Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εμένα αυτό μου είπαν στον ΟΤΕ. Αρνήθηκαν να μου δώσουν βεβαίωση με τη δικαιολογία ότι είμαι υποχρεωμένος να μείνω στον ΟΤΕ για 3 μήνες...και μιλάμε για απλή τηλεφωνικη pstn χωρίς Ίντερνετ κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Πριν από 6 μήνες μετά από πολύ ψάξιμο για ασύρματα χωρίς ακτινοβολία, αγόρασα το GIGASET C380 σε μία ομολογουμένως καλή τιμή. Tο τηλέφωνο μπήκε στη γραμμή PSTN που προηγουμένως λειτουργούσε ένα panasonic. Μετά από καιρό και πολύ παίδεμα, ανακάλυψα οτι ή δεν θα είχα αναγνώριση κλήσης αν χρησιμοποιούσα το φίλτρο, ή κάθε φορά που δούλευε το τηλέφωνο θα έπεφτε το internet.

Απευθύνθηκα πρώτα στην εταιρία μέσα από τη σελίδα της, και τηλεφωνικά μου είπαν να χρησιμοποιήσω το καλώδιο (διπολικό) της εταιρίας και όχι το παλιό που είχα. Χαζό αλλά το έκανα χωρίς αποτέλεσμα. Κατόπιν ξόδεψα 20€ για 4 διαφορετικά φίλτρα και πάλι χωρίς αποτέλεσμα. Όταν επέμενα μου συνέστησαν να απευθυνθώ στον κ. Αβραμίδη επίσημο service στη Θεσσαλονίκη.

Ο κ. Αβραμίδης (αξιολογότατος γνώστης των πραγμάτων) μου παραχώρησε κάποια άλλη βάση gigaset με την οποία ως δια μαγείας λειτούργησαν όλα και κατόπιν έστειλε το τηλέφωνό μου στην Αθήνα για αντικατάσταση.

Μετά από λίγο καιρό, η συσκευή επέστρεψε με γνωμάτευση οτι δεν είχε τίποτε και μάλλον έφταιγε η γραμμή της FORTHNET που χρησιμοποιώ. Εγώ κατάλαβα οτι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν λειτουργεί παράλληλα με internet, μόνο που δεν το λένε ευθέως.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σας

Είμαι σε ένα γραφείο όπου έχουν ένα τηλ. Κέντρο Panasonic KX-TD816 και απλές συσκευές.

Το κέντρο έχει 2 υποδοχές ως εισόδους και 8 υποδοχές ως εξόδους. Επίσης έχειεξωτερικό component με 4 γραμμές isdn.

Έχω δοκιμάσει να βάλω καλώδιο από την πρίζα σε μία είσοδο, να βάλω το καώδιο από την πρίζα στο isdn component και στις 2 φορές τοποθετώ μία συσκευή σε μία έξοδο. Όλες τις φορές έχω γραμμή ως συνεχόμενο ήχο καιόταν πατάω το μηδέν τότε είναι σαν να μπορώ νακαλέσω αλλά όταν αρχίσω να πληκτρολογώ είναισαν να μην δέχεται τα ψηφία και μετά το 9ο ψηφίο ακούγεται διακεκομένος ήχος (σαν να μιλάει). Καμιά ιδέα; Μήπως θέλει ειδικα΄καλώδια γιατη σύνδεση τουτηλεφώνου;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα απο ολα δοκιμασε με σλλο κινητο. Ή με αλλο μοντεμ. Τι πιο απλο και ευκολο :-)
PaOk RE!!!!
Link to comment
Share on other sites

δοκιμασε 7**[αριθμο εσωτερικου][αριθμο εσωτερικου]#

λογικα θα σου ξεκλειδωσει το εσωτερικο και θα καλεις κανονικα...

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες 7**[αριθμο εσωτερικου][αριθμο εσωτερικου]# ως αριθμό εσωτερικού τι πατάω?Δεν έχω ρυθμίσει τίποτα. Απλά τοποθετώ μία γραμμή από την πρίζα στην είσοδο 1 και μία γραμμή τηλεφώνου στην έξοδο 1.
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα κάποιος να μου επιβεβαιώσει το παρακάτω: (ένα μυαλό έχουμε)

 

Θέλω κάποιος που με καλεί στο σταθερό να χτυπάει η κλήση στο κινητό μου...

Τί γίνεται από χρεώσεις;;;

(1)Αυτός που με καλεί χρεώνεται απλά σαν να καλεί οποιοδήποτε σταθερό...

 

(2)Το σταθερό θα χρεώνεται σαν να κάνει κλήση σε κινητό;;;;

Δηλ. θα εκτρέπει το σταθερό την κλήση στο κινητό και θα χρεώνεται σαν να καλούσε εγώ από το σπίτι σε οποιοδήποτε κινητό;;;

 

(3)Με ενσωματωμένο χρόνο τί γίνεται;;; Αν εγώ έχω πχ στο σταθερό 60 λεπτά προς κινητά ουσιαστικά θα μπορώ να χρησιμοποιώ έστω αυτό το χρόνο για να είναι δωρεάν η εκτροπή;;;; Ξέρει μήπως κάποιος βήμα χρέωσης;;; Ισχύει το ίδιο με το βήμα αν καλούσα από το σταθερό σε κάποιο κινητό;;;;

 

Πιστεύω να μην μπέρδεψα! Ελπίζω οι περισσότερες απαντήσεις να είναι "ναι"

Αν παίζει ρόλο μιλάμε για Wind-Σταθερή εναλλακτικό πάροχο στον οποίο ισχύει βήμα χρέωσης το λεπτό (δηλ. ανα λεπτό) κλήσεις σε σταθερά ή κινητά...

 

PS: Οπότε μόνη λύση τα προγράμματα One;;; Γνωρίζετε αν κάποιος άλλος πάροχος προσφέρει τα παραπάνω δωρεάν;;;

Link to comment
Share on other sites

Ειχα το ιδιο προβλημα, οταν εκανα εκανα ασυρματη συνδεση με ενα laptop μου, αλλα για με τον προηγουμενο router TG585v7.

 

Τελικα το ελυσα αλλαζοντας, απο το user.ini το μερος του κωδικα "wps config ssid_id=0 state=enabled" σε disabled.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Τα One της WIND, τα επαγγελματικά της WIND και της VF καθώς και ένα νέο από τα family της VF...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα.Λοιπον,μια φιλη μου ειχε κανει συνδρομη για ενα μηνα για κλησεις προς Κυπρο.Της δινει 400 min το μηνα με 10 ευρω +φπα.Τα 400 τα εφαγε πριν κλεισει ο μηνας.Σημερα μεσω paysafe εβαλε αλλα 10 ευρω για να της δωσει αλλα 400.Αλλα δε της εχει δωσει χρονο ομιλιας.Της ηρθε mail οτι εγινε η πληρωμη αλλα δεν εχει καθολου χρονο μεσα.Τι μπορει να παιζει?Πρεπει να συμπληρωσει μηνα απο την πρωτη ανανεωση?

 

edit:If you continue to buy Cyprus 400 min then this subscription will be activated at the end of your current subscriptions billing period.

Λογικα θα πρεπει να τελειωσει ο μηνας ας πουμε??

Edited by AdeLaiN
Link to comment
Share on other sites

εχουμε κανα συμφορουμίτη που ξέρει απο τηλεφωνικά κέντρα να με βοηθήσει?

Αν υπάρχει ας στείλει ενα ΠΜ. Με αμοιβή φυσικά :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερίζω άπαντες. Γράφω το πρόβλημα:

Ταλαιπωρούμαι από την cyta εδώ και μήνες.

1. Συνδέθηκα Σεπτέμβριο του 2011, σταθερή + internet. Η γραμμή είχε πολύ θόρυβο με τις παλιές μου συσκευές (που πάντως δεν είχαν θόρυβο στους προηγούμενούς μου παρόχους, οτε και vivodi), αναγκάστηκα ν’ αγοράσω καινούργια συσκευή από αυτούς, ο θόρυβος μειώθηκε αρκετά.

 

2. Είχα όμως πρόβλημα και με την ηχώ, άκουγα δηλαδή στις σταθερές μου κλήσεις, την φωνή μου δυο φορές. Ζήτησα τεχνική βοήθεια, ήρθε τεχνικός, άλλαξε ρούτερ

 

3. Το πρόβλημα δεν βελτιώθηκε, συνεχίστηκε για καιρό, ξαναζήτησα τεχνική βοήθεια, ο τεχνικός ήρθε σήμερα και άλλαξε το ρούτερ για δεύτερη φορά. Αλλά μετά αναγκαστικά φεύγει και δυστυχώς την ώρα που έρχεται δεν μπορώ να τηλεφωνήσω στα σταθερά που δημιουργείται το πρόβλημα ώστε να το δει ο ίδιος.

 

4. Η…πρότασή του είναι να αγοράσω ακόμα καλύτερη συσκευή, κάποιας φίρμας.

Τώρα για να ξαναέρθει πρέπει να πάω για μια ακόμα φορά στο κατάστημα, να του δώσουν αυτή εντολή, να με πάρει τηλέφωνο, να προσεύχομαι να με βρει (γιατί αν δε με βρει με παίρνει την επόμενη βδομάδα) κι όλα αυτά πάνε από βδομάδα σε βδομάδα.

 

Οι ερωτήσεις μου:

Α. Έχω ελπίδα να αλλάξει αυτό ή είναι πρόβλημα της γραμμής και δεν θα το παραδεχτούν ποτέ; Να σημειώσω πως το ίντερνετ λειτουργεί κανονικά

Β. Είμαι δεσμευμένος για ένα χρόνο. Μπορώ να αποχωρήσω νωρίτερα ή θα πρέπει να κάθομαι να μαζεύω τις ανύπαρκτες αποδείξεις όλης αυτής της ταλαιπωρίας;

Ευχαριστώ θερμά.

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρίσεις το θέμα της συσκευής, αν μπορείς δοκίμασε αυτή που έχεις τώρα στο σπίτι κάποιου φίλου. Τουλάχιστον, θα αποκλείσεις τον ένα παράγοντα. Υπάρχουν ασύρματα Panasonic 20€ αν θες να κάνεις μια τελευταία προσπάθεια.

Πάντως φθηνή δικαιολογία μου ακούγεται αυτό που είπον για "επώνυμη" συσκευή.

 

Αν δεν φτιαχτεί ή δεν είναι ικανοί να το επιοδορθώσουν πολύ απλά τους ζητάς να διακόψεις χωρίς να πληρώσεις τέλη αποσύνδεσης, αφού πρόκειται για δικό τους λάθος.

Link to comment
Share on other sites

και εγώ δεν νομίζω πως είναι η συσκευή αλλά αξίζει η προσπάθεια.

άκου εκεί επώνυμη συσκευή, δηλαδή για να έχουμε cyta θα πρέπει να στηρίζουμε και τις μεγάλες εταιρίες κατασκευής σταθερών τηλεφώνων?!

Link to comment
Share on other sites

και εγώ δεν νομίζω πως είναι η συσκευή αλλά αξίζει η προσπάθεια.

άκου εκεί επώνυμη συσκευή, δηλαδή για να έχουμε cyta θα πρέπει να στηρίζουμε και τις μεγάλες εταιρίες κατασκευής σταθερών τηλεφώνων?!

 

Να στην κάνουν δώρο. Υποχρέωση τους είναι αφού θέτουν όρους σαν και αυτόν. Διαφορετικά κάνε αυτό που πολύ σωστά λέει και DemetreKre. Ζήτα να διακόψεις χωρίς να πληρώσεις ένα ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

και εγω πιστεύω πως μόνο έτσι θα καταλαβαίνουν πως θα πρέπει να δώσουν μία πιο ποιοτική τεχνικη υποστήριξη από το να λενε "χρειάζεσαι επώνυμη συσκευή".
Link to comment
Share on other sites

καλα για την επωνυμη συσκευη ειναι τελειως για γελοια η υποθεση. επρεπε να του πεις καλα εσυ τωρα πληρωνεσαι για να λες αυτες τις μ@μ@κιες? τεχνικος σου λεει μετα.

η cyta παντα ειχε προβλημα με την ποιοτητα της τηλεφωνιας. και εγω ειχα για καιρο αλλα εφτιαξε και τωρα ειναι μια χαρα. βεβαια δεν συγκρινεται με οτε αλλα και η τιμη δεν συγκρινεται με τον πανακριβο οτε.

δεν νομιζω να φταιει η συσκευη. αν ειναι να δωσεις 150 ευρο για σταθερο για να ακους καλα αστο ρε CYTA αν δεν το εχεις μην ασχολεισαι με τηλεφωνια.

iphone xs max ipad 6th gen
Link to comment
Share on other sites

Είμαι συνδρομητής forthnet και θέλω να αλλάξω το default password. Προσπάθησα μπαίνοντας στο 192.168.1.254 και μου ζητάει username και password. Τι να κάνω; :cry: (δοκίμασα να βάλω admin και τέτοια αλλά τίποτα)

http://gofortech.wordpress.com/

Μάθε για την τεχνολογία, Μίλα για την τεχνολογία, Πήγαινε για την τεχνολογία.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες admin και για password ξανά admin ή κενό.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Απο αυτο 192.168.1.254 καταλαβαινω οτι εχεις καποιο Τομσον SpeedTouch 585.

 

Βαλε Administrator και τον κωδικο ασε τον κενο.

 

Αν δεν δουλεψει αυτο ,ο mol σου εχει δωσει την πιο σωστη λυση.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν από ότι πληροφορήθηκα από την forthnet τα Thomson είναι χωρίς κωδικό μάλλον ο μικρός μου αδερφός είχε αλλάξει τον κωδικό, έτσι έκανα ένα reset το router με την οδοντογλυφίδα xd και όλα οκ. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας:)

Το θέμα κλειδώνεται

http://gofortech.wordpress.com/

Μάθε για την τεχνολογία, Μίλα για την τεχνολογία, Πήγαινε για την τεχνολογία.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

έπεσε στα χέρια μου το εν λόγω τηλεφωνικό κέντρο και ύστερα από λίγο ψάξιμο είπα να το ρυθμίσω για έναν φίλο που έχει ISDN.

 

Το manual βοηθάει αρκετά για τις ρυθμίσεις μέσω τηλεφώνου αλλά θα με βοηθούσε να δουλέψω με το προγραμματάκι που δίνουν. Σύνδεσα το καλώδιο και έβαλα το πρόγραμμα σε 2 υπολογιστές αλλά μου πετάει και στους δύο το μήνυμα:

"No connection to device possible. Please check tiptel 31 home, cables and COM port settings."

 

Έχω δει τα πάντα... ρυθμίσεις COM, bit, parity ότι ακριβώς ζητάνε αλλά δεν κατάφερα να το συνδέσω. Κάποιος να βοηθήσει;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

We offer three kinds of service: GOOD - CHEAP - FAST. You can pick any two.

If it is GOOD and CHEAP it won't be FAST | If it is GOOD and FAST it won't be CHEAP | If it is FAST and CHEAP it won't be GOOD

Link to comment
Share on other sites

Μπες στο Router και αντί για τους κωδικούς admin βάλε root για χρήστη και κωδικό !adminforimthol και θα τα ξεκλειδώσεις όλα. Να μπαίνεις μετά πάντα με Root γιατί αν μπαίνεις με Admin δεν θα σου εμφανίζει τις εντολές.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος ΙΙ)
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...