Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

30 ημέρες για την διακοπή του συμβολαίου

ή 3 εργάσιμες για φορητότητα.

 

Ευτυχώς γιατί ένα συμβόλαιο προσπαθώ να το κόψω από τις 25 Σεπτεμβρίου και για διάφορους λόγους ακόμη δεν έχει γίνει. Περιμένω ένα πιστωτικό για όλα τα πάγια που τρέχουν και μου είπαν ότι τελικά θα γίνει διακοπή στις 3 Ιανουαρίου. Επίσης μου είπαν να μην πληρώσω λογαριασμό μέχρι την έκδοση του πιστωτικού. Φυσικά πριν δύο μέρες μου έκοψαν και τα δύο τηλέφωνα, δηλαδή και αυτό που θέλω να κρατήσω και αυτό που θέλω να κόψω. Όταν τους πήρα τηλέφωνο και ήμουν έτοιμος για..καντήλια μου ζήτησαν συγνώμη και σύνδεσαν αμέσως και τα δύο τηλέφωνα. Να σημειώσω πως δεν τους χρωστούσα ούτε ένα λεπτό και ζήτησα ένα απλό πράγμα, μια από τις δύο συνδέσεις που έχω να γίνει καρτοκινητό.Τι να πεις ερασιτέχνες!

 

 

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ αυτα βεβεαι θεωρητικα οπως ειπε κι ο φιλος πιο πανω...

 

εγω σε ενα wind καρτοκινητο εκανα αιτηση φορητοτητας σε Q-card την Δευτερα 19 Δεκεμβριου και μου ειπαν οτι σε 3-4 εργασιμες θα με παρουν για να βαλω μεσα τη νεα καρτα sim της Q...

 

Οσο σας πηραν εσας με πηραν κι εμενα .....

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΑ αυτα βεβεαι θεωρητικα οπως ειπε κι ο φιλος πιο πανω...

 

εγω σε ενα wind καρτοκινητο εκανα αιτηση φορητοτητας σε Q-card την Δευτερα 19 Δεκεμβριου και μου ειπαν οτι σε 3-4 εργασιμες θα με παρουν για να βαλω μεσα τη νεα καρτα sim της Q...

 

Οσο σας πηραν εσας με πηραν κι εμενα .....

πρέπει να τους πάρεις να σου πουν που κόλησε η φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

τα φωτα σας: καποιος εχει συμβολαιο wind και θελει να παει α) F2G και β) Q-card. Πόσες ημερες χρειαζονται για την αλλαγη; Οι μισοι λενε 30 μερες και οι αλλοι μισοι 3 μερες! Εννοειται οτι δε χρωσταει κατι στο συμβολαιο (πληρωμενοι λογαριασμοι κ επιδοτηση). Ευχαριστω

Γίνεται τηλεφωνικά ή πρέπει να πας σε κατάστημα?

Κανονικά η γραμμή μεταφέρεται χωρίς να κοπεί το τηλέφωνο?

Το F2G είναι κλασικά με κάρτα?Δηλαδή βάζεις όσο χρήματα θες?Μπήκα στο νέο site του F2G και όλο πακέτα και προσφορές έβλεπα.Αυτά τα αγοράζεις με όσα χρήματα έχεις διαθέσιμα και ισχύουν για 1 μήνα υποθέτω,ε?

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

τελικα το ατομο που ηθελε να παει q (απο συμβολαιο wind) του ειπαν οτι θα γινει q σε 3 μερες (χθες δλδ). Παει σημερα στο καταστημα και του λενε 'καναμε λαθος στο ονομα' και τωρα θα πρεπει να περιμενει άλλες 3 εργασιμες! Τους λεει 'αφου ειναι δικο σας φταιξιμο, γιατι να περιμενω 6 μερες (αυριο αργία και μετα σ/κ και μετά το νεο '3ημερο') και να χρεωνομαι και αλλες μερες στο συμβολαιο; Του λενε 'δε μπορουμε να κανουμε κατι'. Τους λεει 'γιατι δε μ'ενημερωσατε, οπως ειπατε;', δεν ειχε απαντηση. Τους λεει 'παρτε τηλ τα κεντρικα', του λενε 'δε θα κανουν τιποτα'... Πιο μετα, παιρνει στο τμημα αποσυνδεσεων και του λενε 'ουτε εμεις μπορουμε να κανουμε κατι'... Τους ζηταει να γινει κατ'εξαιρεση μεταφορα αμεσα, αφου δεν ειναι δικο του το λαθος, αλλά του υπαλληλου, παλι του απαντανε 'δε μπορουμε να κανουμε τιποτα'...

 

απλά τραγικοι! Ο φιλος μου ετοιμαζει καταγγελια, με κοινοποιηση. Δεν ειναι οι 3 μερες που τον ενοχλουν, αλλά η κοροιδεια στα μουτρα! Απο τη μία η εταιρια τραβαει συνδρομητες με τις προσφορες της, και απο την αλλη τους διωχνει με την ελλειψη σωστης εξυπηρετησης...

Link to comment
Share on other sites

@thespecialist

Φίλε αφού του είπαν πως θα γίνει αλλαγή σε 3 μέρες τότε πρόκειται για φορητότητα, όπως γνωρίζεις κάθε φορητότητα μπορεί να έχει ρίσκο (ακόμα και σε περίπτωση WIND - Q ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο δίκτυο)

Τώρα λάθος του υπαλλήλου που είχε μπροστά του πλήρη στοιχεία του φίλου σου ασχολίαστο! Το μόνο μου μπορείς να ζητήσεις (λογικό) είναι πίστωση γι΄ αυτή την παραπάνω αναλογία 3 ημερών... Ας ενεργοποιηθεί Δευτέρα-Τρίτη και νομίζω θα είναι εντάξει :D

Link to comment
Share on other sites

απλα να σου πω οτι εχω κανει αιτηση για σταθερο wind στις 15 Σεπτεμβριου του 2011 κι ακομα δεν εχω τηλεφωνο σπιτι μου...

 

η τελευταια ενημερωση ηταν στο τελος δεκεμβρη, οτι προχθες στις 3 Ιανουαριου του 2012 ο ΟΤΕ θα κατασκευαζε βρογχο

 

και ενημερωνω οτι δεν υπαρχει πουθενα υπαιτιοτητα δικια μου.....

 

ξερω οτι φταιω που τους ανεχομαι τοσο καιρο, απλα περιμενω να μου πουν "οκ φιλε δε το χουμε, πηγαινε αλλου"

 

:X

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στο WIND 240 (αυτό το παλιό πρόγραμμα που δίνει 240 λεπτά δωρεάν γενικά). Υπάρχει κάποιος τρόπος να μαθαίνω πόσο χρόνο έχω καταναλώσει ή σε ποιο ποσό βρίσκεται ο λογαριασμός μου ανά πάσα στιγμή;
Link to comment
Share on other sites

Είμαι στο WIND 240 (αυτό το παλιό πρόγραμμα που δίνει 240 λεπτά δωρεάν γενικά). Υπάρχει κάποιος τρόπος να μαθαίνω πόσο χρόνο έχω καταναλώσει ή σε ποιο ποσό βρίσκεται ο λογαριασμός μου ανά πάσα στιγμή;

 

Μόνο με κενό sms στο 1212 μαθαίνεις τον υπολοιπόμενο χρόνο.

Δεν θα ήταν άσχημη μια αλλαγή στο Wind to All 35 (250' προς όλους // 35€ πάγιο). Βέβαια κοίτα προνόμια και προσφορές (μεταφορά χρόνου, τιμές κτλ) που είσαι τώρα γιατί μετά δεν θα μπορείς να γυρίσεις...

Link to comment
Share on other sites

Α, μόνο τον υπολοιπόμενο χρόνο, ε; Τίποτα για τρέχων ποσό στο λογαριασμό ή πόσο χρόνο έχω καταναλώσει (ο οποίος μπορεί να είναι πέρα από τον δωρεάν) ;

Όσον αφορά για άλλο πρόγραμμα, δεν θα το χρειαστώ γιατί λέω να πάω κατά vodafone ή cosmote μεριά.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ναι κάνε ότι πιστεύεις είναι καλύτερο για σένα...

Απλώς το Wind to ALL 35 που σου είπα είναι πιο φθηνό από τις άλλες 2 εταιρίες σε αντίστοιχα προγράμματα, ενημερώνει 10 λεπτά πριν καταναλώσεις, βάζεις φραγή και την παραπάνω 1 ώρα την χρεώνεσαι 10€

Έχω ένα αντίστοιχο με επιπλέον SMS και MB. Δεν νομίζω πως θα βγεις κερδισμένος αν πας σε πρόγραμμα στις άλλες 2 με χρόνο πρός όλους. Βέβαια αν μιλάς με συγκεκριμένο δίκτυο τα 1500 θα είναι καλά...

Link to comment
Share on other sites

Ε αυτό ακριβώς, δεν έχω πολλές επαφές WIND.

Υπάρχει κάποια υπηρεσία με την οποία να μπορώ να μαθαίνω το τρέχων ποσό στο λογαριασμό ή πόσο χρόνο έχω καταναλώσει (ο οποίος μπορεί να είναι πέρα από τον δωρεάν) ; Γιατί αυτό με τον υπολοιπόμενο χρόνο δεν μου κάνει. Κάτι τέτοια οι άλλες εταιρείες τα έχουν.

Link to comment
Share on other sites

Ε αυτό ακριβώς, δεν έχω πολλές επαφές WIND.

Υπάρχει κάποια υπηρεσία με την οποία να μπορώ να μαθαίνω το τρέχων ποσό στο λογαριασμό ή πόσο χρόνο έχω καταναλώσει (ο οποίος μπορεί να είναι πέρα από τον δωρεάν) ; Γιατί αυτό με τον υπολοιπόμενο χρόνο δεν μου κάνει. Κάτι τέτοια οι άλλες εταιρείες τα έχουν.

 

Μόνο με τον μετρητή του κινητού... Στο περίπου βέβαια διότι δεν υπολογίζει ελάχιστη διάρκεια!

Link to comment
Share on other sites

Μόνο με τον μετρητή του κινητού... Στο περίπου βέβαια διότι δεν υπολογίζει ελάχιστη διάρκεια!

Να λοιπόν ένα ωραίο προγραμματάκι για τα smartphones. Κι αν είναι πολύ smart το phone, να μετράει ξεχωριστά για κάθε εταιρεία (τόσο στην WIND, τόσο στην COSMOTE, τόσο στα σταθερά κλπ).

Link to comment
Share on other sites

θα επρεπε να ντρεπονται.σημερα κατα τις12 καθως προσπαθουσα να τηλεφωνησω στηνΤΗΛ συζυγο μου βγηκε μια τηλεφωνητρια λεγοντας οτι εχω φραγη κλησεων.Επισκεφτηκα αμεσα ενα καταστημα της wind.η υπαλληλος επικοινωνησε με τα κεντρικα και της ειπαν πως η χρεωση ειναι 800 ευρω για συνδεση στο internet 6 εικοσιτετραωρων.δεν ειχα ενεργοποιησει τιποτα για ιντερνετ και ιδου η εξωφρενικη τιμη.η υπαλληλος μου ειπε πως θα σταλθει ο αναλυτικος λογαριασμος...δεν υπαρχει περιπτωση..καποιο αλλος που να του ετυχε το ιδιο;;;
Link to comment
Share on other sites

Μόνο με κενό sms στο 1212 μαθαίνεις τον υπολοιπόμενο χρόνο.

Δεν θα ήταν άσχημη μια αλλαγή στο Wind to All 35 (250' προς όλους // 35€ πάγιο). Βέβαια κοίτα προνόμια και προσφορές (μεταφορά χρόνου, τιμές κτλ) που είσαι τώρα γιατί μετά δεν θα μπορείς να γυρίσεις...

 

και γιατι οχι συμβολαιο Q 30 με 300 λεπτα προς ολους + 300 mb και κοστος ενεργοποιησης 31 ευρω ?

Link to comment
Share on other sites

και γιατι οχι συμβολαιο Q 30 με 300 λεπτα προς ολους + 300 mb και κοστος ενεργοποιησης 31 ευρω ?

 

Αν το έχεις στο iPhone θυμάσαι αν βγάζει πάροχο WIND GR ή Q (πάνω στο σήμα) ;;;

Επίσης θυμάσαι, αν το χρησιμοποιείς, ελάχ. διάρκεια αν είναι 45'' ή 60'' ;;;

 

PS: Και χαζή ερώτηση: Από σήμα 2G και 3G έχεις παρατηρήσει καμιά διαφορά συγκριτικά με WIND (κυρίως λόγω άλλης κάρτας SIM μιας και το δίκτυο είναι ίδιο) :D

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω συμβολαιο Q λογω αποκτησης iPhone με 24μηνο συμβολαιο

 

οποτε σε iPhone 4 μου βγαζει WIND GR :)

 

στο προγραμμα που εχω ελαχιστος χρονος χρεωσης 1 λεπτο !! :(

στο συμβολαιο Q ειναι 45'

 

δεν χρησιμοποιω 3G

Link to comment
Share on other sites

τελικα το ατομο που ηθελε να παει q (απο συμβολαιο wind) του ειπαν οτι θα γινει q σε 3 μερες (χθες δλδ). Παει σημερα στο καταστημα και του λενε 'καναμε λαθος στο ονομα' και τωρα θα πρεπει να περιμενει άλλες 3 εργασιμες! Τους λεει 'αφου ειναι δικο σας φταιξιμο, γιατι να περιμενω 6 μερες (αυριο αργία και μετα σ/κ και μετά το νεο '3ημερο') και να χρεωνομαι και αλλες μερες στο συμβολαιο; Του λενε 'δε μπορουμε να κανουμε κατι'. Τους λεει 'γιατι δε μ'ενημερωσατε, οπως ειπατε;', δεν ειχε απαντηση. Τους λεει 'παρτε τηλ τα κεντρικα', του λενε 'δε θα κανουν τιποτα'... Πιο μετα, παιρνει στο τμημα αποσυνδεσεων και του λενε 'ουτε εμεις μπορουμε να κανουμε κατι'... Τους ζηταει να γινει κατ'εξαιρεση μεταφορα αμεσα, αφου δεν ειναι δικο του το λαθος, αλλά του υπαλληλου, παλι του απαντανε 'δε μπορουμε να κανουμε τιποτα'...

 

απλά τραγικοι! Ο φιλος μου ετοιμαζει καταγγελια, με κοινοποιηση. Δεν ειναι οι 3 μερες που τον ενοχλουν, αλλά η κοροιδεια στα μουτρα! Απο τη μία η εταιρια τραβαει συνδρομητες με τις προσφορες της, και απο την αλλη τους διωχνει με την ελλειψη σωστης εξυπηρετησης...

 

η συνεχεια: σημερα υποτιθεται οτι τελειωνει το δευτερο 3ημερο (3 εργασιμες)... μαντεψτε τι εγινε...

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι , ότι η μεταφορά θα ολοκληρώθηκε .

Επίσης φαντάζομαι ότι η καταγγελία που ετοίμαζε ο φίλος σου , δεν θα έχει γίνει ακόμα

Link to comment
Share on other sites

δεν εγινε! παιρνει σημερα τηλ στο cc. Του λεει ο υπαλληλος 'πραγματι, βλεπω οτι εγινε 2 φορες η αιτηση φορητοτητας, δε ξερω τι εγινε, θα το προωθησω ως ΕΠΕΙΓΟΝ, ωστε να γινει η φορητοτητα αυριο'.

 

οταν εγω λεω οτι καποια πραγματα γινονται express, ξερω τι λεω (συστηματα και βλ@κειες..). Εαν ο φιλος μου επεφτε απευθειας πριν λιγες μερες στο συγκεκριμενο υπαλληλο, θα ειχε τελειωσει το θεμα τωρα...

 

σε γενικες γραμμες, στο θεμα της εξυπηρετησης πελατων στη κινητη τηλεφωνια, η συντριπτικη πλειοψηφια των ανδρων υπαλληλων ξερει τι τους γινεται... Οι γυναικες απλα κανουν μονο τα βασικα και αδιαφορουν... Ξερω, ακουγεται σεξιστικο (και συγγνωμη εαν εθιξα καποιους/ες) αλλά αυτη ειναι η αληθεια ;)

 

θα ενημερωσω τι εγινε αυριο...

 

ΥΓ: οσο αφορα τη καταγγελια, τη λυπηθηκε την υπαλληλο ο φιλος μου, ειδικα τετοια εποχη που τα αφεντικα ψαχνουν αφορμη να διωξουν κοσμο...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...