Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ας πω και εγώ την εμπειρία μου με την εν λόγω εταιρία...

31 Δεκεμβρίου, πάει ο πατέρας μου στο κατάστημα να βάλει μια κάρτα των 12 ευρώ (όπως κάνει κάθε μήνα) (ο πατέρας μου είναι κάποιας ηλικίας και δεν σκαμπαζει τίποτα απολύτως από αυτά)

Μπαίνει μέσα και τους λέει τι θέλει και βγάζει και τα 12 ευρώ να τους τα δώσει... Fail 1. Ο υπάλληλος του λέει ότι έχει αυξηθεί η τιμή και δεν υπάρχουν πια 12αρες αλλά ξεκινάει από 14 και πάνω (έψαξα στο σάιτ της εταιρίας και είδα ότι υπάρχουν κανονικά 12αρες)

Fail 2. Του αλλάζουν τη σιμ χωρίς να τον ρωτήσουν με τη πρόφαση ότι είναι παλιά (η σιμ είναι παλιά αλλά κ το κινητό του είναι παλιό κ δουλεύει μια χαρά η σιμ, επίσης που το κατάλαβε ο υπάλληλος ότι η σιμ είναι παλιά, το μύρισε?!)

Fail 3. Του ζητάνε ταυτότητα κ εκκαθαριστικό τα οποία ο πατέρας μου δεν είχε πάνω του (από πότε για ανανέωση θες εκκαθαριστικό?!) (Να πω εδώ ότι οκ έπρεπε να μπει σε υποψίες ο πατέρας μου αλλά δεν έδωσε κ πολύ σημασία, είπαμε έχει κάποια ηλικία)

Fail 4. Του λένε ότι δεν πειράζει, μπορεί να τα προσκομίσει όταν ξανά ανοίξει το κατάστημα (3 Ιανουαρίου)

Fail 5. Φεύγει ο πατέρας μου με καινούρια σιμ αλλά χωρίς να του έχουν δώσει τίποτα απολύτως στα χέρια, ούτε κάποια απόδειξη για τα 14 ευρώ που τους έδωσε, ούτε το χαρτί της καινούριας σιμ με το pin και το puk, ούτε τίποτα απολύτως (μόνο το pin του είπανε να γράψει σε ένα χαρτί) και ούτε έχει υπογράψει απολύτως τίποτα!! (Κρατήστε το τελευταίο)

Fail 6. Το απόγευμα τον συναντάω και μου λέει μπες να δεις λίγο πόσα λεπτά ομιλίας έχω... παίρνω τον αντίστοιχο αριθμό και τι συνειδητοποιώ?! Του έχουν κάνει καρτοσυμβολαιο!!! (Είχε καρτοκινητο προφανώς)

 

Παίρνω αμέσως εξυπηρέτηση πελατών, (το κατάστημα είχε κλείσει) και του λέω τι έχει γίνει κ μου λένε ναι έχει γίνει καρτοσυμβολαιο ο αριθμός!! Τους εξηγώ όλο το στορι, κ μου λένε να πάτε από το κατάστημα να το επαναφέρετε σε καρτοκινητο, με υπαιτιότητα του υπαλλήλου!

Προφανώς περιμένω πως και πως να πάω αύριο πρωί πρωί να τους ξ..χ.σω για ότι έκαναν γιατί εκμεταλλεύτηκαν έναν άνθρωπο που δεν ξέρει κ είναι κ ηλικιωμένος!

Πώς εσύ υπάλληλε κάνεις κάτι τέτοιο χωρίς να σου έχει δώσει το οκ ο πελάτης?! Και άντε να δεχθώ ότι δεν κατάλαβε σωστά ο πατέρας μου (αρκετά πιθανό), πώς εγκρίνεις να γίνει καρτοσυμβολαιο χωρίς να έχεις την υπογραφή του πελάτη και τα στοιχεία του?! Πώς δεν του δίνεις καμία απόδειξη, κανένα χαρτί, τίποτα απολύτως παρά μόνο το pin κ αυτό γραμμένο πρόχειρα σε ένα κομμάτι χαρτί?!

Επειδή αν δεν βγάλω άκρη, σκέφτομαι να το τραβήξω στα άκρα με καταγγελία και σε Ίν.κα κ προς το πρόσωπο του υπαλλήλου, ξέρει κανείς πως κινώ αυτές τις διαδικασίες?! Γιατί μιλάμε για ξεκάθαρη εξαπάτηση!

 

Υγ1. Ο υπάλληλος είναι κ ιδιοκτήτης ταυτοχρόνως του καταστήματος

 

Υγ2. Ο πατέρας μου χθες το βράδυ πληκτρολόγησε το pin 3 φορές λάθος και φυσικά το κινητό του είναι κλειστό γιατί δεν έχει το puk!!

 

Στάλθηκε από το BLN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

να πας να τον κανεις ρομπα αλλα οταν εχει πελατες κιολας μεσα.
Link to comment
Share on other sites

Με τις πρόσφατες επικοινωνίες που είχα μαζί τους, κατάλαβα ότι αν το ρομπότ από το 13700 καταλάβει ότι θες να εξυπηρετηθείς για κινητή τηλεφωνία* (συνήθως στέλνει στην τεχνική ομάδα σταθερής) σε στέλνει σε εκπρόσωπο της εξυπηρέτησης πελατών, ο οποίος βλέπει ότι έχεις καλέσει το 13800. Άρα κάποιος που ενδιαφέρεται για εξυπηρέτηση κινητής μπορεί να δοκιμάσει στο 13700.

 

* βάζω αστεράκι, γιατί 2 εκπρόσωποι όταν το ρομπότ με συνδεσε στην σταθερή ,μου λέγανε ότι το 13700 είναι μόνο για την σταθερή ενώ στο site αναφέρει και την κινητή. Λύση με αυτούς δεν βρήκα, απλά κάλεσα ξανά το 13700 και παρακαλούσα να καταλάβει το ηχογραφημένο τι θέμα έχω.

Link to comment
Share on other sites

ειχα συμβολαιο κινητης το οποιο ληγει 8 του μηνα αυτου αλλα το διέκοψα στις 21 δεκεμβριου .

ο λογος οτι ηθελα κατι ποιο οικονομικο απο το 55αρι που εδεινα και μου ειπαν δε γινεται κατι , εκανα φορητοτητα προς βονταφον .

για το οτι το διέκοψα 10 μερες πριν ληξει , θα με χρεώσουν κατι ;

P1i - starsnav BT-74s && BT GPS Royaltek
Link to comment
Share on other sites

Φιλε χωρις πλακα ακου.Θα πας θα τον ΠΙΑΣΕΙΣ ΣΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΚΑ και θα τον ρωτησεις αν γνωριζει τον ηλικιωμενο (πατερα σου) και στο καπακι ζητα του ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ .Αν λεει ******** παντο και με το νομο

 

Opto

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

........ακυρο

 

 

 

Opto

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

Φιλε χωρις πλακα ακου.Θα πας θα τον ΠΙΑΣΕΙΣ ΣΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΚΑ και θα τον ρωτησεις αν γνωριζει τον ηλικιωμενο (πατερα σου) και στο καπακι ζητα του ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ .Αν λεει ******** παντο και με το νομο

 

Opto

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

........ακυρο

 

 

 

Opto

Γιατί δεν κάνεις διαγραφή του σχολίου?
Link to comment
Share on other sites

ειχα συμβολαιο κινητης το οποιο ληγει 8 του μηνα αυτου αλλα το διέκοψα στις 21 δεκεμβριου .

ο λογος οτι ηθελα κατι ποιο οικονομικο απο το 55αρι που εδεινα και μου ειπαν δε γινεται κατι , εκανα φορητοτητα προς βονταφον .

για το οτι το διέκοψα 10 μερες πριν ληξει , θα με χρεώσουν κατι ;

η αλλαγή πότε έγινε στις 21? κατι ψιλά θα πληρώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ας πω και εγώ την εμπειρία μου με την εν λόγω εταιρία...

31 Δεκεμβρίου, πάει ο πατέρας μου στο κατάστημα να βάλει μια κάρτα των 12 ευρώ (όπως κάνει κάθε μήνα) (ο πατέρας μου είναι κάποιας ηλικίας και δεν σκαμπαζει τίποτα απολύτως από αυτά)

Μπαίνει μέσα και τους λέει τι θέλει και βγάζει και τα 12 ευρώ να τους τα δώσει... Fail 1. Ο υπάλληλος του λέει ότι έχει αυξηθεί η τιμή και δεν υπάρχουν πια 12αρες αλλά ξεκινάει από 14 και πάνω (έψαξα στο σάιτ της εταιρίας και είδα ότι υπάρχουν κανονικά 12αρες)

Fail 2. Του αλλάζουν τη σιμ χωρίς να τον ρωτήσουν με τη πρόφαση ότι είναι παλιά (η σιμ είναι παλιά αλλά κ το κινητό του είναι παλιό κ δουλεύει μια χαρά η σιμ, επίσης που το κατάλαβε ο υπάλληλος ότι η σιμ είναι παλιά, το μύρισε?!)

Fail 3. Του ζητάνε ταυτότητα κ εκκαθαριστικό τα οποία ο πατέρας μου δεν είχε πάνω του (από πότε για ανανέωση θες εκκαθαριστικό?!) (Να πω εδώ ότι οκ έπρεπε να μπει σε υποψίες ο πατέρας μου αλλά δεν έδωσε κ πολύ σημασία, είπαμε έχει κάποια ηλικία)

Fail 4. Του λένε ότι δεν πειράζει, μπορεί να τα προσκομίσει όταν ξανά ανοίξει το κατάστημα (3 Ιανουαρίου)

Fail 5. Φεύγει ο πατέρας μου με καινούρια σιμ αλλά χωρίς να του έχουν δώσει τίποτα απολύτως στα χέρια, ούτε κάποια απόδειξη για τα 14 ευρώ που τους έδωσε, ούτε το χαρτί της καινούριας σιμ με το pin και το puk, ούτε τίποτα απολύτως (μόνο το pin του είπανε να γράψει σε ένα χαρτί) και ούτε έχει υπογράψει απολύτως τίποτα!! (Κρατήστε το τελευταίο)

Fail 6. Το απόγευμα τον συναντάω και μου λέει μπες να δεις λίγο πόσα λεπτά ομιλίας έχω... παίρνω τον αντίστοιχο αριθμό και τι συνειδητοποιώ?! Του έχουν κάνει καρτοσυμβολαιο!!! (Είχε καρτοκινητο προφανώς)

 

Παίρνω αμέσως εξυπηρέτηση πελατών, (το κατάστημα είχε κλείσει) και του λέω τι έχει γίνει κ μου λένε ναι έχει γίνει καρτοσυμβολαιο ο αριθμός!! Τους εξηγώ όλο το στορι, κ μου λένε να πάτε από το κατάστημα να το επαναφέρετε σε καρτοκινητο, με υπαιτιότητα του υπαλλήλου!

Προφανώς περιμένω πως και πως να πάω αύριο πρωί πρωί να τους ξ..χ.σω για ότι έκαναν γιατί εκμεταλλεύτηκαν έναν άνθρωπο που δεν ξέρει κ είναι κ ηλικιωμένος!

Πώς εσύ υπάλληλε κάνεις κάτι τέτοιο χωρίς να σου έχει δώσει το οκ ο πελάτης?! Και άντε να δεχθώ ότι δεν κατάλαβε σωστά ο πατέρας μου (αρκετά πιθανό), πώς εγκρίνεις να γίνει καρτοσυμβολαιο χωρίς να έχεις την υπογραφή του πελάτη και τα στοιχεία του?! Πώς δεν του δίνεις καμία απόδειξη, κανένα χαρτί, τίποτα απολύτως παρά μόνο το pin κ αυτό γραμμένο πρόχειρα σε ένα κομμάτι χαρτί?!

Επειδή αν δεν βγάλω άκρη, σκέφτομαι να το τραβήξω στα άκρα με καταγγελία και σε Ίν.κα κ προς το πρόσωπο του υπαλλήλου, ξέρει κανείς πως κινώ αυτές τις διαδικασίες?! Γιατί μιλάμε για ξεκάθαρη εξαπάτηση!

 

Υγ1. Ο υπάλληλος είναι κ ιδιοκτήτης ταυτοχρόνως του καταστήματος

 

Υγ2. Ο πατέρας μου χθες το βράδυ πληκτρολόγησε το pin 3 φορές λάθος και φυσικά το κινητό του είναι κλειστό γιατί δεν έχει το puk!!

 

Στάλθηκε από το BLN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δεις, έτσι έκαναν και σε εμένα.

 

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επανέρχομαι με νεότερα, πήγα στις 3 Ιανουαρίου στο κατάστημα και τους ζήτησα το λόγο κ ζήτησα να σταματήσει αμέσως η καρτοσυνδεση και να το επαναφέρουν σε καρτοκινητο.

 

Η υπάλληλος πρώτα απ' όλα μου είπε ότι για αυτή τη σύνδεση δεν χρειάζεται καμία υπογραφή γιατί γίνεται αυτόματα η ενεργοποίηση (στην απαίτηση κ τα παράπονα μου για ποιο λόγο προχώρησαν στην ενεργοποίηση της καρτοσυνδεση αφού δεν είχαν υπογραφή από τον πατέρα μου).

 

Στην επόμενη ερώτηση μου γιατί δεν του έδωσαν τα αποκόμματα της sim και τους κωδικούς pin και puk, δεν είχε απάντηση πάρα μόνο παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος της.

 

Της είπα να κάνει αμέσως αίτηση διακοπής κ επαναφορά σε καρτοκινητο, μου είπε ότι θα χρειαστεί δύο εργάσιμες μέρες να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία (αύριο συμπληρώνονται οι δύο εργάσιμες μέρες)

 

Της είπα επίσης ότι αν τυχόν έρθει λογαριασμός στο σπίτι, θα τον πάω στο κατάστημα να τον πληρώσει η ίδια κ ότι δεν θα πληρώσω ούτε cent παραπάνω αν τυχόν κ μου ζητήσουν τίποτα!

 

Τις τελευταία μέρες έχω πάρει πάνω από 3-4 φορές την εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσει πώς εξελίσσεται η διαδικασία κ εδώ ξεκινάνε τα ανησυχητικά.

 

Όλοι οι υπάλληλοι που μίλησα (όλοι όμως), μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα αυτόματα κ ότι θα έπρεπε να υπάρχει υπογραφή. Επίσης όλοι μου είπαν ότι για να γίνει διακοπή καρτοσυνδεσης πρέπει να πληρώσω 30 ευρώ (τους εξήγησα ότι δεν έχω πληρώσει 30 ευρώ ούτε κ μου ζήτησε η υπάλληλος να πληρώσω το ποσό αυτό όταν έκανε αίτηση διακοπής). Επίσης μου είπαν ότι δεν γίνεται να γίνει διακοπή αλλά υπαναχώρηση κ ότι έχω αυτό το δικαίωμα μέσα σε 14 μέρες από την ημέρα ενεργοποίησης. Τους είπα ότι η υπάλληλος μου είπε ότι έκανε αίτηση διακοπής κ επαναφοράς σε καρτοκινητο μου είπαν ότι δεν γίνεται να επανέλθει σε καρτοκινητο εκτός κι αν γίνει εξαίρεση λόγω παρανόησης (αυτή τη δικαιολογία έβαλε στην αίτηση η υπάλληλος στο κατάστημα) αλλά κ ότι θα μου έρθει κανονικά λογαριασμός στις 12 Ιανουαρίου.

Να πω εδώ ότι από τις 3/1 το πρωι που πήγα στο κατάστημα να κάνω αίτηση διακοπής μέχρι κ την επόμενη μέρα στις 4/1 το απόγευμα, στο σύστημα της wind δεν εμφανιζε καμία αίτηση απ' ότι με ενημέρωναν οι υπάλληλοι στην εξυπηρέτηση (με όσους κι αν μίλησα), σήμερα όμως φαινόταν κανονικά.

 

Τέλος να πω ότι η υπάλληλος στο κατάστημα που μας εξαπάτησε, αφού είπε ότι θα ολοκληρωθεί η διαδικασία σε δύο εργάσιμες ημέρες μου είπε επίσης ότι όταν ολοκληρωθεί κ επανέλθει ο αριθμός σε καρτοκινητο, θα μας δώσει καινούργια σιμ.

 

Κάνω υπομονή να μην ξαναπάω από το κατάστημα μέχρι ΚΑΙ αύριο όπου θα έχουν περάσει οι δύο εργάσιμες μέρες και αν δεν βρεθεί άκρη τότε θα κινηθώ δικαστικά προς τους δύο υπαλλήλους (ζευγάρι/ιδιοκτήτες).

 

Από την εξυπηρέτηση μου το είπαν ξεκάθαρα ότι έπρεπε να υπάρχει υπογραφή, το κατάστημα λέει ότι δεν χρειαζόταν υπογραφή να προχωρήσει η διαδικασία. Ξέρει κανείς τι ισχύει?

 

Επίσης το θέμα μου είναι ότι από την εξυπηρέτηση μου είπαν ότι δεν γίνεται να επιστρέψει ο αριθμός σε καρτοκινητο εκτός κ αν πάω σε άλλο δίκτυο όμως το κατάστημα μου είπε ότι γίνεται κ θα γίνει σε δύο εργάσιμες ημέρες. Η εξυπηρέτηση μου είπε ότι σε δύο εργάσιμες ημέρες θα βγει απόφαση σχετικά με την αίτηση, αυτό όμως δεν προϋποθέτει ότι θα γυρίσει σε καρτοκινητο.

 

Επίσης από την εξυπηρέτηση μου είπαν ότι έπρεπε να με ενημερώσει το κατάστημα για την δυνατότητα υπαναχώρησης σε 14 μέρες κ ότι επίσης δεν ζουν αυξηθεί οι κάρτες ομιλίας στα 14 ευρώ κ ούτε υπάρχει κάτι επίσημο που να λέει ότι ΘΑ αυξηθούν (όπως είχε πει το κατάστημα στο πατέρα μου)

 

 

 

Στάλθηκε από το BLN-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με το σταθερό και με το unlimited της wind είναι τσάμπα στα 43 ευρώ αν συγκρίνεις τι παίρνει συνολικά από παροχές σε σύγκριση με τι παίρνει από το σταθερό της Voda + τα 20 ευρώ που θα θέλει στο what's up για αστείες παροχές στο κινητο.

 

 

 

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Καλημέρα σας κ Καλή χρονιά!! Έχω οπτική ίνα 100 κ vision to full πακέτο 47€. Κ μου έκαναν πρόταση κ δέχτηκα να αλλάξω το καρότο κινητό μου σε συμβόλαιο με.επιπλεον 28€ δίνοντας μου το unlimited. Συμφέρει λέτε;;;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας κ Καλή χρονιά!! Έχω οπτική ίνα 100 κ vision to full πακέτο 47€. Κ μου έκαναν πρόταση κ δέχτηκα να αλλάξω το καρότο κινητό μου σε συμβόλαιο με.επιπλεον 28€ δίνοντας μου το unlimited. Συμφέρει λέτε;;;

 

Σαφώς και συμφέρει. Παίζει ρόλο και η χρήση σου βέβαια.

SEX is like NOKIA (connecting people)

http://i.imgur.com/zWrMLZe.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή προσφορά κατά τη γνώμη μου.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας κ Καλή χρονιά!! Έχω οπτική ίνα 100 κ vision to full πακέτο 47€. Κ μου έκαναν πρόταση κ δέχτηκα να αλλάξω το καρότο κινητό μου σε συμβόλαιο με.επιπλεον 28€ δίνοντας μου το unlimited. Συμφέρει λέτε;;;
Ναι συμφέρει αν μιλάς και χρειάζεσαι τα δεδομένα στο κινητό. Ουσιαστικά σου κάνουν έκπτωση 17 ευρώ έκπτωση από τα 45 που έχει αρχικά.

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

80 έχει αρχικά, 45 είναι για νέα σύνδεση. Μην μπερδεύετε την προσφορά (που δίνεται με προϋποθέσεις, σε αυτή την περίπτωση μόνο για νέες συνδέσεις) με την τιμή καταλόγου (τιμή που βασίζεται η προσφορά που κάνουν σε έναν υπάρχοντα πελάτη).
Link to comment
Share on other sites

80 έχει αρχικά, 45 είναι για νέα σύνδεση. Μην μπερδεύετε την προσφορά (που δίνεται με προϋποθέσεις, σε αυτή την περίπτωση μόνο για νέες συνδέσεις) με την τιμή καταλόγου (τιμή που βασίζεται η προσφορά που κάνουν σε έναν υπάρχοντα πελάτη).

 

Τους ρώτησα στην υποστήριξη και μου είπαν ότι δεν παίζει αν είσαι παλιός η νέος συνδρομητής. Απλά στα 49,90 ευρώ είναι αν κάνεις 24μηνο συμβόλαιο. Αν κάνεις 18μηνο η 12μηνο είναι η τιμή 79 ευρώ.

 

Τα γνωστά κόλπα που κάνουν όλες οι εταιρίες για τις δήθεν αποκλειστικά OnLine και μετά σου τα δίνουν και στα καταστήματα. Επειδή ψάχνω για συμβόλαιο έχω μιλήσει με όλες τις εταιρίες και τα έχω φρέσκα όλα.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που ζήτησα καλύτερη τιμή από αυτή που δίνουν στους νέους πελάτες ακόμα περιμένω ........

Το ωραίο είναι ότι δίνουν διαφορετική τιμή για το πρόγραμμα που είμαι (Wplus με 5gb) και για το W 5GB (+2 €) που είναι το ίδιο απλά το δικό μου είναι από τα πρώτα W.

To unlimited μου το δίνουν 44 €.....

Για πες τι σου έχουν δώσει τα άλλα παλικάρια !!!

Edited by jobous

VF Giga Unlimited Ultra

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε 24 μήνες μπορεί να έρθουν τα πάνω-κατω ειδικά σε μια περίοδο όπως τώρα.. δε λέει να δεσμευτεί κάποιος για τόσο μεγάλο διάστημα

 

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε 24 μήνες μπορεί να έρθουν τα πάνω-κατω ειδικά σε μια περίοδο όπως τώρα.. δε λέει να δεσμευτεί κάποιος για τόσο μεγάλο διάστημα

 

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Μέσα στο μυαλό μου είσαι. Από την άλλη πάλι έχεις την δυνατότητα εντός το ιδίου δικτύου να μεταπηδήσεις σε άλλο συμβόλαιο σε αρκετές περιπτώσεις το δέχονται.

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εγώ που ζήτησα καλύτερη τιμή από αυτή που δίνουν στους νέους πελάτες ακόμα περιμένω ........

Το ωραίο είναι ότι δίνουν διαφορετική τιμή για το πρόγραμμα που είμαι (Wplus με 5gb) και για το W 5GB (+2 €) που είναι το ίδιο απλά το δικό μου είναι από τα πρώτα W.

To unlimited μου το δίνουν 44 €.....

Για πες τι σου έχουν δώσει τα άλλα παλικάρια !!!

 

Ότι και να σου πω δεν έχει νόημα γιατί δίνουν άλλες τιμές σε κάθε άλλο πελάτη. Απλα η wind έδωσε πολύ μικρή έκπτωση συνδυαστικά με άλλο. Ξεφτιλέ όλε όλε. Έκοψε 5 ευρώ.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε 24 μήνες μπορεί να έρθουν τα πάνω-κατω ειδικά σε μια περίοδο όπως τώρα.. δε λέει να δεσμευτεί κάποιος για τόσο μεγάλο διάστημα

 

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Συμφωνώ αλλά τι να κάνεις τώρα που είσαι στο τελείωμα του παλιού συμβολαίου ?? Να το κάνεις καρτοκινητό ??

 

Ότι και να σου πω δεν έχει νόημα γιατί δίνουν άλλες τιμές σε κάθε άλλο πελάτη. Απλα η wind έδωσε πολύ μικρή έκπτωση συνδυαστικά με άλλο. Ξεφτιλέ όλε όλε. Έκοψε 5 ευρώ.

 

Έχεις δίκιο για τις τιμές. Απλά ήθελα να δω που παίζουν οι προσφορές (όχι οι τιμές καταλόγου) για αντίστοιχα προγράμματα με το W unlimited. Όταν λες συνδυαστικά με άλλο εννοείς πχ σταθερή τηλεφωνία ???

VF Giga Unlimited Ultra

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ αλλά τι να κάνεις τώρα που είσαι στο τελείωμα του παλιού συμβολαίου ?? Να το κάνεις καρτοκινητό ??

 

 

 

Έχεις δίκιο για τις τιμές. Απλά ήθελα να δω που παίζουν οι προσφορές (όχι οι τιμές καταλόγου) για αντίστοιχα προγράμματα με το W unlimited. Όταν λες συνδυαστικά με άλλο εννοείς πχ σταθερή τηλεφωνία ???

 

Ναι σταθερή και άλλο συμβόλαιο. Οι διαφορές από τις τιμές καταλόγου είναι σχετικές με το τι τους πηγαίνεις στο άλλο δίκτυο. Πρεπει να κάνεις ένα ερώτημα.

 

Πχ μου έκαναν μια προσφορά από άλλο δίκτυο ποιο κοντά σε αυτά που θέλω με μια έκπτωση άλλα πάλι είναι διπλάσια η τιμή σε σχέση με το unlimited της wind αλλά περιλαμβάνει απεριόριστη ομιλία και μπόλικα gb χωρίς το γρήγορα αργά και τις λοιπές μπούρδες.

 

Το θέμα είναι ότι εσύ που έχεις ήδη συμβόλαιο σε συμφέρει να πάρεις έκπτωση από το ίδιο δίκτυο. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις προσφορές και από τα άλλα δίκτυα να δεις τι θα μπορέσεις να πάρεις. Θέλει κυνήγημα η όλη υπόθεση. Και αν δεν ακούσουν κάνε φορητότητα για να ταρακουνηθούν.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω. Απλά πάω πρώτα στην Wind να ακούσω τιμή και μετά βλέπω....
Μην πας σε κατάστημα βάλε το τηλέφωνο σου στην σελίδα να σε καλέσουν.

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο φόρουμ και καλή χρονιά. Αυτόν το μήνα τελειώνει το συμβόλαιο ( 1500 λεπτά και μηνύματα προς όλους και 2γίγα διαδίκτυο) με 22,50 ευρώ το μήνα. Η τηλεφωνική προσφορά της εταιρίας είναι για το ίδιο πακέτο 25 ευρώ . Να παραμείνω;
Link to comment
Share on other sites

Ανάλογα με τις ανάγκες σου. Αν μιλάς και τα 1500' είναι καλό. Το ίντερνετ το καλύπτεις και με 12€ κάρτα σε καρτοκινητή.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...