Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι συμπεριφορές υποκινούνται από τους "από-πάνω"! Τι περισσότερες φορές δεν είναι ιδέες των ίδιων των πωλητών...

 

Ακριβως, εχεις απολυτο δικιο! Το τι θα πει ενας πωλητης κ πως θα φερθει, τις οδηγιες τις δεινει αυτος που εχει το καταστημα στο 100%, αυτος δεινει το πνευμα για ολα.

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι συμπεριφορές υποκινούνται από τους "από-πάνω"! Τι περισσότερες φορές δεν είναι ιδέες των ίδιων των πωλητών...

 

αυτο ισχυει, αλλά υπαρχουν και άλλοι τροποι να καταφερει καποιος αυτο που θελει, π.χ. θα θελατε, μιας και ειστε εδω, να κανουμε 2 γραμμουλες καρτοκινητου; καποια στιγμη μπορει να χρειαστει, δεν το ξερετε. Μπορειτε να το δωσετε π.χ. στα παιδια σας, σε φιλους. (εκεινη τη στιγμη παρουσιαζεις και τα πλεονεκτηματα του καρτοκινητου που θελεις να πουλησεις). Στο τελος τους λες και 'δε χρεωνεστε τιποτα, εαν θελετε το πετατε, θα με βοηθουσατε πολυ στο στοχο μου - 2 λεπτα υποθεση - δε κοστιζει τιποτα'.

 

τα τελευταια χρονια ο καταναλωτης, εχοντας φαει πολλη 'φολα', ειναι καχυποπτος με το 'καλημερα' και γενικα ψαχνεται πολυ. Οταν ομως βλεπει εναν original ειλικρινη πωλητη, το βλεπει αλλιως. Η ειλικρινεια κερδιζει τη συμπαθεια παιδια!

 

ο φιλος που εγραψε το περιστατικο που του ετυχε, δεν προκειται να ξαναπατησει σε εκεινο το καταστημα, οπως επισης και φιλοι/γνωστοι του. Ο νομος λεει 'ο ικανοποιημενος πελατης το λεει σε 5, ο δυσαρεστημενος σε 10'. Εαν η κοπελα κερδιζε την εμπιστοσυνη του φιλου με ειλικρινεια, θα κερδιζε πολλα παραπανω. Με αυτο που εκανε ομως, δεν εχασε μονο 1 πελατη, αλλα περισσοτερους

Edited by thespecialist
Link to comment
Share on other sites

αυτο ισχυει, αλλά υπαρχουν και άλλοι τροποι να καταφερει καποιος αυτο που θελει, π.χ. θα θελατε, μιας και ειστε εδω, να κανουμε 2 γραμμουλες καρτοκινητου; καποια στιγμη μπορει να χρειαστει, δεν το ξερετε. Μπορειτε να το δωσετε π.χ. στα παιδια σας, σε φιλους. (εκεινη τη στιγμη παρουσιαζεις και τα πλεονεκτηματα του καρτοκινητου που θελεις να πουλησεις). Στο τελος τους λες και 'δε χρεωνεστε τιποτα, εαν θελετε το πετατε, θα με βοηθουσατε πολυ στο στοχο μου - 2 λεπτα υποθεση - δε κοστιζει τιποτα'.

 

τα τελευταια χρονια ο καταναλωτης, εχοντας φαει πολλη 'φολα', ειναι καχυποπτος με το 'καλημερα' και γενικα ψαχνεται πολυ. Οταν ομως βλεπει εναν original ειλικρινη πωλητη, το βλεπει αλλιως. Η ειλικρινεια κερδιζει τη συμπαθεια παιδια!

 

ο φιλος που εγραψε το περιστατικο που του ετυχε, δεν προκειται να ξαναπατησει σε εκεινο το καταστημα, οπως επισης και φιλοι/γνωστοι του. Ο νομος λεει 'ο ικανοποιημενος πελατης το λεει σε 5, ο δυσαρεστημενος σε 10'. Εαν η κοπελα κερδιζε την εμπιστοσυνη του φιλου με ειλικρινεια, θα κερδιζε πολλα παραπανω. Με αυτο που εκανε ομως, δεν εχασε μονο 1 πελατη, αλλα περισσοτερους

++++1 και απο εμενα. η απαντηση σου φιλε καλυψε οχι μονο εμενα αλλα και πολλους αλλους εδω μεσα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει ας μην το χοντρύνουμε και τόσο ρε παιδιά! Εγώ προσωπικά δεν θα κάρφωνα υπάλληλο(για ένα κομμάτι ψωμί δουλεύουν πόσες ώρες...). Έχουν και αυτοί πιέσεις από τον από πάνω! Ούτως ή άλλως η πλειοψηφία των καταστημάτων θα κλείσει ελέω, όχι μόνο κρίσης, αλλά και ελέω online προσφορών! Μόνο τα κεντρικά σημεία θα απομείνουν, όσα απομείνουν κιόλας αφού τα συμβόλαια θα κόβονται μέρα με τη μέρα! Προσωπικά αν είμαι κοντά σε κατάστημα προσπαθώ να αγοράσω κάρτα από εκεί παρά από περίπτερο, γιατί κατανοώ πόσο δύσκολο είναι να διατηρείς επιχείρηση στην Ελλάδα και θέλω να στηρίζω περισσότερα άτομα, έστω και έτσι, από το να στηρίξω τον κάθε εξυπνάκια περιπτερά που έχει 1-2 υπαλλήλους και που απόδειξη δεν μου κόβει αν δεν τον παρακαλέσω!
Link to comment
Share on other sites

Σε παλιό συμβόλαια wind Small για να μάθω το υπόλοιπο των 100 mb που εχει το πακέτο γίνεται με κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών η δεν υπάρχει τρόπος;;

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Σε παλιό συμβόλαια wind Small για να μάθω το υπόλοιπο των 100 mb που εχει το πακέτο γίνεται με κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών η δεν υπάρχει τρόπος;;

 

Δεν υπάρχει τρόπος φίλε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει τρόπος φίλε!

Ευχαριστώ! πηρα πριν λίγο την εξυπηρετηση στο σταθερο που ειναι τζαμπέ και ρώτησα, μα ειναι δυνατον να μη μπορούν να σου πουν ούτε αυτόι;;

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

πολύ υπερβολικοί είναι ορισμένοι!

οι εντολές που έλαβε η κοπέλα είναι σίγουρα από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος και αν δεν έδινε τα καρτοκινητά, θα έπρεπε να απολογηθεί σε εκείνον και όχι σε κανέναν πελάτη που δεν θέλει να πάρει τα νούμερα.

και στο τέλος, θα πει ό,τι χρειάζεται προκειμένου να κρατήσει την δουλειά της.

και αυτό δεν είναι θέμα καμίας κριτικής από κανενάν που απλά γράφει την γνώμη του σε φόρουμ.

αν ο φίλος είχε πρόβλημα, ας ζητούσε να μιλήσει με τον υπεύθυνο του καταστήματος.

και αυτό είναι το λιγότερο!

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με ότι γράψατε παραπάνω. Ναι. Θα εκτιμούσα την ειλικρίνεια. Αν πχ μου έλεγε: "Ξέρετε θα με διευκολύνατε αν παίρνατε και 2 καρτοκινητά.."κλπ κλπ. Θα τα έπαιρνα. Το ψέμα, η κουτοπονηριά, η εξαπάτηση και ο εκβιασμός με ενοχλεί.

Και ναι. Ακόμα χτυπάω το κεφάλι μου, που δεν πήρα επιτόπου τηλέφωνο στα κεντρικά.

Το συγκεκριμένο κατάστημα μου έχει ξαναδημιουργήσει πρόβλημα άλλες 2 φορές, με πρωταγωνιστή άλλον "εξαιρετικό" πωλητή.

Πρόπερσυ, όταν πρωτοκάναμε το οικογενειακό, πριν υπογράψουμε ζήτησα μια 2η sim, για μια από τις 3 γραμμές. Ο υπάλληλος, γεμάτος θετικότητα, μου είπε πως θα μου την κάνει δώρο. Μετά από λίγο κάνει οτι ψάχνει και δήθεν δε βρίσκει. Με παρακάλεσε να περάσω την επόμενη εβδομάδα. Τον πίστεψα. Πέρασα άλλες 2-3 φορές και βεβαίως δεν πήρα ποτέ τη sim.

Πέρσυ, ξαναπηγαίνοντας για ανανέωση, του θυμίζω,πολύ ευγενικά, τη sim, που ο ίδιος είχε υποσχεθεί. Μου απάντησε οτι δε δικαιούμαι δωρεάν την κάρτα και με προέτρεψε να πάρω τηλέφωνο στα κεντρικά κι αν μου απαντήσουν θετικά, τότε να μλυ την δώσει. Το ξεπερνώ και ψύχραιμα του λέω οτι χρειάζομαι την κάρτα και τέλος πάντων να την πληρώσω. Πάλι δήθεν έψαξε, δε βρήκε και πάει λέγοντας...

Θα μου πείτε γιατί ξαναπήγα στο ίδιο κατάστημα, μετά απ όλα αυτά.. Πήγα γιατί είναι κοντά στο σπίτι μας και τις εργασίες μας. Άλλο ένα λάθος...

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο κατάστημα μου έχει ξαναδημιουργήσει πρόβλημα άλλες 2 φορές, με πρωταγωνιστή άλλον "εξαιρετικό" πωλητή.

Πρόπερσυ, όταν πρωτοκάναμε το οικογενειακό, πριν υπογράψουμε ζήτησα μια 2η sim, για μια από τις 3 γραμμές. Ο υπάλληλος, γεμάτος θετικότητα, μου είπε πως θα μου την κάνει δώρο.

 

Ρε φίλε τη δεύτερη κάρτα SIM πως σκεφτόσουν να την χρησιμοποιήσεις;;;

Σε 3 γραμμές ουσιαστικά θα είχες 4 sim... :wacko:

 

PS: Υπάρχαν πάντως αρκετά πιο παλιά, νούμερα καρτοκινητά (όταν χρέωναν 5€) που αν έκανες αναβάθμιση μπορούσαν να στα δώσουν δωρεάν. Και αυτή δεν ήταν πολιτική του καταστηματάρχη αλλά της WIND. Κάπως έτσι προσπάθησε η κοπέλα να στα δώσει... Αν όμως έχεις προηγούμενες "πραγματικά" άσχημες εμπειρίες απλά δεν πας εκεί (και ας είναι κοντά σου). Διαφορετικά ζήτα τον υπεύθυνο και κάνε όποιο παράπονο θες.

Link to comment
Share on other sites

αναφέρεσαι σε twin κάρτα. είναι δωρεάν με ενεργοποίηση νέας σύνδεση, βέβαια έχει μηνιαίο πάγιο 3e, προφανώς όταν την ζήτησες πρώτη φορά, τους είχαν τελειώσει.

όλες οι κάρτες sim έχουν εγγύηση 3 μήνες από την αρχική ενεργοποίηση, δηλαδή αν την ξανά αλλάξεις μέσα σε μήνες δεν πληρώνεις τίποτα.

μετά από 1 χρόνο που πήγες, είχε κόστος.έπρεπε τότε να σε ενημερώσει για το πότε θα μπορεί να σε εξυπηρετήσει, αν του είχαν τελειώσει πάλι.

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε τη δεύτερη κάρτα SIM πως σκεφτόσουν να την χρησιμοποιήσεις;;;

Σε 3 γραμμές ουσιαστικά θα είχες 4 sim... :wacko:

 

PS: Υπάρχαν πάντως αρκετά πιο παλιά, νούμερα καρτοκινητά (όταν χρέωναν 5€) που αν έκανες αναβάθμιση μπορούσαν να στα δώσουν δωρεάν. Και αυτή δεν ήταν πολιτική του καταστηματάρχη αλλά της WIND. Κάπως έτσι προσπάθησε η κοπέλα να στα δώσει... Αν όμως έχεις προηγούμενες "πραγματικά" άσχημες εμπειρίες απλά δεν πας εκεί (και ας είναι κοντά σου). Διαφορετικά ζήτα τον υπεύθυνο και κάνε όποιο παράπονο θες.

 

1) Ήθελα μια από τις 3 γραμμές να παίζει με 2 sims. Εκείνο το διάστημα χρησιμοποιούσα 2 συσκεύες και ήθελα να γλιτώσω το "βγάλε-βάλε". Πού είναι το παράξενο;

2) Ισχύει αυτό που λες. Τότε όμως στα έδιναν στο χέρι. Δε σου τα ενεργοποιούσαν/ταυτοποιούσαν με το ζόρι.

Link to comment
Share on other sites

1) Ήθελα μια από τις 3 γραμμές να παίζει με 2 sims. Εκείνο το διάστημα χρησιμοποιούσα 2 συσκεύες και ήθελα να γλιτώσω το "βγάλε-βάλε". Πού είναι το παράξενο;

 

Γνωρίζεις πως αυτή η υπηρεσία χρεώνεται περίπου 3€ το μήνα;;;;

Δεν είναι μια απλή κάρτα sim αυτή που ζήτησες...

Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζω. Και λοιπόν; Δεν αρνήθηκα την οποιαδήποτε μηνιαία χρέωση της υπηρεσίας. ΔΕΝ εξυπηρετήθηκα όμως.

Άρκετά. Το κλείνω εδώ το θέμα. Μια άποψη κι ένα γεγονός ήθελα να γράψω.

Link to comment
Share on other sites

ξερει καποιος το τηλ.της wind που σε παιρνουν τηλ.για να σου προσφερουν καλυτερα παγια-επιδοτησεις?

 

6933 837000

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!

εχω επειδοτηση απο wind . ξερει καποιος εαν υπαρχει στα καταστηματα διαθεσιμο το live with walkman?

 

Δεν νομίζω φίλε να υπάρχει. Δεν πρέπει να το φέρνει καν η WIND...

Σίγουρα φέρνει το Sony Ericsson Mix Walkman

Link to comment
Share on other sites

Το ειχα αναφερει και παλαιοτερα εδω. Λοιπον επειτα απο εναν χρονο στη μιση τιμη το WΙΝD L το παλιο, πηρε σημερα το 1216 ο κολλητος μου να τους ζητησει να το συνεχεισουν για αλλο ενα χρονο στη μιση τιμη και του ειπαν ναι χωρις την παραμικρη αντιρησει! Αν και δεν εχω Wind και δεν την συμπαθω ιδιαιτερα, μπραβο στην εταιρεια που σεβεται τους πελατες της! Μου εκανε τεραστια εντυπωση!
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

υστερα απο αρκετα τηλεφωνα ολο αυτο το μηνα με την wind καταφερα χθες να ανεβασω την επιδοτηση απο 130 στα 210 ευρω.μετα μου ζητησαν να συμετασχω στην συντομη ερευνα οπου μια απο τις ερωτησεις ηταν κατα ποσο ειμαι ευχαριστημενος με την wind βεβαια η απαντηση μου ηταν αρνητικη.σημερα με πηραν τηλεφωνο να με ρωτησουν γιατι απαντησα αρνητικα.φυσικα τους στολισα οτι δεν προσεχουν τους συνδρομητες με συμβολαιο οπως κανανε παλια και στο τελος θα μεινουν χωρις συνδρομητες.η υπαλληλος τρελαθηκε βεβαια αλλα μου ειπε οτι θα ενημερω τους ανωτερους και θα ξαναμιλησουμε.βεβαια εγω θα προτεινα σε ολα τα παιδια εδω μεσα που εχουνε wind να περνανε ενα τηλεφωνο στο τμημα εξυπηρετησης πελατων και να τους στολοσουν αναλογα μπας και καταφερουμε και τους φερουμε εκει που πρεπει και στρωσουν λιγο τα πραγματα.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

εαν εξαιρεσουμε την ελλειψη 3G και την ασχετιλα ενος μεγαλου ποσοστου των υπαλληλων στην εξυπ.πελατων, απο τις 3 εταιριες η wind-q συνολικα εχει περισσοτερα πλεονεκτηματα απο τις άλλες 2. Βεβαια, ολα ειναι σχετικά, αναλογα με τις αναγκες του καθενα..
Link to comment
Share on other sites

εαν εξαιρεσουμε την ελλειψη 3G

 

Θα βελτιωθεί φίλε αρκετά αυτό το καμμάτι σε 2-3 μήνες.

Ήδη, εγώ προσωπικά, έχω παρατηρήσει βελτίωση σε αρκετά σημεία (τουλάχιστον Αθήνα) στο σήμα 3G.

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνει δηλαδή ό,τι έκαναν οι άλλες δύο σε 2,5 χρόνια μέσα σε 2-3 μήνες; Μάλλον θα εννοείς ότι θα ξεκινήσει σημαντική επέκταση σε 2-3 μήνες από τώρα, γιατί το πρώτο δεν ισχύει:p
Link to comment
Share on other sites

Θα κάνει δηλαδή ό,τι έκαναν οι άλλες δύο σε 2,5 χρόνια μέσα σε 2-3 μήνες; Μάλλον θα εννοείς ότι θα ξεκινήσει σημαντική επέκταση σε 2-3 μήνες από τώρα, γιατί το πρώτο δεν ισχύει:p

 

ενω, το οτι η vodafone θα βελτιωσει το 2G στη θεσσαλονικη τους ερχομενους μηνες ειναι πιο εφικτο; Ξερεις για τι μιλαω...

 

ειναι κριμα να προσπαθει καποιος να ανεβασει την εταιρια του, μειωνοντας την αλλη... Παλι ξερεις για τι μιλαω...

 

και για να μη στεναχωριεται κανενας, ΝΑΙ η voda εχει καλυτερο 3G. Οσο αφορα το 2G ομως, ειναι πολυ πιθανο να κερδιζει η wind...

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνει δηλαδή ό,τι έκαναν οι άλλες δύο σε 2,5 χρόνια μέσα σε 2-3 μήνες; Μάλλον θα εννοείς ότι θα ξεκινήσει σημαντική επέκταση σε 2-3 μήνες από τώρα, γιατί το πρώτο δεν ισχύει:p

 

Ήδη έχει ξεκινήσει ο εκσυγχρονισµός από Huawei.

Απλώς ανέφερα πως θα είναι αρκετά αισθητά τα αποτελέσματα σε 2-3 μήνες (μέχρι Πάσχα το αργότερο) ειδικά σε Αθήνα.

 

PS: Καλύτερα ένα δίκτυο χωρίς τέλειο 3G, αλλά πολύ καλό 2G και σίγουρα χωρίς τιμολογιακά "συχνά" λάθη και υψηλές χρεώσεις...

Θα βελτιωθεί αρκετά το δίκτυο... Θα ανέβει ο ανταγωνισμός φίλε πολύ παραπάνω!

Κρίμα που είναι δύσκολη κατάσταση για τη χώρα μας...

Edited by DemetreKre
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...