Jump to content

Επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας κατά το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο


ταξιδιωτης22
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πιστεύω ότι ο mixtri έχει ένα δίκιο σε αυτά που λέει.

Τα πολλά βιβλία δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν.

Είμαι όμως υπερ της ρύθμισης σε ότι αφορά τους αιώνιους μαθητές.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 386
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Η απάντηση είναι: όσα βιβλία χρειάζονται.

Σου φέρνω ένα παράδειγμα: στο προγραμματισμό ΙΙΙ(πίστεψέ με και σε πολλά άλλα μαθήματα γίνεται αυτό) χρησιμοποιούμε 3 βιβλία: ένα για παράλληλο προγραμματισμό,ένα για ανάπτυξη εφαρμογών σε περιβάλλον UNIX/LINUX και ένα άλλο για παραδείγματα ανάπτυξης εφαρμογών.Στο Matlab έχουμε ένα βιβλίο για εργαστήριο,ένα βιβλίο για θεωρία και ένα βιβλίο σημειώσεων που περιέχει βιβλιοθήκες του Matlab. Και ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ(prog I,prog II,μαθηματικά...σχεδόν σε όλα)

Και που σταματάς; Εσύ ζητάς 3 ο άλλος 4 ο παράλλος 5. Ο καθηγητής που έχει γράψει 5 30-φυλλά βιβλία και θέλει να τα τσεπόσει χοντρά, βάζει και τα 5 του βιβλία ως απαιτούμενα για το μάθημα. Καταλαβαίνεις τί θέλω να πω πιστεύω. Καλύτερα να έχουμε ένα βιβλίο (ή και κανένα ακόμα) και να έχουμε καλά ενημερωμένες βιβλιοθήκες με πολλά αντίτυπα, παρά πολλά βιβλία (αμφιβόλου ποιότητας) και βιβλιοθήκες με ελλείψεις.

 

edit: Επίσης πάντα υπάρχει και η πιθανοτητα της ηλεκτρονικής διανομής συγγραμάτων (πχ σε μορφή PDF) ειδικά στα τμήματα σχετικά με πληροφορική, και κυρίως στις περιπτώσεις "μικρών" ή/και συμπληρωματικών βιβλίων (πχ βιβλιοθήκες matlab όπως ανέφερες).

 

Εγώ προσωπικά δε βλέπω να γίνεται αυτό με το τρέχων σύστημα.Ο καθηγητής επιλέγει βιβλία(όχι βιβλίο) ανάλογα με την ύλη που κάνει. Επιπλέον πολλά βιβλία ενώ μας φαίνονται δύσκολα αργότερα αυτή η βιβλιογραφία θα μας βγάλει από τη δύσκολη θέση.

Κατά τη γνώμη μου το τρέχον σύστημα προκαλεί πολλές φορές το αντίθετο. Δηλαδή ο καθηγητής να αποφασίζει την ύλη του μαθήματος γύρω από του βιβλίου που ο ίδιος έχει γράψει (ή που έχει γράψει κάποιος "ανώτερός" του και τον έχει βάλει με το ζόρι να το επιλέξει ως βιβλίο μαθήματος).

 

Εγώ προσωπικά είμαι από τους φοιτητές που χρησιμοποιούν τη βιβλιοθήκη. Αλλά... δε βρίσκεις βιβλία που θες γιατί είναι "πιασμένα",αν τα χρειάζεσαι τα φωτοτυπείς γιατί πρέπει να τα επιστρέψεις...Άρα που είναι το δωρεάν σύγγραμα;

Οπότε το πρόβλημα είναι οι ελλείψεις στις βιβλιοθήκες (που σίγουρα υπάρχουν) και όχι το μονό σύγγραμα;

 

Villis: το σύγγραμα τυπικά θα το επιλέγει ο φοιτητής αλλά ουσιαστικά ο καθηγητής. Θα μπαίνουν τα παιδιά μέσα στο μάθημα,θα τους λέει από ποιο βιβλίο θα κάνει την ύλη και θα το παίρνεις ΕΣΥ! χεχε!

Τα βιβλία είναι γνώση,όχι χρήμα! Ανεκτίμητο αγαθό...

Αν τα παιδιά κοιτάζουν μόνο να περάσουν το μάθημα χωρίς να μάθουν σωστά το εκάστωτε γνωσιακό αντικείμενο τότε μάλλον λάθος έκαναν και μπήκαν στην σχολή που φοιτούν...Η λογική του να διδάσκει ο καθηγητής το "βιβλίο" και όχι το αντικείμενο είναι λανθασμένη και πιστεύω ότι η νέα νομοθεσία αποσκοπεί στο να την αλλάξει. Ο σωστός φοιτητής προτιμά να διαβάσει από ένα ΚΑΛΟ βιβλίο (και ας μην είναι το βιβλίο από το οποίο γίνονται οι παραδόσεις).

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

Villis: το σύγγραμα τυπικά θα το επιλέγει ο φοιτητής αλλά ουσιαστικά ο καθηγητής. Θα μπαίνουν τα παιδιά μέσα στο μάθημα,θα τους λέει από ποιο βιβλίο θα κάνει την ύλη και θα το παίρνεις ΕΣΥ! χεχε!

Τα βιβλία είναι γνώση,όχι χρήμα! Ανεκτίμητο αγαθό...

Thanks φίλε μου!

Δυστυχώς πιστεύω πως κάτι τέτοιο θα γίνεται...

Ο καθηγητής έμμεσα θα επιλέγει για εμάς ;)

Αν τα παιδιά κοιτάζουν μόνο να περάσουν το μάθημα χωρίς να μάθουν σωστά το εκάστωτε γνωσιακό αντικείμενο τότε μάλλον λάθος έκαναν και μπήκαν στην σχολή που φοιτούν...Η λογική του να διδάσκει ο καθηγητής το "βιβλίο" και όχι το αντικείμενο είναι λανθασμένη και πιστεύω ότι η νέα νομοθεσία αποσκοπεί στο να την αλλάξει. Ο σωστός φοιτητής προτιμά να διαβάσει από ένα ΚΑΛΟ βιβλίο (και ας μην είναι το βιβλίο από το οποίο γίνονται οι παραδόσεις).

Δυστυχώς shodan, νομίζω πως κάθε καθηγητής διδάσκει το βιβλίο και όχι το αντικείμενο. Σπάνιες οι περιπτώσεις που να γίνεται το αντίθετο.

Πάντως με τις αλλαγές σε αυτό τον τομέα, πιστέυω πως και ο μαθητής να επιλέγει, αν ο καθηγητής ακολουθεί ένα βιβλίο (το δικό του, ή οποιουδήποτε άλλου) θα διδάξει με βάση εκείνο και θα εξετάσει και με βάση εκείνο. Και σίγουρα δε θέλω να περνάω μόνο το μάθημα και ενδιαφέρομαι για τη γνώση, αλλά θεωρώ ότι είναι ανώφελο και άδικο να διαβάζω κάτι και να εξετάζομαι σε κάτι άλλο μόνο και μόνο γιατί ο καθηγητής ήθελε να "διαλέξω" άλλο βιβλίο! ;)

Τhe end of an era...
Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε όλοι πολύ καλά ότι τα οποιαδήποτε πολιτικά/κομματικά σχόλια απαγορεύονται δια ροπάλου.Δεν υπάρχει λόγος να τα συνεχίσετε ε; Μια χαρά πάει η κουβέντα και χωρίς αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα κατα την άποψη μου είναι οτι η όλη συζήτηση γίνεται τελικά για τον **** των καθηγητών(άραγε μετά απο μια αξιοπρεπή αξιολόγηση πόσοι απο αυτούς θα μείνουν στις θέσεις τους; διάβαζα κάπου ότι ο Απέκης και ο Μαίστρος που είναι οι κύριοι εκφραστές τις ΠΟΣΔΕΠ έχουν να κάνουν ερευνητική εργασία απο την διδακτορική τους διατριβή).

Για εμάς ελάχιστα θα αλλάξουν(εκτός αν θεωρείται σοβαρό πρόβλημα ότι δε θα μπορούμε να μείνουμε στο πανεπιστήμιο πάνω απο 2ν χρόνια!)

 

Μη ξεχνάμε οτι οι φοιτητές συμμετέχουν στα όργανα των σχολών και μπορούν να καθορίσουν αποφάσεις (όπως πχ ποιο σύγραμμα θα διανεμηθεί).Αν όμως εφαρμόζαμε σωστά τις δυνατότητες του φοιτητικού κινήματος δεν θα ήταν απαραίτητη η μεταρρύθμιση.

Εν πολλοίς,πάντα κατα την άποψη μου οι αλλαγές οφείλονται στο γεγονός οτι οι φοιτητές απέτυχαν να περιφρουρήσουν το πανεπιστήμιο όπως θα έπρεπε.Γι'αυτο και ό νόμος πλαίσιο του 1982 εχει αποριφθει και απο τους ίδιους τους συγγραφείς του,αφου θεωρούν οτι οδήγησε σε πανεπιστήμιο των ομάδων.

Τώρα κατα την άποψη μου πράγματι ό νόμος είναι ελλειπής και αποσπασματικός αλλά ευθυνόμαστε και εμείς. Απο πότε έχουμε να εκλέξουμε ΕΦΕΕ; Μήπως θυμάται κανείς τι σημαίνει κιόλας;

Οι αντιπολιτευτικές παρατάξεις αρνούνται τον διάλογο γιατι γνωρίζουν ότι δεν έχουν κάποια νομιμοποίηση να συζητήσουν ενώ το φοιτητικό κίνημα στερείται ηγεσίας εδω και κάτι δεκαετίες.Γι'αυτό στερούμαστε και σοβαρών προτάσεων πέρα απο την καραμέλα "υποχρηματοδότηση". Προσωπικά πιστεύω αν είχαμε συμμετάσχει σε διάλογο με σοβαρή εκπροσώπηση θα είχαμε καταφέρει πολύ περισσότερα απο 3 μήνες καταλήψεων....

 

Μη ξεχνάμε ακόμα ότι το πως αντιλαμβανόμαστε τα ίδια πράματα ανάλογα με τη σχολή που είμαστε διαφέρει:Πχ στην Κτηνιατρική ΑΠΘ έχει προαπαιτούμενα μαθήματα για να παρακολουθήσεις απο ένα εξάμηνο και μετά ενώ σε κάποιες σχολές ήδη πληρώνεις τα μεταπτυχιακά(πχ οδοντιατρική Θεσσαλονίκης,τρελά ποσά και με τρελές απαιτήσεις!).Όταν συνέβαιναν αυτές οι αλλάγες(και οι φοιτητές ήταν εκεί) δεν είδαμε τοσο δραματικές αντιδράσεις...

Fasten Your Seatbelt Dorothy Because Cansas is going Bye Bye
Link to comment
Share on other sites

 

Αν τα παιδιά κοιτάζουν μόνο να περάσουν το μάθημα χωρίς να μάθουν σωστά το εκάστωτε γνωσιακό αντικείμενο τότε μάλλον λάθος έκαναν και μπήκαν στην σχολή που φοιτούν...Η λογική του να διδάσκει ο καθηγητής το "βιβλίο" και όχι το αντικείμενο είναι λανθασμένη και πιστεύω ότι η νέα νομοθεσία αποσκοπεί στο να την αλλάξει. Ο σωστός φοιτητής προτιμά να διαβάσει από ένα ΚΑΛΟ βιβλίο (και ας μην είναι το βιβλίο από το οποίο γίνονται οι παραδόσεις).

 

Στον τομέα της πληροφορικής και όχι μόνο σε πολλά μαθήματα δεν υπάρχουν καλά ελληνικά βιβλία.Όσο περνούν τα χρόνια γίνονται όλο και περισσότερες μεταφράσεις καλών ξένων βιβλίων.Προς το παρόν όμως η απαγόρευση της διανομής αγγλικών συγγραμάτων σε συνδυασμό με την διανομή ενός και μόνο βιβλίου(ελληνικού) δυσχεραίνει την κατάσταση!Οι βιβλιοθήκες επίσης δεν νομίζω ότι μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες των φοιτητών καθώς όπως γνωρίζεις υπάρχει περιορισμός στην διάρκεια που μπορείς να κρατήσεις ένα βιβλίο όπως επίσης και περιορισμός στις σελίδες των φωτοτυπιών που μπορείς να βγάλεις(πνευματική ιδιοκτησία).Στη βιβλιοθήκη πας για συμπληρωματικό υλικό ή για να λύσεις μια απορία σου ή για πράγματα σχετικά με το γνωστικό σου αντικείμενο τα οποία δεν διδάσκεσαι στο πανεπιστήμιο αλλά σε ενδιαφέρουν προσωπικά,δεν πας για να βρεις από εκεί και μόνο(εάν το 1 και μοναδικό βιβλίο δεν καλύπτει την ύλη) αυτά που σου λέει ο καθηγητής στο μάθημα.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει ένα οποιοδήποτε κομμάτι ύλης, σε οποιαδήποτε θετική επιστήμη ή μιηχανική, που να μην είναι κατά κάποιο τρόπο διαθέσιμο διαδικτυακά;

 

Περικοπές στα βιβλία καλό είναι να μην γίνονται. Και θεωρώ θεμιτό (ως ένα σημείο) να δηλώνουμε καμιά φορά μαθήματα επιλογής μόνο και μόνο για να πάρουμε το βιβλίο. Αλλά όποιος θέλει να βρει γνώση στην εποχή μας βρίσκει, άνετα και χαλαρά και φθηνά. Ειδικά στην ηλεκτρονική εποχή μας, ήδη το Google και η Microsoft "σκοτώνονται" πάνω στο θέμα της ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης και σύντομα θα έχουμε εξελίξεις.

 

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές και με τους coolajami και getolika.... Το θέμα είναι ότι πολλές φορές και εμείς οι ίδιοι πηγαίνουμε για να περάσουμε το μάθημα και όχι για να μάθουμε. Το έκανα κι εγώ σε μαθήματα που δεν με ενδιέφεραν. Μας ενδιαφέρει η εξεταστέα ύλη και όχι το αντικείμενο του μαθήματος.

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

 

1. Εγώ από αυτά που διαβάζω εδώ μέσα βλέπω ότι δε πάμε ΚΑΘΟΛΟΥ καλά. Ζήλια προς το φοιτητικό κίνημα,ζήλια που κάποιοι μπορούν να διεκδικούν κάτι που οι άλλοι δε μπορούν γιατί τους έχουν δέσει χειροπόδαρα,δημογραφικό πρόβλημα...δε ξέρω τι φταίει!

2. Οι φοιτητές είναι μια κομμάτι του πληθυσμού ΜΟΡΦΩΜΕΝΟ,ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ και δε μπορούσε σχεδόν ποτέ,να άγεται και να φέρεται "εύκολα".

 

 

1. Sorry που θα σε ταραξω, αλλα το φοιτητικο κινημα δεν ειναι το κεντρο του συμπαντος. Ποτε δεν ηταν, και σιγουρα με την μορφη των κινητοποιησεων και των αντιδρασεων που επελεξε ποτε δεν θα γινει.

 

2. Τη μορφωση και ειδικα την καλλιεργεια δεν στην δινουν πακετο μαζι με το πασο. Ειλικρινα πιστευω οτι το φοιτητικο κινημα θα πρεπει να διαφυλαξει τον εαυτο του, βαζοντας σαν εκπροσωπους του ανθρωπους που μπορουν να συνταξουν σωστα μια προταση, να γραψουν χωρις λαθη δυο αραδες και κυριως να εχουν ευγενεια, αντιληψη και επιχειρηματα. Οσον αφορα το δευτερο σκελος, το manual χειραγωγησης της μαζας θα επρεπε να εχει πολλα κεφαλαια αφιερωμενα στο φοιτητικο κινημα.

 

Κατι σχετικο με τα βιβλια... Το παραδειγμα σου ειναι μαλλον αστοχο και δειχνει εν μερει την νοοτροπια μας... 200 βιβλια να διαβασεις για προγραμματισμο, παλι την τυφλα σου δεν θα ξερεις. Εξαλλου στο ιντερνετ μπορεις να βρεις 2000 βιβλια (και λιγα λεω). Να ζητησεις εργαστηρια για να προγραμματιζεις ολη μερα το καταλαβαινω. Να ζητησεις PC με γρηγορη συνδεση στο ιντερνετ για download και για να μπεις σε κανενα σοβαρο forum, το καταλαβαινω. Να ζητησεις printers και μπολικα κουτια Α4 για τυπωμα, κι αυτο το καταλαβαινω. Αλλα να ζητας βιβλια, δεν το καταλαβαινω.

Link to comment
Share on other sites

Που εγώ ρε παιδιά ως μηχανικός με ένα βιβλίο είμαι στον "αέρα"! Πρέπει να πάω να τα αγοράσω;;; Αν δεν έχω χρήματα τι θα κάνω;

 

Να κάνεις οτι κάνει το 99.99% του υπόλοιπου κόσμου: Bιβλιοθήκες, αγορά μεταχειρισμένων βιβλίων, hardship funds (ΑΝ το οικογενειακό σου εισόδημα είναι χαμηλό). Μην μου πεις οτι όλοι οι φοιτητές αδυνατούν να αγοράσουν τα βιβλία; Αυτοί που μπορούν επιβάλεται να τα αγοράζουν. Ούτε στην Σοβιετική Ένωση δεν έδιναν τα βιβλία δωρεάν...

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

 

 

Απολαυστική επιστολή
blogger
στην Παναγιωταρέα

από
μεταφορέας
8:44μμ, Σάββατο 10 Μαρτίου 2007

(Τροποποιήθηκε 1:07πμ, Κυριακή 11 Μαρτίου 2007)

From: DMR ? demasamere [AT]

To: Anna Panagiotarea -

 

Χωρίς σχόλια

Αγαπητή Δρ. Παναγιωταρέα.

 

Σας απευθύνομαι ως μέλος της ακαδημαϊκής κοινότητας που είστε, και συγκεκριμένα σαν Αναπληρώτρια
K
αθηγήτρια στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, μία θέση που συνεπάγεται δηλαδή την μονιμότητα.

 

K
αι παίρνω αφορμή επειδή σας ßλέπω συχνά-πυκνά καλεσ?ένη στην εκπομπή του κ. Γιάννη Πρετεντέρη για τα θέματα της παιδείας.

 

H
επιλογή του κ. Πρετεντέρη να σας καλεί είναι εξαιρετική.

 

Αναρωτιέμαι πότε θα την εκμεταλλευτεί κάποιος επιτέλους, καθώς η παρουσία σας σε τέτοιες συζητήσεις Δρ. Παναγιωταρέα είναι η πλέον κατάλληλη για να αποκαλυφθεί η παθογένεια του
E
λληνικού Δη?όσιου Πανεπιστήμιου, και το χάλι στο οποίο έχει περιέλθει.

 

B
λέπετε Δρ. Παναγιωταρέα, το
E
λληνικό πανεπιστήμιο πάσχει πρώτα από όλα όχι γιατί οι φοιτητές κάνουν καταλήψεις. Πάσχει γιατί δε μπορούν να σεßαστούν ένα πανεπιστή?ιο όπου κάποια σαν και εσάς, χωρίς σημαντικά ακαδη?αϊκά προσόντα, χωρίς ερευνητικό έργο, χωρίς διεκπεραίωση τον ßασικών υποχρεώσεων που έχετε απέναντι στο πανεπιστήμιο, κατέχει μόνιμη θέση καθηγητού σε αυτό.

 

Θα αναρωτιέστε με ποιο δικαίωμα σας απευθύνω τον λόγο.

 

H
απάντηση Δρ. Παναγιωταρέα είναι ότι πρώτα από όλα με τους φόρους μου πληρώνω τους τρεις μισθούς σας ? τον πρώτο στο δημόσιο πανεπιστήμιο, τον
, την
E
Ρ
T
, τον τρίτο στο
. (
T
ον τέταρτο μισθό σας τον πληρώνει το Ίδρυμα Ωνάση).

 

K
αι επιπλέον όπως εσείς διατηρείτε το δικαίωμα να κρίνετε τους φοιτητές εγώ ως πολίτης έχω το δικαίω?α να κρίνω εσάς.

 

T
ην αφορμή μου την δίνει η προκλητική και θρασύτατη παρουσία σας στα τηλεοπτικά πάνελς ως τιμητού της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει η παιδεία στη χώρα μας, όταν εσείς είστε το χαρακτηριστικότερο αίτιο.

 

K
αι εξηγώ:

 

E
πισκέφθηκα τον διαδικτυακό τόπου του πανεπιστημιακού τμήματος στο οποίο διδάσκετε
δεν αναφέρετε ούτε το αντικείμενο του διδακτορικού σας, ούτε τις δημοσιεύσεις σας, ούτε την έρευνα την οποία πραγματοποιείτε;

 

Γιατί Δρ. Παναγιωταρέα;

 

E
ίναι μυστικά;

 

Γιατί η ακαδημαϊκή κοινότητα να μη γνωρίζει την σημαντική συνεισφορά σας στην επιστήμη την οποία απαιτεί η καθηγητική καρέκλα που καταλάßατε;

 

Πείτε μας λοιπόν κυρία Παναγιωταρέα, ποια είναι η ερευνητική δουλειά με την οποία ασχολείστε στην παρούσα φάση;

 

Σε ποια έγκυρα περιοδικά του εξωτερικού έχουν δημοσιευθεί εργασίες σας; Για να ?ην μπερδευτείτε, δεν εννοώ τα άρθρα σας στις εφη?ερίδες. Δεν εννοώ το ?υθιστόρη?α ?ας και το ßιßλίο συνέντευξη ενός πολιτικού προσώπου.
E
ννοώ αυτά τα επιστημονικά περιοδικά (
refereed scientific journals
) στα οποία η δημοσίευση περνάει από κρίση από μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, (το λεγόμενο
peer review system
) και ßάσει των οποίων η διεθνής ακαδη?αϊκή κοινότητα κρίνει τα μέλη της.

 

Ποιες από τις εργασίες αυτές υπάρχουν στο "
Citation Index
", τον κατάλογο εκείνο που παρουσιάζει εργασίες άλλων επιστημόνων που αναφέρονται στο δικό σας επιστημονικό έργο;

 

Πόσες διδακτορικές εργασίες έχετε επιßλέψει από τότε που γίνατε καθηγήτρια και που ßρίσκονται οι διδακτορικοί φοιτητές σας σήμερα;

 

M
ε ßάση ποιο επιστημονικό έργο εκλεγήκατε στην ßαθμίδα του μόνιμου καθηγητή στο δημόσιο πανεπιστήμιο;-ποιο είναι το θέμα του διδακτορικού σας και που το εκπονήσατε; Που δη?οσιεύθηκαν τα αποτελέσματα του; Πώς προχώρησε την επιστήμη;

 

 

Δρ. Παναγιωταρέα, όταν ßγαίνετε στην τηλεόραση οι τηλεθεατές δεν είναι όλοι ανόητοι όπως εσείς πιστεύετε.

 

ερικοί από αυτούς έχουν αποκτήσει και διδακτορικό, έχουν διδάξει σε πανεπιστήμια του εξωτερικού, και γνωρίζουν τη σκληρή, επίμονη, ανελέητη διαδικασία που χρειάζεται για να ανέßει κάποιος τις καθηγητικές ßαθμίδες.

 

Απαιτείται κουραστική και χρονοßόρα έρευνα, δη?οσίευσή της σε έγκριτα περιοδικά, παρουσίασή της σε συνέδρια, επίßλεψη διδακτορικών εργασιών και ερευνητικού έργου, διδασκαλία σε μεταπτυχιακό επίπεδο και προπτυχιακό επίπεδο (δηλαδή προετοιμασία παραδόσεων, διορθώσεις εργασιών, ßαθμολόγηση εξετάσεων κλπ). Ακόμα και για καθηγητές πανεπιστημίου που έχουν αποκτήσει τα διδακτορικά τους από πανεπιστήμια τα οποία ßρίσκονται στη διεθνή κατάταξη πολύ υψηλότερα από ότι αυτό στο οποίο έχετε σπουδάσει εσείς, δηλαδή για επιστήμονες με τεράστιο ταλέντο και μεγάλες επιστημονικές επιδόσεις, οι απαιτήσεις της καθηγητικής καρέκλας απαιτούν όλο το χρόνο τους, όλη την ενέργειά τους, για πάρα πολλά χρόνια.

 

E
σείς όμως ζείτε στην Αθήνα, εργάζεστε σε τρεις (τουλάχιστον) διαφορετικές δουλειές εκτός του πανεπιστημίου, γράψατε ένα μυθιστόρημα, και ταυτόχρονα προσπαθείτε να μας πείσετε ότι εκπληρώνετε τις υποχρεώσεις σας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο που ßρίσκεται σε μία άλλη πόλη από εκείνη που ßρίσκεται ο τόπος κατοικίας σας και της κύριας εργασίας σας, στη Θεσσαλονίκη.

 

K
αι αυτό που με εκπλήσσει Δρ. Παναγιωταρέα, αυτό που με θυμώνει ως πολίτη και ως ?έλους της ακαδημαϊκής κοινότητας είναι ότι όχι μόνο δεν κρύßεστε, αλλά επειδή έχετε το θράσος να ßγαίνετε στις τηλεοράσεις και να παριστάνετε την αγανακτισμένη με την κατάντια του
E
λληνικού πανεπιστημίου, στην οποία πρώτη από όλους συνεισφέρετε εσείς.

 

T
ο διαδίκτυο είναι ένα νέο μέσο διαλόγου και μετάδοσης πληροφορίας. Αν σας αδίκησα περιμένω την απάντησή σας την οποία θα δημοσιεύσω χωρίς περικοπές αυτούσια στο
blog
μου,
demasamere
.
blogspot
.
com
όπου ßρίσκεται και η επιστολή μου προς εσάς.

 

M
ε τιμή,

 

DMR

 

Y
πόψιν

 

Αναστασία Δουλκέρη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα ΜΜΕ, ΑΠΘ

Ανδρέας Βέγλης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα ΜΜΕ, ΑΠΘ

 

Ελευθερία Καρνάβου, Πρόεδρος Ενιαίου Συλλόγου Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού, ΑΠΘ

 

Γιάννης Κρεστενίτης

Γραμματέας Πρόεδρος Ενιαίου Συλλόγου Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού, ΑΠΘ

 

Γιάννης Πρετεντέρης

Δημοσιογράφος

 

Στάθης Σταυρόπουλος

Δημοσιογράφος ? Σκιτσογράφος

Εφημερίδα Ελευεθεροτυπία

 

Λάκης Λαζόπουλος

Ηθοποιός ? Σχολιαστής

 

Εφημερίδα "ΤΟ ΒΗΜΑ"

Εφημερίδα Πρώτο Θέμα

Περιοδικό "Δες" Εφημερίδα Παρών

Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ

Εφημερίδα Καθημερινή

Ραδιοφωνικός Σταθμός Σκαι

Εφημερίδα Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία

Εφημερίδα το 'Εθνος

Εφημερίδα Αυγή

Εφημερίδα ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Press
-
gr Blog

 

 

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

............

 

Σωστός, αλλά... τα στοιχεία για το διδακτορικό της (και άλλα) υπάρχουν στις σελίδες του τμήματος. Anyway.

 

Ονοματεπώνυμο Αννα Παναγιωταρέα

Βαθμίδα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Διδασκόμενα Μαθήματα (Εξάμηνο) Θεωρία και τεχνικής της συνέντευξης - Ζ εξάμηνο

Ανάλυση και σύνθεση ηλεκτρονικού δελτίου ειδήσεων - Η εξάμηνο

Τοποθεσία Γραφείου 4ος όροφος, Εγνατίας 46

Τηλέφωνο (2310) 99 20 71

Fax (2310) 99 20 94

E-mail anpan@jour.auth.gr

Σπουδές Πτυχίο κλασικής φιλολογίας στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Μεταπτυχιακά σεμινάρια στη Νεολληνική Λογοτεχνία στην Μ.Βρεττανία

Διδακτορική διατριβή στο Ιστορικό-Αρχαιολογικό Τμήμα του Πανεπιστηίου Θεσσαλονίκης με θέμα τη δημιουργία της εθνικής και προσφυγικής συνείδησης

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα - Η εργασία της στο εαρινό εξάμηνο σεμινάριο του Πανεπιστήμιο του Λονδίνου το 1972 εκδόθηκε ως δοκίμιο το 1975 με τον τίτλο "Ο διχασμός του Γιώργου Σεφέρη" από τις εκδόσεις ΕΣΤΙΑ και έχει εξαντληθεί.

- Το 1993 υποστήριξε τη διδακτορική της διατριβή στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης υπό την επίβλεψη της αειμνήστου ʼλκης Κυριακίδου-Νέστορος και του Ιωάννη Κολλιόπουλου με θέμα τη δημιουργία της εθνικής και προσφυγικής συνείδησης. Η διατριβή της βασίζεται σε εκτεταμένη έρευνα -περισσότερες από 800 προσωπικές συνεντεύξεις- στις τρεις γενιές των προσφύγων από τις Κυδωνίες [Αϊβαλί] της Μ. Ασίας, συγκρίνοντας την προφορική τους αφήγηση με τα επίσημα έγγραφα του υποπροξενείου Κυδωνιών (ιδρύθηκε το 1825) που ανακάλυψε στο Αρχείο του Υπ. Εξωτερικών και τα έγγραφα της Κοινωνίας των Εθνών που φυλάσσονται στη βιβλιοθήκη 42nd str. της Ν. Υόρκης. Όλη η έρευνα εκδόθηκε το 1993 από τις εκδόσεις ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ με τον τίτλο "Όταν οι αστοί έγιναν πρόσφυγες". Το βιβλίο έκανε τρεις εκδόσεις και έχει εξαντληθεί. Επανεκδίδεται από τις εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ. Εκτενή αποσπάσματα του βιβλίου περιλαμβάνονται στην Ιστορία που διδάσκεται στο Λύκειο σχετικά με την μικρασιατική καταστροφή.

 

- Το 1994 επίσης εξέδωσε το βιβλίο "Ομολογίες παράλληλες" από τις εκδόσεις ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ με τη θεωρία της συνέντευξης και ως βασική έρευνα τις παράλληλες συνεντεύξεις προσωπικοτήτων -Ελλήνων και ξένων- που είχαν διαχειριστεί από διαφορετικές πλευρές το ίδιο θέμα.

 

- Το 1995 εξελέγη επίκουρος καθηγήτρια στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ.

 

- Τα έτη 1996, 1997, 1998, 1998 πραγματοποιήθηκαν στο Τμήμα με δική της πρωτοβουλία τέσσερα σεμινάρια-ημερίδες με προσκεκλημένους ομιλητές καθηγητές από διάφορα τμήματα του ΑΠΘ, του Kαποδιστριακού και του Πάντειου, καθώς και επώνυμους δημοσιογράφους. Τα θέματα των συνεδρίων-ημερίδων ήταν τα εξής: o 1.ΜΜΕ και εξωτερική πολιτική o 2. ΜΜΕ και ελληνοτουρκικές σχέσεις o 3. Το τηλεοπτικό φαινόμενο " Σορίν Ματέι" o 4. ΜΜΕ και τρομοκρατία . o Στα συνέδρια παρουσίασε σε συνεργασία με τους φοιτητές του Ζ-Η εξαμήνου αντίστοιχες έρευνες σχετικά με την παρουσίαση των ομόλογων θεμάτων από τα δελτία της εμπορικής και δημόσιας τηλεόρασης σε αντίστιξη με τον Τύπο.

 

- Επιμελήθηκε και εξέδωσε τα πρακτικά όλων των σεμιναρίων στη σειρά "ΜΜΕ και κοινωνία" των εκδόσεων ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ την οποία και διηύθυνε.

 

- Το 1997 παρουσίασε στην ΟΥΝΕΣΚΟ σε κλειστό συνέδριο Ελλήνων και Τούρκων Δημοσιογράφων μία συγκριτική έρευνα στον ελληνικό και τουρκικό τύπο που της είχε αναθέσει η γραμματεία της ΟΥΝΕΣΚΟ για το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται στην ανάλυση των ελληνοτουρκικών θεμάτων.

 

- Το 1998 το MEGA της ανέθεσε μία έρευνα για την αντιμετώπιση των εξωτερικών ειδήσεων από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ την οποία παρουσίασε με συνεργάτες-φοιτητές στο αντίστοιχο διεθνές συνέδριο του σταθμού που έγινε στη Θεσσαλονίκη.

 

- Το 1999 έκανε μία έρευνα καθ όλο το έτος για την παρουσίαση των πολιτικών γεγονότων από τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ την οποία παρουσίασε στον Τύπο.

 

- Το 2006 έκανε μία έρευνα για τα ΜΜΕ και τη διαχείριση του πολιτισμού που παρουσίασε στο Διεθνές συνέδριο της Πάτρας.Τα αποτελέσματα της έρευνας της αναφέρονται και σε συγγράμματα τρίτων.

 

- Το 2001 εξέδωσε το βιβλίο "Κι σεν πώς σ λέν; - Χαρίλαος Φλωράκης" από τις εκδόσεις Καστανιώτη. Έχει κάνει οκτώ εκδόσεις. Η εισαγωγή του [σελ. 1-35] αποτελεί τη θεωρία πάνω στην οποία στηρίχτηκε η καταγραφή της αφήγησης του Χ. Φλωράκη σε σχέση με την προφορική Ιστορία και την επιστημονική διαδικασία που απαιτεί.

 

- Το 2002 εξελέγη αναπληρώτρια καθηγήτρια.

 

- Το 2003 -ενώ ήταν σε εκπαιδευτική άδεια- με τη συναίνεση του Τμήματος δίδαξε στο χειμερινό εξάμηνο στα μεταπτυχιακά μαθήματα του καθηγητή και αντιπρύτανη Κ. Γραμμένου, στο CITY UNIVERSITY, το μάθημα "Διαχείριση των κρίσεων από τα ΜΜΕ" παρουσιάζοντας την έρευνά της για τον τρόπο με τον οποίο προβλήθηκε η εισβολή στο ΙΡΑΚ από τα αμερικανικά και βρετανικά ηλεκτρονικά ΜΜΕ.

 

- Κατά το εαρινό εξάμηνο του 2003 δίδαξε στο μεταπτυχιακό του Μουσικού Τμήματος του Πανεπιστημίου της Κέρκυρας με θέμα τη "Ραδιοφωνική παραγωγή". Αποτέλεσμα ήταν η παραγωγή ενός cd με την έρευνα πάνω στην παραγωγική διαδικασία προγραμμάτων πολιτιστικού περιεχομένου.

 

- Έχει πάρει μέρος σε μια σειρά από διεθνή συνέδρια με δημοσιευμένες τις ομιλίες της στα πρακτικά τους και έχει συμμετάσχει με κείμενά της σε εκδόσεις τρίτων. Αναφορές στις εργασίες της υπάρχουν σε εκδόσεις συναδέλφων.

 

- Το 2006 εκδόθηκε από τις εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ το μυθιστόρημα "Ο κυρίαρχος των οκτώ" που έγινε best seller. Είναι το πρώτο βιβλίο στην ελληνική βιβλιογραφία που αναλύει τις σχέσεις ΜΜΕ και εξουσίας, δημοσιογράφων και πολιτικής, διαπλοκής πολιτικών και ιδιοκτησίας των ΜΜΕ . Όπως είπε ο Ν. Κωνσταντόπουλος στο τελευταίο συνέδριο του Τμήματος με θέμα "Πολιτισμός των ΜΜΕ / Πολιτισμός στα ΜΜΕ": "Αυτό είναι το βιβλίο που πρέπει να διδάσκεται στα Τμήματα ΜΜΕ των πανεπιστημίων".

 

- Στο χειμερινό εξάμηνο του 2006 είχε αρχίσει τη διαδικασία για μία μεγάλη έρευνα σε σχέση "με την εικόνα του δημοσιογράφου στην κοινή γνώμη" αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί λόγω των καταλήψεων.

 

- Η κα Παναγιωταρέα είναι κύρια επιβλέπουσα σε 4 διδακτορικές διατριβές με θέματα σχετικά με τα ΜΜΕ. Μια ακόμη διδακτορική διατριβή έχει ολοκληρωθεί και βαθμολογήθηκε με άριστα, ενώ μια ακόμη βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο αξιολόγησή της.

 

- Το 1998 το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ της ανέθεσε να εκφωνήσει τον έπαινο του επίτιμου διδάκτορος κ. Ι. Μαρίνου και το 2007 τον έπαινο της επιτίμου διδάκτορος κ. Ελ. Αρβελέρ.

 

- Από το 1976 έως σήμερα εργάζεται ανελλιπώς στον ημερήσιο και ηλεκτρονικό Τύπο ως πολιτικός συντάκτης και με προσωπικές εκπομπές πολιτικού και πολιτιστικού περιεχομένου. Έχει κάνει πάνω από 8.000 συνεντεύξεις. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ και της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων.

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Σωστός, αλλά... τα στοιχεία για το διδακτορικό της (και άλλα) υπάρχουν στις σελίδες του τμήματος. Anyway.

 

Ναι, αλλά τα στοιχεία αυτά προστέθηκαν στη σελίδα πολύ, μα πάρα πολύ μετά την αποστολή του mail που παρέθεσες... Συν τοις άλλοις, δεν είναι όλα και πολύ επιστημονικά, δε βρίσκεις; Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να δικαιολογούν την καθηγητική έδρα. Βλέπε κάποια με... συνεργασία με το ΜΕΓΚΑ (ω τι παράξενο) κτλ.

 

Επίσης... Έχει πατήσει ποτέ στο ΑΠΘ η Παναγιωταρέα; Ή διδάσκει δια αλληλογραφίας; Αφού κατοικεί στην Αθήνα... :rolleyes:

 

Συν το ότι έχουμε μπουχτίσει να τη βλέπουμε καλεσμένη σε εκπομπές να δίνει τα φώτα της επί παντός επιστητού...

http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg

Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά τα στοιχεία αυτά προστέθηκαν στη σελίδα πολύ, μα πάρα πολύ μετά την αποστολή του mail που παρέθεσες... Συν τοις άλλοις, δεν είναι όλα και πολύ επιστημονικά, δε βρίσκεις; Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να δικαιολογούν την καθηγητική έδρα. Βλέπε κάποια με... συνεργασία με το ΜΕΓΚΑ (ω τι παράξενο) κτλ.

 

Επίσης... Έχει πατήσει ποτέ στο ΑΠΘ η Παναγιωταρέα; Ή διδάσκει δια αλληλογραφίας; Αφού κατοικεί στην Αθήνα... :rolleyes:

 

Συν το ότι έχουμε μπουχτίσει να τη βλέπουμε καλεσμένη σε εκπομπές να δίνει τα φώτα της επί παντός επιστητού...

 

Είπα, συμφωνώ, απλά έψαξα την σελίδα για να δω αν όντως δεν γράφει που και σε τι έκανε το PhD της.

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Είπα, συμφωνώ, απλά έψαξα την σελίδα για να δω αν όντως δεν γράφει που και σε τι έκανε το PhD της.

 

Κατάλαβα τι εννοούσες, απλά σου λέω ότι όλα αυτά που διάβασες για το διδακτορικό της κτλ προστέθηκαν μετά από την αποστολή αυτού του e-mail στην ίδια την Παναγιωταρέα και στους άλλους καθηγητές :)

http://agfacts.tamu.edu/D11/Extension/animal%20science/Kids/072303_baby_sheep.jpg

Άντε πες του ότι ο κόσμος τώρα μπήκε σε κουτάκι, άντε πες του ότι η Dolly δεν είναι προβατάκι...

Link to comment
Share on other sites

1. Sorry που θα σε ταραξω, αλλα το φοιτητικο κινημα δεν ειναι το κεντρο του συμπαντος. Ποτε δεν ηταν, και σιγουρα με την μορφη των κινητοποιησεων και των αντιδρασεων που επελεξε ποτε δεν θα γινει.

 

2. Τη μορφωση και ειδικα την καλλιεργεια δεν στην δινουν πακετο μαζι με το πασο. Ειλικρινα πιστευω οτι το φοιτητικο κινημα θα πρεπει να διαφυλαξει τον εαυτο του, βαζοντας σαν εκπροσωπους του ανθρωπους που μπορουν να συνταξουν σωστα μια προταση, να γραψουν χωρις λαθη δυο αραδες και κυριως να εχουν ευγενεια, αντιληψη και επιχειρηματα. Οσον αφορα το δευτερο σκελος, το manual χειραγωγησης της μαζας θα επρεπε να εχει πολλα κεφαλαια αφιερωμενα στο φοιτητικο κινημα.

 

Κατι σχετικο με τα βιβλια... Το παραδειγμα σου ειναι μαλλον αστοχο και δειχνει εν μερει την νοοτροπια μας... 200 βιβλια να διαβασεις για προγραμματισμο, παλι την τυφλα σου δεν θα ξερεις. Εξαλλου στο ιντερνετ μπορεις να βρεις 2000 βιβλια (και λιγα λεω). Να ζητησεις εργαστηρια για να προγραμματιζεις ολη μερα το καταλαβαινω. Να ζητησεις PC με γρηγορη συνδεση στο ιντερνετ για download και για να μπεις σε κανενα σοβαρο forum, το καταλαβαινω. Να ζητησεις printers και μπολικα κουτια Α4 για τυπωμα, κι αυτο το καταλαβαινω. Αλλα να ζητας βιβλια, δεν το καταλαβαινω.

 

1) To φοιτητικό κίνημα βγαίνει κάθε μέρα στις ειδήσεις. Δεν είδα κανέναν δυσαρεστημένο με ελαστικό ωράριο να βγει να φωνάξει...

2) Δε μπορείς να αρνηθείς ότι οι σημερινοί φοιτητές πέρασαν από ένα δύσκολο σύστημα(ίσως το δυσκολότερο όλων των εποχών) για εισαγωγή σε Πανεπιστήμια με μαθήματα από όλες τις κατευθύνσεις της γνώσης(όχι μόνο μαθηματικά και φυσική) όσον αφορά την καλλιέργεια. Και είχαν την ευκαιρία σε αντίθεση με τις προηγούμενες γεννεές να έχουν μια καλύτερη σχέση με τις τέχνες(καλύτερη οικονομική κατάσταση) που αναμφίβολλα χτίζει συνειδήσεις.

Και αγανάκτησαν ίσως με τις αλλαγές που γίνονται γιατί δε παν σε κάτι καλύτερο αλλά σε κάτι χειρότερο...όπως σε πολλά πράγματα μέσα στην κοινωνία!

 

Έχω το δικαίωμα να ζητάω βιβλία όταν σπουδάζω. Εδώ μέσα πάτε να το βγάλετε παράλογο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΓΝΩΣΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...

Και εγώ σου λέω pro(που αν είχες ποτέ σχέση με πληροφορική...) μιας και αναφέρεις τον προγραμματισμό το να ξέρεις να κάνεις ένα πρόγραμμα...δε μου λέει και κάτι. Αλλά το να ξέρεις ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ,πως θα κάνεις κάτι που θα δουλέψει...ε,λέει πολλά! Και αυτό δε στο δίνει κανένας υπολογιστής(αποδοτικούς αλγορίθμους) ούτε στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ που υπάρχει μη αξιολογούμενη γνώση.Αυτά τα βιβλία για να βγούν στην αγορά πέρασαν από την κρίση δεκάδων ανθρώπων.

Λυπάμαι που το διαπιστώνω αλλά η σχέση των Ελλήνων και ειδικά των παλαιότερων γενιών με τα βιβλία είναι ΚΑΚΙΣΤΗ! Δεν είναι δυνατόν να μη μου λέτε ότι το ΙΝΤΕΡΝΕΤ αντικαθιστά ένα βιβλίο ή ένα PC "τα δίνει όλα"...Και εγώ χρήστης υπολογιστών είμαι,μηχανικός είμαι αλλά ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΠΟΤΕ!

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Έχω το δικαίωμα να ζητάω βιβλία όταν σπουδάζω. Εδώ μέσα πάτε να το βγάλετε παράλογο. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΓΝΩΣΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...

 

Είναι εντελώς παράλογο να τα ζητάς δωρεάν (τα βιβλία) απο την στιγμή που δεν γίνεται πουθενά αλλού στον κόσμο (ούτε καν στις πρώην σοσιαλιστικές χώρες). Με τον υπάρχον προυπολογισμό κι εφ'όσον έχετε παράλογες απαιτήσεις, τότε δεν θα έχετε ΠΟΤΕ αξιοπρεπή κτίρια, βιβλιοθήκες και εργαστήρια (για έρευνα, δεν το συζητώ).

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Είναι εντελώς παράλογο να τα ζητάς δωρεάν (τα βιβλία) απο την στιγμή που δεν γίνεται πουθενά αλλού στον κόσμο (ούτε καν στις πρώην σοσιαλιστικές χώρες). Με τον υπάρχον προυπολογισμό κι εφ'όσον έχετε παράλογες απαιτήσεις, τότε δεν θα έχετε ΠΟΤΕ αξιοπρεπή κτίρια, βιβλιοθήκες και εργαστήρια (για έρευνα, δεν το συζητώ).

Θα τρελαθώ με τις δικαιολογίες που βρίσκετε για αυτά που γίνονται στην παιδεία!

ΟΛΑ τα Πανεπιστήμια του εξωτερικού,κυρίως δημόσια αλλά και ιδιωτικά,έχουν εστίες που μπορεί να μένουν όλοι οι φοιτητές(δυναμικό για να καλύπτει το 80% των φοιτητών της σχολής και όχι 50 δωμάτια για 3500 φοιτητές στο Βόλο...) και πάνω από όλα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ. Αν γλύτωνα τα 350Ε το μήνα για το κόστος του σπιτιού μου ας έδινα και 1900Ε για ΒΙΒΛΙΑ δε θα με ένοιαζε. Επιπλέον οι μισθοί στο εξωτερικό είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ και το αναλογικό κόστος ζωής είναι πιο μικρό! :blink:

Και μη μου πείτε ότι στην Ελλάδα θα το αγοράσει κανένας το βιβλίο,ας είναι καλά τα φωτοτυπία(τι copyright και μλκ θα πει ο φοιτητής αν δεν έχει χρήματα...) Μετά με τις πωλήσεις που θα έχουν τα βιβλία σιγά μη κάτσει κανένας να μεταφράσει,θα πέσει και το επίπεδο στα βιβλία.

Το δωρεάν βιβλίο δεν εμπόδιζε να αυξηθεί η χρηματοδότηση του κράτους.Είμαστε η χώρα με τη μικρότερη χρηματοδότηση στην παιδεία πριν τη Ζιμπάμπουε :rtfm: Αλλά για ξέρουν που τα δίνουν,εκεί που δεν υπάρχει έλεγχος για φαγοπότι...

Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΣΕΙΣ!

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ τα Πανεπιστήμια του εξωτερικού,κυρίως δημόσια αλλά και ιδιωτικά,έχουν εστίες που μπορεί να μένουν όλοι οι φοιτητές(δυναμικό για να καλύπτει το 80% των φοιτητών της σχολής και όχι 50 δωμάτια για 3500 φοιτητές στο Βόλο...) και πάνω από όλα ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ. Αν γλύτωνα τα 350Ε το μήνα για το κόστος του σπιτιού μου ας έδινα και 1900Ε για ΒΙΒΛΙΑ δε θα με ένοιαζε.

 

Τι;;; Προφανώς δεν έχεις ιδέα τί γίνεται στο εξωτερικό. Στις εστίες, που λες, έδινα 350 λίρες τον μήνα (όχι 350 ευρώ) και, συγκεκριμένα στην Αγγλία, έχεις σίγουρα δωμάτιο μόνο σαν πρωτοετής (μετά γίνεται εκθετικά πιο δύσκολο να μπεις).

 

Δικαίωμα ΚΑΙ η τσάμπα διαμονή για όλους; Και μετά περιμένεις με τα ψίχουλα του προυπολογισμού να έχεις παγκοσμιώς ανταγωνιστικά πανεπιστήμια; ΟΚ...

http://www.thesimpsons.com/bios/images/bios_family_snowball2.gif
Link to comment
Share on other sites

Τι;;; Προφανώς δεν έχεις ιδέα τί γίνεται στο εξωτερικό. Στις εστίες, που λες, έδινα 350 λίρες τον μήνα (όχι 350 ευρώ) και, συγκεκριμένα στην Αγγλία, έχεις σίγουρα δωμάτιο μόνο σαν πρωτοετής (μετά γίνεται εκθετικά πιο δύσκολο να μπεις).

 

Δικαίωμα ΚΑΙ η τσάμπα διαμονή για όλους; Και μετά περιμένεις με τα ψίχουλα του προυπολογισμού να έχεις παγκοσμιώς ανταγωνιστικά πανεπιστήμια; ΟΚ...

 

Έτσι λοιπόν από το ΟΛΑ περνάμε στο σχεδόν όλα. Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου δεν είμαι υπέρ του Αγγλο-Αμερικανικού συστήματος εκπαίδευσης(για τους πλούσιους καλή εκπαίδευση για τους φτωχούς πιο κακή ποιοτικά) αλλά υπέρ του Σκανδιναβικού συστήματος εκπαίδευσης με γενναιόδωρη χρηματοδότηση στη δημόσια παιδία,με κοινωνική πολιτική... Είναι πιο κοντά στην ελληνική φιλοσοφία αυτά τα Πανεπιστήμια.Και πραγματικά θαυμάζω τους Νορβηγούς/Σουηδούς και σία(!) για την εκπαίδευσή τους και την ποιότητα της δημόσιας παιδείας(και τη Γαλλία)

 

Κάτι άλλο που δεν σχολίασα και κακώς. Η έρευνα. Οι καθηγητές στην Ελλάδα είναι πιο χωμένοι στις επιχειρήσεις και από τους εργαζομένους. Ξέρουν τη ζητάει η αγορά εργασίας. Από εκεί και πέρα τα μεταπτυχιακά(προαιρετική ακαδημαϊκή εκπαίδευση) χρηματοδοτείται και από εταιρίες για ορισμένα project. Eπιλέγεις τι project θες να κάνεις και εξειδικεύεσαι χωρίς να αναλώσεις το προπτυχιακό σου σε έρευνα εταιρίας παρά μόνο τη στιγμή της πτυχιακής. Εκεί πάλι οι πτυχιακές εργασίες θα ήταν λάθος αν δε συνδεόταν με την αγορά εργασίας. Για παράδειγμα δε κάνεις μια βελτιστοποίηση αλγορίθμου αποκωδικοποίησης σήματος στο WCDMA για τη ΝΟΚΙΑ ή την ERICSSON αλλά γενικά ώστε μόλις έρθει η ώρα να δουλέψεις να επιλέξεις που θα δουλέψεις και όχι να σε επιλέξουν:cool:

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Έτσι λοιπόν από το ΟΛΑ περνάμε στο σχεδόν όλα. Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου δεν είμαι υπέρ του Αγγλο-Αμερικανικού συστήματος εκπαίδευσης(για τους πλούσιους καλή εκπαίδευση για τους φτωχούς πιο κακή ποιοτικά) αλλά υπέρ του Σκανδιναβικού συστήματος εκπαίδευσης με γενναιόδωρη χρηματοδότηση στη δημόσια παιδία,με κοινωνική πολιτική... Είναι πιο κοντά στην ελληνική φιλοσοφία αυτά τα Πανεπιστήμια.Και πραγματικά θαυμάζω τους Νορβηγούς/Σουηδούς και σία(!) για την εκπαίδευσή τους και την ποιότητα της δημόσιας παιδείας(και τη Γαλλία)

 

Κάτι άλλο που δεν σχολίασα και κακώς. Η έρευνα. Οι καθηγητές στην Ελλάδα είναι πιο χωμένοι στις επιχειρήσεις και από τους εργαζομένους. Ξέρουν τη ζητάει η αγορά εργασίας. Από εκεί και πέρα τα μεταπτυχιακά(προαιρετική ακαδημαϊκή εκπαίδευση) χρηματοδοτείται και από εταιρίες για ορισμένα project. Eπιλέγεις τι project θες να κάνεις και εξειδικεύεσαι χωρίς να αναλώσεις το προπτυχιακό σου σε έρευνα εταιρίας παρά μόνο τη στιγμή της πτυχιακής. Εκεί πάλι οι πτυχιακές εργασίες θα ήταν λάθος αν δε συνδεόταν με την αγορά εργασίας. Για παράδειγμα δε κάνεις μια βελτιστοποίηση αλγορίθμου αποκωδικοποίησης σήματος στο WCDMA για τη ΝΟΚΙΑ ή την ERICSSON αλλά γενικά ώστε μόλις έρθει η ώρα να δουλέψεις να επιλέξεις που θα δουλέψεις και όχι να σε επιλέξουν:cool:

 

Παρακολουθώ από χτές τη συζήτηση.

Πρέπει να πώ ότι τα λες ωραία και σε γενικές γραμμές είμαι σύμφωνος.:)

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

pes mou omws mixti giati den perifrourite ta panepistimia kai tis poreies?giati epitrepete na kaigontai periousies?na katastrefontai ta ktiria pou sou dothikan ftiagmena ksana kai ksana?px noniki solwnos.giati kathe poy exei ekloges gemisei o topos afisa kai kako?giati se mia poreia kryvontai koukoloforoi kai den pianete deka atoma enan apo aftous na ton petaksete stous astynomikous?kai min mou peis twra oti einai douleia tis astynomias,giti otan skane mesa apo tin poreia sas me koukola molotof kasmades petre kai sfedones den exei eftynei i perifroyrisi?pistevw oti to megalytero kako egine apo tin stigmi pou mpikan oi kommatikes paratakseis stin anwtati paideia.
Link to comment
Share on other sites

Για παράδειγμα δε κάνεις μια βελτιστοποίηση αλγορίθμου αποκωδικοποίησης σήματος στο WCDMA για τη ΝΟΚΙΑ ή την ERICSSON αλλά γενικά ώστε μόλις έρθει η ώρα να δουλέψεις να επιλέξεις που θα δουλέψεις και όχι να σε επιλέξουν:cool:

 

Και εγω οταν ερθει η ωρα να δουλεψω σαν πτυχιουχος δεν θελω να με επιλεξουν με βαση το χρωμα που ειμαι βαμενος. ;)

Τσαο.

http://i77.photobucket.com/albums/j72/Ferryman_rx7/PB3.jpg Έχω να φάω κουραμάνα ...
Link to comment
Share on other sites

pes mou omws mixti giati den perifrourite ta panepistimia kai tis poreies?giati epitrepete na kaigontai periousies?na katastrefontai ta ktiria pou sou dothikan ftiagmena ksana kai ksana?px noniki solwnos.giati kathe poy exei ekloges gemisei o topos afisa kai kako?giati se mia poreia kryvontai koukoloforoi kai den pianete deka atoma enan apo aftous na ton petaksete stous astynomikous?kai min mou peis twra oti einai douleia tis astynomias,giti otan skane mesa apo tin poreia sas me koukola molotof kasmades petre kai sfedones den exei eftynei i perifroyrisi?pistevw oti to megalytero kako egine apo tin stigmi pou mpikan oi kommatikes paratakseis stin anwtati paideia.

 

Δεν νομίζω ότι είναι συνετό να πάνε δέκα άοπλα άτομα εναντίον κάποιου που έχει μολότοφ + δεν ξέρω εγώ τι άλλο ρισκάροντας την ζωή τους.Για αυτό τους πληρώνουμε τους αστυνομικούς όχι για να βαράνε εμάς!

Σε παρακαλώ πολύ πήγαινε στην επόμενη πορεία(και κάνε την με ελαφρά πηδηματάκια στην 1η ευκαιρεία) απλά και μόνο για να δεις ότι σχηματίζονται αλυσίδες περιμετρικά της πορείας.Όταν όμως σου σκάνε τα δακρυγόνα και οι χειροβομβίδες κρότου λάμψης πάνω σου άντε πες μου εσύ πως είναι δυνατόν να μπορείς να περιφρουρήσεις την πορεία!Άτομα από την πορεία μου έλεγαν ότι ματατζής είχε μπροστά του κουκουλοφόρο και αντί να τον πιάσει τον άφησε ανενόχλητο(μόνο που δεν τον έσπρωξε για να φύγει) και πήγε στους φοιτητές παραπέρα για να τους βαρέσει!

Έχω δώσει ξανά το ακόλουθο λινκ αλλά μάλλον δεν το είδες.

Φαίνονται οι κουκουλοφόροι που είναι εκτός πορείας και δρουν ανενόχλητοι ενώ τα ματ χτυπούν τους φοιτητές που βρίσκονται παραπέρα πεσμένοι και λένε "φοιτητές είμαστε" "Θα πεθάνουμε".:(

Απλά δες και κρίνε:

Link to comment
Share on other sites

malista,kapou eida na leei foititria me kranos xtypithike apo astynomikous.exw paei se poreia kai apo tis 2 plevres.kai eida eidiseis meta kai efriksa.vevaia poulaei i astynomia.

kai fysika ksypnaw o astynomikos to prwi xairetaei tin gynaika ta paidia toy kai leei xaroumenos ti wraia simera exei poreia kai tha varesw foitites!kai i gynaika toy ton stelnei sto kalo.eleos.kamia sxesi i pragmatikota.exw dei anarxikous na athwwnontai se dikastirio,exw dei eidiseis na lene oti oi asynomikoi mazevoun apo katw pragmata gia na katigorisoun toys syllifthentes xwris na lene oti aftoi ta petaksan ligo prin piastoyn.eida foititi apo ena akyro tei sta giannitsa px klwstoyfntoyrgias me kasma na syllamvanete se poreia.apistefta.eida astynomiko na xanei to mati toy apo kadroni apo plakat foititi.

eleos me tin karamela.theloun kai toys afinoun toys anarxikous.to 95-96 ekanan ena ntoy kai mazepsan 500-600 atoma kai ti egine plakwsan oloi vouleftes klp na toys glitwsoun.ellada

exete katintisti tin ennoia dimokratia synonimo tis asidosias.thewreite oti exete ena alfa dikaiwma mia alfa apaitisi,kai apaitite na ikanopoiithei me kathe tropo apo to kratos.na kleisoun oi dromoi,ta pamepistimia,ta katastimata kata diaoloy,oi foukarades oi goneis plirwnoun tsampa,wraia dimokratia didaskete.

den eiste makria apo ton fasismo.katarxin den exei gonimi amfisvitisi.dne eida miso foitisi na protini mia oloklirwmeni protasi.karamela ypoxeiria toy kke.eleos.

kapilevontai tin aristera toy parelthontos pou eixe kati na palepsei.

alitheia giati otan spane kai kane to panepistimio den kanei na mpei i astynomia?afto pou kanoun einai kalo?alitheia giati xreiazetai to asylo?exoume xounta?den exeis pswmi,paideia,eleftheria?den mporeis na skefteis elefthera?

ntropi etsi paidia.apo to kako sto xeirotero pame.kai exeis kai ton alavano na epivravevei ta aisxei me aoristologies typou kke xwris ousia.

pragmatika pistevete oti exete dikio kai to diekdikeite swsta?oti exete to sthenos kai tin ikanotita na eiste to mellon tis elladas.

den sou lew oti einai swstos o nomos plaisio se rwtaw omws na mou kati pera apo tin moni protasi dwrean dimosia paideia.

giati oi skandinavoi klp exoun paideia,ithos.edw pernas fanari me kokkino kai ksekinas na les ela kyr astynome se prakalw klp i pas na stin svisei gnwstos.ena apo ta liga paradigmata.afiste to.stingermania ta vivlia sta sxoleia sto telos tis xronia ta epistrefoun apiraxta.

ksereis pou einai i magia sou?na pane oloi ma oloi oi foitites tis nomikis athinwn mia mera gia mathima xwris na kanei kaneis kopala,stin solwnos stin nomiki na min toys xwraei to amfitheatro na min ftanoyn oi kathigites gia mathimata.ekei einai i magia sas,na ekthesete to systima.

yparxoi gonimoi tropoi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...