Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

25 minutes ago, Antonio21 said:

Ποιο Ρουτερ έχετε, τι γραμμή; πχ 100 άρα 

Και τι προβλήματα έχετε; 

Στην τεχνική υποστήριξη τις σας λένε; 

ZTE H288 .Κάποια στιγμή είχα ανεβάσει εδώ τα στατιστικά της γραμμής μου και με είχε πει κάποιος χρήστης εδώ ότι έχω πολλά σφάλματα. Στην εξυπηρέτηση μου λένε αλλά λόγια να αγαπιόμαστε Όπως αλλάξτε μπριζα μήπως φταίει η μπριζα ,αλλαγή καναλιού κλπ .Αν θέλετε ξαναανεβαζω τα στατιστικά.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Hliasat said:

ZTE H288 .Κάποια στιγμή είχα ανεβάσει εδώ τα στατιστικά της γραμμής μου και με είχε πει κάποιος χρήστης εδώ ότι έχω πολλά σφάλματα. Στην εξυπηρέτηση μου λένε αλλά λόγια να αγαπιόμαστε Όπως αλλάξτε μπριζα μήπως φταίει η μπριζα ,αλλαγή καναλιού κλπ .Αν θέλετε ξαναανεβαζω τα στατιστικά.

Το H288 θεωρείται αξιόπιστο. Εάν έχεις πολλά σφάλματα, σημαίνει πρόβλημα καλωδίωσης. Αυτό μπορεί να είναι μέσα στο κτίριο (δική σου ευθύνη) ή έξω από το κτίριο (ευθύνη του ΟΤΕ, αλλά θα πρέπει να τον κυνηγήσει η Nova).

Αυτό που περνάει από το χέρι σου είναι να ελέγξεις (ο ίδιος ή κάποιος ηλεκτρολόγος) ότι τα καλώδιά σου είναι σε καλή κατάσταση χωρίς οξειδώσεις, χωρίς ματίσεις και οπωσδήποτε αποσυνδεδεμένες από την εξωτερική γραμμή όλες οι τηλεφωνικές πρίζες, εκτός την πρώτη, όπου και θα πρέπει να συνδέεται το μόντεμ/ρούτερ.

Εάν μετά τα παραπάνω συνεχίσεις να έχεις προβλήματα, πρέπει να γίνει συνδυαστικό ραντεβού Nova/ΟΤΕ για να ελέγξουν και το καλώδιο έξω από το κτίριο.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Hliasat said:

ZTE H288 .Κάποια στιγμή είχα ανεβάσει εδώ τα στατιστικά της γραμμής μου και με είχε πει κάποιος χρήστης εδώ ότι έχω πολλά σφάλματα. Στην εξυπηρέτηση μου λένε αλλά λόγια να αγαπιόμαστε Όπως αλλάξτε μπριζα μήπως φταίει η μπριζα ,αλλαγή καναλιού κλπ .Αν θέλετε ξαναανεβαζω τα στατιστικά.

Ένα ΖΤΕ είχα και εγώ από αυτούς σε 24αρα γραμμή και μου έδινε 11.

Αγόρασα το ASUS και ανέβηκε η γραμμή στο 13, με εργοστασιακές ρυθμίσεις. 

Θα σου πρότεινα να πάρεις ένα άλλο δανεικό ρούτερ για να δεις πως θα συμπεριφερθεί. Πρότεινέ το και σε αυτούς, δηλ. να σου δανείσουν κάποιο γιατί αυτοί ακολουθούν αναγκαστικά σε όλους το ίδιο πρωτόκολλο - μπρίζες- καλώδια κλπ. Σε εμένα που έπεφτε η γραμμή, είχε πειράξει τεχνικός του ΟΤΕ το κουτί...! και πρόσεξε... δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα. Έπρεπε να έρθει πάλι ο ΟΤΕ!

& εγώ πως το έμαθα? μου το σφύριξε ο γείτονας.

Εσύ, από την αρχή του συμβολαίου τα είχες τα σφάλματα στο ρούτερ και τις επανεκκινήσεις? Το τηλέφωνό σου είχε ποτέ κανένα θέμα η γραμμή του? Από την αρχή του συμβολαίου, άλλαξε τίποτα που να έχει σχέση με τηλεπικοινωνίες στην περιοχή σου?

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, Hliasat said:

Ο λόγος ο τεχνικός που ανέφερα είναι ότι έχω συχνές αποσυνδέσεις,και με πολλά τηλεφωνήματα να αλλάξω κανάλι κλπ δεν έγινε τίποτα δυστυχώς.

Επειδή αναφέρεις για αλλαγή καναλιού, οι αποσυνδέσεις αφορούν το WiFi ή πέφτει το ίντερνετ ακόμα και στις συσκευές που είναι συνδεδεμένες με καλώδιο;

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Hliasat said:

ZTE H288 .Κάποια στιγμή είχα ανεβάσει εδώ τα στατιστικά της γραμμής μου και με είχε πει κάποιος χρήστης εδώ ότι έχω πολλά σφάλματα. Στην εξυπηρέτηση μου λένε αλλά λόγια να αγαπιόμαστε Όπως αλλάξτε μπριζα μήπως φταίει η μπριζα ,αλλαγή καναλιού κλπ .Αν θέλετε ξαναανεβαζω τα στατιστικά.

Να τους ζάλισετε στα τηλέφωνα στην τεχνική υποστήριξη. 

Και εγώ έχω το ίδιο ρουτερ εδώ και χρόνια. 

Καμια αποσύνδεση δεν είχα ποτέ άρα πρέπει να είναι θέμα γραμμής. 

Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Antonio21 said:

Να τους ζάλισετε στα τηλέφωνα στην τεχνική υποστήριξη. 

Και εγώ έχω το ίδιο ρουτερ εδώ και χρόνια. 

Καμια αποσύνδεση δεν είχα ποτέ άρα πρέπει να είναι θέμα γραμμής. 

Και να τους ζαλίσει τι θα καταφέρει; απλά θα του πουν είναι θέμα του ΟΤΕ για να τον ξεφορτωθούν. 

Μα καλά δε μπορούν να στείλουν έναν τεχνικό να δει; τόσο δύσκολο είναι;

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

Μια, δυο, τρεις τους τραβάς μια φορητότητα και τέλος και ας πληρώσεις. 

Γνώμη μου πάντα. 

Nova only Edge SA For Ever.. 

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, Hliasat said:

Θα δω τι θα κάνω . Είναι κρίμα να θέλω να φύγω για τεχνικούς λόγους.Εχω σκέψεις μήπως φταίει το ρούτερ του παρόχου.Συχνα επανεκκίνηση κάνω ,δεν είναι λύση όμως αυτό.Θελω λιγάκι κάποιος χρήστης να με πει εδώ αν αγόρασε κάποιο ρούτερ απο το εμπόριο,και του λύθηκε το θέμα.Αν συνεχίσω και άλλο off topic θα βγω ,από το νήμα βέβαια οπότε ,πείτε μου αν υπάρχει κάποιο άλλο νήμα εδώ με τέτοια θέματα να γράψω.

Υπάρχουν και του εμπορίου που κάνουν δουλειά, αλλά εγώ θα έπαιρνα στο 13700 και θα ζητούσα τεχνικό. Ο φιλος μου ένα χρόνο υπέφερε από αυτούς σε δύο γραμμές Adsl και έφυγε προς Vodafone όπου του έλυσαν το θεμα της γραμμής.

1 hour ago, Antonio21 said:

Μια, δυο, τρεις τους τραβάς μια φορητότητα και τέλος και ας πληρώσεις. 

Γνώμη μου πάντα. 

Γιατί να πληρώσει; Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και να αναφέρει όλες τις ενέργειες που έκανε με αποδείξεις. Και αναλόγως του περιεχομένου στην απαντητική τους επιστολή να ζητήσεις να προσκομίσουν τις τηλεφωνικές ηχογραφήσεις εάν δεν το κάνουν. Την τελευταία φορά που έκανα καταγγελία με την δεύτερη επιστολή λύθηκε το θέμα και τώρα που έφυγα μου έστειλαν ένα χαρτί και έως τώρα δεν έκαναν τίποτα αλλά θα τους πληρώσω γιατί πήρα επιδότηση. 
Σε τεχνικό θέμα που δεν το λύνουν και πληρώνεις πάγια για υπηρεσίες που μια δουλεύουν και μια όχι πρέπει να σε αφήσουν να φύγεις χωρίς να πληρώσεις.

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Off topic:μπορεί να βοηθήσει αν και αφορά άλλον πάροχο. Ο γείτονας μου χρόνια με ADSL 24 και VDSL 50 στην Cosmote πριν από κάνα χρόνο και παραπάνω βρήκε μία πολύ καλή προσφορά VDSL 50 στην Vodafone την οποία και αποδέχτηκε αμέσως. Στον παλιό πάροχο είχε σταθερά τουλάχιστον 48 Mbps μιλάμε κάτω από αυτή την ταχύτητα να έπεφτε μία δύο φορές τον δίμηνο σε μετρήσεις του(και όταν λέω κάτω εννοώ γύρω στα 46-47 Mbps όχι πιο κάτω). Με το μόλις πήγε στον νέο παροχο άρχισαν τα προβλήματα:η ταχύτητα έπεσε στα περίπου 10 Mbps με λίγες φορές να ξεπερνά τα 40 Mbps,συχνές αποσυνδέσεις ενώ αντίθετα το upload ήταν σε πολύ καλό επίπεδο. Σημείωση ότι παλαιότερα πριν από καμιά δεκαετία με ADSL είχα ακριβώς τα ίδια προβλήματα με μία διαφορά ότι είχα και πολύ κακό upload. Τις πρώτες μία δύο φορές του είπαν ότι είχαν πει και σε εμένα δηλαδή να τσεκάρω εσωτερική καλωδίωση και να δοκιμάσω άλλο router. Τα έκανε και αυτός και εγώ και αποτέλεσμα μηδέν. Τότε είπαν θα φέρουμε τεχνικό χωρίς κόστος να κάνει έλεγχο και αυτός και στο σπίτι και έξω. Ο τεχνικός(παρεμπιπτόντως ο ίδιος)δεν έβρισκε πουθενά κάτι το προβληματικό. Γενικά δεν ήταν μόνο σε εμάς το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο πάροχο την Vodafone αλλά γενικό στην περιοχή(στην οδό για την ακρίβεια). Εγώ είχα κάνει καταγγελία ΕΕΤΤ και δικαιώθηκα και έφυγα αζημίως. Συμβούλεψα το γείτονα να μην μπλέξει με καταγγελίας γιατί μου έφαγε χρόνο και να κάνει άλλες μία δύο τελευταίες προσπάθειες πριν προχωρήσει στο βήμα αυτό. Τελικά με άκουσε και τους απείλησε και έστειλαν πάλι τεχνικό ο οποίος βρήκε πρόβλημα κάπου εξωτερικά στην καμπίνα το έλυσε και από τότε ο γείτονας κλειδώνει σταθερά στα 48 Mbps και η γειτονιά πλέον έχει Mbps πολύ κοντά σε αυτά που λέει ότι προσφέρει το πακέτο. Δεν ξέρω τι ακριβώς εκανε ο τεχνικός,αλλά έλυσε σε μία μέρα ένα θέμα που για δέκα χρόνια ήταν άλυτο. Επίσης αξιοπερίεργο ήταν ότι είχε θέμα μόνο με τον συγκεκριμένο πάροχο και όχι με τους άλλους(Nova και Cosmote δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα)σε αντίθεση με την Vodafone. Θεωρώ ότι πρέπει αρχικά να ελέγξεις την καλωδίωση,να κάνεις αλλαγή του ρούτερ και μετά να απαιτήσεις τεχνικό. Συγγνώμη για το σεντόνι,ελπίζω να βοήθησα 

Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες/ουσες

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, elkons said:

Και να τους ζαλίσει τι θα καταφέρει; απλά θα του πουν είναι θέμα του ΟΤΕ για να τον ξεφορτωθούν. 

Μα καλά δε μπορούν να στείλουν έναν τεχνικό να δει; τόσο δύσκολο είναι;

Για να στείλουν τεχνικό είναι θαύμα, και συνήθως είναι εξωτερικοί συνεργάτες. Η Nova έχει τη νοοτροπία να πληρώνεις έχεις δεν έχεις υπηρεσίες και αν θες να φύγεις θέλουν να πληρώσεις το penalty. Δεν τους ενδιαφέρει και δεν επενδύουν στην εξυπηρέτηση πελατών χρόνια τώρα. Ότι προσπάθεια γίνεται να βοηθήσουν τους συνδρομητές και να λυθούν τεχνικά θέματα είναι μια μερίδα υπαλλήλων, η μειοψηφία που ασχολείται να βρει λύση στο πρόβλημα του εκάστοτε συνδρομητή. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η Wind-Nova… και για αυτό το λόγο ο κόσμος είναι προκατειλημμένος και δεν πάει στη Nova ή φεύγει κακήν κακώς. 
Συνδρομητής Wind και Nova(πρώην Forthnet από το 2012 μέχρι το 2024, με σταθερή και κινητή και 4-5 χρόνια με Nova δορυφορικό. 

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Λάθος, όποτε χρειάστηκα τεχνική εξυπηρέτηση ήταν εκεί για να με βοηθήσουν και μάλιστα έπαιρναν τηλέφωνα πολλές φορές μετά την επίλυση του προβλήματος για να δουν ότι όλα πηγαίνουν καλά

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, p_k said:

Λάθος, όποτε χρειάστηκα τεχνική εξυπηρέτηση ήταν εκεί για να με βοηθήσουν και μάλιστα έπαιρναν τηλέφωνα πολλές φορές μετά την επίλυση του προβλήματος για να δουν ότι όλα πηγαίνουν καλά

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Πέτυχες καλούς υπαλλήλους, σταθερή είχες Forthnet ή Nova? 
Γιατί όταν είχα Forthnet & Nova τηλεόραση με πήγαν από τα 11-12 στα 18-19Mbps να κλειδώνω σε 24αρα και με απόσταση 650m από το Α/Κ. 
Στο ίντερνετ Wind είχα χειρότερη εμπειρία, και για να διακόψει η μάνα μου το συμβόλαιο της το 2014 ταλαιπωρήσαν απίστευτα. Σε καρτοκινητή μέχρι το 2022 ήταν ανταγωνιστική. 
Το 2021 πρώην Wind σταθερή ήταν οκ, κινητή είχα σοβαρό θέμα με το Unlimited. Τώρα το 2024 που έφυγα ήταν λόγω κινητής καθαρά που δεν είχα σήμα εκεί που κινούμαι.

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Antonio21 said:

Μια, δυο, τρεις τους τραβάς μια φορητότητα και τέλος και ας πληρώσεις. 

Γνώμη μου πάντα. 

Ακόμη και να κάνει φορητότητα, εάν το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση, θα συνεχίσει να υφίσταται.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, minast said:

Ακόμη και να κάνει φορητότητα, εάν το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση, θα συνεχίσει να υφίσταται.

Αν είναι στην εξωτερική, όπως ήταν στον κολλητό μου πήγε από Adsl 24 Nova σε VDSL 50 Vodafone με καμπίνες της Vodafone. Τις πρώτες μέρες δούλευε η γραμμή αλλά έκανε μικρές αποσυνδέσεις και φαινόταν ότι μαζεύει σφάλματα. Με δύο επισκέψεις τεχνικού λύθηκαν όλα και είναι σταθερότατη η γραμμή. Η Nova μέχρι να κάνει φορητότητα και ήταν τουλάχιστον 5-6 χρόνια δεν έκανε τίποτα. Έπαιρνε τηλέφωνο και δεν έβγαζε άκρη, πολλές φορές από τις 12 έως τις 6 το πρωί είχε διακοπές ή βλάβες τοπικές.

Edited by Nikolas14

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Nikolas14 said:

Αν είναι στην εξωτερική, όπως ήταν στον κολλητό μου πήγε από Adsl 24 Nova σε VDSL 50 Vodafone με καμπίνες της Vodafone. Τις πρώτες μέρες δούλευε η γραμμή αλλά έκανε μικρές αποσυνδέσεις και φαινόταν ότι μαζεύει σφάλματα. Με δύο επισκέψεις τεχνικού λύθηκαν όλα και είναι σταθερότατη η γραμμή. Η Nova μέχρι να κάνει φορητότητα και ήταν τουλάχιστον 5-6 χρόνια δεν έκανε τίποτα. Έπαιρνε τηλέφωνο και δεν έβγαζε άκρη, πολλές φορές από τις 12 έως τις 6 το πρωί είχε διακοπές ή βλάβες τοπικές.

Εάν είναι στην εξωτερική, κυρίως είναι θέμα ΟΤΕ, στον οποίο ανήκει το δίκτυο χαλκού. Η ευθύνη όποιου άλλου παρόχου είναι να το επισημάνει και να ζητήσει συνδυαστικό ραντεβού με τεχνικό του ΟΤΕ. Γι' αυτό πρότεινα  να εξαντλήσει πρώτα αυτή την οδό, για να μην υποστεί άδικα ταλαιπωρία.

Edited by minast
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, p_k said:

Λάθος, όποτε χρειάστηκα τεχνική εξυπηρέτηση ήταν εκεί για να με βοηθήσουν και μάλιστα έπαιρναν τηλέφωνα πολλές φορές μετά την επίλυση του προβλήματος για να δουν ότι όλα πηγαίνουν καλά

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα της δικής μου εμπειρίας με εξυπηρέτηση. Το τεχνικό είναι οκ, η εξυπηρέτηση πελατών τουλάχιστον στην περίπτωση μου πάντα είναι για κλάματα 

IMG_7965.jpeg

 

Edited by Gv2008
Link to comment
Share on other sites

@Gv2008 Έχεις ανεβάσει προσωπικά στοιχεία σβήσε τα καλύτερα απο εδώ είναι δημόσια!!

Edited by elkons

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, elkons said:

@Gv2008 Έχεις ανεβάσει προσωπικά στοιχεία σβήσε τα καλύτερα απο εδώ είναι δημόσια!!

Έχεις δίκιο ευχαριστώ πολύ φίλε 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, p_k said:

Λάθος, όποτε χρειάστηκα τεχνική εξυπηρέτηση ήταν εκεί για να με βοηθήσουν και μάλιστα έπαιρναν τηλέφωνα πολλές φορές μετά την επίλυση του προβλήματος για να δουν ότι όλα πηγαίνουν καλά

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Λάθος είναι να θεωρείς τη δική σου εμπειρία κανόνα για όλους.

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, elkons said:

Λάθος είναι να θεωρείς τη δική σου εμπειρία κανόνα για όλους.

Το ίδιο ισχύει και αντίστροφα.

Για τη δική μου εμπειρία μίλησα, κανενός άλλου.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει τα τελευταία δέκα χρόνια που είμαι συνδρομητής σταθερής τους αν και δεν το χρειάστηκα πολλές φορές είναι ότι δύσκολα θα στείλουν τεχνικό. Σε αντίθεση με Cosmote και Vodafone όπου από τότε έστελναν αμέσως τεχνικό

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, minast said:

Εάν είναι στην εξωτερική, κυρίως είναι θέμα ΟΤΕ, στον οποίο ανήκει το δίκτυο χαλκού. Η ευθύνη όποιου άλλου παρόχου είναι να το επισημάνει και να ζητήσει συνδυαστικό ραντεβού με τεχνικό του ΟΤΕ. Γι' αυτό πρότεινα  να εξαντλήσει πρώτα αυτή την οδό, για να μην υποστεί άδικα ταλαιπωρία.

Φυσικά, απλά η Nova δεν είναι συνεργάσιμη. Τα παιδιά στο 13700 θα σου κάνουν μια επανεκκίνηση, θα σου πουν να βάλεις τα καλώδια και να τα ξαναβάλεις, θα σου πουν να φτιάξεις την συνδεσμολογία. Αλλά όταν έχεις εξαντλήσει όλα αυτά, και συνεχίζει το πρόβλημα δεν μπορείς να αποφεύγεις να στείλεις τεχνικό επ αόριστον. Αφού η βλάβη απαιτεί επίσκεψη τεχνικού ή συνδυαστικό με ΟΤΕ.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πέρσι δεν είχα θέμα έστειλαν άμεσα τεχνικό ο οποίος μου είπε φύγε να σωθείς και έβγαλε πόρισμα για να φύγω ατελώς 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, aektzhs 1 said:

Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει τα τελευταία δέκα χρόνια που είμαι συνδρομητής σταθερής τους αν και δεν το χρειάστηκα πολλές φορές είναι ότι δύσκολα θα στείλουν τεχνικό. Σε αντίθεση με Cosmote και Vodafone όπου από τότε έστελναν αμέσως τεχνικό

Συμφωνώ απόλυτα, με Cosmote & Vodafone αν δουν ότι δεν λύνεται στέλνουν τεχνικό. Πιο γρήγορη αποκατάσταση η Cosmote και η Nova στέλνει αλλά με πολύ δυσκολία ενώ προτιμούν να κλείσουν την υπόθεση και να μπεις στη διαδικασία πάλι απ την αρχή. Με βάση αυτό που βλέπω στο φόρουμ αλλά και με προσωπική εμπειρία μου φαίνεται για τη νέα πολιτική της εταιρείας.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Nikolas14 said:

Για να στείλουν τεχνικό είναι θαύμα, και συνήθως είναι εξωτερικοί συνεργάτες. Η Nova έχει τη νοοτροπία να πληρώνεις έχεις δεν έχεις υπηρεσίες και αν θες να φύγεις θέλουν να πληρώσεις το penalty. Δεν τους ενδιαφέρει και δεν επενδύουν στην εξυπηρέτηση πελατών χρόνια τώρα. Ότι προσπάθεια γίνεται να βοηθήσουν τους συνδρομητές και να λυθούν τεχνικά θέματα είναι μια μερίδα υπαλλήλων, η μειοψηφία που ασχολείται να βρει λύση στο πρόβλημα του εκάστοτε συνδρομητή. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η Wind-Nova… και για αυτό το λόγο ο κόσμος είναι προκατειλημμένος και δεν πάει στη Nova ή φεύγει κακήν κακώς. 
Συνδρομητής Wind και Nova(πρώην Forthnet από το 2012 μέχρι το 2024, με σταθερή και κινητή και 4-5 χρόνια με Nova δορυφορικό. 

Μόνο βελτίωση έχει στις υποδομές! Άσε που είμαστε εν αναμονή νέου μετόχου. Μη βιαζόμαστε να κρίνουμε! Στις οπτικές τα πηγαίνει περίφημα και στην κινητή βάζει N78 ελαχοστοποιεί τις B20 και το νέο έτος έρχεται και το SA και πύκνωση δικτύου κινητής. Το 2025 είναι η χρονιά του νέου μετόχου και της κινητής της εταιρείας! Καλές γιορτές σε όλους με υγεία!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...