Jump to content

Εξυπηρέτηση πελατών Wind


haforce
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ''ΑΡΓΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΟΥΝ'' ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΝ.ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΕΦΤΟΥΝ Η ΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ.ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΣΠΑΝΙΑ...
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 173
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παντως χθες το τμημα τα εσπαγε! 30 δευτερολεπτα αναμονη και τις 2 φορες που πηρα για ενα προβλημα...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

παντως χθες το τμημα τα εσπαγε! 30 δευτερολεπτα αναμονη και τις 2 φορες που πηρα για ενα προβλημα...

 

Σιγά. Υπάρχουν και περίπτώσεις με 0 δευτερόλεπτα αναμονή.:O

Link to comment
Share on other sites

παιδια το 1231 τι λεει; τμημα εξυπηρετησης δεν ειναι και αυτο αλλα χωρις χρεωση;

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Το 1231 είναι τμήμα υποστήριξής υπηρεσιών data μόνο.

 

 

Πάντως το cc συνεχίζει τα ίδια και χειρότερα. :mad: Περιμένω 1 μήνα να μου απαντήσουν στο αίτημα που είχαν καταγράψει με τις χρεώσεις που είχαν γίνει πριν απο 2 μήνες και απάντηση καμία. Τελικά πήγα την τρίτη το πρωί σε ένα κατάστημα wind στην Ξάνθη όλο νεύρα και τα είπα και σε αυτούς για πολλοστή φορά, έστειλαν mail και σήμερα με πήραν απο το κατάστημα και μου είπαν οτι θα πιστωθεί το ποσό!!!!!!! :D

Δηλαδή εμένα με γράφουν κανονικά επειδή είμαι ένας απλός πελάτης καρτοκινητής, και δίνουν σημασία μόνο αν το "κυνιγήσω" το θέμα με 1002 τρόπους. Πάντως χάρηκα όχι επειδή θα μου επιστρέψουν το ποσό (απο δευτέρα είπαν.. για να δούμε..), αλλά επειδή δικαιώθηκα και μου απέδειξαν πόσο λάθος ήταν όλα αυτά που μου έλεγαν εδώ και 2 μήνες όλοι τους. Μπράβο στο ¨εξειδικευμένο προσωπικό¨ για τα τεχνικά προβλήματα, αλλά και για την ενημέρωση. Πάντα τέτοια....

Link to comment
Share on other sites

κατι παρομοιο ειχα παθει και εγω αλλα μετα απο 2 εβδομαδες με πηραν τηλ. και μου επεστρεψαν 2,5€.. και ολα αυτα επειδη ειδε το συστημα οτι ειχα βγει εξωτερικο..(που μακαρι δηλαδη...)

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

προτιμώ το εικοσάλεπτο αναμονής από το να τους δίνω τα λεφτά μου...

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

BigBang25 gia mpes kai diavase analutika tous orous tou platinum ti einai free kai ti exei extra xrewsi

 

i volta skylou nomizw exei xrewsi

 

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» καθώς επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΥΣΗ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στο site της Wind, στη σελίδα που αναφέρει τα τηλέφωνα επικοινωνίας το 1260 αλλά και τα περισσότερα είναι για ηχογραφημένες πληροφορίες. Το αλλάξανε και δεν μπορείς να βρεις κάποιον να μιλήσεις πια! Πήρα στο 1277 για ένα πρόβλημα με τα MMS και με παραπέμψανε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών όπου περίμενα 15 λεπτά και το έκλεισα. Να σημειωθεί ότι πήρα μετα τις 3 το μεσημέρι!

 

Τι χάλια είναι αυτά; Κόψανε προσωπικό λόγω της (δήθεν γι' αυτούς) οικονομικής κρίσης; Μας έχουν πουλήσει παραμύθι για την οικονομική κρίση για να βρούνε δικαιολογία να μειώσουν τα κόστη τους και να αυξήσουν τα κέρδη τους;

 

Αθάνατη Λαμογιοελλάδα :-)

Link to comment
Share on other sites

Στο site της Wind, στη σελίδα που αναφέρει τα τηλέφωνα επικοινωνίας το 1260 αλλά και τα περισσότερα είναι για ηχογραφημένες πληροφορίες. Το αλλάξανε και δεν μπορείς να βρεις κάποιον να μιλήσεις πια! Πήρα στο 1277 για ένα πρόβλημα με τα MMS και με παραπέμψανε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών όπου περίμενα 15 λεπτά και το έκλεισα. Να σημειωθεί ότι πήρα μετα τις 3 το μεσημέρι!

 

Τι χάλια είναι αυτά; Κόψανε προσωπικό λόγω της (δήθεν γι' αυτούς) οικονομικής κρίσης; Μας έχουν πουλήσει παραμύθι για την οικονομική κρίση για να βρούνε δικαιολογία να μειώσουν τα κόστη τους και να αυξήσουν τα κέρδη τους;

 

Αθάνατη Λαμογιοελλάδα :-)

Κάλεσες στο 1260 και πάτησες την επιλογή 8 και αντί να συνδεθείς με κάποιον εκπρόσωπο, εξακολουθούσε να σου βγαίνει το IVR? :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Κάλεσες στο 1260 και πάτησες την επιλογή 8 και αντί να συνδεθείς με κάποιον εκπρόσωπο, εξακολουθούσε να σου βγαίνει το IVR? :shifty:

 

Δεν θυμάμαι να ανάφερε επιλογή 8 για να συνδεθώ με εκπρόσωπο. Πρέπει να ακούσεις πρώτα όλα το ηλίθιο ηχητικό μενού που έχουν με τις ηχογραφημένες οδηγίες για να εξαντληθεί η υπομονή σου.

Link to comment
Share on other sites

τι κανουνε εκει στην wind ? πηρα το 1260 και παταω οπως παντα το 8 να μιλησω με καποιον και μου λεει-ΕΝΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ 24 ΛΕΠΤΑ!!!- οτι "συγνωμη παρτε αργοτερα"!!!!!

 

παιρνω το 1231 και το εκλεισα μετα απο 20 λεπτα αναμονης!!!

 

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ ΤΟΥ 1231 ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΕ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ 1260 ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΕ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΗΝ WIND!!!ΕΛΕΟΣ!!!!

Link to comment
Share on other sites

XAXAXAXAXAAXAAAAAAAAAAAAAAA

Την μια ημερα που εγινε πανικος βρηκατε να παρετε τηλεφωνο...εμαθα οτι το σωματειο εργαζομενων στην Wind ειχε κανει καταλειψη στο κτηριο της Λ.Αθηνων και δεν αφηνε τους υπαλληλους να μπουν μεσα και να.....απαντησουν την κληση σου!!

Link to comment
Share on other sites

XAXAXAXAXAAXAAAAAAAAAAAAAAA

Την μια ημερα που εγινε πανικος βρηκατε να παρετε τηλεφωνο...εμαθα οτι το σωματειο εργαζομενων στην Wind ειχε κανει καταλειψη στο κτηριο της Λ.Αθηνων και δεν αφηνε τους υπαλληλους να μπουν μεσα και να.....απαντησουν την κληση σου!!

μη γελας...ολες μου οι δουλειες πηγαν πισω. πολυ κακο αυτο που εγινε..ειλικρινα χανω πασα ιδεα.

λυπαμαι ολους αυτους που θα τ'ακουσουν σε λιγες ωρες..

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

E, ας μην κανουν ********... τι παει να πει ξαφνικα ξηλωνω ολη την υπηρεσια καταλογου??

Βεβαια, δεν επικροτω τετοιες κινησεις κατοπιν εορτης, ειναι πλεον τετελεσμενο γεγονος το ξηλωμα του τηματος, εαν ηθελαν να κανουν κατι, εχουν αργησει πολυ.

Σε καθε περιπτωση,αυτο το σωματειο μονο προβληματα εχει δημιουργησει....

Link to comment
Share on other sites

E, ας μην κανουν ********... τι παει να πει ξαφνικα ξηλωνω ολη την υπηρεσια καταλογου??

Βεβαια, δεν επικροτω τετοιες κινησεις κατοπιν εορτης, ειναι πλεον τετελεσμενο γεγονος το ξηλωμα του τηματος, εαν ηθελαν να κανουν κατι, εχουν αργησει πολυ.

Σε καθε περιπτωση,αυτο το σωματειο μονο προβληματα εχει δημιουργησει....

ακριβως.. κατοπιν εορτης δεν κανουν τετοιες κινησεις.. απλα σαλο θελανε να φερουνε.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει βρε Ηλια, απλα η υπηρεσια καταλογου πλεον θα ειναι σε αλλη εταιρεια , η εξυπηρετηση πελατων ειναι κανονικα (προς το παρον) στην Wind με δικους της υπαλληλους.

Απλα για μια ημερα οι υπαλληλοι δεν μπορουσαν να προσελθουν στην εργασια λογω αποκλεισμου του κτηριου.Αστεια πραγματα, αληθεια....

Τα βλεπω αυτα και χαιρομαι που δεν ειμαι πλεον εκει και εχω προχωρησει σε σοβαροτερο (εργασιακα) περιβαλλον....

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει βρε Ηλια, απλα η υπηρεσια καταλογου πλεον θα ειναι σε αλλη εταιρεια , η εξυπηρετηση πελατων ειναι κανονικα (προς το παρον) στην Wind με δικους της υπαλληλους.

Απλα για μια ημερα οι υπαλληλοι δεν μπορουσαν να προσελθουν στην εργασια λογω αποκλεισμου του κτηριου.Αστεια πραγματα, αληθεια....

Τα βλεπω αυτα και χαιρομαι που δεν ειμαι πλεον εκει και εχω προχωρησει σε σοβαροτερο (εργασιακα) περιβαλλον....

καλα γιατι να θελει η wind να "δωσει" την εξυπηρετηση σε αλλη εταιρεια?τοτε να δωσει και τις κλησεις και τα μηνυματα!:lol:

Link to comment
Share on other sites

πρωτογνωρα και γελοια πραγματα. δεν το εχω ξανακουσει για αλλη εταιρια αυτο. εχει ακομα κατηφορα για την wind
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καλα γιατι να θελει η wind να "δωσει" την εξυπηρετηση σε αλλη εταιρεια?τοτε να δωσει και τις κλησεις και τα μηνυματα!:lol:

Για να μειώσει το λειτουργικό της κόστος. Το outscourcing τμημάτων σε άλλες εταιρείες είναι κάτι δυστυχώς αρκετά συνηθισμένο σε μεγάλες εταιρείες. Και ειδικά οι πληροφορίες καταλόγου είναι τμήμα που δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ειδίκευση του προσωπικού καιμπορεί να δοθεί εύκολα.

πρωτογνωρα και γελοια πραγματα. δεν το εχω ξανακουσει για αλλη εταιρια αυτο. εχει ακομα κατηφορα για την wind

Δεν ξέρω αν είναι γελοίο, πάντως σε καμία περίπτωση δεν το λες πρωτόγνωρο. Η Vodafone έχει δώσει τις πληροφορίες καταλόγου στη Newsphone καθώς και άλλα τμήματα της (logistics, IT, συντήρηση δικτύου). Επίσης από όσο γνωρίζω η Tellas και η Vivodi έχουν δώσει την εξυπηρέτηση στη Teleperfomance...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Επίσης από όσο γνωρίζω η Tellas και η Vivodi έχουν δώσει την εξυπηρέτηση στη Teleperfomance...

 

Και όχι μόνο.. Πολλές είναι οι εταιρίες που το έχουν κάνει.. On Telecoms, Otenet.. Είναι η καινούργια μόδα τα τελευταία χρόνια.. Η χαρά του εργαζόμενου... :p

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Λόγω του προχτεσινού προβλήματος με τις συνδέσεις data στα καρτοκινητά, χρειάστηκε να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών.

Επειδή όμως το υπόλοιπο της κάρτας έγινε αρνητικό, έχει γίνει φυσικά φραγή εξερχόμενων κλήσεων, ακόμα και στο 1260. :wacko:

Καλώ λοιπόν από την άλλη μου γραμμή (συμβόλαιο), χρεώνομαι 0,24€ ανά κλήση, και αφού ακούσω το κατεβατό του IVR, επιλέγω να μιλήσω αλλά αντίθετα μου παίζει το ηχογραφημένο μήνυμα ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και πέφτει η γραμμή...:wacko:

 

Κατά πόσο είναι νόμιμο αυτό; :mad:

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι αρκετά μέτρια. Με άριστα το 10 θα της έβαζα στην καλύτερη 6!

 

Ευτυχώς που υπάρχει τρόπος να επικοινωνείς δωρέαν !!

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Που να δεις στη Cosmote...:X Εκεί κλείνει κατευθείαν η γραμμή από τις πολλές αναμονές!:p

 

Πάντως και εγώ έχω διαπιστώσει τώρα τελευταία ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΝΑΜΟΝΕΣ στο cc της ΤΙΜ. Μήπως ήρθε η ώρα να ενδυναμώσουν λίγο το δυναμικό της εξυπηρέτησης πελατών?:mad:

 

στην cosmοte πληρωνεις τα μισα 0.12 ανα κληση στην εξυπηρετηση....και επισης το ενα τριτο για αλλαγη καρτας sim (5ευρω)απ οτι στην wind και vodafone....οσο για την αναμονη να πω πως μου χει τυχει να περιμενω πολυ ωρα και στους 3 παροχους...συνηθως απαντανε γρηγορα....δε μπορω να καταλαβω την γκρινια...παιρνω συχνα και ξερω...εξαρταται και η ωρα που καλειτε φανταζομαι...αλλα προβλημα ιδιατερο δεν ειχα ποτε σε καμια εταιρεια απ τις 3....μηπως οτι ειστε υπερβολικοι?...

 

Λόγω του προχτεσινού προβλήματος με τις συνδέσεις data στα καρτοκινητά, χρειάστηκε να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών.

Επειδή όμως το υπόλοιπο της κάρτας έγινε αρνητικό, έχει γίνει φυσικά φραγή εξερχόμενων κλήσεων, ακόμα και στο 1260. :wacko:

Καλώ λοιπόν από την άλλη μου γραμμή (συμβόλαιο), χρεώνομαι 0,24€ ανά κλήση, και αφού ακούσω το κατεβατό του IVR, επιλέγω να μιλήσω αλλά αντίθετα μου παίζει το ηχογραφημένο μήνυμα ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν και πέφτει η γραμμή...:wacko:

 

Κατά πόσο είναι νόμιμο αυτό; :mad:

κοιτα η αναμονη δεν χρεωνεται εφοσον δεν απαντησαν λογικα δεν χρεωθηκες....

 

Το 1231 είναι τμήμα υποστήριξής υπηρεσιών data μόνο.

 

 

Πάντως το cc συνεχίζει τα ίδια και χειρότερα. :mad: Περιμένω 1 μήνα να μου απαντήσουν στο αίτημα που είχαν καταγράψει με τις χρεώσεις που είχαν γίνει πριν απο 2 μήνες και απάντηση καμία. Τελικά πήγα την τρίτη το πρωί σε ένα κατάστημα wind στην Ξάνθη όλο νεύρα και τα είπα και σε αυτούς για πολλοστή φορά, έστειλαν mail και σήμερα με πήραν απο το κατάστημα και μου είπαν οτι θα πιστωθεί το ποσό!!!!!!! :D

Δηλαδή εμένα με γράφουν κανονικά επειδή είμαι ένας απλός πελάτης καρτοκινητής, και δίνουν σημασία μόνο αν το "κυνιγήσω" το θέμα με 1002 τρόπους. Πάντως χάρηκα όχι επειδή θα μου επιστρέψουν το ποσό (απο δευτέρα είπαν.. για να δούμε..), αλλά επειδή δικαιώθηκα και μου απέδειξαν πόσο λάθος ήταν όλα αυτά που μου έλεγαν εδώ και 2 μήνες όλοι τους. Μπράβο στο ¨εξειδικευμένο προσωπικό¨ για τα τεχνικά προβλήματα, αλλά και για την ενημέρωση. Πάντα τέτοια....

ειχα και γω ενα θεμα με χρωσεις σε καρτοκινητο και ειπαν θα με παρουν και δεν εγινε ποτε αυτο..αν και μιλησα 3 φορες με το τμημα εξυπηρετησης λογω του οτι καθυστερουσαν να με παρουν.τραγικο το βρισκω..και τελικα δε δηλωσα το καρτοκινητο διοτι ειχε αρνητικο υπολοιπο 45 ευρω

 

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι αρκετά μέτρια. Με άριστα το 10 θα της έβαζα στην καλύτερη 6!

 

Ευτυχώς που υπάρχει τρόπος να επικοινωνείς δωρέαν !!

 

ποιος τροπος??διοτι εγω χρεωνομαι 0,24 ανα κληση....

Edited by eLeKtriK EyE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...