Jump to content

Εξυπηρέτηση πελατών Wind


haforce
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

κοιτα η αναμονη δεν χρεωνεται εφοσον δεν απαντησαν λογικα δεν χρεωθηκες....

 

Χρεώνεσαι καρακανονικότατα, το έχω πάθει στο καρτοκινητό

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Απαντήσεις 173
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καταρχην χρονια πολλα,μπηκα να τα ψαλω λιγο στους μαλ.......ες στην wind στο τμημα προσφορων.Εχουμε και λεμε.Πριν λιγο καιρο εκανα 2 αιτησεις διακοπης συμβολαιου που ειχα με την wind.Μετα απο 2 μερες με πηρε μια κυρια τηλεφωνο να με ρωτησει τους λογους διακοπης και να μου κανει προσφορα.Μετα απο συζητηση μου ειπε οτι εχω 320 ευρω.Μεχρι εδω καλα.....

Παω και εγω στο καταστημα ολα χαρα και η κοπελα μου λεει οτι εχω 270 ευρω..???και μου λεει επικοινωνησε με το 1216 μηπως κανανε λαθος.Εδω αργησε ο γολγοθας....Πανω απο 15 κλησεις με μεσο ορο 8-10 λεπτα η καθεμια και συνεχεια μου το κλεινανε ή ελεγαν οτι θα με καλεσουν αυτοι.Τελοσπαντων μετα απο 3 ωρες επικοινωνησα και μου ειπε οτι το διορθωσε στα 320....

ΟΚ.Παω στο καταστημα παλι και τι μου λενε........τωρα εχετε 140 ευρω επιδοτηση!!!!!

Προσπαθω να ξαναεπικοινωνησω αλλα ματαια το τμημα εχει κλεισει!!!!!!!!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!ΟΞΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Από τη δεύτερά μέχρι σήμερα έζησα την "εξυπηρέτηση" της wind σε όλο της το μεγαλείο...

 

Δευτέρα: Καλώ για αλλαγή οικονομικού πακέτου

Τριτή: ξανακαλώ να το επιβεβαιώσω. Η υπάλληλος με ενημερώνει ότι δεν έχει γίνει το αίτημα (εδώ γελάμε). Ξανά από την αρχή το αίτημα.

Τετάρτη: Καλώ για να επιβεβαιώσω το αίτημα και να κάνω φραγή σε δύο αριθμούς που με χρεώνουν ασύστολα. Η υπάλληλος μου έδωσε έναν αριιθμό της bobmolile με τον οποίο δεν βρήκα άκρη.

Πέμπτη: Ξανακαλώ για να κάνω φραγή μια και καλή. Η υπάλληλος προσπαθούσε με κάθε τρόπο να αποφύγει τη φραγή (γιατί άραγε?). Με βάζει στη διαδικασία να στείλω με φάξ την ταυτότητα και το αίτημα.

Σήμερα ξανακαλώ για να επιβεβαιώσω τη λήψη του φαξ (εμ την πάτησα μια φορά). Η υπάλληλος (μια πολύ ευγενική κοπέλα) με ενημέρωνει πως μπορεί το αίτημα αυτό να γίνει τηλεφωνικά χωρίς απαραίτητα την αποστολή του φαξ (χαχαχαχα).

 

Υ.Γ.: Περιμένω τη στιγμή που θα λήξει το συμβόλαιο και τότε θα έχουμε πάρτυ

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άλλο 1 παράδειγμα εξαιρετικής συμπεριφοράς σε ένα πρόβλημα. :)

Από δική μου αμέλεια δεν πλήρωσα τον προηγούμενο λογαριασμό με αποτέλεσμα μετά από 10 μέρες να μου κόψουν το κινητό.

Πήρα τηλέφωνο και η διαδικασία επανασύνδεσης ήταν:

-Πληρωμή της οφειλής σε κατάστημα

-Αποστολή της απόδειξης πληρωμής σε κάποιο fax

 

Επειδή όμως είχε πάει ήδη απόγευμα, τους πήρα τηλέφωνο να δω τι άλλο μπορούσε να γίνει για πιο άμεσα αποτέλεσμα και χωρίς να τρέχω σε καταστήματα.

Έτσι προχώρησα σε πληρωμή μέσω ίντερνετ μέσα από το Ebill με κάρτα και στη συνέχεια τους πήρα τηλέφωνο για να τους ενημερώσω.

Με εξυπηρετήσανε άμεσα και σε 10-20 λεπτά η γραμμή ήταν οκ!! :):)

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Άλλο 1 παράδειγμα εξαιρετικής συμπεριφοράς σε ένα πρόβλημα. :)

Από δική μου αμέλεια δεν πλήρωσα τον προηγούμενο λογαριασμό με αποτέλεσμα μετά από 10 μέρες να μου κόψουν το κινητό.

Πήρα τηλέφωνο και η διαδικασία επανασύνδεσης ήταν:

-Πληρωμή της οφειλής σε κατάστημα

-Αποστολή της απόδειξης πληρωμής σε κάποιο fax

 

 

Γιατί σου ζήτησαν την απόδειξη να την στείλεις με φαξ! Όλα τα καταστήματα online σύστημα δεν έχουν;! Αυτό θα ίσχυε μόνο σε περίπτωση εξόφλησης μέσω ΕΛΤΑ...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σου ζήτησαν την απόδειξη να την στείλεις με φαξ! Όλα τα καταστήματα online σύστημα δεν έχουν;! Αυτό θα ίσχυε μόνο σε περίπτωση εξόφλησης μέσω ΕΛΤΑ...

Προφανώς πρέπει να γίνει έτσι για να το δούνε στο λογιστήριο...

Τώρα πώς δώσανε έγκριση χτες στις 6 το απόγευμα, που σίγουρα το λογιστήριο έλειπε, μόνο αυτοί ξέρουν... Για αυτό όμως θεωρώ ότι μου κάνανε μεγάλη εξυπηρέτηση, γιατί μπορούσανε να μου πούνε ότι το λογιστήριο έχει φύγει και δεν γίνεται τίποτα.

Και δεν χρειάστηκε ούτε να απειλήσω ούτε να φωνάξω. ;)

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι για καλό το λες το ότι σε βάλανε να στείλεις φαξ; Υποτίθεται πως εδώ και χρόνια και στις τρεις εταιρίες όταν πληρώνεις σε κατάστημα τους (όποιαδήποτε ώρα και μέρα) η φραγή βγαίνει αυτόματα το πολύ σε 10 λεπτά. Το λογιστήριο δεν έχει καμία σχέση, οι φραγές μπαίνουν και βγαίνουν αυτόματα από το σύστημα τους το οποίο είναι on-line με τα καταστήματα. Φαξ στέλνεις μόνο όταν εξοφλείς σε τράπεζα ή ΕΛΤΑ. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Φαντάσου να μην μπορούσες να στείλεις φαξ...
Link to comment
Share on other sites

Να και ένα σημείο που θέλουν κράξιμο εκεί στην wind.

Πήγα σήμερα 3η φορά για να ζητήσω ενοποίηση λογαριασμών (κινητού και σταθερού).Μου είχαν πει τις άλλες φορές να περάσω άλλη φορά, γιατί δεν γινόταν τότε.

Οπότε πήγα να τελειώνω σήμερα και τι μου είπαν: Ότι επειδη μετράει σαν νέα αίτηση, αν κάνουμε την ενοποίηση θα πρέπει να μπω στο κινητό στο νέο πρόγραμμα Small, που έχει μειωμένα τα πάντα σε ομιλία και sms!!!! :blink::blink::blink:

Καλά τους λέω και περιμένατε να έρθω 3 φορές για να μου το πείτε??

Όλα αυτά στο κεντρικό τους κατάστημα στο Μαρούσι.

Τελείως άσχετοι σε αυτό το θέμα.. :mad::mad:

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
παιδια η εξυπερετηση πελατων της wind πως ειναι ;παλευεται; Γιατι εχω ενεργοποιησει με 5 ευρω στις 18/06 πακετο για ιντερνετ (απο την εφαρμογη για ανδροιντ) και παρολαυτα εχω χρεωθει 4 φορες για ιντερνετ με 1 ευρω και απο το γκιγκαμπαιτ που εχω με το πακετο δεν χρεωνεται τιποτα -_-
Link to comment
Share on other sites

παιδια η εξυπερετηση πελατων της wind πως ειναι ;παλευεται; Γιατι εχω ενεργοποιησει με 5 ευρω στις 18/06 πακετο για ιντερνετ (απο την εφαρμογη για ανδροιντ) και παρολαυτα εχω χρεωθει 4 φορες για ιντερνετ με 1 ευρω και απο το γκιγκαμπαιτ που εχω με το πακετο δεν χρεωνεται τιποτα -_-

 

Όσες φορές έχει τύχει και έχω καλέσει, με εξυπηρέτησαν άμεσα και χωρίς μεγάλους χρόνους αναμονής, από μένα είναι μια χαρά.

ck
Link to comment
Share on other sites

παιδια η εξυπερετηση πελατων της wind πως ειναι ;παλευεται; Γιατι εχω ενεργοποιησει με 5 ευρω στις 18/06 πακετο για ιντερνετ (απο την εφαρμογη για ανδροιντ) και παρολαυτα εχω χρεωθει 4 φορες για ιντερνετ με 1 ευρω και απο το γκιγκαμπαιτ που εχω με το πακετο δεν χρεωνεται τιποτα -_-

 

Τους πήρες τηλέφωνο? γενικά βρίσκεις άκρη...

Link to comment
Share on other sites

παιδια η εξυπερετηση πελατων της wind πως ειναι ;παλευεται; Γιατι εχω ενεργοποιησει με 5 ευρω στις 18/06 πακετο για ιντερνετ (απο την εφαρμογη για ανδροιντ) και παρολαυτα εχω χρεωθει 4 φορες για ιντερνετ με 1 ευρω και απο το γκιγκαμπαιτ που εχω με το πακετο δεν χρεωνεται τιποτα -_-

 

Από προσωπική εμπειρία δεν είχα ποτέ κανένα θέμα. Σταθερή, κινητή (έχω και τα δύο) η εξυπηρέτηση είναι άψογη :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τις 3 τελευταίες φορές που πήρα στο 1260 μου είπαν ότι λυπούνται γιατί δεν μπορούν να με συνδέσουν με εκπρόσωπο και το έκλεισαν, έχοντας χρεώσει πρώτα 0,26ε λες και τους τα χρωστούσα...Μα πόση μλκια πια σ'αυτό το κράτος ΠΟΣΗ??????:mad::devil::devil::devil:
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τις 3 τελευταίες φορές που πήρα στο 1260 μου είπαν ότι λυπούνται γιατί δεν μπορούν να με συνδέσουν με εκπρόσωπο και το έκλεισαν, έχοντας χρεώσει πρώτα 0,26ε λες και τους τα χρωστούσα...Μα πόση μλκια πια σ'αυτό το κράτος ΠΟΣΗ??????:mad::devil::devil::devil:

 

Σε εμένα δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο ποτέ και γενικά όποτε έχω χρειαστεί την εξυπηρέτηση όντως με έχουν εξυπηρετήσει...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τις 3 τελευταίες φορές που πήρα στο 1260 μου είπαν ότι λυπούνται γιατί δεν μπορούν να με συνδέσουν με εκπρόσωπο και το έκλεισαν, έχοντας χρεώσει πρώτα 0,26ε λες και τους τα χρωστούσα...Μα πόση μλκια πια σ'αυτό το κράτος ΠΟΣΗ??????:mad::devil::devil::devil:

 

Και σε μένα έχει τύχει άπειρες φορές!αν δεν χρεωναν την ΜΗ εξυπηρέτηση δεν θα με πείραζε,αλλα Ε όχι να χρεώνουν και να στο κλείνουν!έλεος!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τις 3 τελευταίες φορές που πήρα στο 1260 μου είπαν ότι λυπούνται γιατί δεν μπορούν να με συνδέσουν με εκπρόσωπο και το έκλεισαν, έχοντας χρεώσει πρώτα 0,26ε λες και τους τα χρωστούσα...Μα πόση μλκια πια σ'αυτό το κράτος ΠΟΣΗ??????:mad::devil::devil::devil:

 

Έπεσες στην περίπτωση μάλλον. Προσωπικά δεν μου έχει συμβεί ποτέ και έχει τύχει αρκετές φορές να μιλήσω μαζί τους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τις 3 τελευταίες φορές που πήρα στο 1260 μου είπαν ότι λυπούνται γιατί δεν μπορούν να με συνδέσουν με εκπρόσωπο και το έκλεισαν, έχοντας χρεώσει πρώτα 0,26ε λες και τους τα χρωστούσα...Μα πόση μλκια πια σ'αυτό το κράτος ΠΟΣΗ??????:mad::devil::devil::devil:

 

ΤΡΕΙΣ φορές;;;; Άλλο κι ετούτο... Σ' εμένα δεν έχει τύχει καμία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τις 3 τελευταίες φορές που πήρα στο 1260 μου είπαν ότι λυπούνται γιατί δεν μπορούν να με συνδέσουν με εκπρόσωπο και το έκλεισαν, έχοντας χρεώσει πρώτα 0,26ε λες και τους τα χρωστούσα...Μα πόση μλκια πια σ'αυτό το κράτος ΠΟΣΗ??????:mad::devil::devil::devil:

 

το κράτος που κολλάει?!? τι σχέση με μια ξένη, ιδιωτική εταιρεία??

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

το κράτος που κολλάει?!? τι σχέση με μια ξένη, ιδιωτική εταιρεία??

 

Υποτίθεται ότι αν υπήρχε κράτος θα μπορούσες να διαμαρτυρηθείς για αυτό, να βρεις το δίκιο σου και να ωθήσεις την εταιρεία να συμπεριφερθεί πιο υπεύθυνα. Ωστόσο αναρωτιέμαι κι απορώ, πώς και δεν μου έχει τύχει ποτέ μέχρι τώρα τέτοιο πράγμα εμένα... Anyway, ελπίζω να μην ισχύει πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Ό,τι νά ναι....

Τελικά εξυπηρετούν ή όχι; Γιατί εμένα μου απαντούν και με εξυπηρετούν κανονικότατα.

Link to comment
Share on other sites

Ό,τι νά ναι....

Τελικά εξυπηρετούν ή όχι; Γιατί εμένα μου απαντούν και με εξυπηρετούν κανονικότατα.

 

Και σε μένα το ίδιο, όποτε έχει χρειαστεί να καλέσω όλα πήγαν ρολόι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πως μπορω να διακοψω αιτηση φορητοτητας απο cosmote σε q?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...