούργιο password. Aυτό είναι σύστημα που δεν χρησιμοποιείται πλέον διεθνώς και συνιστά ταλαιπωρία πελατών :mad: και σε καμία περίπτωση εξυπηρέτηση. Όταν δε, πριν λίγες μέρες παρακάλεσα την κοπέλα να μεταβιβάσει τα στοιχεία μου στο αρμόδιο τμήμα για να επικοινων΄σουν αυτοί μαζί μου όταν έχουν χρόνο και να αποφύγω την αναμονή, η απάντηση ήταν οτι αυτό δεν γίνεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. June 6, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2007 έστειλα με μαιλ την δυσφορία μου για τις λειτουργικότητες του συστήματος e-Bill. Εκτός απο την δυνατότητα χρησιμοποίησης ενός "λογικού" username που δεν δίνεται, πρέπει να εξελιχθεί και το σύστημα ανάκτησhς password, όπως σε όλα τα on-line συστήματα, συμπεριλαμβανομένων και των τραπεζών που διαχειρίζονται πολύ πιο ευαίσθητα στοιχεία. Λοιπόν, μετά απο 5 τηλεφωνικές συνομιλίες με το τμήμα και με αναμονή τουλάχιστον 15 λεπτών κάθε φορά, μου έιπαν οτι πρέπει να στείλω χαρτιά κλπ για να μου αποσταλεί καινούργιο password. Aυτό είναι σύστημα που δεν χρησιμοποιείται πλέον διεθνώς και συνιστά ταλαιπωρία πελατών :mad: και σε καμία περίπτωση εξυπηρέτηση. Όταν δε, πριν λίγες μέρες παρακάλεσα την κοπέλα να μεταβιβάσει τα στοιχεία μου στο αρμόδιο τμήμα για να επικοινων΄σουν αυτοί μαζί μου όταν έχουν χρόνο και να αποφύγω την αναμονή, η απάντηση ήταν οτι αυτό δεν γίνεται. akrivws to idio file mou, distixws... gia auto tous epairna... :mad: :mad: :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. June 6, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2007 Έλεος. Κι εγώ το ίδιο. Παίρνω τηλέφωνο στο 1260 και με έχουν ζαλίσει με το 'θέλω τα όπα μου':mad; Με την πολύ αναμονή μου άδειασε και η μπαταρία:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.